Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Και ο Πατρών Χρυσόστομος (με όργανό του τον π. Παπασταύρου) στο δρόμο του φασισμού!


Καταιγιστικές εξελίξεις σχετικα

με το συλλαλητήριο των Πατρών

(κατά της αναγνώρισης Ουκρανικής σχισματικής Εκκλησίας)

 και γενικότερα… 


Μεγάλο ενδιαφέρον των τοπικών Μ.Μ.Ε.


Αγαπητοί αδελφοί.
Τις τελευταίες ημέρες καταγράφονται καταιγιστικές εξελίξεις γενικότερα ως προς το Ουκρανικό ζήτημα αλλά και ειδικότερα την σχετική επίσκεψη ομάδος σχισματικών προσκυνητών σε γνωστά προσκυνήματα της χώρας μας και της πόλης των Πατρών.
6 Νοεμβρίου
Δημοσιοποιήθηκε στο διαδίκτυο η έκκλησή μου προς τον ευσεβή Πατρινό λαό. [1]
7 Νοεμβρίου
Θρησκευτικά Μ.Μ.Ε. διερευνούν το τμήμα της επίσκεψης των σχισματικών στην Αίγινα και παίρνουν τις «θολές» απαντήσεις του οικείου Μητροπολίτη.

8 Νοεμβρίου
·        Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ. Θεόδωρος «αυτοκτονεί» μνημονεύοντας τον σχισματικό επίσκοπο Επιφάνιο. Πετυχαίνει επίσης την απόλυτη αυτοαναίρεση! (δέστε προηγούμενες δηλώσεις του) [2]
·        9:50 καλούμαι αιφνιδίως στο γραφείο μου από τον πατρινό ραδιοφωνικό σταθμό MAX FM και το δημοσιογράφο κ. Φλαμή, χωρίς να υπάρχει προηγούμενο αίτημά μου, να παρέμβω για το συγκεκριμένο ζήτημα ζωντανά (σύμφωνα και με την αρχική μου δήλωση), πράγμα που έγινε.
·        Το μεσημέρι καλούμαι από τον τηλεοπτικό σταθμό ACHAIA CHANNEL να συμμετάσχω το απόγευμα σε  ζωντανή εκπομπή (με τον κ. Φλαμή) όπου και προσπάθησα -ελπίζω επιτυχώς- να περιγράψω τις θέσεις μου. Η πρωινή ραδιοφωνική μου παρέμβαση ακούστηκε προ της συζητήσεως.
9 Νοεμβρίου
–          Δημοσιοποιείται δήλωση της καθηγουμένης μοναχής Θέκλας της Ιεράς γυναικείας Μονής Αγίου Μηνά (Αίγινας) ότι οι σχισματικοί Ουκρανοί δεν είναι ευπρόσδεκτοι. [3] Τελικώς αυτοί δεν εμφανίζονται στην Αίγινα.
–          Ο υπεύθυνος της αντιαιρετικής επιτροπής της Ι.Μ. Πατρών π. Τιμόθεος Παπασταύρου καλείται από τον Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο ο οποίος και του ζητά την απομάκρυνσή μου από την Αντιαιρετική Επιτροπή της Μητροπόλεως. Όπερ και εγένετο.  Η απόφαση αυτή έγινε αποδεκτή από μέρους μου χωρίς διαμαρτυρία αλλά θα έλεγα με χαρά. Παρακαλώ χαρείτε και εσείς μαζί μου.
10 Νοεμβρίου
«Αυτοκτονεί» επίσης ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος με το να μνημονεύσει τον σχισματικό επίσκοπο Επιφάνιο κατά την Θεία Λειτουργία.
11 Νοεμβρίου
Το πρωί στον πατρινό ραδιοφωνικό σταθμό MAX FM, ο δημοσιογράφος κ. Φλαμής αναφέρεται ξανά ζωντανά στο συγκεκριμένο ζήτημα το οποίο και ακούω τυχαία πηγαίνοντας στην εργασία μου. Καλώ το σταθμό τηλεφωνικά και ζητώ να κάνω ζωντανή παρέμβαση. Ο λόγος μου δίνεται και του τονίζω ότι:
·        Θεματοφύλακας της πίστεως είναι ο πιστός λαός και αν ο λαός δεν πει το ΝΑΙ τότε καμία απόφαση της Ιεραρχίας δεν γίνεται αποδεκτή και σε αυτή την περίπτωση ο πιστός λαός θα πει το ΟΧΙ.
·        Τουλάχιστον 10 Ιεράρχες εξέφρασαν ανοικτά την αντίθεσή τους στη συγκεκριμένη απόφαση –που πάρθηκε και παράνομα- και κανένας Ιεράρχης δεν δεσμεύεται από αυτή και όπως φαίνεται ο καθένας θα ακολουθήσει την δική του «πολιτική» στο ζήτημα.  
·        Σε σχόλιό του ότι μάλλον θα είμαστε λίγοι του απάντησα ότι αυτό δεν μας πειράζει.
·        Τον ενημέρωσα για την απομάκρυνσή μου από την Αντιαιρετική Επιτροπή και με ρώτησε αν διαμαρτυρήθηκα. Του απάντησα όπως ήδη ανάφερα.
·        Τον ενημέρωσα ότι στην συγκέντρωση θα βρίσκονται και αρκετά μέλη της Αντιαιρετικής Επιτροπής της Ι.Μ. Πατρών που έχουν συνταχθεί με τις θέσεις μου και είπα δημοσίως ότι αν  ο Μητροπολίτης μας δεν επιθυμεί την ανάμειξη της Αντιαιρετικής Επιτροπής στο εν λόγω ζήτημα, προλαβαίνει να την διαλύσει μέχρι την Πέμπτη. Να τονίσω ότι ο Μητροπολίτης μας δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα δημοσίως για αυτή την κατάσταση και αυτό ανέφερε και ο κ. Φλαμής.
Αδελφοί, «ήγγικεν η ώρα»!
Ας λύσουμε τα χέρια του Κυρίου!
Ας σταθούμε εκεί, «τοῖς κείνων ῥήμασι πειθόμενοι», με ειρήνη, με χαρά, με προσευχή και ότι άλλο φωτίσει ο Θεός.
Για την Πίστη μας!
Για την Πόλη μας!
Για τις οικογένειές μας!
Για την συνείδησή μας!
Πέμπτη 14 Νοεμβρίου στις 06:00 στα σκαλιά μπροστά στην κύρια είσοδο του νέου Ι.Ν. του Αγίου Ανδρέα.
Σπυρίδων Ζορμπαλάς
ΠΡΩΗΝ μέλος της Αντιαιρετικής Επιτροπής της Ι.Μ. Πατρών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.