Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Γιατί δεν παίρνουν θέση οι Μητροπολίτες για το θέμα;

Και Ιερέας,  υπεύθυνος  λογιστηρίου της Ι. Μητροπόλεως Κηφισίας στην τελετή μύησης νεοφωτίστων μασώνων

       Στις  17/5/2013  είχαμε δημοσιεύσει  μια  ακόμα  φωτογραφία  απο  μασωνική τελετή μύησης νεοφωτίστων  στην οποία  παρίστατο  ο  μητροπολίτης   Βελεστίνου, ο  αρχιμανδρίτης Στάχυς Καψής και ένας ακόμα ιερέας  του οποίου  το όνομα  μέχρι εκείνη την στιγμή δεν γνωρίζαμε .
  Και επειδή "ουδέν κρυπτόν  υπο τον ήλιον",μάθαμε  ότι  ο "άγνωστος" ιερέας  είναι ο  π. Ιωάννης Παντελίδης ο οποίος  σήμερα  υπηρετεί  στην Ι.Μ Κηφισίας ,Αμαρουσίου και Ωρωπού και μάλιστα  στην θέση  του  υπευθύνου  λογιστηρίου.

         Αν δεν γνωρίζαμε  το ήθος  και το πραγματικά ορθόδοξο φρόνημα  του  αξίου Μητροπολίτου Κηφισίας  Αμαρουσίου και Ωρωπού  κ. Κυρίλλου, θα  μπορούσαμε  να  υποθέσουμε πολλά και διάφορα.΄Ομως  για να είμαστε δίκαιοι  θα πρέπει να τονίσουμε:
Α) Ότι όταν  έγινε αυτή η  μασωνική τελετή  στην οποία  όπως έχουμε  γράψει παλιότερα , παρίσταντο  και  "ευλόγησαν"  οι  προαναφερθέντες ορθόδοξοι  κληρικοί,  ήταν μητροπολίτης ο νυν σεβασμιώτατος Κηφισίας και  Β) Ότι ο κ.Κύριλλος είναι ένας  απο τους ελαχίστους  αρχιερείς  που  ίδρυσε  στην μητρόπολή  του "αντιαιρετικό γραφείο" το οποίο  δεν "υπάρχει"   απλώς  λειτουργώντας  ως  "στάχτη στα μάτια" ή "αντιπερισπασμός" αλλά  προσφέρει με την στήριξη και την ευλογία του μεγάλο έργο στην προστασία  των πιστών απο  αιρέσεις και  καταστροφικές  λατρείες. Κατόπιν τούτων θεωρούμε  κάτι  παράπανω απο βέβαιο  πως  ο νυν Μητροπολίτης  Κηφισίας, θα επιληφθεί  άμεσα του θέματος  πράττοντας  τα  δέοντα  κατά  τις προσταγές των  Ιερών κανόνων, και ασφαλώς  κατα την  αναμφίβολα  ορθόδοξη  ποιμαντική του κρίση.

 
Σχετικές  αναρτήσεις:

 

4 σχόλια  (Κλασσικοπερίπτωση):

Ανώνυμος είπε...
Γιατί καλύπτεται με αστεία και γελοία ψέματα τον Κύριλλο;
Σε λίγο θα μας πείτε ότι δεν είχε γεννηθεί κιόλας ή ότι διάβαζε και δεν πρόσεξε ότι ο πρωτοπρεσβύτερος του μασωνίζει. Αλήθεια αφού πήγε σε μια Μητρόπολη και έμαθε ότι έχει κληρικο μασώνο και μάλιστα στενο συνεργάτη του γιατίδεν τον έδιωξε αλλά τον προήγαγε κιόλας.
Λίγοι σοβαρότητα και λίγη αντικειμενικότητα δεν θα έβλαπτε κύριοι.
Περιμένουμε, αν φυσικα έχετε τα κότσια μια απάντηση.

ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ on 22/5/13 - 9:50 π.μ. είπε...
Το αν "έχουμε τα κότσια" φαίνεται στις αναρτήσεις μας.Αν εσείς έχετε κάποια επαρκώς στοιχειοθετημένη κατηγορία στείλτε τη.Δεν "καλύπτουμε" κανέναν αρχιερέα ,όσο "ψηλά" κι αν βρίσκεται,πράγμα που θα είχατε αντιληφθεί αν διβάζατε απο παλιά την "Κλασσικοπερίπτωση".Αν μας αποδείξετε ότι ο νυν μητροπολίτης βαρύνεται με σοβαρές κατηγορίες οι οποίες αφορούν το ποιμαντικό του έργο, και όχι προσωπικές σας αβάσιμες εκτιμήσεις, τότε θα σας δείξουμε για άλλη μια φορά ποιός έχει τα κότσια.Μέχρι στιγμής πάντως αυτά που γράψαμε για τον κ. Κύριλλο είναι η αποδεδειγμένη αλήθεια και όχι η παροχή "κάλυψης".
Ως προς την σύστασή σας για "λίγη σοβαρότητα" και "λίγη αντικειμενικότητα", μεχρι να αποκτήσετε εσείς "κότσια" μιλώντας με αδιάσειστα στοιχεία, σας την επιστρέφουμε

Ανώνυμος είπε...
Όπως θα δείτε εδώ: http://www.osmth-greece.org/site/index.php/drastiriotites-dioikisewn/dioikhsh-peiraiws/374-teleth-eisdoxh-dokimwn
Ο πατήρ Παντελίδης παρίστατο στην τελετή που δείχνουν οι φωτογραφίες την 1/6/12
και όπως θα δείτε εδώ: http://www.imkifissias.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=81&Itemid=481 ο σεβασμιώτατος Κηφισίας ενθρονίστηκε στη Μητρόπολη αυτή στις 8/6/10 γιατί λοιπόν γράφετε "όταν έγινε αυτή η μασωνική τελετή στην οποία όπως έχουμε γράψει παλιότερα , παρίσταντο και "ευλόγησαν" οι προαναφερθέντες ορθόδοξοι κληρικοί, δεν ήταν μητροπολίτης ο νυν σεβασμιώτατος Κηφισίας" ;
Ψεύδεσθε καλύπτοντας, για λόγους που μόνο εσείς ξέρετε και αποφύγατε στην υποτιθέμενη απάντηση να μας πείτε κάνοντας απλώς επίδειξη τραμπουκισμού, τον Κηφισίας και τα βάζετε μόνο με τον κληρικό του.
Περιμένουμε ικανοποιητικη, σοβαρή, αντικειμενική και ειλικρινη απάντηση για το τι σας οδήγησε στο ψεύδος αυτο και στο ερώτημα: είχε γεννηθεί ο Κύριλλος το 2012 ή διάβαζε;

ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ on 22/5/13 - 1:06 μ.μ. είπε...
Εκ παραδρομής είχε γραφτεί το "δεν" στο αν ήταν μητροπολίτης, πραγμα που φυσικά δεν ισχύει αλλά και που δεν απιοδεικνύει οτι γνώριζε για αυτήν την υπόθεση .Κατα τα άλλα περαστικά σας.

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/5/13, 12:48 π.μ.

    Πρώτη φορά βλέπω άνθρωπο να κάνει γκάφα και να βγαίνει και απο πάνω. Πάντως μπράβο στον τύπο που ανάδειξε το θέμα αν και προσπάθησε να αθωώσει τον δεσπότη αρχικώς.
    Περιμένουμε τη στάση του δεσπότη για να φανεί τι σόι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/5/13, 1:05 μ.μ.

    Ο Οικουμενισμός δεν είναι καταστροφική λατρεία ή από πότε οι Οικουμενιστές έχουν Ορθόδοξη Ποιμαντική κρίση; Ας ειπωθεί μια φορά και η αλήθεια δίχως γλύψιμο στην Εκκλησιαστική διοίκηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/5/13, 1:19 μ.μ.

    Δεν μιλάμε απλώς για τον οικουμενισμό, χωρις βέβαια να τον υποτιμούμε, αλλά για μασωνία που συνεπάγεται λατρεία του μαθομέτ, για αποκρυφισμό, πνευματισμό, εσωτερισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο δεσπότης της Κηφισιάς εκλέχθηκε κατά το ίδιο ακριβώς τρόπο που εκλέγονται όλοι οι σημερινοί δεσποτάδες. Το ορθόδοξο φρόνημα δεν το έχουμε διακρίνει μέχρι τώρα και την αξιωσύνη του. Οι γνωρίζοντες τα πράγματα από μέσα (στη μονή Πετράκη κλπ.) άλλα πράγματα διαπίστωσαν κατά την εκλογή του. Οπότε δεν είναι υπεράνω κάθε υποψίας, ούτε απέδειξε μέχρι σήμερα (έστω κι άν ίδρυσε αντιαιρετικό γραφείο) την ορθοδοξότητά του, αφού δεν κατεδίκασε τον Οικουμενισμό και τους Οικουμενιστές έστω και γραπτώς. Και κάτι άλλο, σε πολλές Μητροπόλεις έχουν αντιαιρετικά γραφεία, όμως δεν λειτουργούν για τις αιρέσεις όπως του Οικουμενισμού ή του Παπισμού ή του Προτεσταντισμού αλλά γιά άλλες πιο ανώδυνες κι ασήμαντες. Σε κάποιες μάλιστα λειτουργούν απλά για τα μάτια, έτσι για να ισχυρίζονται ότι υπάρχουν και πράττουν τα απαραίτητα....Τέρμα πια τα παραμύθια δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτε από τα ρετιρέ της εκκλησιαστικής ηγεσίας. Επτωχεύσαμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/13, 7:56 μ.μ.

    Δυστυχώς Μασονία και Οικουμενισμός σε τελική ανάλυση είναι το ίδιο πράγμα... Φυσικά διακρίνεται ευκολότερα επειδή έχει διδασκαλίες, μυήσεις, τυπικά - τελετουργίες κλπ που δρουν ως σύνθημα συνεργασίας και επικοινωνίας προς τους δαίμονες ενώ ο Οικουμενισμός μιλάει για διάλογο, αγάπη, ειρήνη. Ευκολότερα αντιλαμβάνεται κανείς μια επίκληση στον Διάβολο από τις συνέπειες που έχει η μνημόνευση αιρετικού Επισκόπου στη Θεία Λειτουργία, όπως η αναχώρηση του φύλακα αγγέλου του ναού και η μόλυνση του Μυστηρίου.
    Ο Συγκρητισμός είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του Οικουμενισμού, χαρακτηριστικό που το βρίσκουμε και στην Μαγεία.
    Ο Οικουμενισμός προάγει την ενοποίηση των θρησκειών όπως η Θεοσοφία - Μασονία και τελικά την ένωση με τον Διάβολο επειδή Πάντες Θεοί Εθνών Δαιμόνια (Ψαλμός 95)

    Από την διδασκαλία του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου:
    Η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου στα Μυστήρια και δη στη Θεία Λειτουργία, ήτο σημείο αποδεικτικό διά το αν το Μυστήριο παρείχε χάρι και αγιασμού ή μολυσμό και κατάκριση στους μετέχοντας.
    Επιστολή 553. Προς την σπαθαρέαν, ης το όνομα Μαχαρά, Φατούρος σελ. 846, στιχ. 16, P.G. 99,1668C.
    Η κοινωνία των αιρετικών δεν είναι ένας απλός άρτος, αλλά δηλητήριο, το οποίο δεν βλάπτει το σώμα, αλλά μαυρίζει και σκοτίζει την ψυχή…
    Οι ευχές της Θείας Λειτουργίας προφερόμενες υπο των αιρετικών είναι ανενέργητοι, διότι η πίστη τους δεν είναι η ίδια με εκείνους οι οποίοι τις έγραψαν, ούτε ακόμη η πίστη τους είναι ίδια με εκείνα τα οποία υπάρχουν στις ευχές.
    (Επιστολή 308. Ιγνατίω τέκνω, Φατούρος σελ. 451, στιχ.9 P.G. 99,1189C)
    Η μετάληψη από αιρετικό ή δημοσίως διαβεβλημένο ιερέα ή Επίσκοπο αποξενώνει από τον Θεό και συγκαταριθμεί με τον διάβολο…
    Το Μυστήριο έχει μολυνθεί με μόνη τη μνημόνευση του αιρετικού Επισκόπου, έστω και αν είναι καθόλα ορθόδοξος ο ιερέας ο οποίος τελεί την Λειτουργία.
    (Επιστολή 553. Προς την σπαθαρέα, ης το όνομα Μαχαρά, Φατούρος σελ. 846.στιχ.16.P.G. 99,1668 C).
    Η αίρεση είναι ένας βόθρος και μία παγίδα του διαβόλου, η δε κοινωνία των αποχωρίζει αυτόν τον οποίον την δέχεται από τον Χριστό και τον τοποθετεί εκτός της Εκκλησίας. Όσον διαφέρει το φως από το σκοτάδι, άλλο τόσο και η ορθόδοξος μετάληψη από την αιρετική. Και η μεν ορθόδοξος φωτίζει τον μετέχοντα, ενώ η αιρετική τον σκοτίζει, η μία τον ζωοποιεί, ενώ η αιρετική τον θανατώνει.
    (Επιστολή 233. Κωνσταντίνω κουράτορι, Φατούρος σελ.367)
    {από το βιβλίο του π Ευθυμίου Τρικαμηνά η Αντιμετώπιση του Οικουμενισμού κατά τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη η Διακοπή της Μνημονεύσεως}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/5/13, 7:57 μ.μ.

    "Το Βουντού είναι μια θρησκεία που δέχεται πολλούς θεούς... ένα μείγμα από πρωτόγονες αφρικανικές θρησκείες, Χριστιανισμό, και μέχρι και κλασσική αιγυπτιακή μυθολογία. Ωστόσο από αυτό το συνονθύλευμα και μπαστάρδεμα πολλών θρησκειών μαζί, έχει βγει μια μοναδική, τρομερή και αποτελεσματικότατη μορφή μαγείας... στις χώρες του βουντού, ο φύλακας του θανάτου λέγεται Μπαμπάς - Λέγκμπα και λατρεύεται. Υπάρχει κι ένας Αιμοβόρος Πολεμιστής που λέγεται Ουγκούν Μπαντάγκρις. Αυτοί οι δύο λατρεύονται ταυτόχρονα και ειλικρινά μαζί με τον Αδελφό Ιησού και την Παρθένα Μαρία. Μαζί με κουκλάκια βουντού, γύψινα αγάλματα αγίων και λουλούδια, σε μια ατμόσφαιρα βαριά από λιβάνι, ιδρώτα και υπερένταση, φαίνεται παράλογο να βλέπει κανείς τον χριστιανικό σταυρό πάνω στους βωμούς που χρησιμοποιούν οι ιερείς και οι ιέρειες του Βουντού".
    Μάγισσα Sybil Leek Η Τέχνη της Μαγείας

    Ανάμειξη της ειδωλολατρίας και της μαγείας με τον Χριστιανισμό συναντούμε και στην λατρεία Umbanda, η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 1920 στην περιοχή του Ρίο Ντε Τζανέϊρο, κι εξαπλώθηκε γρήγορα σε ολόκληρη την Βραζιλία. Στην λατρεία αυτή υπάρχουν αναμεμιγμένα στοιχεία αφρικανικών θρησκειών (κυρίως της Yorumba της Νιγηρίας) και της Bandoo (Κένυα, Καμερούν) με πρόσωπα, δόγματα και "αγίους" του Παπισμού. Πρόκειται δηλαδή για μια συγκρητιστική θρησκεία (όπως και ο Οικουμενισμός είναι συγκρητιστικός) στην οποία αφρικάνικες θεότητες (δαίμονες) ταυτίζονται με ινδιάνικα πλάσματα (ανθρώπους, ζώα, μυθικά πρόσωπα) και πρόσωπα του Χριστιανισμού. Τον δαιμονικό Ολορούν υπηρετούν όλα τα καλά πνεύματα, ενώ τον βασιλιά Εξού όλα τα κακά πνεύματα. Ο Οξαλά αντιστοιχεί στον Ιησού Χριστό και μέσω του Ιφάς που είναι το Αγαθό Πνεύμα, όλοι οι άνθρωποι μπορούν να έρχονται σε επαφή με τα καλά πνεύματα! (δηλαδή με τους δαίμονες που μεταμφιέζονται σε αγγέλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/5/13, 9:00 μ.μ.

    Σωπαίνει και ο Κηφισίας και ο Αρχιεπίσκοπος, όπως πάντα άλλωστε αλλά δυστυχώς και όλοι οι άλλοι.Κανείς δεν ενοχλείτε από την έσχατη αυτή κατάντια; Καθαρίστε τις ακαθαρσίες γιατί θα μείνετε μόνοι σας άγιοι, τρομάρα να σας έρθει, αρχιερείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.