Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η !!!
«ΛΥΚΟΙ» ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ
Πληροφορηθήκαμε, δυστυχώς εκ των υστέρων, ότι κάποιος «γέροντας» ήρθε στην ενορία μας με την φροντίδα κάποιων «πιστών» που ανήκουν σε συγκεκριμένη ομάδα, που δήθεν είναι ορθόδοξη.
Η ενορία βεβαίως, ούτε ενημερώθηκε ούτε προσκλήθηκε, για τον απλούστατο λόγο ότι, όλοι αυτοί είναι υπηρέτες του σκοταδιού και στο σκοτάδι έχουν μάθει να δουλεύουν.Αν αυτός ο «γέροντας» δεν είναι απατεώνας θα γνώριζε, όπως γνωρίζουν όλοι οι ορθόδοξοι κληρικοί, τι θα έπρεπε να κάνει προκειμένου να επισκεφθεί χώρο άλλης Μητροπόλεως. Όμως όπως έδειξαν τα πράγματα πρόκειται για απατεώνα, όπως «απατεώνες του πνεύματος» είναι και αυτοί που τον έφεραν. Μην εμπιστεύεσθε αυτούς που με τέτοιους πανάθλιους τρόπους προσπαθούν να σας πλησιάσουν και να σας μιλήσουν δήθεν για την αλήθεια. Είναι εχθροί της Εκκλησίας και επομένως και της ενορίας μας.Ο Θεός να τους ελεήσει και να τους οδηγήσει να απαλλαγούν από αυτή την καταστροφική τακτική τους.Αν όπως λένε εργάζονται για την αλήθεια του Χριστού, γιατί ενεργούν πάντα με αυτό το σατανικό τρόπο;Τι έχουν να φοβηθούν και δεν ενημερώνουν την ενορία τους για τέτοιου είδους δραστηριότητες;Η απάντηση: Γιατί κάποιοι από αυτούς, και κυρίως αυτοί που ηγούνται αυτών των οργανώσεων, είναι ΜΕΓΑΛΟΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΜΤΟΣ, ψεύτες και υποκριτές.Μην τους πιστεύετε!Και βεβαίως δέχομαι τον οποιοδήποτε δημόσιο διάλογο μαζί τους!π. Γεράσιμος
Πρώτον,
ο καλεσμένος δεν ήταν Κληρικός αλλά μοναχός, ο π. Μωυσής εκ Πρεβέζης.
Και δεν υπάρχει εκκλησιαστικός Κανόνας που να απαγορεύει σε ένα Μοναχό
να μιλήσει σε έναν μη εκκλησιαστικό χώρο, χωρίς να πάρει άδεια. Αλλά και
κάτι άλλο· Σε ποιά εκκλησιαστική περίοδο είδε ο κ. Φραγκουλάκης, να
παίρνουν άδεια οι Ορθόδοξοι μοναχοί και πιστοί από τους αιρετικούς για
να
μιλήσουν; Όσο για τόν π. Μωυσή, αν χρειάζεται ο κ. Φραγκουλάκης περισσότερες πληροφορίες, ας τον πάρει τηλέφωνο, το τηλέφωνο του Μοναχού δεν είναι κρυφό. Το πρόβλημα δεν ήταν ο Μοναχός Μωυσής αλλά το κήρυγμα που έκανε. Κήρυγμα για μετάνοια, ανάγκη κατήχησης και αντιαιρετικού αγώνα και όχι έπεα πτερόεντα για το θεαθήναι.
μιλήσουν; Όσο για τόν π. Μωυσή, αν χρειάζεται ο κ. Φραγκουλάκης περισσότερες πληροφορίες, ας τον πάρει τηλέφωνο, το τηλέφωνο του Μοναχού δεν είναι κρυφό. Το πρόβλημα δεν ήταν ο Μοναχός Μωυσής αλλά το κήρυγμα που έκανε. Κήρυγμα για μετάνοια, ανάγκη κατήχησης και αντιαιρετικού αγώνα και όχι έπεα πτερόεντα για το θεαθήναι.
Δεύτερον ο άνθρωπος δεν ήρθε από μόνος του αλλά προσκλήθηκε από
πιστούς χωρίς εισαγωγικά, οι οποίοι έχουν απαυδήσει από όσα βλάσφημα
Οικουμενιστικά πράττει ο κ. Φραγκουλάκης· αφού δεν τους κατηχεί με την
γλώσσα της Ορθοδοξίας ο κ. Φραγκουλάκης, θέλησαν να κατηχηθούν από
ορθόδοξα χείλη. Γιατί στην ενορία του κ. Φραγκουλάκη δεν μαθαίνουν ούτε
καν γιορτάζουν, μήτε τον άγ. Μάξιμο τον Ομολογητή, μήτε τον άγ. Θεόδωρο
τον Στουδίτη, μήτε τον άγ. Γρηγόριο τον Παλαμά, μήτε άλλους Αγίους που
αγωνίσθηκαν εναντίων των αιρέσεων, γιατί αυτό θα σήμαινε την αφύπνιση
του ποιμνίου και την ξεγύμνωση των αιρετικών οικουμενιστών. Αν δεν
μιλούν όμως αυτοί, θα μιλήσουν άλλοι που έχουν επίγνωση του ρόλου τους
στην Εκκλησία. Είναι γνωστό, ότι τέτοιοι Άγιοι δεν τιμούνται στην
Γερμανία. Τους χαλάνε την ψευδοδιδασκαλία τους περί Επισκοποκρατείας
στην Εκκλησία και αναγνώρισης των αιρέσεων.
Τρίτον είναι παγκοσμίως γνωστό, ότι οι απατεώνες λένε ψέματα για να
επωφεληθούν και να πλουτίσουν. Τι επωφελήθηκε ή έκλεψε λοιπόν ο π.
Μωυσής; Χρήματα δεν πήρε, οφίκια δεν πήρε, σε ακριβά ξενοδοχεία τύπου
Κολυμπαρίου δεν έμεινε, ούτε καν σε πανδοχείο ή βίλα, μόνο ύβρεις
εισέπραξε και απειλές. Αν η αγάπη που του έδειξε το ποίμνιο θεωρείται
απατεωνιά για να υβρίζεται έτσι, τότε ας σκεφτούν οι κύριοι «ποιμένες»
τύπου κ. Φραγκουλάκη, γιατί του έδειξε το ποίμνιο αγάπη. Μήπως γιατί
μίλησε για τον αληθινό Θεό; Μήπως γιατί μίλησε για αληθινή μετάνοια;
Μήπως γιατί μίλησε για την αίρεση, που την έκρυβαν από το ποίμνιο τόσο
καιρό;
Τέταρτον, ποιόν δημόσιο διάλογο επιθυμεί ο κ. Φραγκουλάκης και οι
περισσότεροι Κληρικοί της Γερμανίας, που έχει αποφύγει κάθε ανοιχτή
συζήτηση για τον οικουμενισμό, έχει γράψει υβριστικά για όλους όσους
αντιδρούν, που αυτοανακηρύχθηκε σε δικηγόρο υπερασπίσεως του Πατριάρχη,
που έχει καταπατήσει τόσους Ι. Κανόνες. Διότι εγκυρότατες πληροφορίες
από την ίδια την Γερμανία λένε, ότι ο κ. Φραγκουλάκης εκτός από
συμπροσευχές έχει φθάσει στο σημείο να μνημονεύει στα δίπτυχα ακόμα και
παπικούς και προστεστάντες, τους οποίους θεωρεί αληθινούς Χριστιανούς με
έγκυρα Μυστήρια και αποστολική διαδοχή.
Αν δεν είναι αληθινες όλες οι
παραπάνω οικουμενιστικές ενέργειες του π. Φρ., δεν χρειάζεται άλλος
δημόσιος διάλογος· αρκεί να βγει δημοσίως και να τα διαψεύσει,
ονομάζοντας τους αιρετικούς και γνωστοποιώντας στους ενορίτες του ότι
Παπικοί και Προτεστάντες είναι εκτός της Μίας Εκκλησίας και θα δει ότι
με αυτές τις δηλώσεις του θα αναπαύσει τους πιστούς. Αντί για αυτό ο κ.
Φραγκουλάκης ονομάζει εκτός Εκκλησίας τους πιστούς που κάλεσαν τον π.
Μωυσή.
Πέμπτον η συνάντηση δεν ήταν μυστική ούτε αποτελούταν από
«απατεώνες». Πώς ήταν μυστική και πήγαν 50 ή και περισσότερα άτομα της
ενορίας του; Εδώ πια φθάσαμε σε ύβρεις που σηκώνουν ακόμα και μήνυση.
Αλλά επειδή ξέρουν, ότι πίσω τους έχουν ακριβά δικηγορικά γραφεία,
νομίζουν ότι μπορούν να υβρίζουν όποιον αυτοί θέλουν. Περί ορθοδόξου
ήθους από τέτοιους ιερείς που υβρίζουν τόσο εύκολα καλύτερα ας μην πούμε
περισσότερα.
Έκτον, ότι η οργή των οικουμενιστών είναι όμοια -ανεξαρτήτως τόπου και
χρόνου- αποδεικνύει το κοινό λεξιλόγιο που χρησιμοποιούν. Κοιτάξτε πώς
εκφράστηκε ο Αργολίδος, όταν μίλησε εκεί ο γέροντας Σάββας ο Λαυριώτης
και ο γέροντας Κύριλος· πώς εκφράστηκε ο Κορίνθου πάλι για τον γέροντα
Σάββα και τον ίδιο π. Μωυσή ή τον πάτερ Χαρίτωνα· πώς εκφράστηκε ο
Μεσσηνίας για τους Μοναχούς που μίλησαν στην Μεσσηνία· πώς εκφράστηκε ο
Βόλου, ο Θεσσαλονίκης, ο Φλωρίνης, ο Δράμας, ο Σερρών, ο Λαρίσης κτλ.
Παντού χρησιμοποιούνται αυτοί, οι ίδιοι χαρακτηρισμοί, εναντίον όσων
αντιτάσσονται στην επιβολή του Οικουμενισμού: Ψεύτες, λύκοι, απατεώνες,
ψευδοποιμένες, θεομπαίχτες, λαοπλάνοι εκτός Εκκλησίας κλπ.
Όταν όμως
έρχονται Παπικοί, Προτεστάντες, Κόπτες, Αρμένιοι μονοφυσίτες, μουφτήδες,
ονομάζονται «αδελφοί εν Χριστώ», «αδελφή Εκκλησία», «ευλογημένοι»,
«φορείς της ειρήνης» κλπ.
Έβδομον, αν του κ. Φραγκουλάκη δεν του αρέσει ο στους αιώνες
ευλογημένος μοναχικός αγώνας για την πίστη, αν δεν του αρέσει το κήρυγμα
για μετάνοια και για την μελέτη των γραφών, αν δεν του αρέσει, ότι τιμή
Αγίων εστί μίμησις Αγίων, αν δεν του αρέσει η πεποίθηση, ότι η
Ορθοδοξία είναι η ΜΟΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, αν δεν του αρέσει η
καταδίκη του Οικουμενισμού από τους Αγίους ως αίρεση, ας πάει να γίνει
παπικός, προτεστάντης, επαγγελματίας αυλικός του Φαναρίου (κάτι που
ουσιαστικά είναι) ή ό,τι άλλο θέλει. Δεν τον εμποδίζει κανένας. Η
Εκκλησία όμως όπως και οι Ναοί ανήκουν στον Χριστό και σε ολόκληρο το
ποίμνιό Του και όχι στον κάθε ιερέα, που επιτρέπει την είσοδο και την
συμπροσευχή σε αιρετικούς και ταυτόχρονα ανακηρύττει πιστούς ως μη μέλη
της Εκκλησίας.
Και λίγο αυτοκριτική και μετάνοια κ. Φραγκουλάκη δεν βλάπτει.
Αντιθέτως σώζει τον άνθρωπο, τον κάθε άνθρωπο, όπως και εσάς, αν φύγετε
από την παναίρεση, εννοείται.
Οι πληροφορίες του άρθρου και οι φωτογραφίες με πρωταγωνιστή τον κ. Φραγκουλάκη προέρχονται από αγανακτισμένους πιστούς της Γερμανίας και από προηγούμενα άρθρα διαφόρων ιστολογίων, που είχαν ως θέμα τον εν λόγω κύριο.
Ένας πιστός της Γερμανίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.