Ἐπισημάναμε
τὶς αἱρετικὲς θέσεις τοῦ μητροπολίτη Φλωρίνης, ὁ ὁποῖος εἶπε ὅτι ἡ Θ. Λειτουργία εἶναι ἄκυρος, ὅταν δὲν μνημονεύεται Ἐπίσκοπος· ὁ
κληρικὸς ποὺ κάνει διακοπὴ μνημοσύνου εἶναι αἱρετικός «ἀκέφαλος»· πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοὴ
στὸν Πατριάρχη καὶ νὰ τὸν μνημονεύουμε, κι ἂς ἔχουμε διαφορές πίστεως μαζί
του, δηλ.
ἂς εἶναι αἱρετικός! (ἐδῶ).
Αὐτὲς
οἱ θέσεις, βέβαια, εἶναι αἱρετικές, διότι ἀναιροῦν τὴ διδασκαλία καὶ τὴν πράξη τῶν
Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖοι, ὅταν ἐκηρύττετο αἵρεση, διέκοπταν τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου τους, ὅπως τοῦτο ἐπιβεβαιώνει ὁ
π. Ἐπιφάνιος (ποὺ τὸν παρουσιάζει ὡς πνευματικό του ὁ Τελεβάντος):
«Ἡ ἀποτείχιση εἶναι,
«κανονικὸν δικαίωμα... Οἱ ἱεροὶ Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ
Πατριάρχου... Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ!» (π. Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τὰ Δύο Ἄκρα», σελ. 90).
Ἀντί,
λοιπόν, ὁ μετα-πατερικὸς Τελεβάντος νὰ ἐλέγξει –ὅπως κάνει σὲ ἄλλες περιπτώσεις
Ἐπισκόπων– τὸν μητροπολίτη Φλωρίνης, ἐλέγχει τὸν π. Παΐσιο!!! Δὲν ἐλέγχει τὸν
Φλωρίνης γιὰ τὶς τερατώδεις κακοδοξίες του (τερατώδεις γιὰ
τὸν διάδοχο τοῦ Καντιώτη, ποὺ εἶχε διακόψει
τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατρ. Ἀθηναγόρα!)· τὸ σκοτισμένο μυαλό του δὲν
διερωτᾶται —ἄρα ἐκεῖνο τὸ διάστημα ἦσαν ἄκυρα τὰ μυστήρια στὴ μητρόπολη Φλωρίνης;
Ἀλλὰ ἐπιμένει νὰ ὑποστηρίζει τὶς μετα-πατερικὲς θέσεις τῶν «ἀντι-Οἰκουμενιστῶν»,
καὶ σπεύδει νὰ ἐλέγξει τὸν π. Παΐσιο ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὴν αἵρεση, μετὰ τῆς
ὁποίας κοινωνεῖ ὁ Φλωρίνης Θεόκλητος· ὁ ὁποῖος, μάλιστα, φτάνει στὴν κατάντια νὰ
χρησιμοποιεῖ –στὸ συγκεκριμένο κήρυγμά του– ἐπιχειρήματα τοῦ μεγάλου αἱρετικοῦ Ζηζιούλα, γιὰ νὰ δικαιώσει τὴν στάση
του ἀπέναντι στὸν αἱρετικὸ Πατριάρχη!!!
Αὐτὴ
εἶναι ἡ «ὀρθοδοξία» τοῦ Τελεβάντου καὶ τῶν ἄλλων «ἀντι-Οἰκουμενιστῶν», οἱ ὁποῖοι
σιωποῦν, παρότι μαθεύτηκε ὅτι κινοῦνται οἱ διαδικασίες καθαιρέσως τοῦ π.
Παϊσίου!
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΙΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Πανοσιολογιότατε π. Παίσιε!
Αναγγείλατε την απόφασή σας να διακόψετε το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη Φλωρίνης Θεόκλητου.
Σύμφωνα
με τον ιε΄ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου η διακοπή του μνημοσύνου πριν
συνοδική διαγνώμη επιτρέπεται (προσοχή επιτρέπεται όχι επιβάλλεται)
ΜΟΝΟΝ όταν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή αίρεση.
Εσείς
πότε ακούσατε τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο να κηρύξει αίρεση
-και μάλιστα οικουμενιστική αίρεση- γυμνή τη κεφαλή και θα προχωρήσετε
σε διακοπή του μνημοσύνου του;
Πού,
πότε και τι είπε ο Σεβ. Φλωρίνης που το θεωρήσατε προσχώρηση στον
Οικουμενισμό ώστε πήρατε την απόφαση να διακόψετε το μνημόσυνό του;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.