Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί.

Ένας από τους Μητροπολίτες που πρωτοστάτησαν στο πραξικόπημα κατά του συνοδικού συστήματος της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι ο Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας Παντελεήμων. Συλλειτούργησε με τους σχισματικούς της Ουκρανίας χωρίς να έχει λάβει απόφαση η Εκκλησία της Ελλάδος, επειδή το απαίτησε ο «Πρώτος» απ’ την Τουρκία.

Στην έκτακτη ΙΣΙ για το ουκρανικό ο Βεροίας Παντελεήμων είχε πει: «Πρέπει να είμαστε ταυτισμένοι με το Πατριαρχείο εμείς στη Βόρεια Ελλάδα»! Τους έβαλε ο «Πρώτος» να αναγνωρίσουν σχισματικούς, αχειροτότητους, ουνιτίζοντες, αβάπτιστους και ο Βεροίας το θεώρησε σωστό επειδή «Πρέπει να είμαστε ταυτισμένοι με το Πατριαρχείο εμείς στη Βόρεια Ελλάδα»! Και με τον ίδιο τον διάβολο να τους έβαζε να συλλειτουργήσουν θα το δεχόταν ο Βεροίας Παντελεήμων διότι: «Πρέπει να είμαστε ταυτισμένοι με το Πατριαρχείο εμείς στη Βόρεια Ελλάδα»! 
Και τώρα οι ακοινώνητοι έχουν πάρει σβάρνα τις Μητροπόλεις των κακώς λεγομένων «παλαιών χωρών» για να επιβάλλουν το «πρέπει» τους και σε μας. Συλλειτουργούν με τους μισθωτούς που τους προσκαλούν μεταφέροντας το μίασμα των σχισματικών, και δεν καταλαβαίνουν το σκάνδαλο που προκαλούν στο ποίμνιο. Ο ακοινώνητος Βεροίας και Καμπανίας Παντελεήμων προεξήρχε σε αρχιερετικό συλλείτουργο στην Πάτρα την Κυριακή 23 Νοεμβρίου και ο Πατρών Χρυσόστομος τίμησε τον ακοινώνητο «με το χρυσό σταυρό του Αποστόλου Ανδρέα και του προσέφερε επίσης ένα αρχιερατικό εγκόλπιο εις ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη μεταφορά της θαυματουγού Εικόνος της Παναγίας Σουμελά στην Πάτρα»!
Έπαψε να είναι ακοινώνητος επειδή έφερε την εικόνα της Παναγίας Σουμελά στην Πάτρα; Όχι βέβαια. Έπρεπε όμως να βρεθεί ένας τρόπος να κοινωνήσουν περισσότεροι Ορθόδοξοι Έλληνες με το σχίσμα και ο ίδιος να βραβευθεί για το «κατόρθωμά» του που αναγνώρισε τους σχισματικούς. Τόσον αγώνα έκανε αυτός και οι άλλοι «νεοχωρίτες» δούρειοι ίπποι για να επιβληθεί αυτή η κατάσταση ντεφάκτο και πραξικοπηματικώς στην Εκκλησία της Ελλάδος. Να πως εμπαίζουν την αγνή πίστη του λαού και «αγιάζουν» τις αυθαιρεσίες τους οι ασυνείδητοι. Χρησιμοποιούν τους Ναούς, τα Ιερά Λείψανα των Αγίων, τις Ιερές Εικόνες, την Θεία Λειτουργία για να ξεγελούν το ποίμνιο και να το παρασύρουν μαζί τους.
Και είναι ασυνείδητοι διότι τουλάχιστον από την ψευδοσύνοδο και πέρα παράτησαν το ποίμνιό τους και ξέχασαν τους όρκους που έδωσαν. Προτίμησαν τον πρωτειομανή πάπα της Ανατολής, τον αιρεσιάρχη και διώκτη των Ορθοδόξων, τον παπόφιλο Βαρθολομαίο. Παράτησαν τον Χριστό για έναν «θεσμό». Δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι έχουν προκαλέσει αυτήν την στιγμή μέσα στην Εκκλησία. Όταν το καταλάβουν θα είναι πολύ αργά. Τρέχουν τα πρόβατα να βρουν Ναό που δεν έχουν μαγαρίσει, να βρουν πνευματικό που δεν δέχεται το σχίσμα και την παναίρεση του οικουμενισμού. Πολλές φορές μένουν και αλειτούργητα. Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος είχε πει ότι ούτε το αίμα του μαρτυρίου δεν ξεπλένει την αμαρτία του σχίσματος στην Εκκλησία.
Αν ήταν ταυτισμένοι με τον Χριστό, αν ήταν εις τύπον και τόπον Χριστού, δεν θα ταυτίζονταν με έναν «θεσμό», δεν θα πρόδιδαν την Πίστη και το ποίμνιό τους, δεν θα δημιουργούσαν σχίσμα, ούτε θα έβρισκαν παρηγοριά στην ανθρωπαρέσκεια και στα βραβεία.
Ο Μητροπολίτης Βεροίας και Καμπανίας λοιπόν, που επέβαλε και αυτός το σχίσμα πραξικοπηματικώς στην Εκκλησία της Ελλάδος κοινωνώντας με σχισματικούς, επειδή «Πρέπει να είμαστε ταυτισμένοι με το Πατριαρχείο εμείς στη Βόρεια Ελλάδα.»! είπε το κάτωθι στο κήρυγμα που έκανε σήμερα το πρωί στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Πλατάνου:
«Ἑορτάζοντας ὅμως τή μνήμη τοῦ ἁγίου ἀπο­στό­λου Ἀνδρέου θά πρέπει νά ἐμπνευσθοῦμε καί ἀπό τήν τα­πείνωσή του καί νά μήν ἐπι­ζη­τοῦμε καί νά μήν ἐπι­διώ­κου­με τήν πρω­το­καθεδρία στή ζωή μας· νά μήν ἐν­δια­φερόμαστε γιά τίς τιμές καί τή δόξα τοῦ κόσμου· νά μήν μᾶς ἀπασχολεῖ ἡ ἀναγνώ­ρι­ση τῶν ἀνθρώπων, ἀλλά ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ἀγάπη πού ἐξαρτᾶται ἀπό τή δική μας ἀγάπη καί τή δική μας ἀφοσίωση, πού πρέπει νά εἶ­ναι σάν αὐτή πού ἔδειξε ὁ πρω­τό­κλητος μαθητής του, ἀφοσίωση χω­ρίς ἐπι­φυ­λάξεις καί ἐρωτημα­τι­κά. Ἀφοσίωση ὄχι στά λόγια ἀλλά στίς πρά­ξεις καί τή ζωή μας. Γιατί ἀγάπη στόν Θεό εἶναι, ὅπως μᾶς λέει ὁ ἴδι­ος, ἡ ἐφαρμογή τῶν ἐντο­λῶν του, καί ἀφοσίωση εἶναι τό νά ζοῦμε ταυτίζοντας τό θέλη­μά μας μέ τό δικό του, ταυτίζοντας τίς ἐπι­θυμίες μας μέ τίς δι­κές του.»
Ουαί υμίν γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί.

Φαίη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.