Πάλι
ἐντυπωσίασε ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος μὲ τὶς ἄστοχες ἀναφορές του, στὴν προσπάθειά του νὰ ἀπαντήσει σὲ Ὑπουργό. Γιατὶ ἐνῶ
γράφει κάποιες ἀλήθειες, τοῦ διαφεύγει ἡ Ἀλήθεια. Κατηγορεῖ ἄλλους, γιὰ νὰ ἀποσείσει
τὶς δικές του εὐθύνες, ἀλλὰ καὶ ὅλων τῶν ὁμοίων του. Καὶ μᾶς ἀποκαλύπτει καὶ ὅτι καινοτομεῖ, προσθέτοντας ἱκεσίες στὴν Θ. Λειτουργία. Νά, ὅμως, ποὺ εὔστοχα τοῦ ἀπάντησε
σχολιαστὴς στὸ ἱστολόγιο «Ὁμολογία» (ἐδῶ):
(Οἱ θέσες τοῦ Ὑπουργοῦ Παύλου Πολάκη
καὶ ἡ ἀπάντηση τοῦ μητροπολίτη Καλαβρύτων Ἀμβρόσιου ἐδῶ).
Ανώνυμος
Βούηξε τὸ
διαδίκτυο καὶ οἱ τηλεοράσεις ἀπὸ τὶς τεκμηριωμένες ἀναφορὲς εἰδικῶν ἐπιστημόνων,
ὅτι οἱ ἀνθρώπινες παρεμβάσεις στὰ ρέματα καὶ στὰ δάση ἦταν ἡ αἰτία τῶν
καταστροφῶν καὶ πλημμυρῶν (ἐδῶ).
Φταίει
ὅμως κατὰ τὸν σεβασμιώτατο Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιο ὁ Θεός, διότι,
λέει, γιὰ νὰ τιμωρήσῃ τὴν "ἄθεη" Κυβέρνησι (προσέξατε, ὄχι τὴν ἐκκλησιαστικὴ
διοίκησι) ἔστειλε φονικὴ "θεομηνία" ὄχι βέβαια στὰ πλούσια προάστια, ὄχι
στὶς πολυτελεῖς ἐπαύλεις ἐνίων ἐπισκοπικῶν κτιρίων, ὄχι σὲ πλούσιες συνοικίες
καὶ σὲ πολυτελῆ παλάτια ἐνίων πολιτικῶν καὶ κεφαλαιοκρατῶν, ἀλλὰ στὶς
φτωχογειτονιές τοῦ ἐργατικοῦ λαοῦ! Καὶ τοὺς πλημμύρισε καὶ κατέστρεψε τὰ
φτωχικά σπιτάκια τους καὶ κατὰ τὸν ἅγιο Καλαβρύτων, τοὺς "ἔπνιξε", ὁ
Θεός τοὺς ἀθώους 23 ἀδελφούς μας, τοὺς πεινασμένους πτωχούς ἐργατικούς καὶ ἀνέργους,
γιὰ νὰ ἐκδικηθῆ (λέει ὁ ἅγιος Αἰγιαλείας) τὴν "ἄθεη" κυβέρνησι (!!!)
Στὸ
Θεό λοιπόν ρίχνει τὶς εὐθῦνες ὁ δεσπότης. Ναὶ ἢ οὔ;
—Δὲν
φταῖνε λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο ὅσοι ἔκλεισαν τὰ ποτάμια καὶ τοὺς χειμάρρους καὶ
μπάζωσαν τὰ ρέματα.
—Δὲν
φταῖνε λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο ὅσοι ἔκτισαν αὐθαιρέτως (παρανόμως) σπίτια, ἐργοστάσια,
ἄμαξοστάσια, μέσα στὰ μπαζωμένα καὶ κλεισμένα ῥέματα.
—Δὲν
φταῖνε λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο ὅσοι ἐκαμαν κακοτεχνίες σὲ δημόσια ἔργα, στενὲς
γέφυρες, ἐμπόδια στὴ ροή τῶν χειμάρρων καὶ
ρεμάτων, ὑπογειοποίησαν τὶς κοῖτες τῶν
ποταμῶν μὲ παροχὴ ἐλάχιστου ὄγκου ἀπορροῆς ὑδάτων πλέον.
-Δὲν
φταῖνε λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο ὅσοι ἔκαψαν τὰ δάση, καὶ δὲν τὰ ἀναδάσωσαν μὲ
συνέπεια νὰ μὴ συγκρατεῖται ἡ ὀρμὴ τῶν νερῶν τῆς βροχῆς, οὔτε καὶ τὸ χῶμα, ποὺ
πλέον δἐν συγκρατεῖται ἀπὸ τὸ ριζικὸ σύστημα τῆς χλωρίδας καὶ ἔτσι τὸ
παρασέρνουν τὰ νερὰ τῆς βροχῆς ὡς τὶς πόλεις καὶ τὶς θάλασσες καὶ τὰ φερτὰ ὑλικὰ
φράζουν τὰ ρἐματα.
—Δὲν
φταίει λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο τὸ "ὄχι ἄθεο" Κράτος τῶν περασμένων
δεκαετιῶν, ποὺ ἀνέχθηκε ἂν δὲν εὐλόγησε τὴν οἰκοπεδοποίηση τῶν καμμένων δασῶν
καὶ τῶν μπαζωμένων ρεμάτων.
—Δὲν
φταίει λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο τὸ Κράτος τῶν περασμένων δεκαετιῶν, "τὸ ὄχι
ἄθεο", ποὺ ἐπέτρεπε νὰ χτίζονται αὐθαίρετα κτίσματα χωρὶς σχέδιο πόλεως,
χωρὶς στατικὲς μελέτες, σὲ καμμένα δάση, σὲ δασικὲς ἐκτάσεις, καὶ κυρίως μέσα
στὶς κοῖτες τῶν ῥεμάτων, ρυακιῶν, χειμάρρων καὶ ποταμῶνκαὶ ἔπειτα τὰ νομιμοποιοῦσε.
—Δὲν
φταῖνε λοιπὸν κατὰ τὸν ἐπίσκοπο οἱ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ κοινωνικὲς ἀνισότητες (τὰ
πτωχαδάκια τοῦ Θεοῦ καὶ ὄχι οἱ μπουρζουᾶδες πνίγηκαν στὶς πλημμῦρες) ἐξ αἰτίας
τῆς κακοεφαρμοσθεῖσας καπιταλιστικῆς πολιτικῆς τῶν προηγουμένων κυβερνήσεων τῶν
"ὄχι ἀθέων", πολιτικῆς ποὺ ἐπέβαλε στὰ πτωχαδάκια τὴ μετανάστευση ἀπὸ
τὴν ἐπαρχία στὶς πόλεις γιὰ νὰ ἀποτελέσουν φθηνὰ ἐργατικὰ χἐρια γιὰ τὰ ἐργοστάσια
τῶν βιομηχάνων, ποὺ στῆθηκαν ὅλα στὸ λεκανοπέδιο τῆς Ἀττικῆς, μαζὶ μὲ τὰ
5.000.000 λαοῦ, τὴ μισὴ Ἑλλάδα, ὥστε μὲ "μηδενικὀ κόστος μεταφορικῶν καὶ ἀποθήκευσης
νὰ πουλᾶνε τὰ προϊόντα τους. Γιατὶ δὲν φρόντιζαν οἱ "ὄχι ἄθεες"
κυβερνήσεις νὰ στείλουν τὰ ἐργοστάσια στὴν Ἑλληνικὴ ἐπαρχία, νὰ ἀναγεννηθῆ ἡ ὕπαιθρος,
νὰ τυποποιηθοῦν τὰ ἀγροτικὰ προϊόντα, νὰ μὴν εἶναι τόσο πυκνοκατοικημένη ἡ Ἀττική!
Οἱ "ἄθεοι" φταῖνε καὶ σὲ αὐτό;
Καὶ
γιατἰ, ἐὰν ὄντως ὁ Θεός ἤθελε νὰ ἐκδικηθῆ τὴν κυβέρνησι δὲν ἔστελνε τὶς πλημμῦρες
ἢ κανέναν κεραυνό στὰ κεφάλια τους, ἀλλὰ τὴν "ἐκδικήθηκε" πνίγοντας τὰ
ἀθῶα πτωχαδάκια;
Ἁπλῶς
διότι δὲν ἰσχύουν Χριστιανικῶς ὅσα αὐθαιρέτως ἰσχυρίζεται ὁ ἐπίσκοπος. Ὁ Θεὸς
προτιμάει τοὺς ζέοντες ἢ τοὺς ψυχρούς καὶ δὲν θέλει τοὺς χλιαρούς.
Ὁ
Πολάκης τοὐλάχιστον, χλιαρὸς δὲν εἶναι.
Ανώνυμος
Τους
κυβερνώντες τους ψήφισε ο λαός, γνωρίζοντας τι πιστεύουν, γνωρίζοντας τι
πίστευαν αλλά και που τον οδήγησαν οι προηγούμενοι.
Ο
Αθηνών Ιερώνυμος παραδέχτηκε ότι η κρίσις είναι δευτερευόντως οικονομική και
πρώτα πνευματική, και σε ομολογία ειλικρινείας αποδέχτηκε τις ευθύνες της ποιμένουσας
Εκκλησίας, του κλήρου, για την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.
Δεν
θεωρώ ότι ο άγιος Καλαβρύτων κάνει σωστή ερμηνεία της αναφοράς περί των φυσικών
καταστροφών της Καινής Διαθήκης. Εκείνες αφορούν άλλες περιπτώσεις. Αν όμως
κάνει σωστή ερμηνεία, οι σεισμοί και οι πλημμύρες θα πρέπει να πέσουν πρώτα στα
κεφάλια των υπαίτιων της πνευματικής κρίσης.
Τὸ δικό μας σχόλιο: Μᾶς πληροφορεῖ ὁ κ. Ἀμβρόσιος ὅτι ἔχει εἰσαγάγει εἰς τὴν Θ.
Λειτουργία τὴν παρακάτω ἱκεσία:
«Υπέρ των ασεβεστάτων, αθέων και απίστων Αρχόντων ημών, των πολεμίων της αμωμήτου ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου, πάσης πολιτικής αποχρώσεως, των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών, του Κυρίου δεηθώμεν».
Μήπως ἔπρεπε (σύμφωνα μὲ τὸ καινοτόμο πνεῦμα τοῦ κ. Ἀμβρόσιου) νὰ
προηγηθεῖ αὐτῆς τῆς ἱκεσίας (ποὺ βέβαια ἀθεολόγητα προσέθεσε ὁ Μητροπολίτης Καλαβρύτων,
λές καὶ δὲν ὑπῆρχαν ἀσεβεῖς καὶ ἄθεοι κατὰ τὶς προηγούμενες ἐποχὲς τῶν Οἰκουμενικῶν
Συνόδων καὶ τῶν Ἁγίων, καὶ οἱ Ἅγιοι ποὺ συνέγραψαν τὴν Θ. Λειτουργία ἔκαναν αὐτὴ
τὴν σοβαρὴ παράλειψη) μιὰ ἄλλη ἱκεσία, ποὺ ἀφορᾶ τὸ σπίτι του, δηλ. τοὺς
συνεπισκόπους του; Νὰ ἔγραφε δηλαδὴ συγκεκριμένα:
«Υπέρ των ασεβεστάτων, αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν Πατριαρχῶν
καὶ Ἐπισκόπων ημών, των
πολεμίων της αμωμήτου ημών Πίστεως και της Πατρίδος, Μελών
τῶν κατὰ τόπους Ἐκκλησιῶν,
των μισούντων και αδικούντων ημάς, και της μετανοίας και επιστροφής αυτών, του
Κυρίου δεηθώμεν»;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.