Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Από τα σχόλια στο άρθρο: Διευκρινήσεις περί του «καθαιρείσθω» και «ανάθεμα έστω»


Ανώνυμος 2/7/18, 11:31 μ.μ.
ΕΡΩΤΗΣΗ: ΟΙ Π. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ, Π. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ, Π. ΕΦΡΑΙΜ ΑΡΙΖΟΝΑΣ, ΜΟΝΑΧΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ Π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ, ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΠΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥΝ ΣΕ Ι.Ν. ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΥΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ, ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ! ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΝ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ, ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

Απάντηση
    Ανώνυμος 3/7/18, 9:37 π.μ.
Επαναλαμβάνουμε. Ο άγιος Κύριλλος και άγιος Επιφάνιος δεν αγαπούσαν τον Χριστό; Δεν ήθελαν την σωτηρία τους; Δεν ζητούσαν πληροφορία από το Χριστό για τις πράξεις τους; Γιατί τότε διέκοψαν τη μνημόνευση του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου; Ο άγιος Νικηφόρος δεν αγαπούσε το Χριστό; Γιατί αντιστρατεύθηκε στην στάση του αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου; Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης δεν αγαπούσε το Χριστό, δεν ήθελε τη σωτηρία του, γιατί διέκοψε το μνημόσυνο ενός αγίου Πατριάρχη, προέδρου μάλιστα της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, του Ταρασίου; Γιατί επίσης ο άγιος Πρόκλος έκοψε το μνημόσυνο του Μοψουεστίας, ενώ ο άγιος Κύριλλος δεν το έκοβε επί χρόνια, μέχρι τελικα να πειστεί;
Ευχόμαστε γρήγορα να πειστούν και οι ανωτέρω.
Όσο για το δεύτερο. Οι Άγιοι (Μάξιμος, Αθανάσιος, Γρηγόριος, ...), μήπως ανέστειλαν την αποτείχισή τους με τη σκέψη ότι υπάρχουν πιστοί με λίγες θεολογικές γνώσεις; ΟΧΙ βέβαια. Αλλά αποτειχίστηκαν, ακριβώς για να δώσουν το παράδειγμα σε όλους. Οι Θεσσαλονικείς ΑΝΤΙΘΕΤΑ κάνουν μια μεσοβέζικη αποτείχιση, και για να μη ΧΑΣΟΥΝ το ποίμνιο, το "οικονομούν" να μείνει σε κοινωνία με την αίρεση και να μολύνεται επικίνδυνα απ’ αυτή (η ΜΟΛΥΝΣΗ είναι σίγουρη, σύμφωνα με την διδασκαλία των Αποστόλων και όλων Αγίων Πατέρων), αντί να παροτρύνουν τους πιστούς να απομακρυνθούν, ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, αυτό είναι δεδομένο στον Χριστιανισμό, που στηρίζετε στην ελευθερία, ῃ Χριστός ημάς ηλευθέρωσε!
Κ.Ε.

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/7/18, 2:16 μ.μ.

    ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ -ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ- ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΩΝ:

    Αφού δικαιούμαστε,σύμφωνα με τους Οικονομιστές,να κάνουμε οικονομία,τότε γιατί οι κύριοι Οικονομιστές ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μας πούνε το μέχρι πότε έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε οικονομία? Γιατί ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μας πούνε το πότε η οικονομία θα είναι πλέον Π-Α-Ρ-Α-Ν-Ο-Μ-Ι-Α ??

    -Γιατί ο ένας θα πει μέχρι το κοινό ποτήριο,χωρίς να μπορεί να το αποδείξει.

    -Γιατί ο άλλος θα πει μέχρι την οικουμενική σύνοδο των οικουμενιστών,χωρίς να μπορεί να το αποδείξει.

    -Και άλλος θα πει μέχρι την σύγκληση πανορθόδοξης ή οικουμενικής συνόδου από τους ορθόδοξους,κάτι που μπορεί να μην γίνει ποτέ.Οπότε αυτόματα η οικονομία τους δικαιούται να πάρει παράταση μέχρι δευτέρας παρουσίας!

    ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!

    ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/7/18, 4:17 μ.μ.

    Να μην ανακατεύετε και να μην συγκρίνετε τον γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας με τους υπόλοιπους τους εξ ελλάδος.Ο δικός του αρχιεπίσκοπος δεν έστειλε αντιπροσωπεία και δεν συμμετείχε στην σύνοδο στο Κολυμπάρι,όπως έκανε η εκκλησία της ελλάδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/7/18, 11:22 π.μ.

    Ο κανόνας ισχύει για όλους που μνημονεύουν η προισταμένη αρχή τον πατριαρχη βαρθολομαιο οποίος στα δίπτυχα μνημονευει τον πάπα και τον αποκαλεί σδερφη εκκλησία κσι αγιωτατο,ανερξάτητα εαν συμμετείχε στην σύνοδο,ο προιστάμενος του αρχιεπισκοπή πρέπει να διακόψει την μνημονεύση του ,γιατί όλοι απο κάτω γίνονται κοινωνούντες με τον ακοινώνητο πάπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/7/18, 1:55 μ.μ.

    αυτοι τοτε που αποτειχιστηκαν ΑΓΙΑΣΑΝ ενω για τους μεχρι τωρα μη απιτειχισθεντες δεν εχει φανει ακομα κατι....... μαλλον παιρνουν τον μισθο τους ή βλεπουν οτι αν αποτειχισθουν δεν θα προσφερουν τιποτα αφου κανεις δεν ενδιαφερεται (Ο Λαος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού όλοι οι αποτειχισμένοι διατείνονται ότι είναι επόμενοι τοις αγίοις πατράσι, γιατί δεν έχουν κοινωνία μεταξύ τους, αλλά καταφέρονται ο ένας εναντίον του άλλου και είιναι χωρισμένοι σε χίλιες παρατάξεις;
    Με ποιούς να πάει κανείς; και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/7/18, 1:06 π.μ.

      Η απομάκρυνση από τους αιρετικούς, αδελφέ, θα συμφωνείς ότι είναι πράξη και επιταγή ΟΛΩΝ των Αγίων Πατέρων, διότι η επικοινωνία με την αίρεση μολύνει και μπορεί να κοστίσει τη σωτηρία μας. Οπότε το γιατί δεν ευσταθεί για ένα συνειδητό χριστιανό. Το με ποιούς να πάει, θα απαντούσα: Δεν χρειάζεται να πάει με κανένα. Απλά να κάνει το σωστό, και είναι με το Χριστό. Κι αν θέλει κάποιο πατέρα πνευματικό και αδελφούς, ας ψάξει να βρεί αυτούς που παρουσιάζουν την διδασκαλία των Αγίων και την ακολουθούν, με την συναίσθηση ότι είναι άνθρωποι με πάθη, κι όχι Ἀγγελοι, και σαν πρόσωπα μπορεί να τον απογοητεύσουν.
      Ι.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.