Kεραυνοβόλα επίθεση ΣΥΡΙΖΑ:
Η «τρανσέξουαλ» πολιτική
πέρασε και το αποτεφρωτήριο νεκρών!
Κεραυνοβόλα επίθεση ΣΥΡΙΖΑ έπιασε στον ύπνο τους πάντες και πέρασε από τη Βουλή τη δημιουργία κέντρου αποτέφρωσης νεκρών στον Ελαιώνα. Μετά το ν/σ αλλαγής φύλου, το μάθημα των Θρησκευτικών, την εκκλησιαστική περιουσία ήρθε νέο χτύπημα και πλέον ο κατήφορος δεν έχει τέλος. Ο Ιερώνυμος ακόμη αγναντεύει…
Συγκεκριμένα, στο νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα που ψηφίστηκε από τη βουλή, περιλαμβάνεται άρθρο με το οποίο αλλάζει η χρήση γης και διευθετούνται χωροταξικές εκκρεμότητες που απαιτούνταν για να ξεκινήσει η κατασκευή του κέντρου αποτέφρωσης, στο χώρο τον οποίο έχει παραχωρήσει ο Δήμος Αθηναίων.
Συγκεκριμένα το επίμαχο άρθρο αναφέρει:
«Επιτρέπεται εφεξής, η χωροθέτηση Κέντρων Αποτέφρωσης
Νεκρών (ΚΑΝ) και σε χώρους κοινωνικών και πολιτιστικών λειτουργιών, οι οποίοι βρίσκονται μέσα στους οριζόμενους κοινόχρηστους χώρους της περιοχής του Ελαιώνα, με τους προβλεπόμενους όρους και προϋποθέσεις».
Οπως προαναφέρθηκε, το οικόπεδο που θα κατασκευαστεί το
αποτεφρωτήριο νεκρών είναι στον Ελαιώνα, έκτασης περίπου δέκα
στρεμμάτων, και το οποίο βρίσκεται σχεδόν δίπλα στο υπό κατασκευή τζαμί
με είσοδο από την λεωφόρο Αθηνών.Νεκρών (ΚΑΝ) και σε χώρους κοινωνικών και πολιτιστικών λειτουργιών, οι οποίοι βρίσκονται μέσα στους οριζόμενους κοινόχρηστους χώρους της περιοχής του Ελαιώνα, με τους προβλεπόμενους όρους και προϋποθέσεις».
Βάσει της μελέτης που έχει κάνει ο δήμος το αποτεφρωτήριο θα περιλαμβάνει κτιριακές εγκαταστάσεις χιλίων περίπου τ.μ. με κόστος κατασκευής 1,5 εκατ. ευρώ. Η απόσβεση της επένδυσης, όπως είχε δηλώσει στο παρελθόν η αρμόδια αντιδήμαρχος, θα έχει γίνει σε δύο χρόνια αφού ετησίως περίπου χίλιοι έλληνες μεταφέρονται στην Βουλγαρία προκειμένου να αποτεφρωθούν με κόστος σχεδόν 3.000 ευρώ. Στην Αθήνα, το κόστος θα ανέρχεται σε 500 ευρώ.
Η επένδυση θα γίνει με σύμπραξη ιδιώτη και όπως έχει τονίσει η αρμόδια αντιδήμαρχος θα γίνει ανοικτή πρόσκληση ενδιαφέροντος μέσα στους επόμενους μήνες προκειμένου να αναδειχθεί ο ιδιώτης που θα συνεργαστεί με το δήμο.
Από ένα κόμμα που ανέβηκε στην εξουσία ως αριστερό και η πολιτική του έχει εξελιχθεί στην πιο σκληρά φιλελεύθερη και επώδυνη για τα λαϊκά στρώματα δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει τίποτα. Από την ψήφιση του νόμου για την αλλαγή φύλου από τα 15 μέχρι το αποτεφρωτήριο. Άλλωστε μιλάμε για ένα κόμμα με επιβεβαιωμένη την “τρανσέξουαλ” πολιτική αφού έχει φτάσει στο σημείο με κομματική “ορμονοθεραπεία” να μετατρέψει το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος σε ΝΑΙ…
Σε αυτή τη λογική και η συνάντηση του υπουργού Δικαιοσύνης χθες με τον Αρχιεπίσκοπο. Το ίδιο δηλαδή που θα κάνει και σήμερα ο υπουργός Παιδείας στη συνάντησή του με τον Αρχιεπίσκοπο για τα Θρησκευτικά. Οι αντιδράσεις της Εκκλησίας και της πλειονότητας της κοινωνίας χρεώθηκαν στον ίδιο τον υπουργό Κοντονή και στην “έμπνευσή” του για την μείωση του ορίου ηλικίας… Δηλαδή ένα παιδί 15 χρονών δεν επιτρέπεται να δει χωρις την γονική συγκατάβαση μια κινηματογραφική ταινία, αλλά επιτρέπεται να αλλάξει φύλο…
Η δε παρουσίαση της συνάντησης Κοντονή-Ιερώνυμου όπως προβλήθηκε μόνο γέλωτα προκαλεί. Ένα ξερό δελτίο τύπου και πληροφορίες με το σταγονόμετρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, ο υπουργός Δικαιοσύνης ζήτησε “άφεση αμαρτιών” από τον Αρχιεπίσκοπο με δικαιολογία τις δεσμεύσεις της χώρας για το θέμα σε διεθνές επίπεδο αλλά και σειρά αποφάσεων δικαστηρίων. Διαβεβαίωσε δε τον Αρχιεπίσκοπο ότι έχουν ληφθεί υπ’ όψιν όλα τα κατάλληλα μέτρα προκειμένου η αναγνώριση ταυτότητας φύλου στην ηλικία των 15 ετών να γίνεται υπό αυστηρές προϋποθέσεις.
Πάνω σε αυτό υπάρχουν σοβαρότατες αντιρρήσεις….
Η Ομάδα Γυναικών Καλαμπάκας δεν φαίνεται να συμμερίζεται την άποψη του υπουργού. Σε εκδήλωσή της για τη «νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου» τονίζει πως με βάση τον ψηφισθέντα νόμο “δεν απαιτείται η οποιαδήποτε προηγούμενη εξέταση ή ιατρική αγωγή που σχετίζεται με την σωματική ή ψυχική υγεία του ατόμου” .Το κριτήριο, όπως αναφέρει η Ομάδα, με βάση το οποίο το δικαστήριο θα αποφασίσει τη διόρθωση είναι: “η προσωπική αίσθηση του σώματος, καθώς και η κοινωνική και εξωτερική έκφραση του φύλου, τα οποία αντιστοιχούν στη βούληση του προσώπου”.
Αυτές είναι οι σοβαρές προϋποθέσεις του κ. Κοντονή….
Συγκεκριμένα η ομάδα γυναικών Καλαμπάκας αναφέρει σε ανακοινωσή της:
“Η κυβέρνηση κατέθεσε νομοσχέδιο με το οποίο δίνεται η δυνατότητα αλλαγής φύλου στα νομικά έγγραφα ενός ατόμου με βάση τη βούλησή του, τον αυτοπροσδιορισμό φύλου. Το νομοσχέδιο δεν αφορά τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, το σεξουαλικό προσανατολισμό. Μέχρι σήμερα οι αποφάσεις των δικαστηρίων, δηλαδή η νομολογία όριζε ότι για την αλλαγή φύλου απαιτούνταν χειρουργικές επεμβάσεις (μαστεκτομής, γεννητικών οργάνων), ιατρικές πράξεις (ορμονοθεραπεία), εξετάσεις και γνωματεύσεις.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο στην αίτηση στο δικαστήριο για τη διόρθωση του καταχωρημένου φύλου “δεν απαιτείται να βεβαιώνεται ότι το πρόσωπο έχει υποβληθεί σε οποιαδήποτε προηγούμενη ιατρική επέμβαση”. Επίσης “δεν απαιτείται η οποιαδήποτε προηγούμενη εξέταση ή ιατρική αγωγή που σχετίζεται με την σωματική ή ψυχική του υγεία.” Το κριτήριο με βάση το οποίο το δικαστήριο θα αποφασίσει τη διόρθωση είναι: “η προσωπική αίσθηση του σώματος, καθώς και η κοινωνική και εξωτερική έκφραση του φύλου, τα οποία αντιστοιχούν στη βούληση του προσώπου”. Επίσης το άτομο που θα αποφασίσει ν’ αλλάξει το φύλο του με αυτή τη διαδικασία, θα μπορεί να την επαναλάβει ακόμη μια φορά στο μέλλον.
Επομένως το νομοσχέδιο δεν απαιτεί ως προϋπόθεση καμία επιστημονική γνωμοδότηση. Αγνοείται η ανάγκη το άτομο να διαθέτει ολόπλευρη επιστημονική και κοινωνική στήριξη σ’ αυτή τη διαδικασία.
Προβλέπεται ότι και οι ανήλικοι 17 ετών θα μπορούν να αλλάξουν την ταυτότητα φύλου με τη συναίνεση των γονιών τους, αφού έχουν το δικαίωμα ψήφου και άλλα “πολιτικά” δικαιώματα και επομένως έχουν την ωριμότητα να αποφασίσουν και γι αυτό, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου στη Βουλή η κυβέρνηση άλλαξε το ηλικιακό όριο, προσδιορίζοντάς το στα 15 έτη και θέτοντας ως προϋπόθεση γνωμάτευση ιατρικού συμβουλίου που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό σε δημόσιο νοσοκομείο.
Η θέση της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδος
Η ΟΓΕ θεωρεί ότι στις περιπτώσεις που το άτομο βιώνει μια έντονη σύγκρουση ανάμεσα στα ανατομικά του χαρακτηριστικά και στο φύλο που νοιώθει ότι ανήκει, για μια σειρά βιολογικούς, κοινωνικούς λόγους, αλλά και για λόγους ψυχικής υγείας απαιτείται η ολόπλευρη επιστημονική και κοινωνική του στήριξη προκειμένου να μπορέσει το άτομο να λύσει αυτή την ασυμβατότητα. Στην όποια ατομική επιλογή επιδρά το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Για να μπορέσει να ασκηθεί το ατομικό δικαίωμα με ουσιαστικό και όχι τυπικό τρόπο, προϋποτίθενται ορισμένοι κοινωνικά καθορισμένοι παράγοντες. Για να είναι αποτέλεσμα ώριμης σκέψης και ουσιαστική η ατομική επιλογή στην αλλαγή της ταυτότητας φύλου, χρειάζεται να βασίζεται στη γνώση μιας σειράς παραγόντων και συνεπειών από αυτήν την επιλογή. Αυτή η γνώση μπορεί να μεταφερθεί μέσα από την επιστημονική, κοινωνική στήριξη του ατόμου. Δεν αρκεί η προσωπική του εμπειρία.
Όλα αυτά η κυβέρνηση τα ονομάζει “ιατρικοποίηση”, και τα καταδικάζει. Την ίδια στιγμή στην περίπτωση των 15χρονων και 16χρονων θέτει επιστημονικά κριτήρια και προϋποθέσεις, ενώ για τους 17 ετών και πάνω τα αγνοεί.
Το νομοσχέδιο δεν προσεγγίζει ούτε τις ελάχιστες κοινωνικές προϋποθέσεις για να στηριχθεί το ατομικό δικαίωμα. Αντίθετα τις αρνείται στο όνομα του ατομικού δικαιώματος.
Βασικός ισχυρισμός της κυβέρνησης είναι η “ελευθερία της ατομικής επιλογής”, το ατομικό δικαίωμα για την αλλαγή φύλου χωρίς καμία κοινωνική ευθύνη και στήριξη. Παρουσιάζουν αποσπασμένα τα ατομικά δικαιώματα από τις οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες. Ό,τι όμως δεν ενδιαφέρει την κοινωνία δεν χρειάζεται και καμία θεσμοθέτηση. Κανένα ατομικό δικαίωμα δεν είναι εγγυημένο έξω από τα συλλογικά κοινωνικά δικαιώματα. Γι αυτό και απαιτείται ανάπτυξη κοινωνικών υποδομών για την ολόπλευρη ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του ατόμου από την παιδική ηλικία . Η έλλειψη κοινωνικών λειτουργών, ψυχολόγων, ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού στα Κέντρα Υγείας, στα σχολεία στερεί από κάθε νέο και νέα τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του, για την ομαλή κοινωνικοποίησή του, για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων στο οικογενειακό, σχολικό περιβάλλον (πχ. bulling).
Όσο τσακίζεται ο καθολικός χαρακτήρας του κοινωνικού δικαιώματος τόσο περιορίζονται τα ατομικά δικαιώματα. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα αναγνωρίζονται 32 χαρακτηρισμοί για τον προσδιορισμό φύλου, όπως ισχυρίστηκε ο βουλευτής του ΠΟΤΑΜΙΟΥ Αμυράς, ενώ την ίδια στιγμή εκατομμύρια Αμερικάνοι δεν έχουν δικαίωμα στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Σήμερα η πλειοψηφία των χωρών έχει νομοθετικές ρυθμίσεις που για την αλλαγή φύλου δεν είναι μεν απαραίτητη η χειρουργική επέμβαση αλλαγής γεννητικών οργάνων, αλλά απαιτείται η ιατρική παρακολούθηση. Εξαίρεση αποτελούν η Μάλτα, η Δανία, η Ιρλανδία, η Νορβηγία, η Αργεντινή που δεν απαιτείται καμία προϋπόθεση. Είναι απορίας άξιον πως αντιλαμβάνονται σε κάποιες απ’ αυτές τις χώρες τα ατομικά δικαιώματα όταν την ίδια στιγμή απαγορεύεται και ποινικοποιείται σ’ αυτές τις χώρες το δικαίωμα στην άμβλωση όπως στη Μάλτα, στην Ιρλανδία, στην Αργεντινή.
Εξάλλου το νομοσχέδιο με ό,τι προβλέπει αφήνει ανοιχτό το πεδίο για αναπαραγωγή ρατσιστικών, προσβλητικών επιθέσεων σε βάρος των διεμφυλικών ατόμων, χωρίς να φράσσει το δρόμο για τις διακρίσεις εις βάρος τους. Προφανώς τα ζητήματα αυτά δε λύνονται με μία δικαστική ή διοικητική πράξη.
Η κυβέρνηση έρχεται με το νομοσχέδιο αυτό να θεσμοθετήσει και νομικά τον πλήρη διαχωρισμό του “βιολογικού” και του “κοινωνικού” φύλου.
Σύμφωνα μ’ αυτές τις θεωρίες υπάρχει πλήρης διάσταση των ανατομικών χαρακτηριστικών του φύλου, που αντιλαμβανόμαστε όλες ότι προσδιορίζονται αντικειμενικά, από την αντίληψη που έχει το κάθε άτομο για το φύλο στο οποίο ανήκει. Οι αντιλήψεις για το φύλο διαμορφώνονται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ιστορικές, κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές. Δεν διαμορφώνονται από την ατομική εμπειρία του καθενός και της καθεμιάς. Επίσης οι αντιλήψεις αυτές αναπαράγονται κοινωνικά μέσα από το οικογενειακό, το σχολικό, ευρύτερα μέσα από το κοινωνικό περιβάλλον.
Σύμφωνα με την κυβέρνηση το φύλο δεν προσδιορίζεται αντικειμενικά αλλά αποτελεί επιλογή κάθε ατόμου. Δεν υπάρχει φυλετικός διαχωρισμός σε άνδρες και γυναίκες ως αντικειμενικό γεγονός. Σύμφωνα με τις θεωρίες της μετανεωτερικότητας, αυτές που η κυβέρνηση παρουσιάζει ως “επιστημονικές εξελίξεις”, το «κοινωνικό φύλο» αποτελεί μια κοινωνική κατασκευή, μια δοτή ταυτότητα, ένα ρόλο που αποδίδει η κοινωνία στα μέλη της. Η διάκριση άνδρας-γυναίκα αποτελεί “ψευδή διχοτόμηση, που είναι κατασκευασμένη και όχι πραγματική”.
Είναι θεωρίες αντεπιστημονικές και ανορθολογικές, που παρουσιάζουν την πραγματικότητα με το κεφάλι κάτω και τα πόδια πάνω και αποκαλούνται “προοδευτισμός”. Αυτές οι θεωρίες έχουν βρει πρόσφορο έδαφος την εποχή της γενικευμένης επίθεσης στα δικαιώματα των λαϊκών οικογενειών και ιδιαίτερα των γυναικών του καθημερινού μόχθου.
Σύμφωνα με όλες αυτές τις θεωρίες, ο “αυτοπροσδιορισμός” ανάγεται σε μέγιστη αξία. Το κάθε άτομο είναι “αυτό που αισθάνεται και σκέπτεται για το φύλο του”. Αυτό το κριτήριο προτάσσει εξάλλου και η ΕΕ. Αρνούνται ότι το φύλο προσδιορίζεται αντικειμενικά.
Αυτή η αντίληψη όσο και αν εμφανίζεται ότι αφορά μόνο στο φυλετικό προσδιορισμό αναπαράγεται σε όλες τις πλευρές της κοινωνικής ζωής.
Θεοποιώντας τον ατομισμό, τον υποκειμενισμό, τη μοιρολατρία, αναπαράγει σμπαραλιασμένες ταυτότητες. Όπως πολύ χαρακτηριστικά σημείωσε μια νέα συναγωνίστρια, σήμερα μέλος του ΔΣ μας, στο τελευταίο συνέδριο, αυτή η αντίληψη στέλνει στη νέα γενιά το εξής μήνυμα: «Δεν χρειάζεται ν’ αλλάξεις την άθλια πραγματικότητα που ζεις. Αρκεί απλά να σκέφτεσαι και να μιλάς διαφορετικά γι αυτήν.» Έχει στόχο κατευθείαν τη συνείδηση, όχι μόνο για να την αδρανοποιήσει, αλλά και για να αποκρύψει την κοινωνική πραγματικότητα που έχει εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενους, καταπιεστές και καταπιεζόμενες. Επομένως για τις γυναίκες αποτελεί ένα καίριο χτύπημα στην υπόθεση της ισοτιμίας και της χειραφέτησής τους”.
Παρέδωσε εν μια νυκτί τα Θρησκευτικά, παραδίδει και την Εκκλησιαστική περιουσία – Ξεκίνησε ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους
Παρέδωσε το μάθημα των Θρησκευτικών, παραδίδει και την
εκκλησιαστική περιουσία. Αυτό είναι το συμπέρασμα από την συνάντηση
διάρκειας 1,5 ώρας Ιερώνυμου και Γαβρόγλου. Ο Υπουργός Παιδείας το είπε
ξεκάθαρα σε ανύποπτο χρόνο: «Θα δημιουργηθεί μια δομή, από την οποία θα
γίνεται η αξιοποίηση και η διανομή των κερδών ανάμεσα στην Αρχιεπισκοπή
και το κράτος με ίσες αναλογίες» και «συζητήσαμε θέματα που μπορεί να
αποτελέσουν την ατζέντα για τη σύγκληση της επιτροπής που διερευνά τις
σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας». Υπάρχει στροφή ΣΥΡΙΖΑ στην παλαιά ατζέντα
του και δυστυχώς όλοι «κοιμήθηκαν».
Ετσι, η αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας αποτέλεσε το κύριο θέμα συζήτησης του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου με τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
Παρουσία του γ.γ. Θρησκευμάτων, Γιώργου Καλαντζή και του πρωτοσύγκελου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Συμεών Βολιώτη, κατά τη συνάντηση που διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα, επισημάνθηκε ότι την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας υπαγορεύει η ανάγκη στήριξης του κοινωνικού και φιλανθρωπικού έργου της Εκκλησίας και της ανακούφισης των ανθρώπων που υποφέρουν.
Ετσι, η αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας αποτέλεσε το κύριο θέμα συζήτησης του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου με τον υπουργό Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
Παρουσία του γ.γ. Θρησκευμάτων, Γιώργου Καλαντζή και του πρωτοσύγκελου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Συμεών Βολιώτη, κατά τη συνάντηση που διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα, επισημάνθηκε ότι την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας υπαγορεύει η ανάγκη στήριξης του κοινωνικού και φιλανθρωπικού έργου της Εκκλησίας και της ανακούφισης των ανθρώπων που υποφέρουν.
Δεύτερο θέμα συνομιλίας υπήρξε η πρόσληψη ιερέων για τη διαποίμανση ακριτικών περιοχών. Μάλιστα, ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος, επ’ αυτού, έκανε λόγο για «εθνική ανάγκη».
Αξιοσημείωτο είναι, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι έχει ήδη πραγματοποιηθεί η καταγραφή της ακίνητης περιουσίας της Αρχιεπισκοπής, ενώ 11 μητροπόλεις έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα. Θα ακολουθήσει η ψηφιοποίηση και η αξιολόγηση των ακινήτων και θα δημιουργηθεί μια δομή, από την οποία θα γίνεται η αξιοποίηση και η διανομή των κερδών ανάμεσα στην Αρχιεπισκοπή και το κράτος με ίσες αναλογίες.
Από την πλευρά της Εκκλησίας κατέστη σαφές, ότι το ποσό που θα εξασφαλίσει θα διατεθεί για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων των ιδρυμάτων της, για τη χρηματοδότηση του κοινωνικού και φιλανθρωπικού της έργου, αλλά και για την αναστήλωση ναών και ιερών μνημείων.
Ο υπουργός Παιδείας τόνισε πως για ακόμη μία φορά υπήρξε γόνιμη συνεργασία με τον Αρχιεπίσκοπο και αναφέρθηκε στην επιτροπή που έχει συγκροτηθεί με πρώτο στόχο την καταγραφή της περιουσίας και την αξιοποίηση προς όφελος Εκκλησίας και Πολιτείας, ενώ παράλληλα σημείωσε ότι «συζητήσαμε θέματα που μπορεί να αποτελέσουν την ατζέντα για τη σύγκληση της επιτροπής που διερευνά τις σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας».
Σε ερώτηση αν συνομίλησαν για το μάθημα των θρησκευτικών, ο Κώστας Γαβρόγλου απάντησε πως δεν τέθηκε το ζήτημα σήμερα – άλλωστε έχει συζητηθεί παλαιότερα – ενώ ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος υπογράμμισε ότι «το θέμα των θρησκευτικών είναι πράγματι πολύ ουσιαστικό, αλλά έχουμε καταλήξει σε συμφωνία. Οι φάκελοι που δοκιμάζονται αυτήν τη στιγμή, θα εξεταστούν ξανά από την Ιερά Σύνοδο και θα πούμε πάλι τις απόψεις μας».
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μας είπε ξεκάθαρα πως η διοικούσα Εκκλησία έχει καταλήξει σε συμφωνία με το Υπουργείο για τα Θρησκευτικά.
Ο Αρχιεπίσκοπος υπογράμμισε ότι «το θέμα των θρησκευτικών είναι πράγματι πολύ ουσιαστικό, αλλά έχουμε καταλήξει σε συμφωνία. Οι φάκελοι που δοκιμάζονται αυτήν τη στιγμή, θα εξεταστούν ξανά από την Ιερά Σύνοδο και θα πούμε πάλι τις απόψεις μας».
Ναι μιλάμε για τα ίδια Θρησκευτικά που έχουν προκαλέσει σάλο στην κοινωνία και που έχουν οδηγήσει γονείς να επιστρέφουν τα βιβλία, και που που έχουν οδηγήσει Μητροπόλεις να συμβουλεύουν γονείς και κηδεμόνες να το κάνουν κλπ.
Όλην αυτήν την ομοβροντία αντιδράσεων το υπουργείο προσπαθεί να υποβαθμίσει όπως πρώτο το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ είχε σημειώσει και αυτό φάνηκε και από την σχετική δήλωση του υπουργού Γαβρόγλου για το μάθημα των Θρησκευτικών.
«Υπάρχουν κάποιες σποραδικές αντιδράσεις. Ζούμε σε μια Δημοκρατία, όπως ξέρετε, και ο καθένας μπορεί να εκφραστεί -και ευτυχώς εκφράζεται- με τον τρόπο του. Δεν μας απασχόλησε καθόλου αυτό το θέμα στη συνάντηση»ανέφερε χαρακτηριστικά….
Στο μεταξύ την αντίδρασή της εκφράζει η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) επισημαίνοντας πως η δήλωση του Αρχιεπισκόπου ενισχύει την παλλαϊκή συγκέντρωση την ερχόμενη Δευτέρα με θέμα: «ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ»
Αναλυτικά αναφέρει:
“Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δήλωσε μετά τη συνάντησή του με τον Υπουργό Παιδείας(17/10/2017), ότι «το θέμα των θρησκευτικών είναι πράγματι πολύ ουσιαστικό, αλλά έχουμε καταλήξει σε συμφωνία. Οι φάκελοι που δοκιμάζονται αυτήν τη στιγμή, θα εξεταστούν ξανά από την Ιερά Σύνοδο και θα πούμε πάλι τις απόψεις μας».
Η ΠΕΘ χαιρετίζει τη δήλωση αυτή του Μακαριωτάτου με την οποία δηλώνεται πλέον ξεκάθαρα ότι οι Φάκελοι-βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι υπό κρίση και θα επανεξεταστούν.
Σε αυτό το θέμα ο πιστός ορθόδοξος χριστιανικός ελληνικός λαός του Θεού δίνει καθημερινά την απάντησή του: οι Φάκελοι-βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών ήδη «εμετρήθηκαν, εζυγίσθηκαν και ευρέθηκαν ελλιπείς», κυριολεκτικά κρίθηκαν «απαράδεκτοι και επικίνδυνοι», και επιστρέφονται πίσω στα σχολεία από τους αγανακτισμένους και προσβεβλημένους γονείς. Γι΄ αυτό, με κάθε σεβασμό, προτείνουμε στον Μακαριώτατο, να μην περιμένει άλλο και να μην χάνει άλλο χρόνο, αλλά να ζητήσει άμεσα την απόσυρση των Φακέλων-βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και των νέων Προγραμμάτων Σπουδών που οδήγησαν σε αυτά τα τερατουργήματα Φακέλους-βιβλία.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, θεωρούμε ότι περισσότερο παρά ποτέ, είναι απαραίτητες και οι αντιδράσεις των γονέων και όλων των Ελλήνων από κάθε γωνιά της χώρας, καθώς και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή του λαού στην παλλαϊκή κινητοποίηση-συγκέντρωση κατά των νέων βιβλίων-Φακέλων του μαθήματος των Θρησκευτικών, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου και ώρα 5:00 μ.μ. στο Δημαρχείο Αμαρουσίου, από όπου θα ξεκινήσει μια ειρηνική πορεία διαμαρτυρίας με τελικό προορισμό το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Η συμμετοχή του λαού σε αυτή την κινητοποίηση πιστεύουμε θα ενισχύσει τον Μακαριώτατο στην προσπάθειά του να αποτρέψει την εφαρμογή αυτών των Προγραμμάτων και των Φακέλων στα σχολεία.
Όλοι λοιπόν, στις 5:00 το απόγευμα της Δευτέρας 23 του Οκτώβρη 2017, στο Δημαρχείο Αμαρουσίου.
«ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ» για να διασώσουμε την Πίστη μας, την οικογένειά μας, την Πατρίδα μας. Για μας, για τα παιδιά μας για την Ελλάδα. Καλούνται όλοι οι Έλληνες σε:
Εγρήγορση, Αντίσταση, Ομολογία και Μαρτυρία!!! Τώρα!!”
Στο μεταξύ συνεχίζονται σε πανελλαδικό επίπεδο οι συγκεντρώσεις και οι ενημερώσεις για το νέο μάθημα. «Τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών. Σκέψεις και προβληματισμοί». Ήταν το θέμα εκδήλωσης – συνάντησης Θεολόγων στο Αγρίνιο
Κατόπιν προσκλήσεως του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 11.00π.μ., στην Αίθουσα του Ιερού Ναού της Αγίας Τριάδος Αγρινίου, συνάντηση θεολόγων, κληρικών και λαϊκών, της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Επίσης, μετά από πρόσκληση του κ. Κοσμά, προσήλθαν στη συνάντηση πολλοί εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η Ιερά Μητρόπολη, για τη διοργάνωση της εν λόγω εκδηλώσεως είχε τη συνεργασία του παραρτήματος της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων Νομού Αιτωλ/νίας, ενώ η όλη συνάντηση είχε ως αντικείμενο τα εφαρμοζόμενα από εφέτος νέα Προγράμματα Σπουδών στο μάθημα των Θρησκευτικών και τα βιβλία όλων των τάξεων στα Σχολεία της πατρίδας μας – Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Στην έναρξη της εκδηλώσεως μίλησε ο Μητροπολίτης κ. Κοσμάς, ο οποίος «με πόνο ψυχής και μακριά από φανατισμούς» θέλησε, όπως είπε, να γίνει αυτή η σύναξη «προκειμένου να εξετάσουμε το ζήτημα του μαθήματος των Θρησκευτικών, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί σήμερα».
Ο Σεβασμιώτατος ενημέρωσε τους παρισταμένους για τις πολλές αντιδράσεις γονέων, οι οποίοι αγωνιούν για τη θρησκευτική αγωγή των παιδιών τους, για τα ερωτήματα που δέχεται ο ίδιος περί του τρόπου αντιμετωπίσεως του θέματος, ενώ παράλληλα κατέθεσε και την προσωπική του ποιμαντική αγωνία, ως Επισκόπου και πνευματικού πατέρα, γύρω από το κορυφαίο θέμα του πνευματικού προσανατολισμού των παιδιών των ορθοδόξων οικογενειών. Τόνισε την ευθύνη όλων, αλλά και την ανάγκη ειρηνικής αντίστασης εναντίον κάθε προσπάθειας αποχριστιανοποίησης του ιδιωτικού και κοινωνικού μας βίου, από οπουδήποτε και αν προέρχεται.
Ακολούθως έλαβε το λόγο ο κεντρικός ομιλητής της εκδηλώσεως καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Σπαλιώρας, Δ/ντής του 5ου ΓΕΛ Λαμίας, Δρ Θεολογίας και Πρόεδρος της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: «Τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών. Σκέψεις και προβληματισμοί».
Ο κ. Σπαλιώρας διεξοδικά και τεκμηριωμένα, μέσα από συγκεκριμένες αναφορές στα κείμενα των διανεμηθέντων «Φακέλων μαθήματος Θρησκευτικών», παρουσίασε τον αντορθόδοξο, αμέθοδο, αντιπαιδαγωγικό και αντισυνταγματικό χαρακτήρα του περιεχομένου του νέου μαθήματος των Θρησκευτικών. Όπως αυτό πλέον προσφέρεται στα παιδιά των ορθοδόξων ελλήνων και μάλιστα στα μικρότερα στην ηλικία, τόνισε ο ομιλητής, προκαλεί θρησκευτική σύγχυση και οδηγεί κατευθείαν στο συγκρητισμό, την πανθρησκεία και τον αγνωστικισμό. Μέσα απ’ αυτό το μάθημα πλήττεται καίρια η ορθόδοξη χριστιανική αγωγή στα σχολεία μας, καθώς δεν προβάλλεται ο Χριστός ως ο μόνος αληθινός Θεός και Σωτήρας του κόσμου και, κατά συνέπειαν, ούτε η διδασκαλία Του ως η αποκεκαλυμμένη αλήθεια.
Στα νέα Προγράμματα Σπουδών, είπε ο κ. Σπαλιώρας, αντανακλάται σαφώς η αντίληψη περί ουδετερόθρησκου σχολείου, ενώ το χειρότερο είναι ότι ασκείται προσηλυτισμός στα παιδιά των ορθοδόξων ελλήνων με ρατσιστικό τρόπο, αφού την ίδια στιγμή στην Ελλάδα όλες οι θρησκευτικές μειονότητες (μουσουλμάνοι, εβραίοι, ρωμαιοκαθολικοί) απολαμβάνουν, και ορθώς, το νόμιμο δικαίωμα να προσφέρουν στα παιδιά τους ανόθευτα το θρησκευτικό τους πιστεύω, μέσω του δικού τους ομολογιακού μαθήματος θρησκευτικών.
Μετά την ομιλία και ύστερα από ένα μικρό κέρασμα, ακολούθησε μακρά συζήτηση έως αργά μετά το μεσημέρι. Κατά τη συζήτηση έγιναν ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις και κατατέθηκαν προτάσεις, αξιολογήθηκε δε ως πολύ σημαντικό το γεγονός ότι, για πρώτη φορά, θεολόγοι καθηγητές και δάσκαλοι ήταν σε θέση να καταθέσουν την διδακτική τους εμπειρία, επισημαίνοντας και τα αρνητικά σημεία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, ύστερα από την εφαρμογή τους, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.
Η όλη συζήτηση κατέληξε στις ακόλουθες θέσεις των παρευρεθέντων:
1. Το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να διατηρήσει τον ορθόδοξο χριστιανικό του χαρακτήρα και να συνεχίσει να προσφέρει στα παιδιά των ορθοδόξων ελλήνων, με ευμέθοδο και συστηματικό τρόπο, ορθόδοξη χριστιανική αγωγή. Τούτο αποτελεί θεμελιώδες και απαραβίαστο ατομικό δικαίωμα τόσο των ίδιων, όσο και των γονέων τους.
2. Έως ότου γραφούν νέα βιβλία Θρησκευτικών, είναι αναγκαίο να επανέλθουν σε χρήση τα παλαιά βιβλία που διδάσκονταν.
3. Είναι σημαντικό η Εκκλησία της Ελλάδος να συνεχίσει το διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας, σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών και τη συγγραφή νέων σχολικών εγχειριδίων, όμως με αδιαπραγμάτευτη την αρχή περί του ορθοδόξου χριστιανικού χαρακτήρα του μαθήματος.
4. Όσοι διδάσκουν εφέτος το μάθημα των Θρησκευτικών, καλούνται να επιλέγουν από τους διανεμηθέντες «φακέλους μαθήματος» κείμενα ορθοδόξου θεολογίας και σκέψεως, ώστε να τα διδάσκουν εντός του μορφωτικού και παιδαγωγικού ιδεώδους της προσφοράς ορθόδοξης χριστιανικής αγωγής στα παιδιά μας. Στο «φάκελο μαθήματος» όλων των τάξεων υπάρχουν πολλά και εξαίρετα τέτοια κείμενα, τα οποία όμως εκεί παρατίθενται ουδετεροθρήσκως. Χρέος του κάθε διδάσκοντος είναι να τα προσφέρει στους μαθητές του με σκοπό πάντα την ορθόδοξη αγωγή τους. Είναι αυτονόητο ότι πολλά απ’ αυτά τα εξαίρετα κείμενα μπορούν να συμπεριληφθούν στα νέα εγχειρίδια.
- Η διδασκαλία θρησκειολογικών στοιχείων, όπου αυτή χρειασθεί, πρέπει να έχει αποκλειστικά ενημερωτικό και εγκυκλοπαιδικό χαρακτήρα. Η εξισωτική και ισοπεδωτική παρουσίαση, στις συνειδήσεις των παιδιών μας, του Προσώπου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και της θεόπνευστης Διδασκαλίας Του με τα πρόσωπα και τις διδασκαλίες κοινών ανθρώπων – ιδρυτών θρησκειών, αποτελεί παιδαγωγικό έγκλημα και βαρύτατη πνευματική προδοσία. Κάτι τέτοιο θα βρει αντιμέτωπη την συνείδηση των Ορθοδόξων Ελλήνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η κατρακύλα συνεχίζεται ...............
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2935587/anigi-to-zitima-tis-efthanasias-stin-ellada