Ἡ Τελεβάντια
θεολογία!
Δὲν ἀρνεῖται
τὴν ὕπαρξη τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, «πολεμάει» τὴν αἵρεση, ἀλλὰ θέλει
καὶ τὶς εὐλογίες τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς Παναιρέσεως Βαρθολομαίου!
Θὰ τρίζουν τὰ
κόκκαλα τῶν Ἁγίων ποὺ δίδασκαν τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς! Γράφει ὁ Τελεβάντος:
«Ο
Παναγιότατος πρέπει να προσκαλείται στην
Ελλάδα για να ευλογήσει το ποίμνιό της, αλλά και για να ενισχύεται στο δύσκολο έργο που
επιτελεί αφού ζει στη σφηκοφωλιά των προαιώνιων εχθρών της πίστης και του Γένους
μας». Καὶ στὴν φωτογραφία δίπλα γράφει: "Εἰκόνες ποὺ φέρνουν
χαμόλελα εὐτυχίας"!
Ἐπειδὴ ἕνας μεγάλος ἀριθμὸς
πιστῶν παρακολουθεῖ τὸ ἱστολόγιό του (ἂν ἀνταποκρίνεται στὴν ἀλήθεια ὁ ἀριθμὸς ποὺ
δίδεται) ἀναδημοσιεύουμε τὴν σημερινὴ ἀνάρτησή του, στὴν ὁποία συνεχίζει νὰ
συκοφαντεῖ τὸν θεολόγο καὶ νομικὸ κ. Ἀθανάσιο Σακαρέλλο. Παλαιότερα τὸν ταύτιζε
μὲ τὸν π. Μελέτιο, τὸν «Ἀμέθυστο», τὸν κ. Τσολογιάννη κ.λπ.! Τώρα τὸ ἄρρωστο
μυαλό του τὸν ἀναγκάζει νὰ τὸν ταυτίζει μὲ τὸν χημικὸ κ. Ἰωάννη Καρδάση (μὲ ἐρωτηματικό)
καὶ νὰ τὸν κατηγορεῖ ὅτι συνεργάζεται μὲ τήν ...Μητρόπολη Πειραιῶς, καὶ ἄκουσον,
ἄκουσον, ὑπονοεῖ ὅτι ὁ ...Καρδάσης, δηλ. ὁ ...Σακαρέλλος γράφει τὰ κείμενα τοῦ μητροπολίτη
Πειραιῶς(!), τοῦ π. Παύλου Δημητρακόπουλου κ.ἄ.!!!
Μὲ ὅσα γράφουμε, δὲν
προσπαθοῦμε νὰ ὑποστηρίξουμε
τοὺς συκοφαντούμενους (ἔχουν τὴν ἱκανότητα νὰ τὸ κάνουν
μόνοι τους), ἀλλὰ γιὰ νὰ προβληματιστοῦν ὅσοι λαμβάνουν σοβαρὰ τὶς ψευδολογίες
καὶ τὶς ἰδεοληψίες τοῦ Τελεβάντου.
Δημοσιεύουμε
α) τὴν τελευταία
συκοφαντικὴ ἀνάρτηση τοῦ Τελεβάντου καὶ
β) ἕνα κείμενο συνεργάτου
μας μὲ τίτλο: ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ.
ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ! ΤΙ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΚ
(ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΡΔΑΣΗ);
http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_51.html
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Σεβ. Πειραιώς!
Ποιος έγραψε την σχοινοτενή ανοιχτή επιστολή που στείλατε στον Οικουμενικό Πατριάρχη;
Ποιος
γράφει τα κείμενα που υπογράφει το Γραφείο επί των Αιρέσεων της
Μητροπόλεως σας και τα κείμενα που υπογράφουν οι π. Παύλος
Δημητρακόπουλος και π. Αγγελος Αγγελακόπουλος.
Ποιος είναι ο ΙΚ (Ιωάννης Καρδάσης);
Είναι έμμισθος συνεργάτης της Μητροπόλεως σας;
Αλλά τότε γιατί έστειλε, με ηλεκτρονική επιστολή στο ιστολόγιο “Ιδιωτική Οδός”, απόσπασμα από βιβλίο του που προσπαθεί να παρουσιάσει τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό ως πρόμαχο του Οικουμενισμού, οπαδό της “διηρημένης Εκκλησίας” και παραβάτη των Ιερών Κανόνων;
Δεν έφταναν τα υπόλοιπα που αφορούν τον κ. "Καρδάση" τώρα προσχώρησε και στο στρατόπεδο της Αγιομαχίας;
Τι είναι αυτές οι μηχανορραφίες και οι διαβολικές μεθοδεύσεις;
Το ίδιο πρόσωπο -ως γνωστόν- αναμυρώθηκε, για τα τριάκοντα αργύρια του Ιούδα, από τους σχισματικούς και αιρετικούς Παλαιοημερολογίτες.
Μετανόησε γι’ αυτό, Σεβασμιότατε, ή τον έχετε έμμισθο συνεργάτη σας χωρίς να σας ενδιαφέρει το θέμα;
Τώρα θα τον ανεχτούμε να βρίζει με αυτή τη σκαιότητα τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό, το λιοντάρι της Ορθοδοξίας;
Τους
Οικουμενιστές τι τους θέλουμε όταν ο συντάκτης των άρθρων και των
κειμένων του Γραφείου επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως σας νιώθει την
ανάγκη (αλήθεια από πού πηγάζει αυτή η ανάγκη;) να στείλει απόσπασμα
βιβλίου του σε ιστολόγιο που έχει καθιερωθεί στη συνείδηση όλων ως το
πιο οικουμενιστικό ιστολόγιο του διαδιχτύου για να διασύρει τον πρόμαχο
της Ορθοδοξίας;
Και αυτά πότε;
Οταν η “Σύναξη κληρικών, μοναχών και λαικών”
εξέδωσε νέα Ομολογία για την εκκλησιολογία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
με την οποία αποδεικνύει με αδιάσειστα στοιχεία ότι -μεταξύ άλλων- είναι
οπαδός της “διηρημένης Εκκλησίας”!
Δεν υπογράψατε Σεβ. Πειραιώς αυτό το κείμενο μαζί με άλλους πέντε επισκόπους;!!!
Δεν νομίζετε ότι είναι τουλάχιστον ανακόλουθο την ίδια ώρα έμμισθος συνεργάτης σας να παρουσιάζει τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό ως ομόφρονα του Παναγιότατου με κείμενο που στέλλει στο πιο βαμμένο οικουμενιστικό ιστολόγιο του διαδιχτύου;
Δεν νομίζετε ότι είναι τουλάχιστον ανακόλουθο την ίδια ώρα έμμισθος συνεργάτης σας να παρουσιάζει τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό ως ομόφρονα του Παναγιότατου με κείμενο που στέλλει στο πιο βαμμένο οικουμενιστικό ιστολόγιο του διαδιχτύου;
Καλύτερα να μην υποβάλω τις ίδιες ερωτήσεις που υπέβαλα στον Σεβ. Πειραιώς στον π. Θεόδωρο Ζήση, επειδή ως γνωστόν ο κ. "Καρδάσης" τυγχάνει -έμμισθος φυσικά- συνεργάτης του εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντος "Ορθοδόξου Τύπου"!
ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗ
ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ
ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ
Διαστρέφει
τοὺς Πατέρες καὶ τοὺς Ἱ. Κανόνες,
ψεύδεται
ἀσύστολα καὶ λασπολογεῖ!
Οἰκουμενιστὴς
δὲν εἶναι μόνο αὐτὸς ποὺ διδάσκει αἱρετικὲς θέσεις, ἀλλὰ κι ἐκεῖνος ποὺ τὸν
καλύπτει, τὸν ὑποβοηθεῖ καὶ τὸν σιγοντάρει. Ὅπως εὐθύνη σὲ μιὰ κλοπὴ ἢ μιὰ
δολοφονία δὲν ἔχει μόνο ὁ δολοφόνος, ἀλλὰ κι ἐκεῖνος ποὺ τὸν διευκολύνει στὴν
πράξη του, ποὺ τὸν διευκολύνει νὰ διαφύγει ἢ τὸν κρύπτει καὶ τὸν ὑποστηρίζει
μετὰ τὸ ἔγκλημά του, πρᾶγμα ποὺ κάνει ὁ Τελεβάντος γιὰ τὸ παμμέγιστο πνευματικὸ
ἔγκλημα ποὺ διαπράττουν οἱ Οἰκουμενιστές.
1. Οἱ Πατέρες,
δὲν περίμεναν τὴν Ἕνωση μὲ τοὺς αἱρετικούς, δὲν περίμεναν κάποιος ἱερέας ἢ
συνεπίσκοπός τους νὰ ἑνωθεῖ διὰ «κοινῶν
μυστηρίων» (intercommunio) μὲ τοὺς
αἱρετικοὺς Νεστοριανούς, Μονοθελῆτες κ.λπ. καί, ἀφοῦ ἑνωθοῦν, ὕστερα νὰ διακόψουν τὴν μετὰ
τῶν αἱρετικῶν κοινωνία καὶ νὰ
ἀποτειχιστοῦν, ὅπως ψευδῶς διδάσκει ὁ Πειραιῶς (θέση τὴν ὁποία ἀποδεχόταν καὶ
ἐπαινοῦσε χρόνια ὁ Τελεβάντος). Ἄλλα μᾶς δίδαξαν οἱ Ἅγιοι: ἀμέσως μετὰ τὴν διατύπωση
τῆς αἱρέσεως καὶ τὴν ἐμμονὴ σὲ αὐτήν, νὰ
ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.
Καὶ λέγοντας
«αἱρετικός», ἔχουμε ὑπ’ ὄψιν τὸν
αἱρετικό, ὅπως τὸν ἐξελάμβαναν οἱ Πατέρες (ὡς ἐκεῖνον ποὺ δίδασκε συνειδητὰ
κακοδοξίες –ἔργοις καὶ λόγοις– καὶ ἐγκαλούμενος καὶ ἐλεγχόμενος συνέχιζε τὸ
«χαβά του») καὶ ὄχι τὴν φανταστικὴ εἰκόνα τοῦ αἱρετικοῦ, ποὺ ἔχει στὸ μυαλό του
ἢ ὅπως στὴν πράξη τὸν ἐκλαμβάνει ὁ κάθε Τελεβάντος. Εἶναι ἀδιανόητη γιὰ τοὺς
Πατέρες ἡ συνταγὴ Τελεβάντου καὶ ὅλων τῶν σιγονταροΟικουμενιστῶν:
διαμαρτυρόμαστε, διαμαρτυρόμαστε, ἕως ὅτου οἱ Οἰκουμενιστὲς νὰ ...ἐπικρατήσουν
πλήρως!!!
Δυστυχῶς ὁ Τελεβάντος καὶ οἱ
ὅμοιοί του διδάσκει ἀντίθετα ἀπὸ τὸν Μ. Ἀθανάσιο, ὁ ὁποῖος
ἔλεγε: «Ὧν τὸ φρόνημα ἀποστρεφόμεθα, τούτους ἀπὸ τῆς κοινωνίας προσήκει φεύγειν... Εἰ δέ τις (σ.σ. σιγαντο-ἀρειανιστής, κατὰ τὸ σιγονταροοικουμενιστής) προσποιεῖται μὲν ὁμολογεῖν ὀρθὴν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν ἐκείνοις (τοῖς ἀρειανιστές), τὸν τοιοῦτον προτρέψασθε
ἀπέχεσθαι τῆς τοιαύτης συνηθείας·
καὶ ἐὰν μὲν ἐπαγγέλληται (ἐὰν
τὸ ὑποσχεθεῖ), ἔχετε τὸν
τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· ἐὰν δὲ φιλονείκως ἐπιμένῃ, τὸν τοιοῦτον παραιτεῖσθε. Οὕτω γὰρ διατελοῦντες καθαρὰν τὴν πίστιν διατηρήσετε» (P.G. 26,1188Β).
Ὁ Τελεβάντος,
λοιπόν, ἀφ’ ἑνὸς μέν, κατακρίνει κάποιες
ἐνέργειες τοῦ πατρ.
Βαρθολομαίου καὶ τῶν ὁμοίων του, ἀφ’ ἑτέρου δὲ τὸν ἐπαινεῖ γιὰ ἄλλες, πιστεύοντας ὁ “ἀφελής”,
ὅτι μὲ τὴν στρατηγική του αὐτή, θὰ τὸν φιλοτιμήσει καὶ θὰ τὸν ἀλλάξει! Ἐνῶ κατὰ
τὸν Μ. Ἀθανάσιο (καὶ τὸν ἀπόστολο Παῦλο), θὰ
ἔπρεπε νὰ «παραιτηθεῖ», νὰ
ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ αὐτόν. Καὶ γιὰ νὰ πείσει, παραπέμπει καὶ ἐπικαλεῖται τὸν π.
Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τοῦ ὁποίου μάλιστα διαστρεβλώνει τὰ λεγόμενα! Σὲ ποιόν,
ὅμως, πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή; Στὸν Ἀπόστολο Παῦλο, στὸν Μ. Ἀθανάσιο, στὸν Μ.
Βασίλειο καὶ τὴν συμφωνία ΟΛΩΝ τῶν Ἁγίων, ἢ στὴν ποιμαντικὴ τακτικὴ τοῦ π.
Ἐπιφάνιου, ὑπαγορευόμενη τότε ἀπὸ τὸν φόβο τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ σχίσματος καὶ
παραποιημένη σήμερα ἀπὸ τὸν ψευδόμενο Τελεβάντο;
Γράφει ὁ Μ. Βασίλειος; «Ἐκεῖνο δὲ πέπεισο, ὡς ἀληθῶς τιμιώτατε,
ὅτι οὐκ ἔστι τι ῥῆμα ὀρθοδοξίας ὃ μὴ μετὰ πάσης παρρησίας παρὰ τῶν ἀνδρῶν
τούτων ἐκηρύχθη ὑπὸ Θεῷ μάρτυρι καὶ ἀκροαταῖς ἡμῖν. Οἳ οὐδ’ ἂν πρὸς ὥραν αὐτῶν ἐπεδεξάμεθα τὴν συνάφειαν, εἰ σκάζοντας (χωλαίνοντας) περὶ τὴν Πίστιν εὕρομεν»
(=οὔτε μία ὥρα νὰ μὴ συνυπάρχουμε μὲ ἀνθρώπους ποὺ χωλαίνουν περὶ τὴν Πίστη)
(P.G. 32,992-994). Καὶ ἀλλοῦ; «Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι,
τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ
μόνον
ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν» (Εἰς ἁγ. Μάρκου Ἐφέσου,
Ὁμολογία, CFDS, Ser. A.
τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 [24-28]).
Στὴν συνέχεια ἔχουμε τὸν ἅγιο Κύριλλο Ἀλεξανδρείας, ὁ ὁποῖος πρὸ τῆς Γ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἐνίσχυε τοὺς ἔχοντας
διακόψει τὸ μνημόσυνο
τοῦ μὴ καταδικασμένου ἀκόμα
Πατριάρχη Νεστορίου, τὸν ὁποῖον ὀνόμαζε «λύκο», καὶ προέτρεπε τὸ Ὀρθόδοξο
Ποίμνιο τῆς
Κωνσταντινουπόλεως: «Ἀσπίλους
καὶ ἀμώμους ἑαυτοὺς
τηρήσατε, μήτε
κοινωνοῦντες τῷ
μνημονευθέντι (Νεστορίῳ), μήτε μὴν
ὡς διδασκάλῳ
προσέχοντες, εἰ μένει λύκος ἀντὶ
ποιμένος» (P.G. 77,1258). Μήπως ὁ διάδοχός τοῦ Νεστορίου, ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος, δὲν εἶναι ἐξίσου «λύκος»; Λάβετε ὑπ’ ὄψιν
μάλιστα, ὅτι ἡ αἵρεση τοῦ Νεστορίου δὲν εἶχε ἀκόμα
καταδικασθεῖ ἀπὸ Σύνοδο, ἦταν ἀκατάγνωστη» συνοδικά, ἐνῶ πολλὲς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις ποὺ περικλείει στὴν «μάνδρα» του ὁ Οἰκουμενισμός, εἶναι «κατεγνωσμένες»!
Γνωστότατο καὶ τὸ τοῦ ἁγ. Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου: «Ὅσοι κοινωνοῦν μαζὶ μὲ τοὺς Αἱρετικούς, αὐτοὶ ὡς ἀληθῶς ἀποσχίζονται τῆς Ἐκκλησίας» (P.G. 99, 1065CD).
Ἀλλὰ καὶ ἀργότερα, μὲ θαυμαστὴ συμφωνία, στὴν ἐπιστολή τους οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες λέγουν: «Ὁ γάρ αἱρετικόν
δεχόμενος, τοῖς αὐτοῦ ὑπόκειται ἐγκλήμασι· καί ὁ ἀκοινωνήτοις
κοινωνῶν, ἀκοινώνητός ἐστιν, ὡς συγχέων τόν Κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» (Ἐπιστολή
ἁγιορειτῶν πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ τόν
Παλαιολόγον, Δοκίμιον Ἱστορικόν
Μοναχοῦ Καλλίστου
Βλαστοῦ, ἐκδ. 1896, σελ. 97-107).
Τέλος, ὁ Ἰωσὴφ Βρυέννιος: «Ὁ τοῖς ἀκοινωνήτοις κοινωνῶν,
καὶ αὐτὸς
ἀκοινώνητος· καὶ
εἴ τις ἀκοινωνήτῳ,
κἂν ἐν
οἴκῳ συνεύξηται, καὶ
οὗτος ἀφοριζέσθω”» (Τὰ Εὑρεθέντα, τόμος Β΄, σελ. 28).
Καὶ γιὰ νὰ ἔρθουμε στὸν π. Ἐπιφάνιο. Ὁποῖον κατάντημα! Γιὰ νὰ
στηρίξει τὴν κακοδοξία του καὶ τὴν ἐναντίωσή του κατὰ τῆς Ἀποτειχίσεως ὁ
Τελεβάντος κατάντησε ψεύτης! Ρωτήσαμε τὸν Τελεβάντο δημοσίως 4-5 φορὲς ἕως
τώρα: Γιατί λέγει ψέματα ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος ἀπαγορεύει τὴν ἀποτείχιση, γιατί
ταυτίζει τὴν ἀποτείχιση μὲ τὸ σχίσμα; Ἀπάντηση δὲν πήραμε! Ἀντίθετα, μετὰ ἀπὸ
κάθε ἐρώτηση, ἔβρισκε ἀφορμὴ νὰ ἐπιτεθεῖ καὶ πάλι στὴν Ἀποτείχιση!
Ἂς δοῦμε, ὅμως, τί γράφει
γιὰ τὴν Ἀποτείχιση ὁ π. Ἐπιφάνιος στὸ βιβλίο του «Τὰ Δύο Ἄκρα»:
«Αἱρετικοὶ (Ἐπίσκοποι) εἶναι ...καὶ ἐκεῖνοι οἵτινες οὔτε καταδικάσθησαν
ἀκόμη ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας οὔτε ἐξῆλθον αὐτοβούλως ἐξ αὐτῆς, ἀλλὰ διατελοῦσιν ἀκόμη ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας. Μία τοιαύτη εἶνε ἡ περίπτωσις τοῦ Πατριάρχου. Ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας ἔχει κηρύξει αἱρετικὰ φρονήματα (σ.σ.: πόσο μᾶλλον ὁ πατρ. Βαρθολομαῖος!)... Συνεπῶς εἶνε ἀκόμη ἀγωγὸς χάριτος. Τελεῖ μυστήρια. Ἡμεῖς τί δυνάμεθα νὰ πράξωμεν; α) Νὰ προσευχώμεθα ὑπὲρ ἀνανήψεως καὶ μετανοίας αὐτοῦ. β) Νὰ διαμαρτυρώμεθα κατ' αὐτοῦ καὶ νὰ ἀγωνιζόμεθα. Ἂν δὲ ἡ συνείδησίς τινος δὲν ἀνέχηται νὰ μνημονεύῃ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἔχει
τὸ
δικαίωμα, προβαίνων ἔτι
περαιτέρω, νὰ
παύσῃ τὸ μνημόσυνον του, συμφώνως τῶ ΙΕ΄ Κανόνι τῆς Πρωτοδευτέρας
Συνόδου. Τοῦτο ὅμως εἶνε τὸ ἔσχατον βῆμα, εἰς ὃ δύναται νὰ προχωρήσῃ, ἂν θέλῃ νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας" (σελ. 89).
Καὶ παρακάτω: "Οἱ ἱεροὶ Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ Πατριάρχου (σελ. 90).
Στὴ σελ. 75 βαπτίζει μὲν τὸν ΙΕ΄ Κανόνα ὡς δυνητικὸν ὁ π. Ἐπιφάνιος (εἶναι
ἡ
γνωστή του θέση ποὺ ἀμφισβητεῖται), ἀλλ’ ὅμως
δέχεται, σὲ
ἀντίθεση
μὲ τὸν κ. Τελεβάντο ποὺ τὸν διαστρέφει καὶ μᾶς συκοφαντεῖ ὡς σχισματικούς, ὅτι ὁ διακόπτων τὸ Μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου «"πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως", οὐδαμῶς
παρανομεῖ,
διὸ καὶ δὲν ὑπόκειται εἰς ἐπιτίμησιν, ἀλλὰ μᾶλλον ἄξιος ἐπαίνου εἶνε».
Καὶ στὴν ἑπομένη σελίδα 76, γράφει: «Ὁ παύων τὸ
μνημόσυνον τοῦ οἰκείου Ἐπισκόπου
Κληρικός, ἀρκεῖται εἰς τοῦτο, ἀποφεύγει
νὰ μνημονεύει ἑτέρου
καὶ ἀναμένει
ἐν ἠρεμίᾳ συνειδήσεως τὴν
κρίσιν τῆς
Συνόδου» (Ἡ ἀραίωση τῶν γραμμάτων τοῦ π. Ἐπιφανίου) (ἐδῶ).
http://eugenikos.blogspot.gr/2014/06/blog-post_154.html
Ὁ ἁγιομάχος, ὅμως, Τελεβάντος, διαστρέφει
τὴν Ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς. Μιὰ
διδασκαλία-Ἐντολὴ ποὺ ξεκινᾶ ἀπὸ τὸν Κύριο στὴν Π. Διαθήκη, συνεχίζεται στὴν Κ.
Διαθήκη καὶ στὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ μᾶς διδάσκει (ὁ Τελεβάντος) ὅτι
τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἄλλοτε θὰ τοὺς ἐγκαλοῦμε, ἄλλοτε ὅμως καὶ θὰ
τοὺς ἐπαινοῦμε γιὰ νὰ τοὺς ...κερδίσουμε(!), ἀλλὰ ποτὲ δὲν θὰ διακόπτουμε τὸ
Μνημόσυνό τους, πάντα θὰ κοινωνοῦμε μαζί τους, παρὰ τὸν μολυσμὸ
ποὺ μπορεῖ νὰ δεχόμαστε ἀπὸ αὐτούς, ἕως κάποιοι «στρατηγοί» νὰ ξεκινήσουν τὴν
Ἀποτείχιση (ἢ κάποια Σύνοδος νὰ τοὺς καταδικάσει)! Ὄχι πρὸς Θεοῦ Ἀποτείχιση,
δηλαδὴ σχίσμα. Σχίσμα, δυστυχῶς, ὑπάρχει στὸν ἐγκέφαλο τοῦ ἀνθρώπου αὐτοῦ, ὁ
ὁποῖος ἐκείνους ποὺ πρῶτα ὀνόμαζε «στρατηγούς» (π. Θεόδωρο, π. Γεώργιο κ.λπ.),
τώρα συγκαλυμμένα, ὑποκριτικά, ἀνέντιμα καὶ ὕπουλα τοὺς εἰρωνεύεται, τοὺς
νουθετεῖ ὡς αὐθεντικὸς Πάπας, τοὺς προσβάλλει καὶ λοιδορεῖ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.