ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΟΣ: Δημοτική Σύμβουλος Θεσσαλονίκης διαμαρτύρεται επειδή της απαγόρευσαν την είσοδο στο Ιερό του Αγίου Γεωργίου Ροτόντας!
Κι όμως, με τις αλλεπάλληλες υποχωρήσεις, εκεί φτάσαμε.
Στέλεχος των Οικολόγων Πρασίνων και Δημοτική Σύμβουλος Θεσσαλονίκης (επικεφαλής παράταξης), ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ και μάλιστα με άρθρο της σε τοπικό περιοδικό επειδή οι αρμόδιοι υπάλληλοι της ζήτησαν να βγει από το Ιερό του Αγίου Γεωργίου Ροτόντας (η ίδια ομολογεί ότι είχε εισέλθει, παραβιάζοντας το διαχωριστικό)!
Στο άρθρο της (ολόκληρο αλλά χωρίς να επιτρέπονται αντίθετα σχόλια, μπορείτε να το διαβάσετε εδώ) έγραψε σχόλιο-απάντηση κάτοικος της περιοχής Ροτόντας, ο κ.Ιωάννης Κ. (γνωρίζουμε τα πλήρη στοιχεία του).
Βίωσε όμως τον "πλουραλισμό" της αριστεράς. Το σχόλιο του ουδέποτε δημοσιεύθηκε!
Χθες (Πέμπτη 5/2/2016), αργά το απόγευμα, μετά από συνεννόηση, κοινοποίησε το σχόλιο του σε μέλος της ομάδας μας ("Ο Παιδαγωγός"), για να το δημοσιοποιήσουμε αυτούσιο όπως μας ζήτησε (το παραθέτουμε μαζί με φωτογραφίες από το δημοσίευμα).
Παραθέτουμε με κόκκινο το κείμενο της κ.Ελεάννας Ιωαννίδου και με μπλε την απάντηση του συμπολίτη μας.
Για το τέλος κρατήσαμε μια απίστευτη έκπληξη.
Δείτε σε πλήθος φωτογραφιών την κ. Ελεάννα Ιωαννίδου να παριστάνει τον "πιστό" που διαμαρτύρεται έξω από τον ναό της Παναγούδας (μαζί με τον νυν βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μηταφίδη),
όπως και διαμαρτυρόμενη έξω από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης δίπλα σε Τρεμόπουλο και Μηταφίδη!
Δείτε την και ως ομιλήτρια στο "αντιαπαγορευτικό φεστιβάλ" με την αφίσα με την κάνναβη!! αλλά και σε πλήθος ακόμη "πρωτοβουλιών"!
"Στο θόλο πάνω και πίσω από την Αγία Τράπεζα λαμπύριζε ένα εκπληκτικό ψηφιδωτό,..."
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΜΙΛΑΣ;
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.
"Ξαφνικά, από την κεντρική είσοδο εμφανίστηκε ένας κύριος, κατευθύνθηκε προς εμάς και μας φώναξε να βγούμε αμέσως από εκεί, γιατί, λέει, είμαστε γυναίκες και ο χώρος είναι ιερός."
"ΞΑΦΝΙΚΑ" ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΙΕΡΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ,
ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ.
ΕΣΕΙΣ ΜΠΗΚΑΤΕ ΚΑΠΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ,
Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.
ΕΣΕΙΣ ΥΠΑΚΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ.
"είμαστε γυναίκες και ο χώρος είναι ιερός"
"ΙΕΡΟ" ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΟΧΙ ΙΕΡΟ"Σ".
ΙΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;
ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;
ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΣΑΔΑ ΕΣΥ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ) ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ;
“εγώ έχω πάρει ειδική ευλογία, για να βρίσκομαι εδώ!”
ΑΚΡΙΒΩΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΛΕΣ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΗ, ΚΑΤΣΑΔΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ,
ΡΩΤΑΣ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.
ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ; ΒΡΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ;
"ότι χρειάστηκε να πάρουμε εισαγγελική παραγγελία, για να ικανοποιηθεί το δικαίωμά μας που προστατεύεται από τα άρθρα 10 και 24 του Συντάγματος, να έχουμε την ακριβή εικόνα των μελετών που εγκρίθηκαν για τη Ροτόντα"
"ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ..." ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ;
ΣΚΕΦΘΗΚΕΣ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΠΧ ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΑ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ,
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ;
"ότι δεν έχουμε όλες την “ειδική ευλογία”, προκειμένου να επισκεφθούμε ολόκληρο το πιο σημαντικό μνημείο της πόλης μας;"
ΜΝΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΙ.
ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ.
ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΘΡΑΣΣΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΛΟΥΣΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΑΝ;;
(ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΑΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ) ;
ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΕ ΕΓΚΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΛΕΙΣ ΕΣΎ;;
ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Λίγες εβδομάδες μετά, η κ.Ιωαννίδου έξω από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης, μαζί με τους Τρεμόπουλο και Μηταφίδη. για το ίδιο θέμα :
ΥΓ. Αφού δεν φωνάζει η μητρόπολη Θεσσαλονίκης για την επανατοποθέτηση του σταυρού (διαβάστε για τον σταυρό εδώ),
για ένα μνημείο που υπήρξε ορθόδοξος ναός για 1200 χρόνια (όπως δείξαμε εδώ)
και υποβιβάζεται μέσα στην υποβάθμιση και το παραεμπόριο (όπως δείξαμε με φωτογραφίες εδώ)
και για να να διασφαλιατεί το αυτονόητο, δηλαδή να μην εισέρχονται στο ιερό γυναίκες, αναγκαζόμαστε να ασχοληθούμε εμείς και οι συμπολίτες μας, ενορίτες της περιοχής.
Νεότερη Ενημέρωση 7/2/2016:
Θλιβερή είναι η θέση του μητροπολίτου Ανθίμου για το θέμα (της παραβίασης του ιερού του Αγ.Γεωργίου Ροτόντας από γυναίκες):
- Παναγιότατε, όταν δεν γίνεται λειτουργία επιτρέπεται η πρόσβαση σε όλο το εσωτερικό του ναού;
Σε όλο το ναό επιτρέπεται η πρόσβαση, μόνο στο σημείο που είναι η Αγία Τράπεζα κι έχει μια, φυσική ας το πούμε, διαφύλαξη υπάρχει προσοχή για να μη γίνει ζημιά. Αλλά σε απόσταση ενός μέτρου μπορεί να βρεθεί κανείς κοντά και στην Αγία Τράπεζα.
Στέλεχος των Οικολόγων Πρασίνων και Δημοτική Σύμβουλος Θεσσαλονίκης (επικεφαλής παράταξης), ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ και μάλιστα με άρθρο της σε τοπικό περιοδικό επειδή οι αρμόδιοι υπάλληλοι της ζήτησαν να βγει από το Ιερό του Αγίου Γεωργίου Ροτόντας (η ίδια ομολογεί ότι είχε εισέλθει, παραβιάζοντας το διαχωριστικό)!
Στο άρθρο της (ολόκληρο αλλά χωρίς να επιτρέπονται αντίθετα σχόλια, μπορείτε να το διαβάσετε εδώ) έγραψε σχόλιο-απάντηση κάτοικος της περιοχής Ροτόντας, ο κ.Ιωάννης Κ. (γνωρίζουμε τα πλήρη στοιχεία του).
Βίωσε όμως τον "πλουραλισμό" της αριστεράς. Το σχόλιο του ουδέποτε δημοσιεύθηκε!
Χθες (Πέμπτη 5/2/2016), αργά το απόγευμα, μετά από συνεννόηση, κοινοποίησε το σχόλιο του σε μέλος της ομάδας μας ("Ο Παιδαγωγός"), για να το δημοσιοποιήσουμε αυτούσιο όπως μας ζήτησε (το παραθέτουμε μαζί με φωτογραφίες από το δημοσίευμα).
Παραθέτουμε με κόκκινο το κείμενο της κ.Ελεάννας Ιωαννίδου και με μπλε την απάντηση του συμπολίτη μας.
Για το τέλος κρατήσαμε μια απίστευτη έκπληξη.
Δείτε σε πλήθος φωτογραφιών την κ. Ελεάννα Ιωαννίδου να παριστάνει τον "πιστό" που διαμαρτύρεται έξω από τον ναό της Παναγούδας (μαζί με τον νυν βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μηταφίδη),
όπως και διαμαρτυρόμενη έξω από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης δίπλα σε Τρεμόπουλο και Μηταφίδη!
Δείτε την και ως ομιλήτρια στο "αντιαπαγορευτικό φεστιβάλ" με την αφίσα με την κάνναβη!! αλλά και σε πλήθος ακόμη "πρωτοβουλιών"!
Ακολουθεί
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΜΙΛΑΣ;
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ.
"Ξαφνικά, από την κεντρική είσοδο εμφανίστηκε ένας κύριος, κατευθύνθηκε προς εμάς και μας φώναξε να βγούμε αμέσως από εκεί, γιατί, λέει, είμαστε γυναίκες και ο χώρος είναι ιερός."
"ΞΑΦΝΙΚΑ" ΜΠΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΙΕΡΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ,
ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ.
ΕΣΕΙΣ ΜΠΗΚΑΤΕ ΚΑΠΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ,
Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.
ΕΣΕΙΣ ΥΠΑΚΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ.
"είμαστε γυναίκες και ο χώρος είναι ιερός"
"ΙΕΡΟ" ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΟΧΙ ΙΕΡΟ"Σ".
ΙΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;
ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;
ΚΑΙ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΣΑΔΑ ΕΣΥ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ) ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ;
ΑΚΡΙΒΩΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
ΣΤΟ ΕΙΠΕ ΛΕΣ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΗ, ΚΑΤΣΑΔΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ,
ΡΩΤΑΣ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΓΙΑΤΙ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.
ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ; ΒΡΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ;
"ότι χρειάστηκε να πάρουμε εισαγγελική παραγγελία, για να ικανοποιηθεί το δικαίωμά μας που προστατεύεται από τα άρθρα 10 και 24 του Συντάγματος, να έχουμε την ακριβή εικόνα των μελετών που εγκρίθηκαν για τη Ροτόντα"
"ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ..." ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ;
ΣΚΕΦΘΗΚΕΣ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΠΧ ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΑ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ,
ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ;
"ότι δεν έχουμε όλες την “ειδική ευλογία”, προκειμένου να επισκεφθούμε ολόκληρο το πιο σημαντικό μνημείο της πόλης μας;"
ΜΝΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΜΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΙ.
ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ.
ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΘΡΑΣΣΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΛΟΥΣΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΑΝ;;
(ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΑΡΓΗΣΕΣ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ) ;
ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΕ ΕΓΚΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΛΕΙΣ ΕΣΎ;;
ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.
Ποια είναι όμως η Ελεάννα Ιωννίδου;
Για κακή σας τύχη κυρία Ελεάννα Ιωαννίδη (ή Ιωαννίδου) όμως, υπάρχει και
το διαδίκτυο. Έτσι με μια απλή αναζήτηση, πέσαμε στις παρακάτω
φωτογραφίες
(από αντίστοιχα δημοσιεύματα εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ)
(από αντίστοιχα δημοσιεύματα εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ)
Η κ.Ιωαννίδου, έξω από την εκκλησία της Παναγούδας ("πιστοί ζητάνε την φορολόγηση της εκκλησίας" ήταν ο τίτλος της ομάδας στο facebook!).
Τα άφθονα κανάλια που παραβρέθηκαν στο hapenning των μόλις 8 ατόμων,
τους παρουσίαζαν ως πιστούς που συναντήθηκαν μέσω διαδικτύου!!:
και συνέντευξη την άλλη μέρα στον Παπαδάκη (ΑΝΤ1), πάλι υποτίθεται ως "πολίτης"
Λίγες εβδομάδες μετά, η κ.Ιωαννίδου έξω από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης, μαζί με τους Τρεμόπουλο και Μηταφίδη. για το ίδιο θέμα :
"το δεύτερο ραντεβού της πρωτοβουλίας"! |
Δείτε την και ως ομιλήτρια στο "αντιαπαγορευτικό φεστιβάλ" με φωτογραφία την κάνναβη!!
αλλά και στην Γυμνή ποδηλατοδρομία Θεσσαλονίκης,
δίπλα στον διοργανωτή κ.Τερζόπουλο (επίσης υποψήφιο των Πρασίνων και
υποψήφιο στο δικό της ψηφοδέλτιο για τον Δήμο Θεσσαλονίκης):
Και συνέντευξη στο Βήμα της ίδιας και των παιδιών της, ενάντια στις παρελάσεις!!
Ως καλοί δάσκαλοι,
ξέρουμε ότι κάθε ιστορία,
πρέπει να κλείνει με ένα χρήσιμο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Άλλη φορά να ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ
τα σχόλια των συμπολιτών μας !
ΥΓ. Αφού δεν φωνάζει η μητρόπολη Θεσσαλονίκης για την επανατοποθέτηση του σταυρού (διαβάστε για τον σταυρό εδώ),
για ένα μνημείο που υπήρξε ορθόδοξος ναός για 1200 χρόνια (όπως δείξαμε εδώ)
και υποβιβάζεται μέσα στην υποβάθμιση και το παραεμπόριο (όπως δείξαμε με φωτογραφίες εδώ)
και για να να διασφαλιατεί το αυτονόητο, δηλαδή να μην εισέρχονται στο ιερό γυναίκες, αναγκαζόμαστε να ασχοληθούμε εμείς και οι συμπολίτες μας, ενορίτες της περιοχής.
Νεότερη Ενημέρωση 7/2/2016:
Θλιβερή είναι η θέση του μητροπολίτου Ανθίμου για το θέμα (της παραβίασης του ιερού του Αγ.Γεωργίου Ροτόντας από γυναίκες):
- Παναγιότατε, όταν δεν γίνεται λειτουργία επιτρέπεται η πρόσβαση σε όλο το εσωτερικό του ναού;
Σε όλο το ναό επιτρέπεται η πρόσβαση, μόνο στο σημείο που είναι η Αγία Τράπεζα κι έχει μια, φυσική ας το πούμε, διαφύλαξη υπάρχει προσοχή για να μη γίνει ζημιά. Αλλά σε απόσταση ενός μέτρου μπορεί να βρεθεί κανείς κοντά και στην Αγία Τράπεζα.
Τις ημέρες που δεν γίνονται θρησκευτικές τελετές μπορεί ο καθένας να μπει μέσα στη Ροτόντα να θαυμάσει τα πάντα.
΄Ισως θα υπάρξει μια πινακίδα που θα λέει ότι στο συγκεκριμένο σημείο
είναι η θέση της Αγίας Τράπεζας για την τέλεση της θείας λειτουργίας.
Εκεί , βέβαια, δεν θα πάει κανείς να κάνει κάτι απρεπές…
Όλα σ’ αυτό το μνημείο τα σεβόμαστε. Δεν
καταλαβαίνω, πάντως, από πού έδιωξε τις κυρίες ο υπάλληλος. Μήπως
εκείνες θέλησαν, ίσως κι από απλή περιέργεια, να σηκώσουν να δουν τι
υπάρχει κάτω από το κάλυμμα της Αγίας Τράπεζας;
Μητροπολίτη Άνθιμε,
Μητροπολίτη Άνθιμε,
μήπως λόγω γεροντικής ηλικίας ξεχνάτε ότι το ιερό των εκκλησιών διέπεται από ΑΒΑΤΟ;
Ποιος σας έδωσε την εξουσία να το καταργείτε με τις δηλώσεις σας;
Το ΑΒΑΤΟ δεν προστατεύει τον χώρο μόνον από απρεπής πράξεις. Υφίσταται σε κάθε περίπτωση.
Καταντήσαμε ο υπάλληλος -φύλακας- να σέβεται έναν θρησκευτικό χώρο και να μην τον σέβεστε εσείς ως μητροπολίτης;
Ομοίως θλιβερές και οι απαντήσεις των αρμοδίων του Υπουργείου:
"Σύμφωνα με τους ίδιους, η Γενική
Γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού, κυρία Βλαζάκη ήδη έχει κάνει τις
ενδεδειγμένες ενέργειες για να διενεργηθούν έρευνες για το πώς αυτός ο
υπάλληλος είπε το συγκεκριμένο πράγμα. «Αυτό είναι παράτυπο… Το υπουργείο δεν μπορεί να απολογείται για έναν υπάλληλο αλλά να τον εγκαλεί…», μας λένε.."Ομοίως θλιβερές και οι απαντήσεις των αρμοδίων του Υπουργείου:
Αντί να επαινέσουν τον υπάλληλο που καλεί σε σεβασμό της ιερότητας ενός
χώρου, τον εγκαλούν! Τις δηλώσεις των προαναφερθέντων είδαμε εδώ.
Επαναλαμβάνουμε λοιπόν:
Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι σε κάθε θρησκεία υπάρχουν ιερά, χώροι ιδιαίτερης ευλάβειας τα οποία οι επισκέπτες οφείλουν να σέβονται,
Από την αρχαία Ελλάδα:
"Στους αρχαίους Έλληνες, όπου μόνον ιερείς επιτρεπόταν να μπαίνουν ονομάζονταν “άβατο” ή “άδυτο”. Ονομαστό ήταν το “άβατο” της Επιδαύρου."
μέχρι τους εβραίους:
"Η αντίληψη αυτή συναντάται και στους Εβραίους, όπου ο ναός του Σολομώντα ήταν “γυναιξί άβατον”. Απαγορευόταν η είσοδος στα “Άγια των Αγίων” του Ναού, όπου φυλασσόταν η Κιβωτός της Διαθήκης, δηλαδή οι πλάκες του Νόμου, η υδρία του “μάννα” και η βλαστήσασα “ράβδος” του Ααρών. Μόνον ο αρχιερέας είχε το δικαίωμα να εισέλθει και μόνον κατά την εορτή του Εξιλασμού, για να ραντίσει την Κιβωτό με αίμα θυσιασθέντων ζώων, αιτούμενος συγχώρηση των αμαρτημάτων του λαού και των δικών του."
ομοίως υπάρχει και στους ορθοδόξους ναούς:"Η είσοδος των γυναικών απαγορεύεται και στο “ιερό βήμα” των χριστιανικών ναών, εκτός από τις γυναίκες που μονάζουν και τους εντεταλμένους με τα διακονήματα του ιερού βήματος."
Πηγή: Βασιλικής Β. Παππά, Msc, MA Θεολόγος, σύμβουλος Σ.Ε.Π. στο ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηγουμενίτσας
http://anastasiosds.blogspot.g...
Το ιερό κάθε ορθοδόξου ναού ΔΕΝ είναι τσιφλίκι του τοπικού δεσπότη για να αφήνει ανεξέλεγκτο και να καταργεί το άβατο σε αυτό.
Στην χώρα αυτή το Σύνταγμα μιλάει για επικρατούσα θρησκεία.
"Στους αρχαίους Έλληνες, όπου μόνον ιερείς επιτρεπόταν να μπαίνουν ονομάζονταν “άβατο” ή “άδυτο”. Ονομαστό ήταν το “άβατο” της Επιδαύρου."
μέχρι τους εβραίους:
"Η αντίληψη αυτή συναντάται και στους Εβραίους, όπου ο ναός του Σολομώντα ήταν “γυναιξί άβατον”. Απαγορευόταν η είσοδος στα “Άγια των Αγίων” του Ναού, όπου φυλασσόταν η Κιβωτός της Διαθήκης, δηλαδή οι πλάκες του Νόμου, η υδρία του “μάννα” και η βλαστήσασα “ράβδος” του Ααρών. Μόνον ο αρχιερέας είχε το δικαίωμα να εισέλθει και μόνον κατά την εορτή του Εξιλασμού, για να ραντίσει την Κιβωτό με αίμα θυσιασθέντων ζώων, αιτούμενος συγχώρηση των αμαρτημάτων του λαού και των δικών του."
ομοίως υπάρχει και στους ορθοδόξους ναούς:"Η είσοδος των γυναικών απαγορεύεται και στο “ιερό βήμα” των χριστιανικών ναών, εκτός από τις γυναίκες που μονάζουν και τους εντεταλμένους με τα διακονήματα του ιερού βήματος."
Πηγή: Βασιλικής Β. Παππά, Msc, MA Θεολόγος, σύμβουλος Σ.Ε.Π. στο ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηγουμενίτσας
http://anastasiosds.blogspot.g...
Το ιερό κάθε ορθοδόξου ναού ΔΕΝ είναι τσιφλίκι του τοπικού δεσπότη για να αφήνει ανεξέλεγκτο και να καταργεί το άβατο σε αυτό.
Στην χώρα αυτή το Σύνταγμα μιλάει για επικρατούσα θρησκεία.
Ας σεβαστούν λοιπόν τους κανόνες της για το άβατο στον χώρο του Ιερού.
Το ίδιο πρέπει να σεβαστούν και οι αρμόδιοι του Υπουργείου (πριν βγάλουν
ανακοινώσεις που δείχνουν ασέβεια προς τους θρησκευτικούς χώρους).
Η υποκρισία:
Δείτε τώρα την συμβία του Πρωθυπουργού (όχι σύζυγο αφού δεν έχουν κάνει
ούτε θρησκευτικό ούτε πολιτικό γάμο), να φοράει μαντήλα στο Ιράν:
Βλέπετε τι ωραία σέβεται η συμβία του Πρωθυπουργού τους κανόνες τους Ισλάμ;;;
(πηγή φωτογραφίας)
Πηγή Δεῖτε στὴν πηγὴ καὶ τὰ σχόλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.