Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

"Αντι"οικουμενιστικές δικαιολογίες ... Αντι-οικουμενιστικές "κολοτούμπες"!

Ἡ ἱστορία γιὰ τοὺς «πεπτωκότες» γιὰ

μία ἀκόμη φορὰ ἐπαναλαμβάνεται.

Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ"

     ..................................................................

Στην εκκλησιαστική ιστορία πάντα υπήρχαν και οι "πεπτωκότες". 
 
Διαβάζουμε ενδεικτικά  εδώ:



Για μεγάλο αριθμό Χριστιανών ο διωγμός του Δεκίου ήταν απροσδόκητος. (...)
Πολλοί Χριστιανοί, που έγιναν μέλη της Εκκλησίας σε καιρό ειρήνης, 
φάνηκαν την ώρα του κινδύνου τελείως απροετοίμαστοι να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις· (...). 
Γι’ αυτό πολλοί ήταν και οι πεσόντες ή αρνηθέντες την πίστη τους, οι πεπτωκότες (lapsi), όπως επεκράτησε να λέγονται. (...)

Πολλοί Χριστιανοί πριν ακόμη να συλληφθούν και ανακριθούν αρνούνταν την πίστη τους. 
Ήδη νικούνταν πριν από τη μάχη μη δυνάμενοι να πολεμήσουν … 
Οι δημόσιες αρχές δεν επαρκούσαν να καταγράφουν τους αποστάτες Χριστιανούς (De lapsis, κεφ. 7,8). (...)
Ανάμεσα στους πεπτωκότες υπήρχαν, κατά τη μαρτυρία του Κυπριανού, και κληρικοί (Κυπριανού, Επιστολή 14, κεφ. 1).


Τα έζησαν όλα αυτά οι Άγιοι ομολογητές μας. 
Είδαν τις εκκλησίες τους να περνάνε στα χέρια των αιρετικών. Είδαν τους στρατιώτες να τους σέρνουν στην εξορία. Ιωάννης Χρυσόστομος, Γρηγόριος Θεολόγος, και ... και ...

Η ιστορία μία ακόμη φορά επαναλαμβάνεται.
Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι εύκολο σήμερα,
ένας ιερέας ή ιερομόναχος να τολμήσει σε μια μέρα να αποφασίσει ότι θα ζήσει την υπόλοιπη ζωή του ΧΩΡΙΣ μισθό, ΧΩΡΙΣ ασφάλιση, ΧΩΡΙΣ ναό, ΧΩΡΙΣ αίθουσες ομιλιών, ΧΩΡΙΣ "τυχερά",  ... ίσως και καθηρημένος από τους αιρετικούς Οικουμενιστές,
να ρισκάρει τα πάντα για τον Χριστό και να εμπιστευθεί το μέλλον του σε Αυτόν, με ΚΑΘΕ θυσία.

Πριν λίγες βδομάδες διαβάσαμε κείμενο του αγωνιστή -το εννοούμε και δεν το γράφουμε ειρωνικά-  π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου

Πηγή κειμένου

όπου γράφει:


"... Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.
Ἀσφαλῶς, 


δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, 
οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου."


Δεν είναι ο π. Αναστάσιος ιερέας; Δεν είναι και θεολόγος; 
Γιατί γράφει ότι ΔΕΝ είναι αρμόδιος να κρίνει τις αποφάσεις της (ψευδο)Συνόδου; 
Και γιατί δεν είναι "τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου";
Έτσι αντέδρασαν οι πιστοί μετά την Σύνοδο της Φερράρας Φλωρεντίας;
Προφασιζόταν "ασφαλώς",  "αναρμοδιότητα"  ή ότι "δεν είναι του παρόντος";;;


Στο ίδιο μήκος κύματος δυστυχώς ένας ακόμη αντι-οικουμενιστής -επίσης δεν το γράφουμε ειρωνικά- ιερωμένος,  ο π. Πέτρος Χίρς.

Πέτυχε και απομόνωσε ένα χωρίο του π. Σεραφείμ Ρόουζ, γραμμένο για τελείως άλλες εκκλησιαστικές καταστάσεις, για να
μας πείσει ότι πρέπει να "καθίσουμε" άπραγοι, συνεχίζοντας να παίζουμε "χαρτοπόλεμο". 
Ο εχθρός έχει επιβληθεί. Δεν προλαβαίνουμε να παρακολουθούμε συμπροσευχές "ορθοδόξων" με αιρετικούς.
Οι Οικουμενιστές τρίζουν τα δόντια τους σε όσους ελάχιστους αντιδρούν (δείτε εδώ), 


Οι αποφάσεις της (ψευδο)Συνόδου επίσημα έχουν γίνει αποδεκτές και από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος (συνεδρίαση Νοεμβρίου 2016).

Εκτός αν ορισμένοι είναι ικανοποιημένοι με την προφορική "διάψευση" του μητροπολίτη Κυθήρων σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Ιστολόγιο Κατάνυξις!!! 
Η Ιερά Σύνοδος έχει εδώ και 3 βδομάδες αναρτημένο το επίσημο Δελτίο Τύπου, στην επίσημη ιστοσελίδα της εδώ, δεν βρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεσπότης να το αμφισβητήσει με γραπτή ανακοίνωση του και εμείς παρηγοριόμαστε ότι ο Κυθήρων στο τηλέφωνο είπε στο ιστολόγιο Κατάνυξις ότι δεν ισχύει.. Εύγε στο παλικάρι τον Κυθήρων ... λοιπόν! 

Που είναι ο μητροπολίτης Κονίτσης; 
ο Πειραιώς; 
ο Ναυπάκτου; 
ο Αιτωλίας; 
ο Μεσογαίας; 
(Για τον Πειραιώς, το "λιοντάρι", είχαμε γράψει πρόσφατα εδώ αλλά έχουμε κάτι πολύ ενδιαφέρον να σας ανακοινώσουμε στο τέλος της ανάρτησης! (σ.σ. "Π.Π.": Τὸ ἔχουμε δημοσιεύσει ἐδῶ)

   Όσο για τον μητροπολίτη  Ναυπάκτου όλως "παραδόξως" η ΔΙΣ Δεκεμβρίου αποφάσισε (δείτε εδώ) την επιβολή ακοινωνησίας σε 3 μοναχούς από το μοναστήρι της Ιεράς Μονής Μεταμόρφωσης Ναυπάκτου, (με το οποίο ως γνωστό είναι σε δικαστική διαμάχη), 
οπότε  ...όπως βλέπετε δεν πήγε χαμένη η σιωπή του:




Πριν παραθέσουμε την επιστολή- απάντηση στον π. Πέτρο Χίρς (που αποκαλύπτει τι πραγματικά πρέσβευε ο π. Σεραφείμ Ρόουζ), 
θα επισημάνουμε την "οπαδική" νοοτροπία ορισμένων ορθοδόξων ιστολογίων, που έσπευσαν να κουνήσουν χαρούμενα την ουρά τους αναπαράγοντας την διαστρέβλωση του π. Πέτρου Χίρς:




   Ως θεολόγοι της ΠΕΘ, δεν τόλμησαν μέχρι και σήμερα (6 μήνες μετά) να καταδικάσουν δημόσια την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης, ούτε καν να βγάλουν μια ανακοίνωση εναντίον της, για να μην δυσαρεστήσουν τον Βαρθολομαίο και τον Ιερώνυμο
Καμαρώστε "ομολογητές" θεολόγους! 
Κάποιοι βάζουν τις δημόσιες σχέσεις τους πάνω από την αλήθεια της Ορθοδοξίας.

Ακολουθεί η απάντηση στον π. Πέτρο Χιρς.

Σχόλιο στο κείμενο του π. Πέτρου Χίρς περί «φανατισμού και σεκταρισμού»

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
     Μένουμε δυστυχῶς ἄφωνοι μὲ αὐτά ποὺ γράφει ὁ κατὰ τὰ ἄλλα σεβαστὸς καὶ λόγιος π. Πέτρος ἀναφερόμενος στὸν μακαριστὸ π. Σεραφεὶμ Ρόουζ. Λέει ο π. Πέτρος στὸ ἄρθρο του, χρησιμοποιώντας ὡς ἀπόδειξη τὸν π. Σεραφείμ, ἀνάμεσα σὲ ἄλλα τὰ ἑξῆς: 
(Ἡ συνέχεια ἐδῶ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.