Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

''Ο Ποροσένκο είναι ένας σύγχρονος διώκτης της Εκκλησίας'' --Να τον χαίρεται ο Βαρθολομαίος!


Για την Romfea.gr | Κορίνα Σαντοριναίου

Έντονη ήταν η αντίδραση του Μητροπολίτη Ζαπορόζιε Λουκά, αμέσως μετά, την επιστροφή του από την Υπηρεσία Ασφαλείας της Ουκρανίας.
Να αναφερθεί ότι ο Μητροπολίτης Ζαπορόζιε, είναι ο δεύτερος Ιεράρχης της Κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας, ο οποίος δέχθηκε κλήση για ανάκριση από την Κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα ο Μητροπολίτης Λουκάς ανέφερε ότι ένας αξιωματικός της Υπηρεσίας Ασφαλείας του τηλεφώνησε και τον προσκάλεσε στο γραφείο του για κατάθεση, στον οποίο ο Σεβασμιώτατος απάντησε θετικά, ενημερώνοντας όμως ότι θα μεταβεί εκεί με τον δικηγόρο του.

"Η συνομιλία υπήρξε σωστή. Με ρώτησαν που ταξιδεύω στο εξωτερικό, τι είδους μεταφορές κάνω, είτε περνάω από κανονικό διάδρομο, είτε από ειδικό ως απλός πολίτης. Απάντησα ότι, ως απλός πολίτης της Ουκρανίας, δεν έχω κανένα προνόμιο, δεν έχω διπλωματικό διαβατήριο και περιμένω στην ουρά όπως όλοι. Επίσης με ρώτησαν αν με προσέγγισε κάποιος στο εξωτερικό να μου προσφέρει κάτι, η μια συνεργασία που θα έπρεπε η Υπηρεσία να το ξέρει. Ερωτήσεις σχετικά για την Αυτοκεφαλία δεν με ρώτησαν, ενώ δεν μου δόθηκε να υπογράψω κανένα έγγραφο" - αναφέρει στο μήνυμά του ο Μητροπολίτης Λουκάς.
Σε άλλο σημείο ο Μητροπολίτης Ζαπορόζιε τόνισε: "Είμαι Επίσκοπος της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, με επικεφαλής τον ευλογημένο Μητροπολίτη Ονούφριο. Έδωσα όρκο στον Μητροπολίτη Κίεβου και στην Ιερά Σύνοδο. Δεν έχω κανένα δικαίωμα να σπάσω τον όρκο μου, αν το κάνω, θα είμαι ένοχος. Δεν με φοβίζουν τα ΜΜΕ που με στοχοποιούν, διότι απλά λέω την αλήθεια".
"Σήμερα μας καλούν για μια απλή συνομιλία. Αύριο όμως τι θα γίνει;" αναρωτήθηκε ο Μητροπολίτης Ζαπορόζιε και Μελιτουπόλεως κ. Λουκάς.
Επίσης ο Σεβασμιώτατος ανέφερε ότι "οι άνθρωποι που το διοργανώνουν αυτό, έχουν μολύνει την ψυχή τους με την αμαρτία του μίσους. Από την απελπισία τους, τον θυμό και το μίσος προσπαθούν να μας βλάψουν".
Κλείνοντας ο Μητροπολίτης Λουκάς τόνισε: "Η Εκκλησία μας έδειξε ενότητα, με 82 Ιεράρχες να δηλώνουν την υποστήριξή τους στο υπάρχον καθεστώς, υπό την ηγεσία του Μητροπολίτη Ονουφρίου. Αυτό δεν άρεσε φαίνεται στο σύχρονο διώκτη της Εκκλησίας Πέτρο Ποροσένκο, ο οποίος προσπαθεί να μας τρομοκρατήσει".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.