Ἀπὸ
σχόλιο στὴν ἀνάρτησή μας: «Ὄχι ἀντίδραση
δικῆς μας ἐμπνεύσεως στὴν αἵρεση, ἀλλὰ ἐφαρμογὴ τῆς στάσεως ποὺ μᾶς δίδαξαν οἱ Ἅγιοι».
Τὸ Σχόλιο: Να σταματήσει,
επιτέλους, αυτό το θέατρο! ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ! Όσο αποτειχισμένος είμαι
εγώ, άλλο τόσο είστε κι εσείς! Η "αποτειχισή" σας είναι
"μαϊμού". Μέχρι να αποτειχιστείτε στ' αλήθεια κλείστε, επιτέλους, το
στόμα σας και σταματήστε να ασχολείστε με τους άλλους. Είναι πιό έντιμο».
Βασίλης
Κερμενιώτης
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Κύριε,
Κερμενιώτη
Χαῖρε ἐν Κυρίῳ
Μὲ ὅσα γράφεις, φαίνεται ὅτι
ἀποδέχεσαι τὴν Ἀποτείχιση ὡς ὁδὸ πορείας σὲ καιρὸ αἱρέσεως. Μόνο (κατὰ τὴν
γνώμη σου) ἡ ἀποτείχισή μας εἶναι «μαϊμοῦ»!
Μέχρι τώρα μᾶς πολεμούσατε,
ἐπειδὴ παρουσιάζαμε τὴν Πατερικὴ διδασκαλία, ἡ ὁποία μιλᾶ γιὰ ὑποχρεωτικὴ
Ἀποτείχιση, κι ὄχι προαιρετική, ὅπως ἰσχυρίσθηκαν κάποιοι, ἀπὸ ἕνα σημεῖο καὶ
ὕστερα. Διότι (scripta manent, τὰ γραπτὰ μένουν), δεν
θυμᾶμαι ἡ ὁμάδα τῆς «Συνάξεως τῶν κληρικῶν καὶ μοναχῶν» (καὶ εἰδικὰ ὁ π.
Θεόδωρος Ζήσης, ὁ ὁποῖος ἐπαναλάμβανε ἀπὸ τὸ 2001 τὸ τροπάριο περὶ Ἀποτειχίσεως
ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστάς, καὶ τοὺς κοινωνοῦντας μὲ αὐτούς, διότι αὐτὴ ἡ
«κοινωνία» μᾶς μολύνει), δὲν θυμᾶμαι νὰ εἶπε κάπου ὅτι ἡ ἀπομάκρυνση εἶναι
«προαιρετική»! Προαιρετικὴ ἄρχισε νὰ γίνεται, ὅταν γιὰ κάποιους λόγους ἔγινε
συνείδηση ὅτι δυσκολεύονταν πολλοὶ πνευματικοὶ νὰ τὴν ἀκολουθήσουν, ὁπότε πῶς
νὰ προτρέψουν πρὸς τοῦτο καὶ τὸ λαό; Ἄρα, λοιπόν, τὸ ἐπιχείρημα περὶ
προαιρετικῆς ἀποτειχίσεως (ὅταν ὑπάρχει διαπιστωμένη καὶ κραυγαλέα αἵρεση) ἦρθε
μετά!
Δὲν μᾶς εἴπατε ὅμως, ἄν
–πέρα ἀπὸ τὸ δίλημμα, ὑποχρεωτικὴ ἢ προαιρετική–, ἂν θεωρεῖτε ΑΝΑΓΚΑΙΑ τὴν Διακοπὴ
Μνημοσύνου γιὰ νὰ φύγει ἡ αἵρεση καὶ γιὰ νὰ ἐφαρμόσουμε τὴν σωτήρια Ἐντολὴ
Παλαιᾶς καὶ Καινῆς Διαθήκης περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς («Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν...»). Καὶ δὲν ἀσχοληθήκατε
μὲ αὐτὸ τὸ οὐσιαστικὸ σημεῖο, γιατί ἂν ἀποδεχθεῖτε ὡς ἀναγκαία
τὴν ἀποτείχιση, ξέρατε ὅτι θὰ δεχθεῖτε τὸ ἐρώτημα: Ἀφοῦ εἶναι ἀναγκαία, γιατί
οὔτε ἐσεῖς τὴν πραγματοποιεῖτε, οὔτε τοὺς ἄλλους ποὺ ἀποφάσισαν νὰ τὴν
πραγματοποιήσουν (ἔστω σὲ ἐπίπεδο «μαϊμοῦ») τοὺς ἀφήνετε ἥσυχους; Οὔτε ἐσεῖς
«εἰσέρχεσθε (στὸν δύσκολο δρόμο τῆς ἀποτειχίσεως), οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους
ἀφίετε εἰσελθεῖν».
(Τί εἶναι ἐκεῖνο,
ἀλήθεια, ποὺ σᾶς δυσκολεύει καὶ σᾶς κάνει νὰ ἀσχολεῖστε μὲ ἐλάχιστους ἀδελφούς
σας, ἐσεῖς οἱ πολλοί, ποὺ εἶστε κάτω ἀπὸ τὴν σκέπη μεγάλων ὀνομάτων καὶ λόγιων
ἀντι-Οἰκουμενιστῶν; Γιατί μπαίνετε ἐπίμονα καὶ σχολιάζετε, σὲ ἕνα μικρὸ ἱστολόγιο;).
Κι ἂν ρωτήσετε, γιατί ἐμεῖς
ἀσχολούμαστε μὲ ἐσᾶς, σᾶς ἀπαντοῦμε ὅτι τὸ κάνουμε γιατί ἀλλοιώνετε τὴν ὁδὸ τῶν
Ἁγίων, τὴν ὁμόφωνη στάση τους κατὰ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, ποὺ εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση, ἡ ἀποτείχιση ἀπὸ αὐτούς, ἡ διακοπὴ Μνημοσύνου. Αὐτὴν τὴν θέση τὴν
κατοχύρωσε θαυμάσια ὁ π. Εὐθύμιος στὰ βιβλία του. Τόσο κατοχυρωμένα μάλιστα,
ὥστε ὅταν προσπάθησε νὰ τὴν ἀντικρούσει ἡ «προσφιλής» σας Ἱ. Μ. Πειραιῶς, ἔγινε
ρεζίλι, τόσο, ὥστε νὰ μὴν ἀνταπαντήσει στὴν καταλυτικὴ κριτικὴ τοῦ π. Εὐθυμίου
καὶ νὰ ἀναβάλλει τὴν Ἡμερίδα περὶ Ἀποτειχίσεως, ποὺ ἡ ἴδια προανήγγειλε! Ξέρω,
ἐσεῖς τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθύμιου τὴν βρίσκετε «λίγη»! Παρότι στηρίζετε σὲ
μελέτη δεκαετιῶν στοὺς Ἁγίους Πατέρες (στὸ Ἅγιο Ὄρος καὶ στὸν κόσμο) καὶ ἀκόμα
σὲ μελέτη πλέον τῶν εἴκοσι χρόνων ἐπὶ τῶν ἔργων, ἰδίως, τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ
Στουδίτου. Τόσο «λίγη» εἶναι ὅμως, ὥστε κανεὶς ἀπὸ τὴν «Σύναξη» δὲν θέλησε νὰ τὴν
ἀντικρούσει. Θὰ πεῖτε ὅτι δὲν ἄξιζε. Ναί: «Ἀπορία ψάλτου, βήξ»!
Πέρα ἀπὸ τὰ βιβλία, ὅμως,
τοῦ π. Εὐθυμίου, καὶ πρὶν συνδεθῶ μὲ αὐτόν, δημοσιεύτηκε τὸ βιβλίο «Ἡ
Πατερικὴ Στάση στοὺς Θεολογικοὺς Διαλόγους», τὸ ὁποῖο μὲ ἑκατοντάδες
χωρία μιλᾶ γιὰ τὸ ἴδιο πρᾶγμα. Τὴν ἀπομάκρυνση (ἀποτείχιση) ἀπὸ τοὺς
αἱρετικούς, κατὰ τὴν ἐπιταγὴ τοῦ ἀπ. Παύλου: «αἱρετικὸν ἄνθρωπον ...παραιτοῦ».
Τότε τὸ διαβάσατε καὶ εἴχατε πεῖ: «αὐτὸ τὸ βιβλίο πρέπει νὰ τὸ μοιράσουμε στοὺς
φοιτητὲς τῶν δύο θεολογικῶν σχολῶν»! Τώρα, τὶς Πατερικὲς θέσεις ποὺ παρουσιάζει
τὸ βιβλίο αὐτὸ (ἀποσυνδέοντας τὸ ἀπὸ τὸν συγγραφέα του, ὁ ὁποῖος κατ’ ἐσᾶς
παρεξέκλινε) τὶς ἀποδέχεσθε ἀκόμα;
Πρόσεξε, ὅμως, μιὰ σκέψη,
ποὺ ἴσως βοηθήσει νὰ καταλάβετε τὴν πλάνη σας, ἀφοῦ νομίζω ὅτι ἐκεῖ
σκοντάφτετε. Ἄλλο τὸ ξεκαθάρισμα, ποιά εἶναι ἡ
πράξη τῆς Ἐκκλησίας σὲ καιρὸ αἱρέσεως (ποὺ ἀναμφισβήτητα εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ
τοὺς αἱρετικούς) καὶ ἄλλο ἡ δυνατότητα, ἡ
ἀντοχή, τὸ κουράγιο, ἡ ἑτοιμότητα κάθε πιστοῦ νὰ τὴν ἐφαρμόσει.
Πράγματι, δὲν εἶναι ἕτοιμος
ὁ κάθε πιστὸς νὰ ἐφαρμόσει κάποια πράγματα· εἴτε λόγω ὀλιγοπιστίας, εἴτε
ἄγνοιας, εἴτε κακῆς πληροφόρησης, εἴτε οἰκογενειακῶν ὑποχρεώσεων, εἴτε
καθοδηγήσεως ἀπὸ πνευματικοὺς ποὺ ἔχουν παραπλανηθεῖ ἀπὸ τὰ ἐπὶ δεκαετίες
κηρύγματα τῶν Οἰκουμενιστῶν περὶ Ἐπισκοποκεντρισμοῦ καὶ ὑπακοῆς στὸν Ἐπίσκοπο
(τὸν Οἰκουμενίζοντα ἐν προκειμένῳ) κ.ἄ.
Ἄλλο ὅμως ἡ ἀδυναμία μου νὰ ἐφαρμόσω κάτι, καὶ ἄλλο ἡ κακόδοξη προσπάθεια, ἐπειδὴ δὲν μπορῶ
νὰ τὸ ἐφαρμόσω, νὰ τὸ βγάζω λάθος! Γιατί ἔτσι βγάζω λάθος τοὺς Ἁγίους Πατέρες,
ποὺ διὰ πολλῶν μίλησαν γιὰ ἀπομάκρυνση ἄμεση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.
Καὶ γιὰ νὰ σᾶς λύσω μιὰ
ἀπορία σας: γι’ αὐτὸ οἱ Πατέρες τῆς «Συνάξεως» δὲν ἀσχολοῦνται μαζί μας· γιατὶ
μᾶς ἔδωσαν τὴν «εὐλογία» τους, ὅταν προσωπικὰ τοὺς ἀποκάλυψα στὴν «Σύναξη» τῆς
Γατζέας τὴν ἀπόφασή μας νὰ ἀποτειχιστοῦμε. Γιατὶ μᾶς εἶπαν ὅτι κι αὐτοὶ
βρίσκονται στὸν ἴδιο δρόμο. Θέμα χρόνου ἦταν καὶ ἡ δική τους ἀποτείχιση.
Ἐπειδή, ὅμως, στὴ συνέχεια, δὲν θέλησαν γιὰ τοὺς λόγους τους νὰ βαδίσουν τὸ
δρόμο, ποὺ ἕως τότε δίδασκαν ὡς τὸν ἀναγκαῖο
καὶ ἐπιβεβλημένο
μπροστὰ στὶς ραγδαία ἐπέκταση τῆς Παναιρέσεως
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐπέτρεψαν σὲ κάποιους «φίλους τους» νὰ διαβάλλουν τὴν
προσπάθειά μας, καὶ ἀνέχτηκαν νὰ μοιρασθεῖ στὴ «Σύναξή» τους ἡ κακόδοξη καὶ
κατάπτυστη μελέτη τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς διὰ τῆς ὁποίας (οὔτε λίγο, οὔτε πολύ) μᾶς κατασυκοφαντοῦσε.
Εὔχομαι ὁ ἑορταζόμενος αὔριο
–καὶ ἀποτειχισθείς– ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, νὰ μᾶς φωτίζει ὅλους νὰ
ἀποδεχόμαστε καὶ νὰ βαδίζουμε τὴν ὁδὸ τῶν Ἁγίων. Εἴμαστε ἕτοιμοι νὰ ἀκούσουμε
κάθε καλοπροαίρετη κριτική σου.
Σημάτης Παναγιώτης
Δεν είναι σωστό ότι αποτειχίστηκε ο Αγιος Γρηγόριος Παλαμάς. Ο τότε Πατριάρχης τον φυλάκισε και του επέβαλε το επιτίμιο της ακοινωνησίας, επειδή διαφωνούσαν στο θέμα του Ακτίστου Φωτός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να γνωρίζουμε επίσης, ότι στο διάστημα της αιχμαλωσίας του από τους Τούρκους, ο Αγιος Γρηγόριος δεν δίστασε να έρθη σε ΔΙΑΛΟΓΟ με Μουσουλμάνους κληρικούς !
Να διδασκώμαστε από το παράδειγμα των Αγίων !
Κάνεις μεγάλο λάθος Ανώνυμε 10:58. Το ότι διέκοψε το Μνημόσυνο του Καλέκα, το λέγει ο ίδιος ο Καλέκας. Αλλά θέλετε να αποκηρύξετε και να διαβάλετε την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ πάση θυσία. Σας καίει.
ΔιαγραφήΔιάβασε λοιπόν τι αποφάσισε η Σύνοδος του Καλέκα, τι λέει ο Καλέκας, (ο Βαρθολομαίος εκείνης της εποχής με τα πρωτοπαλίκαρα του Ζηζιούλα κ.λπ., με τους οποίους οι "αγωνιστές" αντιΟικουμενιστές συλλειτουργούν!). Γράφει: «Τον Παλαμάν και τους ομόφρονας αυτού ...τολμήσαντας ακανονίστως και ακρίτως αποκόψαι το μνημόσυνόν μου, τω από της ζωαρχικής και Αγίας Τριάδος δεσμώ καθυποβάλλομεν, καί τω αναθέματι παραπέμπομεν. Ιωάννης ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως νέας Ρώμης καί οικουμενικός Πατριάρχης» (P.G. 150, 863D).
Όσο για το ΔΙΑΛΟΓΟ με τους Μουσουλμάνους, βρες το βιβλίο του π. Θεόδωρου Ζήση, για να δεις κάτω από ποιές προϋποθέσεις διελέχθη: Για λίγο χρόνο, ομολογώντας Χριστό και διδάσκοντας την αλήθεια Του, και όχι όπως ο Βαρθολομαίος και οι Οικουμενιστές, που ἀποδέχονται τοὺς ιρετικούς ως Εκκλησία.
Βενιαμίν
Υπάρχει μία ΄΄ μικρή ΄΄ διαφορά που μας την αποκρύπτετε Ολα αυτά έγιναν μετά την σύνοδο του 1275 όπου υπογράφτηκε η ένωση Σήμερα παρ' όλες τις μεμονωμένες και ανεπίσημες παραβιάσεις δέν έχουμε αυτό το δεδομένο Όταν θά τό έχουμε και μακάρι στην προαναγγελθείσα πανορθόδοξο σύνοδο να τό αποφασίσουν και εμείς θα το κάνουμε συντεταγμένα καί μέ ομοβροντία καί όχι μόνο αυτό θά δημιουργήσουμε καινούργια σύνοδο εφ'όσον η παλαιά θά είναι αυτομολημένη Μέχρι τότε όμως θά ακολουθήσουμε την συνείδηση της εκκλησίας, όπως αυτή εκφράζεται στό σύνολό της, που μόνο εσείς αρνείσθε να δείτε λόγω του εγωϊσμού σας και της καλά καμουφλαρισμένης φιλαρχίας σας υπό τον μανδύα της τάχα πατερικής οδού, που μόνο εσείς τυχαίνει να εκφράζετε μή διστάζοντας να βλασφημείτε ακόμα καί τους συγχρόνους αγίους !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί λέτε κύριε, που σας την αποκρύπτουμε. Δεν υπάρχει η Α και Β Οικουμ. Σύνοδος που αποφάσισε ότι η Εκκλησία είναι "ΜΙΑ", το Βάπτισμα είναι "ΕΝ". Δεν επιβεβαίωσαν και επανέλαβαν όλες οι μετέπειτα Σύνοδοι αυτό το Δόγμα; Δεν το παραβαίνουν επί δεκαετίες οι Οικουμενιστές; (που τους σιγοντάρετε). Περίμενε ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς (που σήμερα γιορτάζουμε) κάποια Ένωση δια Συνόδου, κάποιων αιρετικῶν εκτός Εκκλησίας, με αιρετικούς εντός Εκκλησίας για να απομακρυνθεί από τον Πατρ. Καλέκα; Δεν αποτειχίστηκε αμέσως, και γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο (όπως ο ΙΔΙΟΣ ο Καλέκας ομολογεί) καθαίρεσε τον Άγιο; Έκανε συντεταγμένη αποτείχιση ο Άγιος; Ποια συνείδηση της Εκκλησίας θα ακολουθήσετε. Εκείνη που δεν καταλαβαίνετε ή μάλλον, το χειρότερο, άλλοιώνετε;
ΔιαγραφήΑν θέλετε να μας ταπεινώσετε, καλώς και ευπρόσδεκτον. Αλλά δεν πρόκειται περί αυτού. Εσείς ταπεινώνετε τους Αγίους, την Εκκλησία, διαστρέφοντας τη διδασκαλία της. Συνέλθετε. Το τέλος εγγύς για όλους και εξάπαντος άδηλον.
Π.Σ.
Kύριε Σημάτη, εκτιμώ βαθύτατα το ότι απαντάτε σε όλους ακόμη και σε κακοπροαίρετους ανωνύμους σε θέματα τα οποία έχετε υπερκαλύψει με τα πάμπολλα να μην πω άπειρα άρθρα σας σχετικά με την πατερική στάση της αποτείχισης. Ματαιοπονείτε πιστεύω, αν ελπίζετε ότι αυτοί οι άνθρωποι, που ακολουθούν επισκόπους και τους θέτουν πάνω από τους Αγίους μας, θα ακολουθήσουν την ευλογημένη πορεία της αποτείχισης. Αυτοί τώρα περιμένουν την συνάντηση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου με τον Πάπα στα Ιεροσόλυμα για να ξιφουλκίσουν πάλι με τα τρομερά κειμενά τους, να πυκτεύσουν με τις κορώνες που θα εξαπολύσουν, ή να πετροβολίσουν με ελαφρόπετρες, ή να πυροβολήσουν με άσφαιρα πυρά τη νέα αυτή εκτροπή. Πάντα ένα τέτοιο γεγονός θα τους ταρακουνάει, θα ξυπνούν για λίγο και μετά πάλι τα ίδια. Ποιός νοήμων άνθρωπος δεν διαβλέπει την φθίνουσα πορεία του αντιοικουμενιστικού τους αγώνα, που δεν έχει φέρει κανένα μα κανένα αποτέλεσμα; Σας ευχαριστώ θερμά για την ειλικρίνεια και την εντιμότητα του ιστολογίου σας κι εύχομαι ο Θεός να σας σκεπάζει για να μην παρεκκλίνετε, πράγμα επικίνδυνο για όλους μας ανά πάσα στιγμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ εκκλησία, εκεί εκκλησία, πού είναι η εκκλησία; Κατά το εδώ παπάς, εκεί παπάς, που είναι ο παπάς; Δεν ντρεπόμαστε να λέμε εκκλησία τους πολλούς που ακολουθούν τους αιρετικούς, τους ξεπουλημένους και προσκυνημένους, τους βολεμένους και τους εφησυχασμένους στην καρέκλα τους. Εκεί που είναι η αλήθεια εκεί είναι και η Εκκλησία, η αληθινή Εκκλησία, το λέει κι ο Αγιος που γιορταζουμε σήμερα. Όποιος το έχει καταλάβει καλώς, όποιος όχι τουλάχιστον να σταματήσει να θολολογεί και να λέει ανοησίες. Γίναμε όλοι θεολόγοι και μιλάμε για συνείδηση της Εκκλησίας και συνείδηση της Εκκλησίας. Μιλάμε σαν τις δήθεν νοικοκυρές που λένε ότι ξέρουν από μαγείρεμα κι έχουν ταράξει στο φαστ φουντ όλη την οικογένεια. Όλα τα ξέρουμε, όλα τα γνωρίζουμε αλλά ν' ανοίξουμε κανένα βιβλίο να ξεστραβωθούμε δεν υπάρχει διάθεση. Κύριε ελέησον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον εδώ πάπας , εκεί πάπας που δεν είναι πάπας ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούμε στα έσχατα . Αραγε αν έρθει ο Κύριος θα βρεί την πίστη επι της γής ?
Θα βρεί ανθρώπους που δεν εθελοθρησκούν αλλά ψάχνουν το Θέλημα του θεού για να το κάνουν κατά το ανθρωπίνως δυνατό πράξη στην ζωή τους ?
Ο μονογενής Υἱός τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπος ἐγένετο και ἐσφάγη, καί τό αἷμα αὐτοῦ ἐξέχεεν για να μας κάνει παιδιά του θεού . Αραγε αν έρθει ο Κύριος θα βρεί παιδιά Θεού επι της γής ?
Διαβάζω " ν' ανοίξουμε κανένα βιβλίο να ξεστραβωθούμε "
Αχ ! Ο Ιησούς είναι μανιώδης εραστής της ψυχής . Και τι δεν κάνει να προσελκύσει το ενδιαφέρον της. Πλην όμως εκείνη δεν ενδιαφέρεται για τον Ιησού αυτόν καθ αυτόν που κτυπά την θύρα .
Αλλά τι κάνει ? Εθελοθρησκεί ! Εγκλωβίζεται στην εθελοθρησκεία και για χάρη του " κατά φαντασία Ιησού" απορρίπτει τον Ιησού . Χτυπά ο Ιησούς την πόρτα ! Ε και ? Κλίνει τα αυτιά να μην ακούσει !
Της κάνει νοήματα απο το παράθυρο ! Ε και ? Κλίνει τα μάτια να μην δει . Και το κυριότερο εγκλωβίζει το μυαλό να μη σκεφτεί .
Διαβάζει... διαβάζει και φαντασιώνεται . Οσο περισσότερο διαβάζει τόσο το ψεύτικο την χώνει σε ένα λαβύρινθο σκοτεινό να μη δεί το Φώς .
Ισως ένα βιβλιαράκι ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΩΝΟΥΜΕΝΩΝ που έγραψε ο ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ θα ήταν οτι πρέπει για μιά τέτοια ψυχή .
Ο αρχικός ρόλος του νονού ήταν να γίνει ο οδηγός που να οδηγήσει το βαφτιστήρι του στον Δάσκαλο Στον μόνο Δάσκαλο τον Ιησού . Να μάθει να γυμναστεί να ανδρωθεί να βγεί στην μάχη .
Κανένας πατέρας δεν κρατά το παιδί του νήπιο μια ζωή . Δεν το θέλει να το έχει σε εξάρτηση Αλλά το θέλει να σταθεί στα πόδια του .
Δεν έκαναν την δουλεία τους οι νονοί και και βρήκαν χώρο να αναπτυχθούν τα λαμόγια .
Η πρώτη λαμογιά είναι οτι αντί να πάνε το παιδί στον Ιησού τον μόνο Δάσκαλο , καταχρώνται την εξουσία τους για να γίνουν οι ίδιοι όχι μόνο δάσκαλοι στην θέση του δάσκαλου αλλά και Θεοί στην θέση του Θεού .
Η δεύτερη λαμογιά είναι οτι κρατούν σε μόνιμη εξάρτηση και υποταγή τα "πνευματικά τέκνα" .
Ο μονογενής Υἱός τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπος ἐγένετο και ἐσφάγη, καί τό αἷμα αὐτοῦ ἐξέχεεν ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ τον άνθρωπο . Αυτοί τον σκλαβώνουν .
Ο μονογενής Υἱός τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπος ἐγένετο και ἐσφάγη, καί τό αἷμα αὐτοῦ ἐξέχεεν για να κάνει τον άνθρωπο παιδί Θεού . Αυτοί τον κάνουν δική τους μαριονέτα .
Η τρίτη λαμαογιά ? Οτι όντες οι ίδιοι του σατανά ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΟΠΟΙΟΥΝ
Είμαι υπερβολικός λές κύριε αναγνώστη ? Ας τα δούμε ένα ένα ...
Ολοι ξέρουμε οτι ο Θεός είπε ου φονεύσεις .
Ε αυτοί ευλογούν τον φόνο μέσω της παραδοχής του εγκεφαλικού θανάτου και τις μεταμοσχεύσεις απο ζωντανούς "δότες ". Αυτοί ευλογούν τον φόνο μέσω της θεωρίας «εξεικονισμένου» η μη εμβρύου. =( τάχα μου το έμβρυο δεν έχει ψυχή τους πρωτους 3 μήνες αρα δεν είναι άνθρωπος αλλά τμήμα της γυναίκας ) και του "οικογενιακού προγραματισμού "
Είπε ο Θεός : Ου πορνεύσης . Απευθυνόμενος προς τους Κορίνθιους ο Απόστολος Παύλος είναι σαφής: «μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ, οὔτε ἀρσενοκοῖται, οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» (Α΄Κορ. 6,9-10). Για δες εδώ http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html
συνεχίζεται ..