Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

Παραμερίσαμε το ΕΠΕΙΓΟΝ και ερίζουμε για θέματα αρμοδιότητας Συνόδου!


    Ἀφορμὴ γι’ αὐτὴ τὴν ἀνάρτηση εἶναι τὰ σχόλια ποὺ μᾶς στέλνουν καὶ πολλὰ ἀπ’ αὐτὰ δὲν ἀναρτοῦμε, ὄχι μόνο αὐτὰ ποὺ εἶναι ὑβριστικά, ἀλλὰ καὶ γιατὶ δὲν θέλουμε νὰ γίνουμε συνεργοὶ στὴν περαιτέρω σύγχυση τῶν πιστῶν, οὔτε νὰ δώσουμε χῶρο σὲ διάφορους νὰ προπαγανδίσουν ἰδέες ποὺ δὲν εἶναι Ὀρθόδοξες. Ἡ τάχα ἀπόδειξη δημοκρατικοῦ καὶ ἐλεύθερου πνεύματος μὲ τὴν δημοσίευση ὅλων τῶν σχολίων, δὲν κατοχυρώνεται ἁγιοπατερικά. Βέβαια, εἶναι δυνατὸν νὰ ἀναρτῶνται σχόλια καὶ νὰ ἀπαντῶνται μὲ βάση τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ γιὰ νὰ πραγματοποιηθεῖ κάτι τέτοιο, θὰ ἔπρεπε νὰ διαθέταμε ὁλόκληρο ἐπιτελεῖο θεολόγων. Μὲ ἀφορμὴ λοιπὸν τὸ περιεχόμενο πολλῶν ἀδημοσίευτων σχολίων, καὶ ἀπευθυνόμενοι σ’ αὐτούς, κάναμε τὶς παρακάτω σκέψεις-διαπιστώσεις.
     Οι ἀντι-Οικουμενιστὲς τῆς Θεσσαλονίκης καὶ τῆς Πτολεμαΐδος, ποὺ διδάσκουν ἐμπράκτως τὸν ἀχρικαιρισμὸ καὶ τὴν κατ’ οἰκονομία κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἢ ὅσοι μιλοῦν μὲ ἀπολυτότητα γιὰ ἄκυρα μυστήρια, ἢ ὅσοι ἀγωνίζονται γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ στὸ Παλαιό (λὲς καὶ τὸ Παλαιὸ προφύλαξε Πατριαρχεῖα καὶ τοπικὲς Ἐκκλησίες ὥστε νὰ μὴν ἀποδεχθοῦν τὸν Οἰκουμενισμό!) καὶ βέβαια οἱ ἑκούσιοι ἢ ἀκούσιοι συνεργοί τους, κατάφεραν τὸ ἀκατόρθωτο:
     νὰ στρέψουν τὴν προσοχὴ τῶν πιστῶν σὲ ἐπὶ μέρους θέματα θεολογούμενα ἢ μή, νὰ σπείρουν τὴν σύγχυση καὶ τὴ διχόνοια στὸ χῶρο τῶν Ὀρθοδόξων, νὰ ἀποπροσανατολίσουν τοὺς πιστούς, κι ἔτσι νὰ διαλύσουν τὸν ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν ἀγώνα ἐν τῇ γενέσει του.
         Πρὸς χαρὰ καὶ ἄφατη ἀγαλλίαση, βέβαια, τῶν Οἰκουμενιστῶν.

    Τὰ θέματα ποὺ κάθε τόσο κάποιοι ἀποτειχισμένοι ἢ ἡμι-αποτειχισμένοι καὶ φιλο-αποτειχισμένοι θέτουν, μποροῦσαν καὶ ὄφειλαν νὰ περιμένουν τὴ λύση τους σὲ μιὰ Σύναξη-Σύνοδο τῶν Ἀποτειχισμένων, ὥστε ὁ κύριος ἀγώνας νὰ μείνει ἕνας, ἐκεῖνος ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν. Δυστυχῶς ἡ Σύναξη ΟΛΩΝ ναυάγησε μὲ εὐθύνη τῶν συνδιοργανωτῶν της, ἐπειδὴ ἀκριβῶς τέθηκαν θέματα πέραν τοῦ σκοποῦ τῆς ἀποτειχίσεως. Ἀλλὰ καὶ μιὰ προσπάθεια ποὺ στὴ συνέχεια ἔγινε μὲ πρωτοβουλία καὶ τὶς ὑπογραφὲς 150 περίπου λαϊκῶν κυρίως, ποὺ παρακαλοῦσαν νὰ πραγματοποιηθεῖ μιὰ Σύναξη τῶν ἀποτειχισμένων κληρικῶν-μοναχῶν, ἀπαξιώθηκε τελείως ἀπὸ τοὺς κληρικούς-μοναχούς.
    Ἔτσι, οἱ χιλιάδες πιστοὶ ποὺ ἔχουν διάθεση νὰ βγοῦν στὸν ἀγώνα, βλέπουν αὐτὲς τὶς θεολογικὲς διαστροφὲς καὶ ὑπερβολές, τὶς ἀρχηγικὲς βλέψεις, τὴν ἔλλειψη διαθέσεως γιὰ διωγμοὺς καὶ μαρτύριο καί, ἀντίθετα, τὴ διάθεση βολέματος στὸν ἔσχατο αὐτὸ ἀγώνα τῆς Πίστεως, καὶ ἀπομακρύνονται. Περιμένουν νὰ δοῦν ἑνότητα καὶ κοινὴ δράση καὶ βλέπουν διαμάχες.
    Κι ὄχι μόνο αὐτό, ἀλλὰ ἐξ αἰτίας τῶν ἀλληλοκατηγοριῶν δὲν μποροῦν νὰ διακρίνουν πλέον, ποιά εἶναι ἡ ὀρθόδοξη ἁγιοπατερικὴ στάση, ἀφοῦ, ὅσοι ἐπιμένουν ἁγιοπατερικὰ καὶ ἑνωτικὰ πὼς
     τὸ πρῶτο, κύριο καὶ ἐπεῖγον ζήτημα ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία μας καὶ τὴν ὑπεράσπιση τῆς Πίστεώς μας, καὶ γιὰ τὸ ὁποῖο ἔχουμε εὐθύνη εἶναι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ,
                 λοιδοροῦνται καὶ παραμερίζονται. Πρὸς χαρὰ καὶ ἄφατη ἀγαλλίαση, πάλι, τῶν Οἰκουμενιστῶν.
    Κι ὅμως ὁ ΙΕ΄ Κανόνας (τὸν ὁποῖον ὅλοι ἐπικαλοῦνται) καὶ ἡ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, δὲν μιλᾶ γιὰ ἄκυρα μυστήρια καὶ ἐπιστροφὴ σὲ κάποιο Παλαιὸ Ἡμερολόγιο, ἀλλὰ τὸ μόνο ποὺ λέγει εἶναι ἄμεση ἀπομάκρυνση πρωτίστως ἀπὸ κάθε αἵρεση, καὶ σήμερα τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τοὺς ψευδοποιμένες του. Ἂς ἑνωθοῦμε σ’ αὐτό, κι ἔπειτα μποροῦμε ἑνωμένοι νὰ ἐξετάσουμε κι ὅλα τὰ ἄλλα.
   Τώρα, ἂς βλέπουν οἱ ἡγέτες κάθε ὁμάδος ποὺ ὁδήγησαν τὸν ἀγώνα, ἂς βλέπουμε ὅλοι τὰ λάθη μας. Κι ἴσως (πάντα ὑπάρχει ἐλπίδα) νὰ ἀναθεωρήσουμε τὶς θέσεις μας, ἴσως μελετήσουμε καὶ ἐξετάσουμε σοβαρὰ τὴ ὁλοκάθαρη στάση τῶν Ἁγίων Πατέρων ἀπέναντι στὴν αἵρεση.
Σημάτης Παναγιώτης

6 σχόλια:

  1. Συμφωνω και Φρονω ακριβώς όπως τα γράφεται στο άρθρο σας αγαπητή πατερική παράδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/8/18, 4:06 μ.μ.

    Συμφωνούμε Πατερική Παράδοση!Διακοπή μνημόνευσης και διακοπή κοινωνίας όλων όσοι είναι ΕΝΟΧΟΙ για την διάδοση του Οικουμενισμού!Καλή υπομονή να σας δίνει ο Θεός.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/8/18, 4:52 μ.μ.

    Λένε οι φαρισαίοι υποκριτές ότι ο Οικουμενισμός δεν έχει καταδικαστεί ακόμα σαν αίρεση και επομένως είναι προαιρετική η διακοπή μνημοσύνου.Σαν όνομα "Οικουμενισμός" όντως δεν έχει καταδικαστεί.Όμως οι κοινές διακηρύξεις(ομολογίες πίστεως)που έχουν υπογραφεί μέχρι σήμερα από τα μέλη του ΠΣΕ περιέχουν αιρέσεις οι οποίες ως επί το πλείστον έχουν ήδη καταδικαστεί.

    Φαρισαίοι υποκριτές!ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ο καθένας κύριε Σηματη δεν βλέπει το δοκάρι στο μάτι του αλλά την ακίδα στο μάτι του αδελφού του. Σας κατηγορούν οι πάντες, ενώ το ζητούμενο ήταν και είναι αυτό που περιγράφετε. Πρώτα η απομάκρυνση από την αιρεση και ύστερα η επίλυση των επιμέρους θεμάτων που αναφύονται. Όπως τα λέτε είναι τα πράγματα και ειλικρινά πολλοί άνθρωποι μετά τα όσα έγιναν σκέπτονται πολύ σοβαρά αν θα αποτειχισθουν η όχι. Δυστυχώς οι ποιμένες των εσχάτων χρόνων όπως λέει ο Άγ.Κοσμας ο Αιτωλός θα είναι οι χειρότεροι όλων κι εμείς διαπιστώνουμε ότι είναι πολύ μικροί για τις περιστάσεις και το μέγεθος του αγώνα. Ανεπαρκείς, ελλιπείς και ατάλαντοι. Όσο για εκείνους τους λαϊκούς που υπερασπίζονται με ακριτικό ζήλο τη θεωρία των άκυρων μυστηρίων, τι να πει κανείς; Με ύφος δέκα καρδιναλίων, η καλύτερα ενός παπα, αποφαίνονται για θέματα που εξαρτώνται από το Αγ.Πνευμα. Αυτοί οχι μόνο πλανώνται αλλά επιβάλλουν την πλάνη τους σε όλους μας χρησιμοποιώντας μάλιστα το ιερό πηδάλιο για να στηρίξουν την πλάνη τους. Τραγική κατάσταση, αλλά ας μην αποκαμουμε και κυρίως εσείς που δέχεστε τα πυρά πανταχοθεν. Καλή υπομονή σας ευχόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος27/8/18, 7:07 μ.μ.

    Μην ασχολείστε με τους φανατικούς παλαιοημερολογίτες Πατερική Παράδοση.Αυτοί ακόμα και στα χρόνια του σφραγίσματος του αντιχρίστου,με το ημερολόγιο και πάλι θα ασχολούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/8/18, 8:29 μ.μ.

    Αυτή η πρόταση θυμίζει την επιστολή 113 του Μ. Βασιλείου στην οποία γράφει: Ας μη απαιτούμεν τίποτε περισσότερο, από τους αδελφούς, που επιθυμούν να ενωθουν μαζί μας, και αν ακόμη χρειασθή να προστεθή και κάτι άλλο, θα το δώση ο Κύριος.
    Κείμενο:
    «Μηδέν τοίνυν πλέον επιζητώμεν, αλλά προτεινώμεθα τοις βουλομένοις ημιν συνάπτεσθαι αδελφοίς την εν Νικαίαν πίστιν. Καν εκείνῃ συνθῶνται, επερωτώμεν και το μη δειν λέγεσθαι κτίσμα το Πνεύμα το άγιον, μηδέ κοινωνικούς είναι αυτών τους λέγοντας. Πέραν δε τούτων αξιώ μηδέν επιζητείσθαι παρ’ ημών. Πέπεισμαι γαρ ότι τῃ χρονιωτέρᾳ συνδιαγωγή και τῃ αφιλονείκῳ συγγυμνασίᾳ και ει τι δεοι πλέον προστεθήναι εις τράνωσιν, δώσει Κύριος ο πάντα συνεργών εις αγαθόν τοις αγαπώσιν αυτόν».
    Ερμηνεία:
    Ας μη απαιτώμεν λοιπόν τίποτε περισσότερον, αλλά ας προτείνωμεν εις τους αδελφούς, οι οποίοι επιθυμούν να ενωθουν μαζί μας, το Σύμβολον της Πίστεως της Νικαίας. Αν το αποδέχωνται, να τους ερωτώμεν και αν πρέπη το Άγιον Πνεύμα να ονομάζεται κτίσμα και ότι, όσοι το ονομάζουν κτίσμα δεν πρέπει να γίνωνται δεκτοί εις κοινωνίαν. Εκτός από αυτά απαιτώ να μη ζητώμεν τίποτε άλλο. Διότι είμαι πεπεισμένος ότι με την μακροχρόνιον συναναστροφήν και τας φιλικάς συζητήσεις, και αν ακόμη χρειασθή να προστεθή και κάτι άλλο, θα το δώση ο Κύριος ο Οποίος κάμνει όλα να συνεργούν εις αγαθόν δι όσους Τον αγαπούν.
    Κ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.