Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Αγιορείτες, ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ;

Στὸ ἱστολόγιο «Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ» (ἐδῶ)  πληροφορηθήκαμε τὶς «ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις του θεολόγου εκ Κύπρου κ. Παναγιώτη Νούνη, για τον π. Νίκωνα και τι του απάντησε στο παρελθόν όταν ρωτήθηκε γιατί δεν μιλάει για τον Οικουμενισμό, διαβάστε τες εδώ».   Τὶς διαβάσαμε καὶ ἄλλη μιὰ φορὰ καταλάβαμε, γιατί οἱ Ἁγιορεῖτες, καί τινες ἄλλοι Ποιμένες, δὲν μιλᾶνε. Εἶναι φοβερὰ καὶ τρομερά, ὅσα ἀποκαλύπτει ὁ κ. Νούνης, ποὺ ἂν δὲν τὰ διαψεύσει ὁ π. Νίκων, πρέπει κάποιοι νὰ κρυφτοῦνε ἀπὸ ντροπή!      Μεταφέρουμε τὸ μεγαλύτερο μέρος τοῦ ἄρθρου τοῦ κ. Νούνη.



Ο ΓΕΡΩΝ ΝΙΚΩΝ ΝΕΟΣΚΗΤΙΩΤΗΣ ΜΕΤΕΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΟΝ ΦΕΡΕΦΩΝΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.


Τοῦ Παναγιώτη Π. Νούνη

[ΜΕΡΟΣ Α΄]
 
…Τόν σεβαστόν Γέροντα Νίκωνα, τόν ἔχω γνωρίσει προσωπικά, ὅταν ἤμουνα ἤδη, νεοσσός 2ἐτῆς φοιτητής τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ, καί τόν εἶχα συμπαθήσει, ὑπερβολικά, μάλιστα τόν θαύμαζα πολύ διότι ἦτον καί εἶναι λόγιος Καλόγερος…
Γ΄. Δέν δύναμαι νά ξεχάσω μάλιστα, ἕνα ἀπόγευμα, σέ μίαν ὁμιλία πού ἐπρόκειτο νά κάνει, σέ μαθητές,  ἔθεσα πρός τόν Γέροντα Νίκωνα, ἕνα ζήτημα πού μέ ἀπασχολοῦσε, δηλαδή: "διά ποῖον λόγον δέν ὁμιλεῖ, δημόσια, διά τόν Οἰκουμενισμόν"... ἐπί τῆς εὐκαιρίας τῆς τότε ἐκδόσεως ὑπό τῆς ἱερᾶς Συνάξεως Κληρικῶν, Μοναχῶν καί Λαϊκῶν διά τήν ἐπιφανή Ὁμολογίαν Πίστεως κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (2009 μ.Χ.)...! Δέν ἐπιθυμῶ νά σᾶς ἀποκαλύψω, τί ἀκριβῶς μοῦ ἔχει ἐξομολογηθεῖ, προσωπικά, ὁ ἄνθρωπος, ἀλλά τότε ὁ Γέρων Νίκων, αὐτό πού μοῦ ἐξέφρασεν, σέ γενικόν πνεῦμα, ἦτον ὅτι, ἦτο ὑπερβολικά τρομοκρατημένος, φοβισμένος καί πανικοβλημένος μάλιστα περί τοῦ θέματος, ἤ, πολύ πιθανόν (ἐκ τῆς σημερινῆς ὁπτικῆς, πού τά ἀναμοχλεύω, εἰς τήν μνήμην μου) νά προσπαθοῦσε ἔμμεσα καί "διακριτικά", νά μέ (ἐκ)φοβίσει, ἵνα μή ἀσχολοῦμαι, διά τό θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἕνα μικρό στοιχεῖον ὅμως, θά σᾶς τό ἀποκαλύψω, καί τά ὑπόλοιπα... ὁ κάθείς λογικός καί σκεπτόμενος ἄνθρωπος, δύναται νά βγάλει, τά ἀσφαλή κ.ο.κ. συμπεράσματά του.
 Δ΄. Ἐξάπαντος μοῦ ἀποκάλυψεν, ὅτι δέν δύναται κανένας νά τά βάλει, μέ τούς Οἰκουμενιστάς... καί ὅτι φοβεῖται διά τήν ζωήν του!
Διότι μοῦ ἔλεγε, εἶναι ἐξαιρετικά ἰσχυροί, εἶναι πραγματικά ἐπικίνδυνοι, εἶναι μία πατριαρχική φατριά, πού χρησιμοποιεῖ μαφιόζικους τρόπους!!
Ἔμεινα σκέτο κάγκελον καί ὡς στήλη ἅλατος ὅταν μοῦ ἔδιδεν τέτοιων λογιῶν Νεοκαλογερίστικες ἐξηγήσεις. Σχεδόν λυπήθηκα τό Γεροντάκι τοῦ Θεοῦ, πραγματικά τόν συμπόνεσα καί προβληματίσθην βαθέως ἐπί πολλά ἔτη, ἄχρι τῆς σήμερον. Ἦτον πέρα γιά πέρα, φοβερά πειστικός. Δέν περίμενα ὅτι ὑφίστατο τέτοια Νεοφαναριώτικη τρομοκρατία κατά τῶν Νεοαγιορειτῶν. Μάλιστα, χωρίς νά μοῦ ἀποκαλύψει τό ὄνομα τινός Κληρικοῦ, μού ἀνέφερε ὁ Γέρων Νίκων, ὅτι εἷς Ἀρχιοικουμενιστής Κληρικός μεγαλόσχημος, καί δεῖ Ἐπίσκοπος, διέπραξεν...!!!
Ἐννοεῖται πώς, ἀπό ἔκτοτε ξενέρωσα μαζί μέ τόν γ. Νίκωνα, καί ἀπαξίωνα νά σπεύδω ξοπίσω του, σαν ἀρνάκι γάλακτος, μιᾶς καί ἐσυνέχιζεν νά μέ βασανίζει, ἐτοῦτη ἡ μή θαρραλέα καί φοβιτσιάρικη στάσις του. Εἰδικά ἐκείνην τήν πρώτη περίοδον πρό καί μετά τοῦ 2010 μ.Χ. ὁ Γέρων Νίκων, δέν εἶχε ποτέ ἐκφραστεῖ δημόσια, κατά τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀλλά οὔτε, ἐξ ὅσων θυμάμαι ἦτον συνήγορος καί δικηγόρος αὐτῶν. Πιθανόν ὅμως, νά ἦτον ἀπό ἀνέκαθεν, καί νά μή τό ἐννοήσαμεν. Ἐξάπαντος, μία λογική συνέπεια, ἄν τυχόν καί ἐκφραζόταν, δημοσίως, κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θά ἦτον μᾶλλον ἐξαιρετικά δύσκολη καί ἀμφίβολη, ἡ θέσις του εἰς τήν Νέα Σκήτην τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἀλλά φυσικά, θά ἀκολουθοῦσε καί ἡ ἀνάλογη πνευματική καί ἠθική του ἐξόντωσις καί δυσφήμισις αὐτοῦ, εἰς τά μάτια τῶν ἁπανταχοῦ ὁπαδῶν του. Τά κλασικά "δολοφονικά" τερτίπια τῶν Νεοφαναριωτῶν-Νεορθοδόξων συκοφαντῶν τῆς Πίστεως μας. Ὁ ἀνθρωποφάγος ψιθυρισμός καί ὁ φθονερός συκοφαντισμός, εἶναι ἀπείρως τρεῖς χειρότερος ἐκ τῆς βιολογικῆς ἀνθρωποκτονίας. Κλασικοί διαβολικοί Βυζαντινισμοί.
Ε΄. Τό πρόβλημα ὅμως τοῦ φόβου, εἰς τήν περίπτωσιν τοῦ γ. Νίκωνος, φαίνεται σταδιακά, νά διαστέλνεται μέ τόν καιρόν, καί νά λαμβάνει ἑτέραν μορφήν, τήν μορφήν τοῦ ἄτυπου ἤ καί πλέον τοῦ τυπικοῦ συμβιβασμοῦ. Ἔχει δηλ. ἐκ πρώτης ὄψεως, μετακινηθεῖ, ἐκ τοῦ φοβισμένου Καλόγερου καί συνετάχθει δυστυχῶς, εἰς τό Οἰκουμενιστικόν στρατόπεδον. Ἐλεύθερος ἄνθρωπος εἶναι, ἔχει δικαίωμα νά ἐπιλέγει, ὅτι ἀγαπᾶ. Ἀπό ἐκεῖνον, τόν φοβισμένον Καλόγερον τοῦ 2010 μ.Χ., πού ἐγνώρισα ἔκτοτε, ἔχω παραμείνει τήν σήμερον, ἄναυδος καί βαθιά συγκλονισμένος, διά τίς σωρηδόν ἀνοησίες πού ἐξεστόμισεν, μόλις πρόσφατα, εἰς τό Mannheim τῆς Γερμανίας.
Ἄν δέν κάνω λάθος, ὁ Γέρων Νίκων, ἔχει σπουδάσει Νομικός, καί κατάντησεν ἔτσι ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ, νά χρησιμοποιεῖ, ἐξάπαντος τήν Νομική ἐπιστήμη του, ἄριστα, ἵνα συγκαλύψει καί συνηγορήσει ὑπέρ τῶν κακοδοξιῶν καί τῶν ἀντικανονικῶν ἐνεργειῶν τῆς Ἀνωτέρας Ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς του, τουτέστιν ὑπέρ τῶν ταλαίπορων Νεοφαναριωτῶν...! Διαφορετικά, ἄν δέν συντάσσετο μαζί των, σαφῶς καί θά ὑπόκειτο, εἰς ἅπαντες τίς ἀρνητικές συνέπειες, τῆς ἁγίας ἀνυπακοῆς του. Ἡ Ἁγία Ἀνυπακοή, ἡ ἐν Χριστῷ διακριτικῇ καί ἐμπροϋπόθετος ὑπακοή, εἶναι παντελῶς ἀποῦσα ἐκ τοῦ Καλογερίστικου λεξιλογίου του. Γιατί ἆραγε μᾶς  ἀποκρύβει, ἐτούτην τήν (προ)ὁπτικήν; Μάλιστα διαστρέφει, δυστυχῶς, τά δύο εἴδη ὑπακοῆς, καί ὑπερτονίζει μονοσήμαντα, καί πλανεμένα, μόνον τήν μίαν, δηλ. τήν ἀδιάκριτον καί τυφλήν ὑπακοήν, τῶν Λογικῶν προβάτων τοῦ Χριστοῦ σέ κάθε εἴδους λυκοποιμένα. Τότε ὁ Θεάνθρωπος, γιατί μᾶς χάρισε, τήν λογικήν καί τήν κριτική σκέψιν; Γιά νά τήν προσφέρωμεν ἀ-νόητα, ἀνίερον θυσίαν, εἰς τά πόδια τινῶν ἀμφιλεγόμενων Γερόντων καί Κληρικῶν;
Στ΄. Ἔπειτα σκέφθηκε κανείς μας, πῶς θά ἐσυνέχιζε, νά ἀσκεῖ, τίς ἁπανταχοῦ γυροβολιές του, διά νά κάμνει σταθερά, τό κατά δύναμιν "Ἁγιορείτικον" καί "Πνευματικόν" καί "Ποιμαντικόν" (γράφτε κατ΄ ἀκρίβειαν τήν Οἰκουμενιστικήν "πνευματική" προπαγάνδα, ὑπέρ τῶν κακοδόξων Βαρθολομαίων κ.λπ.) του ἔργον;
Τήν ἴδια στάσιν, ἀκριβῶς, δηλ. τῆς ἀνίερης διπλωματίας καί τῆς σατανικῆς διγλωσσίας, κρατῶσιν, καί ἄλλοι ἀκόμη παγκόσμιου φήμης Νεογερόντων, ὅπως λ.χ.  ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης καί Γέροντας τῆς Λεμεσοῦ κ. Ἀθανάσιος Νεομαχαιριώτης, καθώς καί ὁ ἕτερος Νεοβατοπαιδινός ἀδελφός τοῦ πρώτου, ὁ Γέρων Ἐφραίμ. Μήπως ἔχετε ξεχάσει, τί σόϊ αἱρετίζουσες καί ψευδόδοξες διδασκαλίες καί ἀσυναρτησίες, ξεστόμισεν ὁ ἄγιος Λεμεσοῦ, πρό καιροῦ, εἰς τήν Γερμανία; Μήπως ἐξεχάσατε, τίς ἀνόητες βλασφημίες, ἀλλά καί τίς τοξικές κουτσουλιές, τοῦ Γέροντος Ἐφραίμ, περί τῶν δῆθεν "κατ΄ οἰκονομία" Συμπροσευχῶν μετά τῶν Αἱρετικῶν καί Σχισματικῶν; Εἶναι τυχαίον τό γεγονός, ὅτι τόν ἐγκαταλείπωσιν κάμποσα καλογέρια του;
Τό τραγελαφικόν σημαίνων σημεῖον, τῶν σύγχρονων Νεοαγιορειτῶν πατέρων καί ἀδελφῶν μας, εἶναι ὅτι: ἄλλα διδάσκωσιν προφορικῶς, καί ἄλλα γραπτῶς. Σέ μελλοντική φάσιν, θά σᾶς ἀποδείξωμεν, μία μεγίστην Νεοβατοπαιδινήν ἀντινομία καί ἀντίφασιν. Ἄλλα ἐκφράζωσιν καί ὑπογράφωσιν, σέ μία χρονική περίοδον, καί ἄλλα ἀντιφατικά καί παράδοξα, σέ ἑτεροχρονισμένη περίοδον. Λές καί ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη μας, κάθε τρεῖς καί λίγο, μεταβάλλεται καί ἐκτρέπεται, ἀνάλογα μέ τίς ἰδιοτροπίες καί τά ἰδιοτελῆ συμφέροντα τῶν ὅποιων Γερόντων. Νωπές εἶναι ἀκόμη, οἱ μνήμες, πολλῶν πικραμένων ὀπαδῶν καί θαυμαστῶν/τριῶν, περί τοῦ Σεβ. Λεμεσοῦ.
Τελικά ἡ Γερμανία, ὡς ἐξωτερικόν, ἔχει καί ἕναν καλόν: ἀποκαλύπτει τίς καρδίες τῶν Ἁγιορειτῶν καί Κληρικῶν μας πατέρων. Τό γεγονός καί μόνον, ὅτι ὁ Λεμεσοῦ ἀσκεῖ, τινά ὁμολογιακήν κριτική, στό παρά πέντε, κατά τῆς μέλλουσας Ληστρικῆς Συνόδου, δέν μᾶς ἐμπνέει τινά ἀπόλυτον ἐμπιστοσύνην, διότι ἀποφεύγει, δυστυχῶς, νά πεῖ τά πράγματα, μέ τήν ἱερᾶ μέθοδον τῆς Εὐαγγελικῆς Ὀνοματοφάνειας.
Ζ΄. Στό ἴδιον ἄλογον μοτίβον, τῆς ὑποδόριας Οἰκουμενιστικῆς αἰσχύνης τῶν Νεορθοδόξων ἀδελφῶν μας, ἀκολουθεῖ πιστά, πρακτικά καί θεωρητικά, πλέον, καί ὁ Νεοσκητιώτης Γέρων π. Νίκων. Οἱ Νεοφαναριῶτες καί Ἀρχιοικουμενιστές προϋσταμένοι του, κατάφεραν ἐν τέλει, νά τόν χρησιμοποιῶσιν ὡς ἄριστον ἀνδρείκελον, τέλειον πιόνιν καί καλόν παπαγαλάκιν τους.
Ὁ π. Νίκων ἔπεσεν εἰς τήν δυσσεβήν παγίδαν καί στά δίκτυα τῶν λυκοποιμένων ταγῶν καί τόλμησε νά διαβάλλει ἤ καί νά λοιδωρήσει ἔμμεσα, δύο καταξιωμένους Κληρικούς τῆς Ἐκκλησίας του Χριστοῦ. Ὑποτίμησε μέν ἀνώνυμα, ἐφωτογράφισεν δέ ἄριστα, τούς δύο ἔγγαμους Κληρικούς καί Πρωτοπρεσβυτέρους τῆς ἱερᾶς Μητρόπολις Θεσσαλονίκης: τόν μέν Ὁμότιμον Καθηγητή τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς π. Θεόδωρον Ζήσην  καί τόν δέ π. Νικόλαον Μανώλην…
Παναγιώτης Π. Νούνης

(Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο ἐδῶ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.