Μία δεύτερη ἀπάντηση πρός τόν πανοσιολογιώτατο Ἀρχ/τη π. Ἰωήλ
ΑΠΛΑ ΔΕΙΛΙΑ
Ή ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΕΝ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙ;
Νικολάου Πανταζῆ, Ἀποτειχισθέντος Θεολόγου
e-mail: pathtruthlife@gmail.com
π. Ιωήλ,
Αν και δεν απήντησες στην πρώτη μου επιστολή προς εσένα, η οποία δεν ήταν γενική και αόριστη, αλλά προσωπική και υπεύθυνη, αναγκάζομαι τώρα να απαντήσω στη δεύτερη σου δημοσίευση επί της Αποτειχίσεως/Απομακρύνσεως μας από την Παναίρεση του Οικουμενισμού.
Πάνω
μας στέκει ο Θεός και
βλέπει τα κρύφια της ψυχής μας. Λυπάμαι, μα θα το πω ευθέως: Είσαι
θρασύς. Μα πάνω απ' όλα, κουτοπόνηρος και διαστρεβλωτης. Αν και δεν
γνωριζόμαστε
προσωπικώς και δεν έχουμε τίποτε να μοιράσουμε εις αντιδικίαν,
προσβάλεις και
νοθεύεις την Ορθόδοξη Πίστη, παραποιείς την Αλήθεια του Χριστού που
υποτίθεται
υπηρετείς. Λες ότι πονάς τα παιδιά σου μα κοροϊδεύεις αυτά και το Θεό
που σου
τα εμπιστεύτηκε.
Μη γίνεσαι όλο και
περισσότερο άδικος. Μη διαβάλεις την Πίστη προκειμένου να ευαρεστήσεις τους
Οικουμενιστές σου Ηγέτες. Δεν υπηρετείς αυτούς, ούτε σταυρώθηκαν αυτοί για
σένα. Αυτοί ανασταυρώνουν τον Υιόν με τις βλασφημίες τους και συ κάθεσαι,
γλυκοχαμογελάς και ποζάρεις, λες και σε παίρνει συνέντευξη απεσταλμένος του
Πάπα.
Μη χάνεις την αγιαστική,
ευγένεια ψυχής και μην κολάζεις συλλήβδην τους πάντες και τα πάντα, ως
Σχισματικούς. Γνωρίζεις πάρα πολύ καλά πως η εμπάθεια, η συκοφαντία, η ρετσινιά
της βλασφημίας το να αποκαλείς απροκάλυπτα και αδιάκριτα κάποιον ως
"σχισματικό" ενέχει ρίσκο μέγιστο και θέτει σε κίνδυνο τη δική σου
σωτηρία, ιδίως όταν υπάρχει μεγάλο, παμμέγιστο ενδεχόμενο εμπεριστατωμένο και
τεκμηριωμένο από τους Ιερούς Κανόνες να μην συντρέχει καθόλου
"σχίσμα" και ο αφορισμός του π. Ευθυμίου και του Αγίου Επισκόπου
Αρτεμίου να υφίσταται άδικα και ακυρώτατα, με καταπάτηση των Ιερών Κανόνων.
Και για να μη βγεις
χειρότερα εκτεθειμένος και καταντροπιασμένος, καλύτερα "κράτα πισινή!"
Αλλ'
ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
π. Ιωήλ,
Ξεκινάς το κείμενό σου με
τη φράση: "Είναι γνωστό από τους Πατέρες της Εκλλησίας..." γενικά κι'
αφηρημένα αλλά δεν παραθέτεις κανένα κείμενό τους και το μόνο που χειρίζεσαι
άκυρο και άκαιρο είναι, αταίριαστο και αδιαχώρητο στο θέμα.
Σε είχα παρακαλέσει
εντόνως, να μου παραθέσεις χωρία Αγίων Πατέρων που να
μην αποκαλούν τους Παπικούς Αιρετικούς και να τους αναγνωρίζουν ως "Εκκλησία" Κανονική με έγκυρα Μυστήρια και Αποστολική Διαδοχή.
μην αποκαλούν τους Παπικούς Αιρετικούς και να τους αναγνωρίζουν ως "Εκκλησία" Κανονική με έγκυρα Μυστήρια και Αποστολική Διαδοχή.
Σε είχα παρακαλέσει να
δηλώσεις υπευθύνως εάν ο Οικουμενισμός είναι Αίρεση και Παναίρεση.
Σε είχα πάλι παρακαλέσει
να μας υποδείξεις ποιά πρέπει να είναι η στάση μας απέναντι σε αυτή την αίρεση,
και εάν οι Άγιοι Πατέρες επιτρέπουν την κοινωνία μαζί τους, την συμπόρευσή μας
με τους αίρετικούς... Δεν μου απήντησες.
Αυτό είναι και λέγεται
υπεκφυγή και δειλία. Δεν θέλεις να μπλεχτείς, να τα χαλάσεις με τους ανωτέρους
σου και κρίνεις και καταδικάζεις εκ του ασφαλούς, με "καραμπινάτους"
φανφαρισμούς στον αέρα, τους αδελφούς σου εν Χριστώ που μάχονται την αίρεση.
Δεν μας τρόμαξες με το νέο
κείμενό σου. Αλλά τρομάζω πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει κάποιος, όταν προσκυνά
πρόσωπα, επίγειους κοσμοκράτορες και δεσποτάδες (με το αζημείωτο πάντοτε), ενώ
υποκρίνεται όταν προσκυνά την Αγία Τράπεζα και βλασφημεί τα λείψανα των Αγίων
που ενυπάρχουν κάτω απ' αυτήν.
"Μακάριος ανήρ, ος
ουκ επορεύθη εν βουλή ασεβών". Εν βουλή βλασφήμων και αιρετικών. Εν βουλή
Αντιχρίστων και Δεσποτοκρατών. Και συ πορεύεσαι των Οικουμενιστών τη βέβηλη
Οδό, με σημαία σου το Αρχιμανδριτικό Εγκόλπιο και Σταυρό, σταυρώνοντας αδελφούς
σου εν Χριστώ. "Ουχ ούτως οι ασεβείς..." Όχι έτσι πάτερ. Ας μην
πορευόμαστε διπλωματικά, με "όσα κρύπτει ο άνεμος από προσώπου της
γης..."
Αν και δεν απήντησες στα
καίρια ερωτήματά μου, εγώ θα απαντήσω ευχαρίστως στα νέα δικά σου που θέτεις
τώρα. Αν και είναι πολύ πειρακτικά, ειρωνικά και υποτίθεται
"παγιδευτικά", χαλάλι, "μεθ΄ ημών ο Θεός" "τίνα
φοβηθήσομαι" παρά μόνο το Θεό; Εάν είχες φόβο Θεού πάνω σου και μέσα σου,
θα υπερασπιζόσουν την φοβερή, ανατριχιαστική αδικία μιας ανυποστάτου
καθαιρέσεως και δεν θα πρόδιδες τη συνείδησή σου γράφοντας για τον πνευματικό
μου Γέροντα Ευθύμιο πως "καθαιρέθηκε για πολύ σοβαρούς λόγους!"
Εάν έχεις "τσίπα",
εάν έχεις σπίθα στην τεθαμμένη σου συνείδηση, εάν αληθινά πιστεύεις στο Χριστό
και σέβεσαι τη νεολαία που σου ενεπιστεύθη η Παναγία, που την έχετε
κατασκανδαλήσει με τη δουλοπρεπή σας συμπεριφορά στο επίγειο είδωλο της
Δεσποτοκρατίας, τότε έχεις μεγάλο καθήκον και άμεση υποχρέωση να αναφέρεις, από
στοιχειώδη τουλάχιστον συν-ιερατικό σεβασμό το όνομά του καθηρηθέντος καθώς και
τους "σοβαρούς λόγους" της καθαιρέσεώς του. Περιμένω να τους
ακούσουμε. Ονοματοκρύπτα.
Όσο για το φλογερό για
όλους σας θέμα, την καραμέλα των "εκ δεξιών πειρασμών", θέλω να σου
υπενθυμίσω ότι οι εκ δεξιών πειρασμοί ισχύουν και για τους ιερείς, Αρχιερείς
και Πατριάρχες και περισσότερο για αυτούς. Δύνανται και αυτοί να πέσουν σε
φοβερούς και ανατριχιαστικούς εκ δεξιών πειρασμούς, όχι μόνο εμείς τα
ταλαιπωρημένα και τραυματισμένα από την αμαρτία πλάσματα, που μας βρήκατε
εύκολο στόχο να μας λιθοβολείτε, ώ αναμάρτητοι εσείς! Μη ξεχνούμε, οι
μεγαλύτεροι και χειρότεροι Αιρετικοί όλων των αιώνων, από την Πρώτη μέχρι και
την Ενάτη Οικουμενική Σύνδοδο, ήταν ιερείς και Αρχιερείς και μάλιστα
Πατριάρχες.
Είσαι αναίσθητα
υποκειμενικός και προκατειλημμένος όταν γράφεις πως οι καλοστημένες παγίδες του
πονηρού στοχεύουν σε λαϊκούς που έχουν ξεκινήσει την ευλογημένη ζωή της
μετανοίας. Λυπούμαι και ντρέπομαι που μιλάς ειρωνικά περί των «αμυντόρων της
πίστεως». Αν και δεν μιλάς συγκεκριμένα, προφανώς αναφαίρεσαι και σε μένα. Μα
αλοίμονό μας αν δεν αμυνθούμε υπέρ πίστεως, και οι λίθοι κεκράξωνται!
Θαυμάσια το λέγει ο Άγιος
Θεόδωρος ο Στουδίτης:
"Εντολή γάρ Κυρίου μή
σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε, ότε περί πίστεως ο λόγος, ούκ
εστιν ειπείν, εγώ τίς ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Ουδείς
μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά οί λίθοι κεκράξουσι καί σύ σιωπηλός
και άφροντις;»
Γιατί γίνεσαι και συ "άφροντις" και φροντίζεις μόνο να αρέσεις στο Δεσπότη σου και Πατριάρχη;; Στο Θεό ν' αρέσεις πάτερ! Ακούς εκεί, "αμύντορες"... μας ειρωνεύεσαι κιόλας. Γιατί, εσύ, δεν αμύνεσαι υπέρ Πίστεως και Πατρίδος καθημερινώς και με την ίδια σου τη ζωή ακόμη εάν χρειαστεί, "ει δε και καλέσει καιρός;" Έτσι θα διδάξω γω στα παιδιά μου το στοιχείο του μαρτυρίου και έτσι θα τους προετοιμάσω για επικείμενο διωγμό, με κοροϊδία και εμπαιγμό των θείων; Μη γίνεσαι Θεομπαίκτης, πάτερ.
Μετά φόβου Θεού Πίστεως
και αγάπης να ξανακοιτάξεις λίγο τις λίαν άδικες καταδίκες σου. Είσαι και
φαίνεσαι λογικός ιερεύς και δεν σε τιμά, ντρέπομαι που τα γράφω αυτά για ιερεά,
Αρχιμανδρίτη στοργικό και διακριτικό... δεν σε τιμά να μας "τσουβαλιάζεις"
στο ίδιο κοχλάζον καζάνι με τους ζηλωτές. Δεν είμαστε στο μεσαίωνα. Η διάκριση
πολύ περισσότερο χρειάζεται και εδώ, από σένα.
Σου το είχα ξεκαθαρίσει με απλή, τετράγωνη λογική στην πρώτη μου προς εσένα επιστολή:
"Δεν πιστεύω στη
αντορθόδοξη δογματοποίηση του Ημερολογίου, ως απλού πολιτειακού εργαλείου
μετρήσεως χρόνου και τίποτε άλλο. Ούτε πάλι αποδέχομαι τα της Λερναίας Ύδρας
πολύμορφα και πολυκέφαλα Συνοδικά τους συστήματα που συστηματικά και
πολυκλαδικά αναφύονται απορρίπτοντας και καταδικάζοντας ο ένας τον άλλο,
αλληλοεχθρευόμενοι, αλληλοπολεμούμενοι και αλληλοαφοριζόμενοι εις το
διηνεκές..."
Γιατί τόσο βάναυσα μας
αδικείς; Ποιά καταραμένη σκοπιμότητα εξυπηρετείς; ΔΕΝ είμαστε εμείς οι
«Γνήσιοι», και οι «Ενιστάμενοι!». ΔΕΝ δημιουργήσαμε Συνόδους. ΔΕΝ κάναμε
χειροτονίες. ΠΩΣ ΕΣΥ δεν μπορείς να το διακρίνεις αυτό, ενώ αναφαίρεσαι τόσο
πολύ με ιδιαίτερο στόμφο στην αρετή της διακρίσεως ενώ ο ίδιος δεν την
κατέχεις; Πως δεν μπορείς να το ξεχωρήσεις αυτό με καθαρό το μυαλό κι' ελεύθερο
από κάθε εμπάθεια; Δεν είμαστε το ίδιο. Κατάλαβέ το.
Δεν σου κάνει εντύπωση ότι
εμείς οι Αποτειχισθέντες τους απαρνούμαστε διότι βάση μας δεν είναι το
Ημερολόγιο αλλά η Πίστη; Δεν μπορείς να διακρίνεις αυτή την μεγάλη διαφορά;
"Κάνεις τον κουτό" και τον αφηρημένο για να "πουλήσεις
εντυπώσεις" και ν' αποκομμίσεις βραβεία και έπαθλα της δημοσίας σου
καταδίκης αυτών που ταράζουν τα μολυσμένα νερά του πουλημένου και
ΜΑΣΟΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ Πατριαρχείου, από τον επισήμως δηλωθέντα από τα ίδια,
ανέκδοτα γραπτά του, Μεταξάκη και έπειτα;
Γιατί γράφεις "όπως
ακριβώς πράττουν και οι «ενιστάμενοι». Πού το βρήκες το "ακριβώς";
Μέσα στην ακρίβεια σε βλέπω. Λίγη ακρίβεια εάν είχες, θα ήσουν και σύ
καθηρημένος τώρα... Ξύπνα πάτερ, ντουντούκα στ' αυτιά σου και καλπαζιά νοητή,
κατάλαβέ το για φορα πολλοστή, ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχουμε μαζί τους! Μας
απεχθάνονται διότι δεν προστρέξαμε σε μία από τις παρατάξεις τους! Κι' ούτε
πρόκειται, μη γένοιτο! Μην επιτρέψει ο Θεός σε μας, τέτοιο ολίσθημα
Συνοδοδημιουργίας.
Τό μόνο κοινό έχουμε και
ΕΣΥ, κι εγώ και οι ζηλωτές είναι ότι πολεμούμε τον Οικουμενισμό, αλλά ο καθένας
με διαφορετικό τρόπο. Εσύ με το αντορθόδοξο, προδοτικό, αλληλοπεριχωρησιακό,
συμβιβαστικό και κοινωνησιακό σου τρόπο, άλλος με το "ενιστάμενο"
το
"Γνήσιο" και Πολυκλαδικό-ΠολυΣυνοδικό τρόπο, και εμείς απλά με την
προσωρινή, Αγιογραφική, Αγιοπατερική Απομάκρυνση μέχρι να επέμβει ο
Θεός. Έχει
τον τρόπο Του. Αρκεί εμείς να ακολουθούμε το δικό Του τρόπο που μας
υποδεικνύει
μέσω των Αγίων Πατέρων. Αρκεί να κάνουμε το θέλημά Του, να "αφοριζόμαστε
εκ μέσου αυτών" και όχι να πετάμε διαδυκτιακά αεροπλανάκια των άχαρων
Χαρτοπολεμιστών. Όχι να γινόμαστε ανεπαίσθητοι και ανύπαρκτοι "κώνωπες
επί
κέρατος βοός" του Βαρθολομαίου. Δεν σκιάζεται από ξίφη φτιαγμένα με του
σπουργίτη το φτερό...
Στο τέλος του κειμένου
σου, στην κατακλείδα της προσευχής σου το λέγεις μόνο με λόγια,
"ομολογείς" με λόγια αδειανά, "λόγια της καραβάνας". Μέσα
από ένα φόρτο συναισθηματικής διακινήσεως και όχι Αγιοπνευματικής κατανύξεως,
καταλήγεις και "συναρπάζεις" με το "...να αγωνιστούμε υπέρ των
Πατρίων και Ιερών Παραδόσεών μας και εναντίον της λαίλαπας τους
οικουμενισμού!"
Πω, πω, πάτερ μου, τί να
σου πω, ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ! "Λαίλαπα" πωωωω... Λες και τραγουδάς άσμα του
Κατηχητικού. Λες και αρμενίζεις σε βαρκούλα, σε ασφαλές λιμάνι ψευτοευσεβισμού
και καθεστώτος οργανωσιακού. Μπράβο πάτερ, πολύ μεγάλη "λαίλαπα"
λογίζομαι αλλ' εν' αρχιμανδριτικώ κρανίω.
Για όμως βγες δημοσίως και
παρακάλεσε το Δεσπότη σου να κόψει τη Μνημόνευση του Προέδρου του, ο οποίος με
τη σειρά του φοβείται να κόψει τη Μνημόνευση του δικού Του Αρχι-Οικουμενιστή
Προέδρου.
Για βγες στο διαδύκτιο και
κάνε δημόσια δήλωση πως αποτελεί απαίτηση του Ποιμνίου σου να συκληθεί ΑΜΕΣΑ η
Ιερά Σύνοδος και να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ επισήμως τον Οικουμενισμό, τα Συλλείτουργα, τις
Συμπροσευχές του Πατριάρχου.
Για βγες, αν θες, και για
λαίλαπα εμένα μη μου λες, βγες και καταδίκασε τις κατάπτυστες, προδοτικές και
απολύτως, πρωτίστως ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ενέργειες του Πατριάρχη και ΤΟΤΕ θα δεις
λαίλαπα... Τσουνάμι θα σε βαρέσει, θα σου κοστίσει τη θέση και θα πας
εξόριστος, όχι μόνο στη Συρία μα και στη Σιβηρία!
Αλλά σιωπούμε.
Εθελοτυφλούμε. Κάνουμε τα στραβά μάτια. Είδαμε τη διάκρισή σας με τον
Βατοπαιδινό Εφραίμ και τις διπλωματικές του δηλώσεις στα Πανάκριβα Ξενοδοχεία.
Εσείς δεν κάνετε το θέλημα του Θεού. Κάνετε το δικό σας. Δεν εφαρμόζετε τους
Αγίους Πατέρες. Αναγορεύεστε οι ίδιοι ως Μεταπατέρες που θα αναπληρώσετε τις
δικές του ανθενωτικές "ατέλειες" και "αποτυχίες". Δεν
κάνετε υπακοή στους Προμάχους της Πίστεως, στους Ομολογητές και Μάρτυρες της
Πίστεως που έχυσαν το αίμα τους για να χετε σεις τους τίτλους, τα οφφίκια, τα
διαμαντοστόλιστα και ολόχρυσα και πάνυ πανάκριβα ιερατικά είδωλά σας.
Ας πεθάνετε όμως πρώτα, ας
αγιάσουν τα χαριτόβρυτα κοκαλάκια σας κι' ας τελέσετε αναρίθμητες, υπερφυσικές
θαυματουργίες και τότε σας λέμε και σας Πατέρες!
Δεν έχετε το Θεό σας.
Κάνετε υπακοή στο εγώ σας. Κάνετε τυφλή υπακοή και υποταγή στην
πολιτικοποιημένη, άπρακτη και ανύπαρκτη Δεσποτοκρατία, σε αιρετικούς
Ψευδοεπισκόπους και Λυκοποιμένας.
Τολμάς και μας κατηγορείς
για Σχισματικούς; Θρασύτατε, Θρασύδειλε Ιεροκηρυκα!
ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ π. ΙΩΗΛ:
Στο όνομα της αγάπης του Χριστού, στο Όνομα του
Πατρός των Φώτων και του Αγίου Πνεύματος της Αληθείας, πες μου εν πάση αληθεία,
* δεν ήταν ΣΧΙΣΜΑ όταν στις 29 Νοεμβρίου 2006 εισήγαγαν τον Αιρεσιάρχη Τρισκατάρατο Πάπα όχι
σε ανθρώπινη οικίαν, σύμφωνα με την Αγιογραφική Εντολή "μη λαμβάνετε αυτόν
εις οικίαν" αλλά τον έβαλαν στην Πατριαρχική Οικία, την Οικίαν του Θεού
και τέλεσαν γυμνή τη κεφαλή, εν πλήρη καταστολή Μνημόνευση Ομολογιακή επί της
Ωραίας Πύλης η οποία Ωραία Πύλη έχασε έκτοτε κάθε ωραιότητα της Παρθενίας και
κατέστη Κακάσχημη Πύλη, παραβεβιασμένη, ματωμένη και τεθανατωμένη.
* Δεν ήταν Σχίσμα όταν τον
αποκάλεσαν Παναγιώτατον και ανεγνώρισαν έτσι το "Πρωτείο" και την
"Αποστολική του Διαδοχή";
* Δεν ήταν σχίσμα, βεβήλωση και
βλασφημία όταν του έψαλλαν "Ευλογημένος ο Ερχόμενος" καθώς και τον
επαίσχυντο Πολυχρονισμό και του φόρεσαν Πατριαρχικά Άμφια;
Πες μου, π. Ιωήλ, ΠΟΙΟΣ
Άγιος Πατέρας απηύθυνε ποτέ αυτή την φρικτή, Μεσσιανική, Σωτηριολογική Ομολογία
σε Αιρετικό, Βλάσφημο και Αντίχριστο Εξολοθρευτή των Ορθοδόξων; Το γαϊδουράκι
τους έλειπε και απορώ πως δεν έτρεξαν πανικόβλητοι δράκοι στα μπουντρούμια της
Βασιλεύουσας να εξοικονομήσουν κάνα όνο με τσιγκέλια στα ρουθούνια!
* Δεν τελούν ΣΧΙΣΜΑ όταν
σχίζουν την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού και την κάνουν δυό και τρείς και χίλιες
δεκατρείς, κι' έφυγαν αυτοί και μείναμε εμείς; Και σας πειράξαμε εμείς; Και δεν
σας πείραξε η καταπάτηση και ακύρωση του Δόγματος της Μοναδικότητος της
Εκκλησίας; Κι' είμαστε σχισματικοί εμείς; Γιατί;
Αλήθεια, απορώ, ΓΙΑΤΙ δεν
μπορείτε να το καταλάβετε αυτό, ότι ΔΕΝ κάνουμε Σχίσμα, ΔΕΝ δημιουργούμε ΑΛΛΗ
Εκκλησία, άλλη Σύνοδο, άλλες χειροτονίες; Μήπως θα πρέπει λίγο πιο ταπεινά και
δίκαια να ξανακοιτάξετε το θέμα και να πάψετε να αδικείτε, να συκοφαντείτε, να
σταυρώνετε, να σπιλώνετε και να κολάζετε αδελφούς εν Χριστώ που δυναμικά δεν
ανέχονται τις καθ' ευατού ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ πράξεις των ΠΡΟΔΟΤΩΝ Ηγετών και
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΣΤΕ υπ' αυτών χωρίς να δημιουργούμε Νέα "Γνήσια" Εκκλησία
των Αποτειχισμένων;
Είδατε πουθενά να κάνουμε
δική μας άλλη, νέα εκκλησία με νέα Σύνοδο και νέες χειροτονίες; Αυτό ακριβώς
το σχίσμα εννοεί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος που λέει "ούτε
το αίμα του μαρτυρίου δύναται να ξεπλύνει». Αυτό εννοεί και ο Άγιος Γέροντας
Παϊσιος και ο Γέροντας του Αθω που επικαλείσαι. Μην παραποιείτε τα λόγια τους
και τα κόβετε και τα ράβετε κατά το δοκούν, προς το συμφέρον της αιτήσεώς σας!
Όταν ο ίδιος ο Μέγας και Ιερός Φώτιος μας
καθησυχάζει, το πιστοποιεί, το ξεκαθαρίζει και δογματίζει διά Θεοπνεύστου
Συνόδου και εκατοντάδα υπολοίπων Συνοδικών Αγίων Πατέρων ότι ΔΕΝ κάνουμε
σχίσμα, εσένα πάτερ Ιωήλ Κωνστάνταρε, Σχισματοστάνταρε, θ' ακούσω;
«Ου γαρ επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων
διδασκάλων κατέγνωσαν, και ΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙ την ένωσιν της Εκκλησίας
απέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι»
(P.G.137, 1068AC).
Λοιπον πάτερ μου; Είσαι συ πιό θεόπνευστος
και διακριτικός από τους Αγίους Πατέρες; Από πότε υποκαθιστάς τις Συνόδους και
δογματίζεις για αδιάκριτες αποκοπές, αποπηδήματα, σχίσματα και αποσχίσεις; Και
κάθεσαι και μου υπογραμμίζεις με κόκκινα βασιλικά-αυτοκρατορικά και έντονη,
φανταχτερή γραμματοσειρά για τον μη υποχρεωτικό του ΙΕ' Κανόνος; Ωραία! Και εφ'
όσον είναι δυνητικός, γιατί εσύ δεν έχεις την εν Θεώ δυνητικότητα και δεινότητα
να τον εφαρμόσεις;;; Εφ΄ όσον δεν είναι υποχρεωτικός αλλά μάθημα κατ' επιλογήν,
γιατί εσύ δεν επιλέγεις την Αγιοπατερικη Οδό να κάνεις μάθημα σωστό κι' αληθινό
και ομολογιακό;
Μας ρωτάς λοιπόν:
"Ερωτούμε: Έπαυσε τόσο ο γέρων Αυγουστίνος, αλλά και οι δύο άλλοι
μητροπολίτες, κατά τον χρόνο που εφήρμοζαν τον επίμαχο κανόνα, να
συλλειτουργούν με τους άλλους αρχιερείς οι οποίοι συνέχισαν το μνημόσυνο;
Έπαυσαν να αποτελούν μέλη της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος; Έπαυσαν
να έχουν Εκκλησιαστική κοινωνία και συνεργάζονται με τους όπου γης κανονικούς
Ορθοδόξους αρχιερείς;
Απαντούμε: Όχι, ΔΥΣΤΥΧΩΣ
δεν έπαψαν, αλλά εάν ΕΠΑΥΑΝ και επέμεναν και ένωναν τις φωνές τους άπαντες οι
Συνοδικοί, ΔΕΝ θα είχαμε αυτά τα αισχρά και προδοτικά παρατράγουδα σήμερα. Με
τη δική μας ανοχή και ενοχή συμβαίνουν αυτά. Δεν θα βλέπαμε τέτοια περιφρόνηση,
καταφρόνηση και καταπάτηση των Ιερών Κανόνων. Δεν θα τους αφήναμε να κάνουν
ανενόχλητοι τη δουλειά τους. ΔΙΟΤΙ θα γινόταν Σύνοδος και θα λυόταν άμεσα το
θέμα.
Γιατί δεν γίνεται Σύνοδος
Πατριαρχών να δικάσουν τον Αιρετικό Βαρθολομαίο και γίνεται μόνο Σύνοδος Μείζων
και Υπερτελής να αφορίσει τον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο και να καθαιρέσει τον
ακαθαίρετο Πύργο π. Ευθύμιο;
Ξέρω, μην κουράζεσαι, μη
βιάζεσαι, σα πονηρή αλεπού θα πεταχτείς να μου πεις, τότε "γιατί ο κ.
Σωτηρόπουλος δεν Αποτειχίζεται;" Τρέχα γύρευε, μάθε και ερεύνησε. Τα
είπαμε, τα ξαναγράψαμε, το χαβά σας εσείς. "Και άρα δεν είναι δυνατόν να
προβάλλεται ο Αυγουστίνος ως Ορθόδοξος ηγέτης και ως παράδειγμα προς μίμησιν
από τους αδελφούς της «αποτειχίσεως».
Πρώτον, θα'πρεπε να
ντρέπεσαι, ειδικά εσύ, που τον πιάνεις στο στόμα σου και λες "ο
Αυγουστίνος" λες κι' ήτανε "μπάρμπας" σου! Λίγος σεβασμός δε
βλάπτει. Δεύτερον,πάλι θα έπρεπε να ντρέπεσαι για τον άκρως κουτοπόνηρο
συλλογισμό σου "ή επιβάλλεται ο αναθεματισμός του (θα τό'θελες ε;) ή
οφείλουν την επανένταξή τους εντός των τειχών" (σύμφωνα με τον
αυτοχαρακτηρισμό τους).
Θα έπρεπε για πολλοστή
φορά να ντρέπεσαι και να αισχύνεσαι που αποδεικνύεσαι αμαθής, ρηχός και στην
στοιχειώδη θεολογία ΠΤΩΧΟΣ. Με τέτοια θλιβερή πτώχευση της Ελληνικής Γλώσσης θα
έπρεπε να κρυφτείς και να μην ξαναεμφανιστείς ποζάροντας σα "Σώστης Μεταπατερικός"
των σχισματικών πεπτωκότων αδελφών σου.
ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ πάτερ, ότι
Αποτείχιση σημαίνει τίθεμαι "εκτός των τειχών";; Είσαι εξωφρενικά
θρασύς και εωσφορικός διαστροφέας της Ιεράς Παραδόσεως! Μη βγάζεις δικές σου
θεωρίες και κακεντρεχείς μεταφράσεις. Πρώτα ταπεινώσου και κοίταξε κανένα
Κανονολόγο Ερμηνευτή να σου πει αυτός την ανάλυση της εννοίας Αποτείχιση. Κι'
είσαι και ιερεύς και διαβάζεις, υποτίθεται το Μικρό Απόδειπνο. Για κοίταξε το
"Άσπιλε, Αμόλυντε..."
ΜΗΠΩΣ σου πέρασε ποτέ,
πτωχέ και δειλέ, (κι' ας λές εσύ ότι σε βρίζω, πίστεψέ με, χάρι σου κάνω και
λίγα σου αποδίδω, με τέτοιες ΜΑΛΘΑΚΟΤΗΤΕΣ και ΠΟΡΝΙΚΕΣ συμβιβαστικότητες
κάθεσαι και "συνουσιάζεσαι" με τον πενιχρό και υποκειμενικό
ορθολογισμό σου) μήπως, λέω, σου πέρασε ποτέ από το σκοτεινιασμένο,
αρχιμανδριτικό μυαλό σου η αρχή της ευσυνειδησίας και αξιοπρεπείας να πεις:
"για κάτσε, ρε μήπως εννοεί κάτι άλλο αυτή η λέξη την οποία ΚΑΤΟΠΙΝ
ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑΣ χρώνται οι Άγιοι Πατέρες κι' εγώ πάω να πουλήσω πνεύμα, να εκτεθώ
και να ρεζιλευτώ ανεπανόρθωτα;"
Μήπως σου πέρασε ποτέ από
το μυαλό σου ότι ΔΕΝ σημαίνει "πηδώ εκτός" - "έξω από τα
τείχη" (όξω από την Ορθοδοξία όλοι σας!) αλλά ΧΤΙΖΩ ΤΕΙΧΗ
ΓΥΡΩ -ΑΠΟ- ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ;;;;;;;;;;;;;;;;
Μήπως σου πέρασε ποτέ από το
μυαλό σου ότι δεν έχεις καμία ιδέα τι πάει να πει Αποτείχιση, Εντοίχιση και
Αποπήδηση;
Ο νους σας μόνο στο "πνευματικό πήδημα" της Δεσποτολαγνείας
και μοιχεπιβατικό αποπήδημα της Παποφιλίας. Και υπερπηδάτε τα σύνορα και
καταπατείτε τα δόγματα και τους Πατέρες! Και προσεύχεστε για τη σωτηρία μας....
Θα έπερεπε να ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ
εσύ και ο Αγιορείτης γέροντας, που κρύβεις τ' όνομά του και θεοποιείς την
ταπεινότητά του, ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ που τολμά να αποκαλεί συλλήβδην τους εκατοντάδες
Αγίους Πατέρες και τον ΜΕΓΑ ΙΕΡΟ ΦΩΤΙΟ που προήδρευσε επί της ΑΒ' Συνόδου, ως αδοκίμους!!!
"Αδόκιμος" ο
όρος, αδόκιμοι οι Θεόπνευστοι Πατέρες, "αδόκιμο" και το Πνεύμα το
Άγιο που τους φώτισε και ενέπνευσε αυτό τον "αδόκιμο" όρο! Σαααα ΔΕ
ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑ-ΑΘΩΝΟΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ του συμβιβασμού και του φιλοπατριαρχικού
προσκυνηματισμού!
Θα μας πείτε σεις οι
προσκυνημένοι πως ήταν "αδόκιμοι" οι Άγιοι Πατέρες και είστε σεις
ΔΕΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΙ, οι δόλιοι και δόκιμοι, δοκησίσοφοι και σκυλόσοφοι! Κι' ο
πάνσοφος και περισπούδαστος και φευγάτος "γέροντας" διατείνεται ότι "φεύγουμε
από την Εκκλησία με την Αποτείχιση!"
Και εάν σας πω εγώ ότι ΦΕΥΓΕΤΕ
εσείς και το φευγιό σας είναι φαύλο, ένοχο, αιρετικό και ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ,
ας είσαστε γραφειοκρατικά "μέσα στα τείχη", μέσα στη δεσποτοκρατική
χλιδή, μέσα στη αριχερατική αυλή του Καϊάφα!
ΕΛΑΤΕ λοιπόν να λύσουμε το
αίνιγμα. Ελάτε να δούμε ποιός έχει δίκαιο.
Μας λέτε
"σχισματικούς." Σας λέμε τώρα εμείς ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ.
Μας λέτε ότι
"φεύγουμε". Σας λέμε ότι ΦΥΓΑΤΕ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ
και είστε φευγάτοι της
κακιάς αιρετικής σας ώρας!
Ας δούμε όμως τι λέγουν οι
Άγιοι Πατέρες, έτσι δειγματοληπτικά διότι παραδείγματα υπάρχουν χιλιάδες
αναρίθμητα και απανωτά, χαρακτηριστικά και ξεκάθαρα.
ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ: "Ων το φρόνημα
αποστρεφόμεθα, ΤΟΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣΗΚΕΙ ΦΕΥΓΕΙΝ. (P.G.
26,1188Β).
Χρειάζεται μετάφραση το ΦΕΥΓΕΙΝ, αποσκιρτάν και αποχωρείν ΑΜΕΣΑ, από
αυτούς τους "εντοιχισμένους" και από πολλά είδωλα των εθνών δαιμόνια
περιστοιχισμένους, που τα αποκαλούν όλα "Εκκλησίες".
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: "Ουδ’ αν προς ώραν
(ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ!!! ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΚΛΑΣΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ) αυτών
επεδεξάμεθα την συνάφειαν, (την κοινωνία, το σοί, τη σάρα και μάρα και το κακό,
οικουμενιστικό συναπάντημα) ει σκάζοντας (ΧΩΛΑΙΝΟΝΤΑΣ) περί την Πίστιν
εύρομεν." (P.G.
32,992-994. Πέτρω Επισκόπω Αλεξανδρείας). Εσείς σκάζετε και κράζετε και
χωλαίνεται επταπλασίως και μιλάτε μετά για σχίσμα.
ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ: "Οσοι
κοινωνούν μαζι με τους Αιρετικους, αυτοί ως αληθώς ΑΠΟΣΧΙΖΟΝΤΑΙ της
Εκκλησίας. (P.G.
99, 1065CD. Ιωσήφ Αρχιεπισκόπω).
Μήπως πάτερ μου είσαι ΣΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ και επειδή έκοψες ΕΣΥ την ουρά σου θέλεις
και οι υπόλοιποι να κολαστούν μαζί σου;
ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ο οποίος μάλιστα ΠΡΟ της Γ΄ Αγιας Οικουμενικής Συνόδου, αυστηρώς προτρέπει το Ορθόδοξο Ποίμνιο της Κωνσταντινουπόλεως : "Ασπίλους και αμώμους εαυτούς τηρήσατε, ΜΗΤΕ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ τω μνημονευθέντι (Νεστορίω), μήτε μην ως διδασκάλω προσέχοντες, ει μένει λύκος αντί ποιμένος. (P.G. 77,1258. Προς Κλήρον και Λαόν Κωνσταντινουπόλεως).
ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ: "Εν καιρώ Αιρέσεως ου κατά τα εν ειρήνη τυπωθέντα πάντως απαραλείπτως γίνεται, διά την αναγκάζουσαν χρείαν. Οπερ φαίνεται πεποιηκώς ό τε μακαριώτατος Αθανάσιος (Αλεξανδρείας), και ο αγιώτατος Ευσέβιος (Σαμοσάτων), ΥΠΕΡΟΡΙΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΠΟΙΗΣΑΜΕΝΟΙ. Και νυν δε το αυτό οράται πραττόμενον εν τη παρούση αιρέσει. (P.G. 99, 1645D Μεθοδίω μονάζοντι).
ΔΕΝ είμαστε σε καιρό ειρήνης αλλά σε καιρό
διωγμού εκ των έσω. Αλλά φαίνεται ότι όποιος δεν αποδέχεται τις κινήσεις και
αποφάσεις του Βαρθολομαίου και του Παγκοσμίου Συμβουλίου "Εκκλησιών"
θα διώκεται αγρίως!
ΕΣΥ πάτερ Ιωήλ, είσαι ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ
διότι εγκατέλειψες την Εκκλησία του Χριστού
και προσχώρησες ως εξέχον μέλος στο ΠΣΕ.
Η Εκκλησια της Ελλάδος είναι μέλος του
ΠΣΕ!
Η Κεφαλή και "Μητέρα" Εκκλησία
μέλος του ΠΣΕ.
ΤΟ ΠΣΕ είναι ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;;;;;;;;;;;
Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ είναι Εκκλησία;;;;;;
Και κάνουμε εμείς σχίσμα που δεν
υποτασσόμαστε στους αιρετικούς; Δεν ακούς; Δε μιλάς; Άφησε να μιλήσει
ένας ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ και λιγάκι, όχι μόνο εσείς και οι γεροντάδες σας!
Ο Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων, πολύ πριν
από την συγκρότηση της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, φωτίστηκε από το Άγιο Πνεύμα,
προφήτευσε, εδίδαξε και εδογμάτισε την Αποτείχιση από Αιρετικούς όπως τον
Βαρθολομαίο. Πολύ αργότερα ήρθε ταπεινά και οικειοποιήθηκε ολόκαρδα την
διδασκαλία του, προερχομένη εξ' ενός μόνο Αγίου, δίχως καμία ιδιαίτερη
επιφύλαξη ή αμφισβήτηση η Αγία Πρωτοδευτέρα Αποστολική Σύνοδος (η οποία επέχει
ισχύν Οικουμενικής) και θεοπρεπώς, Θεαρέστως μέλπουσα την προσήρτησε στον ΙΕ'
Ιερό της Κανόνα. Διότι οι υποχρεωτικές διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων
ταυτίζονται με τις Υποχρεωτικές Εντολές των Ιερών Κανόνων.
"ΕΙ ΔΕ ΤΙΝΕΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΙΕΝ
ΤΙΝΟΣ, ΟΥ ΔΙΑ ΠΡΟΦΑΣΙΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΙ' ΑΙΡΕΣΙΝ ΥΠΟ ΣΥΝΟΔΟΥ Η
ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗΝ, ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΑΞΙΟΙ, ΩΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.
(Αγ. Σωφρόνιος Ιεροσολύμων +673 Βαλσαμώνος P.G.
137, 1069Β).
Και εάν, π. Ιωήλ, δεν σου
φτάνει αυτό, ας σου αρκέσει και ας ικανοποιήσει την πολυτάραχη και υποδουλωμένη
τοις πατριαρχικοίς ψυχή σου, ο Μέγας Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ο Γερμανός
Β΄: Ας σου μάθει αυτός της Αποτειχίσεως την Αλφαβήτα! Για να μάθεις να μην τα
κάνεις πίττα.
"Εξορκίζω όλους τους
λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να
φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους
Λατίνους, (όπως ο Βαρθολομαίος) και μήτε σε εκκλησία να
συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία
από τα χέρια τους. (θες και να σουφιλήσω το χέρι;;;;) Είναι καλύτερα να
προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, (ιδού η Κατ' Οίκον
Εκκλησία) παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’
δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς". (Αγιος Γερμανός
Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240)
Άλλη φορά σε παρακαλώ, να
παραπέμπεις σε Αγίους Πατέρες προκειμένου να στηρίξεις την κοινωνία μας και την
συμπόρευσή μας με αιρετικούς. Κι' άλλη φορά, άφησε τα πονηρά, περί της
Αγιοκατατάξεως του παντίμου και σεπτού, του Υπερτελείου και Υπεροχικού, του
Ανωτάτου των Αποστόλων και Μεταπατερικού Οικουμενιστικού Πατριαρχείου! Δεν το
καταλαβαίνεις ότι η Αγιοκατάταξη έγινε για στάχτη στα μάτια των αφελών να
"αγιοποιηθεί" ο ίδιος ο Πατριάρχης, να διαγράψει τα δικά του
εγκλήματα και να ξεπλύνει τις ατέρμονες ενοχές του πατώντας σε ξένες αγιασμένες
πλάτες;
Ο Άγιος Γέροντας Πορφύριος
ήταν και είναι όντως Άγιος και ΔΕΝ τον έκανε "Άγιο" ο Βαρθολομαίος,
όπως αρνείται να Αγιοκατατάξει τον Άγιο Γέροντα Παϊσιο και Ιάκωβο Τσαλίκη διότι
ήταν ΣΦΟΔΡΟΙ και ΔΕΙΝΟΤΑΤΟΙ Αντι-Οικουμενιστές.
Το ότι οι Άγιοι Γέροντες
δεν Αποτειχίστηκαν δεν ειναι επιχείρημα υπέρ σου αλλά εις βάρος σου! Εναντίον σου!
Διότι προέβλεπαν την πληθωρική, δεσπόζουσα και δουλική, μίζερη και επιφανειακή
πίστη κάτι Αρχιμανδριτούληδων σαν εσένα και κάτι παχυλών, δειλών δεσποτάδων που
αυτομάτως και αδιακρίτως θα δήλωναν "Σχίσμα".
Οι Άγιοι Γέροντες δεν
επιθυμούσαν να ήταν υπαίτιοι αυτού του υποτιθεμένου και ανυποστάτου σχίσματος
μιας και δεν υπήρχε, ούτε δυστυχώς υπάρχει επίπεδο και υπόβαθρο θεολογικό,
φρόνημα Αγιοπατερικό προς εφαρμογή της Αποτειχίσεως. Δεν έχουμε "νουν
Χριστού, το αυτό φρονείν" αλλά νουν διαβόλου που διαβάλλει την Ομολογία,
την Απομάκρυσνη και την ντύνει "σχίσμα!"
Όταν οι Άγιοι Γέροντες με
το χάρισμά τους βλέπουν ότι πρόκειται να παρεξηγηθούν και αδίκως να
κατηγορηθούν ως υποκινητές ανυποστάτου σχίσματος, προτίμησαν να σιωπήσουν και
να απολογηθούν το Θεό για αυτό. Φορτώνονται τη δική μας δειλία και φέρουν στους
ώμους τους τη δική μας ένοχη σιωπή.
Και βέβαια "είχαν
ευαισθησία στα δογματικά θέματα και στην εφαρμογή των Ιερών Κανόνων!" Αυτό
όμως δεν σου δίνει εσένα το δικαίωμα να μας λοιδορείς και να μας κολάζεις!
Αξιώθηκα να γνωρίσω τον Άγιο Γέροντα Πορφύριο και πάλι αξιώθηκα, κατ'
οικονομίαν ΧΩΡΙΣ να είμαι άξιος, μεγάλων Θεοσημειών και μαρτυριών που μάλιστα
εντείνουν και ενισχύουν την εν Κυρίω μου απόφαση να απέχω προς το παρόν από
τους Αιρετικούς.
Εσύ που κάνεις τον
"παληκαρά", έλα εδώ στην Αυστραλία και
* πες κατάμουτρα τον
Στυλιανό ότι ο Χριστός ΔΕΝ αναδείχθηκε αναμάρτητος σταδιακώς κατόπιν πάλης και
αγώνος με την ηδονή, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, αλλά πες του ευθαρσώς και
ομολογιακώς πως ήταν ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΕΞ' ΑΚΡΑΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ κατά τους Αγίους Πατέρες
και θα δεις τι έχεις να πάθεις!
* Έλα να του πεις πως
ΚΑΚΩΣ υπεραγαπά και "θαυμάζει έντονα" τις χυδαιότητες και βλασφημίες
του Μεγίστου Αντιχρίστου Καζαντζάκη για ένα "αμαρτωλό, πόρνο και
μέθυσο" Χριστό, ότι ΚΑΚΩΣ υψώνει το δάκτυλό του το Αρχιερατικό σα ποιητής
σκυλόσοφος και διατείνεται πως "δεν είναι θεολογία αλλά "work of
art" (καλλιτεχνικά αριστουργήματα) και βεβαίως επιτρέπονται "ποιητική
αδεία" (τον έχω ηχογραφημένο σε βιντεοκασσέτα!). Αρχιερατική αηδία.
* Έλα να του πεις πως
ΚΑΚΩΣ υπέγραψες στο Μπαλαμάντ πως είμαστε, όχι ΜΙΑ αλλά πολλές Βαπτισματικές
Αδελφές Εκκλησίες με κοινά μυστήρια!
* Έλα να του πεις πως
ΚΑΚΩΣ επαίνεσες, εξύψωσες, ελιβάνισες και εδόξασες με ειδικό δισέλιδο αφιέρωμα
στην Εφημερίδα Νέος Κόσμος τον προηγούμενο "κακώς" παραιτηθέντα
Αιρεσιάρχη Πάπα, που τώρα τραβιέται σε Δίκες απανωτές και κατηγορίες
σοβαρότατες και υποστατές για κάλυψη κιναιδισμού και παιδεραστίας;
Έλα να μου πεις και μένα σαν
πατέρα τριών αγγελουδιών, να κοινωνήσω από τα χέρια του! Έλα πάτερ μου να τα
βάλεις μαζί του και θ' αγιάσεις πάραυτα και θα σε προσκυνήσω ως Μάρτυρα και θα
εισηγηθώ πρώτος την Αγιοκατάταξή σου!
Πες εκεί τον αγιορείτη
γέροντά σου που μας κοροϊδεύει ότι "ψάχνουμε με το φανό σε όλη την Ελλάδα
να "ποιήσουμε ένα προσήλυτον" να 'ρθει κι' αυτός που αρέσκεται στα
ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, να κοιτάξει κατάματα τα δίδυμα που μας χάρισε ο
Θεός και να τα διατάξει να προσκυνήσουν τον Πάπα! Δεν ψάχνουμε οπαδούς. Δεν
ψάχνουμε ιερείς. Αν τους αξίζουμε, θα μας τους στείλει, έστω κι' έπειτα από
σαράντα χρόνια στην έρημο της Αυστραλίας, όπως εκπληρωθεί το ρηθέν και
προφητευθέν υπό του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού ότι "θα χρειαστεί να
ταξιδέψεις από τη μία χώρα στην άλλη να βρεις πιστό, θεοσεβή ιερέα!"
Πες του γέροντά σου να
έρθει να τα βάλει και αυτός με τον τύραννο της Αυστραλίας. Και πες του να
γράψει κείμενο (και θα το δημοσιεύσουμε), που να αποδεικνύει ότι είμαστε
σχισματικοί και «κάπως έτσι ξεκίνησαν, ξεκινούν και καταλήγουν τα αποκόμματα
των παλιοημερολογητικών φατριών". Να μας πιστοποιήσει, πες του, το
"διορατικό" του χάρισμα ότι "θα αρχίσουν και τελικώς να φτιάξουν
δική τους «ιεραρχία» όπως πράττουν δυστυχώς και τόσοι άλλοι!"
Πες του πως είναι
ψευδοπροφήτης και δεν σκεφτόμαστε ούτε κατά φαντασίαν να φτιάξουμε δική μας
Ιεραρχία, να μη φοβάται, δεν θα το κλέψουμε την αίγλη των οικουμενιστικών,
δεσποτοκρατικών ειδώλων του. Κάποτε το έγραψα και εγώ, παρασυρμένος από
ενθουσιασμό, για ενδεχόμενες χειροτονίες και με έβαλε ο π. Ευθύμιος δικαίως και
αγιοπατερικώς στη θέση μου! Που δεν αξίζετε εσείς οι μαγαρισμένοι Νεο-Αθωνίτες
και Νεοφαναριώτες, ούτε το υποπόδιον των ποδών του να λύσετε και επιχειρείτε να
το φτύσετε κατάμουτρα για τον Αντι-Οικουμενιστικό του Αγώνα. Ο αναμάρτητος
πρώτος το πτύσιμο βαλέτω!
Πες τον αγιορείτη γέροντά
σου, ως προς την ειρωνική ερώτησή του: "Από πού θα λαμβάνουν μύρο για τις
βαπτίσεις; Αλλά και τώρα εάν προβούν στο μυστήριο του Βαπτίσματος, το Άγιον
μύρο πώς θα το χρησιμοποιήσουν αφού έχει λάβει την ειδική ευλογία στο
Οικουμενικό Πατριαρχείο; Ή μήπως και αυτό, μαζί τους τώρα έχει «αποτειχισθεί»
και έλαβε από μόνο του την ευλογία; Και πού θα τρέχουν να «χειροτονηθούν» εάν,
αλλοίμονο παγιωθούν στις απόψεις τους αυτές και κυρίως όταν κληθούν ν'
αντιμετωπίσουν απρόβλεπτες έως τώρα ανάγκες και εσωτερικές καταστάσεις;»
Πες
του λοιπόν επειδή είναι είρωνας, εμπάικτης και φτηνός, επειδή είναι
χυδο-χαρισματούχος και ψευτο-ταπεινός, δεν θα του κάνω τη χάρι ν' απαντήσω.
Απαξιώ. Ντροπή του. Ας πάει να ξυριστεί και να γυαλίζει σκαρπίνια στην Ομόνοια,
πιότερο καλό θα κάνει.
Αφού λέει "από μικρό
παιδί μέχρι και τώρα που γέρασα, τα μάτια μου είδαν πολλά και γνώρισα για τα
καλά τους εκ δεξιών πειρασμούς» ας εξετάσει καλύτερα και βαθύτερα τον εαυτό του
για τους δικούς του εκ δεξιών και εξ' ευωνύμων και εκ κέντρων και οπισθίων πειρασμούς
και ας αφήσει εμάς ήσυχους.
Εκτός βέβαια εάν δεν τα
είπε έτσι ακριβώς αλλά τα εννοούσε αποκλειστικώς για τους ενισταμένους ζηλωτές
και τα μεταφέρεις τώρα εσύ πάτερ μου, όπως σου κατεβαίνει και τα πλέκεις και τα
ράβεις προς το δολοπλόκο συμφέρον σου εναντίον της Αποτειχίσεως, τότε ζητώ
ειλικρινά συγγνώμη από το Γέροντα Αγιορείτη και ας μου συγχωρέσει την εν βρασμώ
μου επίθεση. Εύχομαι εγώ αυτός ΑΝΑΘΕΜΑ είνε υπέρ αυτού και του δούλου του Θεού
Ιωήλ, αμήν γένοιτο!
Είσαι ιερεύς και ίσως μιά
μέρα να παρακαλώ το Θεό, να επιτρέψει να με φτύσεις για να δροσιστώ από την
κόλαση που θα υποστώ. Και δεν ειρωνεύομαι. Εάν ένας ολόκληρος Άγιος Πορφύριος
έλεγε και το πίστευε, και έλεγε ότι ο Θεός μια μέρα θα του πει: "Τί θέλεις
εσύ εδώ;" - τότε τι να πω εγώ ο τρισάθλιος εν τω κόσμω;
Τέλος, π. Ιωήλ,
Υποθέτω πως τα
χριστιανούλικα, δειλούτσικα ιστολόγια δεν θα δημοσιεύσουν την παρούσα απάντησή
μου κάτω ακριβώς από την δική σου. Δεν κινούνται επί ίσοις όροις. Δολιότητα και
φαυλότητα σε όλο της το μεγαλείο. Ούτε πάλι καταδέχονται να καλύψουν την πλάτη
τους και να αναγράψουν δικαίως πως:
"οι παρακάτω απόψεις
και σκληρές εκφράσεις του θεολόγου δεν απηχούν τις δικές μας θέσεις αλλά για να
είμαστε δίκαιοι, έντιμοι και συνεπείς στην ελευθερία του λόγου και στο αναφαιρετο,
πανανθρώπινο δικαίωμα της απολογίας, αναρτούμε την απάντηση του λίαν
αγνακτισμένου αδελφού μας εν Χριστώ, Νικολάου Πανταζή, έστω και εάν διαφωνούμε
με την Αποτείχισή του."
ΠΟΥ τέτοια ευαισθησία και
εκκλησιαστική δικαιοκρατία. Αυτούς τους γηρολόγους-ιστολόγους που μόνο
επιθέσεις και καταδίκες αρέσκονται να αναρτούν, που μόνο χυδαιότητες θέλουν να
δημοσιεύουν, τους αφιερώνω τη γνωστή ρήση του άθεου Βολταίρου:
"Μπορεί να διαφωνώ με
τη δική σου θέση, μπορεί να μισώ αυτό που εσύ πρεσβεύεις αλλά θα έδινα και τη
ζωή μου ακόμη για να έχεις εσύ το δικαίωμα να εκφράζεις ελεύθερα αυτα που
πιστεύεις!"
Κι' έρχονται, δυστυχώς, οι
υιοί του σκότους να μας ανοίξουν τα μάτια και να διδάξουν ελευθερία και ήθος
στους σκοτισμένους υιούς του Φωτός...
Για να είμαστε συνεπείς,
π. Ιωήλ, μιας και εγώ σου απήντησα στα δικά σου ερωτήματα, να μου απαντήσεις
και εσύ τώρα στα δικά μου, τα οποία μάλιστα αποτελούν και ερωτήματα χιλιάδων,
εκατομυρίων πιστών ανά τον Ορθόδοξο κόσμο:
1. ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΑΙΡΕΣΗ;
2. ΑΝ ΝΑΙ, ΠΟΙΟΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ Ή ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ
ΓΥΜΝΗ ΤΗ ΚΕΦΑΛΗ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ;
3. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΚΑΙ ΘΕΟΔΙΔΑΚΤΗ ΣΤΑΣΗ
ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ, ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ; ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ;
4. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ; ΠΟΙΑ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΜΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΤΕΡΟΖΥΓΙΑ ΜΕ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ;
5. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ, ΝΑ ΣΥΝΤΡΩΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΣΤΗ ΣΥΡΟ, ΟΠΩΣ Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΒΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΑΙΡΕΣΗ ΑΛΛΑ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ" ΚΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ; Ή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΤ' ΕΝΤΟΛΗΝ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ;;;
Σχόλιο ἱστολογίου: Χωρίς νά ἐγκρίνουμε ἀπόλυτα ὁρισμένες λεκτικές διατυπώσεις τοῦ κειμένου τοῦ Θεολόγου κ. Νικ. Πανταζῆ, τό δημοσιεύουμε διότι δίδει μία ἀπάντηση ἐπί τῆς οὐσίας, ἀποδίδοντας μέ ἀκρίβεια θεολογικά ἐπιχειρήματα, μέ τά ὁποῖα συμφωνοῦμε πλήρως.
Πού υπάρχει το κείμενο του π. Ιωήλ Κωνστάνταρου; Μήπως έπρεπε να το δημοσιεύσετε κι αυτό για να το συγκρίνουμε ως προς τα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο του π. Ιωήλ το έχουμε δημοσιεύσει στο τέλος της αμέσως προηγούμενης ανάρτησης, στην διεύθυνση:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/01/blog-post_15.html