Οπως ο Κύριος επισκέφτηκε το σπίτι του Ζακχαίου και τον οδήγησε στη μετάνοια και τη σωτηρία, έτσι και ο Οικουμενικός Πατριάρχης επισκέπτεται τους αιρετικούς στις χώρες τους, και κάνει διάλογο μαζί τους, για να τους φέρη στην Ορθοδοξία. Οπως οι Ιουδαίοι εγόγγυζαν με τον Κύριο, έτσι και τώρα μερικοί ιδιότροποι γογγύζουν με τον Πατριάρχη, παραβλέποντας την ωφέλεια και την επιστροφή των αιρετικών στην Εκκλησία.
Διαβαζω Ανώνυμος26 Ιανουαρίου 2014 - 7:16 πμ. όσα έγραψες και σκέφτομαι Τι κάνουν στην ψυχούλα του οι οικουμενιστές για να σκέφτεται έτσι .... Ο Ζαγχαίος αμαρτολός ήτανε αρχιερέας του σατανά δεν ήτανε . Ο πάπας είναι αρχιερέας του σατανά Αλλο να πάς στο σπίτι ενός αμαρτωλού και να πείς τη Αληθεια του Θεου και άλλο στον ναό ενός αρχιερέα του σατανά και να θυσίασεις στον Δία μαζί με αυτόν και να τον αποδεχθείς ως καθοδηγητή "ινα πάντες έν ωσι" στα πλαίσια της πανθρησκείας . Εχουμε την άρνηση του Ιησού να προσκυνήσει τον σατανά " Τότε ο Ιησούς εφέρθη υπό του Πνεύματος εις την έρημον διά να πειρασθή υπό του διαβόλου, 2 και νηστεύσας ημέρας τεσσαράκοντα και νύκτας τεσσαράκοντα, ύστερον επείνασε. 3 Και ελθών προς αυτόν ο πειράζων είπεν· Εάν ήσαι Υιός του Θεού, ειπέ να γείνωσιν άρτοι οι λίθοι ούτοι. 4 Ο δε αποκριθείς είπεν· Είναι γεγραμμένον, Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού. 5 Τότε παραλαμβάνει αυτόν ο διάβολος εις την αγίαν πόλιν και στήνει αυτόν επί το πτερύγιον του ιερού 6 και λέγει προς αυτόν, Εάν ήσαι Υιός του Θεού, ρίψον σεαυτόν κάτω· διότι είναι γεγραμμένον, Ότι θέλει προστάξει εις τους αγγέλους αυτού περί σου, και θέλουσι σε σηκώνει επί των χειρών αυτών, διά να μη προσκόψης προς λίθον τον πόδα σου. 7 Είπε προς αυτόν ο Ιησούς· Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου. 8 Πάλιν παραλαμβάνει αυτόν ο διάβολος εις όρος πολύ υψηλόν, και δεικνύει εις αυτόν πάντα τα βασίλεια του κόσμου και την δόξαν αυτών, 9 και λέγει προς αυτόν· Ταύτα πάντα θέλω σοι δώσει, εάν πεσών προσκυνήσης με. 10 Τότε ο Ιησούς λέγει προς αυτόν· Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει. 11 Τότε αφίνει αυτόν ο διάβολος, και ιδού, άγγελοι προσήλθον και υπηρέτουν αυτόν."
3 αποταγές !!!
Oσοι επιθυμούν να αγωνισθούν και να νικήσουν καλούνται σε μία τριπλή αποταγή ωστε με η καθαρή προσευχή εχοντας συνεργό Αυτόν που «εξήλθε νικών και ίνα νικήση» ι να νικησουν στο στενο μονοπατι της Θεωσης.
Σε μία τριπλή αποταγή, σε μια τριπλη απέκδυση σε μια τριπλη απάρνηση...
Τι να νικησουν ? το παθος ,την φθορα τον Θανατο Αυτη ειναι η νικη :Η θεωση !
Η πρώτη: Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού Ειναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς απο το "κοσμικο το υλιστικο φρονημα " προς χαρη του Θειου Λογου
Η δεύτερη αποταγή :Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου. Ειναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με τα πάθη και τις επιθυμίες που οδιγει στον φωτισμό
Η τρίτη αποταγή :Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει.... Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που οδιγει στην Θεωση
Δεν ειναι αποταγες της "στιγμης " Αλλα διαρκειας ... !!! Ειναι σταση ΖΩΗΣ !!!
Στον Βαρθολομαίο και όσους τον μνημονεύουν οι τρεις αποταγες ειναι φανερό οτι δεν υπάρχουν ουτε σαν πράξη ουτε σαν ζητούμενο
Δεν έχει σχέση ? Δεν έγινα κατανοητός ?Συγνώμη ας ξαναπροσπαθήσω ! Το πρώτο σχόλιο συγκρίνει και βρίσκει ανάλογες τις δράσεις του Ιησού και του Βαρθολομαίου : "Οπως ο Κύριος επισκέφτηκε το σπίτι του Ζακχαίου και τον οδήγησε στη μετάνοια και τη σωτηρία, έτσι και ο Οικουμενικός Πατριάρχης επισκέπτεται τους αιρετικούς στις χώρες τους, και κάνει διάλογο μαζί τους, για να τους φέρη στην Ορθοδοξία. " Και καταλήγει σε συμπεράσματα . " Οπως οι Ιουδαίοι εγόγγυζαν με τον Κύριο, έτσι και τώρα μερικοί ιδιότροποι γογγύζουν με τον Πατριάρχη, παραβλέποντας την ωφέλεια και την επιστροφή των αιρετικών στην Εκκλησία. " Είναι σωστός ο λογισμός ? Και αν δεν είναι σωστός ο λογισμός τι δίδαξε στην θεωρία και στην πράξη ο Ιησούς ? Και τι είναι όσοι γογγύζουν ? Θα ήταν σωστός ο λογισμός αν τα πραγματικά πρόσωπα ,το πραγματικό μέρος της επίσκεψης και ο πραγματικό σκοπός και το πραγματικό αποτέλεσμα της επίσκεψης αλλά και το θεσμικό πλαίσιο των επισκέψεων είναι συγκρίσιμα και αν τα συγκρίνουμε ανάλογα . Είναι συγκρίσιμα και ανάλογα τα πραγματικά πρόσωπα ? Τι είναι ο Ζακχαίος? «Καί ἰδού ἀνήρ ὀνόματι καλούμενος Ζακχαῖος, καί αὐτός ἦν ἀρχιτελώνης, καί οὗτος ἦν πλούσιος» (Λκ 19,2) Αμαρτωλός και μάλιστα αμαρτωλός που ταπεινώνεται σκαρφάλωσε σε ένα δέντρο για να δεί τον Ιησού «ἐζήτει ἰδεῖν τόν Ἰησοῦν τίς ἐστι» (Λκ 19,3).«οὐκ ἠδύνατο ἀπό τοῦ ὄχλου, ὅτι τῇ ἡλικίᾳ μικρός ἦν. Καί προδραμών ἔμπροσθεν ἀνέβη ἐπί συκομορέαν, ἵνα ἴδῃ αὐτόν, ὅτι ἐκείνης ἤμελλε διέρχεσθαι» (Λκ 19,3-4). Ὁ πλούσιος κύριος σάν τό τελευταῖο χαμίνι τοῦ δρόμου προσπαθεῖ νά δεῖ καί ἀνεβαίνει πάνω σέ μιά συκομουριά! Ὁ ἄρχοντας σκαρφαλωμένος πάνω σ᾿ ἕνα δέντρο! Είναι ο εκζητών τον Κύριο για να ζήσει σύμφωνα με τον νόμο του Τι είναι ο αιρετικός ? Είχε και τον Κύριο και τον νόμο απο τον εγωισμό καβάλησε το καλάμι και με τη θέληση του έκανε την δικιά του εκδοχή για τον Θεό και το νόμο . Δεν είναι ο εκζητών τον Κύριο βάσει της θεϊκής αποκάληψης για να ζήσει σύμφωνα με τον νόμο του όπως ο Ζακχαίος αλλά ο αρνητής του Θεού που δημιουργεί με το νου του και όπως του αρέσει ενα δικό του Θεό και νόμο . Και αν μάλιστα μιλάμε και για τον Πάπα ? Ο Πάπας λεει ότι έχει δικαιοδοσία επι γής αλλά και ουρανού , όποιον θέλει τον βαζει στην κόλαση όποιον θέλει τον βγάζει και τον πάει παράδεισο και βάζει τον εαυτό του Θεό αντί Θεού .Ο αλάθητος πάπας νομοθετεί ακόμα και αντίθετα στο ευαγγέλιο ...κτλ Είναι συγκρίσιμα και ανάλογα τα πραγματικά πρόσωπα ? Οχι ! Θα υπήρχε μια αναλογία αν αντί πχ για τον Ζακχαίο συζητούσαμε αναφορά στην Σαμαρείτιδα την αιρετική της εποχής ? Οχι δεν αποτείνεται στο Πάπα σαν ανθρώπινο πρόσωπο ( στο Βενέδικτο πχ ) αλλά στον θεσμικό στον επίσημο εκπρόσωπο της αίρεσης . Είναι συγκρίσιμο και ανάλογο το πραγματικό μέρος της επίσκεψης ? Τον Ζακχαίο τον επισκέπτεται στο σπίτι του .Τον θεσμικό τον επίσημο εκπρόσωπο της αίρεσης τον επισκέπτεται στο ναό του σε ώρα θρησκευτικής τελετής . Υπάρχει διαφορά !
Είναι συγκρίσιμος και ανάλογος ο πραγματικό σκοπός της επίσκεψης και το πραγματικό αποτέλεσμα της επίσκεψης? Στονν Ζακχαίο (Λκ 19,8).εἶπε δὲ πρὸς αὐτὸν ὁ ᾿Ιησοῦς ὅτι σήμερον σωτηρία τῷ οἴκῳ τούτῳ ἐγένετο, καθότι καὶ αὐτὸς υἱὸς ᾿Αβραάμ ἐστιν. ἦλθε γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ζητῆσαι καὶ σῶσαι τὸ ἀπολωλός. Πάει ο Βαρθολομαίος και τους υποδεικνύει το λάθος που επέλεξαν , τους λέει οτι έπλασαν ένα θεό στη φαντασία τους κόβοντας και ράβοντας με τα δικά τους μέτρα όπως τους αρέσει ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΎΦΤΗΚΕ ? Τους λέει τα εγκλήματα που κάνανε λόγω της πλάνης τους ? Τους λέει οτι δεν σώζονται αν συνεχίσουν έτσι και τους διδάσκει τον πραγματικό Θεό και τον νόμο του ? Τους σώζει ? Η τους λέει εμπράκτως "ιερό το κοράνι " , ιερή η παράδοση σας και σωτήριος ο δρόμος σας ο θεός σας είναι θεός μου και να συμμετέχω στις θρησκευτικές τελετές σας στο παπικό ναό , στο μονοφυσιτικό ναό , στο τζαμί ή την συναγωγή και σας καλώ να συμμετάσχετε και σεις στις δικές μας γιατί ήμαστε όλοι ιερείς του ίδιου θεού "ινα πάντες έν ώσι " ?Τι λέει ? Και γιατί δεν τα λέει σε μιά αίθουσα διαλέξεων ΑΛΛΑ πάει στους ΝΑΟΥΣ ? Και γιατί ΠΑΕΙ ΚΑΙ συμμετέχει σε θρησκευτικές τελετές ? Μετά τήν ἐπίσκεψη στό σπίτι του «σταθείς ὁ Ζακχαῖος εἶπε πρός τόν Κύριον· ἰδού τά ἡμίση τῶν ὑπαρχόντων μου, Κύριε, δίδωμι τοῖς πτωχοῖς, καί εἴ τινός τι ἐσυκοφάντησα, ἀποδίδωμι τετραπλοῦν» Μάθατε εσείς κάποιος από όσους επισκέφτηκε , συν προσευχήθηκε , μνημόνευσε κτλ να μετανόησε στο ελάχιστο ?
Συνοψίζοντας μέχρι εδώ όσα αναλυτικά είπαμε γράφω στη πρώτη νου δημοσίευση " Ο Ζαγχαίος αμαρτωλός ήτανε αρχιερέας του σατανά δεν ήτανε . Ο πάπας είναι αρχιερέας του σατανά Αλλο να πάς στο σπίτι ενός αμαρτωλού και να πείς τη Αλήθεια του Θεού και άλλο στον ναό ενός αρχιερέα του σατανά και να θυσιάσεις μαζί με αυτόν και να τον αποδεχθείς ως καθοδηγητή "ινα πάντες έν ωσι" στα πλαίσια της πανθρησκείας . "
Είναι συγκρίσιμo και ανάλογo το θεσμικό πλαίσιο των επισκέψεων ? Ο Ζαγχαίου «ἐζήτει ἰδεῖν τόν Ἰησοῦν τίς ἐστι» και << ἦλθε γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ζητῆσαι καὶ σῶσαι τὸ ἀπολωλός. >> Ο αρχιερέας των αιρετικών , ο αρχιραβίνος , ο αρχι ιμάμης ζητάνε την σωτηρία τους απο τον Βαρθολομαίο ? Ο σκοπός των επισκέψεων είναι η μετάνοια , να αφήσουν τις θρησκείες τους και να ασπαστούν την ορθοδοξία ώστε να σωθούν ? Ο Ιησούς πήγε στον απλό άνθρωπο να κηρύξει δεν πήγε οπως ο Βαρθολομαίος στους αρχιερείς των άλλων θρησκειών ( του σατανα ) να μετέχει σε δικές τους (σατανικές) τελετές . Φαντάζεστε τον Ιησού να πηγαίνει ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ σε τέτοιους ναούς και σε τέτοιες τελετές μαζί με Βουδιστές πχ στην πανθρησκιακή τελετή της Ασίζης ? Τάχα μου για την είρήνη , τάχα μου για το περιβάλον κτλ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΤΑΙΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ και όχι για την ένωση του ανθρώπου με το θεό .
Ενα παράδειγμα έχουμε στην αγία γραφή που ο Ηλίας πάει σε συγκέντρωση ιερέων του σατανα Βασ. 18,22 << καὶ εἶπεν Ἠλιοὺ πρὸς τὸν λαόν· ἐγὼ ὑπολέλειμμαι προφήτης τοῦ Κυρίου μονώτατος, καὶ οἱ προφῆται τοῦ Βάαλ τετρακόσιοι καὶ πεντήκοντα ἄνδρες, καὶ οἱ προφῆται τοῦ ἄλσους τετρακόσιοι· >> και είναι γνωστή η συνέχεια .... εχουμε και τον ΣΑΜΨΩΝ στο ναό του Δαγών ... και είναι γνωστή η συνέχεια ! Πουθενά δεν έχουμε παραβίαση των εντολών του δεκαλόγου << εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου....ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής....ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω·..., >> Που βρήκε το παράδειγμα ο Βαρθολομαίος να συμμετέχει σε τελετές με εκπροσώπους άλλων θρησκειών ? Στην επίσκεψη του Κύριου στο σπίτι του Ζακχαίου ?
Οπως ο Κύριος επισκέφτηκε το σπίτι του Ζακχαίου και τον οδήγησε στη μετάνοια και τη σωτηρία, έτσι και ο Οικουμενικός Πατριάρχης επισκέπτεται τους αιρετικούς στις χώρες τους, και κάνει διάλογο μαζί τους, για να τους φέρη στην Ορθοδοξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως οι Ιουδαίοι εγόγγυζαν με τον Κύριο, έτσι και τώρα μερικοί ιδιότροποι γογγύζουν με τον Πατριάρχη, παραβλέποντας την ωφέλεια και την επιστροφή των αιρετικών στην Εκκλησία.
Διαβαζω Ανώνυμος26 Ιανουαρίου 2014 - 7:16 πμ. όσα έγραψες και σκέφτομαι Τι κάνουν στην ψυχούλα του οι οικουμενιστές για να σκέφτεται έτσι .... Ο Ζαγχαίος αμαρτολός ήτανε αρχιερέας του σατανά δεν ήτανε . Ο πάπας είναι αρχιερέας του σατανά
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο να πάς στο σπίτι ενός αμαρτωλού και να πείς τη Αληθεια του Θεου και άλλο στον ναό ενός αρχιερέα του σατανά και να θυσίασεις στον Δία μαζί με αυτόν και να τον αποδεχθείς ως καθοδηγητή "ινα πάντες έν ωσι" στα πλαίσια της πανθρησκείας .
Εχουμε την άρνηση του Ιησού να προσκυνήσει τον σατανά
" Τότε ο Ιησούς εφέρθη υπό του Πνεύματος εις την έρημον διά να πειρασθή υπό του διαβόλου,
2 και νηστεύσας ημέρας τεσσαράκοντα και νύκτας τεσσαράκοντα, ύστερον επείνασε.
3 Και ελθών προς αυτόν ο πειράζων είπεν· Εάν ήσαι Υιός του Θεού, ειπέ να γείνωσιν άρτοι οι λίθοι ούτοι.
4 Ο δε αποκριθείς είπεν· Είναι γεγραμμένον, Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού.
5 Τότε παραλαμβάνει αυτόν ο διάβολος εις την αγίαν πόλιν και στήνει αυτόν επί το πτερύγιον του ιερού
6 και λέγει προς αυτόν, Εάν ήσαι Υιός του Θεού, ρίψον σεαυτόν κάτω· διότι είναι γεγραμμένον, Ότι θέλει προστάξει εις τους αγγέλους αυτού περί σου, και θέλουσι σε σηκώνει επί των χειρών αυτών, διά να μη προσκόψης προς λίθον τον πόδα σου.
7 Είπε προς αυτόν ο Ιησούς· Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου.
8 Πάλιν παραλαμβάνει αυτόν ο διάβολος εις όρος πολύ υψηλόν, και δεικνύει εις αυτόν πάντα τα βασίλεια του κόσμου και την δόξαν αυτών,
9 και λέγει προς αυτόν· Ταύτα πάντα θέλω σοι δώσει, εάν πεσών προσκυνήσης με.
10 Τότε ο Ιησούς λέγει προς αυτόν· Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει.
11 Τότε αφίνει αυτόν ο διάβολος, και ιδού, άγγελοι προσήλθον και υπηρέτουν αυτόν."
3 αποταγές !!!
Oσοι επιθυμούν να αγωνισθούν και να νικήσουν καλούνται σε μία τριπλή αποταγή ωστε με η καθαρή προσευχή εχοντας συνεργό Αυτόν που «εξήλθε νικών και ίνα νικήση» ι να νικησουν στο στενο μονοπατι της Θεωσης.
Σε μία τριπλή αποταγή, σε μια τριπλη απέκδυση σε μια τριπλη απάρνηση...
Τι να νικησουν ? το παθος ,την φθορα τον Θανατο
Αυτη ειναι η νικη :Η θεωση !
Η πρώτη: Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού
Ειναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς απο το "κοσμικο το υλιστικο φρονημα " προς χαρη του Θειου Λογου
Η δεύτερη αποταγή :Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου.
Ειναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με τα πάθη και τις επιθυμίες που οδιγει στον φωτισμό
Η τρίτη αποταγή :Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει....
Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που οδιγει στην Θεωση
Δεν ειναι αποταγες της "στιγμης "
Αλλα διαρκειας ... !!! Ειναι σταση ΖΩΗΣ !!!
Στον Βαρθολομαίο και όσους τον μνημονεύουν οι τρεις αποταγες ειναι φανερό οτι δεν υπάρχουν ουτε σαν πράξη ουτε σαν ζητούμενο
Εκει ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ το ακριβώς αντίθετο ...
Καλή είναι η Εκθεση που έγραψες, αλλά δεν έχει σχέση με το πρώτο σχόλιο.
ΔιαγραφήΟπως πολύ συχνα συμβαίνει, η σκέψη σου είναι στον δικό της κόσμο ...
Δεν έχει σχέση ? Δεν έγινα κατανοητός ?Συγνώμη ας ξαναπροσπαθήσω ! Το πρώτο σχόλιο συγκρίνει και βρίσκει ανάλογες τις δράσεις του Ιησού και του Βαρθολομαίου :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Οπως ο Κύριος επισκέφτηκε το σπίτι του Ζακχαίου και τον οδήγησε στη μετάνοια και τη σωτηρία, έτσι και ο Οικουμενικός Πατριάρχης επισκέπτεται τους αιρετικούς στις χώρες τους, και κάνει διάλογο μαζί τους, για να τους φέρη στην Ορθοδοξία. "
Και καταλήγει σε συμπεράσματα . " Οπως οι Ιουδαίοι εγόγγυζαν με τον Κύριο, έτσι και τώρα μερικοί ιδιότροποι γογγύζουν με τον Πατριάρχη, παραβλέποντας την ωφέλεια και την επιστροφή των αιρετικών στην Εκκλησία. "
Είναι σωστός ο λογισμός ? Και αν δεν είναι σωστός ο λογισμός τι δίδαξε στην θεωρία και στην πράξη ο Ιησούς ? Και τι είναι όσοι γογγύζουν ?
Θα ήταν σωστός ο λογισμός αν τα πραγματικά πρόσωπα ,το πραγματικό μέρος της επίσκεψης και ο πραγματικό σκοπός και το πραγματικό αποτέλεσμα της επίσκεψης αλλά και το θεσμικό πλαίσιο των επισκέψεων είναι συγκρίσιμα και αν τα συγκρίνουμε ανάλογα .
Είναι συγκρίσιμα και ανάλογα τα πραγματικά πρόσωπα ?
Τι είναι ο Ζακχαίος? «Καί ἰδού ἀνήρ ὀνόματι καλούμενος Ζακχαῖος, καί αὐτός ἦν ἀρχιτελώνης, καί οὗτος ἦν πλούσιος» (Λκ 19,2) Αμαρτωλός και μάλιστα αμαρτωλός που ταπεινώνεται σκαρφάλωσε σε ένα δέντρο για να δεί τον Ιησού «ἐζήτει ἰδεῖν τόν Ἰησοῦν τίς ἐστι» (Λκ 19,3).«οὐκ ἠδύνατο ἀπό τοῦ ὄχλου, ὅτι τῇ ἡλικίᾳ μικρός ἦν. Καί προδραμών ἔμπροσθεν ἀνέβη ἐπί συκομορέαν, ἵνα ἴδῃ αὐτόν, ὅτι ἐκείνης ἤμελλε διέρχεσθαι» (Λκ 19,3-4). Ὁ πλούσιος κύριος σάν τό τελευταῖο χαμίνι τοῦ δρόμου προσπαθεῖ νά δεῖ καί ἀνεβαίνει πάνω σέ μιά συκομουριά! Ὁ ἄρχοντας σκαρφαλωμένος πάνω σ᾿ ἕνα δέντρο! Είναι ο εκζητών τον Κύριο για να ζήσει σύμφωνα με τον νόμο του
Τι είναι ο αιρετικός ? Είχε και τον Κύριο και τον νόμο απο τον εγωισμό καβάλησε το καλάμι και με τη θέληση του έκανε την δικιά του εκδοχή για τον Θεό και το νόμο . Δεν είναι ο εκζητών τον Κύριο βάσει της θεϊκής αποκάληψης για να ζήσει σύμφωνα με τον νόμο του όπως ο Ζακχαίος αλλά ο αρνητής του Θεού που δημιουργεί με το νου του και όπως του αρέσει ενα δικό του Θεό και νόμο . Και αν μάλιστα μιλάμε και για τον Πάπα ? Ο Πάπας λεει ότι έχει δικαιοδοσία επι γής αλλά και ουρανού , όποιον θέλει τον βαζει στην κόλαση όποιον θέλει τον βγάζει και τον πάει παράδεισο και βάζει τον εαυτό του Θεό αντί Θεού .Ο αλάθητος πάπας νομοθετεί ακόμα και αντίθετα στο ευαγγέλιο ...κτλ
Είναι συγκρίσιμα και ανάλογα τα πραγματικά πρόσωπα ? Οχι ! Θα υπήρχε μια αναλογία αν αντί πχ για τον Ζακχαίο συζητούσαμε αναφορά στην Σαμαρείτιδα την αιρετική της εποχής ? Οχι δεν αποτείνεται στο Πάπα σαν ανθρώπινο πρόσωπο ( στο Βενέδικτο πχ ) αλλά στον θεσμικό στον επίσημο εκπρόσωπο της αίρεσης .
Είναι συγκρίσιμο και ανάλογο το πραγματικό μέρος της επίσκεψης ?
Τον Ζακχαίο τον επισκέπτεται στο σπίτι του .Τον θεσμικό τον επίσημο εκπρόσωπο της αίρεσης τον επισκέπτεται στο ναό του σε ώρα θρησκευτικής τελετής . Υπάρχει διαφορά !
Συνεχίζεται ….
Είναι συγκρίσιμος και ανάλογος ο πραγματικό σκοπός της επίσκεψης και το πραγματικό αποτέλεσμα της επίσκεψης? Στονν Ζακχαίο (Λκ 19,8).εἶπε δὲ πρὸς αὐτὸν ὁ ᾿Ιησοῦς ὅτι σήμερον σωτηρία τῷ οἴκῳ τούτῳ ἐγένετο, καθότι καὶ αὐτὸς υἱὸς ᾿Αβραάμ ἐστιν. ἦλθε γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ζητῆσαι καὶ σῶσαι τὸ ἀπολωλός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάει ο Βαρθολομαίος και τους υποδεικνύει το λάθος που επέλεξαν , τους λέει οτι έπλασαν ένα θεό στη φαντασία τους κόβοντας και ράβοντας με τα δικά τους μέτρα όπως τους αρέσει ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΎΦΤΗΚΕ ? Τους λέει τα εγκλήματα που κάνανε λόγω της πλάνης τους ? Τους λέει οτι δεν σώζονται αν συνεχίσουν έτσι και τους διδάσκει τον πραγματικό Θεό και τον νόμο του ? Τους σώζει ? Η τους λέει εμπράκτως "ιερό το κοράνι " , ιερή η παράδοση σας και σωτήριος ο δρόμος σας ο θεός σας είναι θεός μου και να συμμετέχω στις θρησκευτικές τελετές σας στο παπικό ναό , στο μονοφυσιτικό ναό , στο τζαμί ή την συναγωγή και σας καλώ να συμμετάσχετε και σεις στις δικές μας γιατί ήμαστε όλοι ιερείς του ίδιου θεού "ινα πάντες έν ώσι " ?Τι λέει ? Και γιατί δεν τα λέει σε μιά αίθουσα διαλέξεων ΑΛΛΑ πάει στους ΝΑΟΥΣ ? Και γιατί ΠΑΕΙ ΚΑΙ συμμετέχει σε θρησκευτικές τελετές ?
Μετά τήν ἐπίσκεψη στό σπίτι του «σταθείς ὁ Ζακχαῖος εἶπε πρός τόν Κύριον· ἰδού τά ἡμίση τῶν ὑπαρχόντων μου, Κύριε, δίδωμι τοῖς πτωχοῖς, καί εἴ τινός τι ἐσυκοφάντησα, ἀποδίδωμι τετραπλοῦν»
Μάθατε εσείς κάποιος από όσους επισκέφτηκε , συν προσευχήθηκε , μνημόνευσε κτλ να μετανόησε στο ελάχιστο ?
Συνοψίζοντας μέχρι εδώ όσα αναλυτικά είπαμε γράφω στη πρώτη νου δημοσίευση " Ο Ζαγχαίος αμαρτωλός ήτανε αρχιερέας του σατανά δεν ήτανε . Ο πάπας είναι αρχιερέας του σατανά
Αλλο να πάς στο σπίτι ενός αμαρτωλού και να πείς τη Αλήθεια του Θεού
και άλλο στον ναό ενός αρχιερέα του σατανά και να θυσιάσεις μαζί με αυτόν και να τον αποδεχθείς ως καθοδηγητή "ινα πάντες έν ωσι" στα πλαίσια της πανθρησκείας . "
Συνεχίζεται ....
Είναι συγκρίσιμo και ανάλογo το θεσμικό πλαίσιο των επισκέψεων ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ζαγχαίου «ἐζήτει ἰδεῖν τόν Ἰησοῦν τίς ἐστι» και << ἦλθε γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ζητῆσαι καὶ σῶσαι τὸ ἀπολωλός. >>
Ο αρχιερέας των αιρετικών , ο αρχιραβίνος , ο αρχι ιμάμης ζητάνε την σωτηρία τους απο τον Βαρθολομαίο ? Ο σκοπός των επισκέψεων είναι η μετάνοια , να αφήσουν τις θρησκείες τους και να ασπαστούν την ορθοδοξία ώστε να σωθούν ?
Ο Ιησούς πήγε στον απλό άνθρωπο να κηρύξει δεν πήγε οπως ο Βαρθολομαίος στους αρχιερείς των άλλων θρησκειών ( του σατανα ) να μετέχει σε δικές τους (σατανικές) τελετές .
Φαντάζεστε τον Ιησού να πηγαίνει ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ σε τέτοιους ναούς και σε τέτοιες τελετές μαζί με Βουδιστές πχ στην πανθρησκιακή τελετή της Ασίζης ? Τάχα μου για την είρήνη , τάχα μου για το περιβάλον κτλ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΤΑΙΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ και όχι για την ένωση του ανθρώπου με το θεό .
Ενα παράδειγμα έχουμε στην αγία γραφή που ο Ηλίας πάει σε συγκέντρωση ιερέων του σατανα Βασ. 18,22 << καὶ εἶπεν Ἠλιοὺ πρὸς τὸν λαόν· ἐγὼ ὑπολέλειμμαι προφήτης τοῦ Κυρίου μονώτατος, καὶ οἱ προφῆται τοῦ Βάαλ τετρακόσιοι καὶ πεντήκοντα ἄνδρες, καὶ οἱ προφῆται τοῦ ἄλσους τετρακόσιοι· >> και είναι γνωστή η συνέχεια .... εχουμε και τον ΣΑΜΨΩΝ στο ναό του Δαγών ... και είναι γνωστή η συνέχεια !
Πουθενά δεν έχουμε παραβίαση των εντολών του δεκαλόγου << εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου....ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής....ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω·..., >>
Που βρήκε το παράδειγμα ο Βαρθολομαίος να συμμετέχει σε τελετές με εκπροσώπους άλλων θρησκειών ?
Στην επίσκεψη του Κύριου στο σπίτι του Ζακχαίου ?
συνεχίζεται ...
Που βρήκε το παράδειγμα ο Βαρθολομαίος να συμμετέχει σε τελετές με εκπροσώπους άλλων θρησκειών ? Πάντως οχι στον Μέγα Αντώνιο που έλεγε : «Καὶ μηδεμία ἔστω ὑμῖν κοινωνία πρὸς τοὺς σχισματικούς, μηθ᾿ ὅλως πρὸς τοὺς αἱρετικούς»· «οἴδατε γὰρ πῶς κἀγὼ τούτους ἐξετρεπόμην»· «σπουδάσατε μᾶλλον καὶ ὑμεῖς ἀεὶ συνάπτειν ἑαυτούς, προηγουμένως μὲν τῷ Κυρίῳ, ἔπειτα δὲ τοῖς ῾Αγίοις· ἵνα μετὰ θάνατον ὑμᾶς εἰς τὰς αἰωνίους σκηνάς, ὡς φίλους καὶ γνωρίμους, δέξωνται καὶ αὐτοί».(Μ. ᾿Αντωνίου, PG τ. 26, στλ. 969C-972Α
ΑπάντησηΔιαγραφή