Πρόκειται γιὰ μιὰ
παράξενη ἐπιμονὴ στὴν κακοδοξία, ποὺ γίνεται ἀκόμα πιὸ δυσεξήγητη, ὅταν ἔχει ξανὰ
καὶ ξανὰ προσφερθεῖ ἡ ἁγιοπατερικὴ διδάσκαλία καὶ πράξη στὸ θέμα τῆς ἄμεσης ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τὴν
αἵρεση. «Ὁ γὰρ παράνομος Ἰούδας, οὐκ ἠβουλήθη συνιέναι».
Τὸ ἱστολόγιο «Τελεβάντος» μὲ ἄθρο συνεργάτου του διδάσκει κακόδοξα ὅτι ἡ ἀκριβὴς τήρηση μιᾶς Ἐντολῆς εἶναι κακό, γιατὶ ἀποτελεῖ …ἀπολυτοποίηση τῆς Ἐντολῆς!!! Διδάσκει ὅτι, ἡ ἐφαρμογὴ μιᾶς θείας Ἐντολῆς, ὅταν ἐφαρμόζεται ὅπως ἀκριβῶς ὁ Κύριος καὶ οἱ Ἅγιοι διδάσκουν, αὐτὸ ἀποτελεῖ ἀπολυτοποίηση τῆς Ἐντολῆς καὶ ὁδηγεῖ στὸ σχίσμα καὶ τὴν
αἵρεση!!! Ὅτι ἐπαφίεται στὴ διάκριση τῶν κάθε ἐποχῆς κληρικῶν ἡ ἐφαρμογὴ τῆς ἀπομακρύνσεως
ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς!
Καὶ βέβαια αὐτὸ σημαίνει ὅτι ὁ πιστὸς εἶναι ἄβουλο ὂν στὰ χέρια τῶν κληρικῶν-ἡγετῶν· ἂν δὲν
δώσουν ἐκεῖνοι (οἱ διακριτικοί) τὸ σύνθημα γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς
παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, τότε οἱ πιστοὶ πρέπει νὰ παραμένουν στὴν αἵρεση, γιατὶ αὐτοί, δὲν ἔχουν χαρίσματα ἀπὸ τὸ Θεό, ὅπως τὸ χάρισμα τῆς διακρίσεως! Ὅτι οἱ πιστοὶ μποροῦν ἐπὶ δεκαετίες νὰ κοινωνοῦν ἀπὸ τοὺς ὑπηρέτες τῆς Παναιρέσεως, χωρὶς νὰ μολύνονται! Καὶ δὲν μολύνονται, ἐφ' ὅσον τοὺς ἐπιτρέπουν αὐτὴ τὴν κοινωνία οἱ "διακριτικοὶ" κληρικοί!
Κι ἂς βροντοφωνάζει ὁ
Μ. Βασίλειος ὅτι ὅτι, ἂν ἐπισημάνουμε ὅτι κάποιος χωλαίνει στὴν
Πίστη, οὔτε μιὰ ὥρα δὲν θὰ μείνουμε σὲ κοινωνία μὲ αὐτόν! «Οὐδ’ ἂν πρὸς ὥραν αὐτῶν ἐπεδεξάμεθα τὴν συνάφειαν, εἰ σκάζοντας (χωλαίνοντας) περὶ τὴν Πίστιν εὕρομεν» (Μ. Βασιλείου, Ἐπιστολαὶ Πέτρῳ Ἐπισκόπῳ
Ἀλεξανδρείας, P.G. 32,992-994). Κι ἂς λέγει ὁ ἴδιος Ἅγιος: «Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ
ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ
μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ
ἀδελφοὺς ὀνομάζειν». (Εἰς ἁγ. Μάρκου Ἐφέσου, Ὁμολογία, CFDS, Ser.
A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 (24-28).
Κι ἂς διδάσκει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς ὅτι, ὁ μὴ καταδικασθεὶς ἀπὸ
Σύνοδο πατριάρχης Καλέκας, ἐπειδὴ συμμεριζόταν τὶς ἰδέες τοῦ Ἀκίνδυνου εἶναι ἀποκομμένος ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Κι ἂς συμβούλευε ὁ Ἅγιος Γρηγόριος τὴν ἀπρομάκρυνση τῶν πιστῶν ἀπὸ τὸ νόμιμο καὶ μὴ καταδικασμένο πατριάρχη Καλέκα. Γράφει ὁ Ἅγιος: «Ὅποιος εἶναι ἀποχωρισμένος ἀπὸ
τὸν Καλέκα, τότε ἀνήκει πράγματι στὸν κατάλογο τῶν Χριστιανῶν καὶ εἶναι ἑνωμένος
μὲ τὸ Θεὸ κατὰ τὴν εὐσεβῆ πίστη» (Αναίρεσις εξηγήσεως τόμου
Καλέκα, Ε.Π.Ε., τομ., 3ος, σελ. 692, ἐδῶ).
Τίποτα ἀπ’ αὐτὰ δὲν
συγκινοῦν τὸν Τελεβάντο καὶ τὴν παρέα του. Οὔτε ἀκόμα τὸ ὅτι ἡ Οἰκονομία, καὶ ἡ
Ποιμαντικὴ Οἰκονομία (κατὰ
τὴν σύμφωνη διδασκαλία ἁπάντων τῶν Πατέρων) ἰσχύει γιὰ μικρὸ χρονικὸ διάστημα, ὀλίγων
μηνῶν ἢ καὶ χρόνων. Κι αὐτὰ εἰδικὰ γιὰ ἐκεῖνες τὶς μακρινὲς ἐποχὲς ποὺ ἡ διακίνηση τῶν πληροφοριῶν
γιὰ τὶς αἱρετικὲς ἰδέες, ἦταν ἀργοκίνητη, ὄχι γιὰ σήμερα ποὺ οἱ κακόδοξες θέσεις τῶν αἱρετικῶν καὶ τῶν σιγονταροΟικουμενιστῶν γνωστοποιοῦνται μέσα σὲ λίγες ὧρες ἢ καὶ λεπτά!!!
Τί ἄλλο νὰ ποῦμε;
Αὐτὰ
τὰ λίγα, ἀφοῦ ἐπέλεξαν Χριστουγεννιάτικα νὰ διακινοῦν τὶς ἀντιπατερικὲς ἰδέες τους! Εὐχόμαστε ὁ Θεὸς νὰ τοὺς φωτίσει γιὰ νὰ μετανοήσουν, γιατὶ γι' αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὴν πλάνη ἀπαιτεῖται μεγάλη μετάνοια.
Π.Σ.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ κ. ΧΡ. ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΚΑΙ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Χρ. Κυριακίδης: Ως μη θεολόγος και ακατήχητος, θα ήθελα να ρωτήσω την σχέση-σύνδεση μεταξύ του όρου σχισματικός και την εφαρμογή της ακρίβειας.
Παναγιώτης Νούνης: Πολὺ εὔστοχο καὶ σπουδαῖο τὸ ἐρώτημά σου Χρίστο μου.
Νὰ προσπαθήσω κοντολογὶς νὰ σου δώσω μία πρόγευση ἀπαντήσεως:
Ὅποιος ἀπολυτοποιεῖ ἀγαπητὲ μου Χρίστο Κυριακίδη μίαν θεία Ἐντολήν ἤ ἕνα ἱερὸ Κανόνα, (καὶ δὲν μιλῶ) γιὰ δογματολογικοὺς ὅρους Πίστεως που εἶναι ἀδιαπραγμάτευτοι, καθιστὰ τὸν ἑαυτὸν του σχισματικὸ καὶ αἱρετικό.
Ὅταν κάποια μεμονωμένα ἄτομα, ἀπαιτοῦν, νὰ ἐφαρμοσθεῖ ἡ ἀπόλυτη Ποιμαντικὴ ἀκρίβεια ἐκεῖ ὅπου χωρεῖ ἄκρα συγκατάβασις καὶ Ποιμαντικὴ οἱκονομία, καὶ ἡ Ἐκκλησία μας ἐφαρμόζει σὲ προγενέστερα διαχρονικὰ ἐκκλησιαστικὰ ἱστορικὰ γεγονότα τὴν ἀνάλογη ποιμαντικὴ οἰκονομία, τότε ἔχουμεν ἀπολυτοποίηση π.χ. ἑνός Κανόνα, εἰς βάρος τῆς Ορθόδοξης Ἐκκλησίας.
Οἱ ἱεροὶ Κανόνες δὲν εἶναι δικανικὲς διατάξεις, ἀλλὰ θεία φάρμακα πρὸς θεραπεία καὶ φωτισμὸ ὅσων καλοπροαίρετα τοὺς ἐφαρμόζουν.
Γι’ αὐτὸ τὸ θέμα ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὡς μεῖζον ψυχοσωματικὸ θεραπευτήριο ἀνθρώπων, προνόησε, διὰ τῶν Θεοφόρων Πατέρων καὶ ἁπλανῶν ἑρμηνευτῶν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν ἁγίων Γραφῶν νὰ ἐφαρμόζεται μὲ τὸ πανυπερτέλειο πυρηνικὸ ὅπλο τῆς διακρίσεως τῶν πνευμάτων, πότε ἀκριβῶς πρέπει νὰ ἐφαρμόζεται ἡ Ποιμαντικὴ ἀκρίβεια καὶ πότε ἡ Ποιμαντικὴ οἰκονομία.
Μεγάλη τιμή τους κάνετε ... χαμένος χρόνος να ασχολούμαστε τι λένε ο κ.Τελεβάντος και ο κ.Νούνης. Γίνανε όλοι διδάσκαλοι... με την αποτείχιση βρήκαν δουλεία μερικοί θεολόγοι να εκπληρώσουν τα αποθήμενα τους. Ασχοληθείτε με τους Οικουμενιστές κ Τελεβάντε και κ Νούνη και άφηστε εμάς τους αποτειχισμένους να κάνουμε τον Αντιοικουμενιστικό μας αγώνα έτσι όπως μας δίδαξαν οι άγιοι πατέρες μας...Αλίμονο αν περιμέναμε εσάς να μας δείξετε το δρόμο της σωτηρίας.Καλή μετάνοια σε όλους μας...Καλά Χριστούγεννα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το φρονιμων ολιγα"Γενικα,για οσους προσπαθουν να κανουν επιδειξη των γνωσεων τους..!Γραφοντας κατεβατα..!ολοκληρα.Ολοι μας πρεπει να γνωριζουμε οτι για καθε τι που λεμε..!η γραφουμε..!θα δωσουμε λογο εν ημερα κρισεως.Γι΄αυτο λιγη προσοχη και ταπεινωση!Καλες γιορτες σε ολους τους αδελφους ητε του νεου ητε του πατριου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αιρετικοί όχι μόνο δεν είναι του Θεού με μυστήρια που σώζουν ενώνοντας τους εκλησιαζομένους και με τον Θεό και με τους άλλους χριστιανούς αλλά είναι ιερείς του σατανά με μυστήρια που αποξενώνουν απο τον Θεό και την εκκλησία Του και ενώνουν με τον σατανά και την πλήρη σατανική συναγωγή .
Και τα περί συνοδικά καταδικασμένων είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ . Ο Βεκκος όχι μόνο συνοδικά καταδικασμένος δεν ήτανε αλλά και με την εγκριση της συνόδου
Και δεν έχουμε μόνο την Θεολογία των επί Βεκου οσιομαρτύρων του Αθω αλλά της ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ
Και ο Αρείος με πιστοποιητικά "ορθοδοξίας " και μάλιστα απο ορθόδοξη σύνοδο και ορθόδοξο αυτοκράτορα πήγαινε με το στανιό να κοινωνήσει ... και τα κακάρωσε. Ως αιρετικός ή ώς ορθόδοξος τα κακάρωσε ? Πώς το λοιπόν εξαρτάτε το κοινωνικό ή ακοινώνητο όχι απο το φρόνημα αλλά απο απόφαση συνόδου ?
Ουτε ορθόδοξες σύνοδοι προσδίδουν κοιωνικότητα σε αιρετικούς , ούτε αιρετικές κάνουν μη κοινωνικούς τους ορθοδόξους .
Απο ψευτο-σύνοδος Ο Άγιος Φλαβιανός καταδικάσθηκε, ξυλοκοπήθηκε, και λίγο αργότερα απεβίωσε, στην εξορία. Ψευτο-σύνοδος αναθεμάτισε τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό και τον Άγιο Γερμανό της Κωνσταντινούπολης για ειδωλολατρεία των εικόνων.
Παρ όλα αυτά είναι Αγιοι .
Το παπικό αλάθητο δεν ισχύει ούτε για τον αντίχριστο πάπα ουτε για αντίχριστες συνόδους ούτε για αντίχριστες αποφάσεις κατα τα άλλα "ορθοδόξων" . Γιατί ακόμα και σε αυτούς που απο τον θεό δόθηκε εξουσία δεν δόθηκε για να κάνουν ανεξέλεγκτα ότι τους αρέσει αλλά για να διακονούν τον Θεό και τον Λαό του Θεού . Εξουσία δόθηκε να πατούν όχι επί περιστερών αλλά επί σκορπιών και φιδιών και όλου του κράτους του εχθρού . Εξουσία δόθηκε να λύνουν και να δένουν αμαρτίες και αμαρτωλούς και όχι τον λόγος του Θεού και όσους πιστεύουν σε αυτόν . Οχι για να καταδιναστεύουν αλλά να υπηρετούν τον Θεό και τον λαό του Θεού.
Οταν ο Κύριος λέγει :"... ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὁ τὸν λόγον μου ἀκούων καὶ πιστεύων τῷ πέμψαντί με ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ εἰς κρίσιν οὐκ ἔρχεται, ἀλλὰ μεταβέβηκεν ἐκ τοῦ θανάτου εἰς τὴν ζωήν...." είναι αστείο να λένε οτι ο πάπας ή όποιος άλλος αυθέντης έχει τάχα εξουσία επι των Χριστιανών . Τούς καταποντίζει το κύμα του ποδονίφτη νιπτήρα γιατί δεν διορίστηκαν για να τους υπηρετούμε αλλά μάλλον για να μας υπηρετούν .
Αλλά πέραν απο αυτό . Εστω η οικονομία και επί θεμάτων πίστεως παραδεκτή ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ άλλά έστω λέγω για την συζήτηση παραδεκτή . Πως το γεγονός οτι έσυ κάνεις οικονομία , που κακώς την κάνεις , εξω εκκλησιάζει εμένα που προτιμώ την ακρίβεια ?
Οχι ιερή αλλά ουτε καν αποτείχιση είναι η στάση σας . Γιατί αποτειχίζομαι σημαίνει οχυρώνομαι σε ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ θέσεις και μάχομαι ενάντια στην αίρεση . Δεν σημαίνει αποστασιοποιούμαι και κρατάω αποστάσεις και τα έχω καλά με όλους σαν ακαδημαικός μελετητής που κρατάει σημειώσεις για την επιστήμη και κάνει κρητική σαν να βλέπει ποδοσφαιρικό αγώνα ...
Αλλά και σαν σχολιαστές τι να πώ για τα σχόλια σας ?Τις μεν προδοσίες της παναίρεσης τις λέτε "οικουμενιστικές ασχημίες " και να σφάλει κάποιος στο παραμικρό κάποιος απο μας το διογκώνεται σαν να είναι δεν ξέρω τι ..
Ναι για σας "οικουμενιστικές ασχημίες " τα περί ιερών παραδόσεων σε μουσουλμάνους και Εβραίους και οι κοινή λατρεία του ΜΑΣ και κάθε πικρή ρίζα μηδέ των ομοφιλοφόλων επισκοπίνων εξαιρουμένων ... Την Ωριγένεια "αγάπη " νοσείτε και απο την πολύ της μόρφωση (παρ αιρετικοίς) παραμορφωθηκε . Νομίζετε ότι είστε σοφοί αλλά ξεμωραθήκατε .
Καλά Χριστούγεννα και τις καλύτερες ευχές για τον κ Παναγιώτη αλλά και όλους και τους Χριστιανούς και τους αντίχριστους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι και στους αντίχριστους καλά Χριστούγεννα . Ιδικά στους αντίχριστους ολόψυχο εύχομαι να γίνει φάτνη η καρδιά τους και να υποδεχθεί τον Κύριο μας Ιησού Χριστό .
Και στους αδελφούς μας χριστιανούς οι ποιό καλές ευχές .
Ναι δεν ήμαστε όλοι " Εν όρεσι και σπηλαίοις και ταις οπαίς της γης " πλήν όμως αρκετοί απο μας θα βλέπουμε εξ αιτίας της κατάστασης απο μακριά τους φωταγωγημένους ναούς .
Ομως νομίζω οτι δεν πρέπει μήτε να μελαγχολούμε μήτε να απελπιζόμαστε αλλά να προετοιμαζόμαστε .
Και αν δεν έχουμε άλλο Χριστιανό να συνεορτάσουμε γιατί μελαγχολούμε? Ο Χριστός δεν θα είναι μαζί μας ?
Το λοιπόν Ναι ! Να προετοιμαζόμαστε ! Ο Κύριος μας δεν θα γεννηθεί στους ναούς της παναίρεσης αλλά στίς καρδιές όσων Τον ζητούνε . Ακόμα και στάβλοι να είναι οι καρδιές μας ας προετοιμαζόμαστε αδελφοί και ας περιμένουμε εν προσευχή και υπομονή τον Κύριο μας .
Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν
Καλά Χριστούγεννα αδέλφια από Αθήνα ο Χριστός Μαζί σας.Κρατατε την ΑΚΡΙΒΕΙΑ .Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη μιλάτε έτσι για τους συμμάχους σας. Πως θα αντιμετωπίσετε ενωμένοι πάλι τον απόλυτο εχθρό που είναι οι Παλαιοημερολογίτες;
ΑπάντησηΔιαγραφή