Η επίσημη αγιοκατάταξη του ιερομονάχου
Σωφρονίου του Έσσεξ
(Ἱστολόγιο "Κατάνυξη". Οἱ ἐπιφυλάξεις. Δεῖτε ἐδῶ)
Βαρθολομαίος:
«Ο Πατριάρχης των Αγίων»!!!
Μόνοι τους ξεσκεπάζονται και ομολογούν: Η
βιομηχανία αγιοποιήσεων στοχεύει στον εξαγιασμό του Βαρθολομαίου και του
Οικουμενισμού!
(Δεῖτε ἐδῶ)
Η επίσημη αγιοκατάταξη του ιερομονάχου Σωφρονίου του Έσσεξ
Τοῦ Π. Σημάτη
Μὲ αὐτὴ ὁ κ. Βαρθολομαῖος ἱκανοποίησε καὶ τὸν κ. Ἱερόθεο Ναυπάκτου, ποὺ τόση ἐκδούλευση πρόσφερε καὶ ὡς πρὸς τὴν "Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο"(!) καὶ ὡς πρὸς τὸ Οὐκρανικό!
Μόλις
προχθὲς σημειώσαμε ὅτι ὁ «η
βιομηχανία αγιοποιήσεων στοχεύει στον εξαγιασμό του Βαρθολομαίου και του
Οικουμενισμού! Μόνοι τους ξεσκεπάζονται!» καὶ παρουσιάζουν τὸν Οἰκουμενιστὴ Βαρθολομαῖο ὡς τον «Πατριάρχη των Αγίων»!!!
Δὲν στέγνωσε τὸ ἠλεκτρονικὸ μελάνι ἀπὸ ἐκείνη
τὴν ἀνάρτηση καὶ μία ἡμέρα μετὰ ἡ «ὁμάδα Βαρθολομαίου» ἁγιοκατάταξε
καὶ τὸν
Γέροντα Σωφρόνιο τοῦ Ἔσσεξ,
τὸν ὁποῖον εὐλαβοῦνται πολλοὶ ποὺ ἔχουν ὠφεληθεῖ ἀπὸ τὰ συγγράμματά του, ἀλλὰ
καὶ πολλοὶ ἔχουν ἐκφράσει τὴν ἀντίθεσή τους γιὰ τοποθετήσεις του, γιὰ πράξεις
του καὶ γιὰ τὸ διπλό/μικτὸ μοναστήρι στὸ Ἔσσεξ.
Διερωτώμαστε
ὅμως. Στὴν περίπτωση τῶν ἄλλων συγχρόνων Ἁγίων εἴχαμε τὴν πεποίθηση τοῦ πιστοῦ
λαοῦ γιὰ τὴν ἁγιότητά τους. Εἶχαμε πολλὰ θαύματα. Καὶ ἂν μὲ γοργοὺς ρυθμοὺς προχώρησε τὸ Πατριαρχεῖο
κατ’ ἐπιλογὴν στὴν ἁγιοποίησή τους, ὑπῆρχε ὅμως γι’ αὐτὴ ἔρεισμα στὴν πίστη τοῦ λαοῦ.
Ἐδῶ νομίζουμε
ὅτι δὲν συμβαίνει κάτι ἀνάλογο. Μάλιστα ἔχει πολλὲς φορὲς τονιστεῖ ὅτι ὁ
Γέροντας Σωφρόνιος καινοτόμησε στὸ θέμα τοῦ μοναχισμοῦ, κατὰ παράβαση ἱ.
Κανόνων, ἀφοῦ ἵδρυσε διπλό/μικτὸ μοναστήρι καί, οὔτε πολλὰ χρόνια ἔχουν περάσει
ἀπὸ τὸ θάνατό του, οὔτε ἔχουμε παρόμοιες θεοσημίες μὲ ἐκεῖνες τῶν ἄλλων Ἁγίων, ὥστε
νὰ εἴμαστε σίγουροι γιὰ τὸ ἔγκυρο αὐτῆς τῆς ἁγιοκατατάξεως. Δὲν ξέρουμε ἂν στὸ
μέλλον ὁ Θεὸς καταδείξει τὴν ἁγιότητα τοῦ Γέροντος Σωφρονίου, ἐκεῖνο ποὺ γίνεται
φανερὸ εἶναι οἱ σκοπιμότητες τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ
Φαναρίου.
Δημοσιεύουμε
παλαιότερα κείμενα μὲ ἀφορμὴ τὸ διπλό/μικτὸ μοναστήρι τοῦ Ἔσσεξ, ποὺ ὅπως γράψαμε
παλαιότερα ἤδη ἔχει βρεῖ μιμητὲς στὴν
Ἀμερικανικὴ ἤπειρο, ἀλλοιώνοντας ἱερὴ Παράδοση αἰώνων.
"Περί συνεισάκτων"
(Η συνοίκησις με γυναίκες)
Ἡ μετάφραση αὐτῆς τῆς σημαντικῆς καὶ ἐπίκαιρης ἐπιστολῆς τοῦ Μ. Βασιλείου, εἶναι τοῦ ἀειμνήστου Νικοδήμου Μπιλάλη (ἀπὸ τὰ Ἅπαντα τῶν Ἁγίων Πατέρων, "Ἑλληνικὸς Ἐκδοτικὸς Ὀργανισμός", τόμ. 2ος, σελ. 130-141).
Σχόλια μ. Νικοδήμου Μπιλάλη
Τὸ κείμενο:
55. ΓΡΗΓΟΡΙΩ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΩ
55.1 Ἐνέτυχόν σου τοῖς γράμμασι μετὰ πάσης μακροθυμίας, καὶ ἐθαύμασα πῶς, δυνάμενος ἡμῖν συντόμως καὶ εὐκόλως ἀπολογήσασθαι διὰ τῶν πραγμάτων, τοῖς μὲν κατηγορου μένοις ἐπιμένειν καταδέχῃ, λόγοις δὲ μακροῖς θεραπεύειν ἐπιχειρεῖς τὰ ἀνίατα. Οὔτε πρῶτοι οὔτε μόνοι, ὦ Γρηγό ριε, ἐνομοθετήσαμεν γυναῖκας ἀνδράσι μὴ συνοικεῖν. Ἀλλ' ἀνάγνωθι τὸν κανόνα τὸν ἐξενεχθέντα παρὰ τῶν ἁγίων Πατέρων ἡμῶν ἐν τῇ συνόδῳ Νικαίας, ὃς φανερῶς ἀπηγόρευσε συνεισακτοὺς μὴ εἶναι. Ἀγαμία δὲ ἐν τούτῳ ἔχει τὸ σεμνόν, ἐν τῷ κεχωρίσθαι τῆς μετὰ γυναικῶν διαγωγῆς. Ὡς, ἐὰν ἐπαγγελλόμενός τις τῷ ὀνόματι ἔργῳ τὰ τῶν ταῖς γυναιξὶ συνοικούντων ποιῇ, δῆλός ἐστι τὸ μὲν τῆς παρθενίας σεμνὸν ἐν τῇ προσηγορίᾳ διώκων, τοῦ δὲ καθ' ἡδονὴν ἀπρεποῦς μὴ ἀφιστάμενος. Τοσούτῳ οὖν μᾶλλον ἐχρῆν σε εὐκόλως εἶξαι ἡμῶν τῇ ἀξιώσει ὅσῳπερ λέγεις ἐλεύθερος εἶναι παντὸς σωματικοῦ πάθους. Οὔτε γὰρ τὸν ἑβδομηκονταετῆ γεγονότα πείθομαι ἐμπαθῶς συνοικεῖν γυναικί, οὔτε ὡς ἐπιγενομένῃ τινὶ ἀτόπῳ πράξει ὡρίσαμεν ἃ καὶ ὡρίσαμεν, ἀλλ' ἐπειδὴ ἐδιδάχθημεν παρὰ τοῦ Ἀπο στόλου μὴ τιθέναι πρόσκομμα τῷ ἀδελφῷ ἢ σκάνδαλον. Οἴδαμεν δὲ ὅτι τὸ παρά τινων ὑγιῶς γινόμενον ἄλλοις ἀφορμὴ πρὸς ἁμαρτίαν ὑπάρξει. Τούτου ἕνεκεν προσε τάξαμεν, ἑπόμενοι τῇ διαταγῇ τῶν ἁγίων Πατέρων, χωρι σθῆναί σε τοῦ γυναίου. Τί οὖν ἐγκαλεῖς τῷ χωρεπισκόπῳ καὶ παλαιᾶς ἔχθρας μέμνησαι; Τί δὲ ἡμᾶς καταμέμφῃ ὡς εὐκόλους ἀκοὰς ἔχοντας εἰς τὸ τὰς διαβολὰς προσίεσθαι, ἀλλ' οὐχὶ σεαυτῷ μὴ ἀνεχομένῳ ἀποστῆναι τῆς πρὸς τὴν γυναῖκα συνηθείας; Ἔκβαλε τοίνυν αὐτὴν ἀπὸ τοῦ οἴκου σου καὶ κατάστησον αὐτὴν ἐν μοναστηρίῳ. Ἔστω ἐκείνη μετὰ παρθένων καὶ σὺ ὑπηρετοῦ ὑπὸ ἀνδρῶν, ἵνα μὴ τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ δι' ἡμᾶς βλασφημῆται. Ἕως ἂν ταῦτα ποιῇς, αἱ μυριάδες ἅσπερ συγγράφεις διὰ τῶν ἐπιστολῶν οὐδὲν ὠφελήσουσί σε, ἀλλὰ τελευτήσεις ἀργῶν καὶ δώσεις τῷ Κυρίῳ λόγον τῆς σεαυτοῦ ἀργίας. Ἐὰν δὲ τολμήσῃς, μὴ διορθωσάμενος σεαυτόν, ἀντέχεσθαι τῆς ἱερωσύνης, ἀνάθεμα ἔσει παντὶ τῷ λαῷ καὶ οἱ δεχόμενοί σε ἐκκήρυκτοι κατὰ πᾶσαν Ἐκκλησίαν γενήσονται.
Πηγή: https://paterikiparadosi.blogspot.com/2016/07/blog-post_38.html
Η μικτή μονή του Έσσεξ Αγγλίας του Γέροντα Σωφρονίου!
Όταν ο Μέγας Αρσένιος είπε εις την Ρωμαία συγκλητική που του ζήτησε να προσεύχεται γι αυτήν: «είθε ο Θεός να εξαλείψει το μνημόσυνό σου από την σκέψι μου» και αυτό ο Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας Θεόφιλος το ανέλυσεν ότι δεν εννοούσε ο Άγιος κάτι το κακό αλλά δεν ήθελε να την φέρνη εις την σκέψιν, καθ’ ότι ο διάβολος, είπε, πολεμεί τους μοναχούς δια των γυναικών. Τώρα εάν οι μοναχοί της ωραίας Αγγλίας είναι ανώτεροι του Μεγάλου Αρσενίου και δεν πολεμούνται πλέον διά των γυναικών, τότε είναι άξιοι προσκυνήσεως. Αλλά κι άξιοι προσκυνήσεως εάν είναι, το ότι το παράδειγμα των αγίων αυτών δημιουργεί προηγούμενον εις την Εκκλησίαν, αυτό και μόνον νομίζω είναι ένας λόγος να τους παρακαλέσωμεν να διορθώσουν τα του οίκου των.«Απόστρεψον οφθαλμόν από γυναικός ευμόρφου, και μη καταμάνθανε κάλλος αλλότριον· εν κάλλει γυναικός πολλοί επλανήθησαν» (Σειρ. θ:8).«Μήτε ἐν ἀνδρώω Μοναστηρίω γυνή, μήτε ἐν γυναικείω ἀνήρ, καθευδέτω. Παντὸς γὰρ προσκόμματος καὶ σκανδάλου ἔξω εἶναι δεῖ τοὺς πιστοὺς καὶ πρὸς τὸ εὔσχημον καὶ εὐπρόσεδρον τῷ Κυρίῳ, τὸν ἑαυτῶν εὐθετίζειν βίον. εἰ δὲ τις τοῦτο πράξοι, εἴτε Κληρικός εἴη, εἴτε λαϊκός, ἀφοριζέσθω» (ΜΖ΄ Ἱ. Κανόνος Στ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου). «Ἀπό τοῦ παρόντος ὁρίζομεν μὴ γίνεσθαι διπλοῦν Μοναστήριον, ὅτι σκάνδαλον καὶ πρόσκομμα τοῖς πολλοῖς γίνεται τοῦτο... Μὴ διαιτάσθωσαν ἐν ἑνί Μοναστηρίω. Μοναχοί καί Μοναχαί. μοιχεία γὰρ μεσολαβεῖ τὴν συνδιαίτησιν. Μὴ εχέτω Μοναχός παρρησίαν πρὸς Μονάστριαν ἤ Μονάστρια πρὸς Μοναχόν, ἰδία προσομιλεῖν. Μὴ κοιταζέσθω Μοναχός ἐν γυναικίω Μοναστηρίω, μηδέ συνεσθιέτω Μονάστρια κατὰ μόνας...» (Κ΄ Ἱ. Κανόνος Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου).Η Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος κατεδίκασε το 1987 διὰ συνοδικοῦ δικαστηρίου εἰς τὴν ἐσχάτην ποινήν τῆς καθαιρέσεως τὸν ἱερομόναχον Ἄγγελον Ἀναστασίου, μὲ πρωτίστην κατηγορίαν «τὴν σύμπηξιν μικτῆς μοναστικῆς ἀδελφότητος» ἐν Ἀθήναις.
...Ιδιαιτέρως ηνοχλείτο ο Όσιος Σεραφείμ του Σαρώφ από τας επισκέψεις γυναικών. Δια τούτο παρεκάλεσε τον Ηγούμενον Ησαϊαν να απαγορεύση να έρχονται γυναίκες εις τον λόφον του, τον οποίον είχεν ονομάσει Άθω (ιδ: 485).
Οικουμενιστικός Φασισμός και στην ανακήρυξη Αγίων!
Ηλείας Γερμανός: "Στις μέρες μας γίνεται προσπάθεια επιβολής από την εκκλησιαστικήν Διοίκησιν των υπ’ αυτής θεωρουμένων αγίων προσώπων στο Πλήρωμα της Εκκλησίας... Έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο"!
Πρόθεση αγιοκατάταξης του Γέροντα Σωφρόνιου από το Οικουμενικό Πατριαρχείο
Λίγο πριν την αναχώρηση του από το Άγιο Όρος, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ.
Βαρθολομαίος ενώπιον της Σύναξης της Ιεράς κοινότητας, ανήγγειλε ότι το
Οικουμενικό Πατριαρχείο θα προχωρήσει στη μελέτη και πέμπτης
αγιοκατάταξης, αυτή του Γέροντα Σωφρόνιου του Έσσεξ.
Μετά την αναγγελία αγιοκατάταξης, των τεσσάρων Αγιορειτών Γερόντων, Δανιήλ Κατουνακιώτη, Εφραίμ Κατουνακιώτη, Ιωσήφ
Ησυχαστή και Ιερώνυμου Σιμωνοπετρίτη, η αναγγελία αυτή για την
προτιθέμενη αγιοκατάταξη του Γέροντα Σωφρόνιου πλημμύρισε με χαρά και
συγκίνησε τους Αγιορείτες που βρίσκονταν στην Ιερά κοινότητα.
Περί
κριτηρίων Αγιοκατατάξεως...
Αρθρο του Μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού Β΄
1. Ως
γνωστόν ένα από τα 4 ιδιαίτερα γνωρίσματα της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας
είναι το «ΑΓΙΑ», αφού κεφαλή αυτής είναι ο ΠΑΝΑΓΙΟΣ Θεάνθρωπος
Κυριος Ιησούς Χριστός. Αλλά και ο γλυκύτερος καρπός της Εκκλησίας μας
είναι ο αγιασμός των μελών της, αφού «τούτο γαρ εστι θέλημα του Θεού, ο
αγιασμός υμών» (Α Θεσσαλ. Δ 3), ενώ ο Θεάνθρωπος εις την αρχιερατικήν
του προσευχήν έλεγεν· «υπέρ αυτών εγώ αγιάζω εμαυτόν, ίνα και αυτοί ώσιν
ηγιασμένοι εν αληθεία» και παρεκάλει τον Ουράνιον Πατέρα του· « αγίασον
αυτούς εν τη αληθεία σου» ( Ιωάννου ΙΖ 17-19 ). Δια τούτο και η θεϊκή
παραγγελία· «άγιοι γίνεσθε, ότι εγώ άγιος ειμί>> (Α’ Πετρου Α 16).
Ἡ συνέχεια ἐδῶ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.