Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

«Ακοινώνητος» ο λαϊκός Κωνσταντίνου, αλλά κοινωνικοί οι Οικουμενιστές Επίσκοποι!

           Ὁ Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ ἀντιδρᾶ καὶ πάλι μὲ περισσὴ ὑποκρισία. Ἐνοχλήθηκε (ὅπως ὅλοι οἱ πιστοί) ποὺ ὁρίστηκε ὡς ὁμιλητὴς στὴν ἑορτὴ τοῦ ἁγίου Φωτίου ἕνας γνωστὸς γιὰ τὶς οἰκουμενιστικὲς του πράξεις λαϊκός· διότι ὅπως σωστὰ λέγει, ἡ «ἐπίσημη ἀνάθεση ἀποτελεῖ ἰδιαίτερη τιμητική διάκριση καί οὐσιαστική ἐπιβράβευση τῆς προσωπικότητάς του καί τῶν μέχρι τώρα ἐνεργειῶν του».
Ἐνοχλήθηκε, λοιπόν, ὁ κ. Σεραφείμ, γιὰ τὴν προβολὴ ἑνὸς λαϊκοῦ  Οἰκουμενιστῆ, ἀλλά:
Δὲν ἐνοχλήθηκε ποὺ παρευρίσκεται στὴν Θ. Λειτουργία κατὰ τὴν ὁποία μνημονεύεται ὁ ἀρχιαιρεσιάρχης Πατριάρχης!
Δὲν ἐνοχλήθηκε ποὺ συλλειτουργεῖ μὲ τὸν ἀμετανόητο, γιὰ τὴν περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας», οἰκουμενιστὴ ἐπίσκοπο Χρυσόστομο Σαββᾶτο!
Δὲν ἐνοχλήθηκε ποὺ συλλειτουργεῖ μὲ τὸν μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο Γεωργακόπουλο, καὶ μάλιστα τοῦ ἐπέδωσε καὶ βραβεῖο ἀποκαλώντας τον «ἐκλεκτὸ τοῦ Θεοῦ»!
Δὲν ἐνοχλήθηκε ποὺ συλλειτουργεῖ μὲ τὸν οἰκουμενιστὴ μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο Πολυκανδριώτη!

Καὶ δραστηριοποιεῖται ἐναντίον τοῦ ὁρισμοῦ ἐκ μέρους τῆς . Συνόδου ἑνὸς οἰκουμενιστῆ ὁμιλητοῦ (ἀπόφαση ποὺ μᾶλλον δὲν θὰ καταφέρει νὰ ἀνατρέψει· μακάρι νὰ τὸ ἐπετύγχανε), παρότι ὁ οἰκουμενιστὴς καθηγητὴς δὲν πρόκειται (ἀφοῦ εἶναι λαϊκός) νὰ ...συλλειτουργήσει μὲ Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους! Ἀντίθετα,  ἀδρανεῖ, σιωπᾶ καὶ δὲν πραγματοποιεῖ ἐκεῖνο ποὺ εἶναι στὴν δικαιοδοσία του· τὴν Διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου ἢ ἔστω τὴν ἄρνηση νὰ συλλειτουργεῖ στὸ Ἅγιο Θυσιαστήριο μὲ Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, πράξη ποὺ δὲν χρειάζεται ἀπόφαση Συνόδου, ἀλλὰ ἐξαρτᾶται ΜΟΝΟ ἀπὸ τὸν ἴδιο· καὶ ἔτσι «συγκοινωνεῖ τοῖς ἀκοινωνήτοις»!
Λοιπόν, γιατὶ θεωρεῖτε «ἀκοινώνητο» ἕνας λαϊκὸ Οἰκουμενιστή, κ. Σεραφείμ, καὶ δὲν θεωρεῖτε ἀκοινώνητους τοὺς Οἰκουμενιστὲς συνεπισκόπους σας;

Κατὰ τὰ ἄλλα ἡ «Κατάνυξις» (ἀπὸ τὴν ὁποία πήραμε τὸ «Ἀνακοινωθὲν» τοῦ Πειραιῶς), προβάλλει ὡς πρωτοπόρο τοῦ ἀντι-Οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος τὸν κ. Σεραφεὶμ καὶ ἐπισημαίνει «για άλλη μια φορά πως ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Πειραιώς εκφράζει τις αγωνίες του πιστού λαού»!
 

Επιστολή του Πειραιώς Σεραφείμ, για την παράξενη τιμή στον “εμψυχωτή” Κοσμήτορα της Θεολογικής Α.Π.Θ.

482366-peiraivw serafeim.PNG


...Λάβαμε επιστολή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Σεραφείμ, για ένα πολύ σοβαρό θέμα. Ο Σεβασμιώτατος καθηκόντως απευθύνεται στην Ιερά Σύνοδο για ένα θέμα που έχει προκαλέσει τον σκανδαλισμό του πιστού λαού.
Εμείς υπενθυμίζοθμε στην αγάπη σας πως στη παρελθούσα συνεδρίαση της Δ.Ι.Σ. (9/12/2014) εκδόθηκε επίσημο ανακοινωθέν που μεταξύ άλλων αναφέρει τα ακόλουθα:
Οι αποφάσεις της πρώτης συνεδρίας της Δ.Ι.Σ.
.. Συνήλθε σήμερα Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014, στην πρώτη Συνεδρία Της για τον μήνα Δεκέμβριο, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου..
.. Επίσης για την εορτή του εν Αγίοις Πατρός ημών Φωτίου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως του Μεγάλου, Προστάτου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, όρισε ως κύριο ομιλητή στην εόρτια κοινή Συνεδρία των Καθηγητών των Θεολογικών Σχολών Αθηνών και Θεσσαλονίκης μετά των Μελών της Δ.Ι.Σ. τον Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ελλογιμώτατο κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου..
Επισημαίνοντας για άλλη μια φορά πως ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Πειραιώς εκφράζει τις αγωνίες του πιστού λαού, ευχόμαστε η παρέμβασή του να πετύχει το σκοπό της.

Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραις κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ, πρός τήν ερά Σύνοδο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

᾿Εν Πειραιε τ 15 Δεκεμβρίου 2014

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραις κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ πέστειλε πρός τήν ερά Σύνοδο τς κκλησίας τς λλάδος τήν κόλουθη πιστολή.
ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

ριθμ. Πρωτ. 1485
ν Πειραιε τ 11 Δεκεμβρίου 2014
Πρός Τόν Μακαριώτατον ρχιεπίσκοπον θηνν
καί πάσης λλάδος Κύριον κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
Πρόεδρον τς ερς Συνόδου τς κκλησίας τς λλάδος
καί τούς Σεβασμιωτάτους Συνοδικούς Συνέδρους
Ες ΑΘΗΝΑΣ

Μακαριώτατε Δέσποτα,
Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί Σύνεδροι,

Πάνυ ελαβς καί εσεβάστως προάγομαι νά ποβάλω στήν ερά Σύνοδο τό ελογο ρώτημα πού ναφύεται πό τό νακοινωθέν τς 9ης δεύοντος μηνός Δεκεμβρίου .. μέ τό ποο γνωστοποιεται πόφαση τς ερς Συνόδου κατά τόν κοινό ορτασμό μέ τίς Θεολογικές Σχολές τς Χώρας, τς μνήμης το ν γίοις Πατρός μν Φωτίου το Μεγάλου καί σαποστόλου, προστάτου τς  . Συνόδου νά νατεθε εσήγηση στό Διορθόδοξο Κέντρο τς . Μονς Κοιμήσεως Θεοτόκου Πεντέλης στόν λλογιμώτατο Κοσμήτορα τς Θεολογικς Σχολς το Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Καθηγητή κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, πρωτοστατούντα στήν δρυση στό Θεολογικό Τμμα τς Θεολογικς Σχολς το ΑΠΘ, κατεύθυνσης σλαμικν Σπουδν καί πομένως άν πευλογετε καί συμφωνετε μέ τήν νέργεια το συγκεκριμένου κ. Κοσμήτορος, γιατί πίσημη νάθεση σέ ατόν τς εσηγήσεως στόν κοινό ἑορτασμό τς ερς Συνόδου καί τν Θεολογικν Σχολν, εκολα ντιλαμβάνεσθε, τι ποτελε διαίτερη τιμητική διάκριση καί οσιαστική πιβράβευση τς προσωπικότητάς του καί τν μέχρι τώρα νεργειν του.
Μακαριώτατε,
                Σεβασμιώτατοι,
ντίχριστη λεγομένη «Νέα ποχή» καί «Νέα Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων»,
μέ συνδιαμορφωτή τήν παναίρεση το συγκρητιστικο διαθρησκειακο οκουμενισμο, φαρμόζοντας τό σκοτεινό σχέδιό τους γιά τήν σλαμοποίηση τς Ερώπης καί τς λλάδος, ργάζονται, κτός τν λλων, καί γιά τήν δρυση Κατεύθυνσης σλαμικν ντιτριαδικν Σπουδν, ο ποες βεβαίως γνοον καί στρεβλώνουν γκληματικς τήν ληθινή φύση το Θεο.
Ο γιοι Πατέρες και ο γιοι νδοξοι Νεομάρτυρες, πό τούς σίους καί θεοφόρους πατέρες Μάξιμο τόν μολογητή (6ος αώ.) καί ωάννη τόν Δαμασκηνό (7ος αώ.), μέχρι τόν γιο νδοξο σιομάρτυρα Νικόδημο τόν γιαννανίτη (18ος αώ.) καί τήν γία νδοξο νεομάρτυρα κυλίνα (18ος αώ.)[1], κατατάσσουν τό σλάμ στίς αρέσεις καί ς τέτοια, τό ντιμετωπίζουν. Ατό, βεβαίως, εναι ελογο γιατί ο διδαχές του ποτελον να συμπίλημα διαφόρων νθρωποπαθν θρησκευτικν παραδοχν, πως τς Εδωλολατρείας, το Ζωροαστρισμο, το Μανιχαϊσμο, το Γνωστικισμο, το ρειανισμο, το Νεστοριανισμο, το Μονοφυσιτισμο, το φθαρτοδοκητισμο καί τς Εκονομαχίας[2].
Πλέον συγκεκριμένα, σιος καί θεοφόρος ωάννης Δαμασκηνός, στό ργο του «Περί αρέσεων»[3], θεωρε τι τό σλάμ εναι λαοπλάνος θρησκεία καί πρόδρομος το ντιχρίστου. «στι δέ καί μέχρι το νν κρατοσα λαοπλάνος θρησκεία τν σμαηλιτν, πρόδρομος οσα το ντιχρίστου»[4] γράφει. Εναι χαρακτηριστικό τι σιος ωάννης ποκαλε εθύς ξ ρχς τόν Μαμέδ (Μωάμεθ) ψευδοπροφήτη δικαιολογημένως ταν κατά τήν σλαμική παράδοση (σούνα) συνεζεύχθη ς 7η σύζυγό του τήν σύζυγο το υοθετηθέντος υο του Ζαΐντ καί ς 9η τήν πταετή κορασίδα ϊσά διαπράττων κτός τν λλων κακουργιν καί τά γκλήματα τς αμομιξίας καί τς παιδεραστίας καί ποδεικνύει θεοφόρος πατέρας τι συνέστησε τήν αρεσή του στερα πό μιά πιφανειακή μελέτη τς γίας Γραφς καί τήν πικοινωνία του μ’ να ρειανό μοναχό, κατόπιν δθεν ραμάτων σέ λικία σαράντα τν, μέ τήν παρότρυνσι τς πρώτης συζύγου του Χαντίντζα καί το ουδαίου ξαδέλφου της Οάρακα καί μ’ατόν τόν τρόπο διέδωσε τήν ψεύτικη φήμη τι λ’ ατά, πού θέσπισε, εναι δθεν θεόσταλτα. Καυστικώτατο εναι τό σχόλιο το σίου, τι λα τά θεσπίσματα το Κορανίου, εναι «γέλωτος ξια» καί καθιερώθηκαν στό ραβικό θνος μέ τόν ερό πόλεμο καί τήν βιαία πιβολή καί τό ψευδές δεολόγημα τς δθεν θεϊκς ποστολς το Μωάμεθ, 7 αἰῶνες μετά τήν νανθρώπιση το Θεο Λόγου το ληθινο Μεσσία, το ποίου τό σωτηριδες ργο πιδιώκει νά νατρέψη μέ τίς ψευδολογίες του.
Κατά τόν σιο ωάννη τόν Δαμασκηνό καί τήν Κορανική διδαχή, Μουσουλμανισμός, πηρεασμένος πό τήν ντιχριστιανική ουδαϊκή καί τήν αρετική χριστιανική γραμματεία, δέν δέχεται τήν Τριαδικότητα το Θεο, τήν Θεότητα το Χριστο, τόν σταυρικό Του θάνατο καί τήν νάστασή Του. ρνεται τό Θεανθρώπινο πρόσωπό Του καί τόν θεωρε σάν να προφήτη κατώτερο το Μωάμεθ, τς δθεν σφραγίδας τν προφητν, κτίσμα το Θεο καί πλό, ψιλό νθρωπο.
πόλεμος κατά τν πίστων (τζιχάντ), ποτελε βασική διδασκαλία το Κορανίου, φαρμόζεται στίς μέρες μας μέ τίς συνεχιζόμενες κκαθαρίσεις χριστιανικν καί λλων πληθυσμν πό τό σλάμ, πού εναι λάθος νά διακρίνεται σέ ριζοσπαστικό καί δθεν μετριοπαθές καί πού ποτελε πιβίωση τς δεινς αρέσεως το ρειανισμο καί ποδεικνύει τι δέν εναι θρησκεία νεκτή, κατά τό Ερωπαϊκό κεκτημένο καί τίς ρχές τν Κρατν Δικαίου, γιατί στοχοποιε θανάσιμα τήν ρνησή της καί πομένως ο ννοιες Δημοκρατία, νεξιθρησκεία καί νεκτικότητα πρός τήν τερότητα εναι σύμβατες μέ τό σλάμ.
λήθεια, ποιά χρησιμότητα πλέον τν διαθρησκειακν διαλόγων μεταξύ ρθοδοξίας καί σλάμ καί ο διακηρύξεις περί ερηνικς συνυπάρξεως, ταν ο διάλογοι ατοί δυνατον νά ποτρέψουν τούς σλαμιστές-Τζιχαντιστές πό τά φρικώδη γκλήματά τους καί τούς διαλεγομένους δθεν μετριοπαθες Μουσουλμάνους πό τήν πλήρη στήριξη στούς πρώτους, πως ποδεικνύεται μέ πλθος στοιχείων στήν παγκόσμια εδησεογραφία. πρόσφατος τραγικός θάνατος τς μερικανίδος δημοσιογράφου Serena Shim στήν Τουρκία, που μέ στοιχεα πέδειξε τή στήριξη τς γείτονος καί το σουνιτικο μπλόκ στό χαλιφάτο το ISIS ποδεικνύουν τά νωτέρω!  
φ’ σον εναι δεδομένο τι δέν γνοεται ντιτριαδισμός το σλάμ, οτε σφαλς ο βλασφημίες του κατά το Θεανθρωπίνου προσώπου το Χριστο, το ποίου ρνεται τήν θεία φύση, μέ τίς ποες σαφς παναλαμβάνεται κατεγνωσμένη ντιτριαδική αρετική διδασκαλία το αρεσιάρχου ρείου, πό τόν κοινό ποβολέα ρείου καί Μωάμεθ, τόν ρχέκακο καί βύθιο δράκοντα, ρωτμε τόν κ. Κοσμήτορα, γιατί προσπαθε νά πιτύχει κάτι τόσο φρικτό καί ποτρόπαιο στήν χώρα, τς ποίας τό προοίμιο το Συντάγματος ρχεται μέ τήν πίκληση το Παναγίου νόματος το Παναχράντου Τριαδικο Θεο; Πς εναι δυνατόν ρθόδοξος Κοσμήτορας τς Θεολογικς Σχολς το ΑΠΘ, μέ τόν μολογιακό χαρακτρα σπουδν, ποος διδάσκει στούς φοιτητές ρθόδοξη Θεολογία πού χει ς ντολογικό θεμέλιο τήν Τριαδολογία καί τήν Χριστολογία, νά καταφάσκει στήν διδασκαλία αρετικν  φληναφημάτων μέσα μάλιστα σέ ρθόδοξη Θεολογική Σχολή, μέ πρόβλεπτες συνέπειες; γνοε τι ατή συνύπαρξη εναι πικίνδυνη μέ βάση τήν ρνητική σχετική διεθν μπειρία; τι ντίκειται στά πιό στοιχειώδη κριτήρια πιστημολογίας καί δεοντολογίας; τι συνιστ εθεία προσβολή τς πικρατούσης σύμφωνα μέ τό ρθρο 3 το Συντάγματος θρησκείας, τι θά λλοιώσει σέ σημαντικό βαθμό τόν σημερινό μολογιακό χαρακτρα τς Θεολογικς Σχολς καί τι νδεχομένως θά ποτελέση πηγή ντάσεων καί ξάρσεως το σλαμικο φονταμενταλισμο στή χώρα μας;  
Μ βση τόν πρόσφατα ψηφισθέντα λεγμενο «ντιρατσιστικ» νμο, Κατεύθυνση σλαμικν Σπουδν στήν Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης δέν πρέπει νά λειτουργήση, διότι ντιβαίνει στήν ντιρατσιστική νομοθεσία πειδή τό νίερο συμπίλημα το Κορανίου, περιχει ρατσιστικές ναφορές καί προτροπές σ πρξεις βας κατ τν λλων θρησκευτικν μδων. Εναι δέ ξεκάθαρες ο ρατσιστικές ντιλήψεις του πέναντι στό γυναικεο φλο.
Στν πατρίδα μας, τήν ρωοτόκο καί γιοτόκο λλάδα, στν ποία, κατά τά 400 χρόνια σκλαβις πό τούς μοπίστους τν σημερινν σλαμιστν, χύθηκαν ποταμο αματος γίων νδόξων Νεομαρτύρων κα ρώων, δν πρέπει λλοιωθ διοπροσωπεία μας μέ τήν μετατροπή τς Πολιτείας μας σέ οδετερόθρησκη, πως πιδιώκει διεθνιστική Νέα παγκόσμια Τάξι, μέ ργαλεο τήν de facto καί de jure πολυπολιτισμικότητα πού προωθε μέ νεξέλεγκτες μεταναστευτικές ροές μουσουλμανικν κυρίως πληθυσμν.
Τίθενται στόν γαπητό κ. Κοσμήτορα τς Θεολογικς Σχολς το Α.Π.Θ.  πού νεργε σχετικς, ναπόδραστα δύο πολυδύναμα ρωτήματα. Θά ταν ποτέ δυνατό πόπτερος ετός τς Θεολογίας καί συνώνυμος της γιος Γρηγόριος, ρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως καί ρωϊκότερος τν γίων καί γιώτερος τν ρώων Μ. θανάσιος νά συνευδοκοσαν στήν διδασκαλία το ρειανισμο μέ τήν συνδρομή τς Θεολογικς καί κκλησιαστικς τους κοινότητας καί ποιά διαφορά το ρειανισμο πό τόν σλαμισμό πού ναμασ τίς διες ντιτριαδικές βλασφημίες καί κακοδοξίες μέ τόν πρτο; Προεκτείνοντας δέ τό ρώτημα σέ κκλησιαστικά πρόσωπα διερωτμαι θά δώριζαν ποτέ ο θεοφόροι ατοί Πατέρες τήν τότε κυκλοφορηθεσα Θάλεια το ρείου σέ σχυρούς τς μέρας τους μέ τό προσωνύμιο μάλιστα «ερά Θάλεια»; Ποιά εναι διαφορά τς Θάλειας το ρείου μέ τό Κοράνιο, παρά μόνον παραφιλοσοφική λεκτική λεπτότητα το ρείου καί ο χονδροειδες ναφορές το  ραβα μπόρου Μωάμεθ. Καί τό δεύτερο ρώτημα πού τίθεται εναι γιατί νά μήν συνιδρυθε λοιπόν στήν «προοδευτική Θεολογική Σχολή το ΑΠΘ» καί κατεύθυνσι «Γραφικν Μελετν» τς νώνυμης Φυλλαδικς ταιρείας Σκοπις το Πύργου, πού δρεύει στήν Πενσυλβάνια τς μερικς μέ παράρτημά της στή χώρα μας τήν ατοτιτλοφορούμενη «χριστιανική κκλησία μαρτύρων το εχωβ» φ’ σον δρυτής της Κάρολος Ρσσελ παναλαμβάνει τόν ντιτριαδισμό το ρείου καί το Μωάμεθ καί δέν θά ρνηθε σφαλς incorporation το Μπρούκλιν τήν σχετική χρηματοδότηση πού φέρεται τι θά ξασφαλίσει κ. Κοσμήτορας, κατά δήλωσή του, στήν Σύγκλητο το Α.Π.Θ., πό τό μιράτο το  μάν γιά τήν κατεύθυνσι σλαμικν σπουδν.
σφαλς ντιλαμβάνομαι τήν νάγκη τριτοβαθμίου μορφώσεως τν Θρησκευτικν Λειτουργν τς Μουσουλμανικς μειονότητος στήν Θράκη λλά ατό θά το εχερές νά γίνει σέ κάποια Παιδαγωγική Σχολή σέ κάποια λλη Σχολή Πανεπιστημιακο πιπέδου καί χι στήν ρθόδοξη Θεολογική Σχολή το ΑΠΘ, φ’ σον πως προανέφερα πάρχουν ατές ο πόλυτες συμβατότητες.
Μακαριώτατε,
                     Σεβασμιώτατοι,
Ταπεινς θεωρ τι κατά τήν λψι τς ποφάσεώς Σας δέν συνεκτιμήσατε τά νωτέρω καί πομένως γιά νά μήν θεωρηθε τι συνευδοκετε στήν συγκεκριμένη πόθεση καί πευλογετε τό παράδεκτο γεγονός δρυσης ντιτριαδικν Σπουδν μέσα σέ μία ρθόδοξη Θεολογική Σχολή μέ ποτέλεσμα τήν μετατροπή της σέ Θρησκειολογική Θεολογική Σχολή παρακαλ θερμς νά πανεξετασθε πόφασή Σας καί νά ληφθον π’ ψει τά νωτέρω καί εδικώτερα σθεναρή καί θαρραλέα ντίδραση το οκείου Ποιμενάρχη, το Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ.κ. ΑΝΘΙΜΟΥ, πό τήν αγίδα το ποίου στό Πνευματικό Κέντρο τς Μητροπόλεώς του, διοργανώθηκε σχετική ντιρρητική μερίδα στίς 26/11/2014 μέ ξαίρετους μιλητές πως πρ. Κοσμήτορας κ. Χ. Οκονόμου, ο ποοι στηλίτευσαν μέ ναργ τρόπο τίς νέργειες δρυσης κατεύθυνσης σλαμικν Σπουδν στήν Θεολογική Σχολή το ΑΠΘ.
ξαιτούμενος τίς μέτερες εχές καί ελογίες διατελ,
+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ


[1] ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ, Διαθρησκειακές συναντήσεις· ρνηση το Εαγγελίου καί προσβολή τν γίων Μαρτύρων, κδ. Τέρτιος, Θεσ/κη 2003, σσ. 52-119 καί ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΔΡΑΚΑΣ, κατά το σλάμ πολεμική τν Βυζαντινν Θεολόγων, Θεσ/κη 1961, σσ. 44-58, 64-66.
[2] ΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ, «Τό σλάμ κατά τόν γιο ωάννη τόν Δαμασκηνό », ΕΕΘΣΘ τμήματος Ποιμαντικς καί Κοινωνικς Θεολογίας 1 (1990) σσ. 260 – 296.
[3] ΟΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ, Περί αρέσεων ρα΄, PG 94, 678 – 780 καί ΕΠΕ 2, κδ. Γρηγόριος Παλαμς, Θεσ/κη 1991, σσ. 306 – 321.
[4] Περί αρέσεων ρα΄ 1 – 2.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.