Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

Πρώτος σχολιασμός της ημερίδας της ομάδος του π. Θεοδώρου Ζήση για το Ουκρανικό σχίσμα.



   ἔκφραση καὶ ὑπεράσπιση τῆς Ἀλήθειας ἔχει πάντα κόστος· «οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν διωχθήσονται». Ὅποιος θέλει νὰ μείνει σταθερὸς στὶς ἐντολὲς τοῦ Χριστοῦ καὶ νὰ μιμηθεῖ τὶς ἐπιλογὲς καὶ τὴν εὐσέβεια τῶν Ἁγίων εἶναι σίγουρο ὅτι τουλάχιστον θὰ κατηγορηθεῖ καὶ θὰ λοιδορηθεῖ (Δεῖτε καὶ ἑρμηνεία τοῦ ἁγίου Χρυσοστόμου στὴν χθεσινὴ ἀποστολικὴ περικοπὴ τῆς Κυριακῆς τῶν ἁγίων Πάντων, ἐδῶ).
Εἴμαστε σίγουροι ὅτι θὰ κατηγορηθοῦμε γιὰ μία ἀκόμα φορὰ ὡς «κριτές», ὡς «διασπαστές», ὡς «καθαροὶ» καὶ «οἱ μόνοι Χριστιανοὶ ἐπὶ γῆς»! Γιατὶ δὲν ἐξετάζεται, ἂν αὐτὰ ποὺ λέμε ἀνταποκρίνονται στὴν πραγματικότητα τοῦ Εὐαγγελίου, ἄν, αὐτὰ ποὺ γράφουμε, ἀποκαλύπτουν διαστροφικὲς μετα-πατερικὲς καταστάσεις καί, ἀκριβῶς, ἐπειδὴ ξύνουν πολυχρόνιες πληγές πυορροοῦσες, γι’ αὐτὸ περιφρονοῦνται ἀνεξέταστα μὲ ἀκαδημαϊκὸ κομπασμό.  Ἐμεῖς πάντως, ἔχουμε τὴν συνείδησή μας ἥσυχη· ὁ χριστιανὸς δὲν πρέπει νὰ ὑποκύπτει στοὺς χλευασμούς, ὅταν  μιλᾶ γιὰ τὴν ἀλήθεια, δὲν πρέπει νὰ σιωπᾶ σὲ αὐτὰ ποὺ εἶδε καὶ ἄκουσε καὶ ἔχουν σχέση μὲ τὴν διαστροφὴ τῆς Πίστεως.
Προβαίνουμε, λοιπόν, σὲ ἕνα πρῶτο σχολιασμὸ τῆς ἡμερίδας ποὺ ἔγινε προχθὲς στὴν Θεσσαλονίκη ἀπὸ τὴν ὁμάδα τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση μὲ θέμα τὸ οὐκρανικὸ αὐτοκέφαλο/σχίσμα καὶ μὲ σκοπό, ὅπως διεκήρυξε ὁ π. Ν. Μανώλης, νὰ ἀνατρέψει (!!!) τὰ σχέδια τῶν πονηρῶν! Καὶ πῶς θὰ γίνει αὐτό; Μὲ τὴν μεταπατερική-ἀντιπατερικὴ διδασκαλία τους: Διὰ τοῦ ἐλέγχου τῶν πεπραγμένων τῶν αἱρετικῶν-σχισματικῶν οἰκουμενιστῶν, καὶ ταυτόχρονα, διὰ τῆς κοινωνίας μετὰ τῶν ἐλεγχομένων καὶ καταγγελομένων!!!
Κατ’ ἀρχὴν νὰ σημειώσουμε, ὅτι καὶ ἐμεῖς ἀπὸ τὴν πλευρά μας καταδικάζουμε τὸ οὐκρανικὸ σχίσμα καὶ τὶς ἀντικανονικές -παπικῆς φύσεως- ἐνέργειες τοῦ Βαρθολομαίου καί, ὡς ἐκ τούτου, εὐχαριστοῦμε γιὰ τὶς πολύτιμες πληροφορίες ποὺ ἀποκομίσαμε παρακολουθώντας τὶς ὁμιλίες τῆς Ἡμερίδας,

     σχετικὰ μὲ τὸ οὐκρανικὸ σχίσμα, τὶς διώξεις τῶν πιστῶν τῆς Οὐκρανίας καὶ τὴν καταδίκη τοῦ σχίσματος. Χαιρετίζουμε καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ π. Θεόδωρος ἀνέφερε γιὰ πρώτη μᾶλλον φορά, ὅτι ὑπάρχουν κι ἄλλοι ἀποτειχισμένοι ἱερεῖς στὴν Ἑλλάδα ἐκτὸς τῆς ὁμάδας του, παρότι δὲν ἄντεξε νὰ τοὺς κατονομάσει! Πάντως εἶναι κι αὐτὸ ἕνα μικρὸ βῆμα. Ἐμεῖς περιμένουμε κάτι περισσότερο, φυσικά, ἂν λείψει ἡ προκατάληψη.
Κατ’ ἀρχὰς νὰ σχολιάσουμε κάποια σημεῖα τῆς Ἡμερίδας,  ἀφοῦ στὴν ἡμερίδα αὐτὴ γιὰ δεύτερη φορά (ἔγινε μᾶλλον κύριο χαρακτηριστικὸ τῶν ἡμερίδων τῆς Θεσσαλονίκης) ἐπαναλήφθηκαν τραγικὲς στάσεις καὶ διατυπώσεις, ποὺ σχετίζονται ἄμεσα μὲ τὸν κατὰ τῆς Παναιρέσεως ἀγώνα, μὲ τὴν ὁμολογία-ἀποτείχιση. Καὶ ἀσφαλῶς, δὲν εἶναι δυνατὸν ἡ καταπολέμηση τοῦ σχίσματος νὰ γίνεται ἀφορμή, ὥστε νὰ γίνονται ἀποδεκτὲς θέσεις καὶ στάσεις ποὺ ἀποδυναμώνουν στὴν πράξη ἕως ἀκυρώσεως τὴν διακοπὴ μνημοσύνου σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων! Δηλαδή, αὐτοὶ ποὺ δικαίως ἐπονομάστηκαν σιγονταροΟικουμενιστές” ἀποδυναμώνουν τὸν σωτηριολογικῆς τάξεως ἀγώνα κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!

Ἔτσι ἐρωτοῦμε δικαίως:
Πῶς, ὡς ἀποτειχισμένος ὁ π. Θεόδωρος, δήλωσε στὴν ὁμιλία του ὅτι εἶναι μαζί καὶ μὲ τοὺς παρόντες -ὡς ὁμιλητὲς τῆς Ἡμερίδος- ἱερεῖς ποὺ μνημονεύουν; Τί σόϊ ἀποτείχιση εἶναι αὐτή; Εἶναι σὰν νὰ λέμε, ὅτι αὐτοὶ ποὺ ἀντιδροῦν στὴν κατάπτωση καὶ στὸν ἀφελληνισμὸ τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους καὶ συστήματος νὰ εἶναι μαζὶ μὲ αὐτοὺς ποὺ δὲν ἀντιδροῦν! Μετὰ ἀπὸ τόσες πληροφορίες γιὰ τὴν καθιέρωση τῆς αἱρέσεως καί, ἔστω, γιὰ τὰ αἴσχη τῶν σχισματικῶν στὴν Οὐκρανία καὶ τὸν διχασμὸ τῆς Ὀρθοδοξίας, εἶναι εὐσεβεῖς αὐτοὶ ποὺ μνημονεύουν καὶ κοινωνοῦν μὲ τοὺς δεσπότες ποὺ δὲν πράττουν τίποτα γιὰ νὰ τὰ σταματήσουν;
Ὁ π. Θεόδωρος καὶ ἡ ὁμάδα του, ἀφοῦ στὴν ἀρχὴ διεκήρυξαν (πρὶν χρόνια στὴ Γατζέα, καὶ ἐρχόμενοι εἰς ἀντιπαράθεση μετὰ τῆς  ὁμάδος τοῦ π. Σ. Σαράντου) ὅτι ἰσχύει το «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος», μετὰ τὸ ἀκύρωσαν! Στὴ συνέχεια τό …ἐπανέφεραν! Τώρα θὰ τὸ ἀκυρώσουν πάλι, κοινωνώντας μὲ αὐτοὺς ποὺ μνημονεύουν καὶ συλλειτουργοῦν μὲ ἐπισκόπους ποὺ δέχονται ἢ δὲν καταπολεμοῦν τὸ σχίσμα; (Δεῖτε τὶς ἀμετανόητες παλινωδίες στὸ τέλος). Γιατὶ ὁ Πειραιῶς καὶ ὁ Πατρῶν π.χ. κοινωνοῦν καὶ μὲ τὸν Βόλου, καὶ μὲ τὸν Ἀλεξανδρουπόλεως, καὶ μὲ τὸν Μεσσηνίας, καὶ μὲ τὸν Σύρου, καὶ μὲ τὸν Φλωρίνης (τὸν διώκτη τῶν Πατέρων τῆς Πτολεμαΐδος)!  Ἢ μήπως οἱ ἀναφερθέντες δὲν κοινωνοῦν μὲ τοὺς Φαναριῶτες, ποὺ στὴν ὁμιλία του ὁ π. Ν. Μανώλη εἶπε: «όλοι οι αρχιερείς του Φαναρίου είναι υποστηρικτές του οικουμενισμού, τζογαδόροι ψυχών και διακατέχονται από φιλαρχία – αλαζονεία – οικουμενιστικό φρόνημα»!!!
Τελικά, ἡ τήρηση τῶν Κανόνων γίνεται ἀνάλογα μὲ τὸ ὅποιο συμφέρον μας;
Μάλιστα, ὡς ἐπιβεβαίωση τῶν παραπάνω, ὁ π. Θεόδωρος σὲ ἐρώτηση ἀκροατοῦ, γιατὶ ἕνα ἐκκλησιαστικὸ δικαστήριο δὲν καθαιρεῖ τὸν Βαρθολομαῖο, ἀπάντησε, ἐπειδὴ δὲν ὑπάρχουν δικαστές/ἐπίσκοποι. Ὅλοι σιωποῦν καὶ κανεὶς δὲν ἀντιδρᾶ. Μὲ αὐτούς, λοιπόν, ποὺ μνημονεύουν τέτοιους ψευδοποιμένες, διδάσκετε νὰ εἴμαστε μαζί!!!
Παρεμπιπτόντως ὅταν στὸ ἱστολόγιό μας παρουσιάστηκε μία τέτοια θέση, ἡ οἰκογένεια Ζήση μᾶς κατηγόρησε, ὅτι καταδικάζουμε ὁλόκληρη τὴν Ἐκκλησία! Τώρα ποὺ αὐτὸς λέει τὰ ἴδια μὲ ἐμᾶς, ἡ θέση αὐτὴ εἶναι σωστή, ἀλλὰ ἀρνεῖται τὰ τόσα καλέσματα πρὸς μία σύναξη τῶν ἀποτειχισμένων, καὶ δηλώνει μαζὶ μὲ τοὺς μὴ ἀποτειχισμένους!!!
Πῶς ὁ π. Θεόδωρος ἀνέχεται γιὰ δεύτερη φορὰ καὶ δηλώνει δημοσίως τὴν κατανόηση καὶ συμπόρευσή του μὲ ἱερεῖς, ὅπως ὁ π. Ἄγγ. Ἀγγελακόπουλος καὶ π. Ἀναστ. Γκοτσόπουλος, οἱ ὁποῖοι, ὄχι μόνο δὲν ἀποτειχίζονται, ὄχι μόνο φοβοῦνται νὰ ἐκφωνήσουν ἀκόμα καὶ μία ὁμιλία, μήπως καὶ ὁ δεσπότης/δικαστής τους, τοὺς διώξει, ἀλλὰ ἐκθειάζουν τὸν συμπορευόμενο μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές - Κολυμπαριστές - σχισματικοὺς Ἐπίσκοπό τους; Καὶ αὐτὰ μία μέρα πρὶν τὴν Κυριακὴ τῶν Ἁγίων Πάντων, ὅπου τιμοῦμε καὶ καλούμαστε νὰ μιμηθοῦμε τὴν ἀγωνιστικότητα, τὴν αὐταπάρνηση καὶ τὸ πνεῦμα μαρτυρίου τῶν Ἁγίων!
Καὶ κάτι ἄλλο ποὺ ἀποδεικνύει τοὺς ἱερεῖς αὐτοὺς ἀκόμα πιὸ τραγικοὺς καὶ ἀπαράδεκτους: Πῶς ταιριάζουν στὶς σκηνὲς μαρτυρίου καὶ αὐταπάρνησης τῶν πιστῶν τῆς Οὐκρανίας ποὺ διώχθηκαν (ὅπως εἴδαμε σὲ βίντεο ποὺ προβλήθηκε στὴν Ἡμερίδα) ἀπὸ τοὺς ναούς τους, ξυλοκοπήθηκαν, φυλακίσθηκαν, ὑβρίσθηκαν καὶ τελοῦν τὶς λειτουργίες σὲ εὐκτήριους οἴκους, μὲ τὴν τουλάχιστον φαρισαϊκὴ στάση τῶν παραπάνω ἱερέων, οἱ ὁποῖοι ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ παρευρίσκονται στὴν ἡμερίδα, παρουσιάζονται καὶ διαφημίζονται ὡς ὁμιλητές, ἀλλὰ δέν …τολμοῦν νὰ ἐκφωνήσουν τὸν λόγο τους, παρὰ ἐμφανίζουν βίντεο(!!!) ἢ ἀφήνουν ἄλλους νὰ τὸν διαβάζουν.
Δὲν ἀποτελεῖ αὐτό (θὰ μᾶς συγχωρέσετε ποὺ θὰ χρησιμοποιήσουμε τὴν ἀνάλογη λαϊκὴ ἔκφραση), τὴν ἀπόλυτη «ξεφτίλα» γιὰ ἕναν ὀρθόδοξο ἱερέα; Δὲν προσβάλλουν ἔτσι τοὺς ἀγωνιστὲς Οὐκρανούς; Πῶς ταιριάζουν μὲ τὶς σκηνὲς τοῦ βίντεο καὶ μὲ τὸν ἱερέα ποὺ διώχθηκε μὲ τὴν οἰκογένειά του ἀπὸ τὸ σπίτι ποὺ ζοῦσε οἱ μνημονεύοντες «εὐσεβεῖς» ἱερεῖς αὐτοί; Μήπως σᾶς λέει, π. Θεόδωρε, κάτι τὸ ὄνομα π. Φώτιος Τζούρας, ποὺ ἂν καὶ ἀσθενὴς καὶ μὲ ἀνήλικα παιδιὰ ἐκδιώχθηκε κακὴν κακῶς ἀπὸ τὸ σπίτι του, ἀπὸ τὸν Μακάριο καὶ ἀφέθηκε μόνος, ἀλλὰ ἐσεῖς οὔτε κἂν οὔτε σὰν ἀποτειχισμένο καὶ διωχθέντα δὲν τὸν ἀναφέρετε; Μήπως γιατί δὲν ἔχει μάστερ θεολογίας;
Καὶ ἂν οἱ ἐπίσκοποί τους εἶναι εὐσεβεῖς καὶ ὀρθόδοξοι στὸ φρόνημα, ὅπως αὐτοὶ οἱ ἱερεῖς παντοῦ κηρύττουν, τότε γιατὶ τοὺς φοβοῦνται; Δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ περιμένουν μᾶλλον ἔπαινο παρὰ διωγμό; Ἂς φανταστοῦμε κάτι: Ἂν γίνονταν στὴν Ἑλλάδα παρόμοια πράγματα (μὲ αὐτὰ τῆς Οὐκρανίας), ἂν τὸ ποίμνιο ἐκαλεῖτο νὰ ὑπερασπίσει τοὺς ἀποτειχισμένους ἱερεῖς του καὶ τοὺς ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς κατειλημμένους ναούς, δὲν θὰ ἀποτελοῦσε αὐτὸ ἕνα βαρὺ πλῆγμα ἐνάντια στὴν αἵρεση, δὲν θὰ ξυπνοῦσε συνειδήσεις, δὲν θὰ ἔσπρωχνε τουλάχιστον τοὺς φοβισμένους ποιμένες νὰ ξυπνήσουν;
Μάλιστα ὁ τιμώμενος ὡς ἀγωνιστὴς π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος σὲ ἐρώτηση ἀκροατή, γιατὶ ἄλλαξε τόσο πολὺ ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος, ἀπάντησε -ἄκουσον, ἄκουσον- «δὲν ξέρω, δὲν γνωρίζω τίποτα» καὶ τὸν γλύτωσε ἀπὸ τὸ προεδρεῖο ὁ π. Θεόδωρος μὲ τὸ σχόλιό του! Οἱ λαϊκοὶ ἐμφανίζονται γενναιότεροι τῶν ἱερέων! Ἔλεος πιά! 
Τόσο, λοιπόν, πολὺ θέλουν νὰ διαφημιστοῦν αὐτοὶ οἱ πολυπράγμονες κάτοχοι τῶν Μάστερ ἱερεῖς ὡς «ἀγωνιστὲς» τῆς Πίστεως; Αὐτὸ ὅμως στὴν Ἐκκλησία μας ὀνομάζεται φαρισαϊσμὸς καὶ ὑποκρισία καὶ καταδικάστηκε ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Κύριο.

Ἀκόμα καὶ τὰ οἰκουμενιστικὰ ἱστολόγια γελοῦν μὲ τὰ χάλια αὐτὰ (βλ. ἐδῶ), ὥστε ἔτσι νὰ ἐπαληθεύεται λόγος τοῦ Μ. Βασιλείου, ὅτι μὲ μὴ ξεκάθαρες στάσεις καὶ πράξεις  καταντοῦμε  «εἰς γέλωτα» τῶν αἱρετικῶν.



«ΤΟ ΤΡΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ...»

τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση


https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/11/blog-post_440.html

     π. Θ. Ζήσης:  Ἰσχύει καὶ εἶναι κανόνας τῆς Ἐκκλησίας τὸ «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος», ὅπως στὰ «συγκοινωνοῦντα δοχεῖα».
   π. Θ. Ζήσης:  Ὄχι αὐτὸς ὁ Κανόνας δὲν ἰσχύει. «ΕΚΑΜΑ ΛΑΘΟΣ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ"».
     π. Θ. Ζήσης:  «Ὑπάρχει», ἰσχύει τὸ ἀξίωμα “ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται”».
    π. Θ. Ζήσης: Ἐγὼ δὲν ἀποδέχομαι ὅτι  τὸ “ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται”  ἰσχύει γιὰ τοὺς μητροπολίτες τῆς Ἑλλάδος!

     «ν “τὸ δὶς ἐξαμαρτεῖν οὐκ ἀνδρὸς σοφοῦ”, πολὺ περισσότερο αὐτὸ ἰσχύει, ὅταν τὸ λάθος ἐπαναλαμβάνεται γιὰ τρίτη φορά»,
       γράφει ὁ π. Θεόδωρος σὲ ἄρθρο του ποὺ στὴν συνέχεια δημοσιεύουμε.
Τί νὰ ποῦμε, ὅμως, γιὰ τὸ δικό σας πολλάκις ἐξαμαρτεῖν, π. Θεόδωρε; Ὄχι στὰ προσωπικά σας (αὐτὰ δὲν μᾶς ἐνδιαφέρουν) ἀλλὰ σ' αὐτὰ ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν πίστη καὶ τὸν ἀγώνα κατὰ τῆς Παναιρέσεως, ποὺ βλάπτουν αὐτὸν τὸν ἀγώνα. Νὰ ἀπαριθμήσουμε τὰ “mea culpa” σας; Εἶναι πολλά. Ξεκινήσατε τὸν ἀντι-Οἰκουμενιστικὸ ἀγώνα, χωρὶς νὰ ἀποκαλύψετε τὴν σχέση σας μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, τὴν προσβολὴ πρὸς τὸν τότε ἀρχιμανδρίτη καὶ σήμερα Ἅγιο π. Ἰουστῖνο Πόποβιτς. Καὶ ὅταν ἕνας πατρινὸς δημοσιογράφος ἀποκάλυψε τὴν οἰκουμενιστική σας προϊστορία σας, τότε καὶ μόνο τότε ἀναγκαστήκατε νὰ ζητήσετε συγγνώμη καὶ νὰ ἀποκαταστήσετε τὰ λάθη σας! Καὶ ἀντί, μετὰ τὴν ἐπαινετὴ συγγνώμη σας -ποὺ τότε μᾶς ἀνέπαυσε- νὰ διακόψετε τὴν σχέση σας μὲ τοὺς οἰκουμενιστὲς καὶ αὐτοὺς ποὺ κοινωνοῦν μαζί τους, ἐσεῖς ἀρχίσατε νὰ βρίσκετε δικαιολογίες γιὰ τὴν περαιτέρω κοινωνία σας.
Εἴπατε πολλάκις ὅτι «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος» καὶ μάλιστα τὸ παρομοιάσατε μὲ τὸ «συγκοινωνοῦντα δοχεῖα». Κι ὅμως μετά, ἐπειδὴ σᾶς συνέφερε τὸ ἀρνηθήκατε κι ἐσεῖς (σὲ ἄλλη περίπτωση καὶ ὁ π. Νικόλαος Μανώλης) καὶ ὁ π. Εὐστράτιος στὴν ἀπὸ κοινοῦ ὁμιλία σας στὴν Ἀθήνα (ἐδῶ  κι ἐδῶ). Στὴν δὲ Πτολεμαΐδα εἴπατε σύμφωνα μὲ e-mail ποὺ μᾶς ἔστειλε ὁ κ. Ἐμμανουὴλ καὶ δημοσιεύσαμε χωρὶς νὰ τὸ διαψεύσετε: «ΕΚΑΜΑ ΛΑΘΟΣ. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ"» (ἐδῶ). Ἐπίσης, ἀκόμα καὶ στὴν Ἡμερίδα ποὺ συμμετείχατε (καὶ προεδρεύσατε) στὴν Θεσσαλονίκη (ἐδῶ), παρὰ τὶς τόσες μας ὀχλήσεις νὰ πεῖτε, ἐπὶ τέλους, τί πιστεύετε γι’ αὐτό, ἀρνηθήκατε νὰ κάνετε ὁποιαδήποτε ἀναφορά.
Τώρα ὅμως, ποὺ αὐτὸ τὸ ἐφαρμόζει ὁ σύμμαχός σας μὲ τὸ Οὐκρανικὸ σχίσμα, τὸ φέρατε πάλι σὲ ἰσχύ! Τὸ ξανα-επικαλεσθήκατε(!!!) μὲ τρόπο ποὺ δημιουργεῖ κλαυσίγελο: Διότι, ὅταν σᾶς ρώτησε κάποια κυρία ἀπὸ τὸ ἀκροατήριο, ἂν τὸ «κοινωνῶν ἀκοινωνήτω» (ποὺ εἴπατε ὅτι ἰσχύει στὰ περὶ Οὐκρανίας) ἰσχύει καὶ στοὺς μητροπολίτες τῆς ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας, εἴπατε ὅτι σ’ αὐτούς …δὲν ἰσχύει!!! Καλά, πάτερ μου, τί εἶναι οἱ Ἱεροὶ Κανόνες, «φοῦρνος τοῦ Χότζα» νὰ τὸν γυρίζετε ὅπως κι ὅταν θέλετε;
Στὰ σχετικὰ μὲ τὸν μητροπολίτη Ὀνούφριο καὶ τὸ θέμα τῆς Οὐκρανίας, καὶ πάλι μᾶς θυμίζει τὸ «δὶς καὶ τρὶς ἐξαμαρτεῖν», κι ἐκεῖ μιλήσατε συμφεροντολογικά. Ἐνῶ δηλαδὴ οἱ φωτογραφίες καὶ τὰ κείμενα ἀποδείκνυαν ὅτι ἡ εὐσέβεια τοῦ Ὀνούφριου σταματάει στὴν κοινωνία του μὲ τὸν Οἰκουμενιστὴ ρῶσο πατριάρχη Κύριλλο, ὅτι ἀντὶ νὰ καταδικάζει τὸν Οἰκουμενισμὸ ἔστειλε πολλάκις χαιρετισμοὺς σὲ οἰκουμενιστικὲς ἐκδηλώσεις, ὅτι ἀντὶ νὰ καταδικάσει τὶς συμπροσευχὲς, συμπροσευχόταν ὁ ἴδιος μὲ παπικούς, ἑβραίους καὶ μουσουλμάνους σὲ Ὀρθόδοξο μάλιστα ναό, μὲ δικαιολογία τὴν ἐθνικὴ ἐπέτειο τῆς χώρας του, ὅτι μάλιστα στὴν ἐπέτειο αὐτὴ ἀσπάστηκε καὶ συμπροσευχήθηκε μὲ τὸν ἀκοινώνητο καὶ ἀναθεματισμένο σχισματικὸ μητροπολίτη Κιέβου Φιλάρετο, ἐνῶ, λοιπόν, ἀποδείχθηκαν ὅλα αὐτά, ἐσεῖς τὸν παρουσιάζετε ἕως σήμερα ὡς παράδειγμα εὐσεβείας.
Μιλᾶτε ἐπίσης πολλάκις γιὰ ἑνότητα καὶ δὲν ἀναλάβατε ποτὲ τὶς δικές σας εὐθῦνες γιὰ τὴν διχόνοια τῶν ἀποτειχισμένων, διχόνοια τὴν ὁποία καὶ ἐσεῖς λόγοις καὶ ἔργοις προωθήσατε. Ἀκόμα καὶ τὶς παρακλήσεις λαϊκῶν γι’ αὐτὴν τὴν ἑνότητα, τὶς ρίψατε στὸν κάλαθο τῶν ἀχρήστων, ἀσφαλῶς ἐπειδὴ σᾶς ἄσκησαν καλόπιστη κριτική, ποὺ ἐσεῖς τὴν κρίνατε κακόπιστη!
Μιλήσατε πολλάκις γιὰ «εὐσεβεῖς» ἐπισκόπους καὶ μέχρι σήμερα δὲν ἀναιρέσατε οὔτε ζητήσατε συγγνώμη, ἀκόμα καὶ ἂν αὐτὴ σας ἡ γνώμη ἦταν ἀπὸ καλὸ λογισμό, παρόλη τὴν πτώση αὐτῶν τῶν «εὐσεβῶν» ἐπισκόπων.

Ἄρα, λοιπόν, ὄχι δὶς καὶ τρίς, ἀλλὰ πολλάκις ἀποδείξατε τὴν «οὐ σοφοῦ ἀνδρὸς» πολιτεία σας, πάτερ, ἢ καλύτερα πὼς πολλὰ ἀπ’ ὅσα κάνετε, τὸ κάνετε ἀπὸ ὑπολογισμὸ καὶ συμφεροντολογικά. Κρίμα! Καὶ μετὰ ἔχετε τὸ «θάρρος», νὰ κρίνετε τοὺς ἄλλους; Καὶ θέλετε νὰ ἡγεῖσθε ἑνὸς ἀγῶνος ποὺ ἀπαιτεῖ εἰλικρίνεια, ἀλήθεια καὶ θυσία, πρωτίστως τοῦ ἐγωϊσμοῦ μας!

Να, κι η νέα θέση σας για το «κοινωνῶν ἀκοινωνήτω»:

π. Θ. Ζήσης
 Οι εξελίξεις στο θέμα της χορήγησης αυτοκεφαλίας στην Ουκρανική Εκκλησία
[ΒΙΝΤΕΟ 2018], https://www.katanixis.gr/2018/11/2018_17.html

π. Θ. Ζήσης: Αὐτὸ ποὺ κάνει ὁ Βαρθολομαῖος ἀπὸ πλευρᾶς Κανονικοῦ Δικαίου εἶναι ἀπαράδεκτο καὶ πολὺ ἐπικίνδυνο. Καὶ οὐσιαστικῶς μόνος του θέτει τὸν ἑαυτό του σὲ ἀκοινωνησία, διότι ὑπάρχει τὸ ἀξίωμα «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται». Ἀφοῦ οἱ σχισματικοί (ἀναγνωρισμένοι σχισματικοὶ ἀπ’ ὅλη τὴν Ἐκκλησία), δὲν εἶναι σὲ κοινωνία μαζί μας, κι ἀφοῦ κάποιος πάει καὶ κοινωνεῖ μαζί τους, μόνος του κάνει τὸν ἑαυτό του ἀκοινώνητο, εἶναι ἀκοινώνητος. (Στο βίντεο 08:00 ἑξῆς).
Ἀκροατής (Ἀναστάσιος): Ἐρώτηση κάνω. Μόνο ὁ Πατριάρχης εἶναι ἀκοινώνητος… τώρα, μ’ αὐτὴ τὴν παραχώρηση στὴν Οὐκρανία, ἢ καὶ ἡ Σύνοδος;
π. Θ. Ζήσης: Μὰ ἀσφαλῶς, ὅλοι εἶναι ἀκοινώνητοι. Καὶ οἱ κοινωνοῦντες μὲ τοὺς ἀκοινωνήτους εἶναι ἀκοινώνητοι. Καὶ οἱ ἱερεῖς τοῦ Πατριαρχείου εἶναι ἀκοινώνητοι, ὄχι μόνον οἱ Ἀρχιερεῖς
Ἀκροατής: Μήπως εἶναι σὲ ἀκοινωνησία καὶ οἱ Νέες Χῶρες ποὺ ἀνήκουν στὸν Πατριάρχη.
π. Θ. Ζήσης: Νὰ σᾶς πῶ ὅτι κυκλοφόρησε χάρτης γιὰ τὸ ποιές περιοχὲς τῆς Ἑλλάδος εἶναι σὲ ἀκοινωνησία μὲ τὴ Ρωσία, στὸν ὁποῖο περιλαμβάνονται τὰ νησιὰ τῆς Δωδεκανήσου, ἡ Κρήτη, τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ οἱ Νέες Χῶρες, ἐπειδὴ μνημονεύουν τὸν Βαρθολομαῖο. Ἐγὼ βέβαια δὲν τὸ ἀποδέχομαι αὐτό, διότι ἔτσι ἰσχυροποιοῦμε τὸ ἐπιχείρημα τοῦ Βαρθολομαίου ὅτι οἱ Νέες Χῶρες εἶναι δικές του. Γι’ αὐτὸ δὲν τὸ δέχομαι… Ὁ Βαρθολομαῖος κοινωνῶν μὲ σχισματικούς, εἶναι ἀκοινώνητος»  (1:12 ἑξῆς).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.