Υπερ gay και τρανσέξουαλ. Σάλος στην εκπαίδευση με εγκύκλιο του υπ. Παιδείας για υποχρεωτικά σεμινάρια χωρίς την έγκριση γονέων!
Σεισμό»
στην εκπαιδευτική κοινότητα προκαλεί η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας, με
την οποία ουσιαστικά επιβάλλει σε διδάσκοντες να... διαπαιδαγωγήσουν τους
μαθητές -για μία ολόκληρη εβδομάδα- σε θέματα «συμφιλίωσης» με την ομοφυλοφιλία
και τους τρανσέξουαλ! Η πρόκληση όσον αφορά τον συγκεκριμένο σχεδιασμό του
υπουργείου είναι ότι για τα «σεμινάρια» που θα διοργανώνονται στα σχολεία θα
είναι υποχρεωτικά (!!!) και δεν θα απαιτείται καν η συγκατάθεση γονέα και
κηδεμόνα!
Την
ίδια ώρα, σφοδρή είναι και η αντίδραση των εκπαιδευτικών καθώς η θεματική
εβδομάδα με θέμα «Σώμα και ταυτότητα» εισάγεται την ώρα που η έλλειψη χρόνου έχει οδηγήσει σε τρομακτικές περικοπές της διδακτέας ύλης. Και φυσικά τη στιγμή που κόβεται ο Επιτάφιος του Περικλή, επιβάλλονται τα σεξουαλικά «σεμινάρια» ως μορφή προπαγάνδας από τους νοσηρούς «εγκεφάλους» του υπουργείου Παιδείας.
εβδομάδα με θέμα «Σώμα και ταυτότητα» εισάγεται την ώρα που η έλλειψη χρόνου έχει οδηγήσει σε τρομακτικές περικοπές της διδακτέας ύλης. Και φυσικά τη στιγμή που κόβεται ο Επιτάφιος του Περικλή, επιβάλλονται τα σεξουαλικά «σεμινάρια» ως μορφή προπαγάνδας από τους νοσηρούς «εγκεφάλους» του υπουργείου Παιδείας.
Ειδικότερα,
το υπουργείο Παιδείας καλεί τους εκπαιδευτικούς να αφιερώσουν μία ολόκληρη
εβδομάδα για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ζητήματα
διατροφής, εθισμού - εξαρτήσεων και έμφυλων ταυτοτήτων, προσκαλώντας ακόμη και
εκπροσώπους φορέων από σχετικό κατάλογο που έχει αναρτήσει το Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Στους
συνεργαζόμενους φορείς περιλαμβάνονται οργανώσεις όπως ο Συνήγορος του Παιδιού,
το ΚΕΘΕΑ, το ΚΕΕΛΠΝΟ κ.ά. Μάλιστα, στο... επίμαχο σημείο της εγκυκλίου
τονίζεται ότι η εστίαση του περιεχομένου της φετινής θεματικής εβδομάδας στα
ζητήματα αυτά (σ.σ.: διατροφή - ποιότητα ζωής, πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων
και έμφυλες ταυτότητες) «απορρέει από την κρίσιμη σημασία που αποκτούν κατά την
αναπτυξιακή φάση της προεφηβείας και εφηβείας την οποία διέρχονται οι
μαθητές/-τριες του γυμνασίου»!
Παράλληλα,
επισημαίνεται ότι ζητήματα όπως η ομοφοβία και η τρανσοφοβία συνδέονται άμεσα
με την «υπό διαμόρφωση σχέση των προέφηβων και έφηβων μαθητών/-τριών με το σώμα
τους, την αυτοεικόνα και αυτοαντίληψή τους και εν γένει με τον εαυτό τους».
Αμεση ήταν η απάντηση της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), η
οποία κατηγόρησε το υπουργείο για «αιφνιδιαστική και αποσπασματική τακτική».
Επιπλέον, υπενθύμισε: «Για να επιτευχθεί η εξοικονόμηση προσωπικού στο πλαίσιο
των μνημονιακών επιταγών, η κυβέρνηση φρόντισε να μειώσει τις ώρες της
Βιολογίας και της Οικιακής Οικονομίας, καθ' ύλην σχετικών μαθημάτων, και να
αφαιρέσει τη δίωρη μείωση ωραρίου σε όσους υλοποιούσαν διάφορα προγράμματα, με
αποτέλεσμα απλήρωτες ώρες υπερωριακής εργασίας».
Η
εν λόγω εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας βρίσκει έντονα αντίθετη την ΟΛΜΕ και
όσον αφορά τις επιμέρους ενότητες της θεματικής εβδομάδας που προτείνονται,
όπως «Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα», «Φύλο, σεξουαλικός προσανατολισμός και
ανθρώπινα δικαιώματα», «Εμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην
οικογένεια» και «Ομοφοβία και τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο».
Η
ομοσπονδία σημειώνει: «Προγράμματα σχετικά με τις εξαρτήσεις και τις διαφυλικές
σχέσεις είναι επιβεβλημένο να αναπτύσσονται αφού προηγηθεί επιμόρφωση των
εκπαιδευτικών, θεσμική σύνδεση του σχολείου με φορείς υγείας και πρόληψης, και
στελέχωσή του με ειδικό επιστημονικό προσωπικό. Διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος να
παραχθούν εκ διαμέτρου αντίθετα αποτελέσματα από τα αναμενόμενα».
Δημοκρατία,21.01.2017
Δείτε σχετικά και:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.