Αδελφοί, στον καιρό της
συγχύσεως και των διωγμών δεν μας αναπαύει η ευλογημένη αποτείχιση;
Δεν μας αναπαύει, ότι
σύμφωνα με την διδασκαλία των αγ. Πατέρων δεν
μολυνόμεθα από τους Οικουμενιστάς, που είναι η Παναίρεση όλων των αιρέσεων;
Δεν μας αναπαύει η
προσωπική προσευχή κάθε αγωνιζόμενου μαχητή;
Τελικά δεν μας αναπαύει η
γενική ομολογία της Πίστεώς μας;
Γιατί σώνει και καλά να
τρέχουμε πίσω από κάθε ρασοφόρο, είτε είναι μοναχός είτε είναι ιερέας, χωρίς να
εξετάζουμε τί στ’ αλήθεια πρεσβεύει; Αν είναι αληθινός εραστής της ευσεβείας
και του μαρτυρίου ή μήπως διέπεται από ιδιοτέλεια και κάθε είδους σκοπιμότητα και
εκμεταλλεύεται τον κατάλληλο καιρό για να καρπωθεί προσωπικά κέρδη ή ακόμη την
δυνατότητα θρησκευτικής εξουσίας στο μέτρο που μπορεί να κατορθώσει;
Γιατί αυτός ο αρρωστημένος
γεροντισμός που έχουμε και θεωρούμε, ότι ο γέροντάς μας δεν πέφτει ποτέ σε
λάθος; Τότε λοιπόν εμείς «οι καλοί Χριστιανοί» γιατί κατηγορούμε τον Πάπα, όταν
λέει ότι είναι αλάνθαστος; Το ίδιο δεν κάνουν οι θύτες και τα θύματα της
αρρωστημένης γεροντολογίας, οι οποίοι είναι ανώτεροι από τον Κύριό μας Ιησού
Χριστό; Και αν κάνουν λάθη, γιατί δεν πρέπει να τους ελέγχουμε; Πού είναι η
αμαρτία; Η ελευθερία του κάθε Χριστιανού πιστού, την οποία σεβάστηκε ακόμα και
ο ίδιος ο Χριστός, πάει περίπατο, μήπως και πικράνουμε τον γέροντά μας;
Και τελικά ερωτήσεις ποιοί
πρέπει να κάνουν, μόνο οι οικονομικά εύρωστοι, οι βιομήχανοι και οι
γαιοκτήμονες; Και οι άνθρωποι του μόχθου και της βιοπάλης πρέπει μόνο να
γεμίζουν τις αίθουσες, τα αμφιθέατρα των ξενοδοχείων για παλαμάκια και μπούγιο,
για να γεμίζουν τον αρρωστημένο εγωισμό τους, που τόσο ανάγκη έχουν την
αυτοπροβολή μαζί με τα «ευλόγησον γέροντα» του κάθε αθώου πιστού; Οι βιομήχανοι
και οι γαιοκτήμονες, γιατί έχουν ιδιαίτερη τιμή από τους γέροντες; Μήπως, λέμε,
μήπως έτσι πρέπει να γίνουν αυτά, διότι αυτοί έχουν τρισδιάστατες τσέπες; Λέμε,
μήπως;
Τότε γιατί ο τσαγκάρης της
Αλεξανδρείας έμαθε στον καθηγητή της ερήμου άγιο Αντώνιο, τί θα πει ταπείνωση; Γιατί
η πόρνη έμαθε στον όσιο Εφραίμ τον Σύρο πώς πρέπει να περπατά στους δρόμους,
για να μην γράψουμε άπειρα παραδείγματα, στα οποία το Πνεύμα το Άγιο επέτρεψε,
να διδάσκονται κατά καιρούς και ανάλογα με τις περιστάσεις μεγάλα πνευματικά
αναστήματα από πόρνες, ληστές, ασώτους
και αμόρφωτους;
Μας έχετε απογοητεύσει, μας
έχετε απελπίσει, μας έχετε κουράσει, γι’ αυτό να είστε βέβαιοι, ότι αν δεν
αλλάξετε ρότα, θα μείνετε μόνοι ή με λίγους το ίδιο αρρωστημένους από την
γεροντολογία.
Τέλος ξέρετε τί έχετε
κατορθώσει; Να σκοτώνεται στο σπίτι του, και με την οικογένεια του και με το
περιβάλον του, ο κάθε πιστός και αγνός ομολογητής του μαρτυρίου της
αποτειχίσεως και να δέχεται ειρωνικά καυστικά πειράγματα τύπου «πόσα κόμματα
έχετε γίνει; με ποιόν γέροντα είσαι; είστε όλοι κι όλοι εκατό και έχετε εκατόν
δέκα παρατάξεις, με τον Χριστό πότε ασχολείστε;». Εδώ δεν υπάρχει απάντηση
γιατί στην αλήθεια έστω κι αν λέγεται από έναν πλανεμένο οικουμενιστή,
σωπαίνουμε για να έχουμε την αξιοπρέπειά μας αν μη τι άλλο.
Ως εκ τούτου η Κατάκομβη
Ποσειδωνίας Κορίνθου έχουν ως παράδειγμα προς μίμηση, την Μακκαβαία μητέρα, της
οποίας ο έρωτας της ευσεβείας ήτο ανώτερος από τον έρωτα της μητρότητος. Χωρίς
καμία οικονομία εθυσίασε τα επτά παιδιά της και η ίδια έπεσε στην πυρά,
ανεξαρτήτως εάν ήτο τελείως μόνη, χωρίς την ευλογία κανενός κατόχου ιερατικού
αξιώματος και χωρίς να νοιάζεται τι κάνουν και τι θα πουν οι ομόφυλοι και
ομοιδεάτες της. Ως επίσης οι τρεις παίδες, ούτε ετίμησαν ούτε ελάτρευσαν τα
είδωλα ανεξάρτητα του τι έκαναν οι ομοεθνείς τους.
Έχοντας τέτοια παραδείγματα
θείου έρωτος και ευσεβείας δεν μας ενοχλεί εάν είμεθα μόνοι, έστω και ξένοι,
αρκεί να μην σκύψουμε το κεφάλι σε κάθε άρρωστο θρησκευόμενο με πλανεμένες
διδαχές.
Ευχόμαστε σε όλους τους
αδελφούς καλή Ανάσταση και μην σας ενοχλεί η μοναξιά, γιατί είναι ευλογία αγίου
μαρτυρίου και χαρακτηριστικό αγωνιζομένου Χριστιανού.
Η Κατακόμβη Ποσειδωνίας
Κορίνθου
Η μία και μοναδική αλήθεια.Ευγε στους γράφοντας την αλήθεια αυτη.Καλη Ανάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφή