Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Ξεπουλάμε τα πάντα Πίστη, Πατρίδα,Παιδεία κ.λπ. και γι' αυτό μας ...επαινούν!



    Τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Ελλάδα για την βελτίωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει θέματα θρησκευτικών ελευθερίων καταγράφει η ετήσια έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τις θρησκευτικές ελευθερίες ανά τον κόσμο, η οποία εστιάζει παράλληλα στις πρωτοβουλίες και δράσεις που έχει αναλάβει η χώρα για την ιστορική ανάδειξη του Ολοκαυτώματος και την γενικότερη αντιμετώπιση του φαινομένου του αντισημιτισμού.
    Στην έκθεση γίνεται ειδική αναφορά στην τροποποίηση μιας σειράς νομών που ανοίγουν τον δρόμο για την λειτουργία αποτεφρωτηρίων, επιτρέπουν στους Μουσουλμάνους μαθητές να απουσιάζουν από το σχολείο κατά την διάρκεια των Ισλαμικών θρησκευτικών γιορτών και αίρουν τα εμπόδια για τη σύσταση της πρώτης διοικητικής επιτροπής που θα διαχειρίζεται το ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα.
    Τονίζεται το γεγονός ότι η ελληνική πολιτεία χορήγησε για πρώτη φορά άδεια σε μια πολυθεϊστική ομάδα για χώρο θρησκευτικής λατρείας, καθώς σε προηγούμενη έκθεση αναφερόταν ότι από το 2006 δεν είχαν εκδοθεί νέες άδειες λειτουργίας για τόπους λατρείας σε μη ορθόδοξες θρησκευτικές κοινότητες.

  Στα επιμέρους τμήματα της έκθεσης επισημαίνεται ότι το Σύνταγμα της Ελλάδας αναγνωρίζει την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία ως την «επικρατούσα θρησκεία». Διευκρινίζεται, όμως, ότι οι συνταγματικές διατάξεις προστατεύουν το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας και αναγνωρίζεται ότι η κυβέρνηση σέβεται το συγκεκριμένο δικαίωμα. Η έκθεση σημειώνει ότι η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία ασκεί σημαντική πολιτικοοικονομική επιρροή και ότι απαγορεύεται ο προσηλυτισμός.

Αντιμετώπιση του αντισημιτισμού
   Αν και στο κεφάλαιο για την Ελλάδα γίνεται αναφορά στη συνέχιση περιστατικών που σχετίζονται με τη ρητορική μίσους, τον βανδαλισμό μνημείων του Ολοκαυτώματος και άλλων «αντισημιτικών και αντιμουσουλμανικών διακρίσεων», η έκθεση επισημαίνει την ποινική δική εναντίον 69 μελών και υποστηρικτών της Χρυσής Αυγής, την οποία χαρακτηρίζει ως ένα «ευρέως αντισημιτικό και αντιμουσουλμανικό» πολιτικό κόμμα.
    Αναδεικνύεται η προσπάθεια που έχει καταβάλλει η Ελλάδα για την αντιμετώπιση του αντισημιτισμού και την διατήρηση της μνήμης του ολοκαυτώματος της ακμαίας εβραϊκής κοινότητας που ζούσε στην χώρα πριν από την περίοδο της κατοχής.
    Γίνεται αναφορά στον νόμο που επιτρέπει «στους απογόνους των νεκρών Ελλήνων Εβραίων που γεννήθηκαν στη χώρα πριν από τις 9 Μαΐου 1945 να αποκτήσουν την ελληνική υπηκοότητα», ενώ σημειώνεται ότι «η κυβέρνηση εξακολούθησε να χρηματοδοτεί εκπαιδευτικά προγράμματα για το Ολοκαύτωμα και να τιμά τα θύματα του Ελληνικού Ολοκαυτώματος».
     Η έκθεση απαριθμεί μια σειρά από συγκεκριμένες εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και εκδηλώσεις, οι οποίες κινούνταν προς αυτή την κατεύθυνση:
– Στις 26 Ιανουαρίου ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ο Πρόεδρος του Εβραϊκού Μουσείου της Ελλάδας και ο πρόεδρος του Yad Vashdem σύναψαν μνημόνιο κατανόησης σχετικά με την εφαρμογή προγραμμάτων για τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος.
– Στις 27 Ιανουαρίου, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων παρουσίασε σε σχολείο στην Αθήνα τιμητική πλακέτα για τη μνήμη των εβραϊκής καταγωγής παιδιών που σκοτώθηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής, γερμανικά στρατεύματα διέταξαν το κλείσιμο του σχολείου και οι μαθητές μαζί με τους γονείς τους συνελήφθησαν και στάλθηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στη κεντρική Ευρώπη.
– Η Γενική Γραμματεία Θρησκευτικών Υποθέσεων χρηματοδότησε τον Μάιο ετήσιο ταξίδι στο Άουσβιτς για 82 μαθητές λυκείου και 10 δασκάλους από σχολεία σε όλη τη χώρα. Οι μαθητές έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό που διοργάνωσε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, στον οποίο συμμετείχαν με την παραγωγή ενός βίντεο με θέμα «Το παιδί και το Ολοκαύτωμα».
– Το Ορθόδοξο Κέντρο της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας οργάνωσε πρόγραμμα κατάρτισης υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας που χρηματοδοτήθηκε από τη γερμανική κυβέρνηση με τίτλο «Γνωριμία και διδασκαλία του Ιουδαϊσμού μέσω της συνύπαρξης των χριστιανών και των Εβραίων στην Ελλάδα».

Μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη
   Στην έκθεση γίνεται αναφορά στο γεγονός ότι ορισμένα μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας της Θράκης αντιτάσσονται στον διορισμό των μουφτήδων από την κυβέρνηση, ενώ επισημαίνεται ότι η πολιτεία αντιτείνει πως «ο κυβερνητικός διορισμός είναι απαραίτητος επειδή οι μουφτήδες έχουν δικαστικές εξουσίες και το Σύνταγμα απαιτεί η κυβέρνηση να διορίζει όλους τους δικαστές».
Για τη Συνθήκη της Λοζάνης, η έκθεση υπενθυμίζει ότι «οι διορισμένοι από την κυβέρνηση μουφτήδες επιτρέπεται να ασκούν τη σαρία και να παρέχουν θρησκευτικές δικαστικές υπηρεσίες στον τομέα του οικογενειακού δικαίου για τα μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας στη Θράκη που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ενός μουφτή αντί των αστικών δικαστηρίων», ενώ, όπως σημειώνεται, «τα αστικά δικαστήρια στη Θράκη επικυρώνουν συνήθως τις αποφάσεις των μουφτήδων» για θέματα οικογενειακού δικαίου.
   Όμως, παρατηρείται ότι η δικαστική επίβλεψη που παρέχουν τα αστικά δικαστήρια στις αποφάσεις των Μουφτήδων είναι ελλιπής, καθώς οι αρχές περιορίζονται «από την έλλειψη μετάφρασης της σαρίας στην ελληνική γλώσσα και την έλλειψη εξοικείωσης με τη σαρία γενικότερα». Επιπλέον, γίνεται ειδική αναφορά στο σχέδιο της κυβέρνησης με στόχο «να κάνει τη χρήση της σαρίας στη Θράκη προαιρετική και συναινετική από όλα τα αντίδικα μέρη».
    Η έκθεση καταγράφει μια σειρά από αιτήματα των επιμέρους μουσουλμανικών ομάδων, που δεν ανήκουν στην μειονότητα της Θράκης και συνεπώς οι υποθέσεις τους δεν ρυθμίζονται από το καθεστώς της Συνθήκης της Λοζάνης. Επισημαίνεται ότι «η κυβέρνηση συνέχισε να δηλώνει ότι οι μουσουλμάνοι που δεν ανήκουν στην αναγνωρισμένη μειονότητα που δημιουργήθηκε με τη Συνθήκη της Λοζάνης δεν καλύπτονταν από τη συνθήκη αυτή και επομένως δεν διαθέτουν τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτή, όπως το δικαίωμα στη δίγλωσση εκπαίδευση, ειδικές ποσοστώσεις για την είσοδο στο πανεπιστήμιο και θέσεις εργασίας στον δημόσιο τομέα, προαιρετική χρήση της σαρίας σε οικογενειακά και κληρονομικά θέματα και προαιρετικές ισλαμικές θρησκευτικές τάξεις στα δημόσια σχολεία».

Πρόσφυγες
    Στις αναφορές που σχετίζονται με την προσφυγική κρίση, η έκθεση σημειώνει τις προσπάθειες που κατέβαλε η ελληνική πλευρά για να διευκολύνει την τέλεση των θρησκευτικών καθηκόντων στα διάφορα κέντρα φιλοξενίας.
    «Το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων συνέχισε να έχει τρεις ειδικούς σε ισλαμικά θέματα, στους οποίους ανατέθηκε να προσφέρουν θρησκευτικές υπηρεσίες σε στρατόπεδα φιλοξενίας μουσουλμάνων προσφύγων και μεταναστών στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας. Οι κυβερνητικές αρχές εξέδωσαν και πάλι οδηγίες στους διαχειριστές των εγκαταστάσεων υποδοχής που φιλοξενούν τους μετανάστες και τους πρόσφυγες να αλλάξουν τους χρόνους διανομής τροφίμων και το είδος των τροφίμων, ώστε να επιτρέψουν στους μουσουλμάνους να τηρούν τη νηστεία του Ραμαζανιού».
Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος5/6/18, 7:50 π.μ.

    Τώρα εξηγείται γιατί ο Δημητριαδος κ.Ιγνατιος, δεσπότης του Βόλου διοργάνωσε φοβερές φιέστες για το ολοκαύτωμα, των Εβραίων, συμμετείχε σε πορεία-λιτανεια με επιφανεις Εβραίους, άναψαν την επταφωτη λυχνία μαζί με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε εκδήλωση που έγινε στο συνεδριακό κέντρο της Μητρόπολης, επισκέφθηκε με κλιμάκιο επισήμων το Άουσβιτς όπου έκανε και δηλώσεις και ανάρτησε και πάνω δηλώνοντας φρικτά πράγματα για Ορθόδοξο Χριστιανό Ιεράρχη!!! ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΕ απλά! Δεν αφήνει ούτε ένα ευρώ να πάει χαμένο.Κρινετε εσεις την σχέση του με τον Λέοντα Πειραιώς και τους λοιπούς δήθεν αντιοικουμενιστες επισκόπους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.