Ἀπὸ ἱστολόγιο «opaidagogos»
Περιστατικό 1ο:
Θελήσαμε να σχολιάσουμε σε άρθρο του ιστογράφου Παναγιώτη Τελεβάντου με τίτλο
"ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ", στο οποίο καταγγέλλει επώνυμα ότι σε Ορθόδοξη εκκλησία στην Αμερική, είχαν βάλει ανάμεσα στις εικόνες και μια εικόνα του Πάπα για να την προσκυνάει ο κόσμος. Στην ίδια ενορία έβαλαν να μιλήσει Παπική ομιλήτρια και άλλα πολλά.
Η ανάρτηση έκλεινε:
"Οι ανωτέρω παρατηρήσεις γράφτηκαν με πολύ σεβασμό για τον εφημέριο της κοινότητας π. Δημήτριο Κορδάρη. Στόχος του άρθρου είναι η μεν φωτογραφία του Πάπα να απομακρυνθεί από τα εικονίσματα και να αποτραπεί στο μέλλον πρόσκληση για ομιλίες σε αιρετικούς ή σε ορθόδοξους οι οποίοι αντί να προβάλουν τους Αγίους της Εκκλησίας μας προβάλλουν αιρετικούς “Αγίους”."
Αυτά γράφτηκαν "με πολύ σεβασμό" λοιπόν για τον ιερέα που βάζει την φωτογραφία του Πάπα για προσκύνηση και προσκαλεί αιρετικούς να μιλήσουν ή που προβάλει αιρετικούς "αγίους"...
Ολόκληρο το επώνυμο άρθρο-καταγγελία του κ.Τελεβάντου, εδώ.
Γράψαμε το ακόλουθο σχόλιο
κ.Παναγιώτη Τελεβάντο
Απλά συστήνετε να απομακρυνθεί η εικόνα του Πάπα από τις προς προσκύνηση εικόνες!!
Και απλά επισημαίνετε τις αναφορές στην μητέρα Τερέζα και την ομιλία της Παπικής!
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι δρουν πλέον σαν να έγινε η Ένωση και απλά περιμένουν με την πάροδο του χρόνου να τα συνηθίσουμε;
Αλλά όταν δεν αντιδράει κανείς, όταν δεν σταματάει το μνημόσυνο στους πατριάρχες και δεσποτάδες που συμπροσεύχονται με αιρετικούς, όταν δεν εφαρμόζουμε τους ιερούς κανόνες, όταν περιμένουμε μόνον από τον Θεό να κάνει το θαύμα του ..
Αυτόν τον δρόμο μας έδειξαν οι πατέρες;
Βλέποντας ότι το σχόλιο μας δεν δημοσιεύθηκε, το στείλαμε ξανά μία μέρα μετά,
αλλά ... μάταιος κόπος.
Ένας ακόμη ιστογράφος που διαγράφει κατά το δοκούν σχόλια...
Περιστατικό 2ο:
Διαγραφή σχολίου του ιστογράφου Κυπριακού Χριστοδουλίδη, από το ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ:
Πέρα από την ουσία της ανάρτησης
(θέση Ιεράς Συνόδου στο θέμα των μεταμοσχεύσεων και την εγκληματική σιωπή για το θέμα -φυσικά όλα έχουν την αιτία τους, θυμηθείτε τι υποστήριζε ο μητροπολίτης Μεσογαίας, πχ εδώ και εδώ),
θα σταθούμε στην ΔΙΑΓΡΑΦΗ του σχολίου του κ.Χριστοδουλίδη από το ιστολόγιο Ακτίνες.
Το ίδιο κάνουν συστηματικά οι ΑΚΤΙΝΕΣ και στα δικά μας σχόλια. Οποιοδήποτε σχόλιο -ακόμη και ανώνυμο- παραπέμπει στο ιστολόγιο μας, διαγράφεται, ή σε κάποιες περιπτώσεις ξαναγράφεται αν είναι ανώνυμο, διαγράφοντας την παραπομπή!.
Επί τέλους κάποιοι που παρουσιάζονται ως πιστοί στην ορθοδοξία, που διεξάγουν πράγματι αξιόλογο αγώνα σε θέματα οικουμενισμού, θα πρέπει να έχουν την αξιοπρέπεια να επιτρέπουν να ακούγεται και η διαφορετική άποψη. Αυτή είναι η λογική ύπαρξης των ιστολογίων. Η δυνατότητα αντίλογου (=σχολιασμού).
Διαφορετικά, ας διευκρινίσουν ότι γίνονται αποδεκτά μόνον τα σχόλια που συμφωνούν μαζί τους και -κυρίως- που δεν προσβάλουν το "αλάθητο" των "γκουρού" τους.
Κατά τ΄ άλλα κατηγορούμε το αλάθητο του Πάπα!
Και μια και αναφερθήκαμε στους "γκουρού", ο μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, συμπεριλαμβανόταν στα μέλη της ΔΙΣ, που έκαναν την πρόσκληση προς τον Πάπα (να έρθει στην Λέσβο), δείτε τα μέλη της ΔΙΣ εδώ.
Ελάχιστα όμως ορθόδοξα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια έσπευσαν να το καταδικάσουν! Όταν πρόκειται για "δικό μας", τσιμουδιά. (Αν ο Ναυπάκτου είχε διαφοροποιηθεί, θα έπρεπε να ενημερώσει δημόσια το ορθόδοξο πλήρωμα για την διαφορετική θέση που πήρε κατά την συνεδρίαση και κατά την ψηφοφορία).
Ομοίως τσιμουδιά απόλυτη για την δικαίωση του μοναστηριού της Μεταμόρφωσης Ναυπάκτου (εδώ). Η εμπειρία μας από πλήθους περιπτώσεων, είναι ότι ι δεσποτάδες είναι αδίστακτοι.
Αντίστοιχα ευθύνες προκύπτουν και για τους υπόλοιπους 4-5 "παραδοσιακούς", αντι-οικουμενιστές μητροπολίτες, που όμως δεν έβγαλαν ούτε μία ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την πρόσκληση-επίσκεψη του Πάπα.
(όπως σχολιάσαμε εδώ, μοναδικές εξαιρέσεις οι μητροπολίτες Πειραιώς και Γλυφάδος που αντέδρασαν άμεσα).
Τσιμουδιά και όταν ο μητροπολίτης Πειραιώς, παρά τις εξαγγελίες του, δέχθηκε κανονικά τους πολιτικούς που ψήφισαν το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων(δείτε εδώ)
Συνεπώς καυτηριάζουμε τα -σοβαρότατα- λάθη του Πατριάρχη και ένα σωρό άλλων που πράγματι λυμαίνονται την διοίκηση της εκκλησίας μας αλλά "κουκουλώνουμε" τα λάθη των "δικών μας".
Τι είδους "ορθόδοξη ηθική" όμως είναι αυτή;;;
Ακολουθεί το διαγραφέν σχόλιο του κυρίου Χριστοδουλίδη, που αφορούσε ανακοίνωση της Ι.Μ.Πειραιώς, δημοσιευμένη στο Ακτίνες, εδώ.
"Αξιόλογη και από κάθε άποψη λίαν επαινετή αυτή η απάντηση της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά προς
τον υφέρποντα σιωνιστικό πανθεϊσμό, ου μην αλλά και σατανισμό. Ωστόσο, θα περιμέναμε να δούμε και παρόμοιες άλλες αντιδράσεις, οπωσδήποτε σοβαρότερες, όπως για παράδειγμα αυτή που συνυφαίνει τις μεταμοσχεύσεις με την
Θεία και Ιερά Μετάληψη. Σχετική Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου υπάρχει.".
- Ιεροσυνοδική Εγκύκλιος 2819 της 7/7/2005
"ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ", στο οποίο καταγγέλλει επώνυμα ότι σε Ορθόδοξη εκκλησία στην Αμερική, είχαν βάλει ανάμεσα στις εικόνες και μια εικόνα του Πάπα για να την προσκυνάει ο κόσμος. Στην ίδια ενορία έβαλαν να μιλήσει Παπική ομιλήτρια και άλλα πολλά.
Η ανάρτηση έκλεινε:
"Οι ανωτέρω παρατηρήσεις γράφτηκαν με πολύ σεβασμό για τον εφημέριο της κοινότητας π. Δημήτριο Κορδάρη. Στόχος του άρθρου είναι η μεν φωτογραφία του Πάπα να απομακρυνθεί από τα εικονίσματα και να αποτραπεί στο μέλλον πρόσκληση για ομιλίες σε αιρετικούς ή σε ορθόδοξους οι οποίοι αντί να προβάλουν τους Αγίους της Εκκλησίας μας προβάλλουν αιρετικούς “Αγίους”."
Αυτά γράφτηκαν "με πολύ σεβασμό" λοιπόν για τον ιερέα που βάζει την φωτογραφία του Πάπα για προσκύνηση και προσκαλεί αιρετικούς να μιλήσουν ή που προβάλει αιρετικούς "αγίους"...
Ολόκληρο το επώνυμο άρθρο-καταγγελία του κ.Τελεβάντου, εδώ.
Γράψαμε το ακόλουθο σχόλιο
κ.Παναγιώτη Τελεβάντο
Απλά συστήνετε να απομακρυνθεί η εικόνα του Πάπα από τις προς προσκύνηση εικόνες!!
Και απλά επισημαίνετε τις αναφορές στην μητέρα Τερέζα και την ομιλία της Παπικής!
Δεν αντιλαμβάνεστε ότι δρουν πλέον σαν να έγινε η Ένωση και απλά περιμένουν με την πάροδο του χρόνου να τα συνηθίσουμε;
Αλλά όταν δεν αντιδράει κανείς, όταν δεν σταματάει το μνημόσυνο στους πατριάρχες και δεσποτάδες που συμπροσεύχονται με αιρετικούς, όταν δεν εφαρμόζουμε τους ιερούς κανόνες, όταν περιμένουμε μόνον από τον Θεό να κάνει το θαύμα του ..
Αυτόν τον δρόμο μας έδειξαν οι πατέρες;
Να περιοριζόμαστε στην αρθρογραφία και να τα αφήνουμε όλα στον Θεό;
ΥΓ. Παρακαλούμε για την δημοσίευση του σχολίου μας.
ΥΓ. Παρακαλούμε για την δημοσίευση του σχολίου μας.
Βλέποντας ότι το σχόλιο μας δεν δημοσιεύθηκε, το στείλαμε ξανά μία μέρα μετά,
αλλά ... μάταιος κόπος.
Ένας ακόμη ιστογράφος που διαγράφει κατά το δοκούν σχόλια...
Περιστατικό 2ο:
Διαγραφή σχολίου του ιστογράφου Κυπριακού Χριστοδουλίδη, από το ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ:
Πέρα από την ουσία της ανάρτησης
(θέση Ιεράς Συνόδου στο θέμα των μεταμοσχεύσεων και την εγκληματική σιωπή για το θέμα -φυσικά όλα έχουν την αιτία τους, θυμηθείτε τι υποστήριζε ο μητροπολίτης Μεσογαίας, πχ εδώ και εδώ),
θα σταθούμε στην ΔΙΑΓΡΑΦΗ του σχολίου του κ.Χριστοδουλίδη από το ιστολόγιο Ακτίνες.
Το ίδιο κάνουν συστηματικά οι ΑΚΤΙΝΕΣ και στα δικά μας σχόλια. Οποιοδήποτε σχόλιο -ακόμη και ανώνυμο- παραπέμπει στο ιστολόγιο μας, διαγράφεται, ή σε κάποιες περιπτώσεις ξαναγράφεται αν είναι ανώνυμο, διαγράφοντας την παραπομπή!.
Επί τέλους κάποιοι που παρουσιάζονται ως πιστοί στην ορθοδοξία, που διεξάγουν πράγματι αξιόλογο αγώνα σε θέματα οικουμενισμού, θα πρέπει να έχουν την αξιοπρέπεια να επιτρέπουν να ακούγεται και η διαφορετική άποψη. Αυτή είναι η λογική ύπαρξης των ιστολογίων. Η δυνατότητα αντίλογου (=σχολιασμού).
Διαφορετικά, ας διευκρινίσουν ότι γίνονται αποδεκτά μόνον τα σχόλια που συμφωνούν μαζί τους και -κυρίως- που δεν προσβάλουν το "αλάθητο" των "γκουρού" τους.
Κατά τ΄ άλλα κατηγορούμε το αλάθητο του Πάπα!
Και μια και αναφερθήκαμε στους "γκουρού", ο μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, συμπεριλαμβανόταν στα μέλη της ΔΙΣ, που έκαναν την πρόσκληση προς τον Πάπα (να έρθει στην Λέσβο), δείτε τα μέλη της ΔΙΣ εδώ.
Ελάχιστα όμως ορθόδοξα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια έσπευσαν να το καταδικάσουν! Όταν πρόκειται για "δικό μας", τσιμουδιά. (Αν ο Ναυπάκτου είχε διαφοροποιηθεί, θα έπρεπε να ενημερώσει δημόσια το ορθόδοξο πλήρωμα για την διαφορετική θέση που πήρε κατά την συνεδρίαση και κατά την ψηφοφορία).
Ομοίως τσιμουδιά απόλυτη για την δικαίωση του μοναστηριού της Μεταμόρφωσης Ναυπάκτου (εδώ). Η εμπειρία μας από πλήθους περιπτώσεων, είναι ότι ι δεσποτάδες είναι αδίστακτοι.
Αντίστοιχα ευθύνες προκύπτουν και για τους υπόλοιπους 4-5 "παραδοσιακούς", αντι-οικουμενιστές μητροπολίτες, που όμως δεν έβγαλαν ούτε μία ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την πρόσκληση-επίσκεψη του Πάπα.
(όπως σχολιάσαμε εδώ, μοναδικές εξαιρέσεις οι μητροπολίτες Πειραιώς και Γλυφάδος που αντέδρασαν άμεσα).
Τσιμουδιά και όταν ο μητροπολίτης Πειραιώς, παρά τις εξαγγελίες του, δέχθηκε κανονικά τους πολιτικούς που ψήφισαν το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων(δείτε εδώ)
Συνεπώς καυτηριάζουμε τα -σοβαρότατα- λάθη του Πατριάρχη και ένα σωρό άλλων που πράγματι λυμαίνονται την διοίκηση της εκκλησίας μας αλλά "κουκουλώνουμε" τα λάθη των "δικών μας".
Τι είδους "ορθόδοξη ηθική" όμως είναι αυτή;;;
Ακολουθεί το διαγραφέν σχόλιο του κυρίου Χριστοδουλίδη, που αφορούσε ανακοίνωση της Ι.Μ.Πειραιώς, δημοσιευμένη στο Ακτίνες, εδώ.
"Αξιόλογη και από κάθε άποψη λίαν επαινετή αυτή η απάντηση της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά προς
τον υφέρποντα σιωνιστικό πανθεϊσμό, ου μην αλλά και σατανισμό. Ωστόσο, θα περιμέναμε να δούμε και παρόμοιες άλλες αντιδράσεις, οπωσδήποτε σοβαρότερες, όπως για παράδειγμα αυτή που συνυφαίνει τις μεταμοσχεύσεις με την
Θεία και Ιερά Μετάληψη. Σχετική Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου υπάρχει.".
- Ιεροσυνοδική Εγκύκλιος 2819 της 7/7/2005
1. "Η εκκλησιαστική αντιμετώπιση των μεταμοσχεύσεων, όπως και κάθε άλλου προβλήματος, είναι
πνευματική. Αν κάτι βλάπτει ή υποβιβάζει τις πνευματικές αξίες, ανεπιφύλακτα το απορρίπτει. Αν πάλι κάπου διακρίνει τη δυνατότητα πνευματικής ζωής συμβατής με την θεολογική παράδοση, διδασκαλία και εμπειρία της, την ιδιοφυή ανακάλυψη την αντιμετωπίζει με την τόλμη της πνευματικής καινοτομίας".
πνευματική. Αν κάτι βλάπτει ή υποβιβάζει τις πνευματικές αξίες, ανεπιφύλακτα το απορρίπτει. Αν πάλι κάπου διακρίνει τη δυνατότητα πνευματικής ζωής συμβατής με την θεολογική παράδοση, διδασκαλία και εμπειρία της, την ιδιοφυή ανακάλυψη την αντιμετωπίζει με την τόλμη της πνευματικής καινοτομίας".
( ... )
2. "Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν".
- Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων"δωρεά οργάνων, δώρο ζωής !"
Ανακοίνωση, Αθήνα 14/06/2013
"Με την παρούσα ανακοίνωση ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ) επιθυμεί να ενημερώσει τους πολίτες της χώρας μας, σχετικά με την Εγκύκλιο 2819 της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, που εξεδόθη στις 7 Ιουλίου του 2005 και αφορά τη θέση της Ιεράς Συνόδου απέναντι στο θεσμό της Δωρεάς Οργάνων.
Με την Εγκύκλιο αυτή, τόσο ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, όσο και οι Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί Αρχιερείς, είχαν δηλώσει την αποδοχή και τη στήριξή τους στο θεσμό της Δωρεάς Οργάνων και προέτρεπαν μάλιστα τους πιστούς να συμμετάσχουν στη φιλάνθρωπη αυτή πρωτοβουλία της Εκκλησίας μας γινόμενοι Δωρητές Οργάνων.".
Σημείωση,
το σχόλιο δεν δημοσιεύθηκε.
2. "Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν".
- Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων"δωρεά οργάνων, δώρο ζωής !"
Ανακοίνωση, Αθήνα 14/06/2013
"Με την παρούσα ανακοίνωση ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ) επιθυμεί να ενημερώσει τους πολίτες της χώρας μας, σχετικά με την Εγκύκλιο 2819 της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, που εξεδόθη στις 7 Ιουλίου του 2005 και αφορά τη θέση της Ιεράς Συνόδου απέναντι στο θεσμό της Δωρεάς Οργάνων.
Με την Εγκύκλιο αυτή, τόσο ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, όσο και οι Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί Αρχιερείς, είχαν δηλώσει την αποδοχή και τη στήριξή τους στο θεσμό της Δωρεάς Οργάνων και προέτρεπαν μάλιστα τους πιστούς να συμμετάσχουν στη φιλάνθρωπη αυτή πρωτοβουλία της Εκκλησίας μας γινόμενοι Δωρητές Οργάνων.".
Σημείωση,
το σχόλιο δεν δημοσιεύθηκε.
Ο αντιαιρετικός και αντιοικουμενιστικός
αγώνας του ιστολογίου ΑΚΤΙΝΕΣ και της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά, έχουν
σαν κύριο μέλημα την προστασία των πιστών από τις νεο-εποχίτικες
αιρέσεις, που ανακατεύουν τη Χριστιανοσύνη με τον Παγανισμό/Πανθεϊσμό,
και όχι το αιρετικό ανακάτεμμα της νέας Ιατρικής, του νέου αιώνα, της
νέας Επιστήμης, που όλοι ζούμε σήμερα. Ωστόσο, δεν παραλείπουν να
κατηγορούν τα οικουμενιστικά και παναιρετικά ανοίγματα των Πατριαρχικών
του Φαναρίου και της εγχώριας Συνοδείας τούτων, συμπεριλαμβανομένης
βεβαίως και μερίδας της ούτω αποκαλούμενης ακαδημαϊκής Θεολογίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.