Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016

Η εντιμότητα του καταδικασθέντος για «ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ κατ᾽ εξακολούθησιν» κ. Τελεβάντου!





Σιωπά για την καταδίκη του, αλλά συνεχίζει

την βρώμικη προπαγάνδα, κατά της

Αγιοπατερικής Παραδόσεως, παρερμηνεύοντας 

ατεκμηρίωτα τα περί Διακοπής Μνημοσύνου!


ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ Ο κ. Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ εις φυλάκισιν ενός έτους με τριετή αναστολήν δια «κατ᾽ εξακολούθηση συκοφαντική δυσφήμηση» του π. Βασιλείου Βολουδάκη



Ορθόδοξος Τύπος Εφημερίδα
 Το Δ΄  Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών με την υπ’ αριθμ. 89550/2016 Απόφασή του εδίκασε ερήμην στις 29 Σεπτεμβρίου 2016 και κατεδίκασε τον κ. Παναγιώτη Τελεβάντον του Μιχαήλ, κάτοικο Ν. Υόρκης (Η.Π.Α.), 35η οδός 2376 ΑΣΤΟΡΙΑ, σε φυλάκιση δώδεκα μηνών με τριετή αναστολή και επιβολή των εξόδων της Δίκης, για «κατ’ εξακολούθηση συκοφαντική δυσφήμηση» του π. Βασιλείου Βολουδάκη.

   Αρχικά η δίκη είχε ορισθεί για τις 3 Δεκεμβρίου 2015, αλλά ανεβλήθη λόγω παραλείψεων της Εισαγγελίας σχετικά με την νομότυπη ειδοποίηση του κ. Τελεβάντου και διεξήχθη τελικώς στις 29 Σεπτεμβρίου 2016.
Η απόφαση, η οποία ελήφθη με ομοφωνία Εισαγγελέως και Προέδρου, στηρίχθηκε στα κατά του π. Βασιλείου παντελώς αστήρικτα ηλεκτρονικά δημοσιεύματα της Ιστοσελίδος του κ. Τελεβάντου, σε συσχετισμό με την μεταξύ του π. Βασιλείου Βολουδάκη και του κ. Τελεβάντου ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Ως Μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε ο κ. Λέων Μπρανγκ, διδάκτωρ
της Θεολογίας και Κοσμήτωρ της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων (Π.Ε.Θ.), ο οποίος έχει γράψει διδακτορική διατριβή για το πρόσωπο και το έργο του Αποστόλου Μακράκη και απέδειξε συκοφαντικό τον χαρακτηρισμό «Μακρακιστής», που γραπτώς εξετόξευσε πλειστάκις ο κ. Τελεβάντος κατά του π. Βασιλείου Βολουδάκη.
    Η ανωτέρω Δικαστική Απόφαση αποτελεί ηθική δικαίωση του π. Βασ. Βολουδάκη, ο οποίος αφού εξήντλησε όλα τα πνευματικά μέσα και συνήντησε την αδιαλλαξία του κ. Τελεβάντου, κατέφυγε στην Δικαιοσύνη, όχι για το πρόσωπό του –όπως διευκρίνησε κατά την ακροαματική διαδικασία– ούτε για τα πνευματικά του παιδιά και τους ενορίτες του, που τον γνωρίζουν από κοντά, αλλά για την άρση του σκανδαλισμού όλων εκείνων, των ευρισκομένων μακράν και εκτός Ελλάδος, που δεν τον γνωρίζουν προσωπικά, αλλά τον διαβάζουν και ακούουν τις διαδικτυακές ομιλίες του.
  Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης επιφυλάσσεται όλων των απορρεόντων εκ της ως άνω Αποφάσεως νομικών δικαιωμάτων του.
Το Δ. Σ. των εκδόσεων «ΥΠΑΚΟΗ»

Σχόλιον Ο.Τ.: Εξ αφορμής της καταδίκης του κ. Π. Τελεβάντου έχομεν χρέος να σημειώσωμεν ότι ουδέποτε απήντησεν εις την επιστολήν του Ο.Τ. (φ. 2126/ 22.07.2016), αλλά συνέχισε να ισχυρίζεται ότι ο Ο.Τ. εκτρέπει τον αντιοικουμενιστικόν αγώνα. Αφ’ ενός με την καταδίκην αυτήν αποδεικνύεται έμμεσα ότι ο Ο.Τ. δεν έχει εκτραπή από τον αντιοικουμενιστικόν αγώνα, αφ’ ετέρου οφείλει ο κ. Τελεβάντος να αντιληφθή ότι δεν είναι προς το συμφέρον του αγώνος να σπιλώνωνται οι αγωνισταί, κάτι που διαφαίνεται από το ακόλουθον πρόσφατον κείμενόν του:
  «Η “Σύναξις κληρικών και μοναχών” εξέδωσε ανακοίνωση -την οποία αναδημοσιεύουμε σε συνέχειες- αναφορικά με τη Σύνοδο της Κρήτης με την οποία αναδεικνύει ευσύνοπτα αλλά με μεγάλη επιτυχία τα προβληματικά στοιχεία της εν λόγω Συνόδου. Με αυτό το σημείωμα θέλουμε να επισημάνουμε μόνον μία σκοπιά που χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνιση. Συγκεκριμένα η αναφορά στη διακοπή του μνημοσύνου ως αντίδραση στη Σύνοδο της Κρήτης είναι ελλιπής. Δεν κάνει καμία αναφορά για τη διαφορά ανάμεσα στη διακοπή μνημοσύνου και στη διακοπή μνημοσύνου με ακοινωνησία. Και εξηγούμαστε. Ένα πράγμα είναι η διακοπή μνημοσύνου και διαφορετικό πράγμα είναι η επιβολή της ακοινωνησίας. Το πρώτο είναι μεν κανονικό δικαίωμα των πιστών, αν και υπό τις παρούσες συνθήκες αντενδείκνυται ως ποιμαντικά ασύμφορο. Η ακοινωνησία, όμως, δηλαδή η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας με όλη την Εκκλησία είναι καθαρό σχίσμα. Με αυτά τα δεδομένα η “Σύναξις Κληρικών και μοναχών” επιβάλλεται να επανέλθει και να δώσει τις αναγκαίες συμπληρωματικές εξηγήσεις ώστε να μην αφήνει -άθελά της δεν αμφιβάλλουμε- περιθώριο να νομιστεί ότι ενθαρρύνει τη δημιουργία σχισμάτων».
Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.