Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Καλά, οι άνθρωποι τα έχασαν τελείως! Όπου τα κείμενα γράφουν ΠΑΣΧΑ, οι Γ.Ο.Χ. το μεταφράζουν ως ...Ημερολόγιο!

ΣΧΙΣΜΑ

[προς νεο-αποτειχισμένους]



                                                                        υπό π. Νικολάου Δημαρά

   ταν ναφέρεται Μέγας γιος Νικόδημος στήν διάρρηξη τς συντροφίας καί "τό νά χωρίζει τινάς τόν αυτόν του πό τήν κοινήν σύνοδον τς κκλησίας, τοτο εναι μάρτημα συγχώρητον, καί κατηγορίας ξιον, καί πολλήν χει τήν κόλασιν καί τιμωρίαν " δέν ννοε σέ καμμία περίπτωση ατά τά ποα παρερμηνεύουν διαστρεβλώνοντας τούς λόγους το γίου οι Νεοημερολογίτες!
     Ἡ κοινή σύνοδος τς κκλησίας δέν εναι σύνοδος τν καινοτόμων σχισματοαιρετικν Νεοημερολογιτν, πού λαβε παράνομες καί ντικανονικές ποφάσεις, ντίθετες στό γράμμα καί στό πνεμα τς Α΄ Οκουμενικς Συνόδου καί λλαξε τό ορτολόγιο τς κκλησίας!
     Ἡ διάρρηξη τς συντροφίας καί χωρισμός πό τήν κοινήν σύνοδον τς κκλησίας συνίσταται, κατά τόν γιον, στήν θέτηση καί στήν περιφρόνηση τν ποφάσεων τς Πρώτης Οκουμενικς Συνόδου!
     Τοτο εναι ξεκάθαρο στήν ατήν ποσημείωση στόν Ζ΄ ποστολικόν το γίου Νικοδήμου: "λλ' πειδή ες τήν πρώτην σύνοδον συνάχθησαν ο Πατέρες καί διώρισαν πότε νά γίνεται τό Πάσχα, τιμσα κκλησία πανταχο τήν συμφωνίαν καί νωσιν, δέχθη τόν διορισμόν πο κενοι καμαν. Λοιπόν, πρεπε, κατά τόν Χρυσόστομον, νά προτιμήσουν ο Λατνοι τήν συμφωνίαν καί νωσιν τς κκλησίας, περισσότερον πό τήν παρατήρησιν τν χρόνων, (τς σημερίας δηλ. πο κατέβη τώρα ες τάς 11. Μαρτίου, οσα πί τς πρώτης συνόδου ες τάς κα΄ Μαρτίου), καί νά ορτάζουν τό Πάσχα μέ μς τούς Γραικούς, καί χι νά τιμάζουν τούς τριακοσίους κείνους θεοφόρους καί πνευματοφόρους Πατέρας, που νομοθέτησαν τοτο κατά θεον φωτισμόν"!
     Ἡ παρατήρηση τν χρόνων καί δθεν στρονομική κρίβεια ταν πρόφαση τν Καινοτόμων Νεοημερολογιτν, γιά τήν λλαγή το μερολογίου, γιά νά συνεορτάζουν μετά τν προσφιλν τους αρετικν τς Δύσεως, πως ριζόταν στήν πρώτη διάταξη τς αρετικς γκυκλίου το 1920. Ατοί διέρρηξαν, λοιπόν, τήν συντροφίαν καί χώρισαν τούς αυτούς τους πό τήν κοινήν σύνοδον, (τήν Α΄ Οκουμενικήν), τς κκλησίας!
Καί πάλιν σημειώνει γιος Νικόδημος στήν ποσ. 1 τς ρμηνείας του στόν Ζ΄ ποστολικόν: " γάρ σαπόστολος μέγας Κωνσταντνος, κοντά ες τά λλα καλά πο καμε, καί τοτο προσέθηκε, τό νά παρακαλέσ τήν οκουμενικήν α΄ σύνοδον, νά διορίσουν νά ορτάζηται τό γιον Πάσχα ες λην τήν οκουμένην ν μι καί τ ατ μέρ. Δέν πέφερε γάρ μακάριος νά βλέπ διά τήν ορτήν ταύτην τήν κκλησίαν το Χριστο διηρημένην".
     Ἑπομενως σχισματικός δέν εναι ποιος χωρίζεται πό τήν σύνοδον τν ψευδοποιμένων-ψευδεπισκόπων καί καινοτόμων Νεοημερολογιτν, λλά ποιος ντινομοθετε στούς 318 Θεοφόρους Πατέρας τς Α΄ Οικουμενικής Συνόδου τς Νικαίας καί στήν κοινή παράδοση καί τν λλων Οκουμενικν καί Πανορθοδόξων Συνόδων.
    Ὅποιος, λοιπόν, διαστρέφει τό νόημα τν λόγων το Μεγάλου θεολόγου, το γίου Νικοδήμου το γιορείτου, κανοποιε τήν ψευδαίσθησή του, τι τάχα κάνει γνα πέρ τν παραδόσεων καί τς ρθοδοξίας, στω καί ν ποτειχίζεται, λλά κολουθε τό Νέον Καλενδάριον, πού εναι σοδύνομον μέ τήν παναίρεση το Οκουμενισμο πό θεολογικς πόψεως. Βλασφημε στό Πνεμα τό γιον, προσβάλλοντας τό 9ο ρθρο το Συμβόλου τς Πίστεως, φο σχίζει τήν κκλησία.
ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ

   Σχόλιο: Καλά, οἱ ἄνθρωποι τὰ ἔχασαν τελείως! Ὅπου τὰ κείμενα γράφουν ΠΑΣΧΑ, αὐτοὶ τὸ μεταφράζουν ὡς ...Ἡμερολόγιο! Τέτοια τυφλότητα! Παρουσιάζουν κείμενα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς, τοῦ ἁγίου Νικοδήμου κ.λπ., ποὺ ἀναφέρονται στὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, κι ΟΧΙ στὸ Ἡμερολόγιο ὡς ἐπιχείρημα, ἐνῶ καὶ οἱ τοῦ Νέου Ἡμερολογίου ἑορτάζουν τὸ Πάσχα ἀπὸ κοινοῦ μὲ τοὺς Γ.Ο.Χ. σύμφωνα μὲ τοὺς ὁρισμοὺς τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς: "ν μι καί τ ατ μέρ"! Καὶ θάβουν τὸ γεγονός ὅτι, ἐνῶ ΟΛΕΣ οἱ Ἐκκλησίες ποὺ δὲν ἦσαν  τότε Οἰκουμενιστικές (κι ἄρα ἀποτελοῦσαν τὴν Μία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία) καὶ ποὺ ἐπὶ πλέον ἀκολουθοῦσαν τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο (τὴν δεκαετία τοῦ 1920), συνέχιζαν νὰ κοινωνοῦν μὲ τὴν νεοημερολογίτικη Ἐκλησία τῆς Ἑλλάδος, κι ὄχι μὲ τοὺς σχισματικοὺς Γ.Ο.Χ.,  οἱ ὁποῖοι τότε χώρισαν "τόν αυτόν του πό τήν κοινήν σύνοδον τς κκλησίας", ὄχι γιὰ τὸ Πάσχα, ἀλλὰ γιὰ τὸ Ἡμερολόγιο! Καὶ τότε τὸ Ἡμερολόγιο δὲν ἦταν αἵρεση κηρυττόμενη "γυμνῇ τῇ κεφαλῇ", ὥστε να δικαιολογεῖται ἀπόσχιση ἀπὸ τὴν Ἐκλησία, οὔτε κἂν ὁ Οἰκουμενισμὸς ὑπῆρχε ὡς αἵρεση, ποὺ θὰ μποροῦσε ἡ Ἐκκλησία νὰ καλέσει τοὺς ἡγέτες της καὶ νὰ ἐξετάσει τὶς κακόδοξες τυχὸν θέσεις, ὅσων τὴν διακινοῦσαν (ὅπως ἀπαιτοῦν οἱ Κανόνες), ἀλλὰ ὅλα αὐτὰ ἦσαν ὑποψίες, οἱ ὁποῖες δὲν δικαιολογοῦσαν τὸ σχίσμα! Ἀλλά, "στοῦ κουφοῦ τὴν πόρτα, ὅσα θέλεις βρόντα"! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.