«Πρὶν ἀλέκτορα φωνῆσαι»
Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΑΛΛΑ
ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΟΥΣ
Στὴν ἐπιστολή του πρὸς Πατριάρχη ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ
καταγγέλλει
«τὴν οἰκουμενιστικὴ θεωρία περὶ διῃρημένης καί βαινούσης πρὸς τὴν ἑνότητα Ἐκκλησίας» τὴν ὁποία υἱοθετεῖ· καὶ πιὸ κάτω τοῦ γράφει: «υἱοθετεῖτε τή θεωρία περί «διῃρημένης Ἐκκλησίας, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία, ἡ Ἐκκλησία εἶναι διῃρημένη σὲ ἐπὶ μέρους «ἐκκλησίες» (ὄχι τοπικές, ἀλλ’ ὁμολογιακές-δογματικές, βλ. τὸ κείμενο τοῦ Porto Alegre) καὶ χρῄζει ἑνώσεως. Ἡ τοιαύτη θεώρησις τοῦ θεσμοῦ τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πέραν πάσης σοβαρῆς, ἔστω βασικῆς, κατανοήσεως τῆς ὀρθοδόξου ἐκκλησιολογίας».
Στὴ συνέχεια
ἔμμεσα ὑπενθυμίζει, ὅτι αὐτὴ ἡ αἱρετικὴ θέση ἔχει ἐκφρασθεῖ στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὸ «ἑξαπτέρυγο» τοῦ
Πατριάρχου, τὸ μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομο. Καὶ ἔχει ἀναιρεθεῖ μὲν ὑπὸ τοῦ
καθηγητῆ Τσελεγγίδη, τοῦ π. Θεόδωρου Ζήση καὶ τοῦ μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ,
δὲν ἀνεκλήθη δὲ ἀπὸ τὸν ὀπαδὸ τοῦ Πατριάρχη καὶ ὁμόγνωμο στὴν αἵρεση αὐτή, τὸν μητροπολίτη
Μεσσηνίας.
Αὐτὰ ἐξάγονται ἀπὸ τὴν Ἐπιστολὴ
τοῦ Πειραιῶς πρὸς τὸν Πατριάρχη.
Δὲν πρόλαβε, λοιπόν, νὰ
στεγνώσει τὸ μελάνι τῆς πρὸς τὸν Πατριάρχη Ἐπιστολῆς καὶ ὁ μητρ. Πειραιῶς
ἔσπευσε νὰ συλλειτουργήσει μὲ τὸν υἱοθετοῦντα καὶ ἀμετανοήτως πρεσβεύοντα τὴν
αἵρεση τῆς «διηρημένης Ἐκκλησίας», τὸν μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο Σαββᾶτο!
Σήμερα Κυριακή, 14 Ἰουλίου
2013 (ὅπως διαβάζουμε στὸ ἱστολόγιο “Romfea”) ἐτελέσθη «λαμπρό πολυαρχιερατικὸ συλλείτουργο, στὸν Ἱερὸ
Ναὸ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου Καρέα».
Σ' αὐτὸ «προεξῆρχε ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, συμπαραστατούμενος
ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο καὶ τὸν οἰκεῖο Μητροπολίτη
Καισαριανῆς κ. Δανιήλ».
Τοῦτο ἔκανε ἐντύπωση καὶ
ξένισε καὶ φλογεροὺς ὑποστηριχτὲς τοῦ μητρ. Πειραιῶς, ὅπως φαίνεται ἀπὸ σχετικὸ
ἄρθρο ποὺ ἐλέγχει γι' αὐτὴν τὴν πράξη τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς μὲ τὸν τίτλο:
«ΑΓΙΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ! ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΓΙΑ
ΑΣΤΑΘΕΙΑ;»!
Ἀλήθεια, πῶς μποροῦν νὰ φέρονται
ἔτσι εἰς τὰ τῆς Πίστεως, ὅσοι νομίζουν πὼς τὴν ὑπερασπίζουν;
Όλα μέσα στον περικαλλή ναό του Αγ. Γεωργίου Καρέας θυμίζουν τον σεβαστό κι αγωνιστή κληρικό π. Σάββα Αχιλλέως και το έργο που επιτέλεσε για πολλά χρόνια εκεί. Αν θυμάστε ο εν λόγῳ κληρικός εκδιώχθηκε κακήν κακώς από τον «εξαίρετο» δεσπότη κ. Πουρτσουκλή (προερχόμενο από Βόλο- χειροτονία του Χριστοδούλου....). Δυστυχώς το «όμοιος ομοίῳ» ταιριάζει και για τον άγιο Πειραιώς, γιατί με τα καμώματά του αυτό αποδεικνύει για μία φορά ακόμη. Πράγματι βρήκε ωραίο πακέτο για να περιτυλίξει το δώρο που μας έκανε πρόσφατα με την επιστολή του προς τον Πατριάρχη! Συλλειτούργησε με δύο καθ'όλα ορθόδοξους και παραδοσιακούς Ιεράρχες. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει σεβασμιώτατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητό ιστολόγιο δεν ξέρω αν προσέξατε το ότι δεν υπάρχει καθόλου εκκλησίασμα στο συλλείτουργο αυτό. Αν πηγαίνατε στον Καρέα όταν ήταν εκεί προϊστάμενος ο π. Σάββας υπήρχε το αδιαχώρητο. Το λέω αυτό γιατί η απουσία των πιστών δηλώνει το πόσο σέβεται τους παρισταμένους αρχιερείς και πόσο εκτιμά το έργο τους, ιδιαίτερα του οικείου μητροπολίτη. Έχω ακούσει τα χειρότερα λόγια γι' αυτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση στον π. Θεόδωρο Ζήση, του οποίου σήμερα αναρτήθηκε ένα βίντεο, στο οποίο πλέκει το εγκώμιο του Πειραιώς για μια επιστολή που δεν έγραψε και δεν πιστεύει, απλώς μόνο εκ σκοπιμότητος υπέγραψε:
ΑπάντησηΔιαγραφήἘχετε συνειδητοποιήσει, πάτερ, τι κάνετε;
Προς τον π. Γεώργιο Μεταλληνό, δεν ἀπαιτείται να υποβάλλουμε ερώτηση, γιατί ήδη έχει από καιρό λύσει τέτοιου είδους προβλήματα: Συλλειτουργεί άνετα με τον Ζηζιούλα.
Τον ίδιο τον Πειραιώς, δεν χρειάζεται να τον ρωτήσουμε, αν θα συλλειτουργούσε με τον Βαρθολομαίο. Δεν έχει αναστολές προς τούτο. Είναι φανερό ότι θα συλλειτουργούσε, αφού συλλειτούργησε με το "εξαπτέρυγό" του, όπως χαρακτηρίσατε τον Μεσσηνίας κ. Σαββάτο. Εκτός κι αν το απέφευγε για να μην εκτεθεί στους ηγέτες της "Συνάξεως", που θέλησαν να τον ελέγξουν.
Δίπλα μου, ένας φίλος που έμαθε το γεγονός σχολίασε αγανακτισμένος: Πιό συνεπής στις θέσεις του ο Οικουμενίσταρος Χρυσόστομος Σαββάτος, από τον επαμφοτερίζοντα Σεραφείμ!
Βενιαμίν