Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Αλήθεια! Θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας, βλασφημώντας τους Αγίους μας και διδάσκοντας ότι δεν έχουμε μυστήρια; --Κι αυτό -κάποιοι- δεν το θεωρούν μείζον θέμα;

(Τί λένε γιὰ τὰ Μυστήρια, δεῖτε ἐδῶ)

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΠΑΪΣΙΟ ΚΑΙ ΠΟΡΦΥΡΙΟ

5 Ἰουνίου 20117
Σημαντική παρεκτροπή του Γέροντα Μεθόδιου από την Εσφιγμένου με συκοφαντείες κατά των Αγίων Παϊσίου και Πορφυρίου.... (βίντεο)

ΣΧΟΛΙΟ.  Εχω πολλούς και καλούς φίλους παλαιοημερολογίτες και στο θέμα της Μονής Εσφιγμένου σε πλήθος αναρτήσεων έχω τηρήσει ίσες αποστάσεις δημοσιεύοντας και τις δύο εκατέρωθεν απόψεις... Σήμερα όμως διαπίστωσα ότι εδώ έχουμε μια πολύ σημαντική παρεκτροπή του (εσώκλειστου;;;;) ηγούμενου που δημιουργεί πολύ σοβαρό ζήτημα... Εχουμε δηλώσεις κατά των Αγίων Γερόντων Παϊσίου και Πορφυρίου οι οποίοι τυγχάνουν μεγάλου σεβασμού από το σύνολο των Ελλήνων Ορθοδόξων... Και οι δηλώσεις αυτές είναι δυστυχώς συκοφαντικές.... Δεν θα μπω σε καμία ιεροκατηγορία γιατί δεν είναι του χαρακτήρος μου... Το έχω αποφύγει άλλωστε ακόμα και για Ιεράρχες που κατηγορούνται για Οικουμενιστές (δικαίως ή αδίκως)... Δείτε το βίντεο και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του... Και παρακαλώ πολύ μεγάλη προσοχή στα τυχόν σχόλιά σας διότι δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτά σχόλια με προσωπικές υβρείς κατά οποιουδήποτε και ειδικά για ένα θέμα τόσο λεπτό όπως αυτό στο οποίο εμπλέκονται κληρικοί... Εγώ εκφράζω αποκλειστικά την πικρία μου κι εύχομαι και προσεύχομαι ο Θεός στον οποίο ανήκουν και αναφέρονται οι Αγιοι μας να δώσει τις ορθές απαντήσεις εκεί που χρειάζεται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.