Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Όμως οι "καλοί" ποιμένες μας παροτρύνουν, όχι ν' αδειάζουμε τις Εκκλησίες, αλλά να τιμούμε τους Οικουμενιστές, για να παίρνουμε ...ΜΟΛΥΣΜΟ!

ΤΙΜΩΜΕΝ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ


Ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου. Ἔγινε στὴν Ἀθήνα το 1966.
 Τιμώμεν τους επισκόπους, -τους αληθινούς επισκόπους-,  υποκλινόμεθα, γονατίζουμε και φιλούμε τα κράσπεδά τους, δεν είμεθα άξιοι να φιλήσουμε ούτε τον ιμάντα των υποδημάτων τους…
  Αλλά ενώ αγαπητοί μου, υποκλινόμεθα ενώπιον παλαιών και νέων ιερών μορφών της σεπτής ιεραρχίας μας, δεν υποκλινόμεθα, δεν υποχρεούμεθα ούτε από το Ευαγγέλιο ούτε από τους Ιερούς Κανόνας, ούτε από την Ιστορία της Εκκλησίας να υποκλινόμεθα ενώπιον κακών επισκόπων· ενώπιον επισκόπων οι οποίοι αποτελούν την ανατροπήν του Ευαγγελικού κηρύγματος.
Πηγή

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/9/17, 11:15 π.μ.

    Τι ακριβώς θα πει παίρνουμε "μολυσμο"; Είναι οι αιρετικοί εκτός Εκκλησίας ναι η όχι; Βρισκόμενοι σε προσευχητικη κοινωνία πίστεως με τους αιρετικούς είμαστε εκτός Εκκλησίας κι άρα βουρ για την κόλαση, ναι η όχι; Πείτε την αλήθεια. Αίρεση=εκτός Εκκλησίας=Ματαίωση σωτηρίας=κόλαση.
    Και το αναπόφευκτο ερώτημα προκύπτει λοιπόν: Υπάρχουν Μυστήρια κι Αποστολική Διαδοχή εκτός Εκκλησίας; Όποιος πει ναι, συγκαταλέγεται αυτομάτως με τους οικουμενιστές αφου κι αυτοί τα ίδια πιστεύουν, ναι ή όχι;
    Δεν έχει ίσως, ούτε δεν ξέρω -δεν απαντώ. Η για τον Θεό δουλεύουμε ή για τον Μαμμωνα.

    Λίγο η Αγία Γραφή, λίγο το Πηδάλιο, λίγο Εκκλησιαστική Ιστορία, λίγο Πατερικα Κείμενα και ξεκαθαρίζει το θέμα.

    Φιλικά,
    Ιωάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι ασπρο μαυρο.Ο θεος και τον πονηρο χρησιμοποιει για να βγαλει καλο.Αν και αιρετικος εφοσον εχει χειροτονηθει μεταδιδει τα σωστικα μυστηρια,ωστε οι ανθρωποι να σωζονται(βαπτιζομενοι,κοινωνουντες),για τον ιδιο αιρετικο ομως ισχυουν τα ουε!θα πρεπει να διωχθει απο την εκκλησια,θα πρεπει να απομακρυνομαστε αν γινεται απο κοντα του,ομως ειναι φορεας μεταδωσης της σωτηριας,ειναι απλως ενα οργανο "μεταδωσης"εως τελους(απομακρυνσεως του),επωφελεια των πιστων που δεν ξερουν,αγνοουν,ειναι μωρα,παιδια,αγραμματοι,κλπ.Εμεις οι αλλοι αρχιζουμε σιγα σιγα αγωνα κατα της αιρεσης,μιλαμε μιλαμε,καποιοι πρατουν κιολας πιο νωρις,σηκωνεται το θεμα διμιουργουνται τα στρατοπεδα και μετα οι μαχες,αφου καταδειχθουν καλα οι "εχθρικες"παρατα
      ξεις.Θα σου πω και το εξης,εμαθα οτι καποιος αγιος γεροντας ειχε πει οτι ο θεος κραταει αυτους τους επισκοπους μονο και μονο για να συνεχιζεται η διαδοχη.Για το αλλο οχι,δε μολυνεται ενας που ξερει γιατι ηδη εχει σιχαθει και αντιδρασει στη λερα τους πρεπει ομως και να σκεφτει τους αδυναμους που ισως μολυνθουν.

      Διαγραφή
  2. Τι κάνουμε, αδελφή. Εσύ, λοιπόν, δουλεύεις για το Θεό κι εμάς μας καταδικάζεις ότι δουλεύουμε για τον Μαμωνά. Άρα βουρ για την κόλαση! Ευχαριστούμε. Εμείς προσωπικά έχουμε αποτειχισθεί. Ενημέρωσέ μας, όμως. Οι Άγιοι που έκαναν Οικονομίες, με ποιόν ήσαν;
    Δεν είναι όλα τα πράγματα μαύρο-άσπρο. Έτσι μας διδάσκουν οι Άγιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/9/17, 3:36 μ.μ.

    Δεν καταδικασα κανένα, δεν είναι δική μου δουλειά αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατί το πήρατε προσωπικά εκτος αν έδωσα αυτή την εντύπωση οπότε σας ζητώ συγγνώμη.
    Οι Άγιοι διδάσκουν ότι η αίρεση καθιστά κάποιον εκτός Εκκλησίας κι άρα ματαιώνεται η σωτηρία του;

    Δηλαδή με παροτρύνετε να κοινωνήσω, βαπτισω, παντρέψω, κηδεψω στους οικουμενιστες;
    Ποιοί Άγιοι παρότρυναν τους λαϊκούς να κάνουν όλα τα παραπάνω σε αιρετικούς;
    Ακριβώς τα αντίθετα διαβάζω ότι μας παροτρύνουν.
    Μήπως δεν καταλαβαίνω σωστά τι διαβάζω;

    Νομίζω ο Κύριος είναι σαφής, Θεός ή Μαμμωνας, άσπρο ή μαύρο.

    Ευχαριστώ που απαντήσατε και δημοσιεύσατε το σχόλιο μου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφεις: «Δεν έχει ίσως, ούτε δεν ξέρω -δεν απαντώ. Η για τον Θεό δουλεύουμε ή για τον Μαμμωνα» και εμμέσως μας λές ότι δεν απαντούμε, ότι είμαστε μεσοβέζικοι. Και απαντήσαμε: Εμείς αποτειχιστήκαμε και δεν έχουμε κοινωνία μ' αυτούς. Τίποτε άλλο. Και δεν σε παροτρύναμε, παρά στην Ακρίβεια. Δεν αμφιβάλλουμε για την αίρεση. Δεν αμφιβάλλουμε για τον τρόπο αντιμετωπίσεώς της. Μιλάμε για κάποιες Οικονομίες, αδελφή, γι’ αυτούς που δεν «κατάλαβαν» ακόμα!

      Διαγραφή
    2. Καθιστα τον αιρετικο εκτος εκλησιας αργα ή γρηγορα,οσο ομως ειναι μεσα σε αυτην μπορει να εχει βαπτισει το παιδι σου ή νσ σε εχει μεταλαβει αρκετες φορες.Τοτε δεν ειχες κοινωνησει σωμα και αιμα χριστου;ηταν ακυρα οτι αυτος ιερουργησε και εσυ δεχθηκες;εαν πεθαινες θα ησουν ακοινωνητη;

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.