Ο «πεμπτοφαλαγγίτης» κ. Καλαϊτζίδης βγήκε από το καβούκι του και ξαναχτυπά!
Θυμίζουμε στους αναγνώστες μας: Βασικό «εργαλείο» στα ανίερα σχέδια του Φίλη
είναι ο καθηγητής Γιαγκάζογλου και η ομάδα του. Αυτοί σχεδίασαν τις απαράδεκτες
αλλαγές στα Θρησκευτικά!
Από κοντά η ομάδα θεολόγων ΚΑΙΡΟΣ, που με αριστερίζουσα
λογική προσέγγισε το θέμα και θέλησε να εμφανιστεί ως... επικρατούσα τάση εντός
της Εκκλησίας.
Ολοι αυτοί οι «τύποι» έκαναν τη μεγαλύτερη ζημιά και έδωσαν το δικαίωμα στον Φίλη να υπερηφανεύεται στη Βουλή ότι «συμφωνούν μαζί του οι σοβαροί θεολόγοι...».
Τεράστιες όμως είναι οι ευθύνες και της θεσμικής -διοικούσας Εκκλησίας.
Ολοι αυτοί οι «τύποι» έκαναν τη μεγαλύτερη ζημιά και έδωσαν το δικαίωμα στον Φίλη να υπερηφανεύεται στη Βουλή ότι «συμφωνούν μαζί του οι σοβαροί θεολόγοι...».
Τεράστιες όμως είναι οι ευθύνες και της θεσμικής -διοικούσας Εκκλησίας.
· Πρώτον, άργησε να «ξυπνήσει»·
· δεύτερον, διόρισε σε περίοπτη θέση και μισθοδοτούσε μέχρι πρότινος τον κ. Γιαγκάζογλου (αλήθεια, ισχύει η παραίτησή του ή ακόμα παραμένει στη θέση του;)·
· τρίτον, δεν φρόντισε εγκαίρως να καταδικάσει τις παρεκτροπές του ΚΑΙΡΟΥ·
· και τέταρτον, διατηρεί ακόμα και σήμερα σε διευθυντικές θέσεις (!) στελέχη που έχουν αυτές τις απόψεις και τις προωθούν με πλάγιους τρόπους στους πιστούς!
· δεύτερον, διόρισε σε περίοπτη θέση και μισθοδοτούσε μέχρι πρότινος τον κ. Γιαγκάζογλου (αλήθεια, ισχύει η παραίτησή του ή ακόμα παραμένει στη θέση του;)·
· τρίτον, δεν φρόντισε εγκαίρως να καταδικάσει τις παρεκτροπές του ΚΑΙΡΟΥ·
· και τέταρτον, διατηρεί ακόμα και σήμερα σε διευθυντικές θέσεις (!) στελέχη που έχουν αυτές τις απόψεις και τις προωθούν με πλάγιους τρόπους στους πιστούς!
Θυμίζουμε επίσης για τον
κ. Γιαγκάζογλου και την παρέα του: την στενή σχέση του Άγγελου Βαλιανάτου
(«δεξί χέρι» του κ. Γιαγκάζογλου) με τη νεοβουδιστική οργάνωση Arigatou
όπως αποκάλυψε η εφημερίδα Ορθόδοξη Αλήθεια, ότι ουσιαστικά,
πρόκειται για μια συμπλεγματική αναδιάρθρωση των Θρησκευτικών, χωρίς
νόημα,
προκειμένου να ικανοποιηθεί ένα μέρος των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ.
Εντύπωση μας προκαλεί πως
ξεμπροστιάζονται από μόνοι τους την σύνδεση που κάνει με τα μεταλλαγμένα νέα «θρησκευτικά» και «Μεγάλη Σύνοδο»!Κάποτε σε ανύποπτο χρόνο δημοσιεύσαμε τις διαφαινόμενες απαράδεκτες θέσεις των καιροσκόπων με τον εξής τίτλο: Οι δαιμονόπληκτοι «ΘΕΟΛΟΓΟΙ» του καιρού, μας «απείλησαν» οι τραγικοί για τον τίτλο, σήμερα βλέποντας το τερατούργημα που γέννησαν γνωρίζουμε όλοι μας πόσο επιεικής ήταν ο τίτλος μας…
Επικίνδυνα Θρησκευτικά;
«Εγώ με μια λέξη θα έλεγα σήμερα, επειδή διάβασα τα καινούργια προγράμματα [για το Μάθημα των Θρησκευτικών] και τα είδα, πως είναι απαράδεκτα. Είναι επικίνδυνα. Είναι πράγματα που δεν θα αποδώσουν καρπούς αλλά μεγάλη ζημιά στην Παιδεία γενικότερα, στην κοινωνία μας και ρήξη στις σχέσεις της Εκκλησίας με την Πολιτεία», δήλωσε πρόσφατα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες, περιστοιχιζόμενος από μέλη της αρτηριοσκληρωτικής Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (την οποία ο ίδιος φρόντιζε μέχρι πρότινος να κρατά σε απόσταση ασφαλείας, εγκαλώντας τους θεολόγους-εκπροσώπους της για τις παρωχημένες ιδέες τους).
Ώστε λοιπόν δεν αποτελούν κίνδυνο (και όνειδος) για την Εκκλησία ο αντισημιτισμός του Μητροπολίτη Πειραιώς ή η απροκάλυπτη εξύμνηση των πρωτεργατών της στρατιωτικής δικτατορίας και της εγκληματικής οργάνωσης της «Χρυσής Αυγής», καθώς και τα κηρύγματα μνησικακίας και οι κατάρες που εξαπολύει προς κάθε κατεύθυνση και με κάθε ευκαιρία ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων. Κίνδυνο για την ηγεσία της θεσμικής Εκκλησίας (και τις σχέσεις της με το κράτος...) αποτελούν οι θεολόγοι εκπαιδευτικοί και τα νέα Προγράμματα για το ΜτΘ! Δεν φαίνεται όμως να απασχολεί την ηγεσία της θεσμικής Εκκλησίας η όλο και μεγαλύτερη αποξένωσή της από την κοινωνία, από τους μορφωμένους και σκεπτόμενους πολίτες και τους νέους, των οποίων εξάλλου δεν μίλησε ποτέ τη γλώσσα ούτε έκανε κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια για να τους προσεγγίσει.
Στις παραπάνω δηλώσεις του ο Αρχιεπίσκοπος είναι σαν να ακούει και να διαβάζει για πρώτη φορά για τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το ΜτΘ. Όσοι, όμως, παρακολουθούν τα εκκλησιαστικά πράγματα γνωρίζουν πως αυτό δεν είναι ακριβές. Τα Προγράμματα εκπονήθηκαν από τους εμπειρογνώμονες θεολόγους το έτος 2010-11, ενώ από τη σχολική χρονιά 2011-12 και για τρία χρόνια τέθηκαν σε πιλοτική εφαρμογή σε αρκετά σχολεία ανά την επικράτεια. Η σχετική δε συζήτηση (με συνέδρια, ημερίδες, δημοσιεύσεις, παιδαγωγικές και επιμορφωτικές συναντήσεις, κλπ) για την αλλαγή της φυσιογνωμίας του ΜτΘ κρατάει τουλάχιστον από το 1999, και σε αυτήν έλαβαν μέρος όχι μόνο θεολόγοι καθηγητές, αλλά και ιεράρχες, οι οποίοι και συχνά φιλοξένησαν τις σχετικές διοργανώσεις.
Η ίδια η Εκκλησία της Ελλάδος, εξάλλου, επί των ημερών του σημερινού Αρχιεπισκόπου συζήτησε εν συνόδω τις προτεινόμενες αλλαγές στο ΜτΘ, τις οποίες είδε μάλλον θετικά, όπως μαρτυρούν και οι σχετικές εισηγήσεις των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Αλεξανδρουπόλεως (Μάιος 2012) και Μεσσηνίας (Νοέμβριος 2012), το Δελτίο Τύπου της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου (5-11-2012), η ημερίδα που διοργανώθηκε στο Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Πεντέλη, τον Φεβρουάριο του 2013, αλλά και δημόσιοι ενθαρρυντικοί λόγοι του ίδιου του Αρχιεπισκόπου σε ενημερωτικές συναντήσεις με τους θεολόγους εμπειρογνώμονες-συντάκτες του νέου Προγράμματος, όπου γινόταν λόγος για «το έργο της αναβάθμισης του θρησκευτικού μαθήματος» με βάση τους άξονες και τις αρχές του Προγράμματος αυτού. Ο δε εισηγητής εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων των νέων Προγραμμάτων για το ΜτΘ, ο Σύμβουλος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Δρ. Σταύρος Γιαγκάζογλου, τυγχάνει από τον Οκτώβριο του 2008 στενός συνεργάτης του Μακαριωτάτου και Διευθυντής του επιστημονικού περιοδικού της Εκκλησίας της Ελλάδος «Θεολογία».
Αντί λοιπόν για την έκπληξη και δυσφορία του Μακαριωτάτου, θα πρέπει μάλλον να καταθέσουμε τη δική μας (και πολλών άλλων!) έκπληξη, απορία και ανησυχία για ορισμένες κρίσιμες αποφάσεις της ηγεσίας της θεσμικής Εκκλησίας που δεν αφορούν μόνο το ΜτΘ, αλλά σηματοδοτούν μιαν ευρύτερη συντηρητική στροφή (όποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει το κείμενο «Ποιον Αρχιεπίσκοπο θέλουμε;» που υπέγραψαν 26 προσωπικότητες του ευρύτερου εκκλησιαστικού χώρου παραμονές των αρχιεπισκοπικών εκλογών του 2008, θα διαπιστώσει ποιες ελπίδες επενδύθηκαν τότε στις αρχιεπισκοπικές υποψηφιότητες, βλ. Απαριθμώ, λοιπόν, χωρίς να εξαντλώ, ορισμένα μόνο από τα στοιχεία που σηματοδοτούν την συντηρητική αυτή «στροφή»:
- Τι συνέβη και εντός λίγων μηνών (αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο του 2016) η παραπάνω θετική στάση της Διοικούσας Εκκλησίας έναντι των νέων Προγραμμάτων, μεταβάλλεται βαθμιαία από ήπια κριτική σε ευθέως καταδικαστική; (Σε αυτό το παιχνίδι τακτικισμών και παλινωδιών που χαρακτηρίζει μάλλον διαχρονικά τη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος σε παρόμοια ζητήματα, αξίζει να αναφέρουμε ότι τα προηγούμενα προγράμματα και διδακτικά εγχειρίδια για το ΜτΘ που η ηγεσία της θεσμικής Εκκλησίας υπερασπίζεται σήμερα ως ακραιφνώς ορθόδοξα, είχαν καταγγελθεί το 2006 από τον τότε Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο με επιστολή του προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως νεωτερίζοντα και εκτός εκκλησιαστικής παράδοσης!)
- Για ποιο λόγο άραγε ο Αρχιεπίσκοπος συμμάχησε με τους πλέον ακραίους και υπερσυντηρητικούς ιεράρχες και θεολόγους; Τι τον οδήγησε να θυσιάσει τον επί χρόνια συνεργάτη του Σταύρο Γιαγκάζογλου και να τον απομακρύνει από τη διεύθυνση του περιοδικού «Θεολογία», ικανοποιώντας έτσι, καθώς λέγεται, την εκδικητική και τιμωρητική διάθεση των καινοφανών «συμμάχων» του; (Θεωρώ υποχρέωσή μου να σημειώσω εδώ ότι ο Σταύρος Γιαγκάζογλου, λαμπρός ορθόδοξος θεολόγος ειδικευμένος στη θεολογία του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και του ησυχασμού, παρότι στοχοποιήθηκε και συκοφαντήθηκε από τους ορθόδοξους ταλιμπάν, έμεινε σταθερός και εδραίος στις απόψεις του αναφορικά με την ανάγκη ανανέωσης του ΜτΘ, δίνοντας μαθήματα ήθους και συνέπειας. Παράλληλα επί των ημερών του η «Θεολογία» κατάφερε να συνταιριάξει το υψηλό επιστημονικό επίπεδο, με την αισθητική αρτιότητα και τον ζωντανό και δημιουργικό θεολογικό λόγο, ανεβάζοντας έτσι πολύ ψηλά τον πήχυ των απαιτήσεων για όποιον τον διαδεχτεί).
- Ποια ύψιστα συμφέροντα της Εκκλησίας διακυβεύονται με τα νέα Προγράμματα, ώστε ο Αρχιεπίσκοπος να αρθρώνει πλέον έναν λόγο πολιτικό και πολωτικό (όπως o προκάτοχός του την εποχή της διαμάχης για τις ταυτότητες!), που κινδυνεύει όχι μόνο να διχάσει το σώμα των θεολόγων, αλλά και την κοινωνία ευρύτερα;
- Είναι τυχαίο άραγε ότι τα παραπάνω λαμβάνουν χώρα παράλληλα με την τουλάχιστον αμφίσημη και διφορούμενη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος έναντι της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου; Όπως από πολλούς ομολογείται, λόγω της ανασφάλειάς της σχετικά με το ζήτημα των λεγομένων «Νέων Χωρών», η Εκκλησία της Ελλάδος με τη στάση της λίγο πριν τη Σύνοδο της Κρήτης, άνοιξε το χορό των αμφισβητήσεων των ομοφώνως εγκεκριμένων από τη Σύναξη των Προκαθημένων στη Γενεύη σχεδίων των τελικών κειμένων (και ιδιαίτερα αυτού που αναφερόταν στις σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο, όπου για πρώτη φορά στην ιστορία της η Εκκλησία της Ελλάδος αμφισβήτησε την χρήση του όρου «Εκκλησίες» προκειμένου για τις Δυτικές χριστιανικές Εκκλησίες), προσφέροντας έτσι το πρόσχημα που αναζητούσε η Ρωσική Εκκλησία και οι δορυφόροι της προκειμένου να ματαιωθεί η Πανορθόδοξη Σύνοδος και να πληγεί το κύρος και το πρωτείο διακονίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Ο ορθόδοξος παραδοσιακός κόσμος βρίσκεται εδώ και δεκαετίες, αν όχι αιώνες ήδη, καθηλωμένος στην ακινησία με το βλέμμα στραμμένο στο παρελθόν. Οι έννοιες της ανανέωσης, της εξέλιξης και της μεταρρύθμισης συνεχίζουν να προκαλούν φόβο και αμηχανία. Αρνούμενη, όμως, να στοχαστεί και να συζητήσει πάνω στις αναγκαίες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, κλείνοντας τα μάτια στην εξέλιξη της κοινωνίας και στις ριζικές —ενίοτε μάλιστα και βίαιες— ανατροπές, που επηρεάζουν το ίδιο της το ποίμνιο, η Εκκλησία στην Ελλάδα κινδυνεύει να παρακολουθεί ως απλός θεατής την εκδήλωση πολύ μεγαλύτερης κλίμακας αλλαγών που θα σαρώσουν τόσο τα μοντέλα κατήχησης και χριστιανικής αγωγής, όσο και το ευρύτερο πλαίσιο συγκρότησης του εκκλησιαστικού σώματος, με ορατό πλέον τον κίνδυνο της ιστορικής περιθωριοποίησης της Ορθοδοξίας.
Ας μην μας ξεγελούν τα φαινόμενα και οι φευγαλέες εντυπώσεις. Οι γεμάτοι ναοί τις ημέρες των Χριστουγέννων, της Μεγάλης Εβδομάδας ή του Πάσχα και η συρροή στις εκκλησίες αναξιοπαθούντων λόγω της δεινής οικονομικής κρίσης, δεν μπορούν να συγκαλύψουν το γεγονός ότι στην επόμενη γενιά, στη γενιά των παιδιών μας, για πολλούς και διάφορους λόγους η Εκκλησία στην Ελλάδα θα κινδυνεύσει με πλήρη κατάρρευση και ιστορική περιθωριοποίηση. Η εικόνα μιας εκτός τόπου και χρόνου ιεραρχίας, που επιμένει συνήθως να επιλέγει για επισκόπους άχρωμα στελέχη του γραφειοκρατικού της μηχανισμού (ευτυχώς υπάρχουν και εξαιρέσεις!) και που ανέχεται επισκόπους/μέλη της ιεραρχίας να πλειοδοτούν σε αντισημιτικές, αντιισλαμικές, αντιοικουμενικές, ακόμη και φιλορατσιστικές και φιλοναζιστικές εξαλλοσύνες· η προϊούσα επαγγελματοποίηση του κλήρου και η πλήρης, σχεδόν μέχρι γνωσιομαχίας, αποξένωσή του από θεολογικά κριτήρια και ευαισθησίες· τα συνεχώς συρρικνούμενα, μέχρις εξαφανίσεως πολλές φορές στις τάξεις του Λυκείου, κατηχητικά σχολεία και η κραυγαλέα απουσία ορθόδοξης κατήχησης στο υποτιθέμενο «ορθόδοξο» πλήρωμα· το αποκαρδιωτικό επίπεδο της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, όλα αυτά ειδοποιούν για την επερχόμενη κατάρρευση.
Η θορυβώδης συζήτηση για τα νέα Προγράμματα του ΜτΘ επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τη διαπίστωση ότι η ελληνική Ορθοδοξία έχει επειγόντως ανάγκη από ριζικές τομές και μεταρρυθμίσεις, από ένα νέο «καινοτομείν τα ονόματα» για να θυμηθούμε τη διατύπωση του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου, και όχι από στασιμότητα και ακινησία. Η θεσμική Εκκλησία πρέπει επιτέλους να μιλήσει στους σημερινούς ανθρώπους και στη δίψα τους για πλήρωμα ζωής και ελευθερίας, να αρθρώσει λόγο πειστικό «περί της εν υμίν ελπίδος» (πρβλ. Α΄ Πέτρου 3:15), και όχι να επικαλείται συνεχώς την προσφορά της στους αγώνες του έθνους προκειμένου να διατηρήσει προνόμια και κεκτημένα μιας άλλης εποχής και ενός άλλου πολιτικού και πολιτισμικού παραδείγματος.
Η Ορθοδοξία κινδυνεύει από τη στασιμότητα και την ακινησία, από την απειλούμενη ιστορική περιθωριοποίηση, και όχι από την οικεία, από την παράδοσή της, εν Αγίω Πνεύματι δημιουργική συνάντηση με το καινούργιο. Όπως σημειώνει και ο μεγάλος ορθόδοξος θεολόγος Βλαδίμηρος Λόσκι, «δεν παραμένει τις εν τη Παραδόσει δια μιας ιστορικής αδρανείας φυλάττων ως "παράδοσιν ληφθείσαν εκ των Πατέρων" παν ό,τι δια της δυνάμεως της συνηθείας κολακεύει θεοσεβή τινά συναισθηματισμόν. Αντιθέτως, τότε είναι που τας πλείστας φοράς κινδυνεύει τις να ευρεθή τελικώς εκτός του Σώματος του Χριστού, όταν υποκαταστήση την Παράδοσιν του ζώντος εν τη Εκκλησία Αγίου Πνεύματος με το είδος αυτό των "παραδόσεων". Δεν πρέπει να πιστεύωμεν ότι μόνη η συντηρητική στάσις είναι σωτηριώδης, ούτε ότι οι αιρετικοί υπήρξαν πάντοτε "νεωτερισταί"». Ο νοών νοείτω!
* δρος Θεολογίας, διευθυντή της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου
πηγή
Η απορία μας παραμένει είναι Χριστιανός αυτός ο άνθρωπος;
4 σχόλια:
"Ώστε λοιπόν δεν αποτελούν κίνδυνο (και όνειδος) για την Εκκλησία ο αντισημιτισμός του Μητροπολίτη Πειραιώς ή η απροκάλυπτη εξύμνηση των πρωτεργατών της στρατιωτικής δικτατορίας και της εγκληματικής οργάνωσης της «Χρυσής Αυγής», καθώς και τα κηρύγματα μνησικακίας και οι κατάρες που εξαπολύει προς κάθε κατεύθυνση και με κάθε ευκαιρία ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων."
Η γνωστή καραμέλα του αντισημιτισμού της χούντας και της Χ.Α.! O μ. Σεραφείμ ποτέ δεν υποστήριξε τη χούντα ούτε τη Χ.Α. Απλά έτυχε να καταθέσουν ταυτόχρονα μήνυση για το επαίσχυντο corpus Christi, ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ!
Ο λεγόμενος "αντισημιτισμός" τι σημαίνει τελικά; Οι αλήθειες για μασονία, επέμβαση ελληνοεβραϊκού συμβουλίου ανέκαθεν στα πολιτικά πράγματα, η σχεδιαζόμενη παγκόσμια γεωστρατηγική με βάση τα συμφέροντα Αμερικής-Ισραήλ και την ενοποίηση του κόσμου πολιτικά και θρησκευτικά ;;
Oι πολιτικοί που τον μήνυσαν έχουν πει ανοιχτά ότι ανήκουν στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ (που αποφασίζει κεκλεισμένων των θυρών για το παγκοσμιοποιημένο μέλλον μας), την οποία ονομάζουν οικονομικό φόρουμ.
Δείτε εδώ:
http://www.pronews.gr/portal/20160607/world/diethnis-politiki/39/stin-bilderberg-o-mitsotakis-me-lagkarnt-soimple-kere-makron
Στην περασμένη της συγκέντρωση η περιβόητη Λέσχη Μπιλντερμπεργκ τον Ιούνιο του 2015 στην Αυστρία εκ των βασικών θεμάτων που τέθηκαν επί τάπητος στην συνεδρίαση ήταν:
-Η κατάργηση των μετρητών
-τα θέματα της Ουκρανίας
-τα θέματα των πολεμικών συγκρούσεων
-η προώθηση των προσφυγικών ρευμάτων προς την Ευρώπη
Και ω του θαύματος, στη Δανία ήδη υλοποιείται η κατάργηση των μετρητών, στη Γερμανία προωθείται (;ήδη αποδέχηκαν την κατάργηση του 500άρικου ως χαρτονόμισμα) και έπεται συνέχεια. Υπενθυμίζουν άλλωστε τις πιέσεις που ασκούνται και στη χώρα μας για πλήρη εφαρμογή του πλαστικού χρήματος.
Το 2014 όταν διέρρευσαν για πρώτη φορά συνομιλίες. Και περιείχαν την εξής θέση:
«Με τρία όπλα, τα οποία είναι η οικονομική κατάρρευση, ο εμφύλιος πόλεμος και οι μαζικές επιδημίες θα μπορέσουμε να μειώσουμε τον αριθμό του παγκόσμιου πληθυσμού» αναφέρουν τα δημοσιεύματα πως ακούστηκε στη συνεδρίαση.
Γιατί τους φοβούνται: Πράγματα που συζητήθηκαν κατά τις ετήσιες συνεδριάσεις της ομάδας δεν δημοσιοποιούνται και οι δημοσιογράφοι οι οποίοι έχουν προσπαθήσει να πάρουν συνεντεύξεις από τους συμμετέχοντες έχουν συλληφθεί.
Ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου που οδήγησε την χώρα, μαζί με τον Γ.Παπανδρέου στα Μνημόνια ήτανι ο μοναδικός Ελληνας πολιτικός που συμμετείχε στην συνεδρίαση της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ το 2010 στην Ισπανία.
Οι δύο άλλοι Έλληνες ήταν ο πρόεδρος της Coca-Cola 3Ε κ. Γ. Δαυΐδ και ο πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ κ. Λ. Τσούκαλης. Οι «κλειστές συζητήσεις» είχαν θέμα την παγκόσμια οικονομική κρίση και ασφαλώς την Ελλάδα.
Και φυσικά καμία μυστική συνάντηση δεν είναι πραγματικά μυστική αν δεν συμμετέχει ο κ. Χένρι Κίσινγκερ.
Τι είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου με όλους αυτούς; «Θα μπορούσα να σου πω αλλά μετά θα έπρεπε να σε σκοτώσω» απάντησε σε δημοσιογράφο που τον ρώτησε σχετικά...Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα συμμετάσχει στην 64η κεκλεισμένων των θυρών συνάντηση της περιβόητης Λέσχης Bilderberg, που θα διεξαχθεί από 9 έως 12 Ιουνίου στη Δρέσδη της Γερμανίας.
Η ανικανότητα της διοίκησης της εκκλησίας δε νομιμοποιεί κανένα να κάνει πειράματα ή να επιβάλλει τις ιδεοληψίες του!Η προσέγγιση με κοσμικά μέσα θα φέρει τον Χριστό στις ψυχές των παιδιών;
Ούτε μέχρι τώρα ήταν το μάθημα όπως έπρεπε, τουλάχιστον όμως, είτε τα παιδιά άρπαζαν κάτι στην παράδοση, είτε όχι, υπήρχαν όμως κάποιες σταθερές έννοιες ως σημείο αναφοράς. Οι έννοιες αλήθεια-ψεύδος!(το θυμόμαστε κι εμείς από τα μαθητικά μας χρόνια).
Με το νέο μάθημα προωθείται ανοικτά ο συγκρητισμός! Η θρησκειολογία έχει γνωσιολογικό περιεχόμενο και εξισώνει τα πάντα στην συνείδηση του παιδιού. Ο χριστιανισμός είναι ένα ακόμα γνωστικό αντικείμενο ανάμεσα σε πολλά.
Ο Καλαϊτζίδης κατηγορεί για σκοπιμότητες και διπλωματικές κινήσεις:
"Ποια ύψιστα συμφέροντα της Εκκλησίας διακυβεύονται με τα νέα Προγράμματα, ώστε ο Αρχιεπίσκοπος να αρθρώνει πλέον έναν λόγο πολιτικό και πολωτικό (όπως o προκάτοχός του την εποχή της διαμάχης για τις ταυτότητες!), που κινδυνεύει όχι μόνο να διχάσει το σώμα των θεολόγων, αλλά και την κοινωνία ευρύτερα;
Είναι τυχαίο άραγε ότι τα παραπάνω λαμβάνουν χώρα παράλληλα με την τουλάχιστον αμφίσημη και διφορούμενη στάση της Εκκλησίας της Ελλάδος έναντι της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου;"
Με βάση το: "η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση" , ο Καλαϊτζίδης πέφτει σε ένα οικουμενιστικό-συγκρητιστικό παραλήρημα και καταλήγει στο συμπέρασμα:
"Ο ορθόδοξος παραδοσιακός κόσμος βρίσκεται εδώ και δεκαετίες, αν όχι αιώνες ήδη, καθηλωμένος στην ακινησία με το βλέμμα στραμμένο στο παρελθόν. Οι έννοιες της ανανέωσης, της εξέλιξης και της μεταρρύθμισης συνεχίζουν να προκαλούν φόβο και αμηχανία...στην επόμενη γενιά, στη γενιά των παιδιών μας, για πολλούς και διάφορους λόγους η Εκκλησία στην Ελλάδα θα κινδυνεύσει με πλήρη κατάρρευση και ιστορική περιθωριοποίηση. "
TI NA ΠΟΥΜΕ;;ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ;TO NEO MΑΘΗΜΑ ΒΟΗΘΑΕΙ Η ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ;
Βλέπετε εδώ έχουμε τον "χριστιανισμό" των πολυπροοδευτικαρίων και νιώθουμε και περήφανοι γιαυτό!!!
Ο Κύριος ας μας ελεήσει (διότι ζει Κύριος ο Θεός)!
Ο μ. Σεραφείμ (άσχετα αν κάνει και λάθη-κανείς δεν είναι τέλειος) είναι από τους ΛΙΓΟΥΣ που τόλμησαν να πουν ΑΛΗΘΕΙΕΣ!
Η Ελλάδα δέχεται ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ σε όλα τα επίπεδα.
Οικονομικό, εθνικό, θρησκευτικό, πολιτικό, ακόμα και εννοιολογικό, μέσα στα πλαίσια της προώθησης σχεδιασμένων εδώ και χρόνια πραγμάτων (δείτε το δόγμα Κίσινγκερ).
ΛΙΓΟΙ πλέον μιλούν και πέφτουν να τους φάνε! Και μάλιστα ΠΟΙΟΙ;; Οι υποτιθέμενοι "ΘΕΟΛΟΓΟΙ"!ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΛΟΓΟΥ!
ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.. η οικονομική χρεοκοπία, η πληθυσμιακή αλλοίωση, η εγκληματικότητα [για να δικαιολογηθεί το νέο βιομετρικό σύστημα ταυτοποίησης που θα ξεκινήσει από τους ξένους(κολλάει προς το παρόν στο χαμηλό τεχνολογικό επίπεδο και μικρές δυνατότητες της πτωχευμένης χώρας μας)]..
όπως και η ΦΑΝΕΡΉ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΙΗΣΗ της άθεης κυβέρνησης.
Επιπλέον η θρησκευτική αποστασία και η προώθηση του οικουμενισμού μέσα στα εκκλησιαστικά πράγματα.
Ο Καλαϊτζίδης ενοχοποιεί μόνο την ανικανότητα της εκκλησίας να προσεγγίσει τα παιδιά.
ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ;
Ξέρει μόνο να κατηγορεί για αντισημιτισμό;!!
Ποιοί χρηματοδοτούν όλα ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ( όπως L.G.B.T. κίνημα ομοφυλόφιλων), τη βιομηχανία της μουσικής και της μόδας, την πολιτική ορθότητα, τα ναρκωτικά, το Χόλυγουντ, τις διαστροφές, και ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ που δεν τα χωράει το μυαλό μας;;!!
Ποιοί δηλητηριάζουν τα νέα παιδιά;;
Δεν βλέπει ο υποτιθέμενος μορφωμένος τι συντελείται στην ελληνική κοινωνία;;
Θέλει να "νερώσει" ένα ομολογιακό μάθημα για να δέσει καλύτερα με το γενικό κλίμα;
Και όχι απλά να το "νερώσει" αλλά να το αλλοιώσει και να το διαστρέψει κάνοντας το γνωσιολογία!
Πρέπει να ξεσηκωθεί ο κόσμος. Η πατρίδα μας χάνεται!