Τὸ σχίσμα τῆς Οὐκρανίας
ὡς νέα κολυμβήθρα τοῦ Σιλωάμ, γιὰ ὅσους δὲν θέλουν νὰ ἀντιδράσουν ἁγιοπατερικα!
π. Θεόδωρος Ζήσης: Την κακή συμφωνία της Κρήτης, διέλυσε η καλή διαφωνία για την Ουκρανία
Εἶναι ἀλήθεια
ὅτι «τὸ ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας»
περιέπλεξε τὰ χρονίζοντα προβλήματα πίστεως καὶ πρόσθεσε ἄλλο ἕνα πρόβλημα στὴν
Ἐκκλησία τοῦ Κυρίου. Ἡ ἐκτίμηση τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση ὅτι τὸ Οὐκρανικὸ
«ἐπέφερε ἀσυννενοησία, σύγχυση γλωσσῶν, μεταξὺ τῶν ἡγετῶν
τῶν αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν» (ἐδῶ), ἐλέγχεται
ὡς μὴ ἀνταποκρινομένη στὰ πράγματα. Περισσότερο μοιάζει ἡ ἐξέλιξη αὐτὴ μὲ ἐγκατάλειψη Θεοῦ. Δὲν φαίνεται νὰ εὐσταθοῦν
οἱ ἐκτιμήσεις τοῦ π. Θ. Ζήση ὅτι, ἂν δὲν προέκυπτε τὸ Οὐκρανικὸ πρόβλημα, «ὁ πύργος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ θὰ προχωροῦσε πιὸ γρήγορα», ἀφοῦ τότε «μονοιασμένες καὶ ὁμονοοῦσες ὅλες οἱ τοπικες ἐκκλησίες
βοηθοῦσαν τὸν ἀρχιτέκτονα πατριάρχη Βαρθολομαῖο στὴν οἰκοδόμησή του»! Κι αὐτὸ δὲν θα συνέβαινε διότι:
1. Οἱ τοπικὲς Ἐκκλησίες πολὺ πρὶν προκύψει τὸ Οὐκρανικό, δὲν ἦσαν οὔτε «μονοιασμένες», οὔτε «ὁμονοοῦσες», καὶ ἄρα δὲν ἦταν τὸ Οὐκρανικὸ
ποὺ ἐμπόδιζε τὴν ὁμόνοια. Ἡ ἐκ τοῦ Οὐκρανικοῦ σχίσματος διάσταση ποὺ κατὰ τὴν ἐκτίμηση
τοῦ π. Θεοδώρου «μᾶλλον θὰ ἐπεκταθεῖ», μπορεῖ νὰ
«διακόπτει τὴν οἰκουμενιστικὴ συνεργασία καὶ συμπόρευση» μεταξύ τους, ἀλλὰ
ὄχι καὶ τὴν κατὰ μόνας πορεία πρὸς τὸν Οἰκουμενισμό.
Ἔχουμε κατὰ καιροὺς καταδείξει ὅτι εἶναι ψεύτικες οἱ ἐλπίδες
τῶν δυνητιστῶν πατέρων τῆς Θεσσαλονίκης καὶ ὅσων συνεργάζονται μαζί τους, γιὰ ἀνάληψη
πρωταγωνιστικοῦ ρόλου-πρωτοβουλίας ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας τῆς Μόσχας, γιὰ τὴν ἔξοδο
τῆς Ἐκκλησίας ἐκ τῆς αἱρετικῆς πορείας ποὺ βαδίζει. Διότι ἡ Ἐκκλησία αὐτὴ ὑπέγραψε
-μερικὲς ἔστω- προσυμφωνημένες αἱρετικὲς προτάσεις ποὺ τελικὰ ὑπογράφτηκαν στὴν
Κρήτη, καὶ ἡ ἀπουσία της ἐκ τῆς «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου» ὀφειλόταν
σὲ ἄλλους λόγους. Διότι οἱ ἡγέτες τῆς Ἐκκλησίας αὐτῆς, ἀκόμα καὶ ὁ Οὐκρανίας Ὀνούφριος,
συνεργάζονται, ἢ συμπροσεύχονται, ἢ καὶ κοινωνοῦν μὲ τὸν Παπισμὸ καὶ τὸν Οἰκουμενισμό.
Ὡς μία ἀπόδειξη εἶναι τὸ ἄρθρο τοῦ ρώσου θεολόγου καὶ
καθηγητῆ στὸ ἰνστιτοῦτο ἱεραποστολῆς, οἰκουμένης καὶ θρησκευτικοῦ διαλόγου στὸ πανεπιστήμιο τῆς Ἁγ. Πετρούπολης Βλαντιμὶρ Φιοντορωφ (ἐδῶ), στὸ ὁποῖο ἀποδεικνύεται ὅτι ἡ Ρωσικὴ Ἐκκλησία, ὄχι μόνο δὲν ἀποτελεῖ ἀνάχωμα στὴν αἵρεση, ἀλλὰ διεκδικεῖ ἡγετικὸ ρόλο στὴν προώθησή της καὶ καταδικάζει μὲ τὰ χειρότερα λόγια ὅσους ἀντιδροῦν καὶ πρεσβεύουν τὴν ὀρθοδοξία καὶ τὸ πατερικὸ πνεῦμα. [Δεῖτε κι ἐδῶ: «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΡΩΣΣΙΑΣ». Μόνο, ὅπου ὁ Τελεβάντος γράφει «ἀσχήμιες» –γιατὶ ἔτσι νομίζει ὅτι ἀποενοχοποιεῖ τὴν κακόδοξη στάση του ὡς πρὸς τὴν διακοπὴ μνημοσύνου– ἀντικαταστείτε το μὲ «αἱρέσεις»].
Εἶναι λοιπὸν ἀπορίας ἄξιον, τὸ γιατί ὁ π. Θεόδωρος καλλιεργεῖ
αὐτὲς τὶς ψεύτικες ἐλπίδες! Δὲν εἶναι φανερὸ ὅτι τὸ κάνει, γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὶς περὶ δυνητισμοῦ
καὶ περὶ τῆς «κοινωνίας τῶν ἀκοινωνήτων» ἀντιπαραδοσιακὲς ἰδέες
του;
2. Συνεχίζει ὁ π. Θεόδωρος: «Τόμοι
ὁλόκληροι ἔχουν γραφῆ γιὰ τὶς πλάνες τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. Ἀντὶ τοῦ
διαλόγου καὶ τῆς καταλλαγῆς μὲ τοὺς διαφωνοῦντες Ὀρθοδόξους, ἐνῶ εἶναι ὅλος ἀγάπη
καὶ κατανόηση μὲ τοὺς κακοδόξους, ἀντὶ νὰ ταπεινωθεῖ ἀπὸ τὸ ὅτι ἡ πλειοψηφία τῶν
Ὀρθοδόξων ἀποδοκιμάζει τὶς ἀποφάσεις τῆς Κρήτης, ἀφοῦ οἱ ἐκκλησίες ποὺ δὲν ἔλαβαν
μέρος ἐκπροσωποῦν τὴν πλειονότητα τῶν Ὀρθοδόξων πιστῶν, καὶ ἑπομένως δὲν εἶναι
θέλημα Θεοῦ νὰ προχωρήσει στὴν συνέχιση τῆς οἰκοδόμησης τοῦ πύργου τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,
δυστυχῶς ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος προσθέτει στὸ κακὸ καὶ ἄλλο κακό».
Αὐτά, π. Θεόδωρε, ἰσχύουν μόνο γιὰ τὸν κ. Βαρθολομαῖο; Τὰ ἴδια
δὲν ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς ἡγέτες τῆς Μόσχας; Καὶ ποιά εἶναι αὐτὴ ἡ πλειονότητα τῶν
ὀρθοδόξων ποὺ ἀποδοκιμάζει τὶς ἀποφάσεις τῆς Κρήτης; ΟΛΟΙ οἱ «εὐσεβεῖς» μὲ τοὺς
ὁποίους κοινωνεῖτε κι ἐσεῖς, δὲν κοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές; Ἢ μήπως ἐννοεῖτε τοὺς Οἰκουμενιστὲς τύπου Ἀναστασίου
Ἀλβανίας; Εἶναι τρομερὴ ἡ προσπάθειά σας νὰ παρουσιάζετε τὴν αἵρεση ὡς φθίνουσα
ἐνῶ αὐτὴ καλπάζει καὶ παρασύρει τὰ πάντα στὸ πέρασμά της. Ὁ Βαρθολομαῖος ἐγκαθιστᾶ
σὲ ὅλες τὶς ἐπισκοπὲς τὰ ὄργανά του, οἱ Ρῶσοι, Γεωργιανοί, Ἀντιοχιανοὶ ὑπογράφουν
στὴν Εὐρώπη ὅλα τὰ οἰκουμενιστικὰ κείμενα, οἱ πιστοὶ δὲν βρίσκουν μάντρα νὰ
προφυλαχθοῦν κι ἔχουν περιπέσει καὶ ἐξ αἰτίας σας σὲ πλήρη σύγχυση! Μένει κανεὶς
ἄφωνος μὲ τὰ λόγια σας αὐτά, ποὺ γιὰ μία ἀκόμη φορὰ κοιμίζουν τὸ ποίμνιο καὶ τὸ
ἀποτρέπουν
νὰ ἀντιδράσει.
Καὶ
ποῦ εἴδατε ὅτι τὸ «ὁ
κοινωνῶν ἀκοινωνήτω» ἰσχύει γιὰ τοὺς σχισματικούς, ἀλλὰ δὲν
ἰσχύει γιὰ τοὺς σχισματικοὺς αἱρετικούς; Γιατί π. Θεόδωρε Ζήση
(καὶ π. Νικόλαε Μανώλη), φτιάχνετε
δικό σας Εὐαγγέλιο καὶ δικό σας «Πηδάλιο», καταργώντας τὸ Ὀρθόδοξο; Καὶ
κάτι πιὸ φοβερό. Ἐνῶ ξεκινήσατε νὰ γράφετε ὅτι τὸ «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω» ἰσχύει
γιὰ τοὺς σχισματικούς, ἐσεῖς
καὶ ἡ ὁμάδα σας τῶν μεγάλων λόγων, ἀκόμα δὲν τὸ ἐφαρμόσατε!!! Ἀντιθέτως ὅ,τι
παρουσιάσατε στὴν τελευταία ἡμερίδα σας, περιμένει ἀκόμα τὴν ἔμπρακτη ἐφαρμογή
του!
Ἄρα εἶναι κι αὐτὸ ἄλλη μία πομφόλυγα πρὸς κατανάλωση τῶν ὀπαδῶν
σας, ἄλλη μία νέα μορφὴ χαρτοπόλεμου, ποὺ θὰ καταλήξει κι αὐτὴ σὲ μία
συμβιβαστικὴ λύση, ὅπως ἡ ἡμι-ἀποτείχισή σας! Ἄλλη μία κοροϊδία τῶν πιστῶν!
Τὸ ἀποτέλεσμα, λοιπόν, τῶν ἐκτιμήσεων καὶ διδασκαλιῶν σας, δὲν
θὰ κάνει τίποτε ἄλλο, παρὰ νὰ συντελέσει στὸ ἀποκοίμισμα τῶν πιστῶν. Ἔτσι, ὅπως
τοὺς ἀποκοιμίσατε στὴν περίπτωση τῆς παναιρέσεως! Τοὺς ἀφαιρέσατε τὸ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ
φρόνημα (διδάσκοντάς τους μιὰ “ντεμὶ” ὁμολογία!), ἀφήνοντάς
τους νὰ κοινωνοῦν μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ διὰ τῆς κοινωνίας νὰ ἀφομοιώνονται ἀπὸ
τὴν αἵρεση. Ἔτσι θὰ συμβεῖ καὶ τώρα· ἀντὶ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ νὰ κηρύξετε σταυροφορία ἐναντίον
ΚΑΙ
τῆς παναιρέσεως
ΚΑΙ τοῦ σχίσματος, σπέρνετε τὴν κακὴ ἐπανάπαυση
γράφοντας: «ἡ γενικὴ διαφωνία γιὰ τὸ Οὐκρανικό, θὰ
διαλύσει τὴν κακὴ συμφωνία τῆς νέας Βαβὲλ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τῆς ψευδοσυνόδου τῆς
Κρήτης»!!! Καὶ τὸ χειρότερο, γιὰ νὰ στηρίξετε τὴν κακοδιδασκαλία σας, παρουσιάζετε
(ὡς νέος προφήτης) τὸ Οὐκρανικὸ αὐτὸ πρόβλημα ὡς σχέδιο τοῦ Θεοῦ!
π. Θεόδωρος Ζήσης: Την κακή συμφωνία της Κρήτης, διέλυσε η καλή διαφωνία για την Ουκρανία
Τόν πύργο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού μέ αὐθάδεια ὕψωσαν
στήν νέα Βαβέλ τῆς Κρήτης (2016), μέ τήν ἐκεῖ ψευδοσύνοδο, τόν γκρεμίζει τώρα ὁ
Θεός μέ τό ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας, τό ὁποῖο ἐπέφερε ἀσυννενοησία,
σύγχυση γλωσσῶν, μεταξύ τῶν ἡγετῶν τῶν αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν. Σκεφθῆτε
πόσο γρήγορα θά προχωροῦσε ὁ πύργος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἄν μονιασμένες καί
ὁμονοοῦσες ὅλες οἱ τοπικές ἐκκλησίες βοηθοῦσαν τόν ἀρχιτέκτονα
πατριάρχη Βαρθολομαῖο στήν οἰκοδόμησή του. Τώρα μαζί μέ τήν διακοπή τῆς
ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας πρός τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο, ἐκ μέρους τῆς
Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας, πού μᾶλλον θά ἐπεκταθεῖ, διακόπτεται καί ἡ οἰκουμενιστική
συνεργασία καί συμπόρευση.
Ἐπεχείρησε καί ἐνωρίτερα ὁ Θεός νά διακόψει
τήν οἰκοδόμηση τοῦ πύργου, δοκιμάζοντας τήν θεοπείθεια καί τό φιλάδελφο τῶν
πρωτεργατῶν, μέ τήν διαφωνία τῶν τεσσάρων Ἐκκλησιῶν (Ἀντιοχείας, Ρωσίας,
Βουλγαρίας, Γεωργίας), πού δέν ἔλαβαν μέρος στήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, ἡ
ὁποία νομιμοποίησε καί ἐπήνεσε τόν Οἰκουμενισμό. Ὑπήρξε ὅμως τόσο ἀπειθής καί
ἀφιλάδελφος ὁ ἀρχιτέκτων, ὥστε δέν ὑπολόγισε τό θεϊκό αὐτό ἐμπόδιο, ἀλλά
συνέχισε, μέ τήν κακή
συμφωνία τῶν ὑπολοίπων ἐκκλησιῶν, νά οἰκοδομεῖ τόν
πύργο τῆς βλασφημίας ἐναντίον τῆς Ἀλήθειας τοῦ Θεοῦ, τῆς Ὀρθοδοξίας, καί ὑπέρ
τοῦ ψεύδους τῶν αἱρέσεων καί τῆς πλάνης. Μέ ἀλαζονεία, παραγνώριση τῆς δυνάμεως
τοῦ Θεοῦ καί κατασυκοφάντηση τῶν Ἀγίων Του, ἐνόμισε ὅτι θά ὑψωθεῖ μέ τήν Βαβέλ
τῆς Κρήτης ὑπεράνω ὅλων, ἰσχυρισθείς μάλιστα διά τῶν ὑποτακτικῶν του ὅτι δέν
ὑπάρχουν ἄλλοι ἴσοι καί ὅμοιοι μέ αὐτόν, ὅτι εἶναι «πρῶτος ἄνευ ἴσων» (primus
sine paribus), ὁμοιάζει μέ τόν Θεό Πατέρα, ὁ ὁποῖος δῆθεν εἶναι πρῶτος χωρίς
ἴσους μέσα στήν Ἁγία Τριάδα, ὑπεράνω τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Αὐτό δέν
εἶπε καί ὁ Διάβολος στούς πρωτοπλάστους, γιά νά τούς παρασύρει στήν ἀνυπακοή
καί ἀποστασία, ὅτι δηλαδή θά γίνουν ὅμοιοι μέ τόν Θεό;
Οἱ αἱρετικοί ὅλων τῶν αἰώνων ἔχουν ὡς κύριο γνώρισμα τήν
ἀλαζονεία, τήν ὑπερηφάνεια. Δέν ἀνέχονται τόν ἀντίλογο, τόν ἔλεγχο, δέν ἀκούουν
τήν ἄλλη πλευρά πού τούς ἐπισημαίνει τό λάθος, νομίζουν πώς εἶναι ἀλάθητοι,
ὅπως ὁ ὑπερφίαλος πάπας. Καταδιώκουν μάλιστα καί συκοφαντοῦν ὅσους δέν
συμφωνοῦν μέ τίς πλάνες τους. Ἀλάθητος ὅμως εἶναι μόνον ὁ Θεός καί ἡ Ἀγία του
Ἐκκλησία. Ἀκόμη καί οἱ Ἁγιοι κάνουν λάθη. Ἡ διαφορά μεταξύ ἑνός Ἁγίου καί ἑνός
αἱρετικοῦ, ὅταν διαπράξουν λάθη, εἶναι ὅτι ὁ μέν Ἅγιος ταπεινά ἀναγνωρίζει τό
λάθος του, ἐνῶ ὁ αἱρετικός ἐγωϊστικά παραμένει στήν πλάνη του.
Τόμοι ὁλόκληροι ἔχουν γραφῆ γιά τίς πλάνες τῆς ψευδοσυνόδου τῆς
Κρήτης. Ἀντί τοῦ διαλόγου καί τῆς καταλλαγῆς μέ τούς διαφωνοῦντες Ὀρθοδόξους,
ἐνῶ εἶναι ὅλος ἀγάπη καί κατανόηση μέ τούς κακοδόξους, ἀντί νά ταπεινωθεῖ ἀπό
τό ὅτι ἡ πλειοψηφία τῶν Ὀρθοδόξων ἀποδοκιμάζει τίς ἀποφάσεις τῆς Κρήτης, ἀφοῦ
οἱ ἐκκλησίες πού δέν ἔλαβαν μέρος ἐκπροσωποῦν τήν πλειονότητα τῶν Ὀρθοδόξων
πιστῶν, καί ἑπομένως δέν εἶναι θέλημα Θεοῦ νά προχωρήσει στήν συνέχιση τῆς
οἰκοδόμησης τοῦ πύργου τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δυστυχῶς ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος
προσθέτει στό κακό καί ἄλλο κακό. Στήν ἀναγνώριση τῶν αἱρέσεων ὡς ἐκκλησιῶν πού
θέσπισε ἡ ψευδοσύνοδος τῆς Κρήτης πρόσθεσε τώρα καί τήν ἀναγνώριση τῶν
σχισματικῶν τής Οὐκρανίας, καθῃρημένων, ἀχειροτόνητων καί αὐτοχειροτόνητων, μέ
ἀλαζονική καί ἀντικανονική ὑπερόρια εἰσπήδηση σε ξένη δικαιοδοσία. Χρειάζεται
νέους ἐργάτες γιά τόν πύργο τῆς Βαβέλ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ὑποστηρικτές τοῦ
πρωτείου ἐξουσίας του, στήν θέση αὐτῶν πού διαφωνοῦν, ἐκπαιδευμένους μάλιστα
καί κατάλληλους εἰς αὐτό τό ἔργο ἀπό τούς Οὐνίτες καί τούς Παπικούς. Ὅπως
ἀποκαλύφθηκε αὐτές τίς ἡμέρες στο Διαδίκτυο, ὅταν ὁ πάπας Ἰωάννης Παῦλος Β΄, ὁ
Πολωνός, ἐπισκέφθηκε τήν Οὐκρανία τό 2001, χαρακτήρισε τήν χώρα ὡς «ἐργαστήριο
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ». Δέν ξεχνᾶμε ἄλλωστε τά ἐγκώμια πού ἔπλεξε καί
τούς ἐπαίνους γιά τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης ὁ ἀμετανοήτως ἐμμένων εἰς τό
σχίσμα καί προκαλῶν σχίσμα στό σχίσμα ψευδοπατριάρχης Κιέβου Φιλάρετος. Αἵρεση
καί σχίσμα λοιπόν, τά δύο χειρότερα δεινά πού καταστρέφουν τήν ἑνότητα τῆς
Ἐκκλησίας καί ξεσχίζουν τόν ἄρραφο χιτώνα τοῦ Κυρίου, ἀποτελοῦν τά ὑλικά, μέ τά
ὁποῖα οἰκοδομεῖται ὁ νέος πύργος τῆς Βαβέλ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ξεχνοῦν, ὅμως, οἱ οἰκοδομοῦντες τόν βλάσφημο αὐτό πύργο, ὅτι ἡ
Ἐκκλησία εἶναι ἡ μοναδική οἰκοδομή τοῦ Θεοῦ, ὅτι ἀκρογωνιαῖος καί θεμέλιος
λίθος τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὁ Χριστός, καί ἄλλοι κατάλληλοι λίθοι οἱ Ἅγιοι
Ἀπόστολοι καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ὅπως καί ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί. Οἱ αἱρετικοί
καί οἱ σχισματικοί εἶναι ἀκατάλληλο ὑλικό γιά τήν οἰκοδόμηση τοῦ πύργου τῆς
Ἐκκλησίας, ὅπως παραστατικά καί παραβολικά μᾶς παρουσιάζει ὁ ἀποστολικός πατήρ
Ἑρμᾶς, στό ἔργο του «Ποιμήν».
Θεμέλιος λίθος λοιπόν καί κεφαλή τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὁ Χριστός, ὁ
μόνος «πρῶτος ἄνευ ἴσων», καί δέν θά ἐπιτρέψει νά οἰκοδομηθεῖ ἄλλη Ἐκκλησία, νά
κηρυχθεῖ ἄλλο Εὐαγγέλιο, νά διδάσκουν κληρικοί καί λαϊκοί ἀντίθετα μέ τό
Εὐαγγέλιο. Καί ὅπως στόν πύργο τῆς παλαιάς Βαβέλ «τήν
κακήν εἰρήνην ἡ καλή διαφωνία ἔλυσε»[1],
ὅπως λέγει ὁ Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος, δηλαδή ἡ σύγχυση τῶν γλωσσῶν καί ἡ
ἀσυνεννοησία διέλυσε τούς συμφωνοῦντες γιά τήν οἰκοδόμηση τοῦ βλάσφημου πύργου,
ἔτσι καί τώρα φαίνεται ὅτι ἡ καλή διαφωνία, ἡ γενική διαφωνία γιά τό Οὐκρανικό,
θά διαλύσει τήν κακή συμφωνία τῆς νέας Βαβέλ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τῆς ψευδοσυνόδου
τῆς Κρήτης. Θά ἐξακολουθήσει ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νά ἐνισχύει τούς οἰκοδόμους
τῆς νέας Βαβέλ;
- [1] Εἰς Ματθ. Ὁμ. 35,1, PG 57, 405 : «Οὕτω καί ἐπί τοῦ πύργου γέγονεν ἐκείνου· τήν γάρ κακήν εἰρήνην ἡ καλή διαφωνία ἔλυσε, καί ἐποίησεν εἰρήνην… Οὐ γάρ πανταχοῦ ὁμόνοια καλόν· ἐπεί καί οἱ λησταί συμφωνοῦσιν».
Πηγή katanixi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.