Ἀπόσπασμα ἀπὸ βιβλίο τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ γιὰ τὸν Ἐθνομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης καὶ ἀπὸ τὸ κεφάλαιο:
Ὁ Χρυσόστομος Καλαφάτης καὶ Μασονία
(Σελ. 263-265)
Ο Σμύρνης συμπεριλαμβάνεται στο βι- βλίο με επιφανείς Μασώνους |
Ἐάν ἐμβαθύνωμε λίγο στά γεγονότα θά καταλάβωμε πώς ἔχει
ἀπόλυτο δίκιο ὁ Νικ. Ψαρουδάκης.
Σχετικά μέ τήν Μασονία, λοιπόν, σύμφωνα μέ τά ὅσα ἀποκαλυπτικά
στοιχεῖα παραθέσαμε ἀνωτέρω συμπεραίνουμε ὅτι:
(α) ἡ Μασονία καί τά παρακλάδια της ὠργίαζαν
κυριολεκτικῶς στήν Σμύρνη καί κατά τήν ἐποχή τοῦ Χρυσοστόμου.
(β) ἦταν μισητή στόν πολύ λαό, ὁ ὁποῖος τήν ἐλόγιζε σάν
κάτι δαιμονικό.
(γ) τήν ἐποχή ἐκείνη ὑπῆρχαν στήν Σμύρνη ἄνω τῶν δέκα
μασονικῶν Στοῶν ἑλληνικῶν καί ξένων .
(δ) στενότατοι συνεργάτες τοῦ Χρυσοστόμου, ὅπως ὁ Ἰωάν.
Κωτούλας καί ὁ Ἀντ. Ἀθηνογένης, ἦσαν ἡγετικά στελέχη τῆς Μασονίας καί ὡμολόγησαν
σέ ὁμιλίες των ὅτι ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης ἦτο μασόνος, μέλος τῆς Στοᾶς «Ἰωνία»
κατά τήν τριετία 1919-1922.
(ε) οἱ μασόνοι ἰσχυρίζονται ἀκόμη ὅτι πολλοί συγγενεῖς
καί φίλοι τοῦ Χρυσοστόμου ἐμυήθησαν στόν Τεκτονισμό, μάλιστα ἐνθαρρυνόμενοι ἀπό
αὐτόν.
(σ τ) ἐνῶ σέ ὅλα τά θέματα ὁ Χρυσόστομος ἦτο λαλίστατος
καί αὐστηρός, διά τήν μασονική μάστιγα τῆς Σμύρνης οὐδέποτε ὡμίλησε, οὐδέποτε τήν
ἐκατηγόρησε, ὅπως ἄλλωστε ἀνέχθηκε καί ἐσιώπησε γιά ὅλες τίς ὑπόλοιπες αἱρέσεις,
διά τίς ὁποῖες ὡστόσο, ὡς Ὀρθόδοξος ἐπίσκοπος, θά ἔπρεπε νά ὁμιλῆ καθημερινῶς.
(ζ) οἱ μασόνοι τόν ἐκθειάζουν ὡς μέλος τους καί ἀδελφό
δικό τους, τόν ὀνομάζουν μάλιστα «ὁ Ἅγιος Τέκτων» καί ὑπονοοῦν ὅτι ἔφθασε σέ αὐτόν
τόν ἡρωϊσμό καί στό ὕψος τῆς «ἁγιότητος» ἀκριβῶς λόγῳ τῆς μασονικῆς του ἰδιότητος.
(η) ἐπίσης λέγουν ὅτι ὁ Χρυσόστομος ἔκρυβε τήν μασονική
του ἰδιότητα, διότι ὑπῆρχε αὐτή ἡ προκατάληψις τοῦ λαοῦ ἐναντίον τῆς Μασονίας
καί, ἄν ἀπεκαλύπτετο ἡ μασονική του ἰδιότης, δέν θά μποροῦσε νά ἀσκήση τά καθήκοντά
του ὡς Μητροπολίτης Σμύρνης.
(θ) οἱ Τοῦρκοι καί οἱ Εὐρωπαῖοι μασόνοι στήν Σμύρνη δέν
ἐσεβάσθησαν αὐτά τά ὁποῖα διεκήρυτταν καί ἄφησαν νά σφαγιασθῆ ὁ λαός ἀπό τούς
Τούρκους, προδίδοντας ἔτσι τόν ἀδελφό τους Χρυσόστομο χάριν τῶν σκοτεινῶν σκοπῶν
τῆς Μασονίας.
Συνοψίζοντας τό παρόν κεφάλαιο περί τῶν κατηγοριῶν διά
τή σχέσι τοῦ Χρυσοστόμου Καλαφάτη μέ τήν Μασονία λέγομε τά ἑξῆς:
1. Ὑπάρχουν σοβαρές μαρτυρίες ἐκ μέρους τῶν μασόνων ὅτι
ἦτο μασόνος καί μέλος τῆς Στοᾶς «Ἰωνία», τουλάχιστον κατά τήν τριετία
1919-1922.
2. Στενότατοι συνεργάτες του στήν Μητρόπολι Σμύρνης ἦσαν
ἡγετικά στελέχη τῆς μασονίας, καθώς ἐπίσης καί οἱ Μητροπολίτες, ἀναφερόμενοι ὡς
Μασόνοι, μέ τούς ὁποίους εἶχε στενές σχέσεις καί συνεργασία.
3. Οὐδέποτε κατηγόρησε τ ήν Μασονία, ἄν καί ἡ Σμύρνη
κατά τήν περίοδο τοῦ Χρυσοστόμου εἶχε δέκα τουλάχιστον μασονικές Στοές.
4. Ἡ ὅλη ζωή του καί ἡ διδασκαλία του ἐναρμονίζονται
πλήρως μέ τά «πιστεύω» καί τίς δοξασίες τῆς Μασονίας.
5. Οὐδέποτε οἱ μασόνοι διεκδίκησαν ὡς μέλη τους ἀνθρώπους
αὐστηρούς στήν Πίστι ἤ ἀνθρώπους πού ἐπολέμησαν τήν Μασονία.
Πάντως, κλείνοντας τό σχετικό μέ τήν Μασονία καί τόν
Χρυσόστομο Σμύρνης θέμα, σημειώνουμε ὅτι αὐτοί οἱ ὁποῖοι ἐχάρησαν πρῶτοι καί
διετράνωσαν τήν «ἁγιοποίησι» τοῦ Χρυσοστόμου ἦσαν οἱ μασόνοι, δεύτεροι οἱ
προτεστάντες καί οἱ παπικοί καί τρίτοι οἱ «ὀρθόδοξοι» Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι
στό ἑξῆς θά τόν προβάλλουν σάν τόν «ἅγιο» τῆς καταλλαγῆς καί τῆς «ἀγάπης» διά τήν
ἕνωσι τῶν «ἐκκλησιῶν» στή θέσι τοῦ Ἁγ. Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ καί τοῦ Ἁγ. Μάρκου τοῦ
Εὐγενικοῦ. Οἱ μασόνοι ἰδιαίτερα θά τόν προβάλλουν ὡς συνδετικό τους κρίκο μέ τήν
Ἐκκλησία, ἐφ’ ὅσον ἡ ἁγιοποιήσασα τόν Χρυσόστομο Σύνοδος τούς ἔδωσε αὐτή τή χαρά,
νά ἀποκτήσουν ἕναν «ἅγιο», ὁ ὁποῖος κατ’ αὐτούς «ἁγίασε» λόγῳ τῆς μασονικῆς του
ἰδιότητος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.