Πηγή
Ἀπίστευτες θέσεις "ορθοδόξων" κληρικών για το «Σύμφωνο συμβίωσης», την ομοφυλοφιλία και τις προγαμιαίες σχέσεις.
Ανάμεσα σε αρκετούς επαίνους και
αδερφικές προτροπές που λαμβάνουμε καθημερινά για να συνεχίσουμε,
υπάρχουν και κάποιοι που μας αποκαλούν "ύπουλους", "διχαστικούς" κλπ.
Δεν ξεκινήσαμε όμως την ομάδα του Παιδαγωγού για να αντιγράφουμε όσα -πράγματι - αξιόλογα γράφουν και τα υπόλοιπα ιστολόγια. Δόξα τω Θεό, στο διαδίκτυο υπάρχει αφθονία πνευματικών και ελληνορθόδοξων κειμένων.
Σχετικά πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι εκτός από τον Οικουμενισμό υπάρχει και η δεσποτοκρατία και εξαιτίας της επιβάλλονται μέσα στην εκκλησία οι Οικουμενιστικές πρακτικές. Η δεσποτοκρατία είναι αυτή που θα κάνει έναν ευλαβή αγωνιστή ιερέα να σιωπήσει, για να μην κινδυνεύσει με αφανισμό το πνευματικό του έργο (πχ με μια αναγκαστική μετάθεση). Η δεσποτοκρατία είναι αυτή που εκτοπίζει ή καθαιρεί ευλαβείς ιερωμένους και κλείνει στόματα με διάφορους τρόπους.
Τέλος διαπιστώνουμε ότι πλήθος προσώπων που χαίρουν τυφλής εμπιστοσύνης από το πλήρωμα της εκκλησίας , συναναστρέφονται με οικουμενιστές, με ροταριανούς, με διαπλεκόμενα οικονομικά συμφέροντα, εκδοτικούς οίκους και "μοναστήρια". Γνωρίζοντας τον πόλεμο που θα ακολουθούσε, κάναμε την επιλογή μας και είναι αμετάκλητη.
Μην ξεχνάμε ότι τις περισσότερες φορές ο πιο επικίνδυνος εχθρός βρίσκεται ΕΝΤΟΣ των ΠΥΛΩΝ.
Οι σημερινές μας αποκαλύψεις
Αποκάλυψη 1η:
Οι απόψεις του πατρός Φιλόθεου Φάρου για τις προγαμιαίες σχέσεις.
Παραθέτουμε τις απόψεις του από την εφημερίδα το Βήμα:
«Η σύγχρονη αντίληψη περί πορνείας,
που περιλαμβάνει κάθε ερωτική επαφή εκτός γάμου, είναι ανακριβής. Την
εποχή του Ευαγγελίου αφορούσε την επίσκεψη ενός άντρα σε κάποιο οίκο
ανοχής.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του αξιόλογου περιοδικού Παρακαταθήκη, εδώ
Δεν ξεκινήσαμε όμως την ομάδα του Παιδαγωγού για να αντιγράφουμε όσα -πράγματι - αξιόλογα γράφουν και τα υπόλοιπα ιστολόγια. Δόξα τω Θεό, στο διαδίκτυο υπάρχει αφθονία πνευματικών και ελληνορθόδοξων κειμένων.
Σχετικά πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι εκτός από τον Οικουμενισμό υπάρχει και η δεσποτοκρατία και εξαιτίας της επιβάλλονται μέσα στην εκκλησία οι Οικουμενιστικές πρακτικές. Η δεσποτοκρατία είναι αυτή που θα κάνει έναν ευλαβή αγωνιστή ιερέα να σιωπήσει, για να μην κινδυνεύσει με αφανισμό το πνευματικό του έργο (πχ με μια αναγκαστική μετάθεση). Η δεσποτοκρατία είναι αυτή που εκτοπίζει ή καθαιρεί ευλαβείς ιερωμένους και κλείνει στόματα με διάφορους τρόπους.
Τέλος διαπιστώνουμε ότι πλήθος προσώπων που χαίρουν τυφλής εμπιστοσύνης από το πλήρωμα της εκκλησίας , συναναστρέφονται με οικουμενιστές, με ροταριανούς, με διαπλεκόμενα οικονομικά συμφέροντα, εκδοτικούς οίκους και "μοναστήρια". Γνωρίζοντας τον πόλεμο που θα ακολουθούσε, κάναμε την επιλογή μας και είναι αμετάκλητη.
Μην ξεχνάμε ότι τις περισσότερες φορές ο πιο επικίνδυνος εχθρός βρίσκεται ΕΝΤΟΣ των ΠΥΛΩΝ.
Οι σημερινές μας αποκαλύψεις
Αποκάλυψη 1η:
Οι απόψεις του πατρός Φιλόθεου Φάρου για τις προγαμιαίες σχέσεις.
Παραθέτουμε τις απόψεις του από την εφημερίδα το Βήμα:
Μόνο οι παπάδες χρησιμοποιούν στις ημέρες μας τον όρο ΄΄προγαμιαίες σχέσεις΄΄.
Δεν σημαίνει τίποτα, παρά μόνο για κάποια νευρωτικά άτομα τα οποία
έχουν δυσκολία με τον έρωτα και λένε ΄΄δεν μπορώ να έχω ερωτικές επαφές
γιατί το απαγορεύει ο παπάς΄΄» tovima.gr
Συνεπώς ο π.Φιλόθεος Φάρος θεωρεί το αμάρτημα της "πορνείας" μόνον την επί πληρωμή σεξουαλική συνεύρεση! Άρα αν έχεις σεξουαλικές σχέσεις χωρίς πληρωμή δεν κάνεις "πορνεία"!
Επίσης, "προγαμιαίες σχέσεις" δεν σημαίνει τίποτε .. είναι όρος που χρησιμοποιούν στις μέρες μας "μόνο οι παπάδες"(προσέξτε πόσο απαξιωτικά το αναφέρει) και "νευρωτικά άτομα"
Θεωρούμε ενδιαφέρον να μάθουμε την άποψη του π.Φιλόθεου Φάρου για τον σεβάσμιο και γνωστό αντιαιρετικό αγωνιστή π.Αντώνιο Αλεβιζόπουλο:
"Του περιοδικού Διάλογος,(λέει ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος) ηγείτο ο πατέρας Αλεβιζόπουλος, σαλεμένος άνθρωπος με έμμονες ιδέες καταδίωξης. Παντού ανακάλυπτε μαύρες δυνάμεις. Αυτοί οι άνθρωποι και αυτό το κλίμα εξυπηρετεί όλες τις εξουσίες". egkoplio.com
Συνεπώς ο π.Φιλόθεος Φάρος θεωρεί το αμάρτημα της "πορνείας" μόνον την επί πληρωμή σεξουαλική συνεύρεση! Άρα αν έχεις σεξουαλικές σχέσεις χωρίς πληρωμή δεν κάνεις "πορνεία"!
Επίσης, "προγαμιαίες σχέσεις" δεν σημαίνει τίποτε .. είναι όρος που χρησιμοποιούν στις μέρες μας "μόνο οι παπάδες"(προσέξτε πόσο απαξιωτικά το αναφέρει) και "νευρωτικά άτομα"
Θεωρούμε ενδιαφέρον να μάθουμε την άποψη του π.Φιλόθεου Φάρου για τον σεβάσμιο και γνωστό αντιαιρετικό αγωνιστή π.Αντώνιο Αλεβιζόπουλο:
"Του περιοδικού Διάλογος,(λέει ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος) ηγείτο ο πατέρας Αλεβιζόπουλος, σαλεμένος άνθρωπος με έμμονες ιδέες καταδίωξης. Παντού ανακάλυπτε μαύρες δυνάμεις. Αυτοί οι άνθρωποι και αυτό το κλίμα εξυπηρετεί όλες τις εξουσίες". egkoplio.com
Αποκάλυψη 2η:
Οι απόψεις του π.Φιλοθέου Φάρου για το "Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης", στην Καθημερινή:
Διαβάζουμε:
Με λόγο τολμηρό, ενίοτε καυστικό αλλά και αυτοκριτικό ο π. Φιλόθεος είναι ο πρώτος ιερέας που δεν διστάζει να χαρακτηρίσει σωστή την απόφαση για το «σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης» αφού η Πολιτεία απευθύνεται σε πολίτες και όχι σε πιστούς. Χαρακτηρίζει «φαρισαίους» και «υποκριτές» ιεράρχες και κληρικούς που έσπευσαν να μιλήσουν για «πορνεία» και «κουσούρια»(...)
Οι απόψεις του π.Φιλοθέου Φάρου για το "Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης", στην Καθημερινή:
Πηγή: αναδημοσίευση: http://www.koutipandoras.gr |
Διαβάζουμε:
Πηγή: http://www.kathimerini.gr |
«Η Πολιτεία ορθώς πράττει και προωθεί το Σύμφωνο. Το ερώτημα όμως είναι αν η Ελλάδα είναι μια κοινοβουλευτική δημοκρατία ή μια θεοκρατία τύπου «Χομεϊνί». Ακούτε; Αν μιλάτε για πορνεία και κουσούρια (ομοφυλοφιλία) είστε φαρισαίοι και υποκριτές!
Λίγο πιο κάτω προκαλεί και πάλι:
Χωρίς περιστροφές δηλώνει στην «Κ» αντίθετος με το πνεύμα της πρόσφατης αυστηρής απόφασης της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου που χαρακτήριζε «πορνεία» κάθε συζυγική σχέση εκτός του ορθοδόξου γάμου.
Λίγο πιο κάτω προκαλεί και πάλι:
Χωρίς περιστροφές δηλώνει στην «Κ» αντίθετος με το πνεύμα της πρόσφατης αυστηρής απόφασης της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου που χαρακτήριζε «πορνεία» κάθε συζυγική σχέση εκτός του ορθοδόξου γάμου.
Δείτε και πως επιτίθεται στους "παπάδες" (πάντα υποτιμητικά) που θέλουν να διορθώσουν την ομοφυλοφιλία:
"Οταν ακούω ψυχίατρο παπά να λέει ότι
έχει θεραπεύσει ομοφυλοφίλους ξέρω ότι έχει αποπειραθεί να τους κάνει
ψυχολογική λοβοτομή. Και τους έχει παραδώσει σε τρομερά βασανιστήρια και
ενοχικά σύνδρομα. Ο διεθνούς κύρους κατάλογος της ψυχοπαθολογίας που
εκδίδει η Αμερικανική Ψυχιατρική Εταιρεία εδώ και 50 χρόνια δεν θεωρεί
την ομοφυλοφιλία αρρώστια. Υπάρχουν όμως Ελληνες παπάδες που τη θεωρούν
αρρώστια. Και πιστεύω πως εκείνος που προσπαθεί να θεραπεύσει έναν
ομοφυλόφιλο είναι ο ίδιος άρρωστος"
Η ομοφυλοφιλία λοιπόν είναι κάτι φυσιολογικό, δεν είναι αρρώστια.
Οπότε π.Φιλόθεε, ούτε η παιδεραστία ούτε η κτηνοβασία ούτε ...
Τίποτε για εσάς δεν είναι "αρρώστια".
Οπότε π.Φιλόθεε, ούτε η παιδεραστία ούτε η κτηνοβασία ούτε ...
Τίποτε για εσάς δεν είναι "αρρώστια".
Όλα τα παραπάνω στην επίσημη ιστοσελίδα της εφημερίδας Καθημερινή.
Απάντηση στις θέσεις του π.Φιλόθεου Φάρου έγραψε ο π.Δανιήλ Αεράκης και μπορείτε να την διαβάσετε εδώ.
Οἱ ἀπόψεις αὐτές εἶναι διατυπωμένες στό ἄρθρο τοῦ π. Βασ. Θερμοῦ «Ὁμοφυλοφιλία, ἕνα “Ἀσύμμετρο” Πρόβλημα», πού εὑρίσκεται στό βιβλίο «Χριστιανική ζωή καί σεξουαλικές σχέσεις», ἐκδ. «Ἐν πλῷ», Ἀθήνα, Μάρτιος 2015, σσ. 149-179.
Ἐπιλέγουμε κάποια σημεῖα τοῦ ἄρθρου τοῦ π. Βασιλείου Θερμοῦ, πού δείχνουν τό γενικότερο πνεῦμα, μέ τό ὁποῖο εἶναι γραμμένο τό ἄρθρο «γιά τούς φίλους μας ὁμοφυλόφιλους» (σελ. 152):
• «Πῶς μποροῦμε νά καταλογίσουμε ἐγωκεντρικότητα σέ ἕναν ὁμοφυλόφιλο, ὁ ὁποῖος ἀγαπᾶ τόν σύντροφό του μέ πιστότητα καί ἀφοσίωση;» (σ. 159).
• «...Ἐδῶ ἔχουμε μία τεκμηρίωση τῆς διάχυτης ἐκκλησιαστικῆς προκατάληψης πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία πρέπει νά ἀντιμετωπίζεται ὡς πρωτίστως σεξουαλικό πάθος. Ἡ ἐσφαλμένη αὐτή ἀντίληψη εἶναι προσβλητική πρός τά ἑκατομμύρια παιδιά τοῦ Θεοῦ πού ἡ ἐρωτική τους ἀφύπνιση κατά τήν ἐφηβεία συνοδεύεται ἀπό ὁμοφυλόφιλη συναισθηματική ἕλξη» (σ. 161).
• «Ὁ ὁμοφυλόφιλος ἐρωτεύεται ἄτομα τοῦ ἰδίου φύλου, γι᾿ αὐτό καί προχωράει σέ σεξουαλική σχέση μαζί τους. Δέν ἰσχύει τό ἀντίστροφο, ὅπως ἄλλωστε δέν ἰσχύει καί γιά τήν πλειονότητα τῶν ἑτεροφυλόφιλων... Μέ ἄλλα λόγια,τό σέξ ὑπαγορεύεται ἀπό τό συναίσθημα, ὅπως εἶναι καί ἡ φυσική τάξη. Ὁ καλός κληρικός δείχνει νά τό ἀγνοεῖ...» (σ. 161).
• «Ἀλλά ἀπό ποῦ συνάγεται ὅτι [ἡ ὁμοφυλοφιλία] ἀποτελεῖ τό βαρύτερο ἁμάρτημα;» (σ. 162).
• «Μέ θεολογικά κριτήρια, ὅμως, εἶναι ἀμφίβολο, ἄν εὐσταθεῖ ἡ διατύπωση [τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μίας ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας] ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι πτώση καί ἀσθένεια τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, δεδομένου ὅτι τό νά ἀνακαλύπτει κάποιος νέος τήν ὁμοφυλόφιλη ἕλξη μέσα του συνιστᾶ ἀσθένεια τῆς φύσεως καί ὄχι τοῦ προσώπου» (σ. 169).
• «[Οἱ ἐκκλησιαστικοί] συνεχίζουν νά ἐντάσσουν τήν ὁμοφυλοφιλία στίς σεξουαλικές διαστροφές, μαζί δηλαδή μέ τήν ἡδονοβλεψία, τήν ἐπιδειξιομανία, τήν παιδεραστία, τόν φετιχισμό...» (σελ. 170).
• «Ὅσο πιό σκληρός ἐμφανίζεται κάποιος κατά τῶν ὁμοφυλόφιλων τόσο περισσότερες ἀσυνείδητες ἀμφιβολίες τρέφει γιά τόν δικό του ἀνδρισμό. Μέ τήν ἐπίθεση καταφέρνει νά ξορκίζει προσωρινά τίς ἀμφιβολίες του» (σ. 175).
• «…εἶναι σπάνιο ἕως ἀνέφικτο νά συναντήσει κανείς ὑψηλή ἠθική ποιότητα σέ κάποιον παιδεραστή ἤ σαδιστή ἤ ἡδονοβλεψία κ.λπ., ἐπειδή αὐτοί ὅλοι ἔχουν ὑποστεῖ μιά ἀναστολή τῆς ψυχικῆς ἀνάπτυξης μέ ἐγωκεντρικές συνέπειες, δηλαδή σοβαρότατη φθορά τοῦ γνωμικοῦ θελήματος.Ἡ διαφορά αὐτή ἀποτελεῖ ἄλλη μία ἀπόδειξη πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία δέν πρέπει νά κατατάσσεται στίς σεξουαλικές διαστροφές (ἐπισήμως παραφιλίες) ὡς ψυχιατρική διαταραχή» (σ. 179).
Στό ὀπισθόφυλλο τοῦ βιβλίου διαβάζουμε καί τά ἑξῆς: «Παλιότερα μιλοῦσαν
γιά ”πανσεξουαλισμό”, καί ξεσπάθωναν μέ καταγγελίες γιά ”ἠθικό
ἐκτραχηλισμό” καί ”πορνική ἀσυδοσία”... Αὐτή ἡ ἠθικιστική ρητορική ἔχει
πιά παρέλθει, εὐτυχῶς. Ὅπου ἀπαντᾶ σήμερα, μοιάζει μέ καρικατούρα καί
κατατάσσεται αὐτόματα στά κειμήλια τῆς γραφικότητας μιᾶς ἄλλης ἐποχῆς».
Ἐπιλέγουμε κάποια σημεῖα τοῦ ἄρθρου τοῦ π. Βασιλείου Θερμοῦ, πού δείχνουν τό γενικότερο πνεῦμα, μέ τό ὁποῖο εἶναι γραμμένο τό ἄρθρο «γιά τούς φίλους μας ὁμοφυλόφιλους» (σελ. 152):
• «Πῶς μποροῦμε νά καταλογίσουμε ἐγωκεντρικότητα σέ ἕναν ὁμοφυλόφιλο, ὁ ὁποῖος ἀγαπᾶ τόν σύντροφό του μέ πιστότητα καί ἀφοσίωση;» (σ. 159).
• «...Ἐδῶ ἔχουμε μία τεκμηρίωση τῆς διάχυτης ἐκκλησιαστικῆς προκατάληψης πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία πρέπει νά ἀντιμετωπίζεται ὡς πρωτίστως σεξουαλικό πάθος. Ἡ ἐσφαλμένη αὐτή ἀντίληψη εἶναι προσβλητική πρός τά ἑκατομμύρια παιδιά τοῦ Θεοῦ πού ἡ ἐρωτική τους ἀφύπνιση κατά τήν ἐφηβεία συνοδεύεται ἀπό ὁμοφυλόφιλη συναισθηματική ἕλξη» (σ. 161).
• «Ὁ ὁμοφυλόφιλος ἐρωτεύεται ἄτομα τοῦ ἰδίου φύλου, γι᾿ αὐτό καί προχωράει σέ σεξουαλική σχέση μαζί τους. Δέν ἰσχύει τό ἀντίστροφο, ὅπως ἄλλωστε δέν ἰσχύει καί γιά τήν πλειονότητα τῶν ἑτεροφυλόφιλων... Μέ ἄλλα λόγια,τό σέξ ὑπαγορεύεται ἀπό τό συναίσθημα, ὅπως εἶναι καί ἡ φυσική τάξη. Ὁ καλός κληρικός δείχνει νά τό ἀγνοεῖ...» (σ. 161).
• «Ἀλλά ἀπό ποῦ συνάγεται ὅτι [ἡ ὁμοφυλοφιλία] ἀποτελεῖ τό βαρύτερο ἁμάρτημα;» (σ. 162).
• «Μέ θεολογικά κριτήρια, ὅμως, εἶναι ἀμφίβολο, ἄν εὐσταθεῖ ἡ διατύπωση [τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μίας ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας] ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι πτώση καί ἀσθένεια τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, δεδομένου ὅτι τό νά ἀνακαλύπτει κάποιος νέος τήν ὁμοφυλόφιλη ἕλξη μέσα του συνιστᾶ ἀσθένεια τῆς φύσεως καί ὄχι τοῦ προσώπου» (σ. 169).
• «[Οἱ ἐκκλησιαστικοί] συνεχίζουν νά ἐντάσσουν τήν ὁμοφυλοφιλία στίς σεξουαλικές διαστροφές, μαζί δηλαδή μέ τήν ἡδονοβλεψία, τήν ἐπιδειξιομανία, τήν παιδεραστία, τόν φετιχισμό...» (σελ. 170).
• «Ὅσο πιό σκληρός ἐμφανίζεται κάποιος κατά τῶν ὁμοφυλόφιλων τόσο περισσότερες ἀσυνείδητες ἀμφιβολίες τρέφει γιά τόν δικό του ἀνδρισμό. Μέ τήν ἐπίθεση καταφέρνει νά ξορκίζει προσωρινά τίς ἀμφιβολίες του» (σ. 175).
• «…εἶναι σπάνιο ἕως ἀνέφικτο νά συναντήσει κανείς ὑψηλή ἠθική ποιότητα σέ κάποιον παιδεραστή ἤ σαδιστή ἤ ἡδονοβλεψία κ.λπ., ἐπειδή αὐτοί ὅλοι ἔχουν ὑποστεῖ μιά ἀναστολή τῆς ψυχικῆς ἀνάπτυξης μέ ἐγωκεντρικές συνέπειες, δηλαδή σοβαρότατη φθορά τοῦ γνωμικοῦ θελήματος.Ἡ διαφορά αὐτή ἀποτελεῖ ἄλλη μία ἀπόδειξη πώς ἡ ὁμοφυλοφιλία δέν πρέπει νά κατατάσσεται στίς σεξουαλικές διαστροφές (ἐπισήμως παραφιλίες) ὡς ψυχιατρική διαταραχή» (σ. 179).
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του αξιόλογου περιοδικού Παρακαταθήκη, εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.