Καθημερινὰ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς μᾶς
πληροφοροῦν καὶ μᾶς ἀποκαλύπτουν τὰ ἀντι-Εὐαγγελικά, ἀντι-πατερικά,
βλάσφημα καὶ
αἱρετικὰ (διὰ λόγων καὶ
πράξεων) κατορθώματα τῶν αἱρετικῶν!
Καὶ ἐνῶ καὶ μόνο γιὰ ἕνα
ἀπ’ αὐτὰ οἱ Ἅγιοι θὰ ἀπομακρύνονταν ἀπὸ τοὺς
Οἰκουμενιστές, αὐτοὶ ἐπιμένουν νὰ κοινωνοῦν μαζί τους!
Στὶς σημερινὲς
ἀναρτήσεις ὁ κ. Τελεβάντος καὶ ὁ κ. Κυριακοῦ ἀσχολοῦνται μὲ τὰ ὅσα ἔγιναν στὴν Οἰκουμενιστικὴ
κοινότητα τοῦ ΜΠΟΖΕ. Καὶ διαπιστώνουν καὶ συμπεραίνουν ὅτι μὲ τὶς ἐνέργειές τους
οἱ Οἰκουμενιστὲς εἶναι, ὡς νὰ μᾶς στέλνουν ἕνα καθαρὸ μήνυμα:
«Το μήνυμα στεντόριο,
εκκωφαντικά σαφές αλλά και “προχωρημένο”: Τίποτε δεν μας χωρίζει, βαδίζουμε
μαζί. Χωνέψτε το επιτέλους. Να το μάθουνε σε Δύση κι Ανατολή».
Δυστυχῶς, τὸ ἴδιο
μήνυμα «στεντόριο, εκκωφαντικά σαφές αλλά και “προχωρημένο”» μᾶς στέλνουν
καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές.
Ὅσα καὶ νὰ κάνουν οἱ Οἰκουμενιστές, ἐμεῖς θὰ κοινωνοῦμε μαζί τους, θὰ «βαδίζουμε μαζί. Χωνέψτε το επιτέλους»!!!
ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΟΥ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΠΟΖΕ
Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
«Μακάριος
ανήρ ος ουκ επορεύθη εν βουλή ασεβών και εν οδώ αμαρτωλών ουκ έστη και επί
καθέδρα λοιμών ουκ εκάθισεν» (Ψαλμ α΄1). Το
παραπάνω ψαλμικό στίχο δεν τον έλαβαν καθολου υπόψη ή μάλλον τον αγνόησαν
προκλητικά θεωρώντας τον «σκωληκόβρωτον», πλείστοι όσοι ταγοί της
Εκκλησίας, κι όχι μόνο, που έσπευσαν αγαλλομένω ποδί στο Μπόζε της Ιταλίας στο
23ο Συνέδριο της «μεικτής
διομολογιακής κοινότητος».
Η πρόσκληση του
φραγκόπαπα Έντζιο Μπιάνκι είχε περισσότερη βαρύτητα κι άξιζε πιο πολύ από
τη ψαλμική επιταγή. Έτσι ο Οικουμενικός Πατριάρχης έστειλε μήνυμα στην ως
άνω «συναγωγήν πονηρευομένων», ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας απέστειλε
εκεί τον μητροπολίτην Ζιμπάμπουε, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών έστειλε το δικό του
μήνυμα, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου τον χωρεπίσκοπο Μεσαορίας, ο Νέας
Ιωνίας Γαβριήλ παρομοίως.
Έδωσαν επίσης
δυναμικά το παρόν τους μεταξύ άλλων, ο γνωστός καθηγητής Χρ. Γιανναράς, όπως κι
ο προεξάρχων των αγουριδικών καθηγητής Πέτρος Βασιλειάδης κι ο π.
Βασίλειος Θερμός. Δεν μπορούσαν να λείψουν, με τίποτε, από τέτοιο
οικουμενιστικό παρηγύρι. Εξάλλου ήταν όλοι τους εκεί. Παπικοί, Αγγλικανοί και
Μονοφυσίτες. Το μήνυμα στεντόριο, εκκωφαντικά σαφές αλλά και «προχωρημένο»:
Τίποτε δεν μας χωρίζει, βαδίζουμε μαζί. Χωνέψτε το επιτέλους. Να το μάθουνε
σε Δύση κι Ανατολή. Λανθασμένο το μήνυμα, όσο κι αν φαίνεται «προχωρημένο» και σύγχρονο. Μεταξύ Ορθοδοξίας και αίρεσης υπάρχει «τείχος χαλκό» που θα πέσει μόλις επιστρέψουν οι αιρετικοί στην Εκκλησία. Αυτό να ευχόμαστε και τίποτε άλλο. Κάθε συγχρωτισμός και συναγελασμός με το παρδαλό κι ετερόκλητο στίφος των κακοδόξων κάθε αποχρώσεως στέλλει ΜΟΝΟ λανθασμένα μηνύματα και δεν βοηθά την επάνοδό τους στην Εκκλησία.
σε Δύση κι Ανατολή. Λανθασμένο το μήνυμα, όσο κι αν φαίνεται «προχωρημένο» και σύγχρονο. Μεταξύ Ορθοδοξίας και αίρεσης υπάρχει «τείχος χαλκό» που θα πέσει μόλις επιστρέψουν οι αιρετικοί στην Εκκλησία. Αυτό να ευχόμαστε και τίποτε άλλο. Κάθε συγχρωτισμός και συναγελασμός με το παρδαλό κι ετερόκλητο στίφος των κακοδόξων κάθε αποχρώσεως στέλλει ΜΟΝΟ λανθασμένα μηνύματα και δεν βοηθά την επάνοδό τους στην Εκκλησία.
ΧΟΡΟΣ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΙΣΧΥΝΗΣ ΣΤΟ ΜΠΟΖΕ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Πραγματικό όργιο οικουμενιστικών ασχημιών το συνέδριο της μεικτής
διομολογιακής κοινότητας του Μπόζε της Ιταλίας.
Πέραν της παρουσίας δεκάδων ορθόδοξων αντιπροσώπων που έκαναν εισηγήσεις
στο συνέδριο, πληθώρα ηγετικών μορφών της Ορθοδοξίας έστειλε μηνύματα στο
συνέδριο. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας
Θεόδωρος, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος, ο Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος
Ιερώνυμος, ο Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Γαβριήλ κτλ. ένιωσαν την ανάγκη να
στείλουν μηνύματα που αναγνώσθηκαν στο συνέδριο.
Διερωτάται κανείς τι υποχρέωνε ή καλύτερα τι οδήγησε τους πιο πάνω ταγούς
της Ορθοδοξίας να πιστεύουν ότι είχαν δικαίωμα να κάνουν κάτι τέτοιο; Τι
δουλειά έχουν ορθόδοξοι Πατριάρχες, Αρχιεπίσκόποι και Μητροπολίτες να
συνεγελάζονται με αιρετικούς και να ευλογούν το έργο που πραγματοποιεί μια
μεικτή διομολογιακή κοινότητα με καθαρά οικουμενιστικούς στόχους; Τι άλλο
εξυπηρετεί η στάση τόσων ορθόδοξων αρχιερέων εκτός από τον “λαικό
οικουμενισμό”; Και πώς είναι δυνατόν να μείνει ανεπηρέαστο το πλήρωμα της
Εκκλησίας από αυτές τις συγκρητιστικές ασχημίες που εμπεδώνουν στην ψυχή των
απλών πιστών αρνητική εικόνα για τη μοναδικότητα της Ορθοδοξίας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.