Τὸ χθεσινό μας δημοσίευμα
μὲ τίτλο «Ὁ Μητροπολίτης
Κόνιτσας ἀρνήθηκε νὰ εὐλογήσει γυναίκα, ἀλλὰ μνημονεύει τὸν Παναιρετικὸ Πατριάρχη
Βαρθολομαῖο» (ἐδῶ), ἀναδημοσίευσε τὸ
ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση», ἔσπευσαν δὲ νὰ πάρουν θέση ἀδελφοί, ποὺ μὲ τὰ σχόλιά
τους φαίνεται ὅτι εἶναι φίλα προσκείμενοι πρὸς τὸν Σεβασμιώτατο. Καμιὰ ἀντίρρηση ὡς πρὸς αὐτό· ἀντίθετα κάθε κριτικὴ βοηθᾶ νὰ διορθώσουμε κάποιες ἐσφαλμένες τοποθετήσεις καὶ νὰ δοῦμε σφαιρικότερα καὶ περισσότερο ἀντικειμενικὰ ἕνα θέμα.
Τὸ δυστύχημα ὅμως,
εἶναι ὅτι οἱ σχολιαστές, δὲν πρόσεξαν καθόλου τὴν οὐσία τοῦ θέματος, δὲν θέλησαν νὰ πάρουν θέση γιὰ τὸ μεῖζον, τὴν συγκοινωνία δηλ. μὲ τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὸν μολυσμὸ ἀπὸ τὴν ἐπικοινωνία μὲ τὴν αἵρεση,
στὸν ὁποῖο μᾶς ἐξαναγκάζουν οἱ Ἐπίσκοποι, καὶ μάλιστα οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές, δὲν τὸ εἶδαν ὡς ἀφορμὴ ἀφυπνίσεως καὶ προβληματισμοῦ γιὰ τὸ τεράστιο πρόβλημα τοῦ Οἰκουενισμοῦ ποὺ διαβρώνει τὶς συνειδήσεις (ὅπως φαίνεται καὶ τὶς δικές τους), ἀλλὰ μὲ φανερὴ προσωποληψία, θέλησαν νὰ ὑπερασπίσουν ὄχι τὴν ἀλήθεια ἀλλὰ τὸν Μητροπολίτη Κονίτσης.
Τι κι ἂν ἔχουμε
παραθέσει δεκάδες Πατερικὰ κείμενα, στὰ ὁποῖα καταφαίνεται ὅτι ἡ ἐπικοινωνία μὲ
τοὺς αἱρετικοὺς μολύνει· ἔδειξαν ὅτι τοῦτο οὐδόλως τοὺς ἐνδιαφέρει. Τί κι ἂν
Μητροπολίτες (ὡς ὁ Κονίτσης κ. Ἀνδρέα, ὁ Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶς κ.λπ.) δὲν λένε δημόσια καὶ ὑπεύθυνα ποιοί εἶναι οἱ Παναιρετικοὶ Ἐπίσκοποι καὶ δὲν μᾶς πληροφοροῦν ἐὰν ὁ Πατριάρχης εἶναι ὁ ἀρχηγὸς τῆς Παναιρέσεως. Τι κι ἂν αὐτὴ τους ἡ ἐνέργεια εἶναι πρᾶγμα πρωτοφανὲς στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, στὴν ὁποία ὁ ὀρθόδοξος Ἐπί-σκοπος πάντα ἀγρυπνοῦσε, ἐπισήμαινε, ἀναιροῦσε καὶ πολεμοῦσε τὴν αἵρεση καὶ τοὺς αἱρετικούς, καὶ δὲν ἡσύχαζε, ὥσπου ἡ αἵρεση νὰ ἐξαφανιστεῖ.
Μητροπολίτες (ὡς ὁ Κονίτσης κ. Ἀνδρέα, ὁ Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶς κ.λπ.) δὲν λένε δημόσια καὶ ὑπεύθυνα ποιοί εἶναι οἱ Παναιρετικοὶ Ἐπίσκοποι καὶ δὲν μᾶς πληροφοροῦν ἐὰν ὁ Πατριάρχης εἶναι ὁ ἀρχηγὸς τῆς Παναιρέσεως. Τι κι ἂν αὐτὴ τους ἡ ἐνέργεια εἶναι πρᾶγμα πρωτοφανὲς στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, στὴν ὁποία ὁ ὀρθόδοξος Ἐπί-σκοπος πάντα ἀγρυπνοῦσε, ἐπισήμαινε, ἀναιροῦσε καὶ πολεμοῦσε τὴν αἵρεση καὶ τοὺς αἱρετικούς, καὶ δὲν ἡσύχαζε, ὥσπου ἡ αἵρεση νὰ ἐξαφανιστεῖ.
Δὲν ἀπασχόλησε καθόλου τοὺς σχολιογράφους, γιατί οἱ Ἐπίσκοποι σήμερα ἀρνοῦνται νὰ κάνουν ὅλα
αὐτά, ποὺ ἀπορρέουν ὡς ὑποχρέωση ἀπὸ τὴ λειτούργημα ποὺ ἔχουν. Δὲν βλέπουν ὅτι σιωποῦν, διότι γνωρίζουν καλὰ ὅτι, ἂν ὀνοματίσουν τοὺς Παναιρετικοὺς Πατριάρχες καὶ Μητροπολίτες, τότε, θὰ ἔπρεπε
νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνό τῶν
Οἰκουμενιστῶν συνεπισκόπων τους, μὲ τοὺς ὁποίους τώρα συλλειτουργοῦν ὡς νὰ εἶναι
Ὀρθόδοξοι· διότι γνωρίζουν
καλά, ὅτι ὁ αἱρετικὸς μηχανισμός (τὸ συνεργαζόμενο μετὰ τοῦ Βατικανοῦ Φανάρι) θὰ
τοὺς ἐκθρονίσει πάραυτα.
Τοῦτο δὲν εἶναι δικές μας ὑποθέσεις. Εἶναι λόγια φόβου π.χ. τοῦ
Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου, ὁ ὁποῖος ἀπάντησε σὲ σχετικὴ ἐρώτηση (ποὺ ἔχει δημοσιευθεῖ): «ἂν μιλήσουμε
γιὰ τὸν Πατριάρχη θὰ μᾶς καθαιρέσουν».
Καὶ συνεχίζουν,
λοιπόν, οἱ Ποιμένες νὰ παραμυθιάζουν τοὺς πιστοὺς μὲ ἐπισκοποκεντρικὲς θεωρίες,
καὶ νὰ τοὺς ἀφήνουν νὰ μολύνονται καὶ νὰ εὐλογοῦνται ἀπὸ Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, καὶ νὰ ὑποδέχονται τὸν
αἱρετικὸ Πατριάρχη.
Ταυτόχρονα δέ, ἐνῶ
δημόσια δὲν μιλοῦν οἱ ἴδιοι, ἀλλὰ οἱ Ἀρχιμανδρῖτες τους, σὲ κλειστὸ κύκλο (ὅπως
μαθαίνουμε) διδάσκουν ἀντίθετες διδασκαλίες ἀπὸ τοὺς Ἁγίους.
Ἐνῶ δηλαδή, οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας διδάσκουν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, γιατὶ
ὅσοι παραμένουν σὲ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς δὲ σώζονται, αὐτοὶ ἀντίθετα, διδάσκουν ὅτι ὅσοι ἀποτειχίζονται ἀπὸ τὴν αἵρεση εἶναι
ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ οὐσιαστικὰ
διδάσκουν ὅτι, ὅσοι παραμένουν
σὲ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους, αὐτοὶ σώζονται!
Παρὰ τὸ σαφὲς μήνυμα
ποὺ ἐξέπεμπε τὸ χθεσινό μας δημοσίευμα, μᾶς ρωτᾶνε ἀνόητα, ἂν εἴμαστε ὑπὲρ τῆς ἐκκλησιαστικῆς
τάξης, ἂν ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς «που είναι παραδοσιακός, συμφωνεί με την
άποψη αυτή, ...με την κοσμικοποίηση των Εκκλησιών», καὶ ἄλλα τέτοια
εὐφρόσυνα, λὲς καὶ μὲ ὅσα γράφουμε ἀντιστρατευόμαστε τὴν ἐκκλησιαστικὴ τάξη!
Θὰ παραθέσουμε κάποια
σχόλια ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση» καὶ ὅσοι τὰ διαβάσουν ἂς βγάλουν τὰ συμπεράσματά
τους.
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 6:19 μ.μ.
Δηλαδή έπρεπε ο Σεβασμιώτατος να καταργήση την
Εκκλησιαστική τάξη? Δεν νομίζω οτι ο π. Ευθύμιος, που είναι παραδοσιακός,
συμφωνεί με την άποψη αυτή.
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 6:52 μ.μ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΟΝΙΤΣΗΣ! ΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΕΣΕΤΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΗΝ
ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 6:53 μ.μ.
Δεν σας είπε κανείς ότι η Εκκλησία έχει τάξη;;;
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 7:44 μ.μ.
Δυστυχώς δεν σας ενδιαφέρει η Εκκλησία, η Αλήθεια και ο
Χριστός, αλλὰ ενδιαφέρεστε να μη θιγεί ο αγαπητός μου συνοικότροφος και
σεβαστός κατά τα άλλα σε όλους Μητροπολίτης. Δεν εναντιωνόμαστε στους Ι.
Κανόνες, γι' αυτό γράψαμε: «πρέπει να εφαρμόζουμε επακριβώς τους ΟΠΟΙΟΥΣ
ΚΑΝΟΝΕΣ κατά των αδυνάτων" και να αδιαφορούμε για την διάλυση της
Εκκλησίας από τους Οικουμενιστές; Όπως βλέπετε ΣΥΓΚΡΙΣΗ κάνουμε.
Για πείτε μας, λοιπόν, εσείς που λέτε πως πρέπει να τον
επαινέσουμε γι’ αυτό που έκανε: Γιατί εσείς δεν μιλάτε γι’ αυτά που δεν κάνει,
και αφορούν την προδοσία της Πίστεώς μας από τους σύγχρόνους Επισκόπους; Πρέπει
να μνημονεύουμε αυτούς, που ο μαθητής της Αγάπης εντέλλεται να τους αποφεύγουμε
και ούτε καν να χαιρετάμε; Ή μήπως αυτό το παράγγελμα δόθηκε μόνο στη Σύνοδο;
Δεν ισχύει για όλους τους Χριστιανούς και μάλιστα τους Επισκόπους;
Βρήκαμε ευκαιρία όχι να τον κατηγορήσουμε, αλλά να
υπενθυμίσουμε το μεγάλο λάθος της συμπόρευσης με τους αιρετικούς που συνιστά
προδοσία της Ορθοδοξίας, όπως πολλές φορές διαμαρτυρηθήκαμε δημοσίως , για το
γεγονός ότι ο Μητροπολίτης Κονίτσης έχει αναγάγει σε αγώνα ζωής τις θαρραλέες
παρεμβάσεις του για θέματα της Β. Ηπείρου, θέτοντάς τε όμως ΠΑΝΩ από την
υπεράσπιση της Πίστεως, που είναι το πρώτιστο καθήκον του. Αν αγωνιζόταν με τον
ίδιο ζήλο, όχι στο ίδιο βαθμό, αλλά κατά το ήμισυ για το θέμα του
Οικουμενισμού, θα ειχε ανακόψει (του Θεού συνεργούντος) εν πολλοίς τη θρασύτατη
επέκτασή του και καταστρατήγηση των πλήθους Ιερών Κανόνων κι όχι μόνο ενός
Π.Σ.
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 8:38 μ.μ.
κ. Π.Σ. η συγκεκριμένη στιγμή είναι δεν προσφέρεται για να
πείτε αυτά που θέλετε να πείτε για τον Οικουμενισμό. Είναι άστοχη η πράξη σας.
Φαίνεστε σαν να υποστηρίζετε την ακαταστασία και τις φεμινιστικές αρλούμπες.
Και δεν σας τιμά αυτό καθόλου.
Πείτε ό,τι θέλετε να πείτε, άλλη στιγμή και όχι όταν ένας
άνθρωπος κάνει το καθήκον του και εφαρμόζει την εκκλησιαστική τάξη.
Η αταξία πρέπει να καταδικάζετε από όλους μας.
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 10:57 μ.μ.
Π.Σ.
Η συλλογιστική σας
έχει κατά βάσιν δύο προβλήματα.
Πρώτον, συνδέετε ένα
θέμα Εκκλησιαστικής τάξης με άλλο θέμα, Δογματικής φύσεως, πράγμα που δεν είναι
σωστό και τίμιο, και μάλιστα όταν γίνεται από άνθρωπο Χριστιανό.
Και Δεύτερον, θεωρείτε ότι κάποιος αγωνίζεται, μόνον όταν
διακόπτει το μνημόσυνο του Πατριάρχη ή αποτειχίζεται, αλλοιώς δεν αγωνίζεται !
Αυτό είναι καθαρά η προσωπική σας γνώμη, την οποία δεν συμμερίζονται
εκατομμύρια Ορθόδοξοι Χριστιανοί !
Ανώνυμος13 Ιανουαρίου 2015 - 1:17 π.μ.
Ευχαριστώ για την υπόδειξη. Πιστεύω μου επιτρέπετε να
απαντήσω. Οι ενέργειες κάθε χριστιανού και μάλιστα του Επισκόπου δεν
διαχωρίζονται, παρά μόνο μεθοδολογικά. Αλλά κι αν τις διαχωρίσουμε πρακτικά σε
θέματα Εκκλησιαστικής και θέματα Δογματικής φύσεως, τότε, σαφώς και ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ
η λύσις των προβλημάτων Δογματικής φύσεως, δηλ. των θεμάτων Πίστεως. Αυτό είναι
το σωστό και το τίμιο σε καιρό αιρέσεως, (αφού θέλετε να μιλήσουμε για το τί
είναι «σωστό» και «τίμιο»). Κι αυτή η κρίση δεν είναι δική μου γνώμη, αλλά
είναι η διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Μάλιστα προηγείται, αν θέλετε, το
Δογματικής φύσεως πρόβλημα της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού και χρονικά,
μερικές ...δεκαετίες ή έστω κάποια χρόνια!!!
Δεύτερον. Με παρεξηγήσατε. Ουδόλως θεωρώ ότι ο αγώνας
βρίσκεται μόνο στην Διακοπή του Μνημοσύνου. Ο αγώνας του Χριστιανού είναι
πολυμέτωπος: Η προσωπική του κατάρτιση, ο πόλεμος κατά των παθών, η
συμπαράσταση στους πλησίον, η προσπάθεια να αποκτήσει το Άγιο Πνεύμα κλπ. Αλλά
σε καιρό ΠΑΝ-αιρέσεως, εκτός από αυτά, προστίθεται και ΠΡΟΕΧΕΙ ο αγώνας κατά
της αιρέσεως και η απομάκρυνση από τους αιρετικούς. Πρώτοι αυτό πρέπει να
κάνουν οι φύλακες της Πίστεως Επίσκοποι, διότι «μέγισται ἀπειλαί κεῖνται παρά
τῶν ἁγίων ἐκφωνηθεῖσαι τοῖς συγκαταβαίνουσιν αὐτῇ μέχρι καί ἑστιάσεως
(απαγορεύει η Γραφή μέχρι και να συντρώγουν από κοινού με αιρετικούς)... πρός ἅ
Παῦλος ὁ μέγας, οὐδέ συνεστιᾶσθαι τοῖς τοιούτοις παραχωρεῖ». Γι’ αυτό και την
μέγιστη ευθύνη έχουν οι ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ και οι Ποιμένες. Αυτός είναι και ο λόγος που
περισσότερο σε αυτούς αναφερόμαστε, παρά στους απλούς ΠΙΣΤΟΥΣ που αγνοούν, και
ως «κατεξουσιάζοντες αυτούς» τους φοβίζουν καταχρώμενοι την θέση τους. Όπλα
τους η εξουσία του δεσμείν και λύειν, η στέρηση των μυστηρίων ή διδασκαλία περί
υπακοή στους Επισκόπους ακόμα και όταν πρόκειται για θέματα Πίστεως και
αιρέσεως κ.λπ. Έτσι τους παρασύρουν στην κοινωνία με την αίρεση.
Τρίτον, πάλι με παρεξηγείτε. Ουδόλως είναι προσωπική μου
γνώμη το θέμα της αποτειχίσεως, αλλά διαχρονική πράξη της Εκκλησίας
(κατοχυρωμένη και με Κανόνες). Π.χ.: «Ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ διδάσκαλοι τῆς
ἐκκλησίας, ὅλες οἱ θεῖες γραφές, μᾶς προτρέπουν νὰ φεύγουμε τοὺς ἑτερόφρονες
καὶ νὰ μὴ ἔχουμε κοινωνία μὲ αὐτούς» (P.G. 160, 1097AB, 105C). Μάλιστα πιό αυστηρός ο
ι. Χρυσόστομος διδ΄άσκει κατά τον άγ. Θεόδωρο τον Στουδίτη: «Ἐχθροὺς γὰρ Θεοῦ ὁ
Χρυσόστομος, οὐ μόνον τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ τοὺς τοῖς τοιούτοις
ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑΣ, μεγάλῃ καὶ πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο»! Η διαπίστωσίς σας ότι
εκατομμύρια χριστιανοί δεν συμμερίζονται την γνώμη των Αγίων (κι όχι τη δική
μου) μας στενοχωρεί, γι’ αυτό και προσπαθούμε να κάνουμε γνωστές τις θέσεις
τους, ενώ εσείς, αντίθετα, προσπαθείτε να τις διαστρέψετε.
Π.Σ.
ΟΔΥΣΣΕΑ13 Ιανουαρίου 2015 - 1:24 π.μ.
Εσυ εμαθες ως φαινεται να εφαρμοζης ενα δικο σου ευαγγελιο
και μια δικη σου Ορθοδοξια-κακοδοξια, σε καταλαβαινουμε.
Και οχι την Ορθοδοξια των Αγιων Πατερων που λενε οτι αν δεν
αγωνιζομαστε για την καθαροτητα της Πιστεως θα κολασθουμε.
Αυτα ο κ. Ανδρεας δεν σου τα ειπε ποτε;
Τον ακουσατε να μιλαει για την Αιρεσι του Οικουμενισμου;
Αν τους απασχολουσε
θα μιλουσαν καθημερινα και θαλεγαν στο λαο να μην εκκλησιαζεται οπου
μνημονευεται ο Αιρεσιαρχης.
Και αν και ο ιδιος
ειχε ευαισθησιες θα επαυε το μνημοσυνο του Αιρεσιαρχου βαρθολομαιου.
Αυτα λεει η Παραδοσι
της Εκκλησιας.
Ενταξει;
Και αυτα δεν ειναι
προσωπικη μας γνωμη αλλα της Ορθοδοξιας ανα τους αιωνες.
Αυτα μονο στη
σημερινη ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ εποχη μας συμβαινουν.
Και δεν μου λες, που βλεπεις τα εκατομμυρια;
Στους κοσμικους;...
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 7:25 μ.μ.
Ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς δεν θέλω να πιστέψω ότι συμφωνεί
με την κοσμικοποίηση των Εκκλησιών και την μετατροπή τους σε κέντρα θεάτρου και
κινηματογράφου όπου κάθονται ανάμεικτα χωρίς συστολή άνδρες και γυναίκες
μαζί!!!
Πιστεύω όπως και ο6:19 μμ ότι θα διαφωνεί με την άστοχη
κριτική σας, σε πράγμα που θα έπρεπε να του συμπαρασταθείτε αντί να πέσετε πάνω
του ... να τον ... "φάτε" !
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 8:36 μ.μ.
Τυφλός είσαι, φίλε. Δεν βλέπεις ότι τα ιστολόγια των
πνευματικών τέκνων του π. Ευθυμίου καταγγέλλουν πάντα ταύτα; Δεν αντελήφθεις
πως το σχόλιον του παραπάνω άρθρου αποδέχεται την ενέργεια του Σεβασμιωτάτου
Ανδρέα, αλλά την παρουσιάζει προς σύγκρισιν μετά της μεγάλης παραλείψεως του
Κονίτσης, να αθετεί την διαχρονικήν Παράδοσιν της Εκκλησίας, περί αποφυγής της
κοινωνίας των Παναιρετικών μάλιστα Οικουμενιστών;
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 7:43 μ.μ.
Αντί να καταδικάσετε τις φεμινιστικές αρλούμπες, στραφήκατε
κατά του Επισκόπου Ανδρέα που τιμά το ράσο;;;;;;;;;; Δεν πάτε καλά!
ΟΔΥΣΣΕΑ13 Ιανουαρίου 2015 - 1:26 π.μ.
Θα τιμουσε το ρασο που φοραει αν μιλουσε για την Αιρεσι του
Οικουμενισμου ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στο λαο.
Αν δεν μιλαει για αυτην την Αιρεσι δεν τιμαει το ρασο του.
Κανενας δεσποτης και παπας.
ΟΔΥΣΣΕΑ13 Ιανουαρίου 2015 - 1:15 π.μ.
Ο μητροπολιτης περιφρονησε μια γυναικα δημοτικη συμβουλο
και την πηγε στη .....σειρα της!!!
Ποια σειρα της αληθεια;
Ποιος νομος μιλαει για μια τετοια σειρα;
Δηλαδη αν ηταν γυναικα προεδρος της δημοκρατιας ή
βουλευτινα θα την ελεγε ....στο τελος μετα απο τους ανδρες θα παρης αντιδωρο;
Μονο σε κατι τετοια εχουν ευαισθησιες οι οργανωσιακοι και
οχι στα ΜΕΙΖΟΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΜΕΝΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ...
Για τον Αιρεσιαρχη και τον καθε Αιρετικο σε σας τους
ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΥΣ στα ζητηματα της Πιστεως δεν σας εμαθε τιποτα ο κ. Ανδρεας;
Τοτε γιατι υπαρχει;
Για να μιλαει για την Βορεια Ηπειρο, που δεν το
κατακρινουμε αλλα δεν δινει την ορθη ιεραρχιση στα ΜΕΙΖΟΝΑ.
Ανώνυμος12 Ιανουαρίου 2015 - 8:26 μ.μ.
Προτού προβούμε σε κρίσεις για την ενέργεια του επισκόπου
πρέπει να ακούσουμε και τη δική του άποψη και να μην αρκεσθούμε στο ρεπορτάζ
του πιθανώς άσχετου με τα εκκλησιαστικά epirus gate. Την ίδια τακτική
ακολουθούσαν πριν χρόνια κάποια ΜΜΕ και σε βάρος του μακαριστού Αυγουστίνου
Καντιώτη.
π. Κωνσταντινος Παπαγεωργιου Καντζας12 Ιανουαρίου 2015 -
10:30 μ.μ.
Η Εκκλησια εχει την ΄΄ταξη΄΄ της η οποια και πρεπει να
τηρηται αλλα σε ανθρώπους που είναι απαιδευτοι εκκλησιαστικα θα πρεπει να
οικονομουνται τα πραγματα (εάν δεν θιγωνται θεματα πιστεως) για να μην
δημιουργείται ανωφελος θορυβος.
Ανώνυμος13 Ιανουαρίου 2015 - 11:36 π.μ.
π. Κωνσταντίνε της Κάντζας,
Δεν είναι μόνο τα θέματα τα της Πίστεως.
Είναι και της ηθικής και της τάξης της Εκκλησίας.
Το θέμα π.χ. της μοιχεπιβασίας είναι δεν είναι θέμα
Πίστεως. Όμως δεν πρέπει να βάζουμε νερό στο κρασί μας.
Ανώνυμος13 Ιανουαρίου 2015 - 1:40 π.μ.
Και σεις πάτερ Κωνσταντίνε που θεωρείστε παραδοσιακός;
π.Κωνσταντινος Παπαγεωργιου Καντζας13 Ιανουαρίου 2015 -
9:04 π.μ.
Δεν γνωριζω τον Δεσποτη και ουτε θελω να τον υπερασπιστω
αλλα νομιζω πως θα πρεπει να κρατησουμε δυναμεις για τα δυσκολα που ερχωνται
και όχι να αναλυσκομεθα με μικρα, θα κληθουμε να αγωνιστουμε για την Πιστη που
είναι πρωτευον και όχι για τη ταξη που είναι δευτερευον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.