Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Αυτή την Εκκλησία της Ρωσίας, των συμπροσευχών και της ανταλλαγής δώρων, επικαλούνται ως "σωτήρες" οι της "Συνάξεως"!

 Μυαλό ..."Κακούτσι"

Επίσκεψη του Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα στο Μπάρι


   Στο Μπάρι της Ιταλίας μετέβη από 18 έως 19 Δεκεμβρίου 2017, κατόπιν ευλογίας του Αγιωτάτου Πατριάρχη Μόσχας και Πασών των Ρωσσιών κ.κ. Κυρίλλου, ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνας, Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας.

    Στις 18 Δεκεμβρίου 2017 στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο Μπάρι ο Πρόεδρος του ΤΕΕΣ είχε συνάντηση με το Ρωμαιοκαθολικό Αρχιεπίσκοπο Μπάρι Μπιτόντο μονσενιόρ Φραντσέσκο ΚακούτσιΟ Ρώσος Ιεράρχης εξέφρασε τη χαρά του για την ευκαιρία που του δόθηκε κατά το τέλος της χρονιάς να επισκεφθεί
το Μπάρι, μίας χρονιάς, η οποία σηματοδοτήθηκε από τη μεταφορά αποτμήματος του τιμίου λειψάνου Αγίου Νικολάου, Αρχιεπισκόπου Μύρων της Λυκίας, από το Μπάρι στη Μόσχα και την Αγία Πετρούπολη, ένα γεγονός άνευ προηγουμένου. Ο Σεβασμιώτατος κ. Ιλαρίωνας ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο Φ. Κακούτσι για την προσωπική του συμβολή στην πραγμάτωση αυτού του ιστορικού γεγονότος και τη φιλοξενία, της οποίας τυγχάνουν συνέχεια οι προσκυνητές από την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας στο Μπάρι.
Από την πλευρά του ο Αρχιεπίσκοπος ευχαρίστησε τον Μητροπολίτη Ιλαρίωνα για την επίσκεψη και την αδελφική κοινωνία και συναναστροφή. Κατά τη γενομένη συνάντηση τα μέρη συνεζήτησαν την παρούσα συνεργασία μεταξύ του Πατριαρχείου Μόσχας και της Ρωμαιοκαθολικής επαρχίας Μπάρι.
   Αυθημερόν, το απόγευμα, στην Αίθουσα Συνελεύσεων του Ινστιτούτου Πατερικών και Οικουμενικών Μελετών παρά τη βασιλική του Αγίου Νικολάου, υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Μπάρι-Μπιτόντο Φ. Κακούτσι, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής του τίτλου Επίτιμου Διδάκτορα της Θεολογικής Σχολής Απουλίας στον Μητροπολίτη Ιλαρίωνα.
    Την ημέρα μνήμης του Αγίου Νικολάου, Αρχιεπισκόπου Μύρων της Λυκίας και Θαυματουργού, στις 19 Δεκεμβρίου, ο Μητροπολίτης Ιλαρίωνας προέστη της Θείας Λειτουργίας στον άνω Ναό της βασιλικής, όπου εδώ και 930 χρόνια φυλάσσονται τεθησαυρισμένα τα τίμια λείψανα αυτού του μεγάλου Αγίου. Επίσης συλλειτούργησαν ο Μητροπολίτης Αικατερινουπόλεως και Βερχοτούργιε Κύριλλος, ο Μητροπολίτης Πολτάβας και Μίργκοροντ Φίλιππος, οι Επίσκοποι Ορσκ και Γκαΐσκ Ειρηναίος, Μπουζουλούκ και Σορότσινσκ Αλέξιος και Κάμενσκ και Αλαπάεβσκ Μεθόδιος. Κατά τη Θεία Σύναξη παρέστη προσευχόμενο πλήθος κληρικών και λαϊκών εκ Ρωσίας, Ουκρανίας και λοιπών χωρών της κανονικής δικαιοδοσίας του Πατριαρχείου Μόσχας.
   Στη Θεία Μυσταγωγία παραβρέθηκαν ο Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος Μπάρι Μπιτόντο Φ. Κακούτσι, ο Προϊστάμενος της Κοινότητας Δομινικανών Ιερέας Τζοβάννι Ντιστάντε και ο Ιερέας Υάκινθος Destivelle, στέλεχος του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Προώθηση της Ενότητας των Χριστιανών.
Στο κήρυγμά του μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας ο Μητροπολίτης Ιλαρίωνας ευχήθηκε στο εκκλησίασμα για την ημέρα μνήμης του Αγίου Νικολάου, ο οποίος πάντοτε εισακούει και ανταποκρίνεται στα αιτήματα των πιστών. Ο κ. Ιλαρίωνας υπενθύμισε για τη γενομένη τον περασμένο Μαΐο-Ιούλιο μεταφορά των τιμίων λειψάνων του Αγίου Νικολάου στη Ρωσία, τα οποία προσεκήνυσαν περίπου 2.5 εκ. χριστιανοί. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιλαρίωνας ευχαρίστησε τον Ρωμαιοκαθολικό Αρχιεπίσκοπο Φ. Κακούτσι για τη συμβολή στην οργάνωση του αλησμονήτου γεγονότος καθώς και για την ευκαιρία που δόθηκε στους εκπροσώπους της Ρωσικής Εκκλησίας να ιερουργούν επί του ιερού σκηνώματος του Αγίου.
   Σε ένδειξη ευγνωμοσύνης ο Πρόεδρος του ΤΕΕΣ προσέφερε στο Ρωμαιοκαθολικό Αρχιεπίσκοπο εικόνα του Αγίου Τύχωνα, Πατριάρχη πάσης Ρωσίας, του οποίου η 100η επέτειος από την εκλογή στον Πατριαρχικό Θρόνο συμπληρώθηκε το Δεκέμβρίο ε.ε. Από την πλευρά του ο Αρχιεπίσκοπος Μπάρι-Μιτόντο Φ. Κακούτσι προσέφερε στον Μητροπολίτη Ιλαρίωνα και τους συλλειτουργήσαντες Αρχιερείς φιάλες με το άγιον μύρο από τα λείψανα του Αγίου Νικολάου.
   Εν κατακλείδι ετελέσθη η δοξολογία στην κρύπτη της βασιλικής ενώπιον των λειψάνων του Αγίου και εν συνεχείᾳ οι Αρχιερείς, κληρικοί και ο λαός προσεκύνησαν την πλάκα, η οποία καλύπτει τη λειψανοθήκη με τα λείψανα του Αγίου Νικολάου.





3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/12/17, 12:06 π.μ.

    Καλοδεχούμενος και Επαινετός ο Αγώνας της Συνάξεως της Γατζέας για Καταδίκη και μελλοντικό Αναθεματισμό των Ετεροδιδασκαλιών και Καινοτομιών της Ορθοδόξου Πίστεως που έγιναν αποδεκτές στην Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, αλλά τοποθετήσεις της όπως : " Ἡ πρόσφατη ἀπόφαση τῆς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας, ἡ ὁποία οὐσιαστικὰ ἀκύρωσε τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, αὐξάνει τὴν χαρὰ καὶ τὶς ἐλπίδες μας καὶ δικαιώνει ὅσους ἀγωνισθήκαμε ἐναντίον της " δεν βοηθούν, διότι δεν παρουσιάζουν, κατά την γνώμη μου, την πραγματικότητα, καθώς η Εκκλησία της Ρωσίας δεν αποδέχθηκε τον Πανορθόδοξο Χαρακτήρα και τις Αποφάσεις της "Συνόδου " του Κολυμπαρίου επειδή δεν είχαν την Πανορθόδοξη Ομοφωνία, ούτε Κατεδίκασε την Ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, ούτε ονόμασε Αιρετική την "Σύνοδο" αυτή, ούτε κάποιες από τις Αποφάσεις της, αντιθέτως Κοινωνεί ακώλυτα με τις 10 Τοπικές Εκκλησίες, που την αποδέχθηκαν αναγνωρίζοντας de facto, ότι η "Σύνοδος" του Κολυμπαρίου ήταν Ορθόδοξη Σύνοδος, συναγωνιζόμενη παράλληλα, στην Πράξη, το Φανάρι, ως προς την φιλκοοικουμενιστική πορεία, με ιδιαίτερη προτίμηση και όχι μόνο στα ανοίγματα φιλίας προς το Αιρετικό Βατικανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/12/17, 2:36 π.μ.

    Ξεχάστηκε η συμφωνία και η κοινή διακήρυξη της Κούβας, η εμφανώς οικουμενιστική δραστηριότητα του Βολοκολάμσκ, οι υπογραφές των Ρώσων επισκόπως της Γερμανίας επρί αναγνώριση βαπτίσματος και εκκλησιαστικότητας στους αιρετικούς.
    Τελικά αυτή η σύναξη παρακολουθεί τις εξελίξεις ή είναι απασχολημένη μόνο με την αυτοδικαίωσή της;Πότε θα ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα του ποιμνίου και πότε πειτέλους θα αποφασίσουν ποιά στάση θα πάρουν.
    Σύγχυση και πάλι σύγχυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/12/17, 10:06 π.μ.

    Η ενημέρωση του Πιστού Λαού και ο αγώνας ενάντια στην "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου είναι ορθές ενέργειες, αλλά τα όσα γράφουν στην Ανακοίνωση της Συνάξεως της Γαζέας για την Απόφαση της Εκκλησίας της Ρωσίας είναι υπερβολικά, καθώς και οι ελπίδες στους Ρώσους είναι μάταιες, διότι και αυτοί ακολουθούν φιλοοικουμενιστική πορεία από πολλών ετών. Βεβαίως είναι θετικό το γεγονός ότι οι Ρώσοι δεν αποδέχθηκαν τον Πανορθόδοξο Χαρακτήρα της "Συνόδου " του Κολυμπαρίου καθώς και τις Αποφάσεις της, αλλά αυτό το έπραξαν από ότι οι ίδιοι είπαν, διότι δεν υπήρχε Πανορθόδοξη Ομοφωνία όχι γιατί θεωρούν την "Σύνοδο" του Κολυμπαρίου Αιρετική. Η μη αποδοχή για τον παραπάνω λόγο δεν είναι Καταδίκη της "Συνόδου" της Κρήτης, ούτε Ακύρωση της "Συνόδου " αυτής. Η στρατηγική της Συνάξεως της Γαζέας να γίνει μία Μεγάλη Σύνοδος από την Εκκλησία της Ρωσίας με την συμμετοχή και των άλλων τριών Εκκλησιών που δεν μετείχαν στην Κρήτη, καθώς και με την συμμετοχή Επισκόπων που δεν συμφωνούν με τις αποφάσεις της "Συνόδου" της Κρήτης για να Καταδικαστεί η "Σύνοδος" του Κολυμπαρίου δεν είναι εφικτή και ούτε η Εκκλησία της Ρωσίας ή κάποια από τις άλλες τρείς Εκκλησίες συμμερίζεται αυτή την άποψη και προοπτική, οπότε ο αγώνας της Συνάξεως της Γαζέας στοχεύει σε στόχο ανέφικτο εκ των προτέρων. Είναι φανερό ότι ο αγώνας πρέπει να συνεχισθεί, αυτό είναι το καθήκον μας ως Ορθόδοξοι, αλλά οι στόχοι μας πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και η Καταδίκη της "Συνόδου" του Κολυμπαρίου να ξεκινήσει από εμάς πρώτα τον Λαό και τον Ευσεβή Κλήρο που αποτελούμε το Σώμα Της Εκκλησίας, με ΑΝΑΦΩΝΗΣΗ, σε κείμενα Καταδίκης, των ετεροδιδασκαλιών και καινοτομιών της Πίστεως που έγιναν αποδεκτά στις Αποφάσεις της "Συνόδου" του Κολυμπαρίου. Με αυτό τον τρόπο θα εκφράσουμε δημόσια, ότι το Σώμα της Εκκλησίας ο Λαός, δεν αποδέχεται την "Σύνοδο" αυτή και θα ασκήσουμε πραγματική πίεση στους Αρχιερείς που διαθέτουν Ορθόδοξη Συνείδηση να αντιδράσουν και εκείνοι δυναμικά στην Επισημοποιημένη πλέον Συνοδικά Αίρεση του φιλοοικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.