Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017

"Παράξενο σταυροκόπημα"!

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης στον αιρετικό ναό Χάλγκριμουρ της Ισλανδίας και το παράξενο σταυροκόπημα



Του π. Νικολάου Μανώλη
Ο αιρεσιάρχης κ. Βαρθολομαίος, ως οικουμενικός Πατριάρχης είναι ήδη καθαιρεμένος και αναθεματισμένος από τους ιερούς κανόνες των αγίων Οικουμενικών Συνόδων της αγίας μας Εκκλησίας (Π.χ. 65ος Κανών των Αγίων Αποστόλων: «Εἴ τις Κληρικός ἤ Λαϊκός εἰσέλθοι εἰς συναγωγήν Ἰουδαίων, ἤ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καί καθαιρείσθω, καί ἀφοριζέσθω»). Οι προδοτικές του ενέργειες δεν έχουν αντιστοιχία σε καμιά άλλη περίοδο αιρέσεων στην εκκλησιαστική μας ιστορία. Μεγαλύτερη αίρεση από τον Οικουμενισμό δεν υπήρξε ούτε θα υπάρξει καθότι παναίρεση. Αλλά και μεγαλύτερος αιρετικός από τον κ.Βαρθολομαίο δεν υπήρξε αλλά μάλλον ούτε και θα υπάρξει...
Για μια ακόμα φορά καταπατά με αισχρότητα τους ιερούς κανόνες, προδίδει την Ορθοδοξία και ομολογεί διά των έργων του ότι είναι εικονομάχος και βλάσφημος προς το πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου εφόσον κοινωνεί πνευματικά με τους Λουθηρανούς προτεστάντες (στων οποίων των Ναό έγινε ορθόδοξη ακολουθία στην οποία χοροστάτησε!), οι οποίοι ως αιρετικοί και αυτοκατάκριτοι, είναι και εικονομάχοι και υβριστές της Κυρίας Θεοτόκου!
Διάβασα λοιπόν στην Κατάνυξη τα περί της τρίτης ημέρας της επίσκεψής του στην Ισλανδία. Παρατήρησα πλην των άλλων στο βίντεο της Λειτουργίας και τα παρακάτω παράξενα και σας τα κοινοποιώ. Βέβαια διάβασα και το πάθημα του πρωθυπουργού αυτής της χώρας μετά την επαφή του με τον αιρεσιάρχη και αρχιοικουμενιστή Πατριάρχη. Να θυμίσω πως σε Ομιλία μου εδώ, έχω επισημάνει αρκετό καιρό πριν τι μπορεί κάποιος να πάθει από τις επαφές μαζί του...
​Σε ένα σημείο του δημοσιεύματος για την επίσκεψη στην Ισλανδία διαβάζουμε πως δέχτηκε ως δώρο τον επιστήθιο Σταυρό της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου... Αναρωτιέμαι, τί είν τούτο; Τι είναι αυτός ο Σταυρός;... ​
"​...Αιδ. Πρεσβυτέρου κ. Timur Zolotuskiy, και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο υλοποιούμενο έργο, προσφέροντάς του ένα ασημένιο θυμιατό και τον επιστήθιο σταυρό της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου."
​Δείτε​ το ​βίντεο από τη Λειτουργία​. Έχω σημειώσει στη συνέχεια τα διάφορα παράξενα για να τα προσέξετε και σεις...
​Κυρίως, το πώς δηλαδή σταυροκοπιούνται ο μητροπολίτης Σουηδίας και ο παπάς του... Επίσης προσέξτε ότι στο τέλος της Λειτουργίας δεν λένε το ''​Δι ευχών των αγίων ​Π​ατέρων''​ ​αλλά μ​ό​νο το​ ​''​δι ευχών του αγίου δεσπότου''​!!! Τι να τους κάνουμε τους Πατέρες...


Δε​ίτε​ πως κάνουν το "σταυροκόπημα" ο Σουηδίας και ο παπάς, ιδού μερικά στιγμιότυπα:

  • 0:45 ευτράπελο
  • 2:15 σταυρός Σουηδίας
  • 3:50 φαίνεται καθαρά ο σταυρός (αν εμείς κάνουμε Πάνω-Κάτω-Δεξιά-Αριστερά-"υπόκλιση" αυτός κάνει: Πάνω-Κάτω-Δεξιά-Αριστερά-ΚΑΤΩ-"υπόκλιση")
  • 4:10 εδώ βέβαια το κάνει κανονικά
  • 5:25 αλλά σε όλες τις άλλες περιπτώσεις το κάνει με 6 σημεία
  • 6:20
  • 30:15 και ο παπάς κάνει έξι κινήσεις που μοιάζουν με του Σουηδίας
  • 35:25 παπάς
  • 43:10 παπάς
  • 1:06:30 άλλο σημείο που φαίνεται καθαρά του Σουηδίας
  • 1:06:55 "Δι ευχών του αγίου Δεσπότου" χωρίς το "δι ευχών των αγίων Πατέρων".

Πηγή

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/10/17, 4:11 μ.μ.


    "Ο αιρεσιάρχης κ. Βαρθολομαίος, ως οικουμενικός Πατριάρχης είναι ήδη καθαιρεμένος"

    Ερώτηση : Εν δυνάμει ή εν ενεργεία ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν δυναμη,σκεψου,εαν δεν γινει καθαιρεση ωστε να παψει να ιερουργει και ωστε τοτε αυτο να γινει γνωστο στον κοσμο,η βαπτιση που θα κανει προ αυτης της καθαιρεσης θα ισχυει,γιατι το παιδακι και οι γονεις δεν εχουν ευθηνη,εν ενεργεια ομως καθαιρεμενος ολοι εχουν γνωση του θεματος και φυσικα ειναι εκτος ιερουργειας.Σκεψου και κατι αλλο,και εσενα μπορει να σε βαπτισε αιρετικος παπας(που εχριζε καθαιρεσης);ισχυει ή οχι η βαπτιση σου;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/10/17, 11:36 π.μ.

      Άλλο πρό συνόδου και άλλο μετά συνόδου. Το Κολυμπάρι είναι το κομβικο σημείο διότι εισήχθη συνοδικά η αίρεση με ισχύ για όλους, "γυμνή τη κεφαλή" και δημόσια. Μη ρωτάς μόνο αδελφέ, ψαξε το μόνος σου γιατί ο καθένας την άποψη του λέει. Διαφωτιστικά είναι τα κάτωθι αποσπάσματα. Έχουν και πηγές οπότε μόνος σου μπορείς να διασταυρώσεις.
      "...διαφορετικά είναι τα Εκκλησιαστικά επιτίμια των Οικουμενικών Συνόδων, για συνειδητή παρέκκλιση και αθέτηση Δογματικών Όρων και Αποφάσεων.
      "Θέλοντος Θεού, ίση ομολογία η εκκλησιαστική πίστις", (β' Κανών της Καρθαγένης Συνόδου)
      Και διαφορετικά είναι τα Εκκλησιαστικά επιτίμια των Οικουμενικών Συνόδων για παραβάσεις Ιερών Κανόνων.
      "Έπειτα η εκκλησιαστική τάξις, μετά συναινέσεως εκάστου", (β' Κανών της Καρθαγένης Συνόδου, Μητ. Ναυπάκτου Ιερ.).

      Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος παραβαίνει Ιερούς Κανόνες, υπόκειται στα επιτίμια του Κανόνα που παρέβη και γίνεται "υπόδικος -δυνάμει" καθηρημένος, αφορισμένος, αναθεματισμένος προ Συνοδικής διαγνώμης, και "ενεργεία" καθηρημένος, αφορισμένος, αναθεματισμένος μετά Συνοδικής διαγνώμης .
      Διότι το "υπόδικος-δυνάμει" και "ενεργεία" του Αγίου Νικοδήμου λέχθηκε, όπως κι ο ίδιος Άγιος τονίζει, για τα κανονικά επιτίμια παραβάσεις Ιερών Κανόνων, (Εκκλησιαστική τάξη) και όχι για παρέκκλιση και αθέτηση Δογματικών Όρων και Αποφάσεων, (Εκκλησιαστική Πίστη ),όπως λανθασμένα πιστεύουν και διδάσκουν κάποιες σχισματοαιρετικές παρατάξεις (γ.ο.χ.) .

      Ενώ όταν κάποιος συνειδητά παρεκκλίνει και αθετεί δογματικούς όρους και αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων τότε γίνεται Αιρετικός- αναθεματισμένος, διότι,
      « εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος» (Απ. Παύλου)
      και υπόκειται στα επιτίμια για Αιρετικούς των, «αείζωος και ανέκλειπτως»(Αγ. Νικόδημος)
      και των, « αεί υφίστασθαι και ες αεί έχειν κύρος... άτινα διαμένουσιν εις τον αιώνα» (Αγ. Νεκταρίου)
      Οικουμενικών Συνόδων όπου είναι ο μεγάλος αφορισμός δηλ. το ανάθεμα.

      Δηλ. οι Παναιρετικοί και ειδικότερα Αρχιερείς, μόλις διακηρύσσουν δημοσίως και
      «γυμνή τη κεφαλή» (δηλ. ανερυθρίαστα) την Παναίρεσή τους, (βλέπε Ληστρική Σύνοδο Κρήτης), είναι αιρετικοί, έστω και αν ακόμη δεν έχουν καταδικαστεί από Ορθόδοξη Σύνοδο.
      Επομένως, από τη δημόσια και «γυμνή τη κεφαλή» κήρυξη της αιρέσεως από τους κληρικούς
      και μάλιστα Αρχιερείς, επέρχεται, πριν την καταδίκη τους από Ορθόδοξη Σύνοδο,
      η εκκλησιολογική συνέπεια της μη επελεύσεως της Θείας Χάριτος στα μυστήριά
      τους, κατά τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς (Ορθόδοξη Εκκλησία και Οικουμενισμός,
      εκδ. Ορθόδοξη Κυψέλη, Θεσσαλονίκη 1974, ) και κατά τον μακαριστό
      Καθηγητή της Ορθόδοξης Δογματικής π. Ιωάννη Ρωμανίδη, ο οποίος δίδαξε ότι
      είναι αιρετική η θέση κατά την οποία για την επέλευση της Θείας Χάριτος αρκεί η
      ύπαρξη μόνης της αποστολικής διαδοχής, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι σε αυτήν
      την περίπτωση δεν αρκεί η ύπαρξη μιας Ιεραρχίας και χειροτονιών, και στους μη
      καταδικασθέντες από Σύνοδο αιρετικούς.
      Αντιθέτως, η Ορθόδοξη θέση είναι ότι για την επέλευση της Θείας Χάριτος στα μυστήρια απαιτείται, εκτός της αποστολικής διαδοχής, η Παρακαταθήκη και Ομολογία της Ακριβούς Ορθόδοξης Πίστεως (Πατερική Θεολογία), ενώ οι μη ακόμη κριθέντες αιρετικοί, δια της δημόσιας και «γυμνή τη κεφαλή» κηρύξεως της αιρέσεώς τους ακόμη και πριν την
      καταδίκη τους από Ορθόδοξη Σύνοδο, ευρίσκονται εκτός Εκκλησίας, επειδή εμπίπτουν στους αυτοδίκαιους αναθεματισμούς των Οικουμενικών Συνόδων, και
      ως εκ τούτου τα μυστήριά τους δεν έχουν τη Θεία Χάρη".
      ( Καθηγητής Εκκλησιαστικού Δικαίου Κυριάκος Κυριαζόπουλος).

      https://monaxosmakarios.blogspot.co.uk/2017/10/blog-post_22.html?m=1

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος17/10/17, 5:22 μ.μ.

    επίσης παραλείπεται όπως συνηθίζουν σε τέτοιες λειτουργείες,η ευχή των κατηχουμένων,και
    το σημαντικότερο απουσία εικόνος Χριστού ή έστω Άγίου.δεν νοείται θεία Λειτουργεία έστω και εκτός ιερού ναού άνευ εικόνος.δογματικό.ζ οικουμενική. έξυπνο το τρύκ που στο πλάι στο τοίχο φαίνεται ένας άγγελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τόσο φαιδρά τα ανωτέρω δύο σχόλια όσο και το άρθρο...
    Μου θυμίζουν ορισμένα επιχειρήματα ενός Γραφείου επί των Αιρέσεων μιας Ελλαδικής Μητρόπολης εις βάρος κειμένου κάποιου επιφανούς Αγιορείτη αναφορικά με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο... Αλάθητος δεν είναι κανείς, μόνον ο Χριστός· αλλά όταν ηττώμεθα τόσο εύκολα από τη βλακεία, που έλεγε ο Σεφέρης, είναι θλιβερό.
    Για την ιστορία πάντως, σημειώνω ότι η εικόνα του Χριστού και της Παναγίας υπήρχε μέσα στις αποσκευές που μεταφέρθηκαν όλα τα απαραίτητα για την τέλεση της Θείας Ευχαριστίας στο Ρέικιαβικ· απλώς τοποθετήθηκε στην είσοδο του ναού, σε προσκυνητάρι, για να προσκυνά ο κόσμος που ήρθε.
    Το μόνο που με στενοχωρεί με τους "αντί-οικουμενιστές" είναι ότι δυστυχώς γι' αυτούς, δεν υποψιάζονται καν την ευλογία της Πατριαρχικής παρουσίας· πολύ κρίμα!
    Παναγιώτης Παύλος,
    Ψάλτης της Θείας Λειτουργίας στο Ρέικιαβικ

    Υ.Γ. Το Αρτοφόριο που υπήρχε στην Τράπεζα επάνω, ήταν μάλλον πολύ "αντί-οικουμενιστικό", ώστε δεν συμπεριλήφθηκε στον σχολιασμό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/10/17, 10:55 μ.μ.

      κ.Παύλε,χαίρεται εν Κυρίω πάντοτε.
      μήπως γνώρίζετε εάν προηγουμένως, προηγήθη αγιασμός του χώρου
      για την τέλεση της θείας λειτουργείας;

      Διαγραφή
    2. Κυριε παυλε εγω δεν ξερω τιποτα,απλως σας ενημερωνω ως αδερφος για να λαβετε υποψην την παραβιαση που ελαβε χωρα συμφωνα και αντιθετα με οσα εχουν προσταξει οι αποστολοι.Εσεις βρειτε τι ειναι παραβιαση αποστολικων κανονων.Εαν υπαρχει κατι που εμεις αγνοουμε να μας το πειτε να μην κατακριθουμε

      Διαγραφή
  4. Απλός πιστός17/10/17, 8:00 μ.μ.

    Ήθελα να ξέρω πως μπορούν και τον μνημονευουν αυτόν τον αιρεσιάρχη; Δεν έχουν συνείδηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφε καλυτερα για εσενα να σκεφτεις σοβαρα για το οτι παραβιασες συνειδητα αποστολικους κανονες,χωρια των οινουμενικων κανονων των συνοδων(αφου ποσταρες εδω προς υποστηριξη αυτων που εγιναν).Γιαυτο ασε τις δικαιολογιες ο θεος δεν κοροιδευεται.Ξερεις ποσοι πατριαρχες περασαν και ηταν και αιρετικοι,και ποσοι παρατρεχαμενοι και θαυμαστες τους;

      Διαγραφή
    2. Ασφαλώς εσείς θα ξέρετε καλύτερα από μένα, Κε Μυλωνά. Ελπίζω να χαρήκατε με την ψαλτική τουλάχιστον· διότι ο Χριστός θέλει πρωτίστως τον άνθρωπο αληθινά χαρούμενο...
      Καλή συνέχεια στον αγώνα σας.

      Διαγραφή
    3. Κε. Παύλε.
      Οι Ιεροί Κανόνες και ολόκληρη η Ιερά Παράδοσις είναι σαφέστατοι όσον αφορά τις σχέσεις μας με τους αλλόδοξους / αιρετικούς, πόσο μάλλον όσον αφορά συγκεκριμένα και στους ναούς τους (αν επιτρέπεται καν να μπαίνουμε σε αυτούς, κλπ).
      Με όλη την καλή διάθεση λοιπόν θα ήθελα να σας ρωτήσω τι από τα δύο παρακάτω ισχύει στην περίπτωσή σας:
      1) Δεν γνωρίζετε τους Ιερούς Κανόνες ή την Ιερά Παράδοση διότι ίσως να μην τα διδαχτήκατε; Ή μήπως,
      2) Τα γνωρίζετε, αλλά συμφωνείτε με την αλλαγή τους αφού αυτή γίνεται από τον νυν Πατριάρχη;
      3) Τίποτα από τα παραπάνω;

      - Αν ισχύει το πρώτο, γνωρίζετε τι οφείλετε να κάνετε για το καλό της δικής σας ψυχής.
      - Αν ισχύει το δεύτερο, μπορώ να ρωτήσω ποιοί νομίζετε ότι είστε εσείς ή ο Πατριάρχης ώστε να μπορείτε να αλλάζετε τις αποφάσεις των Πατέρων της Ορθοδοξίας και των Οικουμενικών Συνόδων (μέσα από τους οποίους / οποίες μίλησε το ίδιο ο Άγιο Πνεύμα); Είστε πάνω από το Άγιο Πνεύμα; Και ασφαλώς θα ξέρετε τι είπε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός γι' αυτούς που βλασφημούν (στην περίπτωσή σας αρνούνται) το Άγιο Πνεύμα! Εκτός κι αν δεν πιστεύετε ούτε σε Αυτόν!
      - Αν ισχύει το τρίτο, τότε παρακαλούμε ενημερώστε μας για να βοηθήσετε να φύγει ο σκανδαλισμός μας...

      Διαγραφή
  5. Θελει ο θεος τον ανθρωπο χαρουμενο με την δικη του χαρα την αληθινη,ουτε του πάπα τη "χαρα",ουτε των πασης φυσεως αγαπουληδων,ουτε τη "χαρα"των φαρισεων,ουτε των γλετζεδων,ουτε καθε ανθρωπινη κοσμικη χαρα.
    Χαρα εχει και ο ληστης που εκλεψε τα προβατα,αυτουνου τη χαρα μαλλον δεν τη θελει ο θεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου.