Ἐπειδὴ μερικοὶ
ἱερωμένοι καὶ λαϊκοὶ συνεχίζουν νὰ ὑποστηρίζουν θέσεις ποὺ δὲν διδάσκει ἡ
Ὀρθόδοξη Παράδοση, ὡς πρὸς τὴν στάση μας ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς,
δημοσιεύουμε ἀπὸ σχετικὴ ἐργασία-ἱστορικὴ μελέτη τὴν ἑρμηνεία τῶν
Ὀρθόδοξων Κανονολόγων γιὰ τὴν πρέπουσα ὀρθόδοξη στάση μας ἀπέναντι στοὺς Οἰκουμενιστές, ἀλλὰ καὶ τὰ σχόλια τοῦ συγγραφέα κ. Τσάλλου Παναγιώτη.
Σημειωτέον ὅτι στοὺς Κανονολόγους αὐτοὺς
στηρίζεται ὄχι μόνο ὁ ἅγιος Νικόδημος, ἀλλὰ καὶ ὁ ἀείμνηστος καὶ σεβαστὸς
πατὴρ Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, τοῦ ὁποίου τὴν μνήμη οἱ διάφοροι Τελεβάντοι
εὐτελίζουν. Ὅπως κι ἄλλες φορὲς ἔχουμε ἀναφέρει δὲν συμφωνοῦμε μὲ τὴν "ἄχρι καιροῦ" θεωρία του, ἀλλὰ γνωρίζουμε ὅτι οἱ ἐπιφυλάξεις καὶ οἱ ἐνστάσεις
τοῦ π. Ἐπιφανίου, τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων τῆς δεκαετίας τοῦ 60-70, ἀλλὰ καὶ τῶν
ἄλλων Ὀρθοδόξων θεολόγων, ἐστρέφοντο (εἶχαν ὑπ' ὄψιν τους) ὄχι τόσο κάποιους
ἀποτειχισμένους, ἀλλὰ κυρίως αὐτοὺς τοὺς Ὀρθοδόξους
πιστούς ποὺ προσχωροῦσαν στὸ Παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
Στὰ παρακάτω ἀποσπάσματα τῶν Κανονολόγων,
διὰ τῶν ὁποίων ἑρμηνεύουν τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς ΑΒ Συνόδου, φαίνεται καθαρὰ ὅτι
οὐδεὶς λόγος γίνεται γιὰ στρατηγούς, ὅταν πρόκειται γιὰ τὴν πραγματοποίηση τοῦ χρέους κάθε Ὀρθοδόξου πιστοῦ, ποὺ εἶναι
ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς
αἱρετικούς.
Ἀναμφίβολα ἡ ὕπαρξη πραγματικῶν στρατηγῶν-Ἁγίων θὰ
διευκόλυνε τὰ πράγματα καὶ θὰ λιγόστευε τὸ βάρος καὶ τὴν εὐθύνη, ὅσων ἐπιτελοῦν
τὸ χρέος τους ἀπέναντι στὸν Θεὸ καὶ στὴν Πίστη
διὰ τῆς ἀποτειχίσεως. Ἀλλὰ δυστυχῶς, ἐκεῖνοι ποὺ οἱ Τελεβάντιοι κύκλοι θεωροῦσαν ὡς στρατηγούς, πρόδωσαν τὸν ἀγώνα ἢ ἀλλοίωσαν κατὰ τὸ δοκοῦν τοὺς ὅρους καὶ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων γιὰ τὴν ἁγιοπατερικὴ μέθοδο τοῦ ἀντιαιρετικοῦ ἀγώνα.
διὰ τῆς ἀποτειχίσεως. Ἀλλὰ δυστυχῶς, ἐκεῖνοι ποὺ οἱ Τελεβάντιοι κύκλοι θεωροῦσαν ὡς στρατηγούς, πρόδωσαν τὸν ἀγώνα ἢ ἀλλοίωσαν κατὰ τὸ δοκοῦν τοὺς ὅρους καὶ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων γιὰ τὴν ἁγιοπατερικὴ μέθοδο τοῦ ἀντιαιρετικοῦ ἀγώνα.
Ἔτσι φαίνεται ὅτι ἡ ἐπιμονὴ στὴν
ἀναγκαιότητα στρατηγῶν χρησιμοποιεῖται ἀπὸ ὅσους δὲν θέλουν νὰ ἀπομακρυνθοῦν
ἀπὸ τὴν αἵρεση, γιατὶ τοὺς βολεύει ὁ χαρτοπόλεμος, διὰ τοῦ ὁποίου δικαιολογοῦν
τὶς συνειδήσεις τους καὶ παρασύρουν τὸν λαὸ νὰ παραμένει στὴν αἵρεση, νὰ μολύνεται
καὶ νὰ κατασπαράσσεται ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς λύκους! Καὶ ἔμεινε ὁ λαὸς χωρὶς
ποιμένες, στὸν ἔσχατο αὐτὸ καιρὸ τῆς συγχύσεως, ἢ καλύτερα ἔμεινε νὰ
ποιμαίνεται ἀπὸ Οἰκουμενιστὲς Ποιμένες!
Τὰ ἑρμηνευτικὰ κείμενα εἶναι ἀπὸ τὸν Βαλσαμώνα, Ζωναρά, Μίλας καὶ τὴν Σύνοδο τῆς Κων/πόλεως τοῦ 1351.
Τὰ ἑρμηνευτικὰ κείμενα εἶναι ἀπὸ τὸν Βαλσαμώνα, Ζωναρά, Μίλας καὶ τὴν Σύνοδο τῆς Κων/πόλεως τοῦ 1351.
Π.Σ.
Πηγές εκ της Πατερικής Γραμματείας διά την Αποτείχιση. Παναγιώτη Τσάλλου. Ιστορικού (ἐδῶ).
Πολυ σωστη αναλυση κυριε ΣΗΜΑΤΗ..Συμφωνω..Η αποτειχιση ΔΕΝ εχει και ΔΕΝ πρεπει να εχει επικεφαλης και " ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ "" ..Θεωρω πως ειναι μεγαλη παγιδα του διαβολου αυτο . Οι ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΙ και οι ΝΟΥΝΗΔΕΣ αναπαυονται και βολευονται στη ΝΟΣΗΡΗ και ανασταλτικη για την εφαρμογη του 15ου ΚΑΝΟΝΑ ΔΥΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ..Ο ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ και ο καθε ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ αγαπουν την συγχυση και οχι την καθαρη σκεψη..Κηρυττουν και διαλαλουν ΚΑΤΑ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ δεξια κι αριστερα ,αλλα τις ΚΥΡΙΑΚΕΣ μνημονευουν ως ορθοτομουντες αυτους που καταγγελουν..Ιδου η συγχυση στον λογισμο τους..Και καποιοι ακολουθοι τους αρθρογραφουν,βαλλοντας κατα των ψευδεπισκοπων , αλλα παιρνουν αντιδωρο απο τα χερια τους κατα ΠΑΡΑΒΑΣΙΝ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ του ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ (ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ 1222 μ.Χ) ..Συνεπως ,εδω μιλαμε και για αγαπη της ΑΝΤΙΦΑΣΗΣ καθως και της ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ λογων και εργων !! Ο εξ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ορμωμενος κκ.ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ μνημονευει στον εκκλησιασμο του τον κκ.ΔΗΜΗΤΡΙΟ ,και σε λιγο καιρο ισως και τον ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΑΛΛΙΑΣ (οπως ακουγεται για διαδοχο του) ..Δηλαδη ( κατα ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ ), ΤΑΥΤΟΠΙΣΤΕΥΕΙ και συναινει με την ΑΝΤΙΟΡΘΟΔΟΞΗ πρακτικη του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ψευδεπισκοπου του....Κι ολα αυτα με ΕΠΙΓΝΩΣΗ γιατι δεν μιλαμε για μικρα παιδακια ή και για αρρωστους ηλικιωμενους, αλλα για διαβασμενους "ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ""..Αληθεια, κριμα !!! Κι επιτελους ,ας σταματησουν να κρυβονται πισω απο τα γραπτα ενος χαριτωμενου γεροντος ( π.ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ) που στο τελος τελος Δ Ε Ν ειναι Α Γ Ι Ο Σ .. Οπερ σημαινει κι η σκεψη του περι δυνητικοτητας ΔΕΝ ειναι δογμα. Προφανως ομως αυτοι το εχουν αναγαγει σε ΔΟΓΜΑ γιατι εν τελει τους Β Ο Λ Ε Υ Ε Ι !!!! Αρα, η ΔΥΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ μετατρεπεται σε Β Ο Λ Ε Υ Τ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α που απομακρυνει απο την διαθεση για ενα μικρο μαρτυριο ή και για μια μικρη θυσια στον ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ!!! Ξερω κοσμο που κανει χιλιομετρα ενιοτε καθε ΚΥΡΙΑΚΗ για να εκκλησιαστει σε αποτειχισμενο ιερεα θυσιαζοντας τα παντα..ΤΑ ΠΑΝΤΑ ομως..Σε αυτους να παει ο κκ.ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ να μιλησει για δυνητικοτητα..Τελος ,θα ηθελα να παρακαλεσω τον σεβ.π.ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ να διακοψει επιτελους στις ομιλιες του την κηρυξη της νοσηρης δυνητικοτητας γιατι το "ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ "" μας τελειωσε ..Παρακαλω ας το προσεξει ο σεβαστος καθηγητης ,γιατι εκμεταλλευονται αυτη την διαδασκαλια του (περι δυνητικοτητας ) καποιοι εκει στον ΠΕΙΡΑΙΑ που εξακολουθουν να ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με την ΑΙΡΕΣΗ γραφοντας παχια λογια απο το γραφειο κατα των ΑΙΡΕΣΕΩΝ με προισταμενο τον ψευδεπισκοπο ΣΕΡΑΦΕΙΜ..Αν ομως ο π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ αυτο το κανει ΕΝ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙ του ,σε ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ με τον ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (που παρατηρημενα ΠΟΤΕ δεν τον εχει ελεγξει για τα οικουμενιστικα του ανοιγματα κανοντας αυτην την περιεργη διακριση μεταξυ Φ Α Ν Ε Ρ Ω Ν οικουμενιστων και ΟΧΙ ,ισως υπολογιζοντας αρκετα τον ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ και ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΩΝΤΑ με την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ μαθητη του κκ.ΑΓΕΛΟ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟ) τοτε οδηγουμαι ΔΥΣΤΥΧΩΣ σε αλλες σκεψεις ως προς τους κηρυττοντες την δυνητικοτητα..Που ακομη ΔΕΝ επιθυμω να αναφερω...Ευχομαι ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και καλη ανταμωση!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή