Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Μασονία και ημερολόγιο



Συνέχεια τῶν ἐρωτήσεων πρὸς τοὺς ἁγιορεῖτες ποὺ ἀντιπροσωποῦνται ἀπὸ τὸν μοναχὸ Σάββα Λαυριώτη


 Τοῦ  δαμάντιου  Τσακίρογλου


να ἀπὸ τὰ κύρια ἐπιχειρήματα τῶν ἀνθρώπων ποὺ ὑπερασπίζονται τὸ παλιὸ ἡμερολόγιο γλυκοκοιτάζοντας ἢ ἀνήκοντας στοὺς Γ.Ο.Χ. εἶναι ὅτι τὸ λεγόμενο «Νέο ἡμερολόγιο» τὸ εἰσήγαγε ἕνας μασόνος, ὁ πατριάρχης Κων/πόλεως Μελέτιος Μεταξάκης. Ἡ δὲ αὐτή του μασονικὴ ἰδιότητα συνδέεται σήμερα (τότε ὅμως δὲν ἦταν γνωστή) δικαίως μὲ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἡ κατηγορία ὅτι ὁ Μεταξάκης ἦταν μασόνος εἶναι ἀληθὴς καὶ ἐξακριβωμένη. Ἀρκεῖ ὅμως ἡ μασονική του ταυτότητα γιὰ νὰ καταδικάσουμε τὸ Νέο ὡς καινοτομία καὶ σχίσμα καὶ νὰ κόψουμε κάθε ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὶς Ἐκκλησίες ποὺ τὸ ἀκολουθοῦν ἢ μὲ αὐτὲς ποὺ κοινωνοῦν μαζί τους; Θὰ ἀποδειχθεῖ παρακάτω πὼς ὄχι.
Σὲ προηγούμενο ἄρθρο μου ρώτησα, μάταια, τοὺς ἁγιορεῖτες πατέρες ποὺ ἀντιπροσωπεύονται δημοσίως ἀπὸ τὸν μοναχὸ π. Σάββα Λαυριώτη καὶ κηρύττουν δημοσίως τὸ Νέο ἡμερολόγιο ὡς καινοτομία (βλ. καὶ τὸ βιβλίο τοῦ π. Χαρίτωνος μὲ πρόλογο τοῦ π. Σάββα Λαυριώτη) καὶ ὡς ἔργο τοῦ μασονισμοῦ, ἂν θὰ συμπεριλάβουν στὰ κηρύγματά τους τὴν ἀποκάλυψη ἀπὸ τὴν σχετικὴ μὲ τὸ ἡμερολογιακὸ ζήτημα ἔρευνα τοῦ καθ. Δ. Μαλέση, «ὅτι ὁ μασόνος Βενιζέλος συμβούλεψε τοὺς παλαιοημερολογῖτες νὰ κάνουν δική τους σύνοδο καὶ νὰ χειροτονήσουν δικούς τους ἐπισκόπους». Τοὺς ρώτησα ἂν θὰ τονίσουν, «ὅτι τὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο δὲν ἐμπόδισε τοὺς Γ.Ο.Χ. (μαζὶ μὲ αὐτοὺς καὶ ζηλωτὲς ἁγιορεῖτες) νὰ συνεργαστοῦν μὲ ἕναν καραμπινάτο μασόνο, τὸν Βενιζέλο, ὁ ὁποῖος, σημειωτέον, ἦταν αὐτὸς ποὺ προώθησε τὸν Μεταξάκη». Φυσικὰ ἀπάντηση δὲν ἔχουμε πάρει μέχρι τώρα. Ἀλλὰ οἱ ἔρευνες συνεχίζονται καὶ τὰ στοιχεῖα ποὺ ἦταν ἄγνωστα παλαιότερα, ὅπως καὶ γιὰ τὸν Μεταξάκη, ἀποκαλύπτονται σήμερα ὄχι μόνο γιὰ τὸν Μεταξάκη.
Τώρα μαθαίνουμε ὅτι καὶ ὁ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας Φώτιος (Πέρογλου), ὁ ὁποῖος κατὰ τοὺς Γ.Ο.Χ. καὶ τοὺς ἐν λογῳ ἁγιορεῖτες πατέρες ἐμφανίζεται ὡς παράδειγμα ὑπεράσπισης τοῦ Παλαιοῦ ἡμερολογίου καὶ τῆς Ἱ. Παραδόσεως, ἦταν μασόνος.

Παραθέτω ἐδῶ κάποιες πηγές ποὺ δείχνουν ὅτι οἱ ἐγκύκλιοι τῆς Ἐκκλησίας ἐναντίον τῆς Μασονίας παραδόξως δὲν συμβαδίζουν μὲ τὴν μασονικὴ ἰδιότητα ἱεραρχῶν της:
«However, these encyclicals cannot have been either permanent or widespread in all of Greece because, in addition to those listed above, the Famous Masons list of The Grand Lodge of Greece (Μεγάλη Στοά τῆς Ἑλλάδος) shows that the following senior members of the Eastern Orthodox Church were members of the Craft12:-
Ecumenical Patriarch Joachim III;
Patriarch of Alexandria Photius (George Peroglou);
Ecumenical Patriarch Basil III;
Patriarch of Jerusalem Benedict (Basil Papadopoulos);
Bishop Cherubim (Anninos) - Metropolitan of Paronaxia; and
Bishop Chrysanthus (Charilaus Philippides)-Metropolitan of Trebizond,Archbishop of Athens» (σελ. 11 Nairnce.pdf).
Ἐδῶ ἀξίζει νὰ ἐπισημανθεῖ ὅτι, σύμφωνα μὲ ὅσα παραθέτει Στοά, Χρύσανθος μυήθηκε στὴ Μασονία ἐπὶ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου καὶ ὄχι ἀργότερα.
Τὴν παραπάνω πηγὴ ἐπιβεβαιώνει καὶ ἴδια «Μεγάλη Στοά» (ἐδῶ), ὅπως ἐπιβεβαιώνει καὶ τὴν μασονικὴ ἰδιότητα τοῦ πατριάρχου Ἱεροσολύμων Βενέδικτου, ποὺ καὶ αὐτὸς παρέμεινε καὶ ὑπεράσπισε, ὅπως λένε οἱ σημερινοὶ ὑπερασπιστές του, τὸ Παλαιὸ ἡμερολόγιο (ἐδῶ) καὶ τοῦ ΔαρδανελίωνΣάμου καὶ Ἰκαρίας Εἰρηναίου (+1963) χειροτονηθέντος ἐπισκόπου ἐπὶ Ἰουλιανοῦ (ἐδῶ). Μάλιστα τονίζεται καὶ ἐξάρεται καὶ στὰ δύο ἄρθρα συνεργασία αὐτῶν τῶν κληρικῶν/μασόνων μὲ τὴν προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, παρόλο ποὺ ὑποτίθεται πὼς ὑπεράσπισαν καὶ διατήρησαν τὸ Παλαιὸ ἡμερολόγιο.
Ὡς τελευταῖο στοιχεῖο ἀναφέρω τὶς ἀποκαλύψεις ποὺ ἔκανε   «Μεγάλη Στοά» σχετικὰ μὲ τὴν συμβολὴ τῶν μασόνων στὴν ἀπελευθέρωση τῆς Μακεδονίας Η συμβολή των Τεκτόνων στην απελευθέρωση της Μακεδονίας»), μέσα στοὺς ὁποίους ὑπάρχουν, κατανεμημένοι στὶς διάφορες στοές, οὐκ ὀλίγοι κληρικοὶ καὶ ἱεράρχες, οἱ ὁποῖοι ἀκολουθοῦσαν ὅλοι τὸ λεγόμενο «πάτριο» Ἰουλιανὸ ἡμερολόγιο, ὅπως μητροπολίτης Κορυτσᾶς Φώτιος Καλπίδης, μητροπολίτης Καστοριᾶς Γερμανὸς Καραβαγγέλης, ο μητροπολίτης Ρεθύμνου Καστρινογιαννάκης 18ος, ἀρχιμανδρίτης Νίκανδρος Παπαϊωάννου στὴν Ἀριδαία, ἀρχιμανδρίτης Ἀλεξίου, ἐπίσκοπος Κίτρους Νικόλαος Λούσης καὶ πάλι σύμφωνα μὲ τὴν Στοά: «1901. Και πάλι Πατριάρχης ο Ιωακείμ ο Γ΄ τι έκανε; Έστειλε άμεσα στις Μακεδονικές πόλεις νεαρούς δραστήριους και μορφωμένους Ιεράρχες ως οι Μητροπολίτες και Τέκτονες Γερμανός Καραβαγγέλης Καστοριάς, Φώτιος Καλπίδης ο Εθνομάρτυρ Κορυτσάς, Χρυσόστομος Καλαφάτης Δράμας (σσ. ὁ μετέπειτα Χρυσόστομος Σμύρνης), Αιμιλιανός Λαζαρίδης ο Εθνομάρτυς Γρεβενών»  (ἐδῶ). 
Ὅλοι οἱ παραπάνω ἀπὸ τὴν «Μεγάλη Στοά» καταγεγραμμένοι ὡς μασόνοι κληρικοὶ ἀκολουθοῦσαν τὸ Ἰουλιανὸ ἡμερολόγιο.
Καὶ πάλι θὰ ρωτήσουμε εὐλόγως καὶ δικαίως:
Γιατὶ οἱ παραπάνω ἁγιορεῖτες συνεχίζουν τὴν λανθασμένη διδασκαλία τους περὶ μασονίας καὶ ἡμερολογίου ὡς «καινοτομία», ὅταν καὶ στὸ Παλαιὸ καὶ στὸ Νέο ἐμφανίζονται μασόνοι (μὴν ξεχνᾶμε καὶ τὸν πᾶσι τοῖς παροικοῦσι τὴν Ἱερουσαλὴμ γνωστὸ μασόνο ἐθνομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης, τὴν μασονικὴ ἰδιότητα τοῦ ὁποίου οἱ ἁγιορεῖτες αὐτοὶ πατέρες, παρεμπιπτόντως ὅπως οἱ Οἰκουμενιστές, δὲν ἀναφέρουν καθόλου, γιατὶ τότε τὸ οἰκοδόμημα τους θὰ κατέρρεε); Δὲν δείχνουν τὰ παραπάνω στοιχεῖα ὅτι ἡ μασονία ὑπῆρχε καὶ δροῦσε μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ ἐπὶ Ἰουλιανοῦ; Δὲν ἀποδεικνύουν, ὅτι ἡ νόσος τῆς μασονίας εἶχε εἰσέλθει στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας πολὺ πρὶν τὴν ἡμερολογιακὴ μεταρρύθμιση καὶ ἄρα ἡ ἀλλαγὴ τοῦ Ἡμερολογίου δὲν ἀποτελοῦσε τὸ πρῶτο βῆμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Δὲν ἔπρεπε, λοιπόν, ἂν ἡ μασονικὴ ἰδιότητα ἑνὸς κληρικοῦ ἀποτελοῦσε λόγο διακοπῆς κοινωνίας, ὅπως λένε οἱ Γ.Ο.Χ. καὶ ὅσοι τοὺς γλυκοκοιτάζουν, νὰ εἶχε διακοπεῖ καὶ ἡ κοινωνία μὲ τοὺς προαναφερθέντες κληρικοὺς ἐπὶ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου; Καὶ ἂν τεθοῦν τὰ στοιχεῖα αὐτὰ ὑπὸ ἀμφισβήτηση, δὲν τίθεται αὐτόματα ὑπὸ ἀμφισβήτηση καὶ θὰ κατέρρεε ἕνα ἀπὸ τὰ κύρια ἐπιχειρήματα τῶν παλαιοημερολογιτῶν περὶ μασόνου Μεταξάκη καὶ ἀλλαγῆς ἡμερολογίου;
Γιατὶ δὲν καταδικάζουν ἐπίσης καὶ τοὺς ΓΟΧ καθὼς καὶ τὸν «ἅγιό» τους Χρυσόστομο Καβουρίδη ποὺ θεωροῦν ὡς σύμμαχό τους καὶ προβάλλουν ἕναν Μασόνο Πατριάρχη, τὸν Φώτιο, καὶ προσπάθησαν μάλιστα ἀνεπιτυχῶς νὰ τὸν προσεταιρισθοῦν; Μήπως γιατὶ πάλι τὸ οἰκοδόμημα θὰ κατέρρεε; Γιατὶ δὲν τονίζουν στὸ ποίμνιο ὅτι τὰ ἡμερολόγια δὲν σώζουν ἀπὸ τὴν μασονία καὶ τὴν αἵρεση, ὅτι καὶ στὴν ἐποχὴ τοῦ ἀποκαλουμένου «Πάτριου» ἱεράρχες καὶ πατριάρχες συνδέονταν τελικὰ μὲ τὴν Μασονία καὶ ὅτι ὁ ἀγώνας πρέπει νὰ ἐπικεντρωθεῖ στὴν καταπολέμηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῶν σχισμάτων καὶ ὄχι, ὅσο ὑπάρχει αἵρεση, στὸ ἡμερολογιακὸ ζήτημα;
Πόσο ἀκόμα, πατέρες, θὰ διχάζεται τὸ ποίμνιο μὲ διλήμματα ποὺ δὲν ὀδηγοῦν στὴ σωτηρία;
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.