Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2014

ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ και ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ!



Ἡ Τελεβάντια θεολογία!
Δὲν ἀρνεῖται τὴν ὕπαρξη τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, «πολεμάει» τὴν αἵρεση, ἀλλὰ θέλει καὶ τὶς εὐλογίες τοῦ ἀρχηγοῦ τῆς Παναιρέσεως Βαρθολομαίου!
Θὰ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν Ἁγίων ποὺ δίδασκαν τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς! Γράφει ὁ Τελεβάντος:
«Ο Παναγιότατος πρέπει να προσκαλείται στην Ελλάδα για να ευλογήσει το ποίμνιό της, αλλά και για να ενισχύεται στο δύσκολο έργο που επιτελεί αφού ζει στη σφηκοφωλιά των προαιώνιων εχθρών της πίστης και του Γένους μας». Κα στν φωτογραφία δίπλα γράφει: "Εκόνες πο φέρνουν χαμόλελα ετυχίας"!



        Τὸ ἱστολόγιο ποὺ μὲ ψευδολογίες, ἀνεντιμότητα, ὑπουλότητα καὶ μὲ περισσὴ λύσσα πολεμᾶ τὴν Ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπιση τῶν παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, τὸ διαχειρίζεται ὁ Τελεβάντος, ποὺ δυστυχῶς συνεχίζει νὰ παρέχει δείγματα ἀνθρώπου, μὲ ἐπιτεινόμενα ψυχολογικὰ προβλήματα καὶ ἔμμονες ἰδεοληψίες.
Ἐπειδὴ ἕνας μεγάλος ἀριθμὸς πιστῶν παρακολουθεῖ τὸ ἱστολόγιό του (ἂν ἀνταποκρίνεται στὴν ἀλήθεια ὁ ἀριθμὸς ποὺ δίδεται) ἀναδημοσιεύουμε τὴν σημερινὴ ἀνάρτησή του, στὴν ὁποία συνεχίζει νὰ συκοφαντεῖ τὸν θεολόγο καὶ νομικὸ κ. Ἀθανάσιο Σακαρέλλο. Παλαιότερα τὸν ταύτιζε μὲ τὸν π. Μελέτιο, τὸν «Ἀμέθυστο», τὸν κ. Τσολογιάννη κ.λπ.! Τώρα τὸ ἄρρωστο μυαλό του τὸν ἀναγκάζει νὰ τὸν ταυτίζει μὲ τὸν χημικὸ κ. Ἰωάννη Καρδάση (μὲ ἐρωτηματικό) καὶ νὰ τὸν κατηγορεῖ ὅτι συνεργάζεται μὲ τήν ...Μητρόπολη Πειραιῶς, καὶ ἄκουσον, ἄκουσον, ὑπονοεῖ ὅτι ὁ ...Καρδάσης, δηλ. ὁ ...Σακαρέλλος γράφει τὰ κείμενα τοῦ μητροπολίτη Πειραιῶς(!), τοῦ π. Παύλου Δημητρακόπουλου κ.ἄ.!!!
Μὲ ὅσα γράφουμε, δὲν προσπαθοῦμε νὰ ὑποστηρίξουμε
τοὺς συκοφαντούμενους (ἔχουν τὴν ἱκανότητα νὰ τὸ κάνουν μόνοι τους), ἀλλὰ γιὰ νὰ προβληματιστοῦν ὅσοι λαμβάνουν σοβαρὰ τὶς ψευδολογίες καὶ τὶς ἰδεοληψίες τοῦ Τελεβάντου.
Δημοσιεύουμε
α) τὴν τελευταία συκοφαντικὴ ἀνάρτηση τοῦ Τελεβάντου καὶ
β) ἕνα κείμενο συνεργάτου μας μὲ τίτλο: ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ.

 ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ! ΤΙ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΚ
(ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΡΔΑΣΗ);

http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_51.html



Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Σεβ. Πειραιώς!
 Ποιος έγραψε την σχοινοτενή ανοιχτή επιστολή που στείλατε στον Οικουμενικό Πατριάρχη;
Ποιος γράφει τα κείμενα που υπογράφει το Γραφείο επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως σας και τα κείμενα που υπογράφουν οι π. Παύλος Δημητρακόπουλος και π. Αγγελος Αγγελακόπουλος.
Ποιος είναι ο ΙΚ (Ιωάννης Καρδάσης);
Είναι έμμισθος συνεργάτης της Μητροπόλεως σας;

Αλλά τότε γιατί έστειλε, με ηλεκτρονική επιστολή στο ιστολόγιο “Ιδιωτική Οδός”, απόσπασμα από βιβλίο του που προσπαθεί να παρουσιάσει τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό ως πρόμαχο του Οικουμενισμού, οπαδό της “διηρημένης Εκκλησίας” και παραβάτη των Ιερών Κανόνων;
Δεν έφταναν τα υπόλοιπα που αφορούν τον κ. "Καρδάση" τώρα προσχώρησε και στο στρατόπεδο της Αγιομαχίας;
Τι είναι αυτές οι μηχανορραφίες και οι διαβολικές μεθοδεύσεις;
Το ίδιο πρόσωπο -ως γνωστόν- αναμυρώθηκε, για τα τριάκοντα αργύρια του Ιούδα, από τους σχισματικούς και αιρετικούς Παλαιοημερολογίτες.
Μετανόησε γι’ αυτό, Σεβασμιότατε, ή τον έχετε  έμμισθο συνεργάτη σας χωρίς να σας ενδιαφέρει το θέμα;
Τώρα θα τον ανεχτούμε να βρίζει με αυτή τη σκαιότητα τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό, το λιοντάρι της Ορθοδοξίας;
Τους Οικουμενιστές τι τους θέλουμε όταν ο συντάκτης των άρθρων και των κειμένων του Γραφείου επί των Αιρέσεων της Μητροπόλεως σας νιώθει την ανάγκη (αλήθεια από πού πηγάζει αυτή η ανάγκη;) να στείλει απόσπασμα βιβλίου του σε ιστολόγιο που έχει καθιερωθεί στη συνείδηση όλων ως το πιο οικουμενιστικό ιστολόγιο του διαδιχτύου για να διασύρει τον πρόμαχο της Ορθοδοξίας;
Και αυτά πότε;
Οταν η “Σύναξη κληρικών, μοναχών και λαικών” εξέδωσε νέα Ομολογία για την εκκλησιολογία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου με την οποία αποδεικνύει με αδιάσειστα στοιχεία ότι -μεταξύ άλλων- είναι οπαδός της “διηρημένης Εκκλησίας”!
Δεν υπογράψατε Σεβ. Πειραιώς αυτό το κείμενο μαζί με άλλους πέντε επισκόπους;!!!
Δεν νομίζετε ότι είναι τουλάχιστον ανακόλουθο την ίδια ώρα έμμισθος συνεργάτης σας να παρουσιάζει τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό ως ομόφρονα του Παναγιότατου με κείμενο που στέλλει στο πιο βαμμένο οικουμενιστικό ιστολόγιο του διαδιχτύου;
Καλύτερα να μην υποβάλω τις ίδιες ερωτήσεις που υπέβαλα στον Σεβ. Πειραιώς στον π. Θεόδωρο Ζήση, επειδή ως γνωστόν ο κ. "Καρδάσης" τυγχάνει -έμμισθος φυσικά- συνεργάτης του εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντος "Ορθοδόξου Τύπου"! 



ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ

Διαστρέφει τοὺς Πατέρες καὶ τοὺς Ἱ. Κανόνες,
ψεύδεται ἀσύστολα καὶ λασπολογεῖ!

Οἰκουμενιστὴς δὲν εἶναι μόνο αὐτὸς ποὺ διδάσκει αἱρετικὲς θέσεις, ἀλλὰ κι ἐκεῖνος ποὺ τὸν καλύπτει, τὸν ὑποβοηθεῖ καὶ τὸν σιγοντάρει. Ὅπως εὐθύνη σὲ μιὰ κλοπὴ ἢ μιὰ δολοφονία δὲν ἔχει μόνο ὁ δολοφόνος, ἀλλὰ κι ἐκεῖνος ποὺ τὸν διευκολύνει στὴν πράξη του, ποὺ τὸν διευκολύνει νὰ διαφύγει ἢ τὸν κρύπτει καὶ τὸν ὑποστηρίζει μετὰ τὸ ἔγκλημά του, πρᾶγμα ποὺ κάνει ὁ Τελεβάντος γιὰ τὸ παμμέγιστο πνευματικὸ ἔγκλημα ποὺ διαπράττουν οἱ Οἰκουμενιστές.
1. Οἱ Πατέρες, δὲν περίμεναν τὴν Ἕνωση μὲ τοὺς αἱρετικούς, δὲν περίμεναν κάποιος ἱερέας ἢ συνεπίσκοπός τους νὰ ἑνωθεῖ διὰ «κοινῶν μυστηρίων» (intercommunio) μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Νεστοριανούς, Μονοθελῆτες κ.λπ. καί, ἀφοῦ ἑνωθοῦν, ὕστερα νὰ διακόψουν τὴν μετὰ τῶν αἱρετικῶν κοινωνία καὶ νὰ ἀποτειχιστοῦν, ὅπως ψευδῶς διδάσκει ὁ Πειραιῶς (θέση τὴν ὁποία ἀποδεχόταν καὶ ἐπαινοῦσε χρόνια ὁ Τελεβάντος). Ἄλλα μᾶς δίδαξαν οἱ Ἅγιοι: ἀμέσως μετὰ τὴν διατύπωση τῆς αἱρέσεως καὶ τὴν ἐμμονὴ σὲ αὐτήν, νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.
Καὶ λέγοντας «αἱρετικός»,  ἔχουμε ὑπ’ ὄψιν τὸν αἱρετικό, ὅπως τὸν ἐξελάμβαναν οἱ Πατέρες (ὡς ἐκεῖνον ποὺ δίδασκε συνειδητὰ κακοδοξίες –ἔργοις καὶ λόγοις– καὶ ἐγκαλούμενος καὶ ἐλεγχόμενος συνέχιζε τὸ «χαβά του») καὶ ὄχι τὴν φανταστικὴ εἰκόνα τοῦ αἱρετικοῦ, ποὺ ἔχει στὸ μυαλό του ἢ ὅπως στὴν πράξη τὸν ἐκλαμβάνει ὁ κάθε Τελεβάντος. Εἶναι ἀδιανόητη γιὰ τοὺς Πατέρες ἡ συνταγὴ Τελεβάντου καὶ ὅλων τῶν σιγονταροΟικουμενιστῶν: διαμαρτυρόμαστε, διαμαρτυρόμαστε, ἕως ὅτου οἱ Οἰκουμενιστὲς νὰ ...ἐπικρατήσουν πλήρως!!!
Δυστυχῶς ὁ Τελεβάντος καὶ οἱ ὅμοιοί του διδάσκει ἀντίθετα ἀπὸ τὸν Μ. θανάσιο, ὁ ὁποῖος ἔλεγε: «ν τ φρόνημα ποστρεφόμεθα, τούτους π τς κοινωνίας προσήκει φεύγειν... Ε δ τις (σ.σ. σιγαντο-ἀρειανιστής, κατὰ τὸ σιγονταροοικουμενιστής) προσποιεται μν μολογεν ρθν πστιν, φανεται δ κοινωνν κενοις (τοῖς ἀρειανιστές), τν τοιοτον προτρψασθε πχεσθαι τς τοιατης συνηθεας· κα ἐὰν μν παγγλληται (ἐὰν τὸ ὑποσχεθεῖ), χετε τν τοιοτον ς δελφν· ἐὰν δ φιλονεκως πιμν, τν τοιοτον παραιτεσθε. Οτω γρ διατελοντες καθαρν τν πστιν διατηρσετε» (P.G. 26,1188Β).
Ὁ Τελεβάντος, λοιπόν, ἀφ’ ἑνὸς μέν, κατακρίνει κάποιες ἐνέργειες το πατρ. Βαρθολομαίου κα τν μοίων του, ἀφ’ ἑτέρου δὲ τὸν ἐπαινεῖ γιὰ ἄλλες, πιστεύοντας ὁ “ἀφελής”, ὅτι μὲ τὴν στρατηγική του αὐτή, θὰ τὸν φιλοτιμήσει καὶ θὰ τὸν ἀλλάξει! Ἐνῶ κατὰ τὸν Μ. Ἀθανάσιο (καὶ τὸν ἀπόστολο Παῦλο),  θὰ ἔπρεπε νὰ «παραιτηθεῖ», νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ αὐτόν. Καὶ γιὰ νὰ πείσει, παραπέμπει καὶ ἐπικαλεῖται τὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τοῦ ὁποίου μάλιστα διαστρεβλώνει τὰ λεγόμενα! Σὲ ποιόν, ὅμως, πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή; Στὸν Ἀπόστολο Παῦλο, στὸν Μ. Ἀθανάσιο, στὸν Μ. Βασίλειο καὶ τὴν συμφωνία ΟΛΩΝ τῶν Ἁγίων, ἢ στὴν ποιμαντικὴ τακτικὴ τοῦ π. Ἐπιφάνιου, ὑπαγορευόμενη τότε ἀπὸ τὸν φόβο τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ σχίσματος καὶ παραποιημένη σήμερα ἀπὸ τὸν ψευδόμενο Τελεβάντο;
Γράφει ὁ Μ. Βασίλειος; «Ἐκεῖνο δὲ πέπεισο, ὡς ἀληθῶς τιμιώτατε, ὅτι οὐκ ἔστι τι ῥῆμα ὀρθοδοξίας ὃ μὴ μετὰ πάσης παρρησίας παρὰ τῶν ἀνδρῶν τούτων ἐκηρύχθη ὑπὸ Θεῷ μάρτυρι καὶ ἀκροαταῖς ἡμῖν. Οἳ οδ’ ν πρς ραν ατν πεδεξάμεθα τν συνάφειαν, ε σκάζοντας (χωλαίνοντας) περ τν Πίστιν ερομεν» (=οὔτε μία ὥρα νὰ μὴ συνυπάρχουμε μὲ ἀνθρώπους ποὺ χωλαίνουν περὶ τὴν Πίστη) (P.G. 32,992-994). Κα ἀλλοῦ; «Οτινες τν γι ρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι μολογεν, κοινωνοσι δ τος τερόφροσι, τος τοιούτους, ε μετ παραγγελίαν μ ποστσιν, μ μόνον κοινωνήτους χειν, λλ μηδ δελφος νομάζειν» ς γ. Μάρκου φέσου, μολογία, CFDS, Ser. A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 [24-28]).
Στὴν συνέχεια ἔχουμε τὸν ἅγιο Κύριλλο λεξανδρείας, ποος πρ τς Γ΄ Οκουμενικς Συνόδου, νίσχυε τος χοντας διακόψει τ μνημόσυνο το μ καταδικασμένου κόμα Πατριάρχη Νεστορίου, τν ποον νόμαζε «λύκο», κα προέτρεπε τ ρθόδοξο Ποίμνιο τς Κωνσταντινουπόλεως: «σπίλους κα μώμους αυτος τηρήσατε, μήτε κοινωνοντες τ μνημονευθέντι (Νεστορί), μήτε μν ς διδασκάλ προσέχοντες, ε μένει λύκος ντ ποιμένος» (P.G. 77,1258). Μήπως διάδοχός το Νεστορίου, Πατρ. Βαρθολομαος, δν εναι ξίσου «λύκος»; Λάβετε π’ ψιν μάλιστα, τι αρεση το Νεστορίου δν εχε κόμα καταδικασθε π Σύνοδο, ταν κατάγνωστη» συνοδικά, ν πολλς π τς αρέσεις πο περικλείει στν «μάνδρα» του Οκουμενισμός, εναι «κατεγνωσμένες»!
Γνωστότατο καὶ τ το γ. Θεοδώρου το Στουδίτου: «σοι κοινωνον μαζ μ τος Αρετικούς, ατο ς ληθς ποσχίζονται τς κκλησίας» (P.G. 99, 1065CD).
Ἀλλὰ καὶ ἀργότερα, μὲ θαυμαστὴ συμφωνία, στν πιστολή τους οἱ γιορεῖτες Πατέρες λέγουν: «Ὁ γάρ αρετικόν δεχόμενος, τος ατο πόκειται γκλήμασι· καί κοινωνήτοις κοινωνν, κοινώνητός στιν, ς συγχέων τόν Κανόνα τς κκλησίας» (πιστολή γιορειτν πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ τόν Παλαιολόγον, Δοκίμιον στορικόν Μοναχο Καλλίστου Βλαστο, κδ. 1896, σελ. 97-107).
Τέλος, ὁ ωσφ Βρυέννιος: « τος κοινωνήτοις κοινωνν, κα ατς κοινώνητος· κα ε τις κοινωνήτ, κν ν οκ συνεύξηται, κα οτος φοριζέσθω”» Ερεθέντα, τόμος Β΄, σελ. 28).
Καὶ γιὰ νὰ ἔρθουμε στὸν π. Ἐπιφάνιο. Ὁποῖον κατάντημα! Γιὰ νὰ στηρίξει τὴν κακοδοξία του καὶ τὴν ἐναντίωσή του κατὰ τῆς Ἀποτειχίσεως ὁ Τελεβάντος κατάντησε ψεύτης! Ρωτήσαμε τὸν Τελεβάντο δημοσίως 4-5 φορὲς ἕως τώρα: Γιατί λέγει ψέματα ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος ἀπαγορεύει τὴν ἀποτείχιση, γιατί ταυτίζει τὴν ἀποτείχιση μὲ τὸ σχίσμα; Ἀπάντηση δὲν πήραμε! Ἀντίθετα, μετὰ ἀπὸ κάθε ἐρώτηση, ἔβρισκε ἀφορμὴ νὰ ἐπιτεθεῖ καὶ πάλι στὴν Ἀποτείχιση!
ς δομε, μως, τί γράφει γι τν ποτείχιση π. πιφάνιος στὸ βιβλίο του «Τὰ Δύο Ἄκρα»:
«Αρετικο (πίσκοποι) εναι ...κα κενοι οτινες οτε καταδικάσθησαν κόμη π τς κκλησίας οτε ξλθον ατοβούλως ξ ατς, λλ διατελοσιν κόμη ντς τς κκλησίας. Μία τοιαύτη ενε περίπτωσις το Πατριάρχου. Πατριάρχης θηναγόρας χει κηρύξει αρετικ φρονήματα (σ.σ.: πόσο μλλον πατρ. Βαρθολομαος!)... Συνεπς ενε κόμη γωγς χάριτος. Τελε μυστήρια. μες τί δυνάμεθα ν πράξωμεν; α) Ν προσευχώμεθα πρ νανήψεως κα μετανοίας ατο. β) Ν διαμαρτυρώμεθα κατ' ατο κα ν γωνιζόμεθα. ν δ συνείδησίς τινος δν νέχηται ν μνημονεύ το νόματος ατο, χει τ δικαίωμα, προβαίνων τι περαιτέρω, ν παύσ τ μνημόσυνον του, συμφώνως τ ΙΕ΄ Κανόνι τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Τοτο μως ενε τ σχατον βμα, ες δύναται ν προχωρήσ, ν θέλ ν μ ερεθ ες σχίσματα κα ες νταρσίας" (σελ. 89).
Κα παρακάτω: ερο Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου το αρετικς διδασκαλίας κηρύσσοντος πισκόπου Πατριάρχου (σελ. 90).
Στ σελ. 75 βαπτίζει μν τν ΙΕ΄ Κανόνα ς δυνητικὸν ὁ π. Ἐπιφάνιος (εἶναι γνωστή του θέση πο μφισβητεται), λλ’ μως δέχεται, σ ντίθεση μ τν κ. Τελεβάντο πο τὸν διαστρέφει καὶ μς συκοφαντε ς σχισματικούς, τι διακόπτων τ Μνημόσυνο το πισκόπου «"πρ συνοδικς διαγνώσεως", οδαμς παρανομε, δι κα δν πόκειται ες πιτίμησιν, λλ μλλον ξιος παίνου ενε».
Κα στν πομένη σελίδα 76, γράφει: « παύων τ μνημόσυνον το οκείου πισκόπου Κληρικός, ρκεται ες τοτο, ποφεύγει ν μνημονεύει τέρου κα ναμένει ν ρεμί συνειδήσεως τν κρίσιν τς Συνόδου» ( ραίωση τν γραμμάτων το π. πιφανίου) (ἐδῶ).
http://eugenikos.blogspot.gr/2014/06/blog-post_154.html

ἁγιομάχος, ὅμως, Τελεβάντος, διαστρέφει τὴν Ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς. Μιὰ διδασκαλία-Ἐντολὴ ποὺ ξεκινᾶ ἀπὸ τὸν Κύριο στὴν Π. Διαθήκη, συνεχίζεται στὴν Κ. Διαθήκη καὶ στὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας. Καὶ μᾶς διδάσκει (ὁ Τελεβάντος) ὅτι τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἄλλοτε θὰ τοὺς ἐγκαλοῦμε, ἄλλοτε ὅμως καὶ θὰ τοὺς ἐπαινοῦμε γιὰ νὰ τοὺς ...κερδίσουμε(!), ἀλλὰ ποτὲ δὲν θὰ διακόπτουμε τὸ Μνημόσυνό τους, πάντα θὰ κοινωνοῦμε μαζί τους, παρὰ τὸν μολυσμὸ ποὺ μπορεῖ νὰ δεχόμαστε ἀπὸ αὐτούς, ἕως κάποιοι «στρατηγοί» νὰ ξεκινήσουν τὴν Ἀποτείχιση (ἢ κάποια Σύνοδος νὰ τοὺς καταδικάσει)! Ὄχι πρὸς Θεοῦ Ἀποτείχιση, δηλαδὴ σχίσμα. Σχίσμα, δυστυχῶς, ὑπάρχει στὸν ἐγκέφαλο τοῦ ἀνθρώπου αὐτοῦ, ὁ ὁποῖος ἐκείνους ποὺ πρῶτα ὀνόμαζε «στρατηγούς» (π. Θεόδωρο, π. Γεώργιο κ.λπ.), τώρα συγκαλυμμένα, ὑποκριτικά, ἀνέντιμα καὶ ὕπουλα τοὺς εἰρωνεύεται, τοὺς νουθετεῖ ὡς αὐθεντικὸς Πάπας, τοὺς προσβάλλει καὶ λοιδορεῖ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.