Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ἀπάντηση πρὸς κ. Κερμενιώτη Βασ., Πανταζῆς Νικ.



«Βασίλειον διάδημα ἐστέφθη... σὴ κορυφή...»

του Θεολόγου κ. Νικολάου ΠΑΝΤΑΖΗ


Δὲν εἴχαμε πρόθεση νὰ δημοσιεύσουμε αὐτὸ τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Πανταζῆ, τὸ ὁποῖο ἔρχεται ὡς συμπαραστάτης μας στὶς ἄδικες κατηγορίες καὶ συκοφαντίες τοῦ κ. Β. Κερμενιώτη (Β.Κ.). Ὅμως μάθαμε πὼς ὁ Ἡγούμενος μὲ τὸν ὁποῖον σχετίζεται (καὶ τοῦ ὁποίου τὸ «ἀστεῖο» ποιηματάκι-μεγαλυνάριο ὑπὲρ τοῦ Πειραιῶς χρησιμοποίησε ὁ Β.Κ.) μοίρασε σὲ μεγάλη «ὁμάδα» κληρικῶν καὶ μοναχῶν τὸ συκοφαντικὸ ἄρθρο τοῦ κ. Κερμενιώτη. Ὡς ἐκ τούτου πρὸς πληροφόρηση τῆς «ὁμάδος» δημοσιεύουμε τὸ μεγαλύτερο τμῆμα τῆς ἀπαντήσεως (ὅπως δημοσιεύσαμε καὶ τὸ ἄρθρο τοῦ  κ. Β.Κ.).


Ονοματοκρύπτα, κατήγορε και συκοφάντη του Γέροντα π. Ευθυμίου, Βασίλειε Κερμενιώτη
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια που εμφανίζεσαι με Ονοματεπώνυμο, αυτό σε τιμά.
Το να καταφέρεσαι όμως με εμπάθεια και ειρωνικά στο πανέντιμο πρόσωπο του π. Ευθυμίου και των κάποτε συνεργατών σου και συναγωνιστών σου, αυτό δεν σε τιμά.
Θα μου πεις: "Και ποιός είσαι συ;"
Όταν κατηγορείς τον πολύ αγαπητό Γέροντά μου, όταν κατηγορείς τον Αγώνα μας και τα αγαπητά μου αδέλφια, θίγεις και μένα και αναγκάζομαι εσωτερικά, από αγάπη και με αλήθεια Χριστού να ανταποκριθώ παρορμητικά, έστω και από μακρυά στις "αντιοικουμενιστικές" σου σαπουνόφουσκες και φλυαρίες.
Τους Ορθοδόξους δεν τους χωρίζουν αποστάσεις και δεν θα 'πρεπε να μας χωρίζουν Οικουμενιστικές Δαιμονικές καταστάσεις. Το άσπρο, άσπρο και το μαύρο, μαυρο. Ή είναι ή δεν είναι Παναίρεση ο Οικουμενισμός. Ή υπάρχει ή δεν υπάρχει συγκεκριμένη γραμμή και στάση από τους Αγίους Πατέρες ως προς τη δική μας στάση και κοινωνία μαζί τους. Μέση διπλωματική οδός δεν υπάρχει. Οι θεωρητικές καταδίκες και τα ταυτόχρονα, παράλογα Συλλείτουργα και η Μνημόνευση των ονομάτων τους δεν υπάρχει. Συγκοινωνία με την αίρεση δεν υπάρχει και ούτε επιτρέπεται να υπάρξει, τα δε λοιπά εκ του πονηρού.
Δεν έχω τίποτε προσωπικό μαζί σου. Δεν γνωριζόμαστε (δόξα τω Θεώ για αυτό) δεν έχω να ωφεληθώ τίποτε από μοχθηρούς και κακόβουλους "αγωνιστές". Αντί να στρέψεις τον αγώνα σου στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, στρέφεις τα παράλογα πυρά σου στον Γέροντα π. Ευθύμιο, στις Ιστοσελίδες Πατερική Παράδοση και Αποτείχιση και στους λιαν αγαπητούς εν Χριστώ αδελφούς μου. Δεν βλέπω πού σε αδίκησαν προσωπικά και δεν βλέπω ούτε και δικαιολογώ το λόγο να καταφέρεσαι προσωπικά εναντίον τους, τέτοιες Άγιες Ημέρες που είναι, αντί να ασχολείσαι με την πνευματική ζωή και τον δι' ημάς Ενσαρκούμενον Λόγο του Θεού. Τα εν οίκω μη εν δήμω.
Λόγια συκοφαντικά, υπονοητικά και ειρωνικά, λόγια άδικα και υποτιμητικά δεν χρειάζονται. Και επειδή ο κακός λόγος δεν έχει λόγο να λέγεται, καλύτερα μη μιλάς. Καταλαβαίνω έχεις πικρίες, κακίες και πολλά φοβερά απωθημένα εντός σου. Μην το κάνεις όμως αυτοσκοπό σου. Ξεπέρασέ το ή λύσε το θέμα ιδιωτικά, αδελφικά και ταπεινά, εφ' όσον ήσουν αρκετό καιρό συναντιλήπτορας, ομόφρονας και συναγωνιστής τους υπήρξες.
Ας τα πάρουμε με τη σειρά.
Η Μητρόπολη Πειραιώς που φανατικά υποστηρίζεις –δικαίωμά σου– αρχικά προσκάλεσε τον π. Ευθύμιο και άλλους Ιερείς σε Ημερίδα για την Αποτείχιση. Ο π. Ευθύμιος ανταποκρίθηκε, πολύ σοφά και Αγιοπατερικά, κάνοντας επιτακτικά και πάρα πολύ λογικά μια έντονη παράκληση και δίκαιη προυπόθεση για συνοδεία του με προτεινόμενα πρόσωπα. Ουδέν μεμπτόν και απορώ πού βρίσκεις το άδικο. Είναι δίκαιο και σωστό να επιτίθενται και να μαχαιρώνουν εκατό μεγαλοσχήμονες, μεγαλοεπίβουλοι εγκάθετοι κατήγοροι ένα απλό, ταπεινό ιερομόναχο;
Η Αλήθεια δεν φοβάται και δεν κολλά σε αριθμούς, αλλά το δίκαιο που υποτίθεται εφαρμόζουμε και διψούμε, επιτάσσει και επιβάλει ισοτιμία και "ισοφωνία" επί ίσοις όροις. Δεν βρίσκω κανένα κακό να ζητά ο π. Ευθύμιος συνοδεία. Δεν είναι δικαστήριο (αν και εκεί σου επιτρέπουν συνήγορο ν' αντιμετωπίζεις κατήγορο και γίνονται οι υιοί του σκότους φρονιμώτεροι των υιών του Φωτός). Είναι, υποτίθεται μία ευλογημένη εν Χριστώ Παρέα που θέλει όμορφα και ωραία να λύσει κάποιες παρεξηγήσεις σε σοβαρά, επουσιώδη και σωτηριώδη θέματα Πίστεως και Ομολογίας Χριστού. Κι' γω εάν σε κατηγορούσα υπό την Αιγίδα μιας Μητροπόλεως ουχί περιφρονητέας, θα σου έλεγα δικαιωματικά και ευχαρίστως, αδελφέ μου, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου, ΕΛΑ και ΦΕΡΕ και όποιον αγαπητό αδελφό νομίζεις, αλλοίμονο, κανένα πρόβλημα, όπως αγαπάς!
Όταν όμως γυρίζει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και κάνει μια τόσο αήθη, επηρμένη και σιχαμερά υπερήφανη δήλωση, αυτό καθόλου δεν τον τιμά και είναι άκρως αποκαλυπτική της δικής του έπαρσης και αισχρής προκατάληψης που τον διέπει και ντρέπομαι για λογαριασμό του:
“O Μητροπολίτης Πειραιώς και εμείς, σαράντα κληρικοί-γέρoντες, (Σαράντα Παληκάρια, τύφλα να'χει η Σαμαρίνα) που εκπρoσωπούμε την Παράδοση, (ΠΟΙΑ Παράδοση; της Συλλειτουργίας, της Μνημονεύσεως, της Συμπλεύσεως και Συμπορεύσεως, την "παράδοση" Συγκοινωνίας με Παναιρετικούς και βλασφήμους Οικουμενιστάς;;;)...   που εκπρoσωπούμε την Εκκλησία, (ΠΟΙΑ "Εκκλησία" αυτή τη Βαρθολομαιϊκή που λέει ΔΕΝ είμαστε ΜΙΑ αλλά ΠΟΛΛΕΣ αδεφές ΔΙΗΡΗΜΕΝΕΣ;;;;)...  θα είμαστε από την μία μεριά, και από την άλλη μεριά θα είναι αυτοί. Αυτό μας υποτιμά. Γιατί βάζει από τη μια μεριά εμάς, (ποιός στη χάρι σας!) και από τηv άλλη μεριά, ίσα κι ίσα, την oμάδα τoυ Τρικαμηνά. (ΣΑ ΔΕ ντρεπόμαστε, αηδίες και Φαρισαιολογίες). Με την παρoυσία μας θα τoυς προσδώσουμε κύρoς, διότι τους κάνoυμε επισήμους συνoμιλητές μας, (το Θεάρεστο της Συνομιλίας θεωρείται κατάντια, τι αθλιότητα, φτηνότητα και Ιερατικός ξεπεσμός!) διότι εξισωνόμαστε με μία μικρή ομάδα προσώπων, (ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΠΟΙΜΝΙΟΝ) πoυ δεν έχoυν την ταπείνωση (ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ;;;) να ακολουθήσουν μια ευρύτερη oμάδα (Η ΜΕΓΆΛΗ η οδός η απάγουσα εις το Οικουμενιστικό Πυρ το εξώτερον τω ητοιμασμένω τω Διαβόλω και τω Αγγέλω αυτού Πάπα και ΤΟΙΣ ΣΥΝΕΥΔΟΚΟΥΣΙ ΑΥΤΩ). Σήκωσαν μπαϊράκι. (Ζούμε σε καιρούς Αντίχριστους που η Ομολογία Πίστεως και η Αγιοπατερική Αγωνιστική Γραμμή  θεωρείται "μπαϊράκι" ακούς εκεί.... τί ρηχότητα, Θεέ μου... "μπαϊράκι"). Εγώ (νά 'το αυτό το καταραμένο "εγώ", το λέει και γεμίζει το στόμα του, "εγώ" σου λέει, σου το βροντοφωνάζει και σπαράζει) "εγώ" δεν θα συμμετάσχω. (Με γιά σου και χαρά σου, Ανώτατε, Υπεροχικώτατε και Μεγαλειοδέστατε Παμβασιλεύ!) Αυτήν την κίνηση τoυ Πειραιώς τηv θεωρώ εσφαλμένη”» (και συ 'σαι γέροντα σωστός κι' αλήθητος;;;)
Δεν θεωρεί εσφαλμένη τη Μνημόνευση, τα Συλλείτουργα με Μοντέρνους Μεταπατερικούς, αλλά θεωρεί εσφαλμένη την πρόσκληση ενός "Τρικαμηνά"...
Και έπειτα διατείνεσαι: "Αν οι διαχειριστές του ιστολογίου έχουν τη μαρτυρία της συνειδήσεώς τους ότι έπραξαν
σωστά που αποτειχίστηκαν, αλλά και τον έπαινο που τους απονέμει ο Κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου, γιατί «τρώγονται με τα ρούχα τους»; Μήπως, κατά βάθος, δεν είναι κι αυτοί σίγουροι ότι έπραξαν το σωστό;".
Αφήνω του ίδιους τους διαχειριστές να απαντήσουν. Δεν τους εκπροσωπώ επισήμως ούτε είμαι βαλτός από κανέναν. Ακολουθώ τη συνείδησή μου και μπορώ να σε διαβεβαιώσω, Βασίλειε (όχι "Κερμενιώτη!") μιας και τόσο πολύ σε ανησυχεί η ειρηνική διάσταση της συνειδήσεώς μας, να σαι σίγουρος πως έχουμε ήρεμη και γαλήνια τη μαρτυρία της συνειδήσεώς μας καθώς και την εν Πνεύματι Αγίω ανάπαυση ότι πολύ σωστά και θεάρεστα επράξαμε.
Μην ευτελίζεις λοιπόν το θέμα με ανωριμότητες και μικροπρέπειες. Δεν αποβλέπουμε σε επαίνους και ιδιοτέλειες όπως κακόβουλα και αποτυχημένα το εστιάζεις. Δεν "τρωγομαστε με τα ρούχα μας" μα "βγαίνουμε απ' τα ρούχα μας" όταν βλέπουμε "Αντιοικουμενιστές" Μητροπολίτες όπως ο Πειραιώς κι' Ιερείς όπως ο π. Γεώργιος Μεταλληνός κι' ο π. Θεόδωρος Ζήσης να χαρτοπολεμούν, να υπογράφουν τρανότατες ομολογίες αλλά και να χαριεντίζονται, να συγκοινωνούν, να λιβανίζουν, να καταφιλούν και να σφιχταγκαλίζουν τους φορείς αυτής της Παναιρέσεως και μετά να μην τους αρέσει που απομακρυνόμαστε απ' αυτούς, λες και η σωτηρία τους εξαρτάται από μας. Εφ' όσον είμαστε τίποτε για αυτούς, δεν έχασαν και τίποτε σπουδαίο. Θα επιβιώσουν και χωρίς εμάς. Έχουν εσάς που τους συμπαραστέκεστε στις αντιοικουμενιστικές τους περιπτύξεις και τις αλλοπρόσαλλες ήξεις-αφίξεις.
Αυτήν όμως την ρητορική σοφιστεία "μήπως κατά βάθος δεν είναι κι αυτοί σίγουροι;" τί την ήθελες και υποδύεσαι τον παραψυχολόγο του ύψους και του βάθους; Μήπως, λέω μήπως, εσύ δεν είσαι σίγουρος που έστρεψες τα οπίσθιά σου στον π. Ευθύμιο και πρόδωσες τον αγώνα για μια χούφτα φακή;
Σου έταξαν μιας πλάνας εκκλησιολογίας "πρωτοτόκια" και συ πείστηκες πως παραμένεις στο πραγματικό Σώμα Χριστού, η οποία Οικουμενική κεφαλή αυτού του "Σώματος" αναγνωρίζει Παπική Κεφαλή και Αποστολική Διαδοχή σε Αιρέσεις Απωλείας μετατρέποντάς τις σε Αιρέσεις "σωτηρίας"...
Σωσμένε μου εσ!
Με συγκίνησες αφάνταστα αλλά και είχα μέρες να γελάσω με αυτή την εωσφορικά πλεγμένη σύγκριση που κάνεις με τους ζηλωτές και τους Αποτειχισθέντες. Με συγκίνησες βαθύτατα, άνθρωπέ μου, τί να σου πω, είμαι όλο πω, πω, πω... Μου θύμισες το Καραγκιόζη Ντελάλη που'ψαχνε να βρει γαμπρούς που θα λύσουν τα αινίγματα της Βεζιροπούλας. Κι' έλυσες εσύ το αίνιγμα:
1ον:  Οι μεν παλαιοημερολογίτες δογματοποίησαν το ημερολόγιο, η δε ομάδα του Τρικαμηνά (να 'το πάλι αυτό, πρόσεξέ το αδελφέ μου μη σου μείνει κάνα κόμπλεξ και καταντήσεις κεκές, κεκέ και πες πες, πες, η ομάδα του Τρικαμηνά δογματοποίησαν την υποχρεωτική Αποτείχιση. (και αυτό ΛΑΘΟΣ και ψέμμα, άλλο πράγμα "υποχρέωση" με την έννοια του πνευματικού χρέους και ηθικού καθήκοντος και άλλο πράγμα δογματοποίηση η οποία πουθενά δεν διαφαίνεται στα γραπτά του π. Ευθυμίου (υπογραμμίζω: ΠΑΤΡΟΣ Ευθυμίου!) κι' ας απαρνήθηκες οποιαδήποτε πατρότητα, μη καταφεύγεις στην ασεβή ωμότητα προκειμένου να εντυπωσιάσεις τους νέους σου "γέροντες". (...).
5ον:  Και οι μεν και οι δε, (δω σε θέλω άντε ντε!) θεωρούν ότι μεταδίδεται μολυσμός όχι μόνο από τη μνημόνευση αιρετικού επισκόπου, αλλά και με την εκκλησιαστική κοινωνία με επισκόπους που μνημονεύουν αιρετικό επίσκοπο. (Μόνο που δεν είμαστε εμείς που τους θεωρούμε έτσι αλλά λίγες μόνο, πολύ λίγες πλειάδες, μερικές εκατοντάδες Αγίων Πατέρων που εσύ συλλήβδην κοροϊδεύεις και τα βέλη σου εκτοξεύεις σε μας γιατί δεν μπορείς, δεν ταιριάζει, να δαγκώσεις αυτούς).
6ον Και στους δύο χώρους συναντούμε επιθετικότητα, φανατισμό και έλλειψη διάκρισης. (καλά, μήπως κοιτάς στο καθρέφτη; Και σε σένα βλέπω επιθετικότητα, φαυλότητα, φανατισμό και παντελή έλλειψη διάκρισης. Δεν διακρίνεις την Οικουμενιστική Δεσποτοκρατική "εκκλησία" από την οντολογική, διαχρονική και αβύθιστη, μηδέποτε παπόφιλη ή "ετερόφυλη" και απολύτως, παναπολύτως ΜΗ διηρημένη!
Ουσιαστικά η μόνη βασική διαφορά (για να λέμε και του στραβού το δίκιο κι' ας έχεις στραβομάρα) την οποία εντόπισα είναι ότι οι παλαιοημερολογίτες δημιούργησαν καινούργιες Συνόδους και εντειχίστηκαν σ’ αυτές. (να που έχεις και λιγο δίκαιο, λίγη "τσίπα" τουλάχιστον στις ανεπιτυχέστατες, ανομοιογενείς σου συγκρίσεις.
Τέλος, αφήνω τις άτιμες, αήθεις επιθέσεις σου προς τον π. Ευθύμιο και τα άλογα λογοπαίγνιά σου για έμμεση και άμεση κοινωνία να σου απαντήσει ο ίδιος μετά τις γιορτές. Σε προειδοποιώ όμως, μπορεί να είναι πιο ευγενικός μαζί σου, αλλά πάντως το διαπλανητικό και διαδικτυακό "μπούγελο" θα το φας κανονικά. Το μόνο που υπογραμμίζω και σου σφυρίζω "πιάνοντάς σε από το λαιμό", κουνελάκι τρυφερό, είναι πως ειδικά εσύ, Βασίλειε εσύ, είσαι μολυσμένος διότι είσαι καλά, άρτια ενημερωμένος, κατηχημένος, κάποτες Αποτειχισμένος, νυν δε εντειχισμένος... (όχι, δε θα πω κακά λογάκια για να μη λέτε μετά ο θεολόγος μας βρίζει, αν και σας αξίζει διότι όταν ο βλαξ είναι πράγματι βλαξ, δεν βρίζεις, απλά μεταφέρεις αλήθειες).

ΟΙ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΟΥΣ

Πρώτον (σου λέει) "Όταν οι άγιοι γράφουν για «απομάκρυνση» από τους αιρετικούς δεν σημαίνει, απαραιτήτως, ότι εννοούν πάντα την αποτείχιση."
- Αλλά και ο Μαθητής της αγάπης, όταν έγραφε για τους αιρετικούς "χαίρειν αυτώ μη λέγετε" δεν εννοούσε "απαραιτήτως πάντα" κι ακριβώς το "χαίρετε" αλλά να, το "καλημέρα" ας πούμε επιτρέπετε, το "γιαχαραντά" συζητιέται αλλά το "άει παράτα μας" δεν παίζεται!
Δεύτερον: (σου λέει) "Δεν είναι ορθό, να συμπεριλαμβάνουμε στον χαρακτηρισμό «αιρετικοί», που συναντούμε στα κείμενα των Πατέρων, όλα τα είδη τους. Έχει μεγάλη σημασία, το αν εννοούνται αιρετικοί εκτός Εκκλησίας ή εκβληθέντες απ’ αυτήν δι’ αποφάσεων Συνόδων ή επίσκοποι που διδάσκουν, μεν, αιρετικά, αλλά δεν καταδικάστηκαν ακόμη από Σύνοδο."
- Διπλωματίεεεεες, ένα σωρό! Δηλαδή τον αιρετικό μη τον πούμε αιρετικό, τον καϋμένο, μέχρις ότου καταδικαστεί από Σύνοδο και εκβληθεί από την Εκκλησία. Δηλαδή το "αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτης και δευτέρας..." τι ακριβώς εννοεί; Μετά πρώτης και δευτέρας Συνόδου; Μετά πρώτης και δευτέρας καταδίκης; Αχ, Απόστολε Παύλε που δεν είχες μαζί σου τον αδελφό Βασίλειο (δε λέω "τον Κερμενιώτη" ά πα πα, ντροπή) να σε συμβουλεύει, να σε καθοδηγεί και να τελεί, να επιτελεί διάκριση Συνοδική εξ' άνωθεν! Και μετά σου λέει, "αιρετικοί απ' όλα τα είδη τους" ας πούμε ένα μπουκέτο, ένα ζωολογικό κήπο, πάρε και διάλεξε, πάρε και φάε! Ξεροκατάπιε, φτύσε και τα κουκούτσια να μη σου κάτσει κάνα αγκάθι κι' έχουμε τρεχάματα μέχρι ταξημερώματα στις πρώτες βοήθειες!
Τρίτον: (σου ξαναλέει) "Είναι επισφαλές το να κάνουμε αναγωγή στο σήμερα, της στάσεως των Πατέρων, με τρόπο ορθολογιστικό και μηχανιστικό. Ο π. Παΐσιος, ο θεοφόρος Γέροντας της εποχής μας, έλεγε ότι μόνο Άγιοι μπορούν να ερμηνεύσουν με αυθεντικό και απλανή τρόπο προγενέστερους Αγίους."
- Το "επισφαλές" βέβαια του λείπει το ερωτηματικό στην πρόταση αλλιώς θα ήταν κατάφαση. Η διπλωματική υπόνοια της επικίνδυνης αναγωγής προσβάλλει το Διαχρονικό των Εντολών του Θεού (οι οποίες δεν είναι δυνητικές). Η φράση του όντως Αγίου Γέροντος Παϊσίου (τον οποίο αρνείται κατηγορηματικά να αγιοκατατάξει ο Αιρεσιάρχης και Αρχιοικουμενιστής Πατριάρχης σου, διότι ήταν Σφοδρός και Δεινός πολέμιος του Οικουμενισμού και έκανε ισόβια, οντολογική Αποτείχιση, όχι θεωρητική και θεωρούσε στην ουσία όλες τις οικουμενιστικές ενέργειες ως κουρελούδες, βρωμογύναια και περιοδόπανα του Διαβόλου!!) εννοεί πως μόνο οι Άγιοι ερμηνεύουν τους Αγίους Πατέρες βιωματικά και Θεόπνευστα με απόλυτη σχεδόν ακρίβεια. Δεν εννοεί πως απαγορεύεται η σχετική ερμηνεία των λόγων τους κατά την ανάλογη δύναμη, πίστη και καθαρότητα ψυχής.
Ο ίδιος ο Άγιος Γέροντας όσο ζούσε δεν είχε την ιδέα για τον εαυτό του ότι ήταν Μέγας Άγιος Πατέρας της Εκκλησίας και ομολογούσε την αναξιότητα και αμαρτωλότητά του, όμως ερμήνευε τους Πατέρες. Και οι "δικοί σου" ιερείς και Μητροπολίτες ερμηνεύουν τους Αγίους Πατέρες κατά το δοκούν αλλά δεν θα καθίσω να τους κατηγορήσω για αυτό. Το θέμα δεν είναι στο εάν τολμούμε να τους ερμηνέψουμε είτε είμασε μοναχοί, θεολόγοι, ιερείς και επίσκοποι αλλά εάν βάσει της ερμηνείας μας, είναι η αλήθεια και η συνολική διδασκαλία τους, όχι η υποκειμενική, ιδεολογική και εφάμαρτη τοποθέτηση την οποία επιχειρούμε να στηρίξουμε υποσυνείδητα διά της χρήσεως ή καταχρήσεως της διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων.
Απορώ το πως έχεις την εντύπωση ότι πιστεύουμε πως ο Θεός "δεν δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον Του για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα" και αναρωτιέμαι από που συμπεραίνεις τέτοια ψυχοπαθολογική σοφιστεία. Βεβαίως Πηδαλιούχος της Εκκλησίας είναι ο Χριστός, δεν το αρνείται κανείς αυτό, αλλά σύμφωνα με το πλανεμένο σκεπτικό σου τότε ειναι ΑΧΡΗΣΤΟ και το ίδιο το Πηδάλιο, αφού "Πηδαλιούχος της Εκκλησίας είναι ο Χριστός" Δεν είπαμε, άπαγε της βλασφημίας, ότι η Εκκλησία βυθίστηκε. "Κλυδωνίζεται αλλ' ου καταποντίζεται" προειδοποιεί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος (ή μήπως κατά τον προαναφερθέντα πυρσοκροτιστικό, βεγγαλικό ισχυρισμό σου, επειδή είμαι όντως αμαρτωλός, τότε κακώς τον ερμηνεύω, τότε ποιός ειν' αυτός που έχει την ιδέα πως είναι Άγιος και Πανάγιος και άρα δικαιούται να τον ερμηνεύει;)
Δεν είναι μόνο η βύθιση της Εκκλησίας ούτε ο κλυδωνισμός των αιρέσεων αλλά υπάρχει κάτι ΠΟΛΥ χειρότερο από αυτά, η θλιβερή, ανατριχιαστική και οριστική ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ της Λυχνίας "ειδεμή ΚΙΝΗΣΩ σου την Λυχνίαν..." Η μήπως νομίζεις πως μόνο εμείς και η Συναγωγή του Πατριάρχου Βαρθολομαίου είναι ο αποκλειστικός και περιούσιος Λαός του Θεού; Φοβούμαι, λέγει ο Άγιος Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος μήπως μετακινήσει τη Λυχνία ο Θεός και την πάρει από μας του Έλληνες και τη δώσει σε κάνα Αφρικανικό/Ασιατικό Λαό" διότι πολύ ψηλά τον πήραμε τον αμανέ και κοκορευόμαστε σα γύφτικο σκεπάρνι ότι εμείς είμαστε εκκλησιολογικά οι σωστοί, οι Εντειχισμένοι και Ενταγμένοι στην μεγάλη μάνδρα διότι ανήκουμε σε κανονικό Πατριαρχείο και κανονικό Μητροπολίτη που τον Μνημνεύει, όλα τα άλλα συγχωρημένα, κι'ας έχει πηδήσει ο ποιμήν ο οικουμενικός σε άλλη μάνδρα διότι τα βρήκε με την παρακατιανή, παπική προβατίνα... Βέβαια, εσείς δεν μολύνεστε. Χειροκροτήστε τον. Μνημονεύστε τον. Απολαύστε τον. Χαρείτε τον και αφήστε μας ήσυχους στον αγώνα μας. "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω".
Η μετατόπιση της Λυχνίας επέρχεται από την βλασφημία του Οικουμενισμού, τις πορνικές και μοιχές Λατρείες του Βάαλ που μετέρχεται ο Πατριάρχης σας, και εσάς "ντε και καλά" η Μνημόνευση του ονόματός του σας αφήνει αμέτοχους και ανεπηρέαστους παντός μολυσμού διότι δεν τελείτε σχίσμα σαν εμάς τους "σχισματικούς". Ενώ εμείς που μισούμε τα έργα των συγχρόνων Νικολαϊτων ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΣΕΙ, είμαστε μία πλανεμένη μόνο "ομάδα του Τρικαμηνά", "τρισέντονο δέσιμο που σας χρειάζεται!" Παλαβώσατε τελείως και πάτε να παλαβώσετε κι' εμάς διότι έτσι σας παρηγορεί ενδόμυχα: "ενός τρελλού, μύριοι τρελλοί έπονται."
Όσο για την Επιστολή του Αγίου Γέροντος Παϊσίου το 1969, που αλόγιστα και ψεύτικα επικαλείσαι, ολοφάνερα και σαφέστατα αναφέρεται ΟΧΙ σε μας αλλά στους ΖΗΛΩΤΕΣ που δημιούργησαν δικές τους Συνόδους και δεκάδες Αρχιεπισκόπους και ξεφύτρωσαν πολυκέφαλοι σαν τη Λερναία Ύδρα με πολύμορφα Συνοδικά συστήματα που συστηματικά και πολυκλαδικά αναφύονται απορρίπτοντας και καταδικάζοντας ο ένας τον άλλο, αλληλοεχθρευόμενοι και αλληλοπολεμούμενοι εις το διηνεκές, ενώ πάντες Αποτειχίστηκαν, υποτίθεται, για τους ίδιους αντιοικουμενιστικούς λόγους... 
Τώρα τί δουλειά έχουμε εμείς μ' αυτούς και με ποιά λογική μας παρομοιάζεις μαζί τους, τί να σου πω; Ο Θεός κι' η μίζερη εν βρασμώ ψυχή σου! Και δεν κοιτάς τα χάλια σου, γράφεις ότι "με ανησυχεί πολύ η όψη του ιστολογίου των αποτειχισμένων που ομοιάζει με ηφαίστειο που κοχλάζει!" Κι' ενώ από κακία η καρδιά σου βράζει, επικαλείσαι και τον άγιο Γέροντα Επιφάνιο ότι «η έκκαυσις του φανατισμού του όχλου είναι αναγκαία προς δημιουργίαν και διατήρησιν  σχισμάτων και είνε αδύνατον έπειτα να επιβάλωμεν τάξιν».
Δεν βλέπεις, τυφλέ τα ώτα τον τε νουν τα όμματα ότι αναφαίρεται στους σχισματοποιούς Ζηλωτές; ΠΑΛΙ τα ίδια θα λέμε; Δηλαδή με αναγκάζεις να σου μιλήσω πεζά και ωμά, ΠΑΣ ΚΑΛΑΑΑΑ; Θέλεις να σου πω ότι σε άλλο σημείο ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ και προτρέπει την Ορθή Ορθόδοξη Αποτείχιση; Και τί έγινε μ' αυτό, θ' αλλάξεις; Ου με πείσεις καν με πείσεις είσαστε εσείς.
Κι' ενώ ξορκίζεις και κολάζεις "τη σχισματική ομάδα του Τρικαμηνά" (ξανά και ξανά τη καραμέλα αναμασάς) στις κολάσεως τα πυρά, ξαφνικά ο έπαινος, η τιμή και ο υπεροχικός θαυμασμός! Θα μπορούσα προκάλυπτα να πω "εκκλησιαστική σχιζοφρένεια αλλά επιφυλάσσομαι μήπως συντρέχει πραγματικά αυτό και σε θίξω χειρότερο...
Ιδού τα επαινετικά σου λόγια:
- "Έχω διαβάσει τα βιβλία του π. Ευθυμίου και ομολογώ πως, αν δεν είχαν την συγκεκριμένη στόχευση, θα ήταν υπέροχα! Έχει ένα χάρισμα, ο σπηλαιώτης μοναχός, υπενθυμίζοντας τους μαρτυρικούς αγώνες των αγίων Πατέρων, να εμπνέει τον αναγνώστη και να του μεταδίδει το ομολογιακό τους φρόνημα. Τα βιβλία του είναι σε θέση να ευαισθητοποιήσουν και να συγκινήσουν και την πιο παχύδερμη συνείδηση! Αυτό ακριβώς χρειάζεται να γίνει: η αφύπνιση του λαού του Θεού."
"Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή... ο Πατριάρχης!"
Τέλος, με εξοργίζεις αφάνταστα και κάνω πιότερο αγώνα να συγκρατηθώ, μα δεν μπορώ κυριολεκτικά να το διανοηθώ πως τα λόγια αυτά προέρχονται από σένα, ειδικά εσένα!! Γράφεις:
"Οι Πατέρες έλεγαν πως γεννήματα του διαβόλου δεν είναι μόνο οι αιρέσεις (όπως ο Οικουμενισμός), αλλά και τα σχίσματα. Μάλιστα, ο ιερός Χρυσόστομος έγραψε το εξής φοβερό: «Οδέ μαρτυρίου αμα ταύτην τήν μαρτίαν δύναται ξαλείφειν» (Εις Εφεσίους ια’ ΕΠΕ 20) και ακόμη ότι «Κρεσσον σφαλμένως μετά τς κκλησίας ἤ ἀκριβολογεν καί ρθοδοξεν ξω τς κκλησίας».

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΙΣΧΡΗ!
Το χωρίο αυτό του Χρυσοστόμου «Οδέ μαρτυρίου αμα ταύτην τήν μαρτίαν δύναται ξαλείφειν» που αβίαστα και βεβιασμένα καταχράσαι προσπαθώντας να βιάσεις τις ψυχές μας και την υπόληψή μας, παραβεβιασμένε τω πνεύματι, το έχω κατ' επανάληψιν χρησιμοποιήσει για τους σχισματικούς ζηλωτές! ΔΕΝ ισχύει για μας! ΔΕΝ αναφαίρεται σε μας! Αλλά συ, παραβαίνεις την προτροπή που επικαλέστηκες του Γέροντος Παϊσίου και ερμηνεύεις το χωρίο εις βάρος μας,  ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΙΟΣ διότι μόνο αυτοί ερμηνεύουν αυθεντικά τους Πατέρας!
ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ, Βασίλειε, να μας κατηγοράς για Σχισματικούς; ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ και σε προειδοποιώ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΥ το χέρι του Θεού πάνω σου!! Δεν είναι αυτό κατάρα μα καμπάνα και συναργεμός για μετάνοια! Είναι μέγιστο και τρομερό, σιχαμερό από το Θεό αμάρτημα να συκοφαντείς τους εν Χριστώ αδελφούς σου που κάποτε αγαπούσατε και δοξολογούσατε το Θεό μαζί, να μας καθυβρίζεις και να μας συκοφαντείς για "Σχισματικούς!" ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ!
Σου απευθύνω τα λόγια που έγραψα και στον π. Ιωήλ:
"ΜΗ μου μιλάς εμένα για "αποκοπή" από το Σώμα της Εκκλησίας. Όταν εκατοντάδες Άγιοι Πατέρες μας διαβεβαιώνουν ότι ΔΕΝ αποκοβόμαστε από το Σώμα του Χριστού, εσένα Βασίλειε, θ' ακούσω;
Όταν ο Ίδιος ο Θεός με διατάζει να αφοριστώ εκ μέσου αυτών, το δικό τους κουρελο-αφορισμό θα φοβηθώ, τη δική σου "διάκριση" θα εξασκήσω;
Όταν ο ίδιος ο Μέγας και Ιερός Φώτιος πιστοποιεί και δογματίζει διά Θεοπνεύστου Συνόδου ότι ΔΕΝ κάνουμε σχίσμα, εσένα Βασίλιε, θ' ακούσω; Το ξέρεις καλά. Το διάβασες ΚΑΛΑ. Δεν χρειάζεται μετάφραση και δεν απαιτεί Άγιο Πατέρα της Εκκλησίας η απλούστατη ερμηνεία την οποία την κάνεις και εσύ:
«Ου γαρ επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων διδασκάλων κατέγνωσαν, και ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ (το ξαναλέω να το προσέξεις, μη τυχόν σου βάζει ο πονηρός τυφλοπάνυ) ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ  την ένωσιν της Εκκλησίας απέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι» (P.G.137, 1068AC).
Είσαι συ πιό θεόπνευστος και διακριτικός από τους Αγίους Πατέρες; Από πότε υποκαθιστάς τις Συνόδους και δογματίζεις για αδιάκριτες αποκοπές και αποσχίσεις;
Πάψε πια το παραμύθι του "σχίσματος"...
ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΠΤΟΟΥΜΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΕΦΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΕΙ. 
Τίποτα άλλο.

Νικόλαος Πανταζής, Αποτειχισθείς θεολόγος

Αυστραλία

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/12/13, 5:17 μ.μ.

    Να μην φοβάστε το κοινό που σας διαβάζει, διότι διασκεδάζουμε πολύ με τα κείμενα σας.
    Να γράφετε συχνότερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/12/13, 5:18 μ.μ.

    Είναι απαράδεκτος ο τρόπος που μιλά ο Πανταζής στον θεολόγο κ. Βασίλειο Κερμενιώτη! Θα πρέπει να μετανιώσει ο Πανταζής και να αλλάξει ύφος.

    Επ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/12/13, 9:25 μ.μ.

    Ένα κείμενο που επιβεβιαώνει ότι πράγματι δεν έχουν ειρήνη στην καρδιά τους οι "αποτειχισμένοι". Ας διαβάσουν τη διαγωγή του Αγίου Μάρκου στη Φερράρα-Φλωρεντία, και του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητού στο διάλογο με τους μονοθελήτες απεσταλμένους του Αυτοκράτορα στη Βόρειο Αφρική (που από ταπείνωση τους έβαλε μετάνοια), και τότε ο κ. Πανταζής και οι συν αυτώ θα βγάλουν δύο συμπεράσματα:ή ότι οι Άγιοι Πατέρες υποκρίνονταν, κρύβοντας την "ιερά" οργή τους ή ότι δεν έκαναν "ομολογία", λούζοντας με απειλές ("βαρύ το χέρι του Θεού") τους αντι-διατιθεμένους. Είναι δεινό πράγμα η οργή και όσοι την έχουμε δεν θα σωθούμε (εμού συμπεριλαμβανομένου), αλλά είναι χειρότερο όταν ενδυθεί το "δικαίωμα" της ομολογίας, ιεράς οργής, ενθέου ζήλου, κ.λπ. Η στάση του κ. Πανταζή (τουλάχιστον) επιβεβαιώνει ότι οι προσωπικές εμπάθειες, καχυποψίες, ανυπακοή, κ.λπ. θα είχαν οδηγήσει μια πιο γενικευμένη αποτείχιση "κατά γκρεμού", όπως συνέβη με το Παλαιό Ημερολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/12/13, 10:13 μ.μ.

    κ. Ε.
    Γράφετε στο σημείωμα που μας στείλατε ότι "θά πήγαινα νά τον σκεπάσω". Ευχαριστούμε γιατί αυτό κάνετε κι εσείς κ. Ε. Από τόσο κοντά, ως γνώστης μάλιστα των καταστάσεων "σκεπάζετε" καταστάσεις και προσωπικά "άλγη" με τον ευγενικό σας τρόπο, πολύ πιο καλύτερα από όσους είναι μακριά και αγνοούν πρόσωπα και πράγματα.
    Έπειτα η ευγένειά σας είναι ορατή και στον τρόπο που συμπαρασταθήκατε και στον π. Ευθύμιο, πλησιάζοντάς τον και ξεκαθαρίζοντας τα σχετικά με τον μολυσμό των μυστηρίων θέματα, ενώ αντίθετα άλλοι, τον συκοφαντούν χωρίς να έχουν καταλάβει τι λέει, και, ενώ τους παραπέμψαμε στα βιβλία του, συνεχίζουν την συκοφαντία. Ευχαριστούμε και πάλι για θεάρεστη βοήθειά σας. Θα σας είμαστε ευγνώμονες.
    Καλά Χριστούγεννα
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/12/13, 10:32 μ.μ.

    Τον γνωρίζετε καλά τον κ. Κερμενιώτη; Δυό μέτρα λεβέντης είναι και όχι κανένα μικρό και τρυφερό κουνελάκι Αν νομίζει ο κ Πανταζής οτι μπορεί να τον πιάσει από τον λαιμό του λέμε για come ! και τα εισιτήρια πληρωμένα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.