Τρίτη 7 Μαΐου 2019

ΝΕΑ ΟΜΙΛΙΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ. --Ελπίζουμε ότι τώρα, δεν θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν τις αμφιλεγόμενες θέσεις τους, αλλά την αγιοπατερική αλήθεια! (Σχόλιο)

(Μᾶς ἐστάλη)


Ομιλία Αγιορειτών Πατέρων στο Βόλο








Ομιλία Αγιορειτών Πατέρων στο Βόλο.

   Ο Σύλλογος Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής του Βόλου,προσκαλεί τους Αγιορείτες Πατέρες, Γέροντα Σάββα τον Λαυριώτη και τον Ιερομόναχο Χαρίτων τον Καρυώτη, για να μιλήσουν για θέματα του Οικουμενισμού και της Κάρτας του Πολίτη.

    Η Ομιλία θα γίνει, στο Αμφιθέατρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Βόλου την Τετάρτη 8 Μαΐου και ώρα 7.00 μ.μ.

    Μετά το πέρας της ομιλίας θα απαντηθούν ερωτήσεις.

   Σχόλιο: κθέσαμε κι ἄλλες φορὲς τὸ ἀθεμελίωτο τῶν ἀμφιλεγόμενων θέσεων τῶν πέντε-ἕξη Ἁγιορειτῶν Πατέρων (οἱ ὁποῖοι ἐμφανίζονται ὡς ἐκπροσωποῦντες ὅλους τοὺς ἀποτειχισμένους πατέρες τοῦ Ἁγίου Ὄρους), ἀλλὰ μέχρι τώρα δὲν εἴδαμε νὰ τὶς διορθώνουν, ἢ νὰ τὶς κατοχυρώνουν ἐπαρκῶς ἁγιοπατερικά. Ἐλπίζουμε ὅτι σ’ αὐτὴ τὴν ὁμιλία τοῦ Βόλου, δὲν θὰ συνεχίσουν νὰ παρουσιάζουν τὶς ἀμφιλεγόμενες θέσεις τους, ἀλλὰ τὴν ἁγιοπατερικὴ ἀλήθεια! Ἂν συνεχίσουν τὴν ἴδια τακτική, ἀσφαλῶς δὲν ἀκολουθοῦν συνειδητὰ τὴν ἁγιοπατερική μας Παράδοση! 
    Ὑπενθυμίζουμε ὅτι στὸ ἱστολόγιό τους «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κρητῶν» συνεχίζουν νὰ ἔχουν ἀναρτημένη τὴν διαφήμιση τοῦ Βιβλίου, «ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ» (μὲ πρόλογο τοῦ π. Σάββα Λαυριώτη), τὸ ὁποῖο δικαιώνει τὸ παλαιοημερολογίτικο σχίσμα, παρότι μὲ πολλὰ ἄρθρα καὶ βιβλίο:

     Παρουσιάσαμε τὰ ψεύδη τοῦ ἁγίου τῶν Γ.Ο.Χ. πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου, ἀποδείξαμε ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία οὐδέποτε δογματοποίησε τὸ Ἡμερολόγιο, οὐδέποτε ὅρισε τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο ὡς Ἅγιο, οὐδέποτε θεώρησε ὅτι ὁ οὐρανὸς ἔχει γήϊνες ὧρες καὶ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο, ὥστε ἡ διαφορὰ ἑορτασμοῦ σὲ ὧρες ἢ ἡμέρες νὰ χαλάει τὸν σύνδεσμο οὐρανοῦ καὶ γῆς(!), οὐδέποτε θεώρησε ὡς ἀποτείχιση τὴν διακοπὴ κοινωνίας γιὰ Ἡμερολόγια, ἀλλὰ ἀντίθετα, ὅποιους δημιούργησαν νέα-ἄλλη «ἐκκλησία» γιὰ τέτοια θέματα τοὺς καταδίκασε ὡς σχισματικούς.
    πίσης ὑπενθυμίζουμε ὅτι σὲ προηγούμενη ὁμιλία του ὁ π. Σάββας ὑπεστήριξε θέσεις περὶ τοῦ χαράγματος καὶ τοῦ 666, ποὺ εἶναι τουλάχιστον ἀμφιλεγόμενες. Στὸ ἐρώτημα
    «ἡ ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα μὲ τὸ ἔξυπνο τσιπάκι,  εἶναι ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος καὶ ὅποιος τὴν ἀποδεχθεῖ θὰ εἶναι ἄρνηση πίστεως;»,
     ὁ π. Σάββας ἀπαντᾶ μὲ βεβαιότητα, ΝΑΙ, ἐνῶ ἀκόμα δὲν εἴμαστε σίγουροι, ἂν αὐτὸ τὸ τσιπάκι θὰ περιέχει «ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος ἀριθμὸ 666 ὡς κώδικα» (ὅπως παραδέχεται ὁ π. Σάββας, πρὶν ἀκόμα ἐμφανιστεῖ ἡ κάρτα). Δὲν πρέπει πρῶτα νὰ ἐξακριβώσουμε τί θὰ περιέχει καὶ μετὰ νὰ πάρουμε θέση;
    Δὲν θὰ σχολιάσουμε ἄλλες θέσεις του τώρα, ἁπλὰ παραθέτουμε ἕνα μικρὸ μέρος τῆς ὁμιλίας του ἐκείνης:

Από ομιλία μ. Σάββα για 666 και για πρώτο βήμα Οικουμενισμού

Ἡ ὁμιλία ἐδῶ: http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/17-3-2019.html

    (1:34:00): Γιατὶ ἡ ἠλεκτρονικὴ ταυτότητα μὲ τὸ ἔξυπνο τσιπάκι,  εἶναι ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος καὶ ὅποιος τὴν ἀποδεχθεῖ θὰ εἶναι ἄρνηση πίστεως, ἔστω κι ἂν δὲν εἶναι τὸ τελικὸ χάραγμα στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο. Αὐτὴν τὴν ἐρώτηση τὴν ἔχουν πάρα πολλοὶ ἄνθρωποι. Ἡ ἀπάντηση εἶναι ἡ ἑξῆς (ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ κ. Σκαλτσούνη) μὲ τὴν ὁποία συμφωνῶ ἀπολύτως:
     «Ἁμαρτία ὡς γνωστὸν εἶναι ἡ παράβασις τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ. Τῶν θείων του Ἐντολῶν. Γιὰ παράδειγμα. Ἐὰν ὁ Κύριος δὲν ἔδινε τὴν Ἐντολὴ «οὐ μοιχεύσεις», ἡ διαπραττόμενη μοιχεία δὲν θὰ ἦταν ἁμαρτία, ὅπως δὲν ἦταν ἁμαρτία στὴν Π.Δ. νὰ λάβεις σὲ γάμο δύο συγχρόνως γυναῖκες». Τί τραβούσανε τότε! «Ἡ χρησιμοποίηση τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας μὲ τὸν ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος ἀριθμὸ 666 ὡς κώδικα, προκειμένου νὰ ἀγοράσω ἢ νὰ πουλῶ, δὲν θὰ ἀποτελοῦσε ἁμάρτημα, ἐὰν δὲν ἀναφερόταν στὴν ἁγία Ἀποκάλυψη ἡ ἀπαγόρευση τῆς χρήσης τοῦ συγκεκριμένου ἀριθμοῦ, ὑπὸ τὶς συγκεκριμένες συνθῆκες». Προσέξτε τώρα. «Τὸ 666 ἐδῶ δὲν εἶναι ἕνας ἁπλὸς ἀριθμὸς τῆς κλίμακας ἀρίθμησης». Δηλαδὴ ἕνας ποὺ ἕπεται μετὰ τὸ 667 καὶ ποὺ προηγοῦνταν μετὰ τὸ 665. «Ἀλλὰ εἶναι ἔμβλημα, στάμπα καὶ σφραγίδα ὅτι ἀνήκεις σὲ κάποιον». Προσέξτε. «Ποὺ δίνεται σὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους καὶ ἀποτελεῖ χάραγμα ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο». Δὲν εἶναι στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο· ὁ κάθε ἁπλὸς ἄνθρωπος τὸ καταλαβαίνει, εἶναι ἰσοδύναμο. «Καὶ ἰσοδύναμο χαράγματος τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου, τὸ ὁποῖο ὄνομα βέβαια, δὲν μᾶς εἶναι ἀκόμα γνωστό. Αὐτὰ εἶναι τὰ φοβερὰ ἰσοδύναμα τῆς Ἀποκαλύψεως. Ἡ ἁμαρτία εἶναι θανάσιμη, εἶναι πτώση, εἶναι ἄρνηση, ἀφοῦ χάραγμα, ὄνομα καὶ ἀριθμὸς 666 εἶναι ἰσοδύναμα». Τὸ λέει ξεκάθαρα ἡ Ἀποκάλυψη μέσα. «Χάραγμα ἢ ὄνομα 666, εἶναι ἕνα καὶ τὸ αὐτό. Τὴν ἴδια δουλειὰ κάνει τὸ 666 στὴν ταυτότητά σου, τὸ ἴδιο θὰ κάνει σὲ λίγο καὶ τὸ ἀντίστοιχο στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο. Μὲ ἄλλα λόγια, ἐὰν κάποιος ποὺ χρησιμοποιοῦσε τὴν διαβολοταυτότητα» -ὅπως τὴν ὀνομάζανε πολλοὶ Πατέρες- «πεθάνει, τί θὰ πεῖ στὸν Κύριο; Κύριε, δὲν εἶμαι ἔνοχος γιατὶ δὲν πῆρα τὸ τελικὸ χάραγμα; Δὲν μᾶς κάνει τέτοιες διευκολύνσεις ἡ ἁγία Ἀποκάλυψη.
     Ἄλλωστε ἡ βαρύτητα τῆς ἁμαρτίας τῆς ἀποδοχῆς τοῦ χαράγματος 666, ἔγκειται πρωτίστως στὴν καταπάτηση τῆς ἀπαγορευτικῆς Ἐντολῆς τῆς Ἀποκαλύψεως καὶ δευτερευόντως στὸ ἐὰν τὸ χάραγμα ποὺ ἐν γνώσει μου χρησιμοποιῶ, βρίσκεται πάνω ἀπὸ τὴν ἐπιδερμίδα τοῦ χεριοῦ μου ἢ κάτω ἀπ’ αὐτήν. Αὐτὸ καὶ τὸ κίνητρο, καὶ ὁ σκοπός, καὶ τὸ περιεχόμενο, καὶ τὸ σκεπτικὸν εἶναι ἴδια καὶ στὶς δύο περιπτώσεις. Ἤτοι, ἡ ἀποφυγὴ τοῦ οἰκονομικοῦ ἀποκλεισμοῦ τοῦ Ἀντιχρίστου». Εἶναι ὁ οἰκονομικὸς ἀποκλεισμός, εἴτε τὸ ἔχεις στὸ χέρι, εἴτε τὸ ἔχεις στὴν τσέπη. Ἁπλῶς ἀλλάζει ἡ θέση. «Ἡ μόνη διαφορὰ λοιπόν, τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητας μὲ τὸ 666 χάραγμα στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο, εἶναι ὅτι ἂν κάποιος ἀνανήψει ἐγκαίρως, πρᾶγμα πολὺ δύσκολο, καὶ πετάξει μιὰ γιὰ πάντα τὴν ταυτότητα, μετανοώντας εἰλικρινά, γλυτώνει ἀπὸ τοῦ δράκοντα τὰ δόντια, γιατὶ ἀπὸ τὸ τελικὸ χάραγμα δὲν ὑπάρχει γυρισμός». Τὸ λέει ἡ Ἀποκάλυψη μέσα ὅτι ὅποιος πάρει τὸ χάραγμα στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο, δὲν βλέπει πρόσωπο Θεοῦ. Τὸ λέει ξεκάθαρα. «Ἐδῶ ἰσχύει τό, εἶναι πλέον ἀργά. Ἀλλὰ ποιός ἐχέφρων χριστιανὸς θὰ παίξει τὴν ψυχή του κορῶνα-γράμματα;
     Σημειωτέον ὅτι ἡ μετάνοια δὲν εἶναι δεδομένη γιὰ ὅσους λάβουν τὸ χάραγμα 666 στὴν ταυτότητά τους. Ἡ μετάνοια μόνο ὡς δυνατότητα ὑπάρχει, ὅπως ὑπάρχει ἄλλωστε καὶ στὸ χάραγμα στὸ χέρι ἢ στὸ μέτωπο, ἀνεξάρτητα, ἐὰν καθίσταται ἀνέφικτη καὶ ἀνέργητη ἡ δικιά μας εὐθύνη. Γιατί, λοιπόν, εἴμαστε σίγουροι, ὅτι δὲν θὰ καταστεῖ ἡ μετάνοια ἀνέφικτη καὶ ἀνενέργητη καὶ στὴν περίπτωση ποὺ θὰ λάβω τὸ χάραγμα 666 στὴν ἠλεκτρονική μου ταυτότητα; Γιατὶ ὁρισμένοι εἶναι τόσο αἰσιόδοξοι ὅτι μποροῦν εὔκολα νὰ πετάξουν τὴν ταυτότητα, τὴν κάρτα τοῦ πολίτη, ὅταν γνωρίζουν ότι θὰ τοὺς ἔχει ἐγκατελείψει ἡ Χάρις καὶ θὰ εἶναι χαραγμένοι καὶ τσιπαρισμένοι. Μὲ τὴν συνείδησή τους θολὴ καὶ ἀτροφική, καὶ ἐν πολλοῖς ἐλεγχόμενοι ἀπὸ τρίτους», γιατὶ ξέρουμε ὅτι αὐτοὶ ποὺ πάρουν τὴν κάρτα θὰ ἐλέγχονται, ἔχει αὐτὲς τὶς δυνατότητες τὸ τσιπάκι, «μέσῳ τῆς ἀοράτου σύγχρονης ὑπερτεχνολογίας θὰ μποροῦν; Ἀλλὰ καὶ τί εἴδους μετάνοια μπορεῖ νὰ προέλθει ἀπὸ ἕνα τέτοιο πονηρὸ λογισμό;». Δηλαδή, Χριστὲ σὲ ἀρνοῦμαι, παίρνω ἐν γνώσει μου τὸ σύμβολο τοῦ Ἀντιχρίστου, τοῦ διαβόλου, ποὺ καμία σατανικὴ τελετὴ δὲν γίνεται χωρὶς αὐτὸ τὸ σύμβολο καὶ καμία σατανικὴ ἐπίκληση δὲν γίνεται χωρὶς τὸ 666, τὸ παίρνω ἐν γνώσει μου γιὰ νὰ κάνω τὴν δουλειά μου, καὶ θὰ μετανοήσω ἀργότερα, ὅταν θὰ περάσω τὶς δυσκολίες. Λοιπόν, δὲν γίνεται, εἶναι πονηρὸς ὁ σκοπὸς γι’ αὐτὸ βλέπετε ὅτι εἶναι ἄρνηση.
Δὲν εἶναι τὸ χάραγμα στὸ χέρι καὶ στὸ μέτωπο, ὁ κάθε ἐχέφρων ἄνθρωπος μπορεῖ νὰ τὸ καταλάβει εὔκολα. Ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ ποὺ λένε ὅτι εἶναι τὸ τελικὸ χάραγμα. Δὲν εἶναι. Τὸ χάραγμα στὸ χέρι καὶ στὸ μέτωπο θὰ τὸ κάνει ὁ ἴδιος ὁ Ἀντίχριστος, θὰ τὸ κάνει ὁ ψευδοπροφήτης (τὴν ἐποχὴ ποὺ θὰ ἔχει ἐμφανιστεῖ ὁ Ἀντίχριστος) καὶ γιὰ λογαρισμὸ τοῦ Ἀντιχρίστου. Ὅμως καὶ αὐτὸ εἶναι ἄρνηση Χριστοῦ. Εἶναι ξεκάθαρο.

    (2:09:00 καὶ ἑξῆς): καὶ μὲ τὸ Ἡμερολόγιο, γιατὶ ἦταν τὸ πρῶτο βῆμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ποιός μπορεῖ νὰ τὸ ἀρνηθεῖ. Ἡ Σύνοδος στὴν Κρήτη ἔπρεπε νὰ κάνει ἕνα ἡμερολόγιο καὶ νὰ εἴμαστε ὅπως εἴμαστε πρὶν τὸ 24 ποὺ δὲν ὑπῆρχε διχασμός…
    Το ἡμερολόγιο ἦταν τὸ πρωτο βῆμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τὸ πρῶτο βῆμα φυσικὰ εἶναι τὸ 1902 μὲ τὸν Ἰωακείμ, ἀλλὰ ἔμπρακτα τὸ πρώτο βῆμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.