Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Είναι φοβερό και ακατανόητο! Ομολογούν ότι «χαράκτηκε νέα πορεία της Εκκλησίας» ότι υπάρχει «μόλυσμα», κι όμως μένουν εκεί, στον μολυσμό της Παναίρεσης!

.

Σάββας Ηλιάδης:

Ορθόδοξε λαέ, μέμνησο
του Κολυμπαρίου!



Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ

   Ο τίτλος του παρόντος άρθρου θυμίζει την αρχαία φράση, την οποία έλεγε καθημερινά ο υπηρέτης στον Πέρση βασιλιά Δαρείο, υπενθυμίζοντας του ότι έπρεπε να τιμωρήσει τους Αθηναίους, γιατί συμμετείχαν στην πυρπόληση των Σάρδεων: «Δέσποτα, μέμνησο των Αθηναίων!», του έλεγε κάθε πρωί που άνοιγε τα μάτια του. 

  Ναι, είναι δανεισμένο το «μέμνησο» από τη φράση εκείνη. Μόνο που γράφεται εδώ, όχι για να εγείρει αισθήματα εκδίκησης ή αντιπάθειας σε πρόσωπα, όπως αυτή του Δαρείου προς τους Αθηναίους, αλλά για να στηθεί ως μια μικρή ασπίδα αντίστασης στην καταστροφική προσπάθεια μεταπατεροποίησης της Παράδοσης της Εκκλησίας μας. Να βοηθήσει στο κατά δύναμη, ώστε η σύνοδος του Κολυμπαρίου να εντυπωθεί και να παραμείνει στη θύμηση και στη συνείδηση του λαού, ως το θλιβερό εκκλησιαστικό γεγονός, το οποίο κατέστη επισήμως έρεισμα και εφαλτήριο διάδοσης και εδραίωσης της παναιρέσεως του οικουμενισμού. Ακόμη δε, ότι η σύνοδος αυτή πραγματοποιήθηκε, για να γίνει η δικλείδα ασφαλείας, που έρχεται να κλειδώσει, να επιβεβαιώσει, να εγκρίνει και να διασφαλίσει την «κανονικότητα»  των μέχρι τούδε αλλά και πασών των διαπραχθέντων και διαπραχθησομένων οικουμενιστικών αυθαιρεσιών.
    Είναι πολύ σοβαρή και αξιοθρήνητη η κατάσταση. Δεν ξέρουμε, μετά από αυτήν τη σύνοδο, πόσο γρήγορα θα εξελιχθούν τα γεγονότα και ποιος θα είναι ο πνευματικός της αντίκτυπος. Με πείσμα και αγωνία πολλή, αλλά και με μεθόδους ξένες  προς το πνεύμα της  Εκκλησίας του Χριστού, σπεύδουν οι «μηχανικοί» της συνόδου του Κολυμπαρίου να την «εγκαταστήσουν», διά του ετσιθελισμού, στη συνείδηση των πιστών. Άκοντος εκόντος του πληρώματος, πλέον, όλα τα εκκλησιαστικά πράγματα έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν ως βάση σχεδιασμού, ερμηνείας και εκτέλεσής τους τις αποφάσεις αυτής της συνόδου.
   Μ΄ ένα λόγο  χαράχτηκε  ν έ α  πορεία της Εκκλησίας, σύμφωνη με το γενικότερο κλίμα της ομογενοποίησης των πάντων, κάτω από το δαιμονικό  πνεύμα της πανθρησκείας και  ισχυρό ρεύμα της παγκοσμιοποίησης.
    Αν λοιπόν αρχίσει να περνά στη λήθη η σύνοδος, σημαίνει πως δεν θεωρείται μόλυσμα, πως είναι ακίνδυνη για την εξάπλωση πνευματικού λοιμού.  Άρα δεν ενοχλεί την εκκλησιαστική συνείδηση και συνεπώς κατατάσσεται στο ίδιο επίπεδο με όλες τις προηγούμενες Συνόδους.
   Για να έχει όμως το δικαίωμα της λησμονιάς η σύνοδος αυτή από τις καρδιές, οι οποίες σέβονται τους αγίους και την παρακαταθήκη τους, πρέπει να διαγραφεί οριστικά από την εκκλησιαστική ιστορία, χωρίς να μείνει κανένα ίχνος από τους βέβηλους και σεσοφισμένους μύθους της. Να ακυρωθούν οι αποφάσεις της, όπως οι κανόνες ορίζουν, για να ξανάρθει η ηρεμία στη ζωή της Εκκλησίας και να εξαλειφθεί μια από τις σοβαρές αιτίες των πολλών και μεγάλων κακών που συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν στην πατρίδα μας.
   Μην αμφιβάλλουμε πως οι προτεσταντικής προέλευσης ηθικοπνευματικές εκτροπές, που διαβρώνουν σήμερα στον τόπο μας το πατροπαράδοτο ήθος, χτυπώντας ασεβώς τους ευαίσθητους και ιερούς χώρους, βλέπε παιδεία, είναι  απόρροια του πνεύματος της συνόδου του Κολυμπαρίου. Διότι, δεν έχουν τόση σημασία οι θεολογικές αναλύσεις των αποφάσεών της, όσο αυτό που κρύβεται πίσω απ` αυτές και ο σκοπός που επιδιώκεται. Όσοι παρακολουθούν με αγωνία και ακόμη περισσότερο όσοι αντιστέκονται, αγωνιζόμενοι κατά του νέου αυτού αντιρωμαίικου καθεστώτος, ξέρουν πολύ καλά πως υπάρχει σχέση των δύο αυτών πραγμάτων.
Κι επειδή η Εκκλησία  είναι θείο καθίδρυμα και λειτουργεί όχι μόνο μέσα το χρόνο και μέσα στον κόσμο, αλλά και εις τους ουρανούς και εις τους αιώνας των αιώνων, όσοι ζούμε στις ημέρες αυτές, κατά τις οποίες διαπράττεται η παρανομία και βιώνουμε ζωντανό τον πειρασμό, αν δεν σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, θα δώσουμε λόγο στο Θεό. Διότι θα παραδώσουμε αμαχητί στις επόμενες γενιές ένα πνευματικό έκτρωμα, ένα δηλητήριο με ψεύτικο φαρμακευτικό - θεραπευτικό επικάλυμμα, το οποίο ύπουλα και κρυφά, αλλά σταθερά, θα οδηγεί τις ψυχές στην απώλεια.
    Γι΄ αυτό, πάση θυσία, πρέπει να παραμείνει αναμμένη και ζωντανή η μνήμη της ως μέγα πνευματικό έλλειμμα, που προκαλεί πόνο στην ψυχή και συνεπώς και ως θέμα διαρκούς ετοιμότητας και προσευχής. Διότι με τον τρόπο που προωθείται η επιβολή των αποφάσεών της, μόνο  το χέρι του Θεού μπορεί να την ανακόψει.
    Παρόλα αυτά και τόσα άλλα, που υπερβαίνουν τις δυνάμεις του ανθρώπου και διαφεύγουν της αντίληψής του:
 Λαέ του Θεού, μην ξεχνάς το Κολυμπάρι!

    Σχόλιο: Καὶ ἐνῶ τὸ ἱστολόγιον "Ἀκτίνες" ἔθαψε τὴν εἴδηση τῆς ἀποτειχίσεως τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, καὶ ὁ συντάκτης τοῦ παρόντος ἄρθρου ξέχασε τὴν στάση ἀσφάλειας ποὺ προτείνουν οἱ Ἅγιοι, γιὰ νὰ μὴν μᾶς βλάψει ὁ ἰὸς τῆς οἰκουμενιστικῆς χολέρας,  ὅμως ὁ ἀνώνυμος Λαὸς ἀγωνιᾶ καὶ τοὺς ὑπενθυμίζει τὴν ἁγιοπατερικὴ στάση, ἐδῶ μὲ τὴν γραφίδα τοῦ Ἀνώνυμου σχολιογράφου τῶν "Ἀκτίνων" :  
Ο/Η Ανώνυμος είπε...Και να θέλουμε να ξεχάσουμε την λοιμική του Κολυμπαρίου, δεν μάς αφήνουν οι ίδιοι οι δράστες: Ο ένας καλεί δίπλα του τον δήμαρχο της περιοχής του, για να ευλογήσουν από κοινού τους πέντε άρτους, ο άλλος εγκαθιστά πάστορες και παστόρισσες μέσα στον ιερό ναό σε ώρα Θείας Λειτουργίας, ο τρίτος εξαγγέλλει στην μητρόπολή του ίδρυση κέντρου διαθρησκειακών διαλόγων κ.α.π. Τα ''μικρόβια'' ξεχείλισαν και οι ''φορείς'' της λοιμικής νόσου του Κολυμπαρίου έχουν ξεσαλώσει!
Το θέμα είναι, ποιές προφυλάξεις οφείλουμε να πάρουμε, ώστε να γλυτώσουμε από την θανατηφόρα μόλυνση. Η ιατρική επιστήμη, στις περιπτώσεις λοιμωδών νοσημάτων, προτείνει στους υγιείς, να αποφεύγουν κάθε επαφή με τους νοσούντες, αλλά και με τους φορείς (ασυμπτωματικούς, κρυφούς μεταδότες).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.