Αγαπητό ιστολόγιο Π.Π. παρακολουθούμε με μεγάλο ενδιαφέρον τον αγώνα που κάνετε, ιδίως τώρα που η Αποτείχιση βάλλεται και εκ των έσω.
Μετά τις αναρτήσεις σας των τελευταίων δύο εβδομάδων ομολογούμε, ότι γίναμε πιο ευαίσθητοι σε θέματα που πριν δεν θεωρούσαμε σημαντικά. Έτσι ανακαλύψαμε στο facebookτο ακόλουθο κείμενο (ἐδῶ), που μιλάει για σχίσμα, αποτειχισμένους, μυστήρια και ημερολόγιο και το οποίο κατά την γνώμη μας είναι πολύ πονηρό.Δείτε το και θα καταλάβετε γιατί:
ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΙΣΤΩΝ:
Το σχόλιό μας:
Α) Το πονηρό κείμενο μιλάει για
εμφύλιο πόλεμο, αλλά οι καταγγέλλοντες αυτόν τον πόλεμο, βγάζουν την ουρά τους έξω, και παρουσιάζοντες ως τιμητές! Φαίνεται πως αυτοί που συνέταξαν το κείμενο, έχουν αρχηγικές βλέψεις, και ως εκ τούτου βλέπουν τον αγώνα για την πίστη, ως εμφύλιο πόλεμο. Όμως δεν σκέπτονταν έτσι οι Άγιοι. Όσοι -κληρικοί ή λαϊκοί- αγωνίζονται ανιδιοτελώς δεν ενδιαφέρονται για θέσεις, αλλά για την επικράτηση των διαχρονικών θέσεων των Αγίων Πατέρων. Αποβλέπουν η πορεία τους να είναι πορεία μέσα στην
Εκκλησία, "επόμενη τοις αγίοις πατράσι", μακριά από σχισματικούς και ημερολάτρες.
Η αναφορά
ονομάτων, που γίνεται στο παραπάνω κείμενο, μόνο δόλια είναι, αφού συσκοτίζει τα πράγματα με την επιλεκτική αναφορά ονομάτων και εκθέτει τους Πατέρες Θεόδωρο Ζήση και Ευθύμιο Τρικαμηνά (που σημειωτέον και οι δύο δεν έχουν εμπλακεί στην ιδέα οποιουδήποτε συμβιβασμού με ημερολάτρες και τις παρατάξεις τους), ενώ
αφήνει ανωνύμους τους Αγιορείτες που και σ’ αυτούς όπως γνωρίζουμε υπάρχουν
διαφωνίες. Η αναφορά αυτή υποτιμάει και το ποίμνιο γιατί υπονοεί, ότι
το ποίμνιο άφησε τους Οικουμενιστές για να γίνει υποχείριο του κάθε ιερέα.
Τονίζουμε ότι εμφύλιος πόλεμος δεν υπάρχει, υπάρχει όμως έλεγχος και προσοχή
στο τι λέει ο καθένας, αλλά και η αγωνία να μην προβούμε σε αδιάκριτες κινήσεις που θα μας οδηγήσουν σε περιπέτειες. Πάντα μπροστά μας καθοδηγητές οι Πατέρες κι όχι ο κάθε κληρικός ή λαϊκός, που οι θέσεις του απέχουν από την διδασκαλία των Αγίων. Το ποίμνιο που έχει
αποτειχιστεί ή πρόκειται να αποτειχιστεί αποτελείται από ανθρώπους που
σκέφτηκαν σοβαρά τί θα κάνουν και πως θα συμπεριφέρονται κι αυτό μάλλον μερικοί
δεν το έχουν καταλάβει.
Β) Επανερχόμαστε στο κείμενο. Το πονηρό αυτό κείμενο μιλάει
για την αγάπη και τονίζει τον ύμνο της αγάπης του Παύλου στην προς Κορινθίους
επιστολή του. Έτσι όπως είναι διατυπωμένο λέει εμμέσως πλην σαφώς, ότι στους
αγωνιστές Πατέρες και αδελφούς δεν υπάρχει αγάπη (γι’ αυτό και το παραπάνω
σχόλιο περί εμφυλίου). Φυσικά αυτοί που το ευλόγησαν (ο νοών νοείτω) και αυτοί
που το έγραψαν με την ευλογίας τους, φανταζόνται πως έχουν αγάπη περίσσια! Τόση αγάπη που να ξεπερνούν
τους πάντες, αγάπη πάνω από την ακρίβεια των ιερών Κανόνων και πάνω από τα
δόγματα. Μα αυτό, αδελφοί, λένε και οι οικουμενιστές και αυτό καθιστά πάλι το κείμενο
ύποπτο. Οι Ι. Κανόνες είναι έτσι από την Εκκλησία γραμμένοι, επειδή ακριβώς
διακινούνται από αγάπη στον άνθρωπο και τα δόγματα είναι έτσι διατυπωμένα,
ακριβώς επειδή είναι εμποτισμένα από την αγάπη του Θεού προς τον άνθρωπο.
Έχουμε εμείς περισσότερη αγάπη από τους Πατέρες; Υπάρχει αγάπη χωρίς την Αλήθεια;
Ο Χρυσόστομος δεν ρωτάει «που είναι η αγάπη σου Παύλε;», όταν αυτός έστειλε
τον Αλέξανδρο και τον Υμέναιο στον Σατανά; Η ερώτηση είναι όμως ρητορική, γιατί
η Αλήθεια είναι η προϋπόθεση της Αγάπης.
Γ) Το πονηρό αυτό κείμενο μιλάει δίγλωσσα και για το ημερολόγιο και λέει ότι το ημερολόγιο δεν παίζει ρόλο για την σωτηρία
της ψυχής γιατί και ο Θεός είναι άχρονος. Αν κάποιος σχίσει την Εκκλησία γι’ αυτόν
τον λόγο διαπράττει σχίσμα. Μετά όμως, με πονηριά, λέει το κείμενο: «Όταν όμως η
διακοπή της κοινωνίας σχετίζεται με αίρεση και η αλλαγή του ημερολογίου γίνεται
για λόγους διαφθοράς και διάσπασης από αιρετικούς, τότε η κατάκριση δεν ανήκει
σε κανέναν εξ ημών». Συγγνώμη αυτό το έγραψαν ή Γ.Ο.Χ. ή το ευλόγησαν (ή και το
έγραψαν) οι τρεις γνωστοί Αγιορείτες, διότι τα λεγόμενα του κειμένου ταιριάζουν
απόλυτα με το κείμενο των τριών; Πως γίνεται το ημερολόγιο να μην έχει σχέση με
την σωτηρία της ψυχής αλλά παράλληλα να σώζει από την αίρεση; Γιατί με την
επιχειρηματολογία σας φαίνεται πεντακάθαρα ότι θέλετε να ακυρώσετε τον όρο
σχισματικοί για τους Γ.Ο.Χ.; Δεν ταιριάζει αυτό με το ερώτημα των «τριών»: «Ποιά
είναι η εκκλησιολογία των Γ.Ο.Χ.;» χωρίς απάντηση από τους ίδιους; Πως είναι
δυνατόν να ζητάει το κείμενο να μην κατακρίνονται οι υποστηρικτές του
ημερολογίου (τουτέστιν οι Γ.Ο.Χ. ή οι συμπαθούντες αυτούς) αλλά για αυτούς του
νέου να μην ζητάει το ίδιο, δηλ. να μην τους κατακρίνουν οι του Παλαιού; Πού
είναι η αγάπη τώρα, αγαθοί συντάκτες του κειμένου; Γιατί δεν θέλετε να
σταματήσετε τον εμφύλιο πόλεμο λόγω ημερολογίου ζητώντας την κοινωνία άνευ
ημερολογιακής ταυτότητας; Ποιός άνθρωπος «γεμάτος αγάπη» σας βάζει να γράφετε
τέτοια πράγματα; Για τόσους αδαείς μας έχετε; Να πείτε στους γεροντάδες σας,
ότι πάλι «την πάτησαν».
Δ) Αν δεν θέλετε Επισκοπισμό τότε
μην καινοτομείτε, αλλά μείνετε σταθεροί στις αρχές της αποτειχίσεως μας δηλ.
αγώνας, μαρτύριο μέσα στην Εκκλησία, χωρίς σχίσματα και παρασυναγωγές. Μας λέτε
να κοιταχτούμε στον καθρέπτη, δεν μας λέτε όμως, πώς. Εσείς μάλλον είστε
έμπειροι του οράν εις το ίδιον είδωλον. Μπορεί και να κοιτάζεστε από το πρωί
μέχρι το βράδυ στον καθρέπτη.
Παρεμπιπτόντως, οι συγγραφείς του κειμένου αυτού,
είστε αποτειχισμένοι; Ποιοί είστε; Τι σημαίνει «θέλω το κείμενο να μείνει
αναπάντητο;», αυτό κάτι από γεροντισμό δεν μας θυμίζει; Δηλαδή θα μιλάτε εσείς
και εμείς θα λέμε... τίποτα δεν θα λέμε;
Γι’ αυτό και εμείς δεν
υπογράφουμε ποιοί είμαστε που απαντούμε όπως λέτε εσείς «χωρίς ίχνος
υπερηφάνειας» αλλά λέμε στους αδελφούς μας, να προσέχουν από κάτι τέτοια πονηρά
κείμενα σαν το δικό σας. Αλήθεια ποιά είναι η σχέση σας με την Σύναξη Ορθοδόξων
Κρητών;!!!
Υπογράφουμε,
εμείς, οι άγνωστοι αποτειχισμένοι, αλλά γνωστοί στον Θεό με αγάπη αλλά και με αλήθεια.
Είναι πια ηλίου φαεινότερον, ότι αυτοί οι άνθρωποι θέλουν με το στανιό να μας συνδέσουν με πράγματα που εμείς από την αρχή αρνηθήκαμε. Δεν θα τα καταφέρουν, όσες εκπομπές κι αν κάνουν, όση στάχτη κι αν ρίχνουν στα μάτια μας.Ευχαριστούμε τους αδελφούς μας γι' αυτήν την ανακάλυψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι αδελφοι; Ποια ανακαλυψη; [... το ονομα μου ειναι Λεγεων...] Κι εσεις μπερδεμενοι ειστε. Το γεγονος οτι οι αγιοι σιωπουν δε σας λεει τιποτα. Αλλα ξεχασα, εσεις εχετε τους δικους σας ''αγιους'' [Τρικαμηνα κλπ κλπ] και κυριως τους ''πατερες'' [μονο που σας τους ερμηνευει ο επηρμενος λογισμος σας κατα το δοκουν, πώς πιστευετε οτι μπορειτε να εισελθετε στο νου των πατερων ανευ ταπεινωσης και μετανοιας;]
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να εμπλέξουμε την ιερή αποτείχιση με το παλιό ημερολόγιο θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες και μπορεί να μας προκαλέσει και σοβαρά νομικά προβλήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι.Θα χαλασει το ΄΄ρεβεγιον''
ΑπάντησηΔιαγραφή