Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017

Γίνονται ζυμώσεις με …οικουμενιστική μαγιά!


Λάβαμε το εξής σχόλιο:



«Καλύτερα με Αρτέμιο.
Τις τελευταίες μέρες
για σύμπηξη κοινού μετώπου
νεοαποτειχισμένων-Παλαιοημερολογιτών
βλέπω να γίνονται ζυμώσεις έντονες. 
Τούτη η κίνηση βλέπω να προέρχεται από Παλαιοημερολογίτες που θέλουν να απορροφήσουν τους αποτειχισμένους, να δικαιώσουν το σχίσμα τους, τις συνόδους τους και χρησιμοποιούν νεοαποτειχισμένους και πιέζουν τους νεοημερολογίτες για να επιτύχουν το σκοπό τους. Παρόμοια κίνηση είδα στις ΑΚΤΙΝΕΣ να κάνει κι ο Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιος. Προτείνω, αν κάτι πρέπει να γίνει, προτιμότερο να πάμε με Αρτέμιο. Είναι και με το Παλαιό, και δεν έπεσε στο δόλωμα να ενωθεί με τους Κυπριανίτες και παρατάξεις».


    Σχόλιο «Π.Π.»: Τὸ ἐρώτημα εἶναι: Τέτοιους εἴδους ἑνώσεις ἀκολουθοῦν τὴν ἁγιοπατερικὴ Παράδοση καὶ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες  ἢ  τὴν οἰκουμενιστικὴ «συνταγή»: Ἂς παραμερίσουμε αὐτὰ ποὺ μᾶς χωρίζουν καὶ ἂς κρατήσουμε αὐτὰ ποὺ μᾶς ἑνώνουν;

Ἀπὸ σχόλια στὸ "Ἐν Τούτῳ Νίκα" καὶ "Κρυφὸ σχολειό":


Σχόλιο Διονύσης Πολυμενόπουλος
Εξαιρετικό, κατά την γνώμη μου,το άρθρο του Πατρός Παϊσίου, βλέποντας αυτό στο σύνολό του και στο πνεύμα που εμπεριέχει και μεταφέρει δεν μπορεί κάθε αληθινός Ορθόδοξος, όπου και αν ακολουθεί, είτε στην επίσημη Εκκλησία ως Αντιοικουμενιστής, είτε στους Αποτειχισμένους που ακολουθούν το Νέο ή το Πάτριο Εορτολόγιο, είτε στους Ορθοδόξους του Πατρίου ( Παλαιοημερολογίτες ) και όσοι εξ αυτών διαθέτουν την βασική γνώση των Θεολογικών και Εκκλησιαστικών πραγμάτων και συγχρόνως καλή προαίρεση, που αποβλέπει μόνο στο πραγματικό συμφέρον της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, να μη χαρεί και μην ελπίζει ότι μελλοντικά δημιουργούνται, με τέτοια άρθρα, οι προϋποθέσεις σταδιακής ΕΝΟΤΗΤΟΣ των αληθινών Ορθοδόξων, ανεξαρτήτως προελεύσεως, ενάντια στην Παναίρεση των Εσχάτων. Βεβαίως πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που δεν επιθυμούν μία τέτοια Ενότητα, είτε γιατί έχουν την ψευδαίσθηση ότι μπορούν με λόγους και γραπτά μόνο να ανατρέψουν τον καλπάζοντα πλεόν φιλοοικουμενισμό, είτε γιατί τελικά αρέσκονται να δρούν σχεδόν μόνοι τους, είτε γιατί θεωρούν ότι το πρόβλημα της Παναίρεσης δεν τους αγγίζει ουσιαστικά στον δικό τους Εκκλησιαστικό χώρο, μη σκεπτόμενοι ότι σε καιρό Αιρέσεως και Αποστασίας η κάθε Μερίδα και Ομάδα Αντίστασης υπέρ της Ορθοδοξίας, υπάρχει και αγωνίζεται χάριν ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Ευτυχώς υπάρχουν παντού πολλοί αγνοί και αληθινοί Ορθόδοξοι, οι οποίοι στο τέλος, έστω και μετά παρέλευση κάποιου χρόνου θα βρούν τον δρόμο, με Την Χάρι Του Θεού, της μεταξύ τους καταλλαγής και Ενότητος. Αν τελικά δεν ακολουθήσουν όλοι αυτή την πορεία, την σταδιακά Ενωτική, δεν θα πληγεί το Αποτέλεσμα, οι καλοπροαίρετοι, Αρχιερείς, Κληρικοί,Μοναχοί και λαϊκοί αρκούν, άλλωστε δεν υπάρχει πρακτικά κανένας άλλος δρόμος για να φυλάξουμε την Πίστη μας και Την Εκκλησία. Το άρθρο αυτό δεν βλέπει μόνο στο σήμερα, αλλά και το Αύριο των Ορθοδόξων και δείχνει στον νου και την ψυχή μας ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΛΠΙΔΑ, κάποια ημέρα όλοι οι αληθινοί Ορθόδοξοι μαζί, σε Σύνοδο Πανορθόδοξη, να υπερασπίσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία μας και να την απαλλάξουν από την Αιχμαλωσία της Αιρέσεως.

Δημήτριος Χατζηνικολάου15 Ιουνίου 2017 - 11:42 π.μ.
Ὀρθοτάτη ἡ παραίνεσις τοῦ π. Παϊσίου Παπαδοπούλου. Τόν λόγον ἔχουν οἱ Ἐπίσκοποι τοῦ παλαιοῦ. Ἄν αὐτοί ἀδρανήσουν, ἐκτιμῶ ὅτι ὁ λαός τοῦ παλαιοῦ θά δράξῃ τήν εὐκαιρίαν διά τήν ἕνωσιν, μέ τήν προϋπόθεσιν βεβαίως ὅτι ὅλοι θά λειτουργούμεθα μέ τό παλαιόν καί οὐδείς θά ἔχῃ κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς.


Ανώνυμος 15 Ιουνίου 2017 - 1:19 μ.μ.
Έτσι όπως διαμορφώθηκε η εκκλησιαστική κατάσταση σήμερα, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ οι επίσκοποι του παλαιού ημερολογίου να συστήσουν επιτροπή προς συνεννόηση με στελέχη των νεοαποτειχισθέντων, για να συζητήσουν τα προς την ένωση. Είναι από πλευράς εκκλησιαστικής και θεολογικής αδιανόητο να μην υπάρχει τέτοια διάθεση από τα δύο μέρη. Μόνο έτσι θα απαλειφθούν συν Θεώ οι όποιες ανθρώπινες αδυναμίες και θα ανοίξει ο δρόμος πρός τη νίκη της Ορθοδοξίας. Είθε.

Δαμιανός Μοναχός Αγιοβασιλειάτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.