Αγαπητοί διαχειριστές του
ιστολογίου Π.Π. σας χαιρετούμε εν Κυρίω!
Αναγνώσαμε τα
άρθρα τα οποία δημοσιεύσατε εχθές και σήμερον.
Τα άρθρα αυτά αποτελούν
για εμάς πλέον παρελθόν (ειδικά στην τελευταία σας αναδημοσίευση είχαμε
απαντήσει με κείμενο 60 σελίδων). Και έχουμε απαντήσει αλλά και έχουμε
προτείνει διάφορες λύσεις ώστε να επιτευχθεί η ενότητα τουλάχιστον μεταξύ μας.
Εσείς όμως όχι μόνον δεν δεχθήκατε τις λύσεις αυτές, αλλά και εγράψατε ότι
δήθεν ''παρανοήσαμε'' διαβάζοντας τα κείμενα του π. Ευθυμίου!
Βέβαια, για εσάς, οι απαντήσεις είτε είναι
ή άσχετες, είτε εκτός θέματος, είτε παρανοήσαμε, είτε οτιδήποτε άλλο, και πως
να μην είναι; αν δεν τις χαρακτηρίζατε με αυτόν τον τρόπο αναγκαστικά θα έπρεπε
να συμφωνήσετε, οπότε.......
Εν πάση περιπτώση, δεν θα ξαναεισέλθουμε
εις αυτόν τον φαύλο επαναλαμβανόμενο κύκλο απαντήσεων και ανταπαντήσεων διότι
δεν έχει κανένα νόημα. Τι να πρωτοθυμηθούμε από όλα αυτά; τα λεγόμενα ότι δήθεν
οι πρώτοι Παλ/τες δεν εγνώριζαν περί Οικουμενισμού; Και αυτά τι είναι;
Τα γραφόμενα υπάρχουν και ο καθείς ας
βγάλει τα συμπέρασματά του.
Σας ζητήσαμε ευγενικά να κάνουμε τον κόπο
και να έλθουμε να συζητήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο δια τα ζητήματα που μας
απασχολούν όλους μας, και εσείς ούτε καν απαντήσατε! Να εκλάβουμε ως άρνηση την
μη απάντησή σας; παρά είδαμε μία ανάρτηση που είχε ως τίτλο: TO IΣΤΟΛΟΓΙΟ ''ΕΝ
ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'' ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΚΡΑΝ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΟΣ!!!
Αγαπητοί ειλικρινά αισθάνεστε ότι με το
διαδίκτυο έχετε έμπροσθέν σας τα ''φώτα της δημοσιότητος''; Επιζητείτε αυτά τα
φώτα; διότι εμείς επιζητούμε ένα και μόνον Φώς, και αυτό είναι το άκτιστο Φώς
της Χάρης του Αγίου Πνεύματος!
Αν εσείς θεωρείτε την πρότασή μας περί
διαλόγου από κοντά, ως ''μακράν των φώτων της δημοσιότητος'', υπονοώντας
κάτι..... (άραγε αυτό είναι μειονέκτημα;) εμείς τι άλλο να πούμε, μπορείτε να
νομίζετε ότι θέλετε, όμως απάντηση θα μας δώσετε;
Σας θυμίζουμε ότι:
«ἔστω
δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν». (Ματθ. 5, 37)
Δέχεσθε εσείς και ο π. Ευθύμιος ναι η ου;
Σχόλιο: Συμφωνοῦμε μὲ τὰ γραφόμενα τοῦ ἱστολογίου «Ἐν Τούτῳ Νίκᾳ», στὸ ὅτι πράγματι, «τὰ γραφόμενα ὑπάρχουν
καὶ ὁ καθεὶς ἂς βγάλει τὰ συμπέρασματά του»!
Scripta manent
λοιπόν (τὰ γραπτά μένουν) καὶ καθένας μπορεῖ νὰ διαβάσει καὶ νὰ δεῖ ὅτι, παρόλο ποὺ ἀπάντησαν μὲ
κείμενο 60 σελίδων, ἀπάντησαν «ἄλλα ἀντ’ ἄλλων»!
Τὴν «εὐγενική ἀπαίτησή» τους νὰ σταματήσουμε τὸν
δημοκρατικὸ δημόσιο διάλογο, ποὺ συνάδει μὲ τὴν συνοδικότητα τῆς ἐκκλησιαστικῆς μας Παραδόσεως καὶ νὰ τὸν
ἀντικαταστήσουμε μὲ τὸν μυστικό-ἰδιωτικὸ «ἐν κρυπτῷ καὶ παραβύστῳ» διάλογο 4-5
ἀτόμων, ποὺ παραπέμπει σὲ μασωνικὲς πρακτικές, δυστυχῶς δὲν θὰ ἀκολουθήσουμε.
Ὅτι ἔχουμε νὰ ποῦμε τὸ λέμε δημόσια, ἐνώπιον τοῦ Λαοῦ τοῦ Θεοῦ!
Ὅσο γιὰ τὸ
ἀνόσιο χιοῦμορ τους νὰ θεωροῦν ὅτι ἡ
δημόσια συζήτηση ὑπὸ τὰ «φῶτα τῆς
δημοσιότητος» εἶναι ἀπόδειξη ἐκκοσμίκευση, ἐνῶ ἡ «ἐν κρυπτῷ καὶ
παραβύστῳ» (ποὺ μᾶς προτείνουν) ἀποδεικνύει ὅτι αὐτοὶ ποὺ τὸν ἐπιζητοῦν εἶναι
ὡς νὰ ἐπιζητοῦν τὸ «ἕνα καὶ μόνον Φῶς, καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ
ἄκτιστο Φῶς τῆς Χάρης τοῦ Ἁγίου Πνεύματος!», τὸ ἀφήνουμε στὴν
κρίση τῶν ἀναγνωστῶν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρισμένες απλές ερωτήσεις :
Ας υποθέσουμε ότι σήμερα κιόλας είχε επέλθει η πλήρης συμφωνία ανάμεσα στο ιστολόγιό σας και στο ιστολόγιο εν τουτω νικα και στο ιστολόγιο κρυφό σχολειό.
Ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα σε εκκλησιαστικό επίπεδο ?
Μήπως τα παραπάνω ιστολόγια του παλαιού εορτολογίου έχουν τόση δύναμη που μπορούν να επιβάλλουν μια συμφωνία μεταξύ ιστολογίων σε επισκόπους και συνόδους ?
Εφ’ όσον η πλήρης συμφωνία είναι και πλήρης αληθείας και στηρίζεται στην Αλήθεια Χριστός, είναι κατ’ αρχάς αδιάφορο το αν συμφωνούν και οι Σύνοδοι των Νεοημερολογιτών και Παλαιοημερολογιτών, όπως αδιάφορο ήταν στον άγιο Μάξιμο τον ομολογητή και τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά, το αν συμφωνούσαν μαζί τους ο Καλέκας και οι Μονοθελήτες Πατριάρχες! Η Εκκλησία βρίσκεται εκεί που βρίσκεται η αλήθεια. Η Αλήθεια έχει τη σωστική δύναμη για όσους την ακολουθούν και όχι τα ιστολόγια η οι Σύνοδοι. «Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν», είπε ο Κύριος.
ΑπάντησηΔιαγραφή