Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017

Άρθρο Ένατο του Συμβόλου της Πίστεως - Για την Εκκλησία



"Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν"

Τί μας διδάσκει το ένατο άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως;
ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ:
1.   ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΙΔΡΥΣΕ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ,
2.   ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ – ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ (= ΕΠΙΓΕΙΑΣ) ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΑΣ [= 1) ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΟΝΗ Η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ, ΚΑΙ, ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΕΧΕΙ ΕΝΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΥΧΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ,
2) ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ, ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΣΜΕΝΩΝ ΠΙΣΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ, ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΑΙΩΝΙΑ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ, ΚΑΙ 3) ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ – Α ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ( Ή ΥΠΗΡΕΤΙΚΑ) ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ], ΣΥΝΔΕΟΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΕΦΑΛΗ, ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
3.   ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ – ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΓΙΑΣΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ,
4.   ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ, ΔΙΟΤΙ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΑΞΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ, Ή ΔΙΟΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΑΛΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΚΑΙ
5.   ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ, ΔΙΟΤΙ ΘΕΜΕΛΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, Ή ΔΙΟΤΙ ΦΥΛΑΤΤΕΙ ΑΠΑΡΑΣΑΛΕΥΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ.

Τί λέγεται Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία;
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΡΘΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, ΑΓΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ, ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΣΥΝΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΩΝ.

Από ποιόν ιδρύθηκε και από ποιούς εξαπλώθηκε η Εκκλησία;
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΜΕΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΕ ΔΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΕΛΕΓΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ, ΑΦΟΥ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΤΗΚΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ, ΚΗΡΥΤΤΑΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΒΑΠΤΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥ.

Τί είναι η Αληθινή Εκκλησία;
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ.
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΔΙΟΤΙ ΜΟΝΟΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΣΑΡΚΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ (= ΤΟΥ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΑΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ) Η ΟΠΟΙΑ ΔΟΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΑΡΚΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΟΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

Τί είναι Ψευδής «Εκκλησία»;
ΨΕΥΔΗΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ.
ΨΕΥΔΕΙΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ» ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
1.   ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ, Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ, ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟΣ,
2.   ΟΙ «ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ» ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΣΥΝΟΔΙΚΑ Ή ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΟΠΩΣ:
o   ΣΤΗΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΕΙΑΣ ΤΟΥ 754, Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΜΙΚΗΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»,
o   Η ΜΟΝΟΘΕΛΗΤΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΗΧΘΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΟΤΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ (ΡΩΜΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ, ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ, ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ), ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟΝ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΑΧΟΙ, Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ,
o   ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΦΕΡΡΑΡΑΣ- ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ,
o   ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (2016), Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ, ΑΠΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.

Ποιά άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως αλλοίωσε η Ψευδο-σύνοδος της Κρήτης;
1.   ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ «ΕΙΣ ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ». ΔΙΟΤΙ Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ:
o   ΘΕΩΡΗΣΕ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ
o   ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ», ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΗΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΑΤΟΦΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΣΔΕΚΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΩΣ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
2.   ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ «ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΕΙΣ ΑΦΕΣΙΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ». ΔΙΟΤΙ Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΑΤΟΦΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΙΣΔΕΚΤΟΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΩΣ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
3.   ΤΟ ΟΓΔΟΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ «ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ… ΤΟ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΕΚΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΝ…». ΔΙΟΤΙ Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΑΦΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΔΕΧΘΗΚΕ - ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ - ΟΤΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΙΟ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ.
4.   ΤΑ ΑΡΘΡΑ 2 ΕΩΣ 7 ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ. ΔΙΟΤΙ Η ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΑΦΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΙΣΜΟ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΔΕΧΘΗΚΕ - ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ – ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΗΘΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΘΕΝ Η ΘΕΙΑ ΦΥΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ, ΟΠΩΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ.

Ποιούς εγκατέστησε ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός κυβερνήτες της Εκκλησίας Του;
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΕΧΘΕΝΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΝΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ Ή ΚΛΗΡΟΣ Ή ΠΟΙΜΑΙΝΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΛΑΟΣ Ή ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΙΜΑΙΝΟΜΕΝΗ.

Ποιά είναι τα έργα των κληρικών;
ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ:
1.   ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΛΟΓΟ,
2.   ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ, ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,
3.   ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΚΑΙ
4.   ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ
5.    
o   ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΘΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΤΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΗΣ,
o   ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΤΙΣΤΕΣ ΘΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ,
o   ΣΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΗΣ,
o   ΣΤΗ ΘΕΩΣΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΘΕΩΤΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΧΑΡΗΣ.

Ποιά πνευματική κατάσταση πρέπει να έχουν οι κληρικοί για να είναι αξιόπιστοι στην άσκηση των έργων τους, δηλαδή προκειμένου οι πιστοί, αντί να βρίσκουν κυβερνήτες για τη σωτηρία τους, να καταντούν σε ναύτες;
ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ (Π.Χ. ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΤΟΝ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗ, ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΑΞΙΜΟ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ), ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ. ΑΛΛΙΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ Η ΠΛΗΜΜΕΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ, ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, Η ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ.
  • Ο ΔΙΑΚΟΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΕΩΣ.
  • Ο ΕΠΊΣΚΟΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΩΣΕΩΣ.
  • Ο ΙΕΡΕΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ.
Αν ο επίσκοπος διακηρύσσει δημόσια αίρεση ή δημόσια αποδέχεται συνοδικά ή ψευδο-συνοδικά εισαχθείσα αίρεση (όπως εκείνη της Παναίρεσης του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016), τότε τί πρέπει να γίνει;
ΑΝ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΙΡΕΣΗ Ή ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΑ Ή ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙΣΑ ΑΙΡΕΣΗ (ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΥ 2016), ΤΟΤΕ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΣΧΙΣΤΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΠΟΣΧΙΖΕΤΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΑ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ Ή Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»:
  • ΟΙ ΜΕΝ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΥΣΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΣ (ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ), ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ 31ο ΚΑΝΟΝΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΌΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ 15ο ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ (ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙΣΑΣ ΕΠΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ),
  • ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΙ) ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ.
Ποιός ο σκοπός της Αληθινής Εκκλησίας και με ποιά μέσα επιδιώκει τον σκοπό της;
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ 1) ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟΥΠΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (= ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΧΡΙΣΤΟΕΙΔΕΙΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ (= ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟΥΣ).
Ποιά είναι τα μέσα με τα οποία η Αληθινή Εκκλησία επιδιώκει τον σωτηριώδη σκοπό της;
ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΙΩΔΗ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
  • Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ,
  • Η ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
  • ΤΑ ΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ
  • Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ
Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.