Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2018
Ο Ο Ι Κ Ο Υ Μ Ε Ν Ι Σ Μ Ο Σ
ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ
ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ,
ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΕΙ
ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,
ΤΗ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΗΝ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΣΕ
ΥΠΗΡΕΤΡΙΑ των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ της.
Η
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΚΑΛΟΠΙΑΣΜΑΤΑ, ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ
ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ.
ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΕΝΤΕΧΝΑ ΚΑΛΛΩΠΙΣΘΕΙ, ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ, ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ.
Είναι επομένως χρήσιμο να ανατρέξουμε στη Σοφία της Εκκλησίας, για να βρούμε τα σχετικά με το πρόβλημα, τις προειδοποιήσεις, τις απαντήσεις, αλλά και τη μελλοντική εξέλιξη, διότι ακόμη και αυτή μας έχει γίνει γνωστή από τον προφητικό λόγο!
Δυστυχώς το κατασκεύασμα του Οικουμενισμού προωθείται μέσα στο σχέδιο της πολτοποίησης όλων των θρησκειών, και της εγκαθίδρυσης της Πανθρησκείας, η οποία θα επινοήσει νέα λειτουργικά σύμβολα, όπως αστέρι αντί σταυρού, ψευτο-ευαγγέλια κλπ, και θα γίνει η επίσημη θρησκεία στα χρόνια του Αντιχρίστου.
«Από δε τη συκιά μάθετε το παραβολικό νόημα: Μόλις ο κλάδος αυτής γίνει απαλός και φυτρώσει τα φύλλα, γνωρίζετε ότι το θέρος είναι κοντά. Όμοια και εσείς όταν δείτε αυτά όλα, να γνωρίζετε ότι κοντά είναι ο καιρός, έτοιμος, σαν ξένος στην πόρτα».(Ματθ. Κδ - 33).
Αυτά λένε οι προφητείες . . .
Οι Απόστολοι: (Το τέλος δεν θα έρθει) «εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας...» (Απ. Παύλος Θεσ. Β΄β.3) δηλ. θα προηγηθεί η αποστασία από τον ερχομό του Αντιχρίστου, και μάλιστα αυτό είναι το κυριότερο εκκλησιαστικό σημάδι.
Ήδη στα 2000 χρόνια, η Εκκλησία αντιμετώπισε και παραμέρισε πάρα
πολλές αιρετικές ομάδες που αποστάτησαν απ' αυτή. Από τους σύγχρονους
αποστάτες, και επομένως προδρόμους κατά το παρόν εδάφιο του
Αντιχρίστου, είναι οι αποκομμένοι από τους Πατέρες της Εκκλησίας
Ρωμαιοκαθολικοί, οι υποταγμένοι στο αιρετικό διευθυντήριο του
Βατικανού, τους οποίους ξεπέρασαν οι διάφορες προτεσταντικές ομάδες σε
αυθαιρεσία, προσθέτοντας αναρίθμητες αιρέσεις, καταργώντας την
Παράδοση της Εκκλησίας, τη διδασκαλία των Θεοφόρων Πατέρων, και τη
λειτουργική τάξη, και αντικαθιστώντας την με δικά τους επινοήματα.
Στην
εποχή μας όμως, επειδή το θέλουν τα αφεντικά και οι εργολάβοι -
πολιτικοί της Νέας Τάξης, πρέπει όλους αυτούς τους ηγέτες "εκκλησιών"
να τους αγκαλιάζουμε με «αγάπη».
Κρίμα που δεν το είχαν πάρει χαμπάρι το μυστικό οι προγενέστεροι Πατέρες, να λύσουν άνετα τα προβλήματα της εποχής των! Ούτε με τους αυτοκράτορες θα τα έβαζαν, ούτε με τους αιρετικούς, διότι θα τους έδειχναν "αγάπη"!!!
«Αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Απ. Παύλος Τίτ. Γ10). Οι Ορθόδοξοι όμως επιμένουμε να μετέχουμε συνεχώς σε συναθροίσεις αιρετικών...
Και
βέβαια υπάρχουν οι Αποστολικοί κανόνες που ορίζουν ότι επιβάλλεται να
μην έχομε πνευματική επαφή μαζί τους, για όποιον τυχόν δεν κατάλαβε
τα προηγούμενα αποσπάσματα των Γραφών...
Πχ ο 10ος κανών αναφέρει ότι όποιος συμπροσευχηθεί ακόμα και στο
σπίτι του, με άτομο που δεν έχει (Μυστηριακή) κοινωνία (διότι δεν
ανήκει στην ίδια με μας Ορθόδοξη Εκκλησία), να επιτιμάται με αφορισμό:
«εί τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται ούτος αφοριζέσθω».
Και ο Απόστολος της αγάπης, ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος, διευκρινίζει πολύ απλά τι είναι (η κατά Θεόν) αγάπη: «Και αύτη εστίν η αγάπη, ίνα περιπατώμεν κατά τας εντολάς Αυτού». (Ιω. Β΄, Α-6)
| ||||||||||||||
Οι Απόστολοι Πέτρος και Παύλος
Ο ισαπόστολος Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων».
Στον τόμο των «Προφητειών» που θα το βρείτε επεξηγείται:
Εδώ μιλάει και για ηθικά παραπτώματα (χειρότεροι), και για κακοδοξίες (ασεβέστεροι) πχ. Οικουμενισμός και Πανθρησκεία...
Όταν προχωρήσει το κακό τότε: «Όταν θα πηγαίνει ο παπάς σε σπίτι λαϊκού, μόλις θα φεύγει θα θυμιάζουν με θυμίαμα...»! Για να δηλώσουν με τον τρόπο αυτό, ότι δεν συμμερίζονται τις δοξασίες του.
Ο ισαπόστολος Άγιος Κοσμάς:
Προφητεία και συμβουλές του στάρετς Λαυρεντίου του Chernigov (+1950, περιέχεται επίσης στον «Επίτομο»):
«Θάρθει
καιρός που θα ανακαινίσουν ακόμη και τις κλειστές εκκλησίες, και θα
τις στερεώσουν όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Θα χρυσώνουν τους
θόλους και τα καμπαναριά. Αλλά όταν αυτός ο καιρός περάσει, θα μπει η
εποχή της βασιλείας του Αντιχρίστου. Προσεύχεσθε στον Κύριο να δώσει παράταση χρόνου, που θα μπορούσαμε να στερεώσουμε τους εαυτούς μας, διότι τρομερά χρόνια μας περιμένουν.
Δεν
βλέπετε πόσο υποκριτικά έχουν ετοιμασθεί όλα; Όλες οι εκκλησίες θα
είναι απόλυτα μεγαλοπρεπείς, όπως ποτέ πριν. Αλλά κανείς δεν πρέπει να
πηγαίνει σ' αυτές τις εκκλησίες (την εποχή του Αντιχρίστου, τονίζεται). Ο Αντίχριστος θα στεφθεί βασιλιάς σε ένα μεγάλο ναό στην Ιερουσαλήμ με την συμμετοχή κλήρου...
...Θα υπάρχουν εκκλησίες, αλλά οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να πηγαίνουν σ' αυτές (τον καιρό που θα βασιλεύει ο Αντίχριστος), διότι η αναίμακτη Θυσία του Κυρίου Ιησού Χριστού δεν θα προσφέρεται εκεί. Αντ' αυτού θα γίνονται σατανικές συναθροίσεις. Και εξ αιτίας της ανομίας, η Γη θα αρνείται να προσφέρει καρπούς...
...Πηγαίνετε στην εκκλησία όσο ακόμα υπάρχει καιρός,
ειδικότερα για τη Λειτουργία, κατά την οποία η αναίμακτη θυσία
προσφέρεται για τις αμαρτίες όλου του κόσμου. Να εξομολογείσθε και να
λαμβάνετε το Σώμα και Αίμα του Κυρίου Ιησού πιο συχνά, και ο Κύριος θα
σας στερεώσει».
Αυτά από τον στάρετς αρκούν. Όσα λέγονται εδώ είναι σύμφωνα και με
τους παλιότερους πατέρες, π.χ. τον άγιο Θεοδώρητο Κύρου:
Ο στάρετς Λαυρέντιος του Chernigov,
της περιοχής τώρα της Ουκρανίας
Θεοδώρητος Κύρου:
Χριστόν εαυτόν (ο Αντίχριστος)
και Θεόν ονομάζων, και των καλουμένων θεών διελέγχων το ψεύδος, όπερ
αυτός εν τοις παρεληλυθόσι χρόνοις εκράτυνε. Ναόν δε Θεού τας εκκλησίας
εκάλεσεν (ο Απόστολος), εν αις αρπάσει την προεδρίαν, θεόν εαυτόν αποδεικνύναι πειρώμενος. (Ερμηνεία στις επιστολές του Αποστόλου Παύλου).
Στον «Επίτομο» επεξηγείται ως εξής: Αναφέρεται
εδώ, ότι ο Απόστολος, σαν Ναό Θεού ονόμασε τις εκκλησίες! Άρα αν και
θα κτισθεί σαν έδρα του Αντιχρίστου ο Ναός της Ιερουσαλήμ, όπου σήμερα
ευρίσκεται το τέμενος του Ομάρ, εν τούτοις ο Αντίχριστος θα καταλάβει την προεδρία όλων των εκκλησιών και θρησκειών!
Δηλ. θα εγκατασταθεί σαν κεφαλή στην Πανθρησκεία με παραμέριση
συγχρόνως των δογμάτων των άλλων θρησκειών και αποκλειστικά δική του
"λατρεία" μέσα σ' αυτές. Και έτσι θα καταργήσει τις ψευδείς θρησκείες, που ο ίδιος ο Σατανάς μέχρι τότε στερέωνε!
Δυστυχώς θα προσεταιρισθεί και αποστάτες Ορθοδόξους. Τότε
η αληθινή Εκκλησία του Χριστού θα ζει τόσο φοβερές στιγμές, όπως
ακριβώς έζησε την εποχή της Σταύρωσης ο ιδρυτής της Ιησούς Χριστός. (Από τον Άγιο Σεραφείμ του Σαρώφ, στον Επίτομο).
Ο Ομολογητής π. Ιουστίνος Πόποβιτς
(Justin Popovich 1894-1979)
Αγωνιστής από τη Σερβία, κατά της ισοπέδωσης των Αληθειών της Εκκλησίας υπό των Οικουμενιστών
|
Γέροντας Παΐσιος:
«Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.
Το ευρωπαϊκό πνεύμα νομίζει ότι και τα πνευματικά θέματα μπορούν να μπουν στην Κοινή Αγορά»!
Ο αιδεσ. John Breck, Καθηγητής της Βιοηθικής:
Για τους Ορθοδόξους υπάρχει αληθινά πόλεμος που λυσσομανά. Η θρησκευτική πίστη του δυτικού κόσμου έχει λεπτυνθεί και ίσως έχει διαλυθεί. Οι κυριότερες εκκλησίες έχουν αυξανόμενα αποδεχθεί την πολιτική ορθότητα (δηλ. την τυφλή υπακοή στους πολιτικούς)
και τον ηδονισμό. Όχι μόνο πρόδωσαν τη χορεία των Μαρτύρων, αλλά έχουν
απορρίψει κάθε μορφή ασκητισμού, που είναι το θεμέλιο της αγιότητος.
(Από το άρθρο: «Βιοηθικές προκλήσεις στη νέα χιλιετία»).
Το Μοναστήρι του Σολόβσκυ πριν γίνει στρατόπεδο συγκέντρωσης επί κομμουνισμού
Στάρετς Σεραφείμ της Βύριτσα, (+1949):
«Θα
έλθει εποχή, όταν όχι οι διωγμοί, αλλά τα χρήματα, οι ανέσεις και οι
απολαύσεις θα διώξουν τους ανθρώπους από τον Θεό, και τότε θα χαθούν
περισσότερες ψυχές απ' ότι στους καιρούς του ανοικτού πολέμου κατά του
Θεού. Από
τη μια θα ξαναστήνουν σταυρούς και θα επιχρυσώνουν τους τρούλους και
από την άλλη παντού θα βασιλεύει το ψεύδος και το κακό.
Η πραγματική Εκκλησία θα διώκεται πάντα και οι άνθρωποι θα σωθούν μόνο μέσα από τις θλίψεις και τις αρρώστιες. Οι διωγμοί θα είναι ύπουλοι και απρόβλεπτοι. Θα είναι πολύ φοβερό να ζει κανείς τότε... Λυπάμαι αυτούς που θα ζουν τότε...».
Από τον "Επίτομο" το παραπάνω. όπως και το επόμενο. Ο μεγάλος γέροντας
της Ρωσίας, ο στάρετς Σεραφείμ του Σαρώφ, προείδε και αυτός, όχι μόνο
το παραστράτημα στην πίστη, αλλά και την δριμύτατη τιμωρία στην αιωνιότητα, των ηγετών της Εκκλησίας που θα αφήνανε την πίστη να νοθευτεί.
Στάρετς Σεραφείμ της Βύριτσα
(1866-1949)
Άγιος Σεραφείμ του Σαρώφ: «Ο Κύριος απεκάλυψε σε μένα τον ταπεινό Σεραφείμ, ότι θα υπάρξουν μεγάλες δυστυχίες στη ρωσική γη. Η
Ορθόδοξη πίστη θα καταπατηθεί, και οι ιεράρχες της Εκκλησίας του Θεού
και άλλοι κληρικοί θα απομακρυνθούν από την καθαρότητα της Ορθοδοξίας.
Και για αυτό ο Κύριος θα τους τιμωρήσει δριμύτατα. Εγώ, ο άθλιος
Σεραφείμ, ικέτευσα εναγωνίως τον Κύριο για τρεις ημέρες και τρεις
νύκτες, ότι θα μπορούσε να με αποστερήσει από το Βασίλειο του Ουρανού,
και να δώσει συγχώρηση σε εκείνους».
Αλλά ο Κύριος απάντησε: «Δεν πρόκειται να δώσω συγχώρηση σε εκείνους, διότι διδάσκουν διδασκαλίες, εντάλματα ανθρώπων, και με τη γλώσσα τους με τιμούν, αλλά η καρδιά τους απέχει μακριά από Εμένα»
Αλλά ο Κύριος απάντησε: «Δεν πρόκειται να δώσω συγχώρηση σε εκείνους, διότι διδάσκουν διδασκαλίες, εντάλματα ανθρώπων, και με τη γλώσσα τους με τιμούν, αλλά η καρδιά τους απέχει μακριά από Εμένα»
Είναι προφανές, ότι η απομάκρυνση από την καθαρότητα της Ορθοδοξίας
σημαίνει αλλοίωση του Ορθοδόξου φρονήματος από το κοσμικό πνεύμα, και
υποχωρήσεις στις πιέσεις από το (ντόπιο, ρωσικό, και διεθνές) Νεοταξικό
κατεστημένο. Η Νέα Τάξη μοιάζει να προχωράει αλληλένδετη με την πλάνη
της αποκαλούμενης Νέας Εποχής και της Πανθρησκείας. Το Πατριαρχείο της
Μόσχας για να δείξει την πλήρη υπακοή του στην Νέα Τάξη, διοργανώνει
τώρα και το ίδιο Πανθρησκευτικές συγκεντρώσεις, ενώ παραμένει συγχρόνως
μέσα στο Παγκόσμιο Συμβούλιο "Εκκλησιών". Έτσι το φρόνημα των ίδιων
των ιεραρχών του, αλλά και του λαού που τους παρακολουθεί,
υποβαθμίζεται ραγδαία.
Σύμφωνα πάντως με μόνο όσα λέγει ο έγκριτος στάρετς, ας παύσουν να ονειρεύονται τώρα 3η Ρώμη οι Ρώσοι! (Εξάλλου η
εποχή μας δεν είναι όπως αυτή των Τσάρων). Μπορεί μετά την πτώση του
Βυζαντίου να διαδραμάτισαν ένα ρόλο προστάτη των Χριστιανικών λαών,
λόγω της ευσεβούς βασιλείας, τώρα όμως, δεν υπάρχει πλέον παρά ένα
νερόβραστο πνευματικά σύστημα. Παρά την λαϊκή πίστη που συντηρείται από
ένα μέγα πλήθος μαρτύρων, η πολιτική και θρησκευτική ηγεσία ακολουθεί το Νεοταξίτικο πλάνο, που δεν θα έχει ρόδινο μέλλον κατά τις προφητείες.
Ποιος
θα τους δώσει την Τρίτη Ρώμη; Οι διπλωματικές τους προσπάθειες και
πιέσεις ή η στρατιωτική τους ισχύς; Αν επέτρεπε ο Θεός κάτι τέτοιο, τότε
η Μόσχα θα γινόταν όχι Τρίτη Ρώμη, αλλά 2η Νέα Υόρκη, ή 2ες Βρυξέλλες ή
κάτι παρόμοια πλανεμένο και συσκοτισμένο με τις πόλεις αυτές, από τα
νοήματα του «άρχοντος του κόσμου τούτου».
Ας συμμαζευτούν (οι πνευματικοί ηγέτες) από τα ανοίγματα προς το Βατικανό, όπως και οι δικοί μας βέβαια
(για τους οποίους αναφερόμαστε και σε άλλη θέση), και τα αγκαλιάσματα
προς τη δική τους πολιτική και οικονομική ολιγαρχία. Ήδη σαν στόχος του
Ρωσικού πατριαρχείου στις σχέσεις με το Βατικανό δεν είναι η απομόνωση
του τελευταίου από τη Ρωσική Γη, αλλά όπως δηλώθηκε*, το κατάλληλο
παζάρεμα ώστε μία επίσκεψη του πάπα στη Ρωσία να είναι ουσιαστική! Επί
πλέον η σχέση του Ρωσικού πατριαρχείου με τις μυστικές υπηρεσίες των
σοβιετικών, και τους κληρονόμους των (FSB
και Μαφία) δημιουργεί αφορμές σκανδαλισμού και απομάκρυνσης των ασθενών
στην πίστη Χριστιανών από την Εκκλησία. Η παρουσία τους στα
Οικουμενιστικά και Πανθρησκειακά συνέδρια έχει πλέον γίνει έντονα
αισθητή. Ας προσέξουν στα λεγόμενα των στάρετς και οι Έλληνες
Ορθόδοξοι...
* Επίσκοπος Ιλαρίων Alfeyev: "...Και οι δυο πλευρές συνεργάζονται και προετοιμάζονται για μια «ιστορική συνάντηση» μεταξύ
του Πάπα (Ρώμης) και του Πατριάρχη της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η
συνάντηση δεν έχει συμβεί ακόμη «όχι επειδή το αρνηθήκαμε, αλλά επειδή
θέλουμε να αλλάξει πράγματα, και όχι απλά να είναι ένα γεγονός
πρωτοκόλλου», είπε ο αντιπρόσωπος του Πατριαρχείου Μόσχας. ("Η Ορθόδοξη Εκκλησία θα πρέπει να σκεφτεί μια τακτική συμμαχία με τους Καθολικούς" - interfax 21-2-2006)
Για να συνδεθούμε με την Ιστορία, μέσα από μια κριτική, από πνευματική
άποψη, θεώρησή της, και να δούμε πως αξιολογείται το πρόβλημα του
Οικουμενισμού, συνιστάμε ιδιαίτερα το κείμενο από τον π. Λάμπρο Φωτόπουλο: Ένας αιώνας Οικουμενισμού («Παρακαταθήκη» τ.40), διότι αποτελεί νοηματικό συμπλήρωμα στα προηγούμενα.
O Άγιος Σεραφείμ του Σαρώφ
Ντιβέγεβο
(άνω και κάτω φωτογραφία)
(«Παρακαταθήκη» τ.40)
περιέχει και το προηγηθέν κείμενο με τις σχετικές προφητείες
(αρχείο pdf, 2.6MB)
Είναι για γέλια και για κλάματα το
πως πλέον ψάχνουν να βρουν προφάσεις για να εξυπηρετήσουν ανορθόδοξα
συμφέροντα οι εκκλησιαστικοί ταγοί, όπως ο παραπάνω επίσκοπος που βρήκε
"όρο" για να στηριχθεί το αλυσιβερίσι με τους παπικούς: τακτική λέει όχι δογματική συμμαχία! Στο τέλος όμως γιατί και με τον "έξω από εδώ" να μην γίνουν συνεταίροι οι εξυπνάκηδες αυτοί;
Ας κοιτάξουμε
ένα απόσπασμα από κείμενο του μακαρίτη πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρου
Ζ, και να παρατηρήσουμε πόσο μπορεί να πελαγώσει ακόμη και ένα τόσο
πνευματικό, κατά τα άλλα άτομο, όταν προσπαθεί να στηρίξει τις απλές
έστω διαβουλεύσεις που γίνονται μέσα στην Οικουμενιστική κίνηση:
"Ο
Οικουμενισμός, όμως στις μέρες μας χρησιμοποιείται και με κάποια
διαφοροποιημένη έννοια, η οποία εκφράζει την παγκόσμια συγχώνευση των
διαφόρων θρησκειών, χριστιανικών και μη, σε μία παγκόσμια θρησκεία.
Ο Οικουμενισμός αυτός, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας σύγχρονος συγκρητισμός, απορρίπτεται ανεπιφύλακτα, κυριολεκτικά και χωρίς συζητήσεις από την Ορθόδοξο Εκκλησία"**
Προσέξτε τι λέει: απορρίπτεται "χωρίς συζητήσεις". Τότε γιατί συνεχίζονται οι συζητήσεις;!... Και γιατί γίναμε μόνιμοι θαμώνες του θρησκευτικού τερατουργήματος του WCC αν δεν είμαστε της συγκρητιστικής γραμμής; Αν μάλιστα είμαστε αμετακίνητοι στα θέματα της πίστεως;... Δεν αποτελεί αυτό τραγική προσπάθεια δικαιολογίας των αδικαιολογήτων;
Προσέξτε τι λέει: απορρίπτεται "χωρίς συζητήσεις". Τότε γιατί συνεχίζονται οι συζητήσεις;!... Και γιατί γίναμε μόνιμοι θαμώνες του θρησκευτικού τερατουργήματος του WCC αν δεν είμαστε της συγκρητιστικής γραμμής; Αν μάλιστα είμαστε αμετακίνητοι στα θέματα της πίστεως;... Δεν αποτελεί αυτό τραγική προσπάθεια δικαιολογίας των αδικαιολογήτων;
Το συγκεκριμένο άρθρο έχει και άλλα αξιοπρόσεκτα σημεία, όπως όταν λέγει ότι:
"Η Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού επιδιώκει και θέλει τον "επί ίσοις όροις" διάλογο με τις ετερόδοξες Εκκλησίες και χριστιανικές Ομολογίες.
Θέλει τον διάλογο εκείνον, που θα είναι βασισμένος επάνω στο φόβο του
Θεού και την ομολογία της μιας θείας Αλήθειας που απεκάλυψε στον κόσμο ο
ενσαρκωμένος Λόγος και Υιός του Θεού Πατρός, ο Κύριος μας Ιησούς
Χριστός. Επιδιώκει διάλογο που αποβλέπει στην αγάπη
του ανθρώπου και που θα ενώνει τους πάντας κάτω από την Μία, Αγία,
Καθολική και Αποστολική Εκκλησία σαν ένα σώμα, το μυστικό Σώμα του
Χριστού".
Κατ' αρχήν ο λόγος του Χριστού είναι παντοδύναμος και μένει αιώνια. Όχι ο διάλογος...
Δεν φτάνει που
επιμένουμε σε ατέρμονα διάλογο, εφ' όσον οι διαβουλεύσεις για
περιμάντρωμα όλων των "Χριστιανικών ομολογιών" μπήκαν στην τελική τους
ευθεία αμέσως μετά το Β΄ Παγκ. Πόλεμο (1948, 1η Συνέλευση του WCC στο
Άμστερνταμ). Αγωνιζόμαστε αφού έχουμε αρνηθεί τη διαφύλαξη της
Αλήθειας που μόνο εμείς οι Ορθόδοξοι σαν κληρονομιά κατέχουμε, να
είμαστε στο διάλογο "επί ίσοις όροις"!
Πράγμα που και αυτό ευθύς εξ αρχής δεν επιτυγχάνεται, διότι οι ομάδες αυτές των ετεροδόξων είναι αριθμητικά πολύ περισσότερες από τις ομάδες των Ορθοδόξων (συνολικά το WCC
λέει ότι 348 "εκκλησίες" συμμετείχαν στην 9η Συνέλευση της Βραζιλίας
το 2002), παρόλο που αριθμούν οι περισσότερες λιγότερα μέλη, και
ακριβώς πάνε στις ψηφοφορίες "επί ίσοις όροις", και εμείς καυχώμαστε που το δεχτήκαμε!
Επίσης μιλάει, για την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, στην οποία θα ενωθούν όλοι. Αυτό όμως είναι δυνατόν να γίνει με υποχωρήσεις των άλλων από τις δογματικές θέσεις των "ομολογιών" τους και μόνο.
Συνεπώς ή δεν είμαστε
ειλικρινείς και προσπαθούμε να αλλάξουμε τους άλλους μόνο, χωρίς να
αποκαλύπτουμε ότι εμείς δεν μπορούμε και δεν θέλουμε να αλλάξουμε, ή
| |
Σκοπεύομε να
συνδιαλλαγούμε σε θέματα πίστεως αμετακίνητα όχι μόνο από ανθρώπους
αλλά και από αγγέλους, οπότε αυτό σημαίνει αλλοίωση της Ορθοδοξίας
χάριν της προσέγγισης με τις ομάδες αυτές, δηλαδή ξεκάθαρη αποστασία.
|
Σε
όλες τις περιπτώσεις είμαστε ηττημένοι, διότι αν και είμαστε οι
πνευματικά ισχυροί παζαρεύομε τη θέση μας, σαν να μην αξίζουμε τίποτα!
Και φθειρόμαστε από τις επαφές αυτές, που γίνονται όχι με μεμονωμένα
πρόσωπα, αλλά με πνευματικά σταθεροποιημένες στην πλάνη τους ομάδες (κατά την επιεικέστερη έκφραση).
Τι άλλο, εκτός από φθορά, θα μπορούσε να συμβεί, όταν οι ομάδες αυτές
έχουν ξεκινήσει την ύπαρξή τους, και συνεχίζουν να τη στηρίζουν πάνω
στο δόγμα της αυθαιρεσίας;
Αυθαίρετα, όταν του κάπνισε κάποιου έφτιαξε "ομολογία", αυτή που εμείς πρέπει συμμετέχοντας "επί ίσοις όροις" να αναγνωρίζουμε σαν εκκλησία. Αυθαίρετα
με ότι δογματικές αρχές ήθελε την προσδιόρισε, αυθαίρετα μπορεί να
προσθέτει και να αφαιρεί πάνω στις αρχές αυτές, χωρίς να δίνει λόγο σε
κανένα. Ο εκκλησιαστικός ηγέτης στις περισσότερες ομάδες είναι
υπόλογος μόνο στον εαυτό του, ενώ και όταν λογοδοτεί σε άλλους το κάνει
σαν να αποτελούν όλοι μαζί εμπορική εταιρεία. Ούτε δημοκρατικό - συνοδικό πολίτευμα υπάρχει, για να ελέγχει την πορεία της εκκλησίας αυτής μέσα από ακλόνητες αρχές. Μάλλον οι πιστοί αντιμετωπίζονται σαν πελάτες που πρέπει να κολακεύονται για να μην απομακρυνθούν. Έτσι και τα πάθη των ανθρώπων δικαιολογούνται από αυτές τις "εκκλησίες - εταιρίες", και η όλη θεραπευτική για τις ψυχές αγωγή του Χριστιανισμού αντικαθίσταται από υποκριτικές τελετές χωρίς νόημα. Ούτε
σοβαρότητα στην αυτοαποκαλούμενη Χριστιανική εκκλησία ή ομολογία
υπάρχει, και προφανώς κανένα σοβαρό κράτος στον κόσμο δεν μπορεί να την
υιοθετήσει σαν επίσημη εκκλησία του!
Η
Εκκλησία όμως που ίδρυσε ο Κύριος Ιησούς Χριστός, και παρέλαβαν οι
Απόστολοι, και συνεχίζει να διατηρείται ανόθευτη μέχρι σήμερα μόνο στην Ορθοδοξία,
δεν έγινε από ανθρώπινη προσπάθεια όπως αυτές της Δύσης, και δεν
μπορούμε επομένως να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε εμείς με διαλόγους
κάτι από Αυτήν.
Αν θέλουμε να
αλλάξουμε τους άλλους, πρέπει να τους καλέσουμε από την αρχή να
αποδεχθούν τη Θεόπνευστη δομή της Εκκλησίας μας, και όχι να πάμε για
διάλυση οι Ορθόδοξοι, επειδή ο Σατανάς έχει φιλτράρει το πνεύμα του
κόσμου τούτου με το ψυχοπαραλυτικό φάρμακο της διατυμπανιζόμενης ψευτο-ειρήνης, ψευτο-αγάπης και ψευτο-ασφάλειας,
και οι ηγέτες αποχαυνωμένοι από αυτό παίζουν το παιγνίδι του, που
είναι καταστροφικό για τις ψυχές, πρώτα απ' όλα τις δικές τους!
Όσοι από τους εκκλησιαστικούς ηγέτες έχουν ασκητική παιδεία, γνωρίζουν τι είναι κενοδοξία,
και φοβούνται να παρακολουθήσουν τους κοσμικούς ηγέτες στην πλάνη
τους, διότι η ποιμαντική τους ευθύνη είναι τεράστια. Ας ευχηθούμε ο
Θεός να δίνει σωστούς ηγέτες στην Εκκλησία Του.
** Λόγος στο 12ο Διεθνές Συνέδριο "Άνθρωποι και Θρησκείες", "Οικουμενισμός", 31η Αυγούστου 1998.
Διαβάστε από αυτό το site, όλο το άρθρο, του πατριάρχη.
Και κοσμικοί αναλυτές υποστηρίζουν, όπως ο καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Μπάρι Φράνκο Κασάνο, με τα δικά τους κριτήρια, (όπου οι θρησκείες και οι πολιτισμοί των χωρών έχουν γι' αυτούς διαφορές, απροσδιόριστης βέβαια αξίας),
ότι ο Οικουμενισμός της Παγκοσμιοποίησης σαν θεωρητικό μοντέλο
καταβρόχθισης των πάντων και ομογενοποίησής των δεν στέκει. Και όπως
γράφεται στο γαλλικό περιοδικό «Makss» βγαίνει το συμπέρασμα: "Mε άλλα
λόγια, ο μόνος δυνατός και αποδεκτός Οικουμενισμός δεν είναι αυτός που κηρύσσει την πλανητική ομογενοποίηση αλλά
αυτός που εργάζεται διαρκώς στα περιθώρια και στα σύνορα των
πολιτισμών για να διατηρεί ανοιχτούς τους δρόμους της μεταξύ των
επικοινωνίας..." (Προσέξτε μιλάει μόνο για περιθωριακή προσπάθεια,
δηλ. σε επίπεδο ενδιαφερομένων ατόμων, όχι ολόκληρων κρατών ή
Εκκλησιών, οπότε δεν παραβιάζεται και η ελεύθερη βούληση των ατόμων).
Και παρατηρεί:
"...Παντού και πάντοτε η Δύση θέλει επομένως να εμφανίζεται ως η μόνη
θεραπεία. Ο πολιτισμός της, τα προϊόντα της, και οι γνώσεις της,
προτείνονται ως η πανάκεια για να βγει ο υπόλοιπος πλανήτης από την
κόλαση της πριν τα νεωτεριστικά χρόνια εποχής"!
Επομένως
το τερατούργημα του Οικουμενισμού ακόμη και μεταξύ των κοσμικών
ανθρώπων της Δύσης, αμφισβητείται σαν βλαβερό και υπερήφανο επινόημα. Οι
Ορθόδοξοι εκκλησιαστικοί ηγέτες δεν πρέπει πολύ περισσότερο να
αντιτίθενται σ' αυτό;
Ο Οικουμενισμός αντί να επικρατήσει σαν πνεύμα αδελφοσύνης εκεί που χρειαζόταν,
δηλ. στην εξαπλωμένη σ' όλο τον κόσμο Ορθοδοξία, άρχισε να
εφαρμόζεται από την πνευματικά υπανάπτυκτη Δύση, πάνω στον χαραγμένο
από γήινες σκοπιμότητες δρόμο προς την γενική πολτοποίηση των αξιών και
των θρησκειών.
Θα περιμέναμε,
σαν Ορθόδοξοι, ανοικτό κοντράρισμα με τον Οικουμενισμό από τη μεριά
της μέχρι πρότινος μαρτυρικής Ορθόδοξης Ρωσίας, αλλά φαίνεται ότι
δυστυχώς η εκεί επίσημη Εκκλησία έχει μπει στην γραμμή υποτέλειας των
θελημάτων των κοσμικών συμφερόντων. Αν είναι όντως έτσι, τότε θα
επαληθευθεί δυστυχώς η προφητεία του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ, που προέβλεψε την μετά τη στρατιωτική θητεία της Ρωσίας (κομμουνισμό) πλήρη εκκοσμίκευση των εκκλησιαστικών αρχόντων, και μάλιστα προείδε, αυτό είναι το φοβερότερο, την τρομακτική τιμωρία τους στην Αιωνιότητα...
Για
τον λόγο αυτό ο μεγάλος στάρετς είπε ότι θα επανεμφανισθεί, θα πάει
στο Ντιβέγιεβο, το γυναικείο Μοναστήρι που ο ίδιος ίδρυσε και το είχαν
κλείσει οι κομμουνιστές, πράγμα που ήδη έγινε το 1991. Εκεί τον
υποδέχθηκε η τελευταία επιζώσα μοναχή με τη λαμπάδα που είχε ο ίδιος
δώσει για τον σκοπό αυτό όταν διαβιούσε επί της γης, και από εκεί με
φοβερά θαύματα καλεί τον κόσμο σε αληθινή πίστη και μετάνοια...
Ένα στοιχείο
που παρασύρει μάλλον εύκολα τους λαούς, ακόμη και τους Ορθοδόξους όπως
τους Σλαβικούς, μια και αναφερόμαστε στη διδασκαλία των Ρώσων στάρετς,
είναι ότι συνήθως δεν δίνουν την προτεραιότητα που πρέπει στα
θέματα της πίστεως, σε σχέση με άλλα, όπως τα εθνικά ή μάλλον
εθνικιστικά θέματα. Διότι τα γνήσια πατριωτικά θέματα, όταν η πατρίδα
κινδυνεύει, καλύπτονται υπό την πνευματική σκέπη της αρετής της
φιλοπατρίας. Το να επιδιώκουμε όμως τα νομιζόμενα εθνικά οφέλη, σε
βάρος κάθε πνευματικής αξίας ή να ανακατεύουμε τις διαμετρικά αντίθετα
πνευματικές δυνάμεις ενός έθνους για να προκύψει δήθεν ένα ισχυρό
έθνος κατ' αυτό τον τρόπο, είναι ουτοπία. Το καλό, και η χάρη του Θεού εγκαταλείπει κάθε βρώμικο πνευματικά σχηματισμό.
Είδαμε πόσο "ισχυρή"
είχε κάνει την Γιουγκοσλαβία ο Τίτο... Κατά τα μάτια του κόσμου έτσι
ήταν, αλλά στην πρώτη ευκαιρία οι πρώην συμπολίτες τράβηξαν ο καθένας
τον δρόμο του. Διότι φάνηκε ότι δεν υπήρχε κάτι κοινό πνευματικό που να
τους ένωνε, αντίθετα η κρατική ισχύς τότε, μάλλον τους αποκοίμισε πνευματικά.
Σύμφωνα με τις στατιστικές οι δηλώνοντες πιστοί στα πρώην Ορθόδοξα
κατά 70% μέρη της Γιουγκοσλαβίας έφτασαν πριν τους τελευταίους πολέμους
στην περιοχή να αριθμούν μόλις το 7%!
Το χειρότερο ήταν
ότι αρκετοί εκκλησιαστικοί ηγέτες τους, παρ' ότι Ορθόδοξοι, είχαν
εντελώς υποβαθμίσει την αξία της Ορθόδοξης πίστης, συνεπαρμένοι ίσως
από την κομμουνιστική προπαγάνδα, και θεωρώντας σαν πρώτη την κοσμική δύναμη του κράτους των. Ο γέροντας Παΐσιος είχε κατακρίνει έντονα την εθνικιστική αυτή νοοτροπία, η οποία έφτανε ξεκάθαρα μέχρι και σε βλέψεις εναντίον του Ορθόδοξου και φιλικού σ' αυτούς Ελληνικού λαού και κράτους:
«Αυτοί (οι Σέρβοι) θέλανε να μας πάρουνε τη Μακεδονία
μας και, πριν δέκα περίπου χρόνια, κάποιοι επίσκοποί τους που ήλθαν
εδώ, μου είπαν πώς η Μακεδονία είναι δικιά τους και ότι πρέπει να την
πάρουνε.
Εγώ τότε τους κοίταξα άγρια και τους είπα πώς αυτό δεν είναι σωστό και ότι είναι άδικο. Εκεί (στη Βοσνία) εφαρμόζονται τώρα οι πνευματικοί νόμοι...» (Ομιλία σε άτομα του συλλόγου φίλων του Αγίου Όρους από Καβάλα, Ν. Ζουρνατζόγλου, «Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης» Θεσσαλονίκη 2003, σελ. 277).
Αξιοσημείωτη
είναι και η σύγχρονη προσπάθεια στη Ρωσία από τον πρόεδρο Πούτιν για την
υλική ευημερία του κράτους και την απόκτηση ισχύος, με στήριξη όμως
στις πιο ετερόκλητες δυνάμεις του έθνους, τις οποίες νομίζει ότι θα
ενώσει! Η χαρακτηριστική φωτογραφία του προέδρου Πούτιν με τα
σφυροδρέπανα, μασονικά αστέρια, αυτοκρατορικά σύμβολα κλπ, μιλάει από
μόνη της.
Συμπερασματικά, η γνώμη μας είναι:
Ας αγωνιζόμαστε, διότι οι άσχημες μέρες ήρθαν,
δίνοντας προτεραιότητα όχι στα φθαρτά γήινα οφέλη, αλλά στις αιώνιες
αξίες που αναπαύουν από αυτή τη ζωή την ψυχή κάθε ανθρώπου, και οδηγούν
στην αληθινή αγάπη μεταξύ των λαών. Όταν πριν από όλα θέλουμε να
εφαρμοσθούν οι εντολές του Θεού στη Γη, τότε αυτά που δεν επιτυγχάνουν
οι άλλοι με τις ισχυρές υλικές τους δυνάμεις, θα τα κατορθώσουμε εύκολα
με την ευλογία του Θεού.
Έτσι αυτοί που λατρεύουν την υλική ισχύ, και όχι τον Δημιουργό, επιστρατεύουν στρατούς, υπερόπλα, ψυχολογικές πιέσεις με τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης κλπ, αλλά δεν θα υπερισχύσουν:
"Ούτοι
εν άρμασι και ούτοι εν ίπποις, ημείς δε εν ονόματι Κυρίου Θεού ημών
μεγαλυνθησόμεθα. Αυτοί συνεποδίσθησαν και έπεσαν· ημείς δε ανέστημεν
και ανωρθώθημεν". (ψαλμός 19ος)
Μόνο στην
εποχή του Αντιχρίστου, θα επιτρέψει ο Θεός να φανεί ότι αυτό που
σκεπτόντουσαν σαν τέλειο σύστημα διοίκησης πάνω στη Γη, οι άθεοι, οι
αιρετικοί και λοιποί εχθροί της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού,
πραγματοποιημένο τότε, δεν ήταν παρά μια πλανεμένη φαντασία που τους
πρόβαλε στο μυαλό ο Σατανάς, και τίποτε άλλο.
Για το λόγο
αυτό ας προετοιμαζόμαστε πνευματικά για τα γεγονότα του 3ου Παγκοσμίου
Πολέμου, και τη μετέπειτα κατάσταση, που θα επαναφέρει στο προσκήνιο
την Βυζαντινή ευσέβεια, και μάλιστα θα βοηθηθούν και όλοι οι άλλοι
Ορθόδοξοι λαοί, από αυτό. Ό Άγιος Ανδρέας ο δια Χριστόν Σαλός προλέγει,
για παράδειγμα, ότι ο τότε ευσεβής βασιλιάς της Κωνσταντινούπολης θα
ημερώσει τα ξανθά γένη (Ρωσία κλπ).
Μέχρι τότε, να
μην απατάται κανείς από τα ψευδοσχήματα της Πανθρησκευτικού τύπου
ευσεβείας, ιδιαίτερα των πολιτικών αρχηγών των ημερών μας, ξένων και
ντόπιων. Η ιστορία, που απομένει, θα τους θυμάται σαν υποδείγματα προς
αποφυγήν...
O Ρώσος πρόεδρος Πούτιν, αριστερά, στο Πρωτάτο, σιδερόφρακτο λόγω επισκευών, στις Καρυές του Αγίου Όρους.
+ + +
Η Δαρβινική θεωρία που θεοποιεί την τύχη γίνεται δεκτή και από Ορθοδόξους, μάλιστα Αρχιερείς;
Έτσι έγραψε η "Ελευθεροτυπία" στις 1-6-2009 και παραθέτομε αντίγραφο απάντησης στις απόψεις του σεβ. Ιωάννου Ζηζιούλα
Δεν είναι αυτό ένα ακόμη κακό αποτέλεσμα του διαρκούς συναγελασμού Ορθοδόξων αρχιερέων με κακοδόξους;
Διότι το Βατικανό δέχθηκε επίσημα την θεωρία της Εξελίξεως, και μάλιστα ψάχνει για εξωγήϊνους!
+ + +
γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης:
Σύμβολα του WCC:
Δηλ. Δημιουργία και ο σταυρός.
Υπεράσπιση της Ορθοδοξίας
O θυμός
χρειάζεται όταν πρόκειται να υπερασπιστούμε την πίστη μας, και όχι τον
εαυτό μας. Πρέπει να θυμώνουμε, όταν βλέπουμε ότι πολεμείται η πίστη
μας. Αν κατηγορήσουν έμενα έχω υποχρέωση να το δεχτώ. Αλλά για την Ορθοδοξία χρειάζεται θυμός.
Πρεσβυτέρου Διονυσίου Δ. Τάτση
"Αθωνικόν ημερολόγιον" Έκδοσις Β΄. Αθήναι 1988
Στην Μνήμη της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Αικατερίνης
παρακαλούμε τον Θεό δι' αυτής (στα Στιχηρά του Εσπερινού):
«...δεήσεσι ταύτης ρύσαι ημάς ο Θεός εκ των αιρέσεων».
+ + +
Από αυτούς που προωθούν την Παγκόσμια Θρησκεία είναι και ο πρίγκιπας Κάρολος της Αγγλίας με την κίνησή του "Respect":
+ + +
Και ο
βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας, αν και χρηματοδοτεί τους
αιματοβαμμένους πολέμους του Ισλάμ, ψάχνει από χρόνια ένα τρόπο να
ενώσει τις μεγαλύτερες θρησκείες του κόσμου!
Η μεγάλη Λαύρα του Κιέβου
(άνω και κάτω φωτογραφία)
Πόσο τιμά το WCC τους Ορθοδόξους:
Στη λίστα των «εκκλησιών» της Ευρώπης πρώτη είναι η:
"Action of Churches Together in Scotland" (τι είναι άραγε τούτο το πράγμα;)...
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο (Ecumenical Patriarchate of Constantinople) κατατάσσεται μετά το: "Οικουμενικό Συμβούλιο της Δανίας" (;) (Ecumenical Council of Denmark) και προ της "Εσθονικής Ευαγγελικής Λουθηρανικής Εκκλησίας" (Estonian Evangelical Loutheran Church)!!!
Διαβάστε το άρθρο:
Σύμβολα του WCC:
Το σήμα του WCC (παγκ. συμβουλίου "εκκλησιών") στο site του.
Ο σταυρός όλο και αλλάζει μορφή, έχοντας στην πραγματικότητα
εξαφανισθεί. "Θεέ με το έλεός σου μετασχημάτισε τον κόσμο", λέει από
κάτω το σήμα.
Το κόκκινο χέρι ποιανού Θεού είναι;
Εμείς ξέρομε ότι το έλεος έρχεται άνωθεν, δηλ. συμβολικά από τον Ουρανό, όχι από τα καταχθόνια!!
Για όποιον νομίζει ότι υπερβάλουμε, δείχνομε και το παρακάτω λογότυπο:
Η επεξήγηση είναι συνημμένη στην εικόνα του λογοτύπου στο αρχείο παρουσίασης της 9ης Συνέλευσης:
9th_assembly_english.ppt
Δεν κάναμε λάθος πρόκειται για:
"Το χέρι του θεού"!!
Κατακόκκινο για να συμβολίζει το αιμοβόρο και αιμοσταγές αυτού του "θεού"!
Δηλ. δηλώνεται ακόμη και συμβολικά, είτε το αντιλαμβάνονται ή όχι, η πλήρης απομάκρυνσή τους από τον Αληθινό Θεό!
Και δίπλα, το πιο πάνω αρχείο, παραθέτει την επεξήγηση του πράσινου φύλλου στο λογότυπο:
Δηλ. Δημιουργία και ο σταυρός.
Στα επιστημονικά και λοιπά κουλτουριάρικα συνέδρια, όλα αυτά μπορεί να είναι παραδεκτά. Στο θρησκευτικό όμιλο όμως του WCC, που διεκδικεί την ένωση των εκκλησιών υπό τη σκέπη του, το
να ξεκινάμε με σταυρό και να φτάνουμε σε φυλλαράκια δεν είναι μια
ακόμη απόδειξη αστάθειας πλεύσης, και δεν κρούει τον κώδωνα κινδύνου
στους συμμετέχοντας Ορθοδόξους;
WCC
Ο Ρώσος πρόεδρος Πούτιν:
Σοβιετικό σφυροδρέπανο, πεντάκτινα μασονικά αστέρια πάνω στους στρατιωτικούς, και έδρανο με τον αυτοκρατορικό αετό. Όλοι "ενωμένοι"!;;
Δεν μπορούν να κρατήσουν για πολύ αυτά τα υποκριτικά.
Έτσι δεν θεραπεύονται τα πάθη των αντιπάλων ομάδων μέσα στο κράτος. Η θεραπεία είναι επίπονη υπόθεση για αυτούς που έχουν τη δύναμη να την κάνουν: τους αγωνιζομένους στη γη Αγίους!
Ο Πούτιν
όμως είναι πολιτικός, και είναι προς τιμήν του ότι αναχαίτισε, μετά
την άνοδό του στην εξουσία, την ανεξέλεγκτη οικονομική πορεία της
Ρωσίας προς την καταστροφή. Επίσης είναι προς τιμήν του ότι αντί
σατανικού χαιρετισμού, κάνει το σταυρό του.
Είδηση του flash 28/8/2005:
O Πούτιν στο Άγιον Όρος "Το
προσκύνημα στο Άγιον Όρος, το οποίο αναβλήθηκε δύο φορές, θα
επιχειρήσει την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντιμίρ
Πούτιν...
...Η επίσκεψη ματαιώθηκε πέρυσι λόγω των τραγικών γεγονότων στο Μπεσλάν, ενώ και παλαιότερα είχε καταστεί αδύνατη λόγω καιρικών συνθηκών".
...Η επίσκεψη ματαιώθηκε πέρυσι λόγω των τραγικών γεγονότων στο Μπεσλάν, ενώ και παλαιότερα είχε καταστεί αδύνατη λόγω καιρικών συνθηκών".
Τελικά η επίσκεψη
έγινε, αλλά η πρωτοφανής διπλή αδυναμία στην πραγμάτωσή της, θα πρέπει
να άφησε κάποια ερωτηματικά στον Ρώσο πρόεδρο.
Τόσοι επίσημοι επισκέπτονται το Άγιον Όρος χωρίς να εμποδισθούν, αν και δεν είναι αξιότεροι του Ορθοδόξου Ρώσου προέδρου.
Ίσως
να ήταν μία προειδοποίηση, από αγάπη, από την Έφορο του Αγίου Όρους
Θεοτόκο, για καλό του, μια που η Παναγία και οι Άγιοι μπορούν να
γνωρίσουν τους λογισμούς μας...
Επίσης παρά τη θρησκευτική κρίση, ας μην βιάζεται κανείς να απομακρυνθεί από την Εκκλησία.
Η διαίρεση είναι στόχος του πονηρού.
Εξ άλλου η Εκκλησία δεν είναι κτήμα κάποιων θνητών ανθρώπων, αλλά του
ίδιου του Θεού. Ας ενισχύει με την υποστήριξή του τους ευσεβείς
αρχιερείς, ιερείς και όσους πιστούς γνωρίζει, και ας μην φοβάται:
Ο Κύριος υποσχέθηκε στην Εκκλησία του ότι οι Πύλες του Άδου, της ασεβείας και των αιρετικών, δεν θα την καταλάβουν, δηλ. πάντα θα υπάρχουν έστω και λίγοι ευσεβείς σ' αυτήν μέχρι της Συντελείας. Θα πρέπει να τονισθεί εδώ ότι τα δογματικά θέματα είναι το πρώτο σκέλος της Ορθοδόξου Πίστεως, το οποίο οι Χριστιανοί οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν. Αυτά είναι οι οδοδείκτες που δεν μας αφήνουν να χαθούμε στην πνευματική μας πορεία προς τον Ουρανό. Υπάρχει όμως και η ηθική διδασκαλία της Εκκλησίας, της οποίας επίσης επιβάλλεται η τήρησή της. Αν δεν την τηρήσουμε θα πέσουμε σε βασανιστικά πάθη, και στους τρεις γίγαντες της κακίας κατά τους Πατέρες: Ραθυμία, Λήθη, Άγνοια. Προχωρώντας με ραθυμία πέφτομε στη λήθη, δηλ. αρχίζομε να λησμονάμε και αυτά τα λίγα πνευματικά που ξέραμε, και στο τέλος φθάνουμε σε πλήρη άγνοια, οπότε γινόμαστε παίγνιο των παθών μας και των δαιμόνων, ενώ συγχρόνως είμαστε ακράδαντα πεπεισμένοι ότι δεν φταίμε εμείς! Πρέπει να προσέξουμε ώστε να μην ασχολούμαστε μόνο με την τήρηση του ενός σκέλους, αλλά και των δύο. Η παραδομένη από τους αγίους Αποστόλους και λοιπούς πατέρες διδασκαλία της θεοσέβειας, και λειτουργική και λοιπή τυπική τάξη, δηλ. η Μυστηριακή κυρίως ζωή μέσα στο οχυρό της Ανόθευτης Ορθοδόξου Εκκλησίας, είναι το θεμέλιο της Χριστιανικής ζωής και κάθε πνευματικής επιτυχίας. Ας μην μένει ανεκμετάλλευτη η αστείρευτη πνευματική και φωτιστική γνώση που μας έρχεται μέσω των Γραφών και των διδαχών των Αγίων, την οποία μαζί με την παράδοση έχομε κερδίσει σαν πολύτιμη κληρονομιά οι Ορθόδοξοι. Και πλέον μπορούμε μέσα στη ζωή να κινούμαστε πολύ πιο άνετα από τους απίστους, και να αντιμετωπίζουμε το μέλλον σαν μια απλή επέκταση του παρελθόντος - παρόντος, ειδικά όταν κατευθυνόμαστε από ευσεβή πνευματικό πατέρα, και όταν γνωρίζουμε τις Ορθόδοξες προφητείες.
Έξω η Παναίρεση του Οικουμενισμού από τα σχολεία αναγράφεται σε πλακάτ της εκδήλωσης διαμαρτυρίας για τα νέα θρησκευτικά. (Κυρ. 4 Μαρτίου 2018).
Και: Οι Έλληνες Ορθόδοξοι απαιτούν Ορθόδοξα βιβλία!
Κοιτάξτε τα σημάδια των καιρών,
όχι από τους αστρολόγους, αλλά από τις Προφητείες της Ορθοδόξου
Εκκλησίας, και συγκρίνετέ τα με την πραγματικότητα. Διαβάστε το
Ευαγγέλιο, την Αποκάλυψη, τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, τον γέροντα Παΐσιο
τον Αγιορείτη κλπ, και θα δείτε ότι έρχεται ο Μεγάλος (3ος Παγκόσμιος
ή Γενικός) Πόλεμος... Μάθετε ότι προηγείται ο πόλεμος αυτός από την
εμφάνιση του τελικού Αντιχρίστου, και γενικά μάθετε τη σειρά των γεγονότων.
Όλα θα γίνουν ξαφνικά. Και μετά τα πράγματα θα αλλάξουν ριζικά. Οι δυνάμεις του σκότους θα περιοριστούν πάλι, και ο κόσμος θα κυβερνάται θρησκευτικά και πολιτικά από συνετούς και θεοφοβούμενους ανθρώπους... Γι' αυτό ας εργασθούμε για την επερχόμενη αναγέννηση του κόσμου που θα γίνει με την θαυμαστή επικράτηση της Ορθοδοξίας, κατάσταση που περιγράφεται από τις Ορθόδοξες προφητείες, την οποία θα δώσει ο Θεός! Μέχρι τότε να κρατάμε την Πίστη, και να ευχόμαστε υπέρ του φωτισμού των ηγετών της Εκκλησίας, τωρινών και μελλοντικών. Σημείωση: Σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί γνωρίζομε ότι οι άνθρωποι κάνουν σφάλματα, και ότι όλοι, όσο και να έφταιξαν, μπορούν να αλλάξουν εφ' όσον ακόμη ζουν, και όχι μόνο να σωθούν, αλλά και να αγιάσουν. Γι' αυτό οι παρατηρήσεις μας αφορούν τις καταστάσεις και όχι τα πρόσωπα, τα οποία εντελώς περιστασιακά, χωρίς επικέντρωση της κρίσεως πάνω τους, ενίοτε αναφέρονται. Σε pdf μορφή, κατάλληλο για εκτύπωση, μπορείτε να λάβετε το αρχείο, που περιέχει τα εδώ αναφερόμενα. | ||
Ένας αιώνας Οικουμενισμού («Παρακαταθήκη» τ.40)
εμπλουτισμένο με τις σχετικές προφητείες (αρχείο pdf, 2.6 MB)
----------
Οικουμενισμός (Ι. Μονή Παρακλήτου)
αρχείο pdf, (230ΚB)
----------
Αυτό και το προηγούμενο άρθρο είναι πολύ κατατοπιστικά,
για να πάρετε μια καλή ιδέα για τον Οικουμενισμό. Εδώ θα μάθετε πως εφαρμόζεται η πλύση εγκεφάλου!!
ή διαβάστε μόνο το απόσπασμα: πλύση εγκεφάλου
----------
Η "θεολογία" της ισοπέδωσης σε pdf (ή αρχείο doc) Καινοφανείς θεολογικές απόψεις ενόψει των Διαλόγων, γέροντος Γεωργίου Καψάνη (+Πεντηκοστή 2014). Με προφητική αναφορά: Φαίνεται
ότι κάποιοι θεολόγοι εργάζονται για να δημιουργήσουν τις θεολογικές
γραμμές, στις οποίες θα ήθελαν να ωθήσουν τις συνοδικές διαδικασίες των
Ιεραρχιών των Αγιωτάτων Ορθοδόξων Εκκλησιών ή ενδεχομένως και μιας
μελλούσης Πανορθοδόξου συνόδου!... Με
την ψιλή αποδοχή των Συνόδων - χωρίς δηλαδή το δογματικό τους
περιεχόμενο - οικοδομούμε μία επίπλαστη ενότητα, άγνωστη στην ιστορία
της Εκκλησίας!
- - - - - - - - - -
1998: Η Συνοδική Απόφαση της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Γεωργίας για τις Συμφωνίες του Σαμπεζύ και του Μπάλαμαντ, την Θεωρία των Κλάδων κλπ. που επηρεάζει από τότε τις αποφάσεις της πολύ θετικά.
- - - - - - - - - -
Η "Εκκλησία" της Αγγλίας, λέει είδηση (10-7-2017), ψηφίζει να αποδεχθεί τα διαφυλικά (μη άνδρες ή γυναίκες) άτομα. Κορυφαίος "επίσκοπος" λέει ότι οι LGBT δεν είναι αμαρτία!
Και εμείς θα κάνομε μαζί τους διάλογο..."Θεολογικό"!!!
Αποτέλεσμα της κατρακύλας στο Η.Β. είναι, σύμφωνα με είδηση (Μάϊος 2017), ότι σε κάθε άθεο που προσέρχεται στην "πίστη" αντιστοιχούν 26 πιστοί που την εγκαταλείπουν... Το Λονδίνο ονομάζεται πλέον Λονδονιστάν (Londonistan)
με 423 τζαμιά και 100 Ισλαμικά δικαστήρια της Σαρίας να λειτουργούν σ'
αυτό παρά την ισότητα που προβλέπει ο Αγγλικός νόμος κλπ
- - - - - - - - - -
Περί του συνεδρίου του Π.Σ.Ε. για την ιεραποστολή (αρχείο doc, 80 KB)
(Ενόψει του Συνεδρίου που έγινε τελικά το Μάϊο του 2005 στην Αθήνα, γέροντος Γεωργίου Καψάνη)
Δείτε και σχετικό βίντεο
----------
Περί Οικουμενισμού (htm)
(Από το: https://agrino.org/orthodoxy/gr)
------------
Η Λειτουργική Κίνηση της Δύσεως και ο Οικουμενισμός
Αρχιμανδρίτου Νικοδήμου, (ηγουμένου Ι. Μ. Παναγίας Χρυσοποδαριτίσσης - Νεζερών Πατρών)
------------
------------
Διαβάστε, όσοι θέλουν περισσότερη ενημέρωση,
μερικά άρθρα αποθηκευμένα στον δικτυακό μας τόπο:
από την "Επίγνωση", Τεύχος 44, Δεκέμβριος 1992 - Φεβρουάριος 1993
παλαιότερο συνοπτικό άρθρο από τον π. Θεόδωρο Ζήση
Κείμενα του αειμνήστου καθηγητού κ. Ρωμανίδη, όπως το
--------------
Αντιληφθείτε πόσο μεγάλη θα είναι η παραμόρφωση της προβαλλόμενης
Αλήθειας του Ευαγγελίου από ένα επίσημα θεσμοθετημένα όργανο από τα
Ηνωμένα Έθνη, ενός Διαθρησκειακού Συμβουλίου, στο
οποίο παρευρισκόμενοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί μαζί με τις αιρέσεις και
τις άλλες γήϊνες θρησκείες θα εκπέμπουν διαρκώς μήνυμα ότι εκπροσωπούν μέρος μόνο της Θεϊκής Αλήθειας. Αυτό όμως ήδη προωθείται από πολλούς. Βλ. π.χ. U.N. Wants to Spread Its Tentacles to Churches
Και κατά την επίσκεψή του τον Οκτώβριο 2009 στην Αμερική, ο οικ. πατριάρχης στον ΟΗΕ, παρουσία του Γενικού Γραμματέως του ΟΗΕ είπε ότι: Ο μεν Γενικός Γραμματεύς του ΟΗΕ αγωνίζεται δια την ένωση των λαών και των Εθνών, ενώ ο ίδιος (ο Οικουμενικός Πατριάρχης) αγωνίζεται δια την Ένωση των Εκκλησιών.
--------------
Του π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνού
--------------
Δείτε τα video-clips της Πανθρησκείας - Οικουμενισμού,
--------------
Δείτε επίσης κατά την επίσκεψη του Οικουμ. Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου στο άγιον Όρος (Αύγουστος 2008):
O ηγούμενος της Ξηροποτάμου ζήτησε από τον Πατριάρχη να σταματήσει τις συμπροσευχές με τους Παπικούς
--------------
Μετέωρα, Ιούνιος 2009:
προσοχή όμως, από ότι δοκίμασα δεν τυπώνεται καλά σε εκτυπωτή που δεν είναι postscript (ps)
--------------
--------------
Ενδιαφέρουσα η συνεδρίαση της 15-16.10.09 της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας,
που ασχολήθηκε με το θέμα της «Ομολογίας Πίστεως κατά του Οικουμενισμού»
και των Διαχριστιανικών Διαλόγων.
--------------
Επίσκοπος Αρτέμιος: Γιατί με διώκουν
(Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης)
--------------
Το περιστέρι αναπαύεται στο Ευαγγέλιο: Συνέβη κατά την υποδοχή του Οικ. Πατριάρχου στο Μοναστήρι των Κορακιών στην Κρήτη.
Από τις ειδήσεις του ΑΜΗΝ: "Και ξαφνικά την ώρα που ο Οικουμενικός Πατριάρχης εισέρχονταν στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Κορακιών, ένα λευκό περιστέρι «προσγειώθηκε» πάνω στο Ιερό Ευαγγέλιο που κρατούσε ο Ιερέας... "
Σημαδιακό γεγονός: Το περιστέρι σαν σύμβολο του Αγίου Πνεύματος δεν αναπαύεται παρά μόνο στο Ευαγγέλιο που εκπροσωπεί τον Υιό και Λόγο του Θεού... Δείτε περισσότερα:
--------------
--------------
--------------
--------------
13 Οκτ 2016. Κυριάκος Κυριαζόπουλος:
--------------
Όταν ο αιρετικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριος
υιοθέτησε το αιρετικό κήρυγμα εναντίον της Παναγίας, αμέσως κλήρος και
λαός βγήκαν με αποδοκιμασίες από το ναό, για να αποφύγουν την κοινωνία
με τους αιρετικούς. Ο Άγιος Κύριλλος Πατριάρχης Αλεξανδρείας στην
επιστολή του προς τους κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς που διέκοψαν την κοινωνία με το Νεστόριο, πριν την κρίση του από τη Γ΄ Οικουμενική Σύνοδο, γράφει: «Τηρήστε
τους εαυτούς σας ασπίλους και αμώμους, χωρίς να κοινωνείτε με τον
Νεστόριο, και χωρίς να τον προσέχετε ως διδάσκαλο. Εμείς κοινωνούμε
βεβαίως με τους κληρικούς ή λαϊκούς που χωρίστηκαν για την ορθή πίστη ή
καθαιρέθηκαν από αυτόν, χωρίς να επικυρώνουμε τις άδικες αποφάσεις
του, επαινώντας μάλλον εκείνους που τα υπέστησαν, λέγοντας σε αυτούς
εκείνο: «Αν ονειδίζεστε για τον Κύριο, είστε μακάριοι, διότι το Πνεύμα
του Θεού και της δυνάμεως, έχει αναπαυθεί σε σας» (Mansi, Acta Consiliorum, 4, 1013, 1096 και P.G. 87, 3372).
--------------
Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, μαζί με τους δύο μαθητές
του, αγωνίστηκε σθεναρά, παύοντας την εκκλησιαστική κοινωνία με τους
αιρετικούς πατριάρχες και συνόδους τους, πριν τη συνοδική κρίση αυτής
και των φορέων της, εναντίον της αίρεσης του Μονοθελητισμού (7ος – 8ος
αιώνες), όταν και τα πέντε Πατριαρχεία ήταν αιρετικά (ΕΠΕ, Φιλοκαλία, τομ. 15Γ, σ. 18, 24, 26, 38, 40, 52, 54, 80). Η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος (680) μακάρισε τον Άγιο Μάξιμο και αναθεμάτισε τους πρωτοστάτες της αιρέσεως πατριάρχες (Πρακτικά Οικουμενικών Συνόδων, εκδ. Σκήτης Αγίας Άννης Αγίου Όρους, 1976, τομ. Γ΄, σ. 656).
--------------
Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, μετά την επάνοδό του στην Κωνσταντινούπολη μετά την ενωτική Ψευδο-σύνοδο Φερράρας – Φλωρεντίας (1438) – πριν την καταδίκη της από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο του 1484, η οποία την ακύρωσε
- και μέχρι την κοίμησή του, μαζί με τη συντριπτική πλειονότητα των
Ορθοδόξων, διέκοψε την κοινωνία με όσους υπέγραψαν την ψευδο-ένωση της
Ορθόδοξης Εκκλησίας με τους Παπικούς και με όσους κοινωνούσαν με
αυτούς. Στην επιστολή του προς τον ιερομόναχο Θεοφάνη, ο Άγιος Μάρκος
γράφει: «χωρίς να ανεχόμαστε να συλλειτουργούμε με αυτούς, ούτε να μνημονεύουμε όλους αυτούς ως Χριστιανούς». Παρακάτω στην ίδια επιστολή του, ο Άγιος Μάρκος γράφει επίσης: «Να αποφεύγετε λοιπόν και εσείς, αδελφοί, την κοινωνία προς τους ακοινωνήτους και το μνημόσυνο των αμνημονεύτων»
(P.G. 160, 1097D. 1100A. 536C. Ι. Καρμίρη, Δογματικά και Συμβολικά
Μνημεία της Ορθοδόξου Πίστεως, τομ. Α΄, σ. 427-429. Σπ. Λάμπρου,
Παλαιολόγεια και Πελοποννησιακά, τομ. Α΄, σ. 21).
--------------
--------------
Η προσευχή στο Βατικανό για την ειρήνη στη Μέση Ανατολή (8-6-2014) Link
Το φύτευμα των δένδρων δεν μπορεί να φέρει ειρήνη, ειδικά όταν
υπάρχει μια προϊστορία μίσους με έργα και λόγια μεταξύ των δύο προς
ειρήνευση μερών, που σημαίνει ότι έχει λάβει δικαιώματα ο πειρασμός εναντίον και των δύο.
Επομένως για την ειρήνευση απαιτείται προσευχή που να φέρνει το έλεος
του Θεού, και όχι άχαρες συμπροσευχές ή εικονικές ειρηνεύσεις με
φύτευμα δένδρων.
--------------
Οι πόλεμοι της παγκοσμιοποίησης, που δεν αντιμετωπίζονται από τις κοσμικού τύπου ευχές για ειρήνη του πάπα, φέρνουν αιματοχυσία μεταξύ Χριστιανών στην Ουκρανία.
Οι εικόνες του Χριστού και τις Παναγίας ματώνουν στην Κριμαία:
Είδηση: «Στο χωριό Ορλίν κοντά στην Σεβαστούπολη σύμφωνα με πληροφορίες παρατηρήθηκε το φαινόμενο δύο εικόνων οι οποίες αιμορραγούν. Τις εικόνες έδωσε στον Ιερό Ναό του Αγίου Σεργίου του Ραντονέζ, μητέρα νεαρού άνδρα ο οποίος συμμετείχε στις εχθροπραξίες στο Ντονμπάς. Όταν ο νεαρός άνδρας σκοτώθηκε μερικές σταγόνες αίματος έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στις εικόνες. Τους τελευταίους τέσσερις μήνες το φαινόμενο έγινε εντονότερο και πλέον έχει καλύψει το μεγαλύτερο μέρος των εικόνων. Οι ιερείς της περιοχής χαρακτήρισαν το γεγονός ανατριχιαστικό και δήλωσαν ότι είναι απαραίτητο να προετοιμαστούν για νέα αιματοχυσία Ορθοδόξων». Σημείωση: Σαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί γνωρίζομε ότι οι άνθρωποι κάνουν σφάλματα, και ότι όλοι, όσο και να έφταιξαν, μπορούν να αλλάξουν εφ' όσον ακόμη ζουν, και να σωθούν. Γι' αυτό οι παρατηρήσεις μας αφορούν τις καταστάσεις και όχι τα πρόσωπα, τα οποία παρεμπιπτόντως αναφέρονται. ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ: https://www.imdleo.gr/htm/nwo-orthodoxia.htm |
Ποιός ὠφελεῖται ἀπό μιά ἐπίθεση ἐναντίον τῶν πατέρων Θεοδώρου, Νικολάου καί Φωτίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ μόνος, πού χαίρεται μέ τέτοια σχόλια,εἶναι ὁ ἐξαποδίτης.
Ἐάν θέλουμε ὄντως νά κάνουμε χαλάστρα στόν μισόκαλο, ἄς δοῦμε, πῶς μποροῦμε νά ἑνώσουμε τίς φωνές ὅλων τῶν ἀποτειχισμένων καί ὄχι νά φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
Ἕνας μικρός κι ἀνήμπορος ἀδελφός σας.
Ο εξαποδίτης χαίρεται με τις κακόδοξες θέσεις των 3 πατέρων, οι οποίοι δεν θέλουν να ενώσουμε τις φωνές κάτω από την διδασκαλία των Αγίων, αλλά κάτω από την κακόδοξη οικονομία του π. Θ. Ζήση και Ν. Μανώλη. Η υποστήριξη της διδασκαλίας της Εκκλησίας δεν είναι επίθεση, αλλά άμυνα.
ΔιαγραφήΜετά τον Γ΄παγκόσμιο πόλεμο,θα υπάρχει η βυζαντινή αναγέννηση, με μία Πανόρθοδοξη Σύνοδο που θα καταδικάσει την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, θα λύσει το ημερολόγιο και θα λάμψει η Ορθοδοξία,κηρύσσοντας το Ευαγγέλιο του Χριστού σε όλο τον πλανήτη για λίγα χρόνια και μετά τα χρόνια του Αντίχριστου,εάν το κατάλαβα σωστά ,αλλιώς διορθώστε το σωστό. Η.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό συγκράτησες, αδελφέ, από όλα αυτά τα κείμενα; Υπενθυμίζουμε ότι το τέλος υπάρχει η φράση: "Το περιεχόμενο των επώνυμων άρθρων ενδέχεται να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου".
ΔιαγραφήΑυτό συγκράτησα .Μή κρίνετε τους τρείς άξιους Ορθοδόξους πατέρες για τον δύσκολο αγώνας τους γιατί ή κρίση είναι μόνο του Χριστού.Να αποφεύγουμε την κατάκριση,γιατί ζημιά μόνο προσφέρει στον αγώνα,βλέποντας οι ορθόδοξοι χριστιανοί την φαγωμάρα μας,μας ειρωνεύωνται όπως τους Π.Η με τους Ν.Η. και δεν τους προσελκύουμε στην αποτείχιση.Η.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ιερός Χρυσόστομος, για να μαθαίνεις, λέγει ότι το μη κρίνετε, ισχύει για όλα τα άλλα θέματα, εκτός των θεμάτων Πίστεως. Εκεί είμαστε υποχρεωμένοι να ελέγχουμε, όταν κάποιοι, ιδίως επώνυμοι, που ως εκ της επωνυμίας τους επηρεάζουν περισσότερο προς το κακό με τις κακόδοξες θέσεις τους. Για φαντάσου να εφάρμοζαν την τακτική σου οι Άγιοι. Καμία αίρεση και καμία αλλοίωση της Παραδόσεως δεν θα ήλεγχαν. Μήπως λοιπόν, αντί να τα λές σε μας αυτά, πρέπει να τα πείς στους πατέρες που διαστρέφουν την Παράδοση; Ή μήπως είσαι φίλος τους και της αυτής γνώμης;
ΔιαγραφήΗ ακρίβεια της αποτείχισης πρέπει να συμβαδίζει με την πνευματική έν Χριστώ ζωή μας και την εν Χριστώ αγάπη στον πλησίον (απο τα έργα θα σας κρίνω, είπε ο Κύριος και Θεός μου Ιησούς Χριστός),αλλιώς σωτηρία δεν έχουμε.Η.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφή