Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Ἀφιερωμένο στὸ 99%


"ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ"  ΚΑΙ  ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ






πιλογ ποσπασμάτων, πόδοση κα Σχόλια*:



Δάφνη Βαρβιτσιώτη, στορικς


Τ 1849, Ρσος συγγραφέας Φιοντρ Μ. Ντοστογιέφκυ συνελήφθη ς μέλος συνομωτικς μάδας, ποία περγαζόταν τν νατροπ το τσαρικο καθεσττος. φο δικάσθηκε, καταδικάσθηκε σ θάνατο.

Διπλ Σωτηρία: Πρ το κτελεστικο ποσπάσματος, Ντοστογιέφσκυ –πού, μέχρι τότε, ταν θεος– εδε τν λιο ν νατέλλει πίσω π τν Σταυρ το καμπαναριο μις κκλησίας καί, ξαφνικά, ασθάνθηκε τν καρδιὰ καὶ τὴν ψυχή του ν συγκλονίζονται π μι κρηξη πόλυτης πίστης κα γάπης πρς τν Τριαδικ Θεό.

Τότε, συνέβη τ νέλπιστο: τν τελευταία στιγμή, κατέφθασε μήνυμα τι Τσάρος μετέτρεψε τν θανατικ ποινή του σ ποιν κάθειρξης, σ στρατόπεδο καταναγκαστικν ργων, στν Σιβηρία. κε, Ντοστογιέφσκυ παρέμεινε ως τ 1859, χοντας ς μόνη πνευματικ τροφή του τ Εαγγέλιο.

Προσωπικ Βίωμα; νδεκα χρόνια μετ τν ποφυλάκισή του (δηλαδή, τ 1870), Ντοστογιέφσκυ –βαθι ρθόδοξος πλέον– κδίδει τος «Δαιμονισμένους», τ ποο ναφέρεται σ μι συνομωσία λίγων κα «κλεκτν», γι τν πιβολ νς νέου λοκληρωτικο κοινωνικο συστήματος, το «σιγκαλιεφισμο». πρωτοτυπία το συστήματος ατο συνίσταται στ τι χειραγωγε τν νθρωπόμαζα τόσο παραπλανητικ κα ποτελεσματικά, στε ατ ν συνεργε νθουσιωδς στν δια της τν ποδούλωση.

Τίτλος: Τν συγκεκριμένο τίτλο πέλεξε Ντοστογιέφσκυ, πειδ –στ δίστακτο, στ μισάνθρωπο κα νθρωποκτόνο, στ στυγνό, στ πειρασμικ κα στ παραπλανητικ τν μεθοδειν κα το τελικο σκοπο τν «σιγκαλιεφιστν»– ναγνώρισε τς μεθόδους κα τν τελικ σκοπ το ντιδίκου: μφότεροι χρησιμοποιον τν δόλο γι ν κερδίσουν τς καρδις τν νθρώπων γι ν φέρουν τν Κόλαση κα π τς γῆς.

«Σιγκαλιεφισμς» κα Παγκοσμιοποίηση: Ο συγκλονιστικς μοιότητες πο παρατηρονται μεταξὺ τοῦ «σιγκαλιεφισμο» κα τς παγκοσμιοποίησης ποδεικνύουν στν σημεριν ναγνώστη τι, μέσ το ργου του ατο, Ντοστογιέφσκυ θέλησε ν ποκαλύψει τος σκοπος κα τ μακρόπνοο τῆς συνομωσίας στν ποίαν διος εχε συμμετάσχει, κα ποία ταν πολ πραγματικ κα παρκτή.

λαζόνες κα νυπόμονοι, ο «Σύντροφοι»: Στος «Δαιμονισμένους», πάντως, πικεφαλς τς συνομωσίας εναι Σιγκάλιεφ, πού, πελπισμένος γι τν ργ τρόπο πο προχωρον ο κοινωνίες (δηλαδή, μφισβητώντας, ρνούμενος τι Θες πεμβαίνει στν στορία), συγκαλε σ «μεση δράση» μι μικρ μάδα «συντρόφων»-συνομωτῶν. Ατ πο τος νώνει εναι πεποίθηση τι, ντες «κλεκτο» κα νώτεροι, δικαιονται ν κυριαρχήσουν π τς λοιπς νθρωπότητας, ποδουλώνοντας την.

Πεθαίνει τ «Παληό»: χοντας πλήρως πορρίψει, ς «παλης προλήψεις», τ σύνολο τς δυτικς σκέψης –καί, μαζύ της, τν δημοκρατία κα τν πίστη τι νθρωπος, ς κτίσμα το Τριαδικο Θεο, χει θεοειδ ψυχ κα λευθέρα βούληση– ο συνομτες κούουν μ προσοχ τν πορεία τν συλλογισμν το Σιγκάλιεφ:

«φιέρωσα πολ χρόνο μελετώντας τ πρόβλημα τοῦ πς πρέπει ν ργανωθε κοινωνία πο θ ντικαταστήσει τν σημεριν κα κατέληξα στ συμπέρασμα τι λοι ο δημιουργο κοινωνικν συστημάτων, π ρχαιοτάτων χρόνων ς τ τρέχον τος 187…, ταν νειροπαρμένοι, φαντασιοκόποι, βλκες, νθρωποι ο ποοι δν γνώριζαν πολύτως τίποτε περ τν φυσικν πιστημν, οτε περ ατο τοῦ παράξενου ζώου πο λέγεται νθρωπος. Ὁ Πλάτων, Ρουσώ, Φουριέ, εναι λαφρο σν λουμίνιο. Ο θεωρίες τους μπορε ν εναι καλς γι τ σπουργίτια, χι μως κα γι τν νθρώπινη κοινωνία».

Γεννιέται τ «Νέο»: «λλά, πειδ εναι παραίτητο ν ξέρουμε ριστικ τν αριαν κοινωνικ μορφή, τώρα προπάντων πο τόχουμε πάρει πόφαση ν περάσουμε π τν θεωρία στν δράση, προτείνω τ δικό μου σύστημα σχετικς μ τν ργάνωση το κόσμου... (μως) μπλεξα μ τ διά μου τ δεδομένα κα τ συμπέρασμά μου ρχεται σ ντίθεση μ τ λλα σκέλη το συλλογισμο μου. Ξεκινώντας π τν πόλυτη λευθερία, κατέληξα στν πόλυτο δεσποτισμό. Προσθέτω, μως, τι δν εναι δυνατ ν πάρξει καμμι λλη λύση το κοινωνικο προβλήματος, ξω π ατν πο προτείνω γώ…».

νθρωποκτόνα, Καλύτερη Λύση: Σιγκάλιεφ συνεχίζει λέγοντας τι, παρ’ λο πς διος πιστεύει πς «καλύτερη λύση» θ ταν ν «τινάξει στν έρα» τ ννέα δέκατα τῆς νθρωπότητας, ναγκάσθηκε ν τν πορρίψει, «ς νεφάρμοστη σχεδόν»(!).

[Σ.σ.: Τ «σχεδν νεφάρμοστο» γι τος Σιγκάλιεφ το 1870, εναι πόλυτα φικτ γι τος σύγχρονους Σιγκάλιεφ, λόγω τς προόδου τς πιστήμης κα τς τεχνολογίας (βλ. διάφορα σχετικ βίντεο πο κυκλοφορον στ Διαδίκτυο, περ σχεδίων λάττωσης το πληθυσμο τς γῆς σ 500 κατομμύρια ψυχές!).]

Τελικ Λύση: τσι, Σιγκάλιεφ ποφασίζει ν πιτρέψει μν στν νθρωπόμαζα ν ζήσει, λλ π τος ξς συγκεκριμένους ρους κα προϋποθέσεις:

«Ἡ τελικ λύση το προβλήματος εναι διαχωρισμς τν νθρώπων σ δύο νισα μέρη. Τ να δέκατο μονάχα τς νθρωπότητος θάχει τν λευθερία τς προσωπικότητας κα ξουσία του πάνω στ λλα ννέα δέκατα θ εναι περιόριστη».

ποβλάκωση κα ποταγ στν Παράδεισο το ργάτη: Θεωρώντας τν ξαναγκασμ το λαο σ μετανάστευση (!) λύση νεπαρκ, ο «σύντροφοι» το Σιγκάλιεφ ποδέχονται τν πόμενη πρότασή του ναφορικ μ τ ννέα δέκατα τῆς νθρωπότητας:

«Ο δεύτεροι πρέπει ν χάσουν τν προσωπικότητά τους, ν μεταβληθον σ να εδος γέλης, καί, χοντας περιόριστα ποταχθε, ν ξαναγυρίσουν, στερα π μι σειρ γενεν, στν πρωτόγονη πλότητα, στν παράδεισο, ν πομε, τν πρωτοπλάστων, που, μως, θ πρέπει ν δουλεύουν κιόλας».

ξαφάνιση τς Βούλησης κα Συνείδηση γέλης: Μαρτυρώντας τ μακρύπνοο τν σχεδίων του, Σιγκάλιεφ ξηγε τόσο τν οσία το «σιγκαλιεφισμο», σο κα τς θέατες μεθόδους πιβολς του:

«Τ μέτρα (…) γι τν ξαφάνιση τς λεύθερης βούλησης στ ννέα δέκατα τν νθρώπων κα γι τν μετατροπή τους σ γέλη, μ νέους τρόπους διαπαιδαγώγησης σειρς γενεν, εναι πολ ξιοπρόσεκτα, πολ λογικ κα στηρίζονται στ δεδομένα τς πιστήμης».

Σοσιαλισμς κα Σιγκαλιεφισμός: νθουσιασμένος π τ γεγονς τι, «σιγκαλιεφισμς» σημαίνει τν μόνιμη ποδούλωση τς νθρωπόμαζας στος λίγους κα «κλεκτούς», νας κ τν «συντρόφων»-συνομωτν, Βερχοβένσκυ, ναφωνε: «Τί κανε σοσιαλισμός; Γκρέμισε τς παλης δυνάμεις, λλ δν τς ντικατέστησε».

[Σ.σ.: Μ τν φράση ατή, Ντοστογιέφσκυ δν πενοχοποιε τν σοσιαλισμό. ντιθέτως, τν προσδιορίζει ς τ ργαλεο καταστροφς λων τν πνευματικν κα θεσμικν μυντικν μηχανισμν το «παληο» κόσμου, γι τν πιβολ το κρυφο σχεδίου μόνιμης ποδούλωσης τς νθρωπότητας: το «σιγκαλιεφισμο».]

Οσία το «Σιγκαλιεφισμο»: Μέσ το Βερχοβένσκυ πού, σ να παραληρηματικ ξέσπασμα νθουσιασμο, ναφωνε, «γ εμαι πατεώνας, δν εμαι σοσιαλιστής!», Ντοστογιέφσκυ ποκαλύπτει τν οσία το «σιγκαλιεφισμο», λλ κα ποιότητα σων, διαχρονικά, τν προωθον.

Νέα Θρησκεία: Γι ν ποκαλύψει δ τν σώτερο πυρνα το «σιγκαλιεφισμο», Ντοστογιέφσκυ βάζει τν Βερχοβένσκυ ν τν προσδιορίζει ς κάτι πολ πι σχυρ π να πλ κοινωνικ σύστημα: τν προσδιορίζει ς τν «νέα θρησκεία πο ρχεται ν ντικαταστήσει τν παληά».

[Σ.σ.: Τ ποιν λατρεύουν ο «πιστο» ατς τς «νέας θρησκείας» ποδεικνύει τίτλος τν ποον πέλεξε συγγραφέας γι τ συγκεκριμένο ργο του.]

Προσκλητήριο Κολασμένων: ξ λλου, δι στόματος Βερχοβένσκυ, Ντοστογιέφσκυ ποκαλύπτει τι, «πιστοί» του «σιγκαλιεφισμο» εναι σοι πιλέγουν ν συνταχθον νεργ μ τ πόλυτο Κακό:

«Δικοί μας δν εναι μόνον κενοι πο σκοτώνουν κα πυρπολον, πο κτυπνε μ κλασικ τρόπο πο δαγκώνουν. Ατο εναι μόνο μπελς γιὰ μᾶς! Ὁ δάσκαλος πού, μαζ μ τ παιδιά, κοροϊδεύει τν Θε κα τν οκογένεια, ατς εναι δικός μας. δικηγόρος πο περασπίζεται τν μορφωμένο δολοφόνο, λέγοντας πς εναι πι νεπτυγμένος π τ θύματά του καί, ς νώτερος, δν εχε λλον τρόπο ν ποκτήσει λεφτ παρ σκοτώνοντας. Ο μαθητς πο σκοτώνουν ναν μουζίκο γι ν δον τί ασθημα θ δοκιμάσουν, εναι δικοί μας».

νοχ πο ποδουλώνει: λλά, «πιστο» ατς τς «νέας θρησκείας» εναι κα σοι πιλέγουν ν νέχονται τ πόλυτο Κακό, ν μν τ ντιμάχονται, πως π.χ.:

«Ο νορκοι πο θωώνουν συστηματικ λους τοὺς γκληματίες, ατο εναι δικοί μας. O εσαγγελέας πού, ταν μιλάει στ δικαστήριο, τρέμει μήπως δν φανε ρκετ φιλελεύθερος, εναι δικός μας, δικός μας».

πόδουλοι στ «Θέλω, δ κα Τώρα»: πίσης, «πιστοί» της εναι κα σοι εναι δη ποδουλωμένοι στ «θέλω, δ κα τώρα», σ κάθε τομέα κα κφανση τς ζως τους:

«π τν λλη, τάση ποταγς χει φθάσει τος μαθητς κα στος λλους φελες στ κρότατο σημεο· κα παντο φιλοδοξία νεπτυγμένη στν κρότατο βαθμό, μι ρεξη ζωώδικη, πρωτοφανής».

[Σ.σ.: ν ο σύγχρονοι λληνες ναγνστες γνώριζαν τι, πρτος νόμος το σατανισμο εναι «Τ “Θέλω” εναι Νόμος», θ συνειδητοποιοσαν τι, μ τ ν ποκύπτουν λο κα περισσότερο στ πειρασμικ «θέλω, δ κα τώρα», κατ τ σαράντα τελευταῖα χρόνια, νέτασσαν αυτος στν δεύτερη κατηγορία σκλάβων, τόσο σ τομικό, σο κα σ συλλογικ πίπεδο. πίσης, θ συνειδητοποιοσαν τι, Μνημόνιο κα Μεσοπρόθεσμο δν ποτελον παρ τν γήινη πισφράγιση τς σωτερικς τους ποδούλωσης στν “ρχοντα το κόσμου τούτου”.]

«Διαπαιδαγώγηση» ( Προσηλυτισμός): Στν συνέχεια, Ντοστογιέφσκυ περιγράφει –πάντα δι στόματος Βερχοβένσκυ– τος θέατους τρόπους «διαπαιδαγώγησης» τς νθρωπόμαζας, δι τν ποίων «νέα θρησκεία» μέλλει ν πολλαπλασιάσει τος «πιστούς» της, στε, χειραγωγούμενοι θέατα, ν συνεργήσουν νθουσιωδς στν μόνιμη ποδούλωσή τους.

Διαφθορά, θεΐα κα θισμοί: «Μι δυ γενις διαφθορς εναι παραίτητες· κα νάναι μι διαφθορ νήκουστη, πουλη. Τέτοια πο ν κάνει τν νθρωπο μι δειλή, καρδη, γωιστικ σαπίλα –ν τί μς χρειάζεται! Κι π πάνω λίγο “χνιστ αματάκι” γι ν συνηθίζει!». «Ὁ Θες τς Ρωσίας παραχώρησε τν θέση του στ πιοτό. O λας πίνει, ο μανάδες πίνουν, τ παιδι πίνουν, ο κκλησίες εναι δειες… ς τν φήσουμε ν πληθύνει τούτη τν γενηά! Κρμα πο δν μπορομε ν περιμένουμε, θ τόρριχναν κόμα περισσότερο στ πιοτό».

 [Σ.σ.: Σήμερα, πο θεΐα ξιδανικεύεται ς πόδειξη «προοδευτικότητας», ο κκλησίες δειάζουν. Μάλιστα, στν λοιπ Ερώπη, πολλς μετατρέπονται σ στιατόρια νυκτεριν κέντρα. Στ δ ονοπνευματώδη, χουν προστεθε κα ο ψυχοτρόπες οσίες, χρήση τν ποίων χι μόνον δν πατάσσεται, λλ νομιμοποιεται μ διάφορα περίτεχνα προσχήματα. σο γι τν θισμ τν πολλν στχνιστ αματάκι”, ρκε ν σκεφθομε ποι ταν πίδραση τς κινηματογραφικς βιομηχανίας, π σειρς γενεν.]

Χειραγώγηση γι Κατάργηση διοκτησίας: Ο «σιγκαλιεφιστς» δηγον τν νθρωπόμαζα στν ψυχοπνευματικ κα σωματικ ξαχρείωση, κα γι τν λόγο τι…

«Μόλις ναφανε οκογένεια κα ρωτας, νάσου κα πιθυμία τς διοκτησίας. μες θ πνίξουμε τν πιθυμία: θ ξαπολύσουμε πίστευτη διαφθορά».

[Σ.σ.: Τν πιθυμία τς διοκτησίας δν πνίγουν ο σύγχρονες «πολιτικς ρθς» θέσεις περ σεξουαλικς λευθεριότητας, μβλώσεων, μοφυλοφιλίας, παρενδυτισμο κ.ο.κ., πού στρέφονται κατ τς οκογένειας; Καί, μήπως τν διο σκοπ δν ξυπηρετε μεταμνημονιακ φορολογία ες βάρος τς διοκτησίας κα τν πολυτέκνων;]

κπαίδευση στν ποταγή: λλά, «σιγκαλιεφισμς» χει κα κπαιδευτικ ραμα:

«…τ ν σοπεδώνει κανες τ βουν εναι μορφη σκέψη κα καθόλου γελοία! Δν χρειάζεται μόρφωση, φθάνει πι πιστήμη! Κα χωρς πιστήμη θάχουμε ρκετ λικ γι χίλια χρόνια, μονάχα πο πρέπει ν δραιωθε ποταγή. δίψα γι μόρφωση εναι, κατ βάση, δίψα ριστοκρατική».

[Σ.σ.: Μήπως τ κπαιδευτικ ραμα το «σιγκαλιεφισμο» βρκε, σταδιακά, τν πλήρη φαρμογή του στς λλεπάλληλες κπαιδευτικς μεταρρυθμίσεις, πο πραγματοποιήθηκαν κα στν λλάδα, κατ τ 35 τελευταῖα τη; Διότι, πς λλοις ν ξηγηθε ντικατάσταση τς λληνορθόδοξης σχολικς λης π μφιλεγόμενα, νθελληνικ κα σήμαντα κείμενα, μ κορύφωση τς διαβόητες δηγίες γι τν χρήση τς καφετιέρας;]

ξαφάνιση το Δυτικο Πνεύματος κα τν ρίστων: «Πρτα θ ποβιβασθε τ πίπεδό της πιστήμης κα τν ταλέντων. Σ ψηλ πιστημονικ πίπεδο φθάνουν τ' νώτερα μυαλ κα μυαλ νώτερα δν χρειάζονται. Ο νθρωποι πο χουν μεγάλες πνευματικς κανότητες, παίρνουν πάντοτε στ χέρια τους τν ξουσία κα γίνονται πόλυτοι κύριοι. Ν κόψουμε τν γλσσα το Κικέρωνα, ν βγάλουμε τ μάτια το Κοπέρνικου, ν σκοτώσουμε μ λιθοβολισμ τν Σαίξπηρ –ν τί σημαίνει «σιγκαλεφισμός».

[Σ.σ.: Μήπως, δηλαδή, κα τ ν ξαφανίσουμε τν ρχαιοελληνικ κα βυζαντιν-πατερικ γραμματεία, ν διαστρεβλώσουμε τν στορία, ν καταστρέψουμε τν λληνικ γλσσα, ν λατινοποιήσουμε τ λληνικ λφάβητο, ν κλείνουμε σχολεα κα ν καταργομε Τ.Ε.Ι. κα πανεπιστημιακς σχολές, εναι «σιγκαλεφισμός»;]

Πυρνες Τρομοκρατίας: Ο σχεδιασμο γι τν πικράτηση τς «νέας θρησκείας» περιλαμβάνουν κα τν δράση τν «γνωστν γνώστων» κα τς τρομοκρατίας:

«…Στν ρχή, θ προκαλέσουμε τν ναρχία…Τ ξέρεις πς εμαστε κιόλας ρκετ δυνατοί;». (…) «κου, θ δημιουργήσουμε ταραχές…».

σοπέδωση, Σκλαβι κα ξαθλίωση: κτς π τν ξαθλίωση τς νθρωπόμαζας, «σιγκαλιεφισμς» θέλει κα τν διάλυση το κοινωνικο στο της κα τν μετάλλαξή της σ μορφη, λληλοϋπονομευόμενη, ταξική, συλλογικότητα:

«(…) κάθε μέλος τς κοινωνίας, παρακολουθε τν διπλανό του κα τ «κάρφωμα» εναι καθκον. Ὁ καθένας νήκει σ λους κα λοι στν καθένα. λοι εναι σκλάβοι κα σοι στν σκλαβιά. Ἡ συκοφαντία κα δολοφονία θ χρησιμοποιονται σ ξαιρετικς μονάχα περιπτώσεις. Πάνω π' λα θάναι σότητα». «Ο σκλάβοι πρέπει ν εναι σοι: χωρς δεσποτισμ δν πάρχει οτε λευθερία, οτε σότητα. λλά, σ' να κοπάδι πρέπει ν βασιλεύει σότητα –ν τί σημαίνει “σιγκαλεφισμός”. Μόνον τ' παραίτητα εναι παραίτητα –ατ θ εναι πι τ σύνθημα τς γήινης σφαίρας!».

[Σ.σ.: Εναι νδιαφέρον τι, στν μεταμνημονιακ λλάδα, λλ κα στν λοιπ Ερώπη καί, νωρίτερα, στς Η.Π.Α. (που καταστολ νισχύεται κα δημοκρατία πνέει τ λοίσθια, κα που ο νεόπτωχοι, ο νεργοι κα ο στεγοι αξάνονται μ γεωμετρικ πρόοδο) πραγματοποιονται λοι ο ραματισμο το «σιγκαλιεφισμο».]

Καννιβαλισμς κα ξαχρείωση: Γι τν πιβολ το «σιγκαλιεφισμο»…

«Χρειάζονται μως κα ναταραχς –θ φροντίσουμε γι' ατς μες πο θ κυβερνμε» … «Ο σκλάβοι πρέπει νάχουν κυβερντες. Πλήρης ποταγή, λοκληρωτικς φανισμς τς προσωπικότητας. μως, μι φορ κάθε τριάντα χρόνια, Σιγκάλιεφ θ δίνει τ σύνθημα τν ταραχν κι' λοι θ' ρχίσουν ξαφνα ν τρνε νας τν λλον· ς να σημεο μως, τσι, μ τν σκοπ μονάχα ν μν πλήξουν. H πλήξη εναι ασθηση ριστοκρατική. Στν σιγκαλεφισμ δν θ πάρχουν πιθυμίες. Τς πιθυμίες κα τ βάσανα θ τάχουμε μες, κι' ο σκλάβοι θάχουν τν σιγκαλεφισμό».

[Σ.σ.: σοι κυριαρχονται π τ κατώτερα νστικτά τους δν χουν πιθυμίες, διότι χουν μόνον ρμέμφυτα, πως τ ζα. Κα δν χουν οτε βάσανα, διότι μόλις κανοποιήσουν τ ρμέμφυτά τους, ρεμον, πως τ ζα.]

Χρησιμότητα το Τρόμου: πιπλέον, γνωρίζοντας τι, τρόμος –πο παραλύει βούληση κα λογικδηγε τν μζα “ν συνεργασθε μ τν δυνάστη της”, Βερχοβένσκυ κτυλίσσει, μ γαλλίαση, μιν κόμη μεθοδεία το «σιγκαλιεφισμο»:

«…Θ προπαγανδίσουμε τν καταστροφή… δέα ατ εναι τόσο ξεπλανευτική… θ καλέσουμε τν φωτι σ βοήθειά μας. Θ δημιουργήσουμε θρύλους…». «Θ προκαλέσουμε ναν σεισμ πο θ κλονίσει τ πάντα π τς βάσεις τους…».

[Σ.σ.: κτς π τ «σκ κα δέος», πο προκάλεσε σ λους μας κατάρρευση τν Δίδυμων Πύργων, μς βομβαρδίζουν μ διάφορα λλα ράματα φανισμο –πραγματικ ψεύτικα, θεϊκς, φυσικς νθρωπογενος-τεχνητς προέλευσης–, πως π.χ.: συντέλεια το κόσμου, λεκτρομαγνητικς λιακς κρήξεις, φαινόμενο το θερμοκηπίου, κραία φυσικ φαινόμενα, κομτες σ πορεία σύγκρουσης μ τν γ, πισιτιστικς κρίσεις, πυρηνικο λεθροι δημεύσεις περιουσιν, χρεοκοπίες οκονομιν, λευση ξωγήινων κ.ο.κ.]

Πυρνες Κρούσης κα ναρχία: «Ομάδες” τν τρωκτικν θ μς χρησιμέψουν πολ σ' ατό. Μόλις θ εναι ν πέσει καμμι ντουφεκιά, θ σοῦ βρίσκω σ' ατς τς μάδες, νθρώπους καλοπροαίρετους, πο θ μ' εχαριστον κιόλας πο τος κανα τν τιμ ν τος διαλέξω. Θ' ρχίσει λοιπν ναρχία στν κόσμο. Θ γίνει μι ναστάτωση πο δν ξαναπαρουσιάσθηκε ποτ στν κόσμο… Ἡ Ρωσία θ βυθισθε στ σκοτάδια, γ θ κλαίει τος παληος θεούς της».

[Σ.σ.: σες π τς σύγχρονες ναρχικς κα τρομοκρατικς μάδες δν μισθοδοτονται π παράκεντρα ξουσίας, θεωρον αυτς λεύθερο-ατόνομες. Στν πραγματικότητα, μως, ποτελον τ νθρωποπροϊν ξειδικευμένων κα φανν πιστημονικν μεθόδων «διαπαιδαγώγησης», ο ποες τος ξωθον ν καταστρέφουν τν κοινωνία τους κ τν νδον, πρς φελος τν σύγχρονων «σιγκαλιεφιστν».]

μφάνιση Μεσσία-Σωτρα: μως, τ θέμα δν τελειώνει δ, διότι, ς «νέα θρησκεία», «σιγκαλιεφισμς» προβλέπει κα τν μφάνιση νς Μεσσία-Σωτρα. Γι’ ατό, Βερχοβένσκυ ξηγε στν ποψήφιο γι τν ρόλο:

«Κα τότε… θ προβάλουμε ποιν νομίζεις;…… Τν τσάρεβιτς βάν. Δηλαδ σένα. Θ πομε πς “κρύβεσαι”. Καταλαβαίνεις τν δύναμη πο κλείνει μέσα της ατ λέξη; “Kρύβεται!”. πάρχει, λλ κανένας δν τν χει δε… Φέρνει μι καινούργια λήθεια κα “κρύβεται”… Τί θρλο μπορομε ν σκαρώσουμε μ' ατό. Κυρίως μως θ ξεπηδήσει μι καινούργια δύναμη πο τν χρειαζόμαστε, πο τν λαχταρομε. Τί κανε σοσιαλισμός; Γκρέμισε τς παλης δυνάμεις, λλ δν τς ντικατέστησε. τσι μως χουμε μι δύναμη, μι δύναμη φάνταστη μάλιστα! Φθάνει νας μοχλς γι ν κουνηθε γ. Κα θ κουνηθον τ πάντα!». «...Πρέπει ν εσαι όρατος. πάρχει, λλ δν τν χει δε κανείς, “κρύβεται”. Θ μπορες στόσο ν παρουσιαστες σ ναν στος κατ χιλιάδες. “Tόν εδανε! Τν εδανε!” Θ λένε παντο…».

 [Σ.σ.: Παραδόξως, σχετικ σενάριο δοκιμάσθηκε δη πιτυχς στν μουσουλμανικ κόσμο, μ τν Μπν Λάντεν στν ρόλο το «σωτρα πο φέρνει μι καινούργια λήθεια, λλ “κρύβεται”». νῶ στ Διαδίκτυο εναι ναρτημένος λόγος πο κφώνησε στν Ο.Η.Ε., πέρυσι, πρόεδρος το ράν, χμαντινετζάντ, περ το μμ Μαχντί, ς ναμενόμενου νέου σωτρα τς νθρωπότητας. Τν δια στιγμή, ο πανταχο βραοι ναμένουν σονούπω τν δικό τους Μεσσία.

Στς δυτικς κοινωνίες, ρόλο Μεσσία-Σωτρα χουν ναλάβει, πρς τ παρόν, ο περίφημοι «ξωγήινοι μ τν νώτερη εφυΐα», στος ποίους πιστεύουν –κα τος ποίους ναμένουν– δεκάδες κατομμύρια νθρώπων ν τν πλανήτη· νῶ λλοι περιμένουν, φυσικά, τν ντίχριστο.]

Πλασματικ Πραγματικότητα κα Χειραγώγηση: Γνωρίζοντας τν πελευθερωτικ δύναμη τς λήθειας, «σιγκαλιεφισμς» βυθίζει συστηματικ τν νθρωπόμαζα στν ψευδαίσθηση:

«Τ μόνο πο χει σημασία εναι θρλος… Θ βγάλουμε καν-δυ δίκαιες ποφάσεις πο φήμη τους θ σκορπισθε παντο. Μ τς μάδες κα τς πενταμελες πιτροπές, δν χουμε νάγκη π φημερίδες. ν, στς δέκα χιλιάδες ατήσεις, κανοποιήσουμε τν μι μόνο, θάρθουν στ πλευρό μας λοι. Σ' λα τ μέρη, κάθε μουζίκος θ ξέρει πς πάρχει κάποιο μέρος που ,τι ζητήσεις σοῦ τ δίνουν».

[Σ.σ.: Σήμερα, μόνη πραγματικότητα πο προβάλλεται εναι πλασματική: ο πολιτικοί, ταν δν ψεύδονται συστόλως, καταφεύγουν σ οριστολογίες ντάξιες τν στρολογικν, κα σ εφημισμος κα μφισημεες ντάξιους τν δελφικν χρησμν.

Ο κυβερνήσεις βαπτίζουν «νεξάρτητους» κα «μ κυβερνητικούς», φορες πο ο διες δρύουν, στελεχώνουν κα χρηματοδοτον νέλεγκτα. Ο φημερίδες (πο κατηγορονται γι πιλεκτικ κδοχ τς πραγματικότητας) ντικαθίστανται π τν τηλεόραση (μ σα καταμαρτυρονται περ εκονικς πραγματικότητας) καί, φυσικά, π τ Διαδίκτυο (μ τν μφισβητούμενη ξιοπιστία του).

Δι’ ατν, διατυμπανίζονται θριαμβικ πύρρειες νκες, ν ποσιωπονται σημαντικ γεγονότα· νοχοποιονται θῶοι κα θωώνονται νοχοι· ξιδανικεύονται ντίστροφες ξίες κα γελοιοποιονται ο ληθινές· γνοονται πραγματικο κίνδυνοι κα προβάλλονται φανταστικο κ.ο.κ.. πίσης, δι’ ατν, ο λάχιστες ποφάσεις λληνικν κα ερωπαϊκν δικαστηρίων, πο δικαιώνουν δικούμενους πολτες, διασαλπίζονται θριαμβικά, καθ’ ἣν στιγμήν, συντριπτικ πλειονότητα τν πολιτν, δηγούμενη στν πλήρη ξαθλίωση, δυνατε ν προσφύγει σ’ ατά.]

Νέα ποχή, λιγαρχία κα λοκληρωτισμός: Τέλος, τρέμοντας κα δρώνοντας π τν νίερη δονή, πο το προκαλε τ λοκληρωτικ ραμα το «σιγκαλιεφισμο», Βερχοβένσκυ καταλήγει θριαμβευτικά:

«Κα γ λόκληρη θ χαιρετήσει τν “καινούργιο νόμο”, τν “νέα δικαιοσύνη”». «Θ φουσκώσει θάλασσα, θ γκρεμισθε παράγκα κα στερα μες θ βρομε τρόπο ν κτίσουμε να πέτρινο οκοδόμημα –τ πρτο. μες θ τ χτίσουμε, μες κα μόνο».

Τ Πέτρινο Οκοδόμημα: Σήμερα πλέον, ο ρχιτέκτονες τς παγκοσμιοποίησης –ατο κα μόνον– χουν νεγείρει τ «πέτρινο οκοδόμημά» τους, στ σύνολο το πλανήτη. Κα εναι τ πρτο, π τν ννοια τι, εναι πρώτη φορ στν Παγκόσμια στορία, πο τ 1% τς νθρωπότητας –ατ κα μόνον– ποδουλώνει τ 99%.

Καὶ εἶναι «πέτρινο» αὐτὸ τὸ οκοδόμημα, διότι οἰκοδομεῖται ἀπὸ πέτρινες καρδιές, μὲ πέτρινες καρδιές καὶ μέσα σὲ πέτρινες καρδιές.

Σωτηρία: μως, μέσα στν ζόφο κα τν πελπισία το ναπόφευκτου, τ προσωπικ βίωμα τς διπλς σωτηρίας το Ντοστογιέφσκυ μς πενθυμίζει τι, Τριαδικς Θες –πο πλασε τν νθρωπο π λευθερία κα γάπη, δωρίζοντάς του λευθέρα βούληση– πεμβαίνει τόσο στν ζω το νθρώπου, σο κα στν στορία. ρκε μες ν Το τ πιτρέψουμε.

ν Το τ πιτρέψουμε, μ ναν βίο γνήσια χριστιανικό, μ καρδία νήφουσα κα γωνιζόμενοι τν “γνα τν καλόν”, θ εδοκήσει ν συμβάλλει κα κενος, μ τν δική Του λυτρωτικ παρέμβαση, γι τν σωτηρία το κόσμου, τν ποον κενος χει δημιουργήσει κα ξακολουθε πάντοτε ν τν γαπ.

Τότε, κανένα «πέτρινο οκοδόμημα» δν θ μπορέσει πιὰ ν σταθε.



_________________________

  (*) Τὰ ἀποσπάσματα ἐλήφθησαν ἀπὸ τὸ 7ο κεφάλαιο, “Οἱ Συντροφοι”, καὶ ἀπὸ τὸ 8ο κεφάλαιο, “Τσάρεβιτς Ἰβάν”, καὶ παρατίθενται μὲ θεματική σειρά. Ὅλα τὰ ἔντονα στοιχεῖα εἶναι δικά μας.


2 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό κείμενο που ανταποκρίνεται στην σύγχρονη πραγματικότητα. Ευχαριστούμε την κα Βαρβιτσιώτη για άλλη μία φορά για την συμβολή της στην ενημέρωσή μας για τις συνωμοσίες στο ιστορικό γίγνεσθαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.