Σεβαστέ π.Ευθύμιε,την ευχή σας Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την έκδοση του βιβλίου σας « η διαχρονική συμφωνία των αγίων πατέρων για το υποχρεωτικό του ΙΕ΄κανόνος της πρωτοδευτέρας συνόδου περί διακοπής μνημονεύσεως επισκόπου κηρύσσοντος επ'εκκλησίας αίρεσιν», το οποίο ήταν πολύτιμος οδηγός μου στην απόφασή μου να αποτειχισθώ. Εύχομαι και ελπίζω να προβείτε σε επανέκδοση του βιβλίου, ώστε να συμπεριλαμβάνεται σε αυτό η πραγματοποίηση της ληστρικής συνόδου της Κρήτης καθώς και οι συνέπειες αυτής στην εγκατάσταση της αίρεσης -καθώς η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των εκατό χρόνων που κηρύσσεται ο οικουμενισμός και του σήμερα, είναι αυτή η ληστρική σύνοδος που νομιμοποίησε την αίρεση συνοδικώς αναγνωρίζοντας τις αιρέσεις ως ετερόδοξες εκκλησίες και διαπράττοντας την μεγαλύτερη προδοσία της πίστεως-,όπως επίσης και η παράλληλη μελέτη της με άλλες ληστρικές συνόδους όπως της Ιέρειας,της β΄εικονομαχικής, της Φερράρας- Φλωρεντίας.Επίσης,ελπίζω να συμπεριλάβετε και την οικονομία -στην οποία αναφέρεστε παραπάνω-,ώστε να γνωρίζουμε που αυτή βασίζεται.Σας ευχαριστώ.
Η ψευδοσύνοδος,αδελφέ,που νομιμοποίησε συνοδικώς την αίρεση του Οικουμενισμού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΨΕΥΔΟΣΎΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ αλλά η σύνοδος του οικουμενιστικόύ Πατριαρχίου της Νέας Ρώμης,την εποχή του αντιχρίστου Αθηναγόρα(1965).Δηλαδή από τότε ήταν φανερή η αίρεση και από τότε είχε συνοδική σφραγίδα.Το λεγόμενο Οικουμενικό Πατριαρχείο από τότε ήταν φανερά αιρετικό και μάλιστα με τοπική ψευδοσύνοδο(την οποία γνωρίζεις και εσύ,σαν Μοναχός που είσαι).Η ΆΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ήταν το μεγάλο πάτημα για διακοπή μνημοσύνου.Γι'αυτό και η Ιερά Μονή Εσφιγμένου λίγα χρόνια αργότερα(νομίζω μετά από 7) δεν μνημόνευε τον Πατριάρχη(ενώ εσείς ....)και βέβαια χωρίς να έχουν κοινωνία με Γ. Ο. Χ. (ΤΟΤΕ).Η αίρεση μπορεί να κηρυχθεί με πολλούς τρόπους από έναν Επίσκοπο και όχι μόνο με λόγια και με σύνοδο!
Έχετε δίκαιο, η αίρεση μπορεί να κηρυχθεί με πολλούς τρόπους,αλλά μόνο ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ νομιμμοποιείται και ισχύει για όλη την διοικούσα εκκλησία. Χαίρομαι που απ'την εποχή του Αθηναγόρα κάποιοι προείδαν την κατεύθυνση της κατάστασης και αποτειχίσθηκαν. Με λύπη μου δηλώνω πως δεν ήμουν σ'αυτούς.Ειρήσθω εν παρόδω, δεν είμαι μοναχός αλλά λαϊκός,όπως φαντάζομαι και σεις.
Σεβαστέ π.Ευθύμιε,την ευχή σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την έκδοση του βιβλίου σας « η διαχρονική συμφωνία των αγίων πατέρων για το υποχρεωτικό του ΙΕ΄κανόνος της πρωτοδευτέρας συνόδου περί διακοπής μνημονεύσεως επισκόπου κηρύσσοντος επ'εκκλησίας αίρεσιν», το οποίο ήταν πολύτιμος οδηγός μου στην απόφασή μου να αποτειχισθώ. Εύχομαι και ελπίζω να προβείτε σε επανέκδοση του βιβλίου, ώστε να συμπεριλαμβάνεται σε αυτό η πραγματοποίηση της ληστρικής συνόδου της Κρήτης καθώς και οι συνέπειες αυτής στην εγκατάσταση της αίρεσης -καθώς η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των εκατό χρόνων που κηρύσσεται ο οικουμενισμός και του σήμερα, είναι αυτή η ληστρική σύνοδος που νομιμοποίησε την αίρεση συνοδικώς αναγνωρίζοντας τις αιρέσεις ως ετερόδοξες εκκλησίες και διαπράττοντας την μεγαλύτερη προδοσία της πίστεως-,όπως επίσης και η παράλληλη μελέτη της με άλλες ληστρικές συνόδους όπως της Ιέρειας,της β΄εικονομαχικής, της Φερράρας- Φλωρεντίας.Επίσης,ελπίζω να συμπεριλάβετε και την οικονομία -στην οποία αναφέρεστε παραπάνω-,ώστε να γνωρίζουμε που αυτή βασίζεται.Σας ευχαριστώ.
Η ψευδοσύνοδος,αδελφέ,που νομιμοποίησε συνοδικώς την αίρεση του Οικουμενισμού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΨΕΥΔΟΣΎΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ αλλά η σύνοδος του οικουμενιστικόύ Πατριαρχίου της Νέας Ρώμης,την εποχή του αντιχρίστου Αθηναγόρα(1965).Δηλαδή από τότε ήταν φανερή η αίρεση και από τότε είχε συνοδική σφραγίδα.Το λεγόμενο Οικουμενικό Πατριαρχείο από τότε ήταν φανερά αιρετικό και μάλιστα με τοπική ψευδοσύνοδο(την οποία γνωρίζεις και εσύ,σαν Μοναχός που είσαι).Η ΆΡΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ ήταν το μεγάλο πάτημα για διακοπή μνημοσύνου.Γι'αυτό και η Ιερά Μονή Εσφιγμένου λίγα χρόνια αργότερα(νομίζω μετά από 7) δεν μνημόνευε τον Πατριάρχη(ενώ εσείς ....)και βέβαια χωρίς να έχουν κοινωνία με Γ. Ο. Χ. (ΤΟΤΕ).Η αίρεση μπορεί να κηρυχθεί με πολλούς τρόπους από έναν Επίσκοπο και όχι μόνο με λόγια και με σύνοδο!
ΔιαγραφήΈχετε δίκαιο, η αίρεση μπορεί να κηρυχθεί με πολλούς τρόπους,αλλά μόνο ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ νομιμμοποιείται και ισχύει για όλη την διοικούσα εκκλησία. Χαίρομαι που απ'την εποχή του Αθηναγόρα κάποιοι προείδαν την κατεύθυνση της κατάστασης και αποτειχίσθηκαν. Με λύπη μου δηλώνω πως δεν ήμουν σ'αυτούς.Ειρήσθω εν παρόδω, δεν είμαι μοναχός αλλά λαϊκός,όπως φαντάζομαι και σεις.
Διαγραφή